slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1537  1538  1539  1540  1541  1542  1543  1544  1545  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Martin F.      E-mail:      IP: uživatel5767    
Čzus hale mám babettu 210 a chci jí dát co nejvícz do rychlosti? a mám t am pořád ten originál karburátor a mysslíte kdybych si tam dal karburaci z pionýra ůplně novou ? že by jí to aspoň o něco zrychlilo prsoím odepište dík a kdybyste věděli o něčom jiným jak jí zrychlit tak napište dík čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, už sem to tu nedávno psal, tak ještě jednou:můžes si jí spřevodovat víc do rychla, když dáš dopředu 14z pastorek, tak by se ti měla zvednout max rychlost o 4 - 5Km/h. Já si ho budu asi taky kupovat. Nebo ještě jedna možnost - dát dozadu menší rozetu třeba z 207 - teď si nevzpomínam kolik má zubů. Originální bys tam měl mít 51z. Jo mimochodem máš uřízlý koleno vejfuku?
 
 
Datum: 10. října 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší úprava tohodle stroje je prodat a koupit silnější, jestli honíš rychlost tohle není správná závodní volba
 
 
Datum: 09. října 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: Luďa      E-mail:      IP: uživatel5173    
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli někdo doma nemáte přebytečnou plechařinu na fíka v origo barvě - konkrétně by se jednalo o takovou modrozelenou. Kdybyste to někdo měl, tak bych vám za to hodně dobře zaplatil.. nebo bych i koupil celýho fíka v téhle barvě. Dík za jakoukoli nabídku na mail a sry, že to sem dávam, ale nějak to nemůžu jinde sehnat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel7601    
mam doma slusny plechy,ale origo barva ne.......vetsinou je to natreny.....nektery sou hrozny....neprodavam,vyměnuju.......
 
 
Datum: 10. října 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec , potřebuju vaše nápady...Mám mustanga a chci na něm upravyt zadní blatník tak aby to vypadalo slušně ale néé za přímo jak crosska origoš se mi do terénu nelíbý ale zase s toho nechci dělat crossku.Polílejte fotky videa i jen nápady jak by jste to udělaly vy.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamos koupil mustanga,byl na nem zadni blatnik zkracenej asi o 10 cm a vypada to fakt dobre...nevim jak ostatnim,ale me se to vic libi...bahno ti na zada litat nebude,kdyz to nezkratis az pod sedacku :-D jinak tam de jeste upravit predni blatnik z 05,20...taokovej ten zahlej,to taky nevypada spatne..to mam ja...
 
 
Datum: 09. října 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: Pangi      IP: uživatel1835    
čau seso budeš mít nekdy na skladě hřídel s unašečem na čz 175/477 ? je to ta hřídel která prochází skrz motor na jedné straně do ní zapadá hřídel řazení s nakopávačkou a na druhé unašeč polospojky. dost bych ji potřeboval motorka mi stoji v garazi rozebrana pul roku a tento díl nemuzu sehnat. dik predem za odpoved motorismu zdar (jakto že v kategoriích není možnost pro potřeby fichtl kámku) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku o asi uz nikdy,,, to uz se edela..sesa
 
 
Datum: 09. října 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau draci, teda spis SESO chtel bych se te zeptat jestli jeste negdy budes mit ten druhej typ cepu radici paky na pincka.predem dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam posledni,, kdyz tak to napis do vzkazu pod objednavku
 
 
Datum: 09. října 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte proč se u 2taktních motorů nepoužívá turbo?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši hoši. kdybyste aspon věděly jak turbo funguje :-D a navíc se musí mazat kolujícím a ochlazovaným olejem. takže bys ještě potřeboval olejové čerpadlo a olejový chladič jo a ještě chladič vzduchu
 
 
Datum: 10. října 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
ale to turbo by tam nemuselo bejt spatny byla by to urcite dobra uprava
 
 
Datum: 10. října 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau to uz sem zkousle a vubec to nejelo :-D
 
 
Datum: 09. října 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mam větráček z kompa se silnějším moturkem a zadělam ho airboxu, tak bude v sání dost vzduchu, možná je to totální blbost ale uvidí se
 
 
Datum: 09. října 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau peuget dela skutra 125 s kompresorem a ma to 21 kw myslim ale nejsem si jistej jestli to nei ctyrtakt
 
 
Datum: 09. října 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Copak chtěl bys na fíka turbo ?? :-D
 
 
Datum: 09. října 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože ten tlak by vytlačil gufera. u 2Tček se používal kompresor, ale jen na závodních jawách
 
 
Datum: 09. října 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Čafte,slyšel jsem že pokud chci pořádně vyčistit karbec mám ho vyvařit v octové vodě......tak sem se zeptal kámošú dědy atd...a byly toho názoru že ten karbec zničím pač ocet a hliník se nesnášej...a že mi ho to prej rozežere...chtěl bych vědět jak to teda je dík čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
ja sem dal karbec a normalni ocet neředěnej a nic to neudělo a vyčistilo dobře
 
 
Datum: 09. října 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
samozřejmě ,že dač trochu octu a dost vody a to se neboj jen se vyčistí
 
 
Datum: 09. října 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
zdar draci ted sem sprovoznil najitej motor dal sem ho na kostru jiskru hazi ale kdyz ho nakopnu tak jede jen chvilku a musim jeste podlejvat svicku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 7:09
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
tak ja skusim dneska vycistit ten karbec a uvidim kdyztak pisnu
 
 
Datum: 10. října 2009 7:09
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel1163    
Přesně tohle se mě stalo u staďáka. Rozebral jsem celý karbec vyčistil jsem ho, vymyl nádrž, a dal nový filtr na hadičku a jede parádně.:-)
 
 
Datum: 09. října 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mi dělala 05ka....byl zasraný karbec a celá nádrž....tak jsem to pořádně vyčistil, dal tám čistič paliva na hadičku, karbec vyvařil v octové vodě a už lítá jak drak :-)
 
 
Datum: 09. října 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dostává benzin?
 
 
Datum: 09. října 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci nevítejestli se tyto kontrolky daj sehnat i samostatně ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2022.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen ty sklicka
 
 
Datum: 09. října 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
Zdravim draci vim ze to sem nepatri ale muzete mi pomoct jen vy potreboval bych vedet jaky motorovy olej mam nalejt do 50let stareho traktoru dekuji a kdyztak priblizne mnozstvi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Tyhle starý stroje jezdily na M6A,olej AD se tam nesmí dát,protože rozpouští karbon,můžou se ucpat kanály a můžeš ho vylágrovat.
 
 
Datum: 10. října 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je popis o ničem.
 
 
Datum: 10. října 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
traktor rakouské vyroby na nazev si nevzpomenu a je vzduchem chlazeny, nic moc velkeho nema budku pro ridice jen sedacku
 
 
Datum: 09. října 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíme co je to za traktor. značka, typ??? a oleje se dává po rysku na měrce.
 
 
Datum: 09. října 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: PETR72 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kit polini 80 na dandy50 nevíte náhodou kde se dá sehnat .................................................................................................. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nabidni cenu, pokud bude adekvatni tak ti ho prenecham...
 
 
Datum: 09. října 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: Jay.D      IP: uživatel7035    
Zdravíčko pánové, dává se ještě pod toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1188.html těsnění? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
origo se opravdu davalo těsnění z obou stran, ale v praxi na mojí čz bez těsnění a nesaje to nic...
 
 
Datum: 09. října 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7594    
mam to na Jawe 250 a zadnej faleš to nesaje....mam to nasucho......bez tesneni...
 
 
Datum: 09. října 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel5767    
jooo originál se dávalo papírový těsnění na obě strany dej si to tam jinak to bude sát faleš vim co řikam a stejnak na to příjdeš sám tamto je pěknej bláábol
 
 
Datum: 09. října 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne Těsnění které zamezí ohřívání benzinu v karburátoru, pač teplo se tou to vložkou nepřevádí
 
 
Datum: 09. října 2009 14:41
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
cau draci, hele mam peknou jawku 250 kejvu a ted mam na ni tu novou spz - ale jak je velka tak se mi to nelibi a taky to prekrejva to zadní odrazko- a tak se ptam - bude vadit policajtum nebo na stk kdyz si tady u sesi koupim tu spz pro kyvacky jak tu nabizi a namaluju si na ni to svy cislo (jako ze by to bylo neorigo a bylo by na ni např. 2T 15 38??) a pak si tam prelipnu stk z ty mí značky novy (a vim ze to jde - to uz jsem zkousel) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
je na to takovej figlik - -vezmes fen na vlasy - a nahrejvas- ale stejne musis opatrne-jednou mi to uz taky nevislo a natrhla se
 
 
Datum: 09. října 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel7454    
Čau tohle taky řeším teď, ale nikdo mi na to neodpověděl. Jak prosimte sundáš tu nálepku stk bez poškození? Jednou jsem to zkoušel na autě a nešlo to, jen po kouskách. Dík
 
 
Datum: 09. října 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Ota Novotný      E-mail:      IP: uživatel7592    
Ahoj, mohl by mi prosím poradit, jak se seřizuje spojka u Jway 23/mustang? hele a co znamená přesně GO motoru to je zkratka ČIČO ? díky O.N odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
GO znamena generalní oprava,lamely sou ty ozubeny kotouce s korkama,pod levym deklem,jde pres ne primarni retez
 
 
Datum: 09. října 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: Ota      IP: uživatel7592    
jo hele díky a moc a díky faktz moc děkuji, a lamely jsou co?
 
 
Datum: 09. října 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
spojka se seřizuje šroubkem na pravém víku motoru když ti křoupe tak ho dotáhni a když klouže tak ho povol no a ta GO motoru znamená že dáš všechno nové ložiska,gufera,kliku na repasi,spojku,výbrus,atd...
 
 
Datum: 09. října 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarek draci mam dalsi problem na fikovy kterej mi hazi jiskru jen kdyz se chytnu treba zatky rukojeti nebo riditek a dam prst do fajky tak to hazi ale kdyz se drzim jen umele plynove rucky tak nic na inducce je to spravne zapojeny ukostrovat jsem to skousel tak 5 vzdy ocistil jeme pilnikem dosedaci plochy ale nepomohlo chcipak je taky ok poradte diky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Máš pravdu, poradit ti nechci, ale udělám pro tebe víc.. napovím ti... Není totiž nad to rozvíjet svůj důvtip :-). Takže dostáváš-li přes pazoury vysokým napětím, rozhodně ze záhady s jiskrou vypadává kladívko. To bude tímto pokusem ověřené jako OK :-D Ale máš pravdu vím o tom p...! Tak se tu ptej dál :-D
 
 
Datum: 10. října 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemam naladu se tady hadat z nejakym manikem jak jsi ty kdyz newis odpoved tak mi sem nepuis nejsem zvedavej na ty tvoje trapny nazory a debilní pripominky o kterych vís p...!
 
 
Datum: 10. října 2009 8:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Aha... a k čemu tedy superhrdino bylo že jsi se nechal mlátit vysokým napětím, když jsi k ničemu nedošel? :-D
 
 
Datum: 09. října 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo testuju prstem klidne si to skus neni to zas tak hrozny jakpises pokud nejses baba staci tou nakopavackou pohybovat pomalejc a bez svicky a ne po tom skakat a mit prst v fajce to by asi odradilo aji me nepotrrebuji vedet presne napeti staci ze vim ze tamta jiskra chodi!ale tyhle odpovedi mi nejak nepomohly stejne newim co je tam za pricinu toho ze to jisru normalne nehazí
 
 
Datum: 09. října 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Hele a to fakt testuješ jiskru a vysoký napětí vlastním tělem, tedy prstem? No jestli jo, tak jsi v mých očích hrdina. S elektrikou dělám leta a nedobrovolných výbojů jsem se stal účastníkem mnohokrát a proto by mě nelákalo strkat prst do fajfky :-D. Navíc takové zjištění je naprosto neprůkazné, nemáš-li tedy nějaký u mě neexistující orgán, kterej ti do mozku přenese křivku a velikost výboje :-D
 
 
Datum: 09. října 2009 14:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz se chytnes neceho,co neni ukostreny,treba gumovy rukojeti,tak fajfka neni ukostrena,tudiz nebude hazet jiskru,kdyz se chytnes neceho vodivyho tak uzavres el,obvod a jiskra preskoci(dostanes pecku)
 
 
Datum: 09. října 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: dejf      E-mail:      IP: uživatel5990    
hoj chlapi.Mam takovej problém mam jawu 350/634 a na malí otáčky mi de jenom jeden válec skoušel sem měnit kladívko i ten protikus,kondenzátor,fajfku,induční kabel,svíčku.tak mě napadlo jestli není špatnej odtrh nebo něco jiného??kdybyste někdo věděl co by to mohlo dělat tak mi prosím napište.díky moc za jakékoliv informace.a jestli sem v textu udělal nějaké chyby tak sorry:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: dejf      E-mail:      IP: uživatel5990    
Díky vám za rady skusim vyměnit to gufero a uvidim jestli to bude už dobrý:-D
 
 
Datum: 10. října 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: betom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třiapůlka to ráda dělá. U mé 350 typ 360 to bylo špatné gufero na klice, takže válec přisával falešný vzduch. Také je důležité mít obě svíčky stejné teploty - a tím bych asi začal. U výměny gufera nemusíš dělitmotor. Stačí zdemontovat dynamo včetně rotoru a nebo primární řetězové kolečko na klice, vyndat segerovku a staré gufero háčkem vytáhhout. U nového trochu sraz vnější hranu dej na něj vazelinu a opatrně ať nestrhneš pérko na těsnícím břitu jej nasaď doklepni a vrať segerovku.
 
 
Datum: 10. října 2009 10:05
 
 
 
 
Jméno: dejf      E-mail:      IP: uživatel5990    
tam je právě zajímaví to že to de vitáčet jede jako dak ale na volnoběh a na tyhlec malé otáčky de skrátka jen na leví válec a praví se pak chytne tak nevim co bych měl ještě vyladitD
 
 
Datum: 09. října 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já měl sice jawu 350/634 asi jen pul roku,ale tenhle problem sem měl asi třikrát :-D vždy to bylo zapalováním. Seřid odtrh,předstih a mělo by to být v pohodě. (hlavně to nepoplet,horním kladívkem na zapalování se seřizuje pravý válec a dolním se seřizuje levý) Nebo obráceně :-D nevim to na 100%
 
 
Datum: 09. října 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7594    
to jestli to nedela odtrh je docela zajimavej dotaz:-D u 350 musis mit vse totozne serizeny na obou valcich......takze pokud mas na jednom valci zapalovani serizeny a na druhym ne,tak jde logicky jen na jeden valec!!!
 
 
Datum: 09. října 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS-!K      E-mail:      IP: uživatel7591    
Ahojte fichtlaři.....pls poradte někdo...potřebuju dat sve jawa 23 Mustang trochu lasky,mam uplne zarezly valec a hlavu...a vubec cely motor a chtěl bych ho poredne umyt...pls poradte cim...aby to bylo pekne lestkly,stribrny...diiiik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2009 6:58
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS-!K      E-mail:      IP: uživatel7591    
Díííííík mooc...já už se na to nemůžu dívat...musím ho pořádně umýt a nastříkat.diiik moc za cenné rady
 
 
Datum: 15. října 2009 6:58
 
 
 
 
Jméno: x      IP: uživatel6392    
Jak vypadá zarezlá hlava, když je z hliníku? :-) válec to samý :-) Z mojí zkušenosti umejt benzinem, oškrábat hrubou špínu, pak umejt do čista, a pak se to dá leštit brusnejma a následně leštícíma pastama v kombinaci s hadrovym kotoučem na vrtačce... na to je na netu návodů spousta (leštění hliníku) , hledej ;-) hlavně se toho nebát, neni moc co zkazit... ;-) jen bacha kdybys to myl něčim agresivnim, ať ti to nerozleptá kabely od zapalování kdyby to proteklo mezi víkem a karterem... ale jinak se neni čeho bát. Jo a na silichrom jsem teda osobně moc chvály neslyšel, prej to na hliníku nemá takovej efekt... přeju příjemnou zábavu, je to pakárna a na dlouho :-)
 
 
Datum: 09. října 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
umyj to technickým benzínem a poté to můžeš něčím vyleštit třeba silichomem..
 
 
Datum: 09. října 2009 14:01
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7590    
zdar jak se seřizuje u simsona S51 předstih nemáte někdo nákej návod?? sry vim ze to sem nepatri.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A pokud máš kladívkový zapálko tak - http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/index.php nebo http://www.motorkari.cz/ zde si to najdi. Hledat - předstih na každé motorce je na internetu řešení snat 1000000 krát
 
 
Datum: 09. října 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapalování dej přesně tak aby byly zářezy naproti sobě a pak se to šteluje na tej zapalovací krabičce co máš v kastlíku u sání tím šroubečkem nahoře a mělo by to bejt šikmo. Ale pokud ti simál střílí nebo nejde vytáčet tak to bejvá karburátorem. :-)
 
 
Datum: 09. října 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam doma 10 litru oleje 10w40 pue to dat do benzinu nebo ne ??????? nevi co stim :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Do fika jde vsechno jen to bude cernit a vse to zasvini takze ne do benzinu to nedavej
 
 
Datum: 09. října 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja vim a treba do tlumicu??
 
 
Datum: 08. října 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7589    
bohuzel......to je olej do motoru do auta.....na benzin se špatně váže....do prevodovky taky jako nejde....pak klouze spojka.....
 
 
Datum: 08. října 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: hacker2323      E-mail:      IP: uživatel3719    
Zdravím muj dotaz je takovy: kdyz jsem dnes po 3 letech o5 spojizdnil jawa 23 tak jede ale nema tah tak bych se chtel zeptat co udelat aby dobre taal a vyjel kazdy kopec na rychlosti ani zas tak nezalezi.....pokud mozno tak nejake odpovedi ktere by me nevysli draho ale lacine!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ti nejde o rychlost tak si tam dej 11 zub. kolečko máš tah parádní
 
 
Datum: 09. října 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7589    
sundej kola,vyndej zaslepky,konkorem nebo silkalem prostrikej loziska a promaz vazelinou,vyndej rozetu a promaz lozisko,sundej retez a vymachej ho v nafte a v oleji,pak ho potri vazelinou.....vymen olej v prevodovce,vycisti karburator a skontroluj zapalovani....samozrejmosti je vycistit a popripade(v nejhorsim)vypalit vejfuk a vyklepat bordel....skontroluj lanka od brzd aby nevazli kola na brzdach......
 
 
Datum: 08. října 2009 22:13
 
<  1537  1538  1539  1540  1541  1542  1543  1544  1545  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 10:19:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu