 Ahoj. Mám ještě jeden dotaz. OD května když jsem půlil motor, tak mi z výfuku teče nějakej olej ( mimochodem jak bylo půlení, tak jsem dostal novýho fichtla s jiným nevypáleným výfukem ). Svíčka je černá jako čert ale fichtl chytne vždy napoprvé za tepla, studena po měsíci chytne. Tahá skvěle. Zkoušel jsem měnit svíčku z Brisk N7 na N7Y a N14C na tu už jsem to ani nenastartoval tak jsem dal zpátky původní. Jehla je na nejnižším a zkusil jsem míň přidávat oleje do paliva. Je možné že mi to někde nasává i z převodovky ? Hulí to tak středně. Jak kdy. Když se to přechlastá tak hulí když ne tak je to dobrý. Je možné že to dělá i výfuk že po zahřáti se uvolní z okraje výfuku ty splodiny a ono my to může nasávat i zpět. Je totiž dost zaprasený ale kdybych ho vypálil, tak by mi praskl v polovině prootže je to takové všelijaké. A na nový nejsou finance. Karbon není žádný. Lze mohu dodat foto zasvinění. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 20:16
 dokavad te lauf nebude vypalenej nebo mechanicky vycistenej, nepocitej s tim, ze to z neho nepotece proudem...jak se vycisti tak je to zmena, sic to bude spindira porad pac sem tam si z toho laufu stejne ucmrdne...navic to mas prehnane bohaty,,,
Datum: 20. listopadu 2009 20:16
 Toteď mám protože mi to na první zářez špatně jede a blbě se ovládají otáčky strašně náchylné. Já jsem to tam zapoměl napsat že jsem to změnil. Omlouvám. Ale díky
Datum: 20. listopadu 2009 20:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jehla ma bejt na druhym ze shora a pak rekni jak to dopadlo ale myslim ze problem bude vyresenej....
Datum: 20. listopadu 2009 18:46
 Jo a karburátor je úplně nový( jsem vyfasoval od kámoše - pako vyměnil za starý) a hladina je nastavená dobře. Mě to by bylo v celku jedno ale má to STK a jezdí se s tím tak ať někde nezůstane stát nebo něco.
Datum: 20. listopadu 2009 18:30
|



|