Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec keflaři, mam jawu 90 roadster a nevíte někdo čím by mohlo bejt, že se nevrací nakopávačka? Když to nakopnu tak spadne a visí dolu. Dík za odpovědi a mějte se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 13:39
Datum: 22. listopadu 2009 13:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 J urcite to je pruzinka kamosovy to taky delavalo
Datum: 22. listopadu 2009 12:47
 Tak tady bude nekdo půli motor....davam tomu 95 % že je zlomena pruzina
Datum: 22. listopadu 2009 11:10
 pružinkou
Datum: 22. listopadu 2009 11:08
Jméno: Mogul
IP: uživatel6843
 Čau kluci jakou mám dát cívku do jawy 555 6V nebo 8V. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 20:46
Jméno: šabatuu
IP: uživatel6855
 ahoj no dej tam na 6voltu klasiku ma tam byt 6V
Datum: 26. listopadu 2009 20:46
 Nene,na zapaleni nepotrebujes jen napeti ,ale i vykon.U magneta na napeti na ktere je prakticky nezalezi,stejne dobre pojede na 6V, 8V i 12V civku, ovsem pozor!!! u dynamobaterioveho zapalovani to ma vliv obrovsky!!
Datum: 22. listopadu 2009 11:04
 spravne tam ma byt 6V
Datum: 22. listopadu 2009 10:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja myslim ze 6V bude lepsi ta ti da silnejsi jiskru a do pionyra jedine 6V
Datum: 22. listopadu 2009 10:32
 Klidně 8V.Ono to nemá až takový význam...
Datum: 22. listopadu 2009 10:17
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 zdarec co mam ze světlem když mě zadní svity a prední ne a žarovka je nova a když dam ty dva modry dam na kostru tak stoho dou siskry a le jak to bam na žarovku tak nic nesvity
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 12:00
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Datum: 22. listopadu 2009 12:00
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nechapu jak si to zapojil musis tam mit jeden kabel na kostru a ty dva modry vedou do prepinace dalkovy a tlumeny
Datum: 22. listopadu 2009 10:46
 Máš tu žárovku ukostřenou?
Datum: 22. listopadu 2009 9:52
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 7:59
 Zdarec, potrebuju poradit kde sezenu laditelnou trysku na fichtla. Dá se to nekde koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 12:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 22. listopadu 2009 12:11
 neexistuje takhle nahodou i na 640 ? docela by se mi hodila
Datum: 22. listopadu 2009 11:36
 normalne..
Datum: 22. listopadu 2009 10:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Omg jak muze tryska zvysit vykon  !
Datum: 22. listopadu 2009 9:49
 No nevím o tom ze by se nak zvysil vykon ale je dobra hlavne pro ladice aby nemuseli kupovat nakou sadu trysek tak to vyresi takhle..
Datum: 22. listopadu 2009 8:36
Jméno: klikas
IP: uživatel1337
 Čau,je ta tryska dobrá??Zvýší se tím výkon??
Datum: 22. listopadu 2009 8:14
Jméno: klikas
IP: uživatel1337
 Čau,je ta tryska dobrá??Zvýší se tím výkon??
Datum: 22. listopadu 2009 8:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na aukru nak za 200
Datum: 22. listopadu 2009 8:05
Jméno: standa
IP: uživatel8004
 me ji udelal FK : firesnek@sendme.cz
Datum: 22. listopadu 2009 1:02
 zdar prosim poradte mi nějaký malý tuning třeba uprava sání nebo uprava difuzoru......prostě abych nemusel pulit nebo nějak vic rozdělávat motor chci aby mi motor dosahoval max. otáček.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 10:31
Jméno: pejky
IP: uživatel7686
 Zdar, jestli máš pionýra, tak tam "tuning" fitr nedávej, originál airbox má dobře vyřešený tvar a funguje lépe, jesli máš mustanga, na kterém je gumová hagice, tak si tam klidně jiný fitr dej, tam už airbox ztrácí význam. Jinak jestli nezvládneš půlit motor, těžko zvládneš úpravu difuzoru nebo sání, za to ti ručím, když to dobře seřídíš tak to musí jezdit 70 km/h na 12z sekundár a vyjede to každý kopec.
Datum: 22. listopadu 2009 10:31
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A taky na sportovnim fultru ocenuju ze to celkove vic huci a ma to lepsi zvuk s tim
Datum: 22. listopadu 2009 8:06
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
Datum: 21. listopadu 2009 23:47
 Pařez-Pionýr-Mustang : Stadion-Jaweta : Babetta : Jawa90 : Manet-Tatran : ČZ477-488 : Pérák : Kývačka 125-175 : Kývačka-Panelka 250: Kývačka-Panelka 350 : Jawa 634-640
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 12:18
 Johny: nebylo...
Datum: 22. listopadu 2009 12:18
 kolecko: vidisto na tu sem nepomyslel Ondragam: sry teda jinak kategorie bych udelal: fichtl, mopedy, devadesatka, skutry, hranaty cezety, mala kejvacka, velka kejvacka/ panelka a trindy
Datum: 22. listopadu 2009 11:33
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 Nebylo by lepší rozdelit to pouze na obsahy motoru... Do 50 ccm, Do 125 ccm, Do 250 ccm, Do 350 ccm, Nad 350 ccm
Datum: 22. listopadu 2009 9:54
 kdyz se tezko uzivi tato kategorie tak je asi zbytecne navrhnout jawu dandy,dakar,sport,  neco proste pro 125 ccm..
Datum: 22. listopadu 2009 1:53
 175/450 je kejvacka vicemene...,jinak delit peraka na 250 a 350 je blbost,budeme radi kdyz tady bude i dotaz na peraka za pul roku,proste tato sekce by se jen tezko uzivila...
Datum: 21. listopadu 2009 23:41
 a perak bude dohromady 250 a 350?
Datum: 21. listopadu 2009 23:08
 jenom dotaz abych vedel kam to pak mam napsat... čz 175/450 se radi do kejvacky 175 zejo?
Datum: 21. listopadu 2009 23:08
 jawa 500 ohv je prvni seriove vyrabena jawa,je to prevzatej wanderer 500,akorat malinko pozmenena...,tez se tomu rika rumpál
Datum: 21. listopadu 2009 22:12
 Ondragam: nebyly 500 jenom OHC a OHV jenom 350 ?
Datum: 21. listopadu 2009 22:07
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 ještě JAWA 500 OHV  Ne, tohle je dobrý.... Ale ještě bych přidal OSTATNÍ a kategorii VŠE, kde by se nedělilo a vše by bylo pohromadě
Datum: 21. listopadu 2009 21:56
 Čawte draci,Ted mám předstih 2,4...a odtrh na kladívkách strašně velikej.Pincek jede z kopce 80 možná aj víc.A tak se vás ptám co by se stalo kdybych dal předstih 1,9 a odtrh 0,4.JAké by byly jízdní vlastnosti? popřípadě jelo by to lípe než ted?..hlavně se bojím o startování.Ted mi to startuje i bez plynu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 19:24
Jméno: patres
IP: uživatel8231
 ty blaazen ale je to pravda...
Datum: 15. prosince 2009 19:24
 honzo o ničením pístu z důvodu velkého předstihu slyším poprvé
Datum: 22. listopadu 2009 14:15
 Nevim s tak velokejma předstihama nejezdím když tak jen do 1,9 někdy 2.Možná ten tvůj 2,4 je ještě v poho ale bacha jak dáš moc velkej tak se ničí písty apod
Datum: 22. listopadu 2009 9:40
 dojud ti to jede tak na to nešahej! pak neco rozdrbeš a budeš řvát že to nechce jet
Datum: 21. listopadu 2009 22:38
 Takže,kdybych si dal předstih tak 2,1 nebo 1,9 ....jak by to jelo? líp b húř? pls odpovězte.Dík
Datum: 21. listopadu 2009 22:23
 kdyz ti to jede tak se v tom radsi nehrab  timhle se ridim ja
Datum: 21. listopadu 2009 21:19
 z kopce jede jaždý 80... i ten co po rovince jede max 60
Datum: 21. listopadu 2009 21:03
 Cuz, kde bych mohl najít datumy motocyklových burz v olomouckém kraji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 20:43
Jméno: cigos
IP: uživatel8001
 Čau draci, Nevíte o nějaké firmě, která umí perfektně renovovat a nachromovat ráfky a ostatní díly na Stadiona. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 21:18
 hele díly,ktere se daji koupit v replice,tak kup...je to vyhodnejsi nez renovovat stare,kor rafky,ty byvaji casto vyrezle,a kdyz se brousi a lesti pod chrom tak se casto zeslabi tak ze nejsou bezpecny...
Datum: 21. listopadu 2009 21:18
 tak hlavni sekce: Pařez, Pionýr, Mustang-Stadion-Jaweta-Babetta-Jawa 90-Tatran/ManetČZ477,Kyvačka 125/175, kyvačka/Panelka 250, kyvačka/Panelka 350, Třinda 634, Třinda 638, Třinda 640, CO VY NA TO A PAK UZ BUDOU POD SEKCE
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 21:39
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já bych dal sekce-- PIONÝR (tam by byli všechny fichtli od 550 po mustanga) Moped (babety,jawety,stadion atd.) JAWA (všechny jawy kromě fichtlu) a ČZ (všechny čezety) Ostatní (pokec,srazy atd.) A pak třeba nějaký pod sekce. Ale jelikoš sem v podobných věcech apsolutní amater,tak to nechám na sesovi
Datum: 21. listopadu 2009 21:39
 to je suprovej napad karlosi...to by bylo asi nejlepsi
Datum: 21. listopadu 2009 21:33
 a nebylo by teda lepsi aby se primarne zobrazilo vsechno kopmlet, samozrejme by se to radilo do skupin, ale zvlast skupiny by se zobrazovaly jenom kdyby si nane kliknul jako je to se sekcema ted ? nevim tot muj nazor
Datum: 21. listopadu 2009 21:32
 a olej bych dal taky jako vseobecne,je asi blbost davat olej do kazdy sekce...
Datum: 21. listopadu 2009 21:22
Datum: 21. listopadu 2009 21:21
 vy jste padli na tresen,,, to ybch se musel zavrit do jedne mistnost a dva mesice ladit pokec,,,, neblbnete mam manzelku a jedno dite co porad jen krici
Datum: 21. listopadu 2009 21:02
 hej to je dobrej napad aspon to bude prehlednejsi ale asi to bude narocne tak si to nech az na prsti rok
Datum: 21. listopadu 2009 20:55
 ke každé motorce návo k obsluze k nahlédnutí.hromadu dotazů by pak bylo možné odkazovat na navod k obsluze a udržbě
Datum: 21. listopadu 2009 20:44
 jo dobrý
Datum: 21. listopadu 2009 20:29
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Ještě pérák.
Datum: 21. listopadu 2009 20:23
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 zdarec hci se zeptat do jjake zaražky mam dat jehlu aby me nechcitak fichtl ja mam 4 zaražkovou jehlu a byl dobrej volnobech a bych nemusel držet furt plyn aby to jelo samo
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 8:01
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 jo dobry ta ko dam na tu druhou
Datum: 22. listopadu 2009 8:01
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 takže na 1 od vrchu do žaražky
Datum: 22. listopadu 2009 8:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no a co? asi každý má 4 zarážkovou ..dej to prostě na druhou a neřeš to
Datum: 22. listopadu 2009 0:51
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 a le ja mam 4 zaražkovou jehlu
Datum: 21. listopadu 2009 22:49
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Do druhé, v záběhu do třetí.
Datum: 21. listopadu 2009 20:25
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Čus draci. Mám jawu 555 bez papírů. Jak se todělá, abych na ni mohl legálně jezdit? Stačí koupit od někoho techničák? A co když je rozdílná barva v koupeném techničáku anebo číslo motoru? Co se s tímdá dělat? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 9:56
 Já sem taky kupoval papíry na fichtla , jel sem na stk , tam mne to nechtelo chytit sem to tam roztlacel  , a aprošel sem , na číslo motoru se ani nedíval , newím jestli se díval na štítek ae mám takový pocit že ani na ten se nedíval
Datum: 22. listopadu 2009 9:56
 jo a este k cislu motoru: musis se shodovat typ motoru
Datum: 21. listopadu 2009 22:10
 co se tyce cisla motoru tak motor je pranej jako nahradni vymenitelnej dil a kdyz cislo nesedi tak se zajde na DI a provede se vymaz cisla motoru stoji to tusim 50,- a co se tyce laku tak jdi na STK a kdyz ti nesedi je to tezka zavada a dostanes technickou na 30 dni a mezitim si to musis prehlasit na sebe a barvu v technicaku nechat prepsat a znova na STK
Datum: 21. listopadu 2009 21:39
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Znám típka co měl na 550 origo červený lak a ani škrábanec. A on si to přelakoval na černou.
Datum: 21. listopadu 2009 20:34
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 To by mě ani nenapadlo. je to škoda
Datum: 21. listopadu 2009 20:14
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tak to ani nezkoušej přelakovat,nebo tě jawaři ukamenujou
Datum: 21. listopadu 2009 20:11
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Martine - mám krásný origo jawácký červený lak
Datum: 21. listopadu 2009 20:09
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Takže číslo v techničáku je prostě pevné? Jestli nejde změnit, tak do motoru de snad vyrazit ne? A nebere se motor jako náhradní díl? A co se štítkem?
Datum: 21. listopadu 2009 20:07
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Kup si techničák se štítkem,číslo motoru prej sedět nemusí,motor se bera jako nahradní díl (ale myslim že se to nějak zapisuje do toho techničáku) Pokud nesedí barva,tak to jednoduše přelakuj,,ale jestli máš puvodní pěkný lak,tak chran tě buh to přelakovat  Mělo by to jít nějak přepsat.
Datum: 21. listopadu 2009 20:07
 Nic se stím nedá dělat,ale jestly máš motor na kterým není číslo,tak je to v klidu.Narazíš tam to číslo co je v TP.A s barvou není problém, to stříkneš do té co je v TP
Datum: 21. listopadu 2009 20:04
 caw byl by nekdo pls tak hodnej a vyfotil mi jak je udelanej stojanek u čz 487 chci si udelat hlavni stojan ale original tam je kratkej a nevim jak to tam vlaste vypada. hlavne me zajima jak je to tam udelany, aby se nepreklopil kdyz se nanej postavi masina. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 20:59
 dik a nebyla by fotka, protoze me to tam nejak chybi
Datum: 21. listopadu 2009 20:59
 podobne jako u fichtla...zespoda na ramovejch trubkach pod motorem sou navavreny takovy plisky o ktery se ten stojan opira...na stojanu sou jako protikus taky takovy operky...
Datum: 21. listopadu 2009 20:51
 dik tim uchycenim sem si nebyl taky jistej, ale spis mi jde oto, ze kdyz se motorka postavi na hlavni stojan tak se ten stojan vlastne prevahne prez svoji svislou osu, aby drzel a me zajima jak je to delany, aby se neotocil o 180°, ale jenom jak ma
Datum: 21. listopadu 2009 20:41
Datum: 21. listopadu 2009 20:12
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Hoj draci je tu někdo z okolí Rožnova pod Radhoštěm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 6:57
Jméno: aleš
IP: uživatel8014
 Prostřednobečvan, co se přestěhoval z Rožnova do Frenu....zní to divně, ale je to tak....
Datum: 23. listopadu 2009 6:57
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Já jsem z hodslavic
Datum: 22. listopadu 2009 21:22
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 teda na pinckovi
Datum: 22. listopadu 2009 12:43
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 ne - to nechodím. já ještě neukončil základku, ale každý den jezdím u Bečvy ne pinckovi.
Datum: 22. listopadu 2009 12:43
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 nechodíš nahodou na vakuovku do RpR?
Datum: 22. listopadu 2009 10:07
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 hej pisky - mas facebook nebo icq?
Datum: 21. listopadu 2009 21:16
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 pisky - já sem ze zubří, jestli víš kde to je
Datum: 21. listopadu 2009 21:14
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 Veselá, jetli vis kde to je...
Datum: 21. listopadu 2009 20:56
 ne jsem z ceskeho tesine ale docela casto jezdim do RpR
Datum: 21. listopadu 2009 20:15
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 trošičku dál Vysoké Pole
Datum: 21. listopadu 2009 20:12
 Zdarec. Někdo Lanžhot, Břeclav, Kostice ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 21:25
Datum: 21. listopadu 2009 21:25
 Velké Pavlovice
Datum: 21. listopadu 2009 21:20
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 kapičku
Datum: 21. listopadu 2009 19:47
 To je trochu dál
Datum: 21. listopadu 2009 19:37
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Čáslav
Datum: 21. listopadu 2009 19:36
 zdarec, tak jake jsou vase nejnavstevovanejsi stranky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 11:53
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 www.rozzlobenimuzi.com
Datum: 22. listopadu 2009 11:53
 aa tady se to rozjelo ve stylu hulicu koukam  growshop
Datum: 21. listopadu 2009 21:07
 a kolik ti je? 14- 15??
Datum: 21. listopadu 2009 21:05
Jméno: Johny
IP: uživatel7709
Datum: 21. listopadu 2009 21:03
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7097
 to samý jak johny  ale pak kouknu na Fichtl krámek a lidé  ale to free nejvíc *rofl*
Datum: 21. listopadu 2009 20:53
Jméno: Johny
IP: uživatel7709
 freevideo
Datum: 21. listopadu 2009 20:17
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 Dojdu dom , icq , FK , facebook , seznam , motoinzerce , spoluzaci , seznam
Datum: 21. listopadu 2009 20:15
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
Datum: 21. listopadu 2009 20:04
 tak po trech letech sem konecne prisel na toi ze FK je zkratka fichtlkramku  jsme nejakej zaostalej
Datum: 21. listopadu 2009 19:59
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 seznam.cz  fichtl krámek,jawamania,simsonvinglu, atd.
Datum: 21. listopadu 2009 19:22
 FK,aukro,motoinzerce,facebook,lide,email  a pak du dracit
Datum: 21. listopadu 2009 19:13
Datum: 21. listopadu 2009 19:11
 ja kdyz prijdu domu hned FK  asi zavilost a i-veteran. aukro
Datum: 21. listopadu 2009 19:06
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci. Mám jawu 555 a chybí mi tam bzučák. Vždycky sem si myslel že se dával pod řídítka ten chromovaný ale dneska sem zjistil, že vedle karburátoru mám takový červený válec o velikosti podobné bzučáku. Vede z něj nějaký drát. Je možné že se bzučáky dávaly i jinde než pod řídítka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 19:50
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Lidi byli dřív hrozný lepiči, viděl jsem kývačku se spínačkou v nádrži i ve světle dohromady.
Datum: 21. listopadu 2009 19:50
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 tak ono je možný, že to třeba někdo upravil
Datum: 21. listopadu 2009 19:00
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Hej tak já si to nevymýšlím ale ta 555 je z roku 1958, takže jedna z pvních
Datum: 21. listopadu 2009 18:56
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Je to tak. A pod nádrž se dávaly jen u typů 550 s vlaštovkami říditky s sedlem do boku.
Datum: 21. listopadu 2009 18:55
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Jo, dávali, ale podle mého názoru jen u jawy 550 "poařez", u 555 myslím, že ne!!
Datum: 21. listopadu 2009 18:51
Jméno: J@w@
IP: uživatel5299
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 1:07
Jméno: standa
IP: uživatel8004
 obycejna stara uz docela vytahana rozeta.......
Datum: 22. listopadu 2009 1:07
 ježiš na tohle se vykašli... dyt ani ty koliky tam nejsou jak píše...
Datum: 21. listopadu 2009 21:56
 jo tak , já že to prodáváš ty  si ju oprav doma sám, je to jednoduché, kolíky zavař co, opal starý lak , vyvrc pár dír pro odlehčení, ,nanýtuj lepší věnec, řádne obrus, odmasti, základ lak, nové ložisko, a je to , a nemosíš kupovat takovu dodřenu mršinu
Datum: 21. listopadu 2009 20:14
 co je to za doškrábanu svinu? tos mels apon zatmelit, když už se toho chceš zbavit
Datum: 21. listopadu 2009 20:02
Jméno: MOREGn
IP: uživatel5854
 Presne tak max tych 250 by som ja dal...S
Datum: 21. listopadu 2009 19:45
 přesně tak,nevipadá to že by to bylo po repasi.Tu repasi si každej může udělat sám doma...
Datum: 21. listopadu 2009 19:09
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A ještě píše po repasi, je to jen nabarvený nějakou srajdou a ty ložiska zrovna moc jako po repasi nevipadaj!
Datum: 21. listopadu 2009 19:02
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Víc jak za 300 bych ji nekoupil. To že je nastříkaná nějakou barvou jí moc na ceně nepřidá.
Datum: 21. listopadu 2009 19:01
 PObavil mě ten "kvalitní lak" to naplácal štecem nebo možná nastříkal obyčejnou lacinou stříbřenkou a píše otom jako kdyby to bylo na zakázku
Datum: 21. listopadu 2009 19:00
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 21:38
 Já dával z fíka na símáka a zvednul se, takže když to dáš z símáka na fíka tak se nejspíš sníží
Datum: 21. listopadu 2009 21:38
 ježiš marja ja napsal vidlice teda tlumiče
Datum: 21. listopadu 2009 19:56
 jo ještě takova .:renovace:.  daly by se dat ze simala na fíka zadní vydlice ? zdvíhlo by to motorku o nekolik cm ? dík za odpověd
Datum: 21. listopadu 2009 19:54
 ja kdybych jezdil po vsi tak me za chvili maj policajti
Datum: 21. listopadu 2009 19:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja tedka zazimuju a pak si to vynhradim pitbikem.Martin  yt´ právě co bych za to dal
Datum: 21. listopadu 2009 19:42
 martin ozvy se mi na icq 305 034 138 diky
Datum: 21. listopadu 2009 19:41
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já mít péraka 350 tak ho co nejdříve zprovoznim a jezdil bych po vsi s nosem nahoře
Datum: 21. listopadu 2009 19:31
 tenhle neni v tak hroznym stavu...nastartovali sme ho ale jeste neprojeli,potrebuju lanka a dusi..chce to postupne a hlavne na to mit misto v garazi a to ja ted nemam
Datum: 21. listopadu 2009 19:20
 držim palce  ...
Datum: 21. listopadu 2009 19:20
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tak to chápu,taky bych se do toho nepustil. Nějaká kvalitní renovace muže stát až několik desítek tísic. Já budu renovovat panelku,motor už mam po kopletní Go ale zbytek,to je hruza  je to takový paskvil  asi si koupim nějakou panelku bez motoru,ale origo. Mam na to 12tis. tak doufám žeto bude stačit.
Datum: 21. listopadu 2009 19:16
Datum: 21. listopadu 2009 19:13
 martin-rad bych ale nejsou na to penize
Datum: 21. listopadu 2009 19:11
 nikdy jsem nezazimoval ani nehodlam  furt jezdim a ted kdyz bude ten ridicak tak to budu litat furt
Datum: 21. listopadu 2009 19:09
Datum: 21. listopadu 2009 19:00
  ja sem dnes dokoncil takovou cross renovaci  ... tak budu radit asi taky přes celou zimu  ... hlavně si nerozbít hubu na těch břečkách  ... ale pak zas jaro co ty pude fík  at vam to jezjí ...  čus
Datum: 21. listopadu 2009 18:58
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Zajíci,spíš si zrenovuj toho péraka co máš na profilu.
Datum: 21. listopadu 2009 18:57
 Dneska jsem ještě řádil
Datum: 21. listopadu 2009 18:48
 nezazimuju  uklidim do garaze a to je konec  ted pres zimu si dam dohromady čízu na kros,necham si na ni zalezet..puvodne sem myslel ze to dam do zimy abych si moh zaradit ve snehu,ale to nestiham tak hold pristi zimu...a podle me snih stejne uz v zivote v cechach neuvidim
Datum: 21. listopadu 2009 18:45
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Já mám pionýra týden a ještě sem se ho nenabažil. Až napadne sníh, tak teprv.
Datum: 21. listopadu 2009 18:43
 mam zazimovano uz od leta bohuzel od ty doby sem na motorce nejel a celou ji davam do kupy
Datum: 21. listopadu 2009 18:41
 Nezazimovávám, jezdím celou zimu.
Datum: 21. listopadu 2009 18:37
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 JJ už sem si vlez pod teplou deku  ale motorky sem ještě nezazimoval a možná ani nebudu.
Datum: 21. listopadu 2009 18:30
 ne....kvůli jednomu mesíci zimy zazimovávat nebudu.
Datum: 21. listopadu 2009 18:29
|



|