Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 21:25
 moony, zajic 13: uvažuju podobně jako vy. Někteří se na ten stroj dívají jako na šrot (např. můj děda - nejradši by z toho vzal motor a vyhodil), ale já jsem říkal radši mi ho dej, já mu dám ještě šanci.
Datum: 01. prosince 2009 21:25
 moony-presne takhle to mam ja..nejsi jedinej ujetej jako ja  proste si predstavim kolik toho ta motorka zazila..treba perak co mam-plno let stal v garazi zatopena..napadlo me-proc?proc se na ni nejezdilo?kdo ji asi koupil a kde na ni vsude byl? proste historie
Datum: 30. listopadu 2009 20:43
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 To Hlada: moc pěkný v tom odkazu, ale vysvětlím můj přístup (snad budu pochopen)- u strojů na těch fotkách ocením um toho kdo to dělá, tu práci a snahu, kdy to někdo dotáhne do stavu, kdy to vypá lí než to možná vyjelo z fabriky. U šrotu jako má Wafel ale já prostě postojím dýl než u nějaký leštěnky, prostě si říkám - kdo na tom asi jezdil, jak se o to staral,kam jezdil, jak žil, jak (dneska již většinou) umřel, prostě v tomhle směru sem asi trochu ujetej no.... ale doufám, že se tu najde aspoň jeden, kterej to chápe stejně - že v každým starým stroji je duše, historie a kus života někoho, kdo kdysi žil, stroj používal a dal mu jeho příběh, tou renovací ten "otisk doby " většinou smažeš, zbyde jen něco hezkýho, ale v těchto střepech v původním stavu ( nebo klidně i v dobový úpravě ) je zvláštní síla, energie co vyzařuje. No teď když to po sobě čtu, tak si říkám, že mi porozumí málokdo, ale to je fuk...
Datum: 30. listopadu 2009 20:40
 to presne mam ja  rikam si ve skole jak se strasne tesim ze budu delat neco na cezete...pridu domu,sednu si a do dilny se mi nechce protoze nwm co bych na tom vlastne delal
Datum: 30. listopadu 2009 19:56
 Já si vždycky u PC dělám plány jak ho pěkně zprovozním, a pak dojdu do garáže, podívám se na ten "šrot" a nevím kde začít...
Datum: 30. listopadu 2009 19:37
Jméno: Standa
IP: uživatel8085
 To je taky echt profi RENOVACE a ne nejaká levná "renovace" jako mam já a nebo Hlada........to je parez minimalne za 25 000,- ......hrozne se mi líbí,že nešetřil na ráfkách!! Je to krása....
Datum: 30. listopadu 2009 17:57
Datum: 30. listopadu 2009 16:15
 Nic nerenovuj. Udelal bych generálku vseho,vse vycistil,co jde vylestil,rezave veci nakonzevoval olejem nebo vazelinou,sehnal bych origo sedlo(nejaký hezky opotřebovaný aby to ladilo  ) a nosič......nic víc......muj perak v profilu vypadal nejak podobne kdyz jsem na nem zacal delat a podivej dnes.......kazdej mi plácá po zadech,ze sem udelal dobre,ze jsem to nerenovoval...jak je to hezký...ze ta drobně promačkaná nádrž a misty odrbanej lak vypadaj moc stylově a je videt,ze to neco uz zazilo.......
Datum: 30. listopadu 2009 15:21
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Pecka!Jen bych udelal GO a mas Jawa RATSTYLE
Datum: 30. listopadu 2009 7:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tím jsem nechtěl říct že ta tvoje je hrozná jo
Datum: 29. listopadu 2009 22:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já mám doma ještě horší 555..je natřená štětkou na černo..ale byla zadarmo  ted na ní není čas ale do budoucna z toho něco udělám
Datum: 29. listopadu 2009 22:05
 kup na burze takovou bilou kostku a kotouce a lesti a uvidis co se zachova, kdyz by to rozlestit neslo tak asi neco striknout, ale ja myslim ze to pude a ma i skoro vsude linky, akorat ten valec to zebro, no bud kup jinej valec za 50kc nebo to nech bejt
Datum: 29. listopadu 2009 21:56
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 já bych to opravdu nechal. Stroje v tomhle stavu sou bomba. Dejchá z toho historie a pokud něco takovýho potkám, tak mám takovej hřejivej pocit, já nevím, jestli je to romantika nebo duch starejch časů , každopádně gratuluju za kilo je to paráda.
Datum: 29. listopadu 2009 21:48
 pro Hlada: ať si lidi myslí co chtějí, aneb nesuď knihu podle obalu. Zprovozním to do spolehlivého stavu, hlavně všechno vičistit a podotahovat a vzhled plechů nechám tak. Btw: Děda to sehnal za 100 Kč od jedné babky, to je celkem slušný kup. a tahle odřené to už bylo to já ne... Vlastně je to první stroj, který mě svezl....no nic...
Datum: 29. listopadu 2009 21:18
 odkud si to vyhrabal ze je to tak orezly a poskrabany? jinak me se to libi,je na ni videt ze proste nekde stala...libej se mi takovyhle motorky co proste nekdo treba po 20ti letech obevi nekde zahrabany...strejda si kupoval barak a tam byla velka stodola a kdyz potom palil stary seno co bylo v ty stodole tak uplne u zdi v tom senu byla zahrabana nejaka stara jawa,nevim co to bylo za typ,v tu dobu sem se o motorky jeste nezajimal,docela mi tedko stve ze to strejda prodal
Datum: 29. listopadu 2009 21:03
 neni snad jedno co si kolemdouci lidi mysli? pokud se mi libi voprejskanej origo lak a je videt kolik let motorka ma za sebou tak si na tom budu klidne jezdit kazdej den do skoly, je snad fuk ze lidi uvidi novou barvu, nebo neuvidi novy loziska. ale pokud by lak byl jako origo svetle zelena s bilou a slabe zlate linky, tak by to mozna nebylo spatne, ale udelej jak ti prijde nejlepsi
Datum: 29. listopadu 2009 21:02
 no tak delate si prdel? ze ja dohaje nemel fotak v tu dobu co jsem kupoval moji 555 za 300kč... origo černej lak s linkama, všechno komplet.. rok 1959 akorat nemel papiry.. oproti tomuhle to bylo jak "nový".. tohle je hruza... renovaci bych tomu dal... je to fakt otřesný... hlavne kdyz na tom budes jezdit tak nikoho nezajima, ze mas novy loziska.. kazdej vidi jen to co vidi... takze bych to hodil do novyho laku (a vse kolem toho)
Datum: 29. listopadu 2009 20:52
 A toho mýho byste renovovvali, nebo nechali(je v mé profil fotce)?
Datum: 29. listopadu 2009 20:27
 vypada fajnove! nech ho tak at je videt ze ma neco za sebou, mozna sedlo bych koupil sedo-cerne, protoze ta cervena na tom nic moc
Datum: 29. listopadu 2009 20:02
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 nechal bych to tak jak to je, akorát bych doplnil chybějící díly - třeba gumu na startpáce a vyladil bych ho aby vše bylo plně funkční. Perfektní Rat Tuning  . Ta renovace je vždycky finančně hodně náročná. Já jsem se pustil do S11 zhruba ve stejným stavu a doufám že se vejdu do 10, ale spíš ne...Skoro lituju, že jsem ho nenechal tak jak je, ale ono by to bylo na prd, protože ho už v minulosti napadl kutil domácí a lak není původní. Skoro ti takovej šrot závidím, perfekt stroj na srazy.
Datum: 29. listopadu 2009 20:01
 pro Mistlin: není na prodej. Prsíčka bohužel nemám. Vím, že renovace zabere hodně času a peněz. Takže se asi znovu pokusím ji zprovoznit (pár pokusů už bylo, ale v jízdních výkonech se moc nepředvedla) a vyčistím jak říká Míra...
Datum: 29. listopadu 2009 20:01
 nee nech to rozhodně tak jak to je maximálně udělej jen ty nejnutnější opravy aby to jelo
Datum: 29. listopadu 2009 19:52
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 nechal bych ho tak, maximálně opatrně vyčistit a udělat nutné opravy k zajištění pojízdnosti. Rozhodně má větší historickou hodnotu v nálezovém stavu, než kdybys to celé znovu pochromoval a nalakoval, i kdyby to bylo v profi kvalitě a zpátky už to nikdy nevrátíš. Škoda, že chybí prsíčka.
Datum: 29. listopadu 2009 19:46
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pokud máš finance a odhodlání,tak se hned pust do renovace! Ale jak říka vojata je to hodně finančně náročné.
Datum: 29. listopadu 2009 19:45
 čau, nádhernej původní stav, nemáš k němu ty prsíčka?? původní, to by byl ještě hezčí, pokud chceš dělat renovaci, tak si to dobře rozmysli, protože to stojí dost peněz a hodně práce, potřeboval bys minimálně 12, aby ta renovace vypadala, rozhodni se ppodle sebe.
Datum: 29. listopadu 2009 19:38
 čau hale neprodal by jsi mi jí tu jawa 555 ? prosím já bych chtěl taky nějakou takovou moto ? prosím
Datum: 29. listopadu 2009 19:34
 udělal bych renovaci
Datum: 29. listopadu 2009 19:28
|



|