Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawakos
IP: uživatel7898
 Zdar draci, potřebuju poradit. Dneska sem chtěl vyčistit trysku u 555 a tak sem začal odtahovat zespod tu sedmáctku. Nešlo to vůbec a já jednou tak zabral, že mi ta sedmnáctka vyletěla ven i s těsněním. Tryska prostě zůstala uvnitř. Nevíte jak bych to vytáhnul? Prosím poraďte! Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 23:53
 Tu zalomenou trysku bys mohl vyndat stejně jako zalomený šroub. /vytahovačem zalomených šroubů /
Datum: 01. prosince 2009 23:53
Jméno: jawakos
IP: uživatel7898
 No právě že ta tryska křupla.
Datum: 01. prosince 2009 17:38
 co tu trysku já mám taky jawa 555 a to těsněníá je tam jenom na to aby tam odsud netekl benzín vem znova ten klíč a zaber a normálně to povolíš tou sedumáckou ?
a nebo ti ta tryska křupla ? jestli jo tak si sundej karbec a pohraj si s tím a ta tryska nemusí bejt zas dotáhla až do krve
Datum: 01. prosince 2009 17:05
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 http://jawamania50.wbs.cz/VC_ZaluziMS_mopeduD.html dotaz na Zdenekk:hele druha rada od zhora zeleno bilej stadak neni tvuj?zdravy plzenak
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 15:30
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 mam dotaz co jede rychleji a lepe simson elektronic a nebo enduro?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 16:23
 nebud na nej hned tak ostrej!! Asi mas pravdu,ja jezdil na novejch i starejch simsonech vsechny jeli bez baterky i novej 12V electronic.....
Datum: 01. prosince 2009 16:23
 nekrm nás tady JAWA_ceZetak ® žádnej simson na jízdu nepotřebuje baterku baterku má jen pro blinkry, houkačku a rzdový světlo
Datum: 01. prosince 2009 16:14
 a ještě elektronic potřebuje baterku. enduro ji nepotřebuje
Datum: 01. prosince 2009 15:41
Jméno: standa
IP: uživatel8094
 v originale ma elektronik tvrdsi zadni tlumice nez enduro.....pak je rozdíl ve vyfuku a vzperach pod nadrzi a riditka....enduro ma vysoky riditka,vzpery pod nadrzi,vyfuk horem,nektere maji mensi sekundárko .....ale co se tak prodava na motoinzerci a podobne,tak je to bezne splacane do sebe.......nepoznas co je co......a hlavne motory sou stejný!!
Datum: 01. prosince 2009 14:58
 pokat ja vim tak elektronik je aj enduro ne?a take otazki jak idiot,jak zalezi na stavu motoru ne?
Datum: 01. prosince 2009 14:39
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 je to to samé jen s jiným výfukem,zad.tlumiči ,krytem světla a řídítky,motory jsou stejné
Datum: 01. prosince 2009 12:05
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 čaute muže se fichtl předělat na 80ccm??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 16:21
Datum: 01. prosince 2009 16:21
 vím o motoru do pionýra s obsahem 90ccm, ale to už je uplně něco jiné, než jen výměna vložky
Datum: 01. prosince 2009 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel8094
 NE-nevešla by se vložka mezi štefty válce!!.Pan Marek umí udelat 70ccm...(kontakt na webu: http://www.Jawa-50.cz )....ale je to finančně náročný.....a nebo si nechat zhotovit vložku z nového odlitku litiny+uprava válce a karterů na širší vložku......nárůst výkonu asi stojí za to,ale je to tak na takové to domací žvýkání,protoze s vrtanim 45 te na zavody nepustí.... pro inspiraci http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=18&muid=35980
Datum: 01. prosince 2009 12:31
 je tady někdo s okoli Hanušovic nebo kralik kdo by šel snáma zajezdit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 11:27
 zdarec vím že to sem nepatří ale máte někdo zkušenosti s yamahou xt 600 jaká je jak jezdi atd..takové nejdůležitější věci dík fichtlu zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 18:15
Jméno: řzč
IP: uživatel5617
 šroty
Datum: 01. prosince 2009 18:15
Jméno: provaz
IP: uživatel8093
 zdr nevite jestli je mozny prihlasit motorku na jiz odhlaseny papiry - mam proste 250 kejvu - a mam k ni TP s odstrihnutym rohem - tak jestli to nejdejeste nejak udelat na tyhle doklady - a jestli ne - jak muzu udelat doklady na motorku - jako uple novy myslim..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 9:50
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Dobrý den, má závažný dotaz: při nastartovaným motoru když se koukám na vačku tak cestuje z prava doleva, prostě se ta klikovka tam přesouvá (asi na ložiskách karteru). Co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 11:04
Jméno: jony
IP: uživatel85
 nic jiniho ti nezbyde musis rozpulit motor
Datum: 02. prosince 2009 11:04
Jméno: standa
IP: uživatel8094
 to se ti nehýbe vačka,ale klika pochoduje v loziskach.....pokud nemá vule,jen se hýbe tak to az tolik nevadi,ale dost to rozhazuje odtrh kladivka podle ojetí vacky v jednotlivych mistech.....pokud to má nejenom axialni vuli,tak je na case vymenit loziska,pripadne i kliku,pokud ma omačkané hřídele.......
Datum: 01. prosince 2009 12:40
Jméno: šabtu
IP: uživatel8091
 ahoj koukni se jak je šroubek co drží vačku tak ho zkus dotáhnout
Datum: 01. prosince 2009 8:50
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel6058
 Tak buď mužeš mít rozflákanej magnet a s ním se hýbe i vačka = vyměn magnet a nebo ložiska na klice takže máš ztimu ... dost času .. rozhodit motor
udělat to určitě celkovou GO motoru
Datum: 01. prosince 2009 8:31
 ahoj... prosím poraďte.. mám babettu 207.. ještě čeká barenovaci.. když jí nastartuji ta z výfuku sem tam vyletí jiskra, střílí tomu z karurátoru(hlavně když to chci chcípnout) a ještě z výfuku kape neustále rezavá voda ... newíte co s tím????
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2009 10:55
Jméno: filip
IP: uživatel924
 mozna predstih
Datum: 06. prosince 2009 10:55
 mám sice pincka,ale to buchání z karbce mi dělal taky.Ve válci byly vypadlé kroužky za zámečkú
Datum: 01. prosince 2009 7:12
 je tu někdo od Jaroměře?Chvalkovice,Velka Bukovina,Vlčkovice,Kohoutov?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 20:57
Jméno: Hannys
IP: uživatel8102
 nemaš zajem o nejakou upravu?jinak třeba piš na mail.podkovy do karteru,snížene hlavy a tak.
Datum: 01. prosince 2009 20:57
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 Dvur Kralove
Datum: 01. prosince 2009 14:38
 čau je tady někdo kdo ma fichtla a je z míletína v podkrkonoší nebo z jeho okolí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 20:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já jsem z Lázní Bělohradu. Mám 2 fichtly (modrej 05 a zelenej 20) v dohledný době pojedu přes miletín. Kdyžtak se ozvu
Datum: 01. prosince 2009 20:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nechces si me ulozit do icq?? mohli by sme nekdy vlete se proojet jestli mas este naky kamose s fichtlama tak oto lip
Datum: 01. prosince 2009 17:58
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 Jo to jsme mozna byly mi
Datum: 01. prosince 2009 6:41
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 sem se Studence tak v podkrkonší ale asi neznate
Datum: 30. listopadu 2009 21:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 v loni jsem videl nekoho par krat jet na mustangu od tremesny jeden mustos vubec nejel  a ten druhej to si byl mozna ty ten jel
Datum: 30. listopadu 2009 21:27
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 moje icq 255 365 576
Datum: 30. listopadu 2009 21:26
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 Jo z BÍLÍ Třemešný mam doma mustanga
Datum: 30. listopadu 2009 21:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 primo ze tremesny? a co mas za stroj
Datum: 30. listopadu 2009 21:25
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 Mazec ty ses ze Dvora  ja ze Tremesny
Datum: 30. listopadu 2009 21:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nevidel jsme nahodou asi pred mesicem v miletine na namesti na cervenym pionyru  to by byla nahoda
Datum: 30. listopadu 2009 21:06
 cau draku jsem ze Dvora Kralove,ale nejsem tam moc casto jsem hodne v Mladych Bukach. Ty mas papira na fichtla a ridicak? kdyz tak se ozvi na imail
Datum: 30. listopadu 2009 21:04
Jméno: simson
IP: uživatel6918
 zdravim týpci, chtel jsem se zeptat jestly nekdo máte skušenost s předelavkou simsona z 50ccm na 70ccm.a jak se zlepsi jizdni vlastnosti . Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 21:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mam 70 už sem ji tak koupil a vše jiný origo a jede jako kule
Datum: 30. listopadu 2009 21:23
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/ Na simson forum se toho dočteš hodně.
Datum: 30. listopadu 2009 20:49
Jméno: michalvym
IP: uživatel6315
 cau chtel bych se zeptat jakou svicku si mam dat pres zimu do fechtla...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 8:52
Jméno: šabatu
IP: uživatel8091
 zdarec dej si dam N17C a uvidis ten rachot ale mosisi udelat odtrh a pojede ti to jak drak zkus to a uvidis
Datum: 01. prosince 2009 8:52
Jméno: burak
IP: uživatel8081
 dej si tam urcite z parafinu
Datum: 30. listopadu 2009 20:18
 takovou tu hřbitovní tu červenou ne sranda bsidk n15c
Datum: 30. listopadu 2009 20:17
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 n15c
Datum: 30. listopadu 2009 20:06
Jméno: martin
IP: uživatel7920
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 16:47
 na trampovi sem nalital dost...mel dvoukomorace samozrejme,ale zase tak silena ta dira neni...myslim ze tramp ma mensi sekundaro...
Datum: 01. prosince 2009 16:47
Jméno: standa
IP: uživatel8094
 muzu jen souhlasit.....jen se mi u tech 638/9 motorů nelíbí ten průběh.....ideální kombinace je 632.....sice to nemá maximálku 150,ale jede celkově líp a dokonce to ani tak strašně nežere a hlavne to jede odspoda!! Treba na Trampovi sem este nejel,ale jel sem na vsech od 634 pres 632 a 638 po 639....docela by mi zajimalo jak jede ten 639 motor na dvoukomoráčích,protoze i na rovnejch vejfukách je dost točivej.....ale ta díra odspoda tam je a na dvoukomorách musi bejt este vetsi
Datum: 01. prosince 2009 13:20
Jméno: charlie.vlcak
IP: uživatel4443
 Snad bych zmínil sedačku - devět z deseti prdelí chválí širokou osmičko/devítkovskou lavici :o) ...
Datum: 30. listopadu 2009 23:04
 Dave: Ze začátku výroby měl nejlevnější model buben a ostatní měly pevnej kotouč. Brzo se u všech modelů přešlo na plovoucí kotouč. Mě se víc líbí 639. Já mám vedle pionýra 634 předělanou, že vypadá jako 632. Kupoval jsem ji hlavně kvůli ceně, ale líbí se mi tak.
Datum: 30. listopadu 2009 21:18
 sem napsal blbe,ne ze se mi 638/9 nelibi,ale nejsou tak hezky jako 634 nebo 640...,jinak tramp ma vyborny jizdni vlastnosti...
Datum: 30. listopadu 2009 20:59
 kolecko: souhlas trmpik je nejhezci ale tak ani ta 638, 639 nejsou vylozene osklivy
Datum: 30. listopadu 2009 20:53
 jinak ja bych sel do 634 a pak az do 640,typy 638/9 se mi fakt nelibi...,nejvic se mi libi jawa 350/640.5 Tramp...
Datum: 30. listopadu 2009 20:51
 to Dave: jawa 350/640 se samozrejme delala i s bubnovou brzdou ve predu,byla to jawa 350/640 Basic...zakladni model trindy,a nejlevnejsi...
Datum: 30. listopadu 2009 20:46
Jméno: Dave
IP: uživatel8087
 S bubnem tedy rozhodne ne  . to je pak nejaka prestavba, na to pozor
Datum: 30. listopadu 2009 20:31
 Rozdíl je hlavně ve vzhledu a v ceně. 639 má pevný kotouč. Většina 640 má plovoucí kotouč, ale jsou i s pevným kotoučem nebo bubnem.
Datum: 30. listopadu 2009 20:27
 Mam taky 640-ku a fakt s tim clovek udela vetsi paradu nez s 639-kou. Taky je to tam dost plastu, ze kterych se snadno sloupava lak, ale kazdopadne nereznou  . 640 ma ve standardni vybave plovouci kotouc, kterej temer nepiska a "nahy" tlumice, ktery nehyzdi gumovy prachovky. Zase se plati dost financi navic, takze pokud ti vylozene nejde o vzhled, sel bych do 639-ky
Datum: 30. listopadu 2009 20:06
 tyhle motorky se lisej spis vzhledem nez nejak odlisnejma jizdnima vlastnostma obe maj kotoucovky na predku. motory jsou stejny - horsi nez 634 - poradne jedou az ve vyssich otackach vzhledove je mozna hezci ta 640, ale taky bych se hodne rozmejslel jakou z nich jsou v podstate stejny
Datum: 30. listopadu 2009 19:57
 caw dneska sem dal motorku po kompletni GO dohromady a nastartoval, ale k normalnimu "bublani-prskani" vydava takovej podivnej zvuk jako 500 OHC takovi to kvileni tady je to docela slusne slyset http://www.youtube.com/watch?v=LWu8oVXyvSo&feature=related myslite, ze az si sednou dily ze to bude OK , nebo je tam nekde naka hovezina blbe ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 15:09
 tak dik docela me to polekalo  to je prvni motor po poradny GO kde je polovina dilu novejch tak sem z toho nejak zmatenej
Datum: 01. prosince 2009 15:09
Jméno: standa
IP: uživatel8089
 to OHC kvilelo strasne.....taky je tam kurva dost lozisek......podle me to prestane.......ale je zajimavy ze stary fichtly na cssr loziskach kvílí a na novejch loziskach ne......kdyz sem delal bejvalej motor,tak po GO kvilela jedine spojka(loziska cesky ZVL),ted sem delal jinej motor,pouzil sem drahý loziska SKF a FAG a aspon tak nejak kvílí,ale do prastarýho stodoláka to ma este daleko.....
Datum: 30. listopadu 2009 22:32
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jinak GO rikam tomu ze jsem mel repas kliky novy loziska gufera a ppist s krouzkama valec uz byl jetej bez vybrusu je nultej
Datum: 30. listopadu 2009 21:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 me se to taky stalo stim novejsim vejfukem co je skosenej, myslim ze to zaclo delat az kdyz jsem mel vse vycisteny a utesneni na 100% kour sel pouze stech dvouch direk pak to casem prestalo bohuzel ten zvuk zboznuju skoda ze to nema kazdej fichtl porad . Pokud nekdo vite jak ten zvuk udelat co to dela tak napiste. Jinak motor jsem mel po GO asi 2000 km mozna i vic uz vubec nevim a olej davam castrol 1:50 mam jehl. lozisko na pist .cepu tak jestli to nemuze mit zapricinu tohle????????????????????????? ZAHADA
Datum: 30. listopadu 2009 21:17
 To spíš že lítaj přes ostrý hrany kanálů.
Datum: 30. listopadu 2009 20:37
 péro: motorka je po kompletni GO takze to starejma krouzkama nebude. asi to budou delat krouzky jezdici prez nevyhlazenej povrch valce ale nevim
Datum: 30. listopadu 2009 19:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tohle dělala kámošoj 05 potom dal nový kroužky a vyčistil výfuk a byl klid
Datum: 30. listopadu 2009 19:57
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 muj subjektivni pocit je ze to delaj loziska na klice ale je to jenom muj pocit takze si s toho nic nedelejte loziska si sednou
Datum: 30. listopadu 2009 19:55
 čím to je že tan fichtl dělá takový zvuky to je docela luxusní skoro stejný jak ta jawa 500
Datum: 30. listopadu 2009 19:53
 jj to je ono uz jednou mi tohle delala pred GO, ale to za chvilku ztichlo a uz byl klid.
Datum: 30. listopadu 2009 19:47
Datum: 30. listopadu 2009 19:45
 zdravím fichltaře..... potřebuju nějaké nary do života ! mám jawu 550 pařez a chystám se ji nastříkat new barvou ! za 1 .mám stříknou i plech co je pod zedadlem ? za 2. mám stříknout i plechy zevnitř ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 21:11
 sry, to sem nepatří
Datum: 30. listopadu 2009 21:11
 Jo díky, už sem si to taky udělal.
Datum: 30. listopadu 2009 21:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když na tý základovce nebude vrchní barva tak se časem jakoby omyje a bude to stejně reznout takže to stříkni i zevnitř
Datum: 30. listopadu 2009 19:59
 ok..díky chlapi....stříknu to zevnitř jen zálkadem ! At to nerezne
Datum: 30. listopadu 2009 19:29
 když ty plechy vydržely do teď tak bych to nelakoval,MAX tou základovkou
Datum: 30. listopadu 2009 19:26
 no nastrikej vše aby ti to nerezlo je lepsi dat pod to zakladovku
Datum: 30. listopadu 2009 19:24
 Plech pod sedlem nemusíš,a ty plechy zevnitř nn,tam to nikdo nevidí
Datum: 30. listopadu 2009 19:24
 cau draci mohl by me pls nekdo poslat foto spinaci skrinky ze spoda na JAWE 250 kejvacce
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 22:11
Jméno: standa
IP: uživatel8089
 muzu jen souhlasit......mam 250 péráka a leju do toho jen palivo........obcas musim dofoukat gumy....
Datum: 30. listopadu 2009 22:11
 to argo:to fakt netusim kde si zrovna na tohle prisel,...250 kdyz je dobre udelana tak vydrzi vsechno....
Datum: 30. listopadu 2009 20:49
 já mám 250 kyvačku už asi 5 let a zatím sem na nic nesáhl...a všechno je pořád na 100%
Datum: 30. listopadu 2009 19:16
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 na 250 je více spravovani než ježdění!!§§
Datum: 30. listopadu 2009 19:14
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci, možná se mi budete smát, ale nevíte jak si tady vytvořím jakokdyby profil, jak to máte vy? Myslím že když kliknu na oranžový nick tak se zobrazí informace, fotky atd. Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 21:41
 vubec si nemusis davat FK jako domovskou stranku !!!!!!!! staci kdyz se prihlasis a pod polozkou TUNING MISTR je napsano PROFIL...na to klikni a upravuj jak chces
Datum: 30. listopadu 2009 21:41
 Cus kdyz ses za registrovanej tak tam podtim kousek mas profil pod tim stk prvni pomoc tak tam mas profil tak na to kliknes a tam mas ty otazky a muzes si tam dat fotky.
Datum: 30. listopadu 2009 20:29
 zdar draku ... taky jsem to nevedel ale taky mi poradili tak ja tobe taky.. musis si dat fichtl kramek jako dom ovskou stranku... pak se ti pod TUNING MISTR zobrazi profil.. tak si to tam vyplnis a das ulozit pak si v pohode muze zase zmenit domovskou stranku jakou chces
Datum: 30. listopadu 2009 20:28
 hochu tak to sme 2 já sem taky zaregistrovanej a newim ja si udělat profil
Datum: 30. listopadu 2009 20:15
 no a když sem zareglej tak co dál? Díky
Datum: 30. listopadu 2009 20:12
 musíš tu být napřed zareglej
Datum: 30. listopadu 2009 19:08
 Cuz draci,potřeboval bych vědět seznam gufer na Stadiona a na Fíka. thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 12:50
 njn tak sry,ty gufera sem tam přehlídl co si mi poslal.Chyba na mé strabě
Datum: 01. prosince 2009 12:50
 jo?tak to by me fakt zajimalo co to bylo za katalog dilu,ja to vzdycky hledal v katalogu dilu a nasel sem to tam...jinak me fakt zarazi proc nekdo da dotaz na poradnu ohledne lozisek,pritom mi na nalezeni potrebnejch udaju stacilo presne 23 vterin.... http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-tesnici-krouzek-gufero-okrouzek.html ,a nestezuj si ze sme ti tu neporadily, prave naopak, poradil sem ti to,ze se to da najit mohem rychleji, staci nebejt linej a otevrit si prohlizec...
Datum: 01. prosince 2009 8:19
 kua mě se nechce hledat v katalogu,píšou tam pí*oviny,minule sem kupoval na stadiona a v katalogu byly aj jakysi gufera tak sem koupil všechny a přijel sem dom rozdělal krabičku a byly to malý ku*vy který mi na nic nejsou.Ae v tom katalogu to napsany bylo. TAK DÍKY ŽE STE MI PORADILY,MOC STE MI POMOHLY.Místo toho abyste tu napsaly radu tak napíšete co si myslíte....... :-/
Datum: 01. prosince 2009 6:45
 sakra lidi,cim to je ze kdyz ja zacinal s fichtlama pred x lety,tak sem si vse nasel na netu v katalogu dílu....
Datum: 30. listopadu 2009 20:53
 A to ti v obchodě neporaděj?
Datum: 30. listopadu 2009 20:38
Jméno: havex77
IP: uživatel1058
 Zdar Draci,dneska ráno jsem zozebral a vyčistil karbec dal ho zase dohromady.Problém je ftom,že když ho nechám běžet bez plynu,tak vlonoběh cca 30s běží normálně,a pak se samovolně zyýší.mám dojem že je pojebaná tryska.dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 12:04
Jméno: havex77
IP: uživatel4160
 to je mozny,protoze tam mam sport. filtr.
Datum: 01. prosince 2009 12:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nemas chudou smes??
Datum: 30. listopadu 2009 18:51
|



|