Jméno: martin
IP: uživatel7920
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 16:47
 na trampovi sem nalital dost...mel dvoukomorace samozrejme,ale zase tak silena ta dira neni...myslim ze tramp ma mensi sekundaro...
Datum: 01. prosince 2009 16:47
Jméno: standa
IP: uživatel8094
 muzu jen souhlasit.....jen se mi u tech 638/9 motorů nelíbí ten průběh.....ideální kombinace je 632.....sice to nemá maximálku 150,ale jede celkově líp a dokonce to ani tak strašně nežere a hlavne to jede odspoda!! Treba na Trampovi sem este nejel,ale jel sem na vsech od 634 pres 632 a 638 po 639....docela by mi zajimalo jak jede ten 639 motor na dvoukomoráčích,protoze i na rovnejch vejfukách je dost točivej.....ale ta díra odspoda tam je a na dvoukomorách musi bejt este vetsi
Datum: 01. prosince 2009 13:20
Jméno: charlie.vlcak
IP: uživatel4443
 Snad bych zmínil sedačku - devět z deseti prdelí chválí širokou osmičko/devítkovskou lavici :o) ...
Datum: 30. listopadu 2009 23:04
 Dave: Ze začátku výroby měl nejlevnější model buben a ostatní měly pevnej kotouč. Brzo se u všech modelů přešlo na plovoucí kotouč. Mě se víc líbí 639. Já mám vedle pionýra 634 předělanou, že vypadá jako 632. Kupoval jsem ji hlavně kvůli ceně, ale líbí se mi tak.
Datum: 30. listopadu 2009 21:18
 sem napsal blbe,ne ze se mi 638/9 nelibi,ale nejsou tak hezky jako 634 nebo 640...,jinak tramp ma vyborny jizdni vlastnosti...
Datum: 30. listopadu 2009 20:59
 kolecko: souhlas trmpik je nejhezci ale tak ani ta 638, 639 nejsou vylozene osklivy
Datum: 30. listopadu 2009 20:53
 jinak ja bych sel do 634 a pak az do 640,typy 638/9 se mi fakt nelibi...,nejvic se mi libi jawa 350/640.5 Tramp...
Datum: 30. listopadu 2009 20:51
 to Dave: jawa 350/640 se samozrejme delala i s bubnovou brzdou ve predu,byla to jawa 350/640 Basic...zakladni model trindy,a nejlevnejsi...
Datum: 30. listopadu 2009 20:46
Jméno: Dave
IP: uživatel8087
 S bubnem tedy rozhodne ne  . to je pak nejaka prestavba, na to pozor
Datum: 30. listopadu 2009 20:31
 Rozdíl je hlavně ve vzhledu a v ceně. 639 má pevný kotouč. Většina 640 má plovoucí kotouč, ale jsou i s pevným kotoučem nebo bubnem.
Datum: 30. listopadu 2009 20:27
 Mam taky 640-ku a fakt s tim clovek udela vetsi paradu nez s 639-kou. Taky je to tam dost plastu, ze kterych se snadno sloupava lak, ale kazdopadne nereznou  . 640 ma ve standardni vybave plovouci kotouc, kterej temer nepiska a "nahy" tlumice, ktery nehyzdi gumovy prachovky. Zase se plati dost financi navic, takze pokud ti vylozene nejde o vzhled, sel bych do 639-ky
Datum: 30. listopadu 2009 20:06
 tyhle motorky se lisej spis vzhledem nez nejak odlisnejma jizdnima vlastnostma obe maj kotoucovky na predku. motory jsou stejny - horsi nez 634 - poradne jedou az ve vyssich otackach vzhledove je mozna hezci ta 640, ale taky bych se hodne rozmejslel jakou z nich jsou v podstate stejny
Datum: 30. listopadu 2009 19:57
|



|