Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 03. prosince 2009 16:40
Jméno: elfskejchlebicek
IP: uživatel7358
 Pekny,ale za 1.Ten vejfuk s tim megadlouhym kolenem ty urcite ubira vykona za 2.kdyz tam das otevrenej filtr ne airbox ale mas ho na hadici tak to pak nema smysl.
Datum: 03. prosince 2009 16:40
 dej tam sedlo z pareza a to teprve bude neco
Datum: 02. prosince 2009 21:14
 ja viem chce to ešte sedadlo
Datum: 02. prosince 2009 20:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kdybych řekl, že je to pěkný- pochválil bych tě. Když řeknu že je to hnus- tak tě urazím. Když řeku, že to vypadá zajímavě- tak tě ani neurazím ani nepochválím
Datum: 02. prosince 2009 20:52
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 zdar draci, velmi surně sháním světlomet daimond (přední) na Stadiona S11, neví někdo kde sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 20:15
 ZDRAVIIIM ludia potrebujem pomoct mam pioniera po GO komplet motora!!! kupil som si hviezdicovu hlavu ....nastartuje na 1 kop !!! bezi jak diva taha ale asi po 2 min zacn ztracat vykon ako keby sadusila  uplne to znou trha  newem ci nedostava benzin abo co  äelektrika je uuuuuplne nowa !!!! prosim poradte mi PLS PLS PLS SOS!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2009 11:41
Jméno: klon
IP: uživatel6086
 tak skus ješt tu trisku ve víčku jestli se ti vraci !!!\\r\\n
Datum: 06. prosince 2009 11:41
 dakujem za rady zajtra to vyskusam
Datum: 05. prosince 2009 18:30
Jméno: filip
IP: uživatel924
 mozna by to chtelo svicku s myslim ze nizsim cislem
Datum: 05. prosince 2009 17:19
 Cau mám taky na 05ce hvězdicovou hlavu. Měl jsem ten samý problém- vyřešil jsem ho tak, že jsem tolik neutahoval tu hlavu. Ona když je moc dotáhlá tak to nejdenastartovat! Stačí ji jen trochu povolit šrouby a můžeš jezdit! Ale ne moc! jinak ztratíš kompresní poměr!
Datum: 03. prosince 2009 9:05
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 no esli mysliš cupák tak dej plech na jehle až na konec od zhora jestli to nebude stačit a svičku máš dobrou tak zkus eště přiškrtit filtr,seřiď tu hladinu,musi licovat s nejvyššim bodem utopenyho plováku,nalej vic oleje do benzinu a pomalu zabihej,co vic...
Datum: 02. prosince 2009 21:25
 mam prvy vybrus a este to nieje zabehute.... mozeto byttym??? mamuplne novu ELK... jebal somsa s nou asi 3 dni !!!ale viemze ked drzim sitic ci ako sa to vola tak to slape niekedy :///// jehlu mam vs trede su 3 zaezy ze ??? kedy je najbohatsia zmes????
Datum: 02. prosince 2009 21:15
 A na jakém zářezu máš jehlu?
Datum: 02. prosince 2009 21:08
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 a máš i výbrus?-potom to musiš zajet,a jestli nemáš tak odzkoušej svičku,nebo zkontroluj hladinu
Datum: 02. prosince 2009 20:11
Jméno: uplne na nic nick
IP: uživatel8111
 cus .. JAWA CEZETAK. ti si riesil niekde rotacne supatko?? (nikde som cital ze bez frazi bi si sa s rotacnim supatkom nepoho) mam par otazok ohladom rotacneho! diiiik!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 20:04
 bez frézy a soustruhu. a co by tě zajímalo?
Datum: 02. prosince 2009 20:04
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 dobrý den mam dotaz myslíte že mam koupit čz 175 je nepojízdná popřípadě co se u nich nejvíce kazí a jestli seženu díly.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 20:11
 zapalko z pareza tam uz mam  jinak rady beru sem s nima  budu jenom rad
Datum: 02. prosince 2009 20:11
 jak rika kolecko - dobijeni jinak nesmrtelnej stroj jinak na kros (a tim te k nicemu nenavadim  ) je dobry nacpat tam zapalko z pionyra
Datum: 02. prosince 2009 20:07
 ja mam predelanou kejvu do krosu (uz sem ji koupil zkurvenou tak prosim zadny narazky  ) a jede nadherne,jestli ti de o to tak muzu jenom doporucit...
Datum: 02. prosince 2009 20:03
 Mně jeden nabízel ČZ 175 477 s papírama výměnou za babetu. A mně se hrozně nelíbí, tak jsem ji nevzal.
Datum: 02. prosince 2009 19:40
 zalezi ktera 175,ale obecne je to dobíjení,jinak sou věčný
Datum: 02. prosince 2009 19:35
 čus draci hele ...  proč me chcije z karburatoru benzin normalne proudem kdyz ho mam zaplej a startuju ... a jeste kolik tak prumerne stojí výbrus ... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2009 18:19
Jméno: MyCatWatchesMe ®
IP: uživatel6311
 jo díky pájo a vsichni za ty rady a prumer ty ceny vybrusu a neni tu nekdo z Pardubickýho kraje kdo by mel nakej levnej ale dobrej tip ?  jinak díky
Datum: 03. prosince 2009 18:19
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 MyCatWatchesMe ® - jinak to beno ti bud 1-neuzavírá plovák, 2-vysoká hladina, 3-spatně nandané víčko a zdeformovaný plíšek(nepravděpodobné) , 4 děravý plovák
Datum: 03. prosince 2009 17:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 03. prosince 2009 17:46
Jméno: Standa
IP: uživatel8106
 výbrus....u nas 350+pist,krouzky ....ale jednou se mi stala vec......nechapu to  dal sem na vybrus nikdy nebrousenej valec,jen trochu odrbanej a vratil se mi muj vyhonovanej valec na 38.00mm s pistem 38 a krouzkama 38 a melo to vuli v zamkach 2 desetiny   ......stary krouzky meli 5 desetin  nechapu......
Datum: 03. prosince 2009 15:18
 jo a kde?za jednokroužkoví?
Datum: 02. prosince 2009 20:32
 ja platim vybrus 350kc...kompletne a kvalitne
Datum: 02. prosince 2009 20:15
 ja to měl za jedno kroužkoví píst.a to je lepší než starej
Datum: 02. prosince 2009 19:52
 výbrus sem si nechal dělat za 500-vybrus valce+pist+pistní kroužky+pístní čep+segerovky na píst.čep a za 45kř sem si dokoupil bronzovy futuro na kliku a ten benál-to máš buď blbě nastavenou hladinu a náš tam něco ucpaný nebo ten plíšek co je zespodu polváčkovyho víčka je mic vohlej
Datum: 02. prosince 2009 19:46
 tak to de a nevíš jak ten karbec ?
Datum: 02. prosince 2009 19:40
 stojí to kolem 600.je to komplet vybrus noví píst,kroužky a čep
Datum: 02. prosince 2009 19:26
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 zdar draci ... mam problem po jedne jizde se mi uplne rozladi predstih ty dva srouby dotahuju uplne nejvic poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 19:38
 jj jak ti to utíra vačku která ti tuká do kladívek víš ?
Datum: 02. prosince 2009 19:38
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jako to co utira to magneto ?
Datum: 02. prosince 2009 19:31
 mě dělalo to samí ... musiš si namazat ten molitánek pod vačkou ...
Datum: 02. prosince 2009 19:18
 loziska,nebo nenamazana vacka,nebo hazi rotor,nebo se ti protaci vacka,nebo sem jednou videl ze se protacel cep v klikovce,ale to nechapu jak se stalo...
Datum: 02. prosince 2009 19:12
Jméno: mustang23
IP: uživatel3956
 Zdárek dostal sem nabídku na Mustanga s papírama za 1000,-Kč.Myslíte že je to dobrá koupě?A myslíte že Mustang stojí za to?Díky předem za napsání
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2009 21:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cua mustangu zmen si prosim jmeno mam identicky a myslim ze se tu dyl nez ty nic ve zlim jen aby se to nemotalo
Datum: 07. prosince 2009 21:43
 zdar \r\nje to vyhodný  \r\n
Datum: 03. prosince 2009 19:06
 1000 kc je v dnesni dobe smesna cena , za to prodavaj nejaky zidy jenom doklady, na pio to jeste de ale treba na 550 jsou od 5 000 neprepsatelny od 7 prepsatelny doklady  tak to je no
Datum: 02. prosince 2009 21:20
 za litra je to luxusni dneska uz se za litra prodavaj v podstate vraky. ja bych do toho sel
Datum: 02. prosince 2009 20:03
 za litra to de,to ber...
Datum: 02. prosince 2009 19:13
Jméno: babeták
IP: uživatel4183
 zdarec. nevíte čím to je že mi babetta startuje už když s ní jen trochu pohnu? A jak to spravím a jestli je to složité? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 18:24
 Prasklá pružinka na startovací spojce, stojí pár korun ale bez stahováků to neopraviš, můžeš s tim normálně jezdit, nic tim nedoděláš.
Datum: 02. prosince 2009 18:24
Jméno: babeták
IP: uživatel4183
 No vždycky to zabíralo až na vyšší rychlosti ale ted už to chce startovat při pouhém pohnutí babety dopředu.
Datum: 02. prosince 2009 18:04
Jméno: dan
IP: uživatel7345
Datum: 02. prosince 2009 17:57
 Nazdár mám fichtla je to zmes kade čoho a má to motor z 05 motor je po GO motora a mám tam nové korkové lamely a olej sice starší PO80 ale dobrý a a ide o to že keď je motorka zimná tak ide celkom v pohode nakopnúť ale ak sa zahreje ták mi pri nakopnúti prešmikuje spojka musím ju pár krat vymačknúť a potom už chytá inak mám ten istý olej v 21 kde mám ferodo spojky a tam mi to nerobý inak tu je taký malý obrázok http://img689.imageshack.us/i/dsc02734t.jpg/
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 20:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no to hej musel som improvizovať zadné svetlo je tiež z bycikla ale svoj účel splni
Datum: 02. prosince 2009 20:01
 *ten krk
Datum: 02. prosince 2009 19:40
 docela kruty a ty krk z bmx to je dobrej nápad
Datum: 02. prosince 2009 19:40
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 to je moja špecialita je to vlasne olovená elektroinštalačná rúra (je to už zastaralé) ktorá je odolná voči teplu a dá sa akokoľvek tvarovať preto sa výfuk dá úmiestniť hocikde
Datum: 02. prosince 2009 19:11
Datum: 02. prosince 2009 18:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no v dielny sa mi povaľovalo plno ND ale na 1 kopletný fichtl to nebolo ale zase som nechcel aby mi totam sa zbytočne povaľovalo keď to može jazdiť, žrať benzín a budiv v ľudoch strach
Datum: 02. prosince 2009 18:29
Datum: 02. prosince 2009 18:07
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 zdar draci chci se zeptat jestli je nejakej rozdil mezi karburatorama jawa 05,20,21 a mustang dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 17:47
 05 ma jinej karbec,bud ze stadaka,nebo fichtlackej,ale s 15mm difuzirem,jestli se delaly 05 i se 17 netusim
Datum: 02. prosince 2009 17:47
 Některý 05 maj karbec ze stadionu.
Datum: 02. prosince 2009 17:38
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8109
 Jak to, že některá klikovka pro Pionýra má setrvačníky pro ojniční čep s průměrem 20mm a některá na cca 17.5?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 10:05
 jen bych upřesnil že ty čepy mají pruměr 16,18mm a 20,18mm  ) obecně je to tak že co má menší pístní čep (10mm) tak má i menší ojniční čep(16,18). ovšem existují i vylímky a jsou to takový paskvily co mají v ojnici půlenou otevřenou klec.
Datum: 02. ledna 2010 10:05
Jméno: Standa
IP: uživatel8106
 protoze nektery ty "novy" klikovky sou z 05
Datum: 02. prosince 2009 21:21
 hele prid na icq
Datum: 02. prosince 2009 18:19
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8109
 Právě že jsem viděl nový klikovky a některý maj 20, některý míň...
Datum: 02. prosince 2009 18:13
 mozna ze typy 550 a 555 maji mensi,a novejsi typy maji tech 20mm,ale to jenom tak hadam...
Datum: 02. prosince 2009 17:48
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 Zdar, chtěl bych se zeptat, ví někdo proč se předstih z otáčkama mění u 2T jinak než u 4T? Prej že se u 2T u vyšších otáček zmenšuje a u 4T zvětšuje, nevím co je na tom pravdy, přitom zdravý selský rozum dá, že u obou motorů se musí s vzrůstajícíma otáčkama předstih zvětšovat, je to v podstatě to samý jako když letí kachna  a já musim namířit před ní a čím rychleji poletí, tím víc musim před ní namířit, abych ji strefil, píst se taky s vzrustajícíma otáčkama zrychluje a tak musim mu dát větší předstih.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 17:05
 jestli sem to správně pochopil.:tak kdyš budu mít větší předstih,otáčky se změnší? taky by mě to docela zajímalo
Datum: 02. prosince 2009 17:05
Jméno: MuStAng23GT
IP: uživatel1093
 u dvojtaktu -předstih se tvětšuje do rezonančníh otáček motoru potom se nepatrně sníží
Datum: 02. prosince 2009 16:16
Jméno: argo
IP: uživatel7941
Posl.aktualizace: 03. prosince 2009 15:22
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 tak mi dej když chceš fotku te 05
Datum: 03. prosince 2009 15:22
 Ano mám.....mam ICQ i QIP i Skype,ale taky mám mail
Datum: 02. prosince 2009 21:23
Datum: 02. prosince 2009 21:21
Datum: 02. prosince 2009 20:56
Datum: 02. prosince 2009 20:48
 ano, standa ma icq...
Datum: 02. prosince 2009 17:51
Datum: 02. prosince 2009 16:34
Jméno: KAROSA
IP: uživatel8108
 ZDAR ,CHCI SE ZEPTAT NA CO JEZDÍ JAWA MUSTANG
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 11:54
 na M2T TO JE NEJLEPŠÍ OLEJ NA SVĚTĚ M2T 4..EVER
Datum: 21. prosince 2009 11:54
Jméno: patres
IP: uživatel8188
 no predse na aceton spolu s barvou
Datum: 10. prosince 2009 21:10
Jméno: KAROSAK
IP: uživatel8108
 JÁ JSEM SE CHTĚL ZEPTAT JESTLI NA SPECIAL NEBO NA NATURAL ,PROTOŽE KAÝDEJ MŮJ KÁMOŠ ŘÍKÁ NĚCO JINIHO CHÁPETE?
Datum: 10. prosince 2009 14:30
Datum: 07. prosince 2009 20:30
 šabatu- to jezdí na m2t ale ne 1:40 ale 1:33 ale to je jen detajl
Datum: 07. prosince 2009 17:57
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Ahoj jawa mustang jezdí na natural s olejem M2T v poměru 1:40
Datum: 06. prosince 2009 20:35
Jméno: ghost
IP: uživatel5223
 do tupější otázka tu ještě nebyla ty mosis byt kokot jak piča.no k věco jezdí na černe uhle ma parni motor
Datum: 03. prosince 2009 19:13
Datum: 02. prosince 2009 21:42
 vyjetej olej z vodou  1:1 to jeste de ale lepsi je to 2:1 v pomeru oleje
Datum: 02. prosince 2009 21:22
Jméno: Ringo
IP: uživatel6910
 Jako všechny moto jezdí na benzín s olejem a olej se míchá s benzínem aby se motor nezadřel..........
Datum: 02. prosince 2009 20:44
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 na co jezdi?  na ho*no , ne jen sradna
Datum: 02. prosince 2009 20:09
 a nebo jezdí taky na silnici
Datum: 02. prosince 2009 20:07
 no řeknu ti to takhle palivo speciál 91 a olej m2t 1:25
Datum: 02. prosince 2009 19:20
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 při čtení těchto odpovědí jsem se už dlouho takhle nezasmál!!! To se mohl zeptat jedině absolutní amatér. Dyť i moje sestra, když jí bylo 7 věděla, že auta jezdí na benzín nebo naftu  P.S. Jawa mustang jezdí nahovno. Zkus is pořídit něco lepšího  . Samozřejmě, že Jawa Mustang jezdí jako fik!!! A ten jezdí dobře!
Datum: 02. prosince 2009 19:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 při čtení těchto odpovědí jsem se už dlouho takhle nezasmál!!! To se mohl zeptat jedině absolutní amatér. Dyť i moje sestra, když jí bylo 7 věděla, že auta jezdí na benzín nebo naftu  P.S. Jawa mustang jezdí nahovno. Zkus is pořídit něco lepšího  . Samozřejmě, že Jawa Mustang jezdí jako fik!!! A ten jezdí dobře!
Datum: 02. prosince 2009 19:16
Datum: 02. prosince 2009 18:21
 a utři si nalívací otvor at nedostaneš věncefalitýdu
Datum: 02. prosince 2009 18:14
 někomu jsem tu radil aby se vysral do nádrže.zkus to taky
Datum: 02. prosince 2009 18:12
 múj jezdí na výparky z baterie sony ericsson....Vezmeš baterku.dáš jí do mixéru tam kde mixuješ výrustky z koulí,rozmixuješ...narveš ty výtažky do huby promícháš se svou DNA a nableješ do nádrže tot vše...už takto jezdím 2 minuty a zatím nic
Datum: 02. prosince 2009 17:33
 na čuvačí chcanec... Ale musí být fakt od čuvače...
Datum: 02. prosince 2009 17:32
 na domacú palenku z raciolom ?
Datum: 02. prosince 2009 17:32
Jméno: xx
IP: uživatel5526
 na diessell
Datum: 02. prosince 2009 17:31
Datum: 02. prosince 2009 16:54
 na barvu 1:1 s redidlem
Datum: 02. prosince 2009 16:38
 na páru
Datum: 02. prosince 2009 15:45
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Na hnědé uhlí
Datum: 02. prosince 2009 15:42
 na vsechno  no ale tak je malo motorek co jezdi na naftu,na plyn uz vubec...
Datum: 02. prosince 2009 15:30
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 nene na vodik smichanej s metilem 1:1 s pouzitym olejem z frytovaciho hrnce
Datum: 02. prosince 2009 15:29
 vzduch benzin a olej
Datum: 02. prosince 2009 15:20
Jméno: otaznik no.1
IP: uživatel7935
 Na benzín s olejem, abych to upřesnil.
Datum: 02. prosince 2009 15:19
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Na benzín
Datum: 02. prosince 2009 15:15
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ahoj mam dotaz mam pionýra 05 a nevím jestli je sport má hmotnost 65kg,otáčky 3/6000,rok výroby 1963 mužete mi řict jestli mam sport
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 15:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kurvi si 20 tech je jak nasrano a ne 05...
Datum: 02. prosince 2009 15:37
 upraveny...je mi to jasny,pokus o ,,cross''...takze bud urizlej plech a nebo sundanej,sedlo privazany k nadrzi a zbytek puvodni motorky natrenej stetkou..proc si na to kurveni nekupujete uz zkurveny fichtly?
Datum: 02. prosince 2009 15:21
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 kurva měl jsem to v puvodnim stavu ale už to mam upravené plechy vyhozené ale mam fotklu puvodního stavu dej mi icq
Datum: 02. prosince 2009 15:09
Jméno: standa
IP: uživatel8106
 Ty jo rok 1963 je nejkrásnejsi typ 05 Standart......ano sportky se delali jen na vyvoz a jen roky 65-66......hlavne to prosim nebastli......tenhle model je krásnej.....predni blatnik jako 555,stojánek jako 555,vidle s maznicema,revmaplechy jen na 2 srouby pod krkem+proli kolem krku jako deluxka,kola s vnitrni reakci brzdy jako 555,výfuk s objímkou,karbec ze stadiona S22 s hlinikovym sánim,zamek na dekliku,motor se zebrovanim,prevodovka z 555,klika jako v 555......je to pecka....važ si ho!! je jich málo!! Uka foto prosim
Datum: 02. prosince 2009 14:55
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 ale jenom co vím tak 05sport se zaclo delat v roce 65 a nevim o tom ze 63..
Datum: 02. prosince 2009 14:32
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Cau mas icq?mam 05sport muzem pokecat nebo tak  tady moje 449917496
Datum: 02. prosince 2009 14:30
 http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-05-pionyr-informace-vyvoj-prototypy-export.html
Datum: 02. prosince 2009 14:28
 A má ty přední obludný plechy na nohy? Jestli ne, je to sport.
Datum: 02. prosince 2009 14:23
 Jde vyměnit řadicí a startovací hřídel u motoru čz 150 bez úplnýho rozpůlení motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 17:40
 Musí se vyměnit kartery, hřídele, spojka, páky a je to v pohodě. Ještě se zeptám-nemáte tu někdo klasickou kývačku. Já mám na té své spoustu dílů jak nových, ale jsou neoriginální. Nepovyměňovali byste? Třeba lavici za kytaru......
Datum: 02. prosince 2009 17:40
 motor 150C je primitivne jednoduhý.... podle toho popisu ten motor je asi tak 2X po smrti
Datum: 02. prosince 2009 16:42
 Já to chci dát někomu na GO. Válec a zapalování je úplně provtřídní. ALE, ALE. Nakopávačka a řadička maj strhaný tisícihrany a musí bejt přivařený k pákám. Pak na spodku motoru je ulomený ten závit, takže je o strach na tom jet. A spojka je taky úplně v pr****. Částečně prokluzje a částečně nevystavuje. Při pokusu o start klouže, rozjíždí se se zmáčklou spojkou. Při každým protočení motoru skočpákou ukápne z motoru kapka oleje. A karbec má víko směšovací komory přidělaný provázkem. Jehla je křivá, chybí tam zářezy a plovák se kouše a neustále přaplavuje. Ale jel jsem s tím max 65Km/h, což není špatný.
Datum: 02. prosince 2009 14:22
Jméno: Standa
IP: uživatel8106
 nejde.....a dela se to pekne blbě!! Napred skoukni jak to tam maka,nez to rozeberes......ta radicka este jakžtakž jde,ale ta nakopavacka je masakr
Datum: 02. prosince 2009 14:05
 Zdravim, co myslíte má cenu na zimu kupovat novou baterku do motorky? samozřejmě že baterka by byla přes zimu vyndaná a uskladněná, používala by se jen na zkoušky po opravách
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 21:24
 jak v kterym krame, ja vecne kupuju nality, ale taky se prodavaj suchy, ale ja bych si pockal budes mit zaruku napsanou od jara  takhle koupis v zime a nez bude jaro 3 mesice uz je stara a kratsi zaruka
Datum: 02. prosince 2009 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel8106
 muzes si ji koupit kdykoliv......zacne fungovat az kdyz ji nalejes elektrolitem......v kramu stojí suchá
Datum: 02. prosince 2009 12:49
 JIstě že má. Když ji necháš v krámě, bude tam ležet stejně jako u tebe a na jaře si ji tam koupíš....
Datum: 02. prosince 2009 9:11
 jestly na to nespěcháš tak bych počkal na jaro
Datum: 02. prosince 2009 6:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau kluci mi říkali že když máte v hlavě strhlý závit na svíčku a uděláte tam futro tak že už to prej není ono je to pravda?? s tímhle zkušenosti nemám
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 20:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 teda závit né závoi..
Datum: 02. prosince 2009 20:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem si taky říkal že ten závoi přeci musí vydržet dýl když je mozas tvrdší ..no někdo mi totiž tvrdil že je pak svíčka hodně zapuštěná a nechce to chytat ..ted jsem na šrotáku vyhrabal hlavu na pařeza se strhlým závitem a je mi líto jí vyhodit..jináč díky moc
Datum: 02. prosince 2009 20:49
 mam hlavu z nulapetky s mosaznym,je tam uz asi 15 let a drzi,jestli ne vic..pak mam hlavu na mustanga,davali sme tam normalni zelezny,deda to vyrobil v praci na soustruhu,ten zavit se fakt strhnout neda!! ale asi sem tot am blbe nalepil,nebo spatnym lepidlem...lepil sem to tekutym kovem,no ale po par povoleni mi to vyjelo..nasrouboval sem to znovu a od ty dobry drzi...
Datum: 02. prosince 2009 15:34
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja ho tam mam taky,a zavit je podle me nestrzitelnej pac to muzu utahovat jak chci
Datum: 02. prosince 2009 15:21
Jméno: Standa
IP: uživatel8106
 mam mosazny futro v 550 i v 555 a jsou normalni.....jen z tý 555 se mi ho jednou povedlo vytocit i se svickou......v 550 drzi jak přibitý!!! Taky asi záleží kdo to delal a jestli to neodflák
Datum: 02. prosince 2009 12:50
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Mě se ho vždy povedlo vytočit i se svíčkou.
Datum: 02. prosince 2009 12:27
 bez problemu. Čtyři roky ho mám a nema problema
Datum: 02. prosince 2009 6:52
 ja tam mam to futro a rek bych ze je to stejny...
Datum: 01. prosince 2009 22:37
Jméno: sabys
IP: uživatel8103
 Zdravím rafani. Mám dotaz - nevíte kde se dá sehnat výplň klikové hřídele tzv. potkova??Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 23:29
 pro kolečko-ja to mam z duralu a jinak pro všechny ja si to stačím a dobrušuju sam.jak psal čezetak že musíš mít lidi a stroje.ja mam stroje a možnosti.jen ozubenko zavřeli tak že ,,zbohem rychlí převodovky''
Datum: 02. prosince 2009 23:29
 Ohledně ty podkovy, nezmenší to výkon??Já jen abych pak nemusel rozdělávat celej motor. Děkuji za odpověď
Datum: 02. prosince 2009 18:23
 víš petře když máš peníze a stoje a lidi k dispozici tak jde vše na co si vzpomeneš  jakto třeba kdybych neměl známé u soustruhú a u fréz tak bych si o rotačním šoupátku mohl nechat jen zdát.
Datum: 02. prosince 2009 15:50
 jinak jako mterial de pouzit píst z trivalcovyho zetora tusim...
Datum: 02. prosince 2009 14:30
 petr-to asi nemelo bejt na cezetaka ale na hannyse ne?
Datum: 02. prosince 2009 12:58
 na aukru,zrovna jsem tam včera jedny našel
Datum: 02. prosince 2009 6:40
Jméno: petr
IP: uživatel5767
 joo ty urcitě čezetáku všechno máš a všechno znáš urrrrrrčitě jo......
Datum: 01. prosince 2009 23:45
 sorry ted už tam je
Datum: 01. prosince 2009 22:40
Jméno: Hannys
IP: uživatel8102
 mam jestli chceš tak napiš na mail
Datum: 01. prosince 2009 22:39
 já sem si koupil matroš a nechal si ji od soustružníka stočit
Datum: 01. prosince 2009 21:58
|



|