 Zdar , vim že to sem moc nepatří ale je to o motorkách tak to napíšu . CO si mysolíte o srovnání moderní 2T a moderní 4T co se týče životnosti a náklady na jízdu ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 21:28
 Mám DT, a nestěžuju si, akorád spotřeba 2T..Ikdyž ne každej 2T žere, každej píše něco jinýho..Každopádně se vracim na dojíždění po městě k pionýrovi  , jinak jezdim DT 125r v plnym terénim nasazení, a i dost na silnici, a opravdu si nestěžuju.. Ale do budoucna EC 300
Datum: 20. ledna 2010 21:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak v tvem případě bych šel určitě do nějakýho 4t endura něco jako XT, nebo potom právě do DT...
Datum: 20. ledna 2010 20:51
 já bych na tom jezdil do školy ale nevím do jaké a sem tam bych to vytáhl do lehčího terénu tam kde teď jezdím bez problému na fichtlu
Datum: 20. ledna 2010 17:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 moje volba pro exc mluví za vše... moje podmínka byla 2t, vodník s trochou výkonu(ne DT), což exc má cca 38hp.... jinak je to čistě na tobě a hlavně na kubatuře a typu motorky. Předpokládám že se bavíme o dvácách, ale vubec si nenapsal co po tý motorce požaduješ. Chceš na ní skákat dvojáky, nebo denodeně dojíždět 50km do školy? Chceš s tim jezdit po polích, nebo only silnice?... to všechno hraje v tvojí volbě roli....
Datum: 19. ledna 2010 21:41
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Shreku , podle toho kde a jak chceš jezdit.
Datum: 19. ledna 2010 21:37
 co by jste vzali?125ccm, 4T, vzduchem chlazené,7.6kW nebo 125ccm, 2T, vodou chlazené
,11kW?
Datum: 19. ledna 2010 21:28
 bohužel, 4T má delší životnost, nižší spotřebu a kutlivovanější projev. Oproti 2T je však složitější a výrobně nákladnější, dvoutakt má díky své konstrukci ostřejší
projev - líp jde do otáček a pokud se nebavíme o motocyklových speciálech má 2T i vyšší přípustné max. otáčky. Dvoutakty podle mého mají dnes již bohužel smysl pouze
v malých kubaturách a do budoucna se obávám toho, že budou k vidění už jen v motorových pilách a křovinořezech, je to škoda -potenciál 2T motoru je velký.
Datum: 19. ledna 2010 21:14
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já myslim,že na civilní ježdění je lepší 4T menší spotřeba,plynulejší jízda ,ale na závody,cross,atd. je lepší 2T (je to jen muj názor,nevim jestli je to správně  )
Datum: 19. ledna 2010 21:09
 Můj názor je ten že 2T potřebuje go motoru častěji takže je dražší pukud se nic nerosype ale pokud se něco rozsipe u 4T tak to musí být slušná pálka
Datum: 19. ledna 2010 21:01
|



|