 Ahoj lidi kolik zvas ma čz 125/516 a jak si libujete ste sní spokojení
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 14:00
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 napster:  nic sem ti nepotvrdil, ale tvrzení jako že dokopce to budes tlacit je blbost, a je jasné že když jezdím na 516 uz 2 roky na trati tak mi ten výkon přestává stačit. Na začátek je lepší 125/516 je asi 1000 x líp ovladatelna než 250 a je o 20 kg lehčí.
Datum: 12. února 2010 14:00
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
Datum: 12. února 2010 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 a kdo z vás jel na tý 250?? Jestli se ti zdá ze 516 nejede odspoda,tak 513 je dole nic a nahore vsechno.......me se naopak zdá ze ta 516 ma docela slusnej spodek a neni to ani extra moc točivý......ale ta spolehlivost a výdrž neni moc velká....to je motorka tak na lehký Hobby,ale na tvrdej kross-závody urcite ne...... uz sou to vetráni......
Datum: 11. února 2010 22:35
 Kdybych na ní nejel, tak bych to asi neříkal. Stejně si potvrdil má slova, když si řekl, že by to chtělo 250
Datum: 11. února 2010 20:06
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 470056909
Datum: 11. února 2010 16:59
 dejvis hale nemas icq nakej kontakt mam 516 ale potrebuju poradit jak sestelovat karbec
Datum: 11. února 2010 16:48
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 napster: si děláš kozy ne? jel jsi vůbec někdy na 516tce? asi ne že. 516tku mám je to v pohodě stroj, lehka, sílná, rychla a dobře ovladatelná (na 125ccm a na tu dobu samozrejmě) teď s novějšíma 125 nemuzes porovnávat, jinak 6 kvaltů, 20kw, 10500ot.min, 18Nm točiv moment, max je 110km/h (přibližně), díly na to seženeš lehko a za dobrou cenu, jestli chces nejake kontakty můžu poslat. Jediná nevýhoda je že nejede od spodu musíš to točit a když jezdíš ostře tak musíš občas přitáhnout šroub co drží motor na rámu a ještě se někdy povolí i zapalování. Jinak když motorku ženeš tak ta životnost taky není moc velka. Jinak jsem s ní velice spokojený, ale už by to chtělo 250
Datum: 11. února 2010 16:32
 Do kopce to musíš tlačit. 250 je už něco jinýho
Datum: 10. února 2010 21:50
|



|