Posl.aktualizace: 27. března 2010 20:57
 no není to sice nic chvályhodného, každopádně není třeba brečet nad každým pérákem... Bylo a je jich dost a cenu či hodnotu vyšroubovali nahoru tak leda vychcánci na burzách a aukcích, protože ty motorky až takovej zázrak nebyly, vyráběly se v relativně velkých sériích (alespoň na tehdejší dobu). Tohle vzhledem ke zbastelnosti může být za docela dobrou cenu a tím pádem dobrý základ pro renovaci.
Nevím, ale každej druhej tady má fichtla ořezanýho flexou, popřípadě udržovanýho stylem co tam půjde namontovat, to tam dám a za pár let může někdo i o vás říct, že jste zničili perspektvního veterána. V době, kdy mě bylo 15 byl pařez, stadion nebo jaweta k mámí za pěkně děkuju (mám za zhruba tuto cenu dva stadiony, kamarád má z té doby za totéž jawetu sport)na pařezu tady jezdil jeden do hospody
na pivo, ožral se dycky a pařez stál opřenej o zeď u hospody celej tejden bez povšimnutí... motorka jako je pérák tady v našich končinách byla ještě relativně nedávno obchodovatelná za tisíc korun,
pokud sis sedl v hospodě se správným dědulem, ale nevím, zrovna tady u nás pérák, panelka, kejva a podobně není vůbec žádná vzácnost.
Datum: 27. března 2010 20:57
 jj to sem videl ten cross,ale ten aspon neznicil ram...tam mel ram z kejvy protoze perak ma ram delanej jinak a ma tam ty maly tlumice...ale kdyz uz stavet krosku,tak ne s motorem a dilama z peraka
Datum: 27. března 2010 18:32
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Lidé jsou různí... Někteří k tomu prostě nemají vztah jako my...
Datum: 27. března 2010 18:31
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 No jak říkáš..šlo by to zpátky,ale na motoinzerci byl i pérák přestavěnej na rádoby cross..no strašný ta demence..
Datum: 27. března 2010 18:30
|



|