|
Posl.aktualizace: 03. září 2010 21:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hlavně bych se bál, jak tam píšou, že se to začíná "kousat".... pokud pak nezmáčkneš rychle spojku, můžeš oddělat celý motor a jsi tam kde byl pan Baťa s dřeváky. Hlavně u moderních 4V 1000ccm bych chtěl vidět jak dáš beztrestně plný plyn. jako 300 km/h po okresce.... nevím nevím jak by to dopadlo. to radši jezdit alespoň u 2T motorek 300 km volněji a pak už to je dobrý. U 4T motorek stačí těch 500-600 a můžeš taky jezdit. Rozhodně by tento způsob "zajíždění" chtělo zkusit na zkušebním motoru.
Datum: 03. září 2010 21:33
 no jo motor sa musi dostat co najrychlejsie na provoznú teplotu,,,ale ze preto novy motor vytocit na vsetky kvalty na max a potom len ked uz chce zadret pustit plyn ... divny clánok
Datum: 03. září 2010 19:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No zajímavé. Ale jakmile se to začne zakusovat, mohlo by se přijít o motor a pak jedině výbrus. Nevím jestli to je dobrý nápad. Zase na druhou stranu s tím rychlým zahřátím mají pravdu. Ale po pravdě: studený olej nemaže tak dobře jako olej teplý, nehledě k tomu, že je potřeba chvíli času, než se dostane na všechny místa v převodovce a to jak u 2T tak 4T. Dokonce velké 4T moderní motorky mají v manuálu napsáno, že se má motor nejdříve pomalu zahřát na provozní teplotu (vč. oleje), který se musí dostat na všechny místa (mají čerpadlo) a dokonale promazat všechny součástky. Když se tento olej tam nedostane a dáme plnej, tak se díly rychly opotřebí ne-li zadřou. to je můj názor.
Datum: 03. září 2010 18:11
|



|