 Ahoj . zase tu píšu,ale záležími na tom.Mám rám z mustanga 100 % vybroušený až na kov a zakitovaný a znovu obroušený jemným šmirglem.Schází tomu už jen nátěry.No a problém mám ten že nevím čím to natřít...?už jsem se tady ptal ale nevím jestli je to stejné když to mám vybrošené až na kov a zakitované.Takže prosím o radu .. : co ted ? mám koupit nějaký obyč.základ ? (budu to natírat štětcem a válečkem) a kolikrát tím základem ? A co potom ? jakou barvu a kolikrát? chci asi černou . Jakou ? a co pak ještě ? Děkuju moc za rady a omlouvám se za vyjadřování
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 22:38
 sice nevim kolikrat si se tu uz ptal,protoze jsem tu delsi dobu nebyl,ale podle toho co pise franky s nim musim souhlasit..pokud se ptas kousek po kousku a napisou ti to tu,proc to delas jinak..je sice hezky ze si s tim chces dat praci,ale tak do pulky vid?a zbytek odflaknout stetcem nebo v tvym pripade valeckem..kdyz neco delas tak to delej poradne..videl si nekdy treba natirany vrata od garaze stetkou?jak vypadaj,jaky na tom sou mapy,skvrny,tahly cary?takhle to bude vypadat..tak mi rekni,k cemu si se sral s kytovanim a brousenim az na kov?
Datum: 12. října 2010 22:38
 jen takovej dodatek-kdyby si uz dopredu veel,ze to budes delat valeckem,nemusel ses stvat s kytovanim,protoze ve vysledku bude lak hrbolatej jak pole po orbe,a zbytecne si tim stratil cas..
Datum: 12. října 2010 18:01
 dark lord FRANKY : no asně ty bys to udělal nejlíp já vím.takové ..... mám fakt rád.ty jsi prostě nejlepší !
zajic : díky moc ale budu to dělat válečkem
standa: NE opravdu tu šanci nemám ! proto tu píšu jak štětcem a válečkem.kdybych měl možnost kompresorem tak se tu tak blbě neptám... jinak díky moc skoro všem.nějak si poradím ...
Datum: 12. října 2010 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Block:Když už jsi vynaložil peníze i usilí a vše připravil pod lak tak to proboha nenatírej!!! Neřikej že nikdo z příbuznejch anebo ze známejch nemá v garáži větší kompresor s kterym se dá lakovat a pistoli....??
Datum: 12. října 2010 15:20
 no pokud si se s tim tolik stval,kytoval to jak blazen..tak bych to striknul plnicem,ten obrousit nejjemnejsim smirkem pod vodou (plnic vyplni vsechny ty malinky direcky v kitu) a potom to striknout nekolika vrstvama barvy (doporucuju kompresorem,jak plnic,tak barvu) ale delal sem si jednu nadrz na takovou prestavbu (malej pionyrek,proste minibika z fichtla) a tam sme nadrz zakytovali,vyklepali..nastrikali plnicem (kompresorem) prebrousili a pak sem dal asi 4 vrstvy sprejem (ale kvalitnim,byla to barva namichana primo podle odstinu na nejaky auto,strejda dela lakyrnika a automechanika) a barva drzi krasne,i kdyz se samozrejme neda srovnavat s barvou nastrikanou kompresorem..  snad ti muj roman k necemu pomuze
Datum: 11. října 2010 23:16
Jméno: jerry
IP: uživatel10523
 jestli to chceš natírat štětcem tak si to nemusel brousit a kytovat...bude to hnus...nastříkej si to a nebo to někomu svěř  v krajní nouzi to vezmi sprejema...prvně obyč zaklad a pak vrchni barva asi nějaka na kov nebo tak něco
Datum: 11. října 2010 22:49
|



|