Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 zdarec,jakeho skutra by ste doorucili do 50ccm abych s tim mohl jezdit s papirama na auto. Je lepsi 2t nebo 4t? aby na nej byli levny nahradni dily a treba i nejakej kit na zvyseni vykonu.Jakym znackam se vyvarovat a jake naopak sou dobre a levne.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel11779
 Brácha měl itala (ZIP)4T 50ccm AM. Né že by to stálo úplně za nic,ale 4T v takle malym objemu vůbec nejede,je to naprosto líný a po všem možnym otevření(při zachování 50ccm a origo vačkový hřídele) to beztak jezdilo nejvíc 60-65 po rovině....no nuda....než člověk někam dojel,tak by si přečet časopis......naopak 2T 50ccm jsou moc zajímavý.....vesměs všechno má AM techničák....takový malý živý mršky.....a když se jim pomůže na variátoru a výfukem a víc průchozí vložkou do airboxu,tak není problém na neupraveném motoru 80km/h rovina....osobně říkám 2T.....a když se na to dá lepší válec(kitů je mraky) a karburátor alespoň 15mm tak neni problém 90km/h.....s použitím nějakýho nicasilovýho vysokootáčkovýho 70ccm válce(pozor-nízká životnost oproti litině!),vhodnýho sání,kitového zapalování,vhodnýho výfuku,kitové kliky,tvrdší převod,lepší variátor(třeba multivar)karburátor 19mm a jede to moc nebezpečně-ovšem tyhle motory už bejvaj moc hlučný-jdou po tobě cajti a zkoumaj to! Takže řikam,že optimální je nějakýho itala(Aprilia,Piaggio) ve 2T,nějakej střední kitovej válec ,karbec origo(podle modelu 10-12mm) nebo dát větší 15mm+vhodné otryskování,větší trysku o 1-2čísla u seriového karburátoru,volnější vložku do origo filtrboxu,laděnej výfuk(je skoro jedno jakej,hlavně se musí vypárat restrikce!) trochu k výfuku si pohrát se silou pružin na spojce a zvolit vhodnou váhu válečků ve variátoru. Dobrý je zkontrolovat vrtulku a hřídelku na vodním čerpadle,ložisko a simering,vrtulky se rády rozsypávaj po naladění skůtru na vyšší otáčky a vyšší výkon. Předejde se tak nechtěnýmu zadření nový sady! Takle banálníma úpravama se dá "tiše" jezdit 90km/h....Brácha jezdil na takle udělaný Aprilii 50 SR přes 4 roky a mazalo mu to moc,bezproblémově držel krok s Jawou 250 a někdy mi dokonce ujížděl! Závady: Rozlítla se vrtulka na vodu,přidřenej válec,xenon z golfa vypálil přední masku a jeho nevhodnym zapojenim od předchozího majitele docházelo častýmu(nepochopitelnýmu) vybíjení baterky,jízdou po přednim kole trpěla přední vidlice a každou chvíli tekla,při jízdě s 3 a více lidmi praskal zadní tlumič,jinak běžná údržba bez vážnejch poruch. Vyvaroval bych se klasicky koreji,číně,tajwanu a hodně se serou Peugeoty. Jdi po něčem s motorem minareli AM a máš jistotu!
Datum: 30. května 2011 16:45
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak určitě je lepší dvoutakt, ale s řidičákem na auto to můžeš řídit jan když to má v techničáku rychlost omezenou do 45 km/h, takže to si můžeš koupit i čtyřtakt (aspoň nebudeš muset ředit benzín s olejem)
Datum: 29. května 2011 21:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Tak rozhodne se vyvaruj cinskejm znackam, mel sem kdysi nejakej yumbawang nebo jak se menoval a to byla hrozna mrdka, po 500 motor na odpis. Jinak si hrozne vychvalujou Aerox 50 tak mrkni na recenze treba na motorkari.cz
Datum: 29. května 2011 6:16
|



|