slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
zdarec,jakeho skutra by ste doorucili do 50ccm abych s tim mohl jezdit s papirama na auto. Je lepsi 2t nebo 4t? aby na nej byli levny nahradni dily a treba i nejakej kit na zvyseni vykonu.Jakym znackam se vyvarovat a jake naopak sou dobre a levne.Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2011 16:45
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11779    
Brácha měl itala (ZIP)4T 50ccm AM. Né že by to stálo úplně za nic,ale 4T v takle malym objemu vůbec nejede,je to naprosto líný a po všem možnym otevření(při zachování 50ccm a origo vačkový hřídele) to beztak jezdilo nejvíc 60-65 po rovině....no nuda....než člověk někam dojel,tak by si přečet časopis......naopak 2T 50ccm jsou moc zajímavý.....vesměs všechno má AM techničák....takový malý živý mršky.....a když se jim pomůže na variátoru a výfukem a víc průchozí vložkou do airboxu,tak není problém na neupraveném motoru 80km/h rovina....osobně říkám 2T.....a když se na to dá lepší válec(kitů je mraky) a karburátor alespoň 15mm tak neni problém 90km/h.....s použitím nějakýho nicasilovýho vysokootáčkovýho 70ccm válce(pozor-nízká životnost oproti litině!),vhodnýho sání,kitového zapalování,vhodnýho výfuku,kitové kliky,tvrdší převod,lepší variátor(třeba multivar)karburátor 19mm a jede to moc nebezpečně-ovšem tyhle motory už bejvaj moc hlučný-jdou po tobě cajti a zkoumaj to! Takže řikam,že optimální je nějakýho itala(Aprilia,Piaggio) ve 2T,nějakej střední kitovej válec ,karbec origo(podle modelu 10-12mm) nebo dát větší 15mm+vhodné otryskování,větší trysku o 1-2čísla u seriového karburátoru,volnější vložku do origo filtrboxu,laděnej výfuk(je skoro jedno jakej,hlavně se musí vypárat restrikce!) trochu k výfuku si pohrát se silou pružin na spojce a zvolit vhodnou váhu válečků ve variátoru. Dobrý je zkontrolovat vrtulku a hřídelku na vodním čerpadle,ložisko a simering,vrtulky se rády rozsypávaj po naladění skůtru na vyšší otáčky a vyšší výkon. Předejde se tak nechtěnýmu zadření nový sady! Takle banálníma úpravama se dá "tiše" jezdit 90km/h....Brácha jezdil na takle udělaný Aprilii 50 SR přes 4 roky a mazalo mu to moc,bezproblémově držel krok s Jawou 250 a někdy mi dokonce ujížděl! Závady: Rozlítla se vrtulka na vodu,přidřenej válec,xenon z golfa vypálil přední masku a jeho nevhodnym zapojenim od předchozího majitele docházelo častýmu(nepochopitelnýmu) vybíjení baterky,jízdou po přednim kole trpěla přední vidlice a každou chvíli tekla,při jízdě s 3 a více lidmi praskal zadní tlumič,jinak běžná údržba bez vážnejch poruch. Vyvaroval bych se klasicky koreji,číně,tajwanu a hodně se serou Peugeoty. Jdi po něčem s motorem minareli AM a máš jistotu!
 
 
Datum: 30. května 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
tak určitě je lepší dvoutakt, ale s řidičákem na auto to můžeš řídit jan když to má v techničáku rychlost omezenou do 45 km/h, takže to si můžeš koupit i čtyřtakt (aspoň nebudeš muset ředit benzín s olejem)
 
 
Datum: 29. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
Tak rozhodne se vyvaruj cinskejm znackam, mel sem kdysi nejakej yumbawang nebo jak se menoval a to byla hrozna mrdka, po 500 motor na odpis. Jinak si hrozne vychvalujou Aerox 50 tak mrkni na recenze treba na motorkari.cz
 
 
Datum: 29. května 2011 6:16
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 19:01:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu