Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 survus, myslite ze to bude fajcit? http://havlikel.mypage.cz/menu/led-neony-na-jawa-50 Neni tam zadnej usmernovac ani nic podobnyho... jestli jo tak kolik to tak utahne tech ledek? (udelal bych zadni svetlo led a predni bych nechal a kdyby sem chtel aby mi tedy svitilo predni + diody, kolik by jich to utahlo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 15:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele to že dioda nebude svítit na střídavý napětí je blbost ... a ty 2 diody seriově za sebe potřebujou 4 V a fichtl dává 6 takže se mi to taky moc nelíbí ...radši bych ke každý diodě přidělal nějakej rezistor
Datum: 30. května 2011 15:02
Jméno: paiman
IP: uživatel11778
 Zdravím, mám čezet 175. Do benálu dávám Castrol. Zajímalo by mě jakej mám dávat poměr. Normálně se dává 1:40, ale s tím Castrolem je to jako dýmovnice. Znám lidi co jezdí na stejnej olej a mýchají 1:50. Nezadřu to když to budu míchat stejně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 16:34
Jméno: hh
IP: uživatel11741
 záleží taky kdy hulí, pokud při jízdě vyšší rychlostí, může to bejt vypalující se bordel z vejfuku, ten dokáže udělat pěknou mlhu... spalovaný olej z převodovky se dá poznat i podle jiného zápachu kouře z výfuku, podle toho že se ztrácí z převodové skříně nebo že je olej v převodovce cítit po benzínu...
Datum: 30. května 2011 16:34
 To je taky pravda, seštelovaná číza ti takhle hulit nebude...
Datum: 30. května 2011 15:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 175/477 nemůže pomalu ani zahulit s castrolem a poměrem 1:40 ! takže ti to někde saje z převodovky
Datum: 30. května 2011 15:03
Jméno: paiman
IP: uživatel11778
 jj mam hranatou s jehlovým. moc díky
Datum: 30. května 2011 10:51
Jméno: hh
IP: uživatel11741
 čezet 175 bylo spoustu typů, ale pokud máš hranatou řadu s pístním čepem na jehlovém ložisku, pak bych se 1:50 vůbec nebál..
Datum: 30. května 2011 10:03
Jméno: hejkal23
IP: uživatel11626
 máte někdo zkušenosti s tachometrem z kola na pionyru? koliati to je palcovy kolo? protoze kola a motorky se měřej jinak  nevite kolik tam ma dat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 9:35
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 záleží jakej máš ten tachometr. já mám takovej kde se dá zadat obvod kola i velikost od 16" až 22". zadal jsem radši obvod kola 173cm a ukazuje to docela přesně. jinak kolo na fekálu je
16" tak nevim co by se měřilo jinak než na kole
Datum: 30. května 2011 9:35
Jméno: hejkal23
IP: uživatel11626
 právě že to neni stejný protože mensi kolo nez je na pinckoj je 20palcu a takze nevim no...
Datum: 30. května 2011 9:16
 Pionýr má 16", jinak asi je to stejný jako u kola...
Datum: 30. května 2011 9:09
Jméno: Blend21
IP: uživatel11626
 zdar fichtlaři, chtěl sem se poradit jakou mam do fichtla davat svicku, jestli BRISK N15c, nebo N14c a nebo N17c, mam totiz motor po celkove go a i vybrus a jezdim na BRISK N15c a zda se mi že se mi celkem dost zahřejvá kdyz je venku třeba 20 stupnu... myslite ze by sem moh jezdit prez leto na BRISK N14c? a kdy kterou vlastně pouˇuivat...dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 10:31
Jméno: Blend21
IP: uživatel11626
 všechno mam ok, ale vejfuk je asi extra zasranej, protoze mi vubec nejdou vyndat jeho vnitrnosti, tak ho nemuzu vycistit, nejde to z nej vymlatit nic, ale teda asi se mi vubec neprhrejva, protoze po pul hodinovym jezdeni udrzim na valci ruku tak 5 vterin a sliny se nevarej uz vubec
Datum: 30. května 2011 10:31
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jak máš nastavenej předstih, hladinu, jehlu ale i třeba čistej vejfuk, opravdu nedokážu posoudit. jen sem psal, že to může tohle způsobovat. jinak teplotu poznáš snadno třeba tak, když
po normální jízdě sáhneš na hlavu a na ní se musí dát udržet ruka aspoň třeba vteřinu. nebo když plivneš a začne se to vařit, tak je to už teplý moc. možností je spousta.
Datum: 30. května 2011 10:26
Jméno: Blend21
IP: uživatel11626
 předstih mam pidi, neni ani videt skoro ze se kladivka rozpojujou, chudou smes nemam (mam plisek na jehle v druhy dirce od spoda) a jak poznam jestli ma motor dobrpu teplotu, jestli se neprehrejva ?
Datum: 30. května 2011 9:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 čím nižší číslo tím je svíčka studenější, protože studené svíčky dobře odvádějí teplo ze spalovacího prostoru. čili na léto je vhodnější 14 a na zimu tedy 17... že je 15ka dobře zvolenej střed je psáno níže....
zahřívání po výbrusu je, jak také již psáno normální jev... ale po 100km by to mělo býti již v pořádku (pokud teda se nejezdí couračky po poli, furt plnej za jedna, atp.) jinak hřátí může také způsobovat velký předstih, či chudá směs.
Datum: 30. května 2011 9:44
 Jsem jezdil pořád na Brisk 15 a fachala v celku dobře, ale ono se to nedá takhle říct, páč byla celá motorka v celku špatná, víc jak 50 po rovince a lil jsem do ní M2T  .
Datum: 30. května 2011 9:04
Jméno: Blend21
IP: uživatel11626
 já ten záběh nějak moc neřešim, ale kolik tak KM se to bude hodně zahřejvat? mam najeto totiz teprve 100 KM po vybrusu  jezdili sme normalka s kamosem ve dvou, jako ne daleko, ale kousek to nicemu nevadi, ale je znat ze uz jezdi trosku lip nez hnedka po nasazeni motoru
Datum: 30. května 2011 8:55
Jméno: hh
IP: uživatel11741
 jestli si dělal výbrus, pak se to po dobu záběhu bude vždycky víc zahřejvat, takže klidně můžeš používat 14.. jinak univerzální pro celoroční ježdění je ta N15C
Datum: 30. května 2011 8:49
Jméno: Tom
IP: uživatel11775
 Zdar draci mám jawa 21,totálně bez jediného kabelu. Chci to zapojit bez světel,ale nevím jak.Mohu to propojit tak že.... ke kladívku zapojím kondenzátor a zapalovací cíku.Kladívko pak propojím s induční civkou č.1 a č.15 ukostřím.Pojede to???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 19:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na horní kontakt kladívka (odizolovaný od kostry) přijde kondenzátor a kabel od zapalovacího pólu a dále se připojí na jeden kontakt indukčky (tuším 15), 1 se ukostří, a musí házet jiskru nebo tam máš chybu
Datum: 30. května 2011 19:35
Jméno: Tom
IP: uživatel11775
 tak sem to skusil...indučka,kondenzátor,svíčka káble i fajfka vše nové...a ani jiskra(kladivka lehce obroušena) tak nevim !?!?!?
Datum: 30. května 2011 17:53
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 pokud to spravne odizolujes u kladivek tak jo...a jeste si nekam dej vypinac at to nemusis chcipat prez rychlost
Datum: 30. května 2011 8:11
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 eště kabel na svíčku pak to jistě pojede
Datum: 29. května 2011 21:59
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Dobrý večer chtěl bych se zeptat jak je velké kolo z jawy 90 a jestli je ten buben stejně velkej jak na pincku. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2011 19:18
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel8027
 a picu ! stred NENI STEJNY !!!!!! jinak 18 souhlasi
Datum: 31. května 2011 19:18
Jméno: monika
IP: uživatel11777
 18palců buben stejný jak na pio
Datum: 30. května 2011 6:57
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 draci, jaka byla vase nejdelsi trasa na pinckovi? co ste meli vse sebou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2011 22:02
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 s vymrdanou maturitou plne souhlasim!!
Datum: 31. května 2011 22:02
Jméno: karel
IP: uživatel11786
 Ja asi 120km a nevez jsem sebou nic - jen spoluzacku. Ve dvou jak to do kopcu netahlo tak celkem umorny, urcite pres 3h.
Datum: 31. května 2011 20:53
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel8027
 +- 250 a v kapse cigara
Datum: 31. května 2011 19:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 zatial za výkend 211km ale mám rad takéto dlhé trasy a hlavne ma to na pinču tiahne tam kde som ešte nebol
Datum: 30. května 2011 21:56
 Já jsem ujel na pinckovi něco přes 100km za den, ale po polních cestách a bez papírů  navíc ve dvou, a vezli jsme jenom minerálku a housky se salámem  to už je ale nějakej ten rok  Jinak dneska bez problémů dávam na číze za den 300km, ale co s sebou vozim za věci, to bych vám přál vidět, pomalu půlku motorky v dílech a kupu nářadí, různý dráty, sirky, pláštěnku, provázky, matky, závlačky, kusy závitovejch tyček atd atd
Datum: 30. května 2011 19:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem jel sám asi 170km a měl jsem s sebou svíčák , svíčku a šroubovák , ale celou cestu jsem jel bez poruchy...hlavně musíš jet pořád tak kolem 50km/h jinak se ti to bude každejch x km hřát a nebude táhnout do kopce
Datum: 30. května 2011 15:07
Jméno: gsx-r 600
IP: uživatel4675
 my planujeme o prazdninach cesta Znojmo-Praha. Tak jsem zvedavej
Datum: 30. května 2011 14:48
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 sevcik? to ste jeli ve dvou ? na jednom stroji?
Datum: 30. května 2011 11:10
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 sefcik.jan:Ty jsi z Liberce?
Datum: 30. května 2011 10:11
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Já jel o letních prázdninách na sraz z Liberce do Prahy a potom zpátky celou cestu sám přes kotěhůlky a pouze s náhradní duší a nějakýma ptákovinama ale nakonec jsem dojel tam i zpátky bez poruchy celkem to bylo asi 180km
Datum: 30. května 2011 10:10
 Já jsem jel v jednom dni 100 km, ale přez Jizerky, jinak se spolužákem plánujeme cestu: Liberec, Josefův důl, Desná, Příchovice, Paseky n. J., Rokytnice n. J., Víchová n. J., Tatobity, Malá skála, Jablonec, Liberec = 135 km.
Datum: 30. května 2011 9:08
Jméno: michal
IP: uživatel8035
 Já bych s radostí připojil ale Chomutov je krapek z ruky.
Datum: 29. května 2011 23:09
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 myslim ze pokud jeto vse radne udelane, tak jsou tyhle stroje nezmari. Jezdis 70km dene? tak to jsi docela frajer. Chtel bych podniknout cestu z chomutova do hodonina o prazdninach, nepripojil byse nekdo? Nakej drak ci dracice
Datum: 29. května 2011 23:05
Jméno: michal
IP: uživatel8035
 Já jezdim denmě minimálně 70 km. Už mám najeto přes 2000 km a zatim žádná porucha ani seřizování. Ale určitě je dobré s sebou vozit drobné nářádí jako jsou: 10 klíček, - šroubovák, klíč na svíčku a náhr díly: svíčka, žárovky... Ale abys s sebou vezl celýho náhr. pincka to snad ne. Záleží v jakym stavu je tvůj stroj a kolik ještě vydrží
Datum: 29. května 2011 22:53
Jméno: michal
IP: uživatel8035
 Ahoj draci, zajímal by mě váš názor zdali si pořídit jawu kejvačku 250 nebo 350??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 21:08
 To že se často říká že 2 válce se pořád hádají a pak to nejede není vůbec pravda! Jde jen o to to pořádně seřídit s kvalitními českými díly. Jinak už to jede o dost líp než jednoválec, což v dnešním provozu každý ocení. Takže 350
Datum: 30. května 2011 21:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě to vydrží stejně , akorát 350 bude mít kapku větší spotřebu , ale zase to jede krásně na nízký otáčky a ty 2 válce jsou fakt znát
Datum: 30. května 2011 15:08
Jméno: michal
IP: uživatel8035
 a co doba výdrže jednotlivých dílů? Slyšel sem že 350 nevydrží zdaleka tak jako 250
Datum: 29. května 2011 22:42
 Za mě jednoznačně dvouvál, takže 350
Datum: 29. května 2011 22:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neváhal bych ani s jednim, ale za sebe 350... já prostě miluju ten zvuk, když si ty dva válce povídaji... asi je to úchylka  třipade už je doma, tak kdybys věděl o nějaký hezký 353 za dobrou cenu, tak jí beru
Datum: 29. května 2011 22:29
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 nazdar draci mam docela problem na jawe 555 mam ji na cross a tento tyden jsem se dostal k tomu ze si prehodim ram z 21 a udelam ji aby byla vyssi - ram mam hotovy ale zjistil jsem ze muj skvely motor ktery mi pred 3 tydny fungoval bezproblemove mi najednou nejede protoze mi nehazi jiskru zapalovani. Zkousel jsem uz hodne veci : indukcni civku, kondik, svicku, mam pokontrolovane spoje a porad nic pred temi tremi tydny mi jel aa jiskra byla vystavni - vubec nic jsem s zaplovanim nedelal - jen jsem sundal motor a potom za 3 tydny zase nasadil. Jinak pouzivam jen zakladni obvod zapalovani indukcni civka+ napojeny kondenzator - ukostreny a zase na zapalovani tak mi to predtim jezdilo . Uz fakt nevim co s tim.Prosim o pomoc a reakci.Predem dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2011 19:51
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 diky za reakci ale jde o to ze pred 3 tydny byla jiskra na tomto obvodu vystavni a ted uz neni zadna - jako kdyz ji zkousim venku a tak nevim v jake soucastce se tak mohl stat problem a mohla se treba podelat?
Datum: 31. května 2011 19:51
Jméno: namejawa
IP: uživatel11577
 občas se stavá že se ti hne stator a rozhodí ti to předstih a odtrh a taky nezapomen ze svíčka co hazí venku vístavní jiskru to neznamená že ve vnitř pod tlakem to umí taky
Datum: 31. května 2011 9:24
 Zdravíčko mám problém.! chvili sem jezdil na benzín z naftou a ted když dám pnej na neutrál tka to vynecháva jako když to nemá benzín. kohoutek dobrej svíčka dobrá .a když chci jet tka musím mít nohu na cucáku jinak nejedu díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 10:25
Jméno: sakisen
IP: uživatel9494
 Ahoj, myslím, že určitě. Protože nafta je sama o sobě dost mastná, takže zkus vyčistit ten karbec.
Datum: 11. června 2011 10:25
 ok hoši to mě fak ser. myslíte že by mohli bejt ucpaný sací kanálky?
Datum: 30. května 2011 17:04
 Vrátil ti to,jak se o něj staráš.
Datum: 29. května 2011 21:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Dobre ti tak
Datum: 29. května 2011 21:31
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
Posl.aktualizace: 01. června 2011 17:25
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 v dnesni dobe frcej hranolky !!!! si pamatuj !!
Datum: 01. června 2011 17:25
Jméno: michal
IP: uživatel8035
 U pincka je celkem jedno jakej olej do převodovky naleješ. Ale doporučenej je PP 80
Datum: 29. května 2011 22:56
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ájé, příští 2 dny tu bude frčet debata o olejích...
Datum: 29. května 2011 21:39
 ano tento olej patří do přeodovky u pionýra
Datum: 29. května 2011 21:09
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 do pionyra je to vicemene jedno
Datum: 29. května 2011 20:48
Jméno: milan
IP: uživatel9456
 pujde me vidlička ze 175 ja panelku 250 ma jinej tvar děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 22:20
Jméno: cccc
IP: uživatel6546
 nn nepujde
Datum: 29. května 2011 22:20
Jméno: michal
IP: uživatel8035
 Ahoj draci, nevíte někdo jaký jsou rozměny všech simerinek v motoru ČZ 150. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 21:58
Jméno: michal
IP: uživatel11800
 u toho vnitřku si nejsem moc jistej, nebude lepší změřit hřídel na který to má bejt nasazený, průměr by měl bejt stejnej nebo o trošku menší ne??
Datum: 01. června 2011 21:58
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 To není jednoduchý, už si to nepamatuju, ale tam kde by jsi je chtěl si změř vnitřek, vnějšek a sílu. Pak máš rozměr gufera.
Datum: 01. června 2011 14:59
 Hoši olej MOGUL 80W-90 můžu lít do pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 21:45
Jméno: sefcik.jan
IP: uživatel10717
 Lze použít i olej PP 90, jestli se nepletu, ten je pro větší teplotu.
Datum: 29. května 2011 21:45
 Aha tak to jo.
Datum: 29. května 2011 20:59
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 jj, budto v Chrudimi je MOTOHAVEL a nebo jeste v praze na Proseku je AUTO MOTO RIEGER
Datum: 29. května 2011 20:43
 Jo jde použít máš to tam i napsaný tu specifikaci jak psal tady Js SAE 80W/90
Datum: 29. května 2011 20:42
 Js: Dík za odpověď až takhle detailní jsem nečekal je vidět kdo je lajdák a kdo ne někdo odpoví jenom ano a konec. Blady: Proč by si ho nemohl používat když ti ho doporučili? Když ti to s nim v pohodě jezdí tak jezdi. A ještě jedna otázka to existuje přímo prodejna kde věci jenom na pionýry? Myslím jako né na webu.
Datum: 29. května 2011 20:40
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
Datum: 29. května 2011 20:37
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 ja do toho liju olej 80-90w od parama, byl mi doporucenej v jedny prodejne kde maj vsechno na pionyry, ze prej lip maze nez pp80, co si o tom myslite? muzu na nej jezdit?
Datum: 29. května 2011 20:33
 Můžeš. Pro pionýra je předepsaný PP80. PP80 má viskozitní třídu SAE 80W. Olej, co píšeš, tuhle viskozitní třídu splňuje.
Datum: 29. května 2011 20:26
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 caute jaky pozivate primarni prevod na krosove zavody? mate nekdo 11 zub? jste s tim spokojeny? ten 9 zub mi prijde az moc,co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 16:58
Jméno: jarda
IP: uživatel10825
 11 zubů neni špatný ale je tam problém se řetízkem.Používá se tam půlčlánek a ten občas praskne.Proto je lepší použít 9 zubů tam půl článek neni.
Datum: 01. června 2011 16:58
Jméno: floowerent
IP: uživatel9681
 Zdarec borci mám pionýra 21 , válec mám v záběhu a teď mi to nechce chytnout ani z kopce. Když pomalu sešlápnu nakopávačku tak slyším takovy syčení jak když něco uchází. A ještě mi pod hlavou teče olej . Nevite čím to jen a jak to spravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 21:16
 no to dělá netěsnící hlava podfukuje to to sundej ji zkontroluj dosedací plochy a dotáhni pokud to nepomuze muzes tam dát tmel ale pouze kamnářský takoej červenej odolnost do 300 stupnů
Datum: 29. května 2011 21:16
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 nemas povolenou svicku?
Datum: 29. května 2011 20:16
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 zdravim, kolik stupňů teploty má asi tak zahřáty motor u fichtla a jestli se vyplati stříkat hlavu a válec žáruvzdorným sprejem. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 7:09
 Teplota na žebrech je myslim v rozmezí 90-120 stupňů...a na sprej bych se vykašlal, jenom bych ořádně vypucoval žebra...
Datum: 30. května 2011 7:09
Jméno: dokovoj
IP: uživatel10956
 Cau draci chci se zeptat, jawa 555 naboje, mam davat krytovany loziska, nebo jak byly origo, popripade, jak se pak takova loziska mazou, sesa tu ma totiz krytovany, ale nevim, jestli neni lepsi dat obycejny, pac ty tesnici filcovy krouzky tam stejne dam...., diky za nazory .-)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 19:42
 Dej tam zakrytovaný...dávam je do všech motorek a perfektní...
Datum: 29. května 2011 19:42
 čau draci, koupil jsem mustanga a nejde do plných otáček, a je tam válec polský odlitek a nelícujou tam přepouštěcí kanály, nevíte jak by se to dalo slícovat? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 20:51
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 někde na netu sem četl, že se to má udělat drézkou, ale že to de aji normálně zbrousit pilníčkama, ale prý se to nemusí dělat vůbec
Datum: 29. května 2011 20:51
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 Čau chlapy.....potřebuju poradit, kdo máte čz 477 nebo 487, tak ve výfuku jsou vložky, takové píšťaly, jedna dlouhá a jedna krátká. Jak tam mají být v jakém pořadí ? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 22:32
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Měl jsem dnes tu samou zkušenost, než jsem vyjel (tedy aspoň snaha byla), chtěl jsem zkusit blinkry a neblikaly, ani zelená kontrolka, ta jen svítila. Chvíli jsem hledal, kde by mohlo být co rozpojeného nebo nedej bože kaput přerušovač. Potom jsem zkusil klakson a když ani ten nešel, byla jasná baterka  . Nastartovat se dalo, ale tuhle kupu elektriky už to hold neutáhlo.
K 487 jsou kromě sesy i nějaký další dokumenty na motorkářích http://www.motorkari.cz/motokatalog/cz/cz-175-487.html#manualy.
Datum: 30. května 2011 22:32
Jméno: hh
IP: uživatel11741
 ohledně tlumiče vejfuku, tak pokud vim, nejdřív patří delší a pak kratší (tak aby pasovaly do sebe.. přerušovač se seřizuje šroubkem zespodu, ale víc než na seřízení záleží na aktuálním napětí v palubní síti, takže pokud máš horší baterku a rozházený relé, pak ti třeba na volnoběh nebudou blikat vůbec a v otáčkách jak stroboskop,..
Datum: 30. května 2011 8:56
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 koukám že na netu jsou za cca 300,-.......no díky za rady
Datum: 29. května 2011 21:35
 bylo to protislužbou, ale jinak to vychozí tak na 100-150kč za materiál...na netu jsou návody
Datum: 29. května 2011 21:33
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 a na kolik tě tak vyšel jeden elektronickej ?
Datum: 29. května 2011 21:21
 tohle je spíš slabou baterkou nebo tak něco...jinak já jsem ty origo u mejch tří čezet vyhodil a nechal jsem si udělat elektronické, a max spokojenost...
Datum: 29. května 2011 21:08
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 ještě dotaz mám....nevíš jak se dá seřídit přerušovač blinkrů ? vadí mi, že když přepnu přepínač chvíli to trvá než blikám a na volnoběh neblikám vůbec-kontrolka jenom svítí nebliká
Datum: 29. května 2011 20:43
 uplně stejné
Datum: 29. května 2011 20:25
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 477 to má nejspíš stejné že
Datum: 29. května 2011 19:44
Datum: 29. května 2011 19:37
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 já ho bohužel nemám, ale uvítal bych, kdyby ho někdo měl v elektronické podobě a byl by ochoten ho poskytnout ostatním...
Datum: 29. května 2011 19:31
 Nazdar, mrkni se do katalogu dílů, nedávno jsem řešil uplně to samé, a odpověď jsem našel v katalogu dílů, bohužel už si nepamatuju jak to tam přijde...
Datum: 29. května 2011 19:24
|



|