 Ahoj, měl bych pár dotazů, máte někdo nějakej fígl jak vyměnit duši, nebo je lepší antipich, pro mě je sundání pláště téměř nadlidský úkol. Další co by mě zajímalo, jestli někdy někdo z vás měl na Pionýrovi rezervní kolo a kde, jestli se třeba dá přidělat na nosič a co na to POLICAJTI? Jo a co se týče nějakejch nosičů, každý vozidlo má někde napsaný rozměry, tak to asi taky může být problém na STK. Zkrátka jestli má někdo nějaký fígly, tak moc děkuju. A ještě jak třeba při výměně zadního kola někde na louce srovnáte kola za sebe do stopy, já na to potřebuju lať. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 13:42
 stando ono sešlápnout plášť je pro mě problém  já to mám jak trampolínu takže volím svěrák
Datum: 25. srpna 2011 13:42
Jméno: standa
IP: uživatel2485
 Ty vole zase odborníci.....rovnat kola latí a zouvat plášť kladivem,upínat gumu do svěráku...no konec.....a duši na jízdnim kole jsi někdy měnil?....vyndam vetilek,vyfouknu kolo,sešlapu plášť k sobě,na jedný straně ho zarazim co nejhlouběji do ráfku a na druhý sraně začnu zouvat dvouma montpákama....mě dřív dělalo problém kolo obout a neprorvat nikde duši....ale chybama se člověk učí....
Datum: 24. srpna 2011 10:36
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 jako je pravda že když ma někdo na 40 let starej plašt že to de huř, ja sem poprve sundal plašt v 5 třídě sice sem to dělal trochu déle ale udělal, a jinak si myslim že sundat plášt nemuže byt nějaky velky problem..
Datum: 23. srpna 2011 21:59
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Dvakrát po sobě jsem sundal pneu i duši jen za pomocí dvou šroubováků, a když jsem to zvládl i já tak musí asi každej  .
Datum: 23. srpna 2011 20:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Srovnat kolo do stopy snad nemuže bejt problém ně? přece když si necháš utažený napínáky na řetěz a pak je tam dáš zpátky tak se ti to přece nemuže rozhodit
Datum: 23. srpna 2011 20:37
 Jednoduchý to nejni to je pravda  ale všechno jde když se chce
Datum: 23. srpna 2011 15:04
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Taky mi to nešlo vůbec, ráfek se začal křivit, tak jsem jel do pneuservisu sezout to.. na stroji mu to jaksi nešlo chytit, tak to musel dělat ručně a měl problém i se 4-ma montpákama..
Datum: 23. srpna 2011 14:26
 tak ono je docela těžký shodit 40 let starou barumku... Zas tak jednoduchý to není
Datum: 23. srpna 2011 14:16
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 jako nic proti každej neumi všechno ale ja si myslim že sundat plašť a zalepit dušu neni žadnej problem
Datum: 23. srpna 2011 14:10
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Ne že bych byl nějakej přeborník, ale snad každej motorista musí dokázat spravit píchlé kolo i kdyby nechtěl....
Datum: 23. srpna 2011 13:36
 chlapy děláte si srandu?  kladivem  a lať.... vemeš kolo,vyfoukneš-vyděláš ventilek, plášt zmáčkneš ve svěráku a dotáhneš aby vlezl do vnitř ráfku-poslouží na to také stolařská svorka, následně na prolehlé straně zasuneš montpáky a jde to...srovnat zadní kolo se dá podle řetezu- pokud je vyhlé na jednu starnu řětez se taky prohne atd...lepší je mít sundanej kryt řetězu ale jde to i sním ale musíš si lehnout a dívat se na spodní stranu...jinak někde na louce pokus bouchneš kolo tak buď se tam s tím budeš srát a měnit duši a nebo to dotlačíš domů-dá se i dojet, nebo třetí varinata pokud seš daleko od domova tak ty opravný spreje na pneu ale to dlouho nevydrží.Jinak rada na zohlej ráfek, já nasazoval na fichtla papuč 90/100/16 (to je asi 3,65 palce) a ráfek si tom myslel svoje  chce to na to širší montpáky ne nějaký malý kulatý ale pěkně široký aby se opírali větší plochou...Hlavně si nedělějte anitipich doma s Herkulesu  já to udělal na svím biku a smrděloto jak svina a navíc se i zalepil venilek....
Datum: 23. srpna 2011 12:45
 Když jsem to zkoušel ohnul jsem ráfek  . Prostě já a Pneu to nedopadne dobře. A taky s sebou nevozívám kladivo, ale holt to se musí změnit, páč bez něj se těžko vyndavá hřídel.
Datum: 23. srpna 2011 12:32
 S tím kolem je to úplně stupidní, vrazíš pod plášť dvě páky co nejdál od sebe abys to byl schopnej převlíknout, na jednu si stoupneš, druhou přidržíš rukou koncem co nejblíž k bubnu a budeš do ní mlátit kladivem aby oblezla kolo kolem dokola
Datum: 23. srpna 2011 12:21
|



|