slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
Nazdar draci , uvažuji že si pořídím Jawu 250 jen tak na pole a zajímalo by mě jestli je to takové rozsypávadlo jako ficht že se na tom pořád něco kazí , nebo už je na tom ta 250 líp ? Zajímaly by mě zkušenosti lidí co 250 vlastní. Jinak co říkáte na přestup z Pionýra na Jawu 250 , může v tom být nějaký problém , neměl bych raději volit nějaké slabší moto ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 20:33
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel10612    
ahoj já osobně sem začínal na čz 150 a pak sem měl pioníra a v 16 dostal 250 se zastavěným zapalováním z pio měla jen neduh že nesvítila ale naskočila vždy...no občas se ucpal palivový kohout,,,,ale bylo to videt že benál neteče...pak sem na 250 dal origo zapalování a moc sem toho nenajezdil ..od te doby vždy doporučji vape či jednoduší zapalko a navíc pokud vypodložíš stator se zapalováním z pio nepotřebuješ baterku a nic nemusíš udržovat ......jinak se mi nic jinýho u 250 problem neměl .....spojka vybrus a vše bylo ok....jen ta elektrika mě osobně pozlobila...a občas sem záviděl kamošovi co měl 175 že je o málo lechčí....ale mě to jelo líp ;-)
 
 
Datum: 08. září 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chceš použít cestovní stroj na pole,tudíž použít jej na jiný účel než byl vyroben.stejně je to s pinckem.kup si krosku nebo enduro a nebude se to drolit
 
 
Datum: 08. září 2011 9:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12402    
Jenco má svatou pravdu! Jaký si to uděláš,takový to máš! Je to jako se všim.....když je někdo kretén,tak mu vždycky bude všechno odcházet.....a je jedno jestli to bude stará češka nebo nová japonka či němec.....naopak když má někdo pro tuhle mechaniku cit,umí jezdit,umí udržovat motorku a věci okolo,tak vždycky bude mít dobrý a spolehlivý stroje a je jedno jestli to bude jawa,honda,yamaha,nebo ducati......u aut to platí dvojnásob....když koupíš auto po kreténovi,tak se bude už furt srát.....
 
 
Datum: 07. září 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
naprostej souhlas s jencem!
 
 
Datum: 06. září 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nanormál fichtlu je nejlepší tech 50 km to je tak ideál pak je to už horší na simálu jsem ale jel 1 plnej 2 plnej 3 plnej 4 plnej :-D :-)
 
 
Datum: 06. září 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ře by fichtl nebyl špatnej stroj ale kdo nemá nervy tak je to něco mě o ně málem připravil ale nenechal jsem se ale i když uděláš GO motoru atd zas se ti posere něco jinýho třeba kíámoš udělal GO motoru udělal technickou a po týdnu mu to neřadí takže automat v pi.i myslím že na to musíš mít proste srdce někdo ho má a je to pořádnej jawař někdo ho má tak na pul a někdo vubec
 
 
Datum: 06. září 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
To že je fichtl špatný stroj jsem neřekl a ani bych si to nedovolil. Já jsem ho koupil za účelem naučit se jezdit na motorce , svůj účel to splnilo a proto už pokukuji po něčem silnějším. Na plný plyn sem samozřejmě furt nejezdil , jednak to nedělá motoru dobře a jednak tam kde jezdím se na plný plyn ani jezdit nedá. Jinak si vážím tvého názoru , samozřejmě že žádné studie či grafy nenahradí zkušenosti opravdového uživatele.
 
 
Datum: 06. září 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vačšina lidi riká že fichtl je zlý stroj... a to tak že zdedili alebo dostali od niekoho naprostej šrot odstavený 20let a už to honili 3rôzne lidi.. a čakajú že to pojede jak novej... potom uvidia že to tak celkom nieje... a sme doma vyhodia ho a rikajú že fichtl??? ten šrot???? ALE! keď niekto poctivo opraví fichtla všetko na tip-top a tento stav aj udržuje!(ako ja! odtialto mám skúsenosti a dôkaz!) a to pod pojmom oprava nemám na misli velké kladivo a velkej šrobovák a hurá na to! A je tu ďalšia vec a to je stýl jazdy... keď niekto jazdí ako kreten 1. plný 2. plný 3. plný pak nepustí plyn len pri brzdení pod takým vyprdne aj tank za dva týždne... ďalšia vec je samozrejme aj zábeh... podla mojich skúsenosti pekne som zgeneralkoval fichtla všetko na tip-top najazdil som v jedinom sezone 5000km a to som išjel stovky km v kuse! a zdolal som dialky... nikdy ma fichtl nezradil... najvážnejšia porucha bola zanesená tryska.. a furt štartoval na drnc.. a to vážim nad 100kg... tak ked som mal zo sebou všeliaké veci plný kanistr na benzin atď a je to skoro záťaž ako v normalnom prípade vo dvoch... a jak rikám žiadný problem... fichtl bezstarostný stroj nieje to je pravda ale keď ho udržuješ je najspolahlivejšia určiťe! aj proti 125/175/250/350 už aj v tom že má bezbateriove zapaľovanie...
 
 
Datum: 06. září 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Hele      IP: uživatel6354    
Jenco , tak tu neplácej kraviny. Říkat že je fichtl nejspolehlivější československá motorka a nemít to ničím podložené ..... to si strč víš kam . Seš trochu mimo chlape.
 
 
Datum: 06. září 2011 14:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12395    
no jo,ale když jednička jede 40-45 vlivem rychlýho 3Q tak zase při rozjezdu to spojkování není úplně ideální na "zmizení pryč" ....to je jak když na seriovce při převodu 11/55 rozjíždíš dvojku z nuly :-D já si nemužu pomoct,ale na všech verzích motoru mi prostě chyběl jeden kvalt :-D ale jak se dostane jednička nad 5 tisíc,tak už to upaluje no :-D Ale stejně se víc svezu na 250,to je prostě tahoun,tam něco zařadim a jedu.....jak traktor :-D
 
 
Datum: 06. září 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že graf spolahlivosti? :-D:-D
 
 
Datum: 06. září 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
já jsem nedávno přesedlával z pionýra na čz 250 a příjemně mě překvapila....prozatím nejspolehlivější stroj kterej jsem vlastnil...a ta síla...je to jako droga....:-D uvidíš...
 
 
Datum: 06. září 2011 9:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když píšeš že jedeš na 3 plný a jako bys stál na místě.. tak ho máš asi motoricky total KO :-) ... veř tomu kdybys mel pio třebas jako standa, který se nechá vytočit k 90ti tak bys říkal něco jiné :-)
 
 
Datum: 05. září 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Taky jsem přestoupil prakticky z pionýra na 350, mám jí asi půl roku a už je to slabý :-D ale jawa je jawa takže nic jinýho zatím neplánuju
 
 
Datum: 05. září 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
to výš když už sem měl špinavý ruce :-D a zajímalo mě to . Docela rád bych viděl ten graf nebo něco kde se píše že je fichtl nejspolehlivější "motorka" československé výroby když to tak tvrdíš. To že je podle tebe spolehlivá je sice pěkné , ale když jedu skoro na plnej plyn na trojku a mám pocit že stojím na místě :-D ..... takové ježdění mě už zkrátka přestává bavit. A to když si představím že jedu v provozu a né na poli že stojím někde na rušné křižovatce a musím rychle vyjet abych se dostal na cestu včas a nic mě nesejmulo , v takovém případě si myslím že je pionýr už jaksi nevhodný. Proto uvažuji o 250. Ale tak na rohlíky nebo na naučení na pole to je ten nejlepší stroj.
 
 
Datum: 05. září 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cvične sundať krúžky :-D, inak fichtl je najspojahlivejšia československá motorka... keď nejazdíš furt na plnom a mažes predpísaným olejom v predpísanom pomere a udržuješ ho.
 
 
Datum: 05. září 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
Motor sem nepůlil , nebudu ho přeci půlit když to není potřeba že :-D . Předstih taky nebylo potřeba nastavovat. Pionýra jsem totiž koupil ve velmi dobré stavu. Max co sem tam dělal tak , jsem sundával hlavu motoru a válec abych si udělal dekarbonizaci a cvičně jsem sundal kroužky. Vyměnil rychlopal a zbytek už nestojí za řeč. Jinak jsem se v tom nějak moc nehrabal , protože jsem ani nemusel.
 
 
Datum: 05. září 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak schopnost rozdělat a vyčistit karbec je uplně to nejmenší co musíš umět.... :-D ... umět tohle neznamena vubec nic.... umíš třebas seřídit předstih? půlil si někdy motor?
 
 
Datum: 05. září 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
Děkuji za odpovědi . Jinak je ta 250 nějak obtížnější na údržbu ? Když sem zvládl na fichtlovi rozebrat a vyčistit karburátor zvládnu to i na té 250 ? Mám na mysli takové ty technické věci jestli z vládnu , jestli to není nějak o moc složitější , jestli mi budou pro začátek stačit zkušenosti z fichtla.
 
 
Datum: 05. září 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
taky sem měl fichtla a přesedl sem na 250/559 a divil sem se že jede jak ďas a nekazi se, absolutně sni nebyly problemy za mě je jawa 250 super stroj
 
 
Datum: 05. září 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poruchovost je o tom jak dobře to máš udělané.... mě se třebas na babetě nesere nic :-) .. druhym rokem jen leju benzin do nádrže... jinak absolutně nic.
 
 
Datum: 05. září 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Když to udržuješ tak i fichtl je neporuchovej skoro! Já sem šel taky z mustanga na 250 panelku a ted už bych chtěl tak 600 Fazer :-D Za měsíc se ti bude zdát že to jede jak fichtl a žere jak tank :-D
 
 
Datum: 05. září 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klidně jdi rovnou na 250, za tejden ti bude připadat slabá :-) a o spolehlivosti...no, neni to nejnovější stroj, ale jako u fichtla i zde platí, že vše je věcí údržby :-) mě se fichtl třeba nesere :-)
 
 
Datum: 05. září 2011 18:38
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 12:24:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu