Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 caute vyzna se nekdo ve VAG? mam vw golf 4 1,9TDI 66kw a mam horsi teply starty,baterka je nova,je tam zvysena startovaci davka ale porad to dyl startuje kdyz je to teply,co odpojit nejaky cidlo? co ten motor treba oblbuje? Diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 22:32
Jméno: standa
IP: uživatel3720
 Mam oktávku 1.9TDi 81kW. Když jsem ji koupil,měla šílený teplý starty,vůbec to nechtělo blafnout,jak když tam nejde nafta. Mám ji přes půl roku,těžce sem jí vypálil červa,dostala moc kotlů,dálnice 200 a tak nějak to přestalo.....mam klid.....na VAGu mi tenkrát nic nenašli.....vypálilo se urbo,vypálili se vstřiky,vyměnil jsem vzduchovej a naftovej filtr a hadice a od tý doby klid
Datum: 23. října 2011 22:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Často bývá problém ve startéru, ale i v teplotním čidle, někdy je nutné i přeprogramovat řídící jednotku.
Datum: 23. října 2011 22:09
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 postul,prosimte muzes mi presne rict kde je to cidlo? zkusim to odpojit jestli to pomuze o tom bypasu sem tedka cetl ale zkusim nejdriv to cidlo.Diky
Datum: 23. října 2011 14:15
 udělat startér.dále je tam výrobní problém s množstvím nafty při startu za tepla.když odpojíš teplotní čidlo,mělo by to chytit hned.dělá se se takový bypas který při startu odpojí teplotní čidlo.více na vw club.cz
Datum: 23. října 2011 13:39
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 za studena chyta pekne
Datum: 23. října 2011 13:31
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 kamarad ma taky 1,9tdi 81kw porad tu starou dobrou rotacku,a chyta mu na drc za tepla i za studena. myslis ze kdybych odpojil to cidlo jak rikas ze bych mohl simulovat jinou situaci a mohlo by to bt lepsi?
Datum: 23. října 2011 13:29
 že to za tepla nechytne hned je uplně normální...a nebo je to zpusobené špatným čidlem teploty vody.
Datum: 23. října 2011 13:25
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 myslis jako vahu vzduchu? jestli jo tak ta byla menena uz jednou uzivatelem prede mnou,zhavice sou novy ,jeste me napada starter jestli netoci treba malo....fakt nevim,sere me to
Datum: 23. října 2011 12:38
 Spíš než VAG, bych zkusil VAS, podle mě se s ním dělá líp a nevím jestli VAG má, ale VAS má položku s názvem myslim "zkouška funkčních členů", nebo "cílené vyhledávání závad", nebo podobně a to by mohlo najít odkud asi vítr fouká. Ale co třeba čidlo otevření škrtící klapky, nebo klapka samotná ?
Datum: 23. října 2011 12:31
|



|