Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: HonzaH
IP: uživatel12190
 Ahoj mrkněte na můj nový přírustek, dostal jsem ho zadarmo bohužel už odhlášený, ty díly k tomu byli za 500, je to rok 1969 najeto poctivě 2500km. Jsem rád že se to nedostalo do ruky někomu kdo by ho vyraspval po poli.http://rvphonza.rajce.idnes.cz/nastenka/
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 19:18
 No ještě mám další dvacítku. a 555 takže díly využiju,Gufera jsem už koupil nový, Láká mně v létě nějaká výprava třeba do polska nebo nějakej pořádnej okruh. spz i stk mám jak na pařezu tak na 20.
Datum: 29. října 2011 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel11804
 Jasně že dej nový gufera a ložiska......pokud te to finančně nezrujnuje,tak kup ložiska raději nový  ....jinak je možné že to dobře pojede i se stvrdlejma guferama.....taky jsem jeden takovej poklad ulovil......po vyčištění a uvolnění pístu zarezlého ve válci to blaflo na druhý a upalovalo jak blbý.....
Datum: 27. října 2011 12:30
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Šťastný to člověk za 500kč nádhera  To já sehnal za 1500kč takovej vrak
Datum: 27. října 2011 11:03
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No tak to je nádhera!!Opravdu krásně zachovalej.A ještě zadara a v dnešni době gratuluji!!Jen se chci zeptat neprodal bys náhodou nějaké to nové šedé lanko?Dobře bych zaplatil.Měl bych to na tohohle: http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Jawka_50_20_1972/ Kdyštak se ozvi
Datum: 27. října 2011 10:23
Jméno: HonzaH
IP: uživatel12190
 tedkom chci měnit ložiska na pařezu a uvažuju o tom jestli dát na kliku ty ruský GPZ z boku je na nich U což je v azbuce c, ale nevím aby se to nekouslo, ty 30let starý gufera budou asi k ničemu že?
Datum: 26. října 2011 23:10
 ty díly jsou luxusní  toto bych tky hned bral
Datum: 26. října 2011 22:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Tak přesně něco takovýho bych chtěl taky sehnat. Kdybys prodával, tak víš komu.
Datum: 26. října 2011 21:31
 Krása nádhera, gratuluju
Datum: 26. října 2011 21:29
Jméno: honza
IP: uživatel12362
 ahoj draci. Chci se zeptat do teď jsem lítal na fichtlu 3 kroužkovým pístem. Přemýšlím o 2 kroužkovým. Jaký budou změny?? pojede to rychleji ale bude to horší do kopců ale po rovině pojedu rychleji? děkuju za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel11804
 Dvoukruh na dva slabý 1,5mm široký chromovaný kroužky......to je muj favorit....pak píst na L-kroužek
Datum: 27. října 2011 12:31
 dacan nevim jak ty ale já mám za to že 3 kroužkovej píst byl ve všch fichtlech měl jsem ho na 05tce mám ho i na 21čce kámoš ho má na 2 tce a další kámoš ho má taky na 05tce jinak k dotazu vyčisti výfuk projistotu i vzduch filtr a uvidíš taky dost dělá jestli máš naplej řetěz ale pokud máš vymláceny ložiska v kolech taks toho víc nedostaneš ty ložiska taky dělaj dost
Datum: 27. října 2011 11:50
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 lukejawa20: Tys tomu dal korunu  tříkroužek ani náhodou nebyl ve všech pionýrech..řady od 20 nahoru už měly dvoukroužek možná i 05tka a na jízdu do kopce může mít vliv celkem dost věcí nejen kolečka....
Datum: 27. října 2011 8:31
Jméno: Lukejawa20
IP: uživatel11264
 OMg ty ses borec. vtom není zadnej rozdíl jenze troj krouzkovej pist je original a daval se do vsech pincku a dvoj se prodava ted normal a troj jsou uz jen nazazku a nema to vliv jestli to pojede lip po rovine nebo do kopce natoma vliv kolecko jestli tam mas trinactku zub nebo jedenactku zub pokud das 13ku tak po rovine jedes jak drak a do kopca taky ale nic moc apokud das 11ku tak naopak
Datum: 26. října 2011 22:53
Jméno: honza
IP: uživatel12362
Datum: 26. října 2011 22:18
 3kruhy=táhne od spoda,horší ve vyších točkách,nevytočí tolik jako 1 nebo 2 kruhy
2kruhy=zlatá střední cesta nejvíc táhne tak v polovině už vytočí víc
1kruh je snad jasne bere ve vysokejch dá se dost vytočit
Datum: 26. října 2011 22:16
 Vyčisti lauf, když to nepomůže nové pístní kroužky.
Datum: 26. října 2011 21:52
Jméno: honza
IP: uživatel12362
Datum: 26. října 2011 21:49
 Bude to mít sice menši tření o stěny vložky, ale myslim si že, jestli to jede po roviné rychleji ani nepoznáš
Datum: 26. října 2011 21:41
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Nevíte někdo, jak co nejlépe odstranit z motorky starý samolepky a nejrůznější pitominky tohohle charakteru, aniž by se poškodil lak? Díky moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 13:06
 asi ti to nepomůže, ale ono je možný, že sou ty samolepky přestříkaný bezbarvym lakem
Datum: 27. října 2011 13:06
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 Skus to buď ředidlem nebo lihem..
Datum: 26. října 2011 22:25
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 Skus to buď ředidlem nebo lihem..  \r\n
Datum: 26. října 2011 22:20
 vapkou  mě někdy pomůže je umývat Jarovou vodou, ale pokud jsou to odolný vůči vodě, mrazu,otěru tak to asi nepomůže...
Datum: 26. října 2011 21:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Nahřejvat jsem to zkoušel a nic. Jsou to takový starý, strašně tenký. prakticky je ani není na tom povrchu cítit, se o ně nezarazí ani ostří nože, jak je ten přechod okraje samolepky na plech motorky slabej. Fakt peklo, už nevím co s tím..:-/
Datum: 26. října 2011 21:21
Jméno: honza
IP: uživatel12362
 zkus to jemně nahřát...ale že tam byla samolepka asi vidět bude....
Datum: 26. října 2011 21:00
Jméno: jawak250
IP: uživatel12667
 Čusec! Můj děda má starou Jawu 250, rv. 1958. A problém je takový: nekolik dlouhých let už stojí. A například když chci prošlápnout, tak to jde hrozně ztuha. Mohli byste mi prosím poradit, co udelat aby se to dalo aspon nakopnout? A co zkontrolovat po takové dlouhé odstávce? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 21:29
Jméno: jawak250
IP: uživatel12667
 Diky moc. Mrknu na to.
Datum: 26. října 2011 21:29
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Sundej nádrž, vypucuj z ní rez a koukni na kohotek.. Sundej svíčku, stříkni do válce trochu oleje, a párkrát to prošlápni , ať se trochu omastěj stěny válce. Vylej starej převodovej olej a nalej tam novej. Vyčisti karbec, koukni na vejfuk, mrkni na zapalování, kdyžtak ho pošteluj.. Dej baterku, zkus jestli hází jiskru.. Jestli ti dlouho stála, ták je možný že budeš muset měnit gufera. To poznáš podle toho že ti to bude čoudit jako prase a samo přisávat vzduch tudíž to půjde do otáček. Pokud to bude jiskru házet, nařeď benzín a zkus to nakopnout. Dej tam možná trochu menší poměr na ředění s olejem. Jinak je možný že ti bude foukat i těsnění pod válcem.. ale to jsou pak už jen detaily
Datum: 26. října 2011 21:13
Jméno: libor
IP: uživatel9637
 Jaky je rozdil mezi pistem B a C u pionyra ?
je to jenom ta jedna setina mm nebo jeste neco dalsiho ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 12:33
Jméno: standa
IP: uživatel11804
 jo myslim že jedna stovka rozdíl.......nic víc....samozřejmně A,B,C je tolerance a 0,1,2,3..... je výbrus
Datum: 27. října 2011 12:33
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 dneska uz se to na B a C nerozdeluje co výbrus tak to je + 0,25 mm
Datum: 26. října 2011 22:04
Jméno: dhfhd
IP: uživatel12547
 hoj draci,co je lepší do terénu,jednokrouzkovej píst,nebo dvou a nebo tři?díky za rady /jawa 20/.Rozetu mam 75 z
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel11804
Datum: 27. října 2011 12:49
 jako jo pojede to  bude to táhnout ale myslím si že na originál válec stačí 2kruh
Datum: 26. října 2011 21:56
 Zas na druhou stranu, s tou rozetou to tah mít bude...takže já bych zkusil 1K...ale věc názoru
Datum: 26. října 2011 21:05
 bez upravenýho válce je 1kruh k ničemu....
Datum: 26. října 2011 20:55
 s tou rozetou bych volil jednokroužkovej.
Datum: 26. října 2011 19:58
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12666
 Můžu nechat palivovovej kohoutek na nádrži když jí budu čistit kyselinou citrónovou? Nepoškodí se nějaký těsnění nebo něco?  . Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 21:57
 svíčku tam našroubuj jak píše Johny15
Datum: 26. října 2011 21:57
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Kohoutek tam nenechávej.
Datum: 26. října 2011 20:14
 tak to nevim ja jsem vždycky ho vyšrouboval a vyčistli a když jsme čistli nádrž tak jsem tam našroubovat starou svíčku
Datum: 26. října 2011 17:39
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 http://smoto.cz/detail-inzeratu/motocykly/jawa/ostatni/9313419 mu asi málo hrabe za takovej vrak takový prachy
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 17:47
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Zkoušíto to třeba se nějakej vůl najde
Datum: 26. října 2011 17:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Země původu je tam asi proto že to v podstatě z Německa je. Ta cena by mohla být maximálně kvůli těm dokladům, ale jestli mají takovou cenu to teda opravdu netuším
Datum: 26. října 2011 17:09
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 a ta země původu
Datum: 26. října 2011 16:25
Jméno: brouk malouch
IP: uživatel11667
Posl.aktualizace: 27. října 2011 13:12
 no kámoš měl dvě devadesátky, sice bez TP, ale řikal že je měl za 500. koupil je ale tak před před 7-8 rokama
Datum: 27. října 2011 13:12
Jméno: brouk malouch
IP: uživatel11667
 No chce za to 20 000, což mi přijde docela dost. Za 15 bych to bral, ale za těch 20 nevim no.
Datum: 27. října 2011 12:20
 tak to bych se nato vysral za 20 má to celkme dost chyb proto je málo kusu a rači prodali tu koncepce němcum a co za par let vzniklo? simson za 20 000 bych se fakt na to vysral a rači koupil nákou starší dvácu
Datum: 27. října 2011 11:53
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Jestli je to do max 15 000Kč tak to ber.
Datum: 27. října 2011 11:11
Jméno: brouk malouch
IP: uživatel11667
 Fakt? Vim za kolik to prodává, zejtra se tam pojedu podivat. Akorát mě zajmá jestli to neni předražený.
Datum: 27. října 2011 0:13
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 30000kč!
Datum: 26. října 2011 18:02
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
 čau, dělám komplet renovaci a potřeboval bych poradit jaká barva se nejvíc hodí na jawu 21 odstín modré mě se celkem líbí RAL 5015 potřebuju názor zkušenějších díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 22:36
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 červená je 8850
Datum: 26. října 2011 22:36
 3020
Datum: 26. října 2011 19:16
Jméno: Martin
IP: uživatel12647
 Ja taky budu renovovat ale na cerveno a zajimala by me jaky je to odstin te cervene svitive ne takove te vinove ...
Datum: 26. října 2011 18:51
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
 díky
Datum: 26. října 2011 16:39
 odborník sice nejsem, ale RAL 5015 je podle mě nejpěknější modrá
Datum: 26. října 2011 16:12
Jméno: Honza
IP: uživatel6617
 Zdarec mám menší problém se sundáním brdzdové páčky u Jawy 21 na stupačkách,vytočil jsem stupačku a za boha nemůžu tu páčku sundat,jak by to šlo sundat aniž bych to musel něčím nahřívat ??\\r\\nsklepnout jsem to zkoušel taky a nic,akorát se to pak ohne a bude hotovo\\r\\nporaďte děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 13:13
 kde všechno selže, tam pomůže kladivo, aneb, kde to nejde silou, tam to jde ještě větší silou
Datum: 27. října 2011 13:13
 no ja ji sundaval jednouduse sroubovakem jsem ji pacil ze vsech stran a pomohlo i kladivko a je v pohode nevim co resis tydle jawy jsou nerozbitny stroje
Datum: 27. října 2011 0:29
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdarec,chci se optat po jak velkých úpravách by šel dát motor z 350/638 do rámu z čz 175/487 ??
stačily by jen převařit úchyty ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 10:42
 tako to neívm aby to ten rám vydržel přece jenom má 350satka 2 válce 2 klikovky takže bude težší no nevím no zeptej se spíše na jawamanii
Datum: 30. října 2011 10:42
Jméno: 23mustang
IP: uživatel1058
 Ahoj draci,prosím o pomoc. Mám vadné gufero na klice asi ze strany zapalování. Nevím jak demontovat rotor (magneto) abych se ke guferu dostal... Vím že tam je dvojí závit(jeden na vačku- M9 a druhý nevim na co-M8). Dík za odpovědi a doufám že jste mi rozuměli
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 8:13
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No hlavně bych se zamyslel proč to gufero odešlo... ono to obvykle není jen opotřebením, ale proto že je vylítané ložisko kliky. To potom výměnou ložiska postupuješ jako doktor co dává transfuzí krev, ale nezašije díru v tepně  . Zkrátka musíš odstranit i příčinu závady a ne jen slepě měnit poškozené díly  PS a proč ejevlastně dotaz na gufer zařazené v kolonce "elektrika" ?
Datum: 27. října 2011 8:13
Jméno: 23mustang
IP: uživatel1058
 tak jo,je venku,díky moc za rady, byly užitečné a omlouvám se za to M8 a M9.myslel sem že je to d hlavy,teď už vim že to tak neni, čest draci
Datum: 26. října 2011 19:28
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Hele u ČZ či jawiny, je rotor upevněn šroubkem držící zároveň i vačku. Ten šroub se šroubuje do kliky. Vyšroubuj šroub, sundej opatrně vačku. Poznáš kde končí vačka a začíná rotor.. Já to opatrně vydloubnu šroubovákem. A pak můžeš to udělat tak, jak to tu bylo psaný, s tím jedním dlouhým šroubem, nebo když doma nemáš tak dlouhej jake by byl potřeba, ták zkus můj postup. Změř si průměr toho šroubu, kterej ti držel rotor s vačkou a sežeň si nějakej se stejným průměrem, aby měl na dýlku tak dva tři centimetry. Uřízni od něj hlavičku tak, abys měl co nejdelší závit - tudíž těsně na hranici hlavičky a závitu, v tom místě kdes uřízl hlavičku si udělej v šroubu drážku, aby se ti tam vešel šroubovák.Potom tendle uřízlej kousek vem, nasuň ho do rotoru a dovnitř ho našroubuj tím šroubovákem, měl by se ti našroubovat do kliky.. Udělej tak 5 otáček šroubovákem . Pak si vem klasickou M8 ( na 13ku klíč) našroubuj ho do rotoru a šroubuj dál. Až se o sebe opřou, chychtni hodně pevně rotor ( nejlíp v rukavici) a otáčej dál.. Rotor se ti potom povolí a sundáš ho rukou.
Datum: 26. října 2011 18:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně jak píše kolega pode mnou, jen bych dodal, abys použil nějakej novej pevnostní šroub M8, strhnout ho tam nějakej sežvejkanej neni nic hezkýho..
Datum: 26. října 2011 14:51
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 odšroubuješ šroub M5 na vačce, sundáš vačku... v rotoru je závit M8, do něj šroubuješ šroub aspoň 6cm dlouhej... šroubuješ, šroubuješ až se šroub opře o kliku, potom rotor odpadne..... vyměníš gufero, nasadíš rotor na klínek, nasadíš vačku, dotáhneš šroub M5...
Datum: 26. října 2011 14:11
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ja myslim že to je nejaka M5 kterej drži vačku skrz magneto do ojnice a ta M8 by mela stahovat magneto s vačky tak jen šroubuj a mel bys to stahnout
Datum: 26. října 2011 14:03
Posl.aktualizace: 27. října 2011 23:46
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Tak napíš ať se domluvíme
Datum: 27. října 2011 23:46
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 mumlos@seznam.cz
Datum: 27. října 2011 21:52
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 ja ji od tebe koupim dej sem e-mail a domluvime se
Datum: 27. října 2011 15:05
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Nástřik není ode mne dostal jsem ji od kámoše to takhle pokadil..
Datum: 26. října 2011 17:13
 tak 200kč
Datum: 26. října 2011 15:18
Jméno: franta
IP: uživatel12484
 no, bral bych ji ihned, ale pokud by byla bez toho nástřiku, kdo to má pak odstranovat, ? uvedomte si že nekvalitním lakováním cenu nezízkáte, naopak srazíte
Datum: 26. října 2011 15:08
 Kopidlno, Královehradecký kraj
Datum: 26. října 2011 13:27
 podle stavu vnitřku já zrovna něco takového hledám odkut jsi ??
Datum: 26. října 2011 12:00
 čau, ted upravuji válec na fichtlu , vložku mam vylisovanou. Chci se zeptat ja děláte veliké pomocké vejfukové okénka a jaký tvar, popřípadě jak je děláte daleko od vejfukáče. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 23:21
Jméno: standa
IP: uživatel12669
 přepážky 1-1,5mm ,šířka oken co se vejde mezi štefty,délka oken od přefuků po hranu hlavního kanálu
Datum: 26. října 2011 23:21
Jméno: Lukejawa20
IP: uživatel11264
 Zdar daci potřebuju prosim poradit,měnim valec na pinckovi a potrebuju vedet jak ten píst má být jestli sipkou nahoru nebo dolů kazdej mi říká něěco jinýho kamos mi zas rekl ze prvnim zamkem nahoru,ale zase kdyz jsem to mnel prvnim dolů tak to mnělo vetsi kompres.Prosím o rozumnou a spravnou radu díky moc  A ještě sem se chtel zeptat kdyz mám béčkovej valec musí nato nutně být bečkovej píst nebo toje fuk? Prosím o spravnou radu díky moc !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 20:27
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 A tam to co sem psal pro "Lukejawa20" s tou bohatou směsí, tak se to psal pro "jenda"
Datum: 26. října 2011 20:27
Jméno: mates
IP: uživatel12518
Datum: 26. října 2011 20:22
 ked ti***
Datum: 26. října 2011 20:13
 ked si strílá do karbecu tak ty más inde problem... olejom to nieje... máš nahovno nastavený motor alebo zrovna vybehaný...
Datum: 26. října 2011 20:12
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 jenco: když tam mam tolik oleje tak mi to střílí do karburátoru... já bych to tim olejem tolik nepřeháněl, pak se ti akorát tvoří hodně karbonu v hlavě  Lukejawa20: asi bohatá směs tak vyndej takový to víčko jak tam vede plynovej bovden, vyndáš jehlu, a tu "jakoby" podložku přendáš o drášku nahoru a zas to vrátíš na spátek a nakonec až tam budeš mít volnoběch tak pošteluješ karburátor tim šroubkem s pružinkou, buď utáhneš nebo povolíš šroubek, snad sto pochopil
Datum: 26. října 2011 19:48
Jméno: jenda
IP: uživatel12135
 Tak co mám teda udělat
Datum: 26. října 2011 18:39
 Mates! nerad blbosti... olej 1:33, pocas zábehu 1:25,
Datum: 26. října 2011 17:50
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 jenda: nejspíš bohatá směs, tak posuň o drážku vejš (na jehle) a nebo dáváš moc oleje do benzínu. Nejlepší je ředit 1:50 coš je do 5l cca 100 ml oleje
Datum: 26. října 2011 12:40
Jméno: jenda
IP: uživatel12135
 zdarec šipkou dolu a ty kroužky a píst to musíš mýt stejnej výbrus když ti aji ten píst ve válci klajdá tak to strácí vzduch a jede ti to pomaleji toto mě to taky dělalo ale já mám teťka problém se svíčkou nevýš proč tu svíčku mám pořád mokrou nebo čím to je dík
Datum: 26. října 2011 11:50
 sipka dolu k vyfuku a to A,B ,C já mám třeba taky vyraženy na pístu B to je třídění jak se to dřív dělalo aleted už jse to nepouživá normál tam dej kroužky na 0tý výbrus a jeto
Datum: 26. října 2011 11:10
Jméno: Lukejawa20
IP: uživatel11264
 Jo jenomze ja mma beckovej valec je to oriogs 38 mm tak jsem nato sel koupit origos pist a krouzky ale nerekl jsem oznaceni ja nato zapomel proste jsem řek origos pist a krouzky a borecmi to prodal a je nanem vyrazený jen 38.00 a šipka
ale kdyz jsem ho mnel nasazen obracene ten pist tak to mnelo slusnou kompresu a ted kdyz jsem ho dal sipkou dolu tak je takova mala nwm kde je chyba
Datum: 26. října 2011 11:03
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 Zdar,Bčkovej valec-Bčkovej pist.A,B,C jsou jiny rozměrově.Šipka prostě dycky k vejfuku,nad větší kompresí nepřemejšlej,jinak rozlámeš při nejlepším kroužky.
Datum: 26. října 2011 10:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 šipka nešipka, prostě žádnej zámek nesmí jezdit přes kanál! někdy bejvá i šipka vyražená blbě, takže je lepší se nad tim zamyslet logicky a hned je to jasný
Datum: 26. října 2011 9:40
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jak píšou all.. šipka dolů.. jinak já jak sem udělal GO babetty tak mě nějakej blb poradil že má bejt šipka nahoru, tak sem to tak udělal.. jezdil sem s tím asi 300km.. se divím, jak je možný, že to jelo.. že třeba nepraskly píst. kroužky.
Datum: 26. října 2011 8:40
 šípka dolu, a prvý zámek nahoru
Datum: 26. října 2011 5:54
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Šipka of a DOWN  ! jedině
Datum: 26. října 2011 0:23
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 zdar,muzu jenom souhlasit s nic...
Datum: 26. října 2011 0:04
Jméno: nic
IP: uživatel12547
 sipka ma vzdycky smmerovat k vyfuk tzv dolu!
Datum: 25. října 2011 23:02
Jméno: PavelW.,
IP: uživatel12168
 Ahojte lidi mam takovy dotaz, vlastnim babetu 210 a momentálně jsem celkem sešteloval předstih /jede.... ale když jedu na 2ku tak to jakoby z ničeho nic ztrácelo výkon, ale poté se to zase rozjede ... nevíte co s tím je ?? \r\n\r\n Díky za odpověď ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 13:45
 babetta 210 má tuším bezkontaktní zápalko, tudíž se předstih nešteluje  tk o co jde ? jinak pokad ti babča vynechává ve vyšších zkus new svíčku  tky mi to dělalo
Datum: 14. prosince 2011 13:45
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 to znamená že si ten předstih sešteloval blbě
Datum: 26. října 2011 9:53
 zdravím chci se zeptat něco ohledně jawy 21 mám problém s elektikou (30w zapalování)
zapojil jsem elektriku světla mě svítí ale problém spočívá v tom že když přepnu na tlumené tak zadní světlo svítí strašně moc když řepnu na dálkové tak svítí tak normálně ale nejhorší je že ta zadní žárovka asi tak po 2minutáh zhoří nevíte co s tím jak mám být to zadní světlo správně zapojené díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 19:44
 já to mám zapojené jednoduše... ze světelných cívek vede 1přívodní kabel, ten vyvedeš to přepínačky na světle a tam to rozdvojíš do před. a zad. světla  lehké jak facka..  ale příjde mi, že zadní taky svítí docela zbytečně moc...
Datum: 26. října 2011 19:44
Jméno: dachl-20
IP: uživatel9121
 mám to jen tak protože mě nefunguje hlavní přepínač ale jinak v předu mám 6v/25W/25W a v zadu 6v /5w
Datum: 26. října 2011 14:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to je ta petica čo sa šrubuje na predné svetlo
Datum: 25. října 2011 23:15
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 co je to na to schematku jak dotoho vedou ty modrý dráty??,dík
Datum: 25. října 2011 21:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 http://jawa-50.wgz.cz/image/2029913
Datum: 25. října 2011 21:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a podľa akej schémy si zapájal podľa ukáž mi ju mám a koľko vatovú žiarovku máš vpredu? mala by byť 25W ak si to zapájal podľa tejto schémy
Datum: 25. října 2011 21:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak tam do zadu daj 12V/5W a uvidíš čo to bude robiť alebo 6V/10W alebo 12V/10W ale to už fakt v extreme alebo ma teraz napadlo stači ak daš nejakú min. 1A diodu zo zadnou žiarovkou do serie to by ju už malo celkom dobre ochrániť
Datum: 25. října 2011 21:08
 jo přední normálně funguje jak má
Datum: 25. října 2011 20:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a predné svetlo na tlmenom svieti normálne?? skús do zadu dať 12V/5W
Datum: 25. října 2011 20:47
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau draci .. já jsem se chtěl zeptat jestli nemáte nějaký plášt i s duší.. adíky za odpovědi.. a jaký odstít červené má pionýr..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 18:03
 svetlá červená je 3020
Datum: 26. října 2011 18:03
 na fichtlech ej taky 3004 to se di zda ale třeba na tech novějších jak maj trubkovu kývku a zadní novější plech bez tech hlinikových lišt tak tam myslým už byla světlejší červená
Datum: 26. října 2011 11:12
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 díky ale vím že na jawy 250 apod je ral 3004 a ta je tmavší než na fichtlu..
Datum: 26. října 2011 7:59
 ral 3004 - ćsn 8850
Datum: 25. října 2011 21:25
Jméno: huf
IP: uživatel11032
 Zdravím draci, chci se zeptat jakou máte helmu na fichtla, jestli integrálku nebo otevřenou s plexi (skútrovou), furt se nemůžu rozhodnout jakou helmu, protože myslím že v integrálce to je větší komfort ale zase to blbě vypadá na fichtlu, nebo ne ?  Tak poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 19:48
 jedině dobový kokos  ten se na fichtla hodí nejvíce
Datum: 26. října 2011 19:48
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 když se nebojíš investovat tak si kup značkovou helmu a ne jakýsi krám z popronu
Datum: 26. října 2011 9:56
Jméno: huf
IP: uživatel11032
Datum: 26. října 2011 9:31
 Kokos je stylovej ale bezpečnost už je na tom hůř je na každým co upřednostní
Datum: 26. října 2011 0:26
 tak jako jo ale ne v male rychlosti jak u kokosu ženská ho neviděla na kruháču přes sloupek a už to bylo jinak ja bych teda na sebe kokos nikdy nedal
Datum: 25. října 2011 21:37
 otřes mozku mužeš dostat i v té nejlepší helmě  akorát ti nepraskne lebka.... já mám cross integrálu worker...
Datum: 25. října 2011 21:32
 normál integrálka od nitro racing nevypadá to blbě jezdí v tom i další 3 kámoši a kamoš jezdí v cros helmě na simálu a nevypadá to blbě tak on má jeětě krosku tu skutrovou jsem měl jednou ale počítej stím že na tebe bude víc foukat je to vlastně jako jen štít no já mám integrálka a pohoda jinak v kokosu bych nejezdil ! děda se vysekal v male rychlosti a měl otřes mozku to je prostě jen epoxid a hovno to vydrží a vypadal bych ještě jak debil ten vozím jen kdybych náhodou potkal někoho známyho a chtěl by někam hodit
Datum: 25. října 2011 21:27
Datum: 25. října 2011 20:48
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Já mám tuhle -moje první nová přilba a spokojenosthttp://www.motocentrum.pel.cz/cs/eshop-ctyrkolky-motorky/prilby/nitro/otevrene/x-512-v-00-8588.html
Datum: 25. října 2011 20:29
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Klasika. Zrepasovanej kokos
Datum: 25. října 2011 20:19
|



|