slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  674  675  676  677  678  679  680  681  682  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawak250      IP: uživatel12667    
Čusec! Můj děda má starou Jawu 250, rv. 1958. A problém je takový: nekolik dlouhých let už stojí. A například když chci prošlápnout, tak to jde hrozně ztuha. Mohli byste mi prosím poradit, co udelat aby se to dalo aspon nakopnout? A co zkontrolovat po takové dlouhé odstávce? Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawak250      IP: uživatel12667    
Diky moc. Mrknu na to.
 
 
Datum: 26. října 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
Sundej nádrž, vypucuj z ní rez a koukni na kohotek.. Sundej svíčku, stříkni do válce trochu oleje, a párkrát to prošlápni , ať se trochu omastěj stěny válce. Vylej starej převodovej olej a nalej tam novej. Vyčisti karbec, koukni na vejfuk, mrkni na zapalování, kdyžtak ho pošteluj.. Dej baterku, zkus jestli hází jiskru.. Jestli ti dlouho stála, ták je možný že budeš muset měnit gufera. To poznáš podle toho že ti to bude čoudit jako prase a samo přisávat vzduch tudíž to půjde do otáček. Pokud to bude jiskru házet, nařeď benzín a zkus to nakopnout. Dej tam možná trochu menší poměr na ředění s olejem. Jinak je možný že ti bude foukat i těsnění pod válcem.. ale to jsou pak už jen detaily
 
 
Datum: 26. října 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel9637    
Jaky je rozdil mezi pistem B a C u pionyra ? je to jenom ta jedna setina mm nebo jeste neco dalsiho ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11804    
jo myslim že jedna stovka rozdíl.......nic víc....samozřejmně A,B,C je tolerance a 0,1,2,3..... je výbrus
 
 
Datum: 27. října 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
dneska uz se to na B a C nerozdeluje co výbrus tak to je + 0,25 mm
 
 
Datum: 26. října 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: dhfhd      IP: uživatel12547    
hoj draci,co je lepší do terénu,jednokrouzkovej píst,nebo dvou a nebo tři?díky za rady /jawa 20/.Rozetu mam 75 z odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11804    
aspoň 4 kroužkovej ať to má grády .......!!! :-D :-D
 
 
Datum: 27. října 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako jo pojede to :-D bude to táhnout ale myslím si že na originál válec stačí 2kruh :-)
 
 
Datum: 26. října 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zas na druhou stranu, s tou rozetou to tah mít bude...takže já bych zkusil 1K...ale věc názoru :-)
 
 
Datum: 26. října 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez upravenýho válce je 1kruh k ničemu....
 
 
Datum: 26. října 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tou rozetou bych volil jednokroužkovej.
 
 
Datum: 26. října 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12666    
Můžu nechat palivovovej kohoutek na nádrži když jí budu čistit kyselinou citrónovou? Nepoškodí se nějaký těsnění nebo něco? :-). Dík za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčku tam našroubuj jak píše Johny15
 
 
Datum: 26. října 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Kohoutek tam nenechávej.
 
 
Datum: 26. října 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to nevim ja jsem vždycky ho vyšrouboval a vyčistli a když jsme čistli nádrž tak jsem tam našroubovat starou svíčku
 
 
Datum: 26. října 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
http://smoto.cz/detail-inzeratu/motocykly/jawa/ostatni/9313419 mu asi málo hrabe za takovej vrak takový prachy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Zkoušíto to třeba se nějakej vůl najde :-D
 
 
Datum: 26. října 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Země původu je tam asi proto že to v podstatě z Německa je. Ta cena by mohla být maximálně kvůli těm dokladům, ale jestli mají takovou cenu to teda opravdu netuším :-D
 
 
Datum: 26. října 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
a ta země původu :-D
 
 
Datum: 26. října 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: brouk malouch      IP: uživatel11667    
Čus bejci, jakou cenu tak má tahle devadesátka? http://motorky.bazos.cz/inzerat/12249251/Prodam-Jawa-90-Roadster.php .Má techničák a platnou STK. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kámoš měl dvě devadesátky, sice bez TP, ale řikal že je měl za 500. koupil je ale tak před před 7-8 rokama
 
 
Datum: 27. října 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: brouk malouch      IP: uživatel11667    
No chce za to 20 000, což mi přijde docela dost. Za 15 bych to bral, ale za těch 20 nevim no.
 
 
Datum: 27. října 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to bych se nato vysral za 20 má to celkme dost chyb proto je málo kusu a rači prodali tu koncepce němcum a co za par let vzniklo? simson za 20 000 bych se fakt na to vysral a rači koupil nákou starší dvácu
 
 
Datum: 27. října 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
Jestli je to do max 15 000Kč tak to ber.
 
 
Datum: 27. října 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: brouk malouch      IP: uživatel11667    
Fakt? Vim za kolik to prodává, zejtra se tam pojedu podivat. Akorát mě zajmá jestli to neni předražený.
 
 
Datum: 27. října 2011 0:13
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel12547    
30000kč!
 
 
Datum: 26. října 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: mirplsek      IP: uživatel12665    
čau, dělám komplet renovaci a potřeboval bych poradit jaká barva se nejvíc hodí na jawu 21 odstín modré mě se celkem líbí RAL 5015 potřebuju názor zkušenějších díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
červená je 8850
 
 
Datum: 26. října 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3020
 
 
Datum: 26. října 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12647    
Ja taky budu renovovat ale na cerveno a zajimala by me jaky je to odstin te cervene svitive ne takove te vinove ...
 
 
Datum: 26. října 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: mirplsek      IP: uživatel12665    
díky
 
 
Datum: 26. října 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odborník sice nejsem, ale RAL 5015 je podle mě nejpěknější modrá
 
 
Datum: 26. října 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6617    
Zdarec mám menší problém se sundáním brdzdové páčky u Jawy 21 na stupačkách,vytočil jsem stupačku a za boha nemůžu tu páčku sundat,jak by to šlo sundat aniž bych to musel něčím nahřívat ??\\r\\nsklepnout jsem to zkoušel taky a nic,akorát se to pak ohne a bude hotovo\\r\\nporaďte děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde všechno selže, tam pomůže kladivo, aneb, kde to nejde silou, tam to jde ještě větší silou
 
 
Datum: 27. října 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: macek      E-mail:      IP: uživatel12619    
no ja ji sundaval jednouduse sroubovakem jsem ji pacil ze vsech stran a pomohlo i kladivko a je v pohode nevim co resis tydle jawy jsou nerozbitny stroje
 
 
Datum: 27. října 2011 0:29
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
zdarec,chci se optat po jak velkých úpravách by šel dát motor z 350/638 do rámu z čz 175/487 ?? stačily by jen převařit úchyty ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tako to neívm aby to ten rám vydržel přece jenom má 350satka 2 válce 2 klikovky takže bude težší no nevím no zeptej se spíše na jawamanii
 
 
Datum: 30. října 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: 23mustang      IP: uživatel1058    
Ahoj draci,prosím o pomoc. Mám vadné gufero na klice asi ze strany zapalování. Nevím jak demontovat rotor (magneto) abych se ke guferu dostal... Vím že tam je dvojí závit(jeden na vačku- M9 a druhý nevim na co-M8). Dík za odpovědi a doufám že jste mi rozuměli :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 8:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
No hlavně bych se zamyslel proč to gufero odešlo... ono to obvykle není jen opotřebením, ale proto že je vylítané ložisko kliky. To potom výměnou ložiska postupuješ jako doktor co dává transfuzí krev, ale nezašije díru v tepně :-D. Zkrátka musíš odstranit i příčinu závady a ne jen slepě měnit poškozené díly :-D PS a proč ejevlastně dotaz na gufer zařazené v kolonce "elektrika" ?
 
 
Datum: 27. října 2011 8:13
 
 
 
 
Jméno: 23mustang      IP: uživatel1058    
tak jo,je venku,díky moc za rady, byly užitečné a omlouvám se za to M8 a M9.myslel sem že je to d hlavy,teď už vim že to tak neni, čest draci
 
 
Datum: 26. října 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
Hele u ČZ či jawiny, je rotor upevněn šroubkem držící zároveň i vačku. Ten šroub se šroubuje do kliky. Vyšroubuj šroub, sundej opatrně vačku. Poznáš kde končí vačka a začíná rotor.. Já to opatrně vydloubnu šroubovákem. A pak můžeš to udělat tak, jak to tu bylo psaný, s tím jedním dlouhým šroubem, nebo když doma nemáš tak dlouhej jake by byl potřeba, ták zkus můj postup. Změř si průměr toho šroubu, kterej ti držel rotor s vačkou a sežeň si nějakej se stejným průměrem, aby měl na dýlku tak dva tři centimetry. Uřízni od něj hlavičku tak, abys měl co nejdelší závit - tudíž těsně na hranici hlavičky a závitu, v tom místě kdes uřízl hlavičku si udělej v šroubu drážku, aby se ti tam vešel šroubovák.Potom tendle uřízlej kousek vem, nasuň ho do rotoru a dovnitř ho našroubuj tím šroubovákem, měl by se ti našroubovat do kliky.. Udělej tak 5 otáček šroubovákem . Pak si vem klasickou M8 ( na 13ku klíč) našroubuj ho do rotoru a šroubuj dál. Až se o sebe opřou, chychtni hodně pevně rotor ( nejlíp v rukavici) a otáčej dál.. Rotor se ti potom povolí a sundáš ho rukou.
 
 
Datum: 26. října 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přesně jak píše kolega pode mnou, jen bych dodal, abys použil nějakej novej pevnostní šroub M8, strhnout ho tam nějakej sežvejkanej neni nic hezkýho..
 
 
Datum: 26. října 2011 14:51
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
odšroubuješ šroub M5 na vačce, sundáš vačku... v rotoru je závit M8, do něj šroubuješ šroub aspoň 6cm dlouhej... šroubuješ, šroubuješ až se šroub opře o kliku, potom rotor odpadne..... vyměníš gufero, nasadíš rotor na klínek, nasadíš vačku, dotáhneš šroub M5...
 
 
Datum: 26. října 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
ja myslim že to je nejaka M5 kterej drži vačku skrz magneto do ojnice a ta M8 by mela stahovat magneto s vačky tak jen šroubuj a mel bys to stahnout
 
 
Datum: 26. října 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Jakou myslíte že má tahle přilba cenu nebo má to vůbec cenu to prodávat ? http://mumlos.rajce.idnes.cz/Prilba/ neberte to jako inzerát pouze se ptám našel jsem ji doma na půdě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Tak napíš ať se domluvíme
 
 
Datum: 27. října 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
mumlos@seznam.cz
 
 
Datum: 27. října 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
ja ji od tebe koupim dej sem e-mail a domluvime se
 
 
Datum: 27. října 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Nástřik není ode mne dostal jsem ji od kámoše to takhle pokadil..
 
 
Datum: 26. října 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak 200kč
 
 
Datum: 26. října 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel12484    
no, bral bych ji ihned, ale pokud by byla bez toho nástřiku, kdo to má pak odstranovat, ? uvedomte si že nekvalitním lakováním cenu nezízkáte, naopak srazíte
 
 
Datum: 26. října 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: mumlos      E-mail:      IP: uživatel12664    
Kopidlno, Královehradecký kraj
 
 
Datum: 26. října 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
podle stavu vnitřku já zrovna něco takového hledám odkut jsi ??
 
 
Datum: 26. října 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: Ardno.69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, ted upravuji válec na fichtlu , vložku mam vylisovanou. Chci se zeptat ja děláte veliké pomocké vejfukové okénka a jaký tvar, popřípadě jak je děláte daleko od vejfukáče. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12669    
přepážky 1-1,5mm ,šířka oken co se vejde mezi štefty,délka oken od přefuků po hranu hlavního kanálu
 
 
Datum: 26. října 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: Lukejawa20      IP: uživatel11264    
Zdar daci potřebuju prosim poradit,měnim valec na pinckovi a potrebuju vedet jak ten píst má být jestli sipkou nahoru nebo dolů kazdej mi říká něěco jinýho kamos mi zas rekl ze prvnim zamkem nahoru,ale zase kdyz jsem to mnel prvnim dolů tak to mnělo vetsi kompres.Prosím o rozumnou a spravnou radu díky moc :-)A ještě sem se chtel zeptat kdyz mám béčkovej valec musí nato nutně být bečkovej píst nebo toje fuk? Prosím o spravnou radu díky moc !! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
A tam to co sem psal pro "Lukejawa20" s tou bohatou směsí, tak se to psal pro "jenda" :-D
 
 
Datum: 26. října 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
:-D ale je teda zvláštní že když tam mám hodně oleje tak mi to střílí a když zas 1:50 tak je to v poho :-)
 
 
Datum: 26. října 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked ti***
 
 
Datum: 26. října 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked si strílá do karbecu tak ty más inde problem... olejom to nieje... máš nahovno nastavený motor alebo zrovna vybehaný...
 
 
Datum: 26. října 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
jenco: když tam mam tolik oleje tak mi to střílí do karburátoru... já bych to tim olejem tolik nepřeháněl, pak se ti akorát tvoří hodně karbonu v hlavě ;-) Lukejawa20: asi bohatá směs tak vyndej takový to víčko jak tam vede plynovej bovden, vyndáš jehlu, a tu "jakoby" podložku přendáš o drášku nahoru a zas to vrátíš na spátek a nakonec až tam budeš mít volnoběch tak pošteluješ karburátor tim šroubkem s pružinkou, buď utáhneš nebo povolíš šroubek, snad sto pochopil :-)
 
 
Datum: 26. října 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel12135    
Tak co mám teda udělat
 
 
Datum: 26. října 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mates! nerad blbosti... olej 1:33, pocas zábehu 1:25,
 
 
Datum: 26. října 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
jenda: nejspíš bohatá směs, tak posuň o drážku vejš (na jehle) a nebo dáváš moc oleje do benzínu. Nejlepší je ředit 1:50 coš je do 5l cca 100 ml oleje :-)
 
 
Datum: 26. října 2011 12:40
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel12135    
zdarec šipkou dolu a ty kroužky a píst to musíš mýt stejnej výbrus když ti aji ten píst ve válci klajdá tak to strácí vzduch a jede ti to pomaleji toto mě to taky dělalo ale já mám teťka problém se svíčkou nevýš proč tu svíčku mám pořád mokrou nebo čím to je dík
 
 
Datum: 26. října 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sipka dolu k vyfuku a to A,B ,C já mám třeba taky vyraženy na pístu B to je třídění jak se to dřív dělalo aleted už jse to nepouživá normál tam dej kroužky na 0tý výbrus a jeto
 
 
Datum: 26. října 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: Lukejawa20      IP: uživatel11264    
Jo jenomze ja mma beckovej valec je to oriogs 38 mm tak jsem nato sel koupit origos pist a krouzky ale nerekl jsem oznaceni ja nato zapomel proste jsem řek origos pist a krouzky a borecmi to prodal a je nanem vyrazený jen 38.00 a šipka ale kdyz jsem ho mnel nasazen obracene ten pist tak to mnelo slusnou kompresu a ted kdyz jsem ho dal sipkou dolu tak je takova mala nwm kde je chyba :-(
 
 
Datum: 26. října 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
Zdar,Bčkovej valec-Bčkovej pist.A,B,C jsou jiny rozměrově.Šipka prostě dycky k vejfuku,nad větší kompresí nepřemejšlej,jinak rozlámeš při nejlepším kroužky.
 
 
Datum: 26. října 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
šipka nešipka, prostě žádnej zámek nesmí jezdit přes kanál! někdy bejvá i šipka vyražená blbě, takže je lepší se nad tim zamyslet logicky a hned je to jasný
 
 
Datum: 26. října 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jak píšou all.. šipka dolů.. jinak já jak sem udělal GO babetty tak mě nějakej blb poradil že má bejt šipka nahoru, tak sem to tak udělal.. jezdil sem s tím asi 300km.. se divím, jak je možný, že to jelo.. že třeba nepraskly píst. kroužky.
 
 
Datum: 26. října 2011 8:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šípka dolu, a prvý zámek nahoru
 
 
Datum: 26. října 2011 5:54
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Šipka of a DOWN :-D ! jedině
 
 
Datum: 26. října 2011 0:23
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
zdar,muzu jenom souhlasit s nic...
 
 
Datum: 26. října 2011 0:04
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel12547    
sipka ma vzdycky smmerovat k vyfuk tzv dolu!
 
 
Datum: 25. října 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: PavelW.,      IP: uživatel12168    
Ahojte lidi mam takovy dotaz, vlastnim babetu 210 a momentálně jsem celkem sešteloval předstih /jede.... ale když jedu na 2ku tak to jakoby z ničeho nic ztrácelo výkon, ale poté se to zase rozjede ... nevíte co s tím je ?? \r\n\r\n Díky za odpověď .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babetta 210 má tuším bezkontaktní zápalko, tudíž se předstih nešteluje :-D tk o co jde ? jinak pokad ti babča vynechává ve vyšších zkus new svíčku ;-) tky mi to dělalo
 
 
Datum: 14. prosince 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
to znamená že si ten předstih sešteloval blbě
 
 
Datum: 26. října 2011 9:53
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím chci se zeptat něco ohledně jawy 21 mám problém s elektikou (30w zapalování) zapojil jsem elektriku světla mě svítí ale problém spočívá v tom že když přepnu na tlumené tak zadní světlo svítí strašně moc když řepnu na dálkové tak svítí tak normálně ale nejhorší je že ta zadní žárovka asi tak po 2minutáh zhoří nevíte co s tím jak mám být to zadní světlo správně zapojené díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
já to mám zapojené jednoduše... ze světelných cívek vede 1přívodní kabel, ten vyvedeš to přepínačky na světle a tam to rozdvojíš do před. a zad. světla :-) lehké jak facka.. :-) ale příjde mi, že zadní taky svítí docela zbytečně moc... :-)
 
 
Datum: 26. října 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: dachl-20      IP: uživatel9121    
mám to jen tak protože mě nefunguje hlavní přepínač ale jinak v předu mám 6v/25W/25W a v zadu 6v /5w
 
 
Datum: 26. října 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to je ta petica čo sa šrubuje na predné svetlo
 
 
Datum: 25. října 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
co je to na to schematku jak dotoho vedou ty modrý dráty??,dík
 
 
Datum: 25. října 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
http://jawa-50.wgz.cz/image/2029913
 
 
Datum: 25. října 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a podľa akej schémy si zapájal podľa ukáž mi ju mám a koľko vatovú žiarovku máš vpredu? mala by byť 25W ak si to zapájal podľa tejto schémy
 
 
Datum: 25. října 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
tak tam do zadu daj 12V/5W a uvidíš čo to bude robiť alebo 6V/10W alebo 12V/10W ale to už fakt v extreme alebo ma teraz napadlo stači ak daš nejakú min. 1A diodu zo zadnou žiarovkou do serie to by ju už malo celkom dobre ochrániť
 
 
Datum: 25. října 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo přední normálně funguje jak má
 
 
Datum: 25. října 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a predné svetlo na tlmenom svieti normálne?? skús do zadu dať 12V/5W
 
 
Datum: 25. října 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
Čau draci .. já jsem se chtěl zeptat jestli nemáte nějaký plášt i s duší.. adíky za odpovědi.. a jaký odstít červené má pionýr..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svetlá červená je 3020
 
 
Datum: 26. října 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na fichtlech ej taky 3004 to se di zda ale třeba na tech novějších jak maj trubkovu kývku a zadní novější plech bez tech hlinikových lišt tak tam myslým už byla světlejší červená
 
 
Datum: 26. října 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
díky ale vím že na jawy 250 apod je ral 3004 a ta je tmavší než na fichtlu..;-)
 
 
Datum: 26. října 2011 7:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ral 3004 - ćsn 8850
 
 
Datum: 25. října 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: huf      IP: uživatel11032    
Zdravím draci, chci se zeptat jakou máte helmu na fichtla, jestli integrálku nebo otevřenou s plexi (skútrovou), furt se nemůžu rozhodnout jakou helmu, protože myslím že v integrálce to je větší komfort ale zase to blbě vypadá na fichtlu, nebo ne ? :-) Tak poraďte :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
jedině dobový kokos :-) ten se na fichtla hodí nejvíce :-)
 
 
Datum: 26. října 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
když se nebojíš investovat tak si kup značkovou helmu a ne jakýsi krám z popronu
 
 
Datum: 26. října 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: huf      IP: uživatel11032    
No já jsem uvažoval tady o tehle &#9658; http://www.popron.cz/helma-highway-1-nx2-metalicka-cerna/ určitě se nebojím do helmy investovat :-)
 
 
Datum: 26. října 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Kokos je stylovej ale bezpečnost už je na tom hůř je na každým co upřednostní ;-)
 
 
Datum: 26. října 2011 0:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jako jo ale ne v male rychlosti jak u kokosu ženská ho neviděla na kruháču přes sloupek a už to bylo jinak ja bych teda na sebe kokos nikdy nedal
 
 
Datum: 25. října 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otřes mozku mužeš dostat i v té nejlepší helmě :-D akorát ti nepraskne lebka.... já mám cross integrálu worker...
 
 
Datum: 25. října 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normál integrálka od nitro racing nevypadá to blbě jezdí v tom i další 3 kámoši a kamoš jezdí v cros helmě na simálu a nevypadá to blbě tak on má jeětě krosku tu skutrovou jsem měl jednou ale počítej stím že na tebe bude víc foukat je to vlastně jako jen štít no já mám integrálka a pohoda jinak v kokosu bych nejezdil ! děda se vysekal v male rychlosti a měl otřes mozku to je prostě jen epoxid a hovno to vydrží a vypadal bych ještě jak debil ten vozím jen kdybych náhodou potkal někoho známyho a chtěl by někam hodit :-D
 
 
Datum: 25. října 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna integralka na fichtla vypadá vyslovene blbo.. cross ešte viac :-D na fichtla podla mna vypadá najlepšie zaludovka alebo kokos, alebo ked novšia prilba tak otvorená, ja mám otvorenú prilbu od motowell http://www.emacher.cz/fotocache/bigorig/Helmets/Open/o_OFJ_Silver.JPG
 
 
Datum: 25. října 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Já mám tuhle -moje první nová přilba a spokojenosthttp://www.motocentrum.pel.cz/cs/eshop-ctyrkolky-motorky/prilby/nitro/otevrene/x-512-v-00-8588.html
 
 
Datum: 25. října 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Klasika. Zrepasovanej kokos
 
 
Datum: 25. října 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel12134    
Zdarec lidi mam dotaz, mam CZ 175/450 a mamproblem.jakmile ji chci vytočit do vyšších otacek tak začne cela vibrovat a prostě nejde dal.Vím že je tam asi špatne rele tim padem tam ani nemam baterku.Muze to byt tim ze tam neni baterka nebo je spatne torele?Nebo cim to je diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: dejf      IP: uživatel12663    
zdarec taky mi to dělalo na čezetě tak se seřídil předstih a jede super možná je to předstihem:-)
 
 
Datum: 25. října 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: špagettka      IP: uživatel12481    
čaute, nevíte čím může být že mi moje babeta 207 dobíjí do světel 12V ? Včera to ještě šlapalo a dnes už se nerožli světla a de tam větší proud než by měl jít. Díky za odpověď kluci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12662    
Zdarec,dělá to jedna světelná cívka.Z pohledu levá spodní,klidně ji odpoj a máš pokoj.Nebo kup za 150-180kč usměrňovač,je to taková malá krabička píchni ji na světelnej kabel co jde z tyristoru a můžeš drandit.Já jsem tam vrazil reostat ze starý škodovky,co byl na stahování osvětlení přístrojovky a je to taky v pohodě :-)
 
 
Datum: 25. října 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: špagettka      IP: uživatel12481    
nene,, do včerejška vše fungovalo na 6V ;-) teď večer už je tam 12.. nechápu..
 
 
Datum: 25. října 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: tě péro      IP: uživatel12661    
to mas 12v civku , musis tam dat 6v civku a pak ti to bude fakat
 
 
Datum: 25. října 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Zdarec, mám dotaz ohledně brejlý z jawy 250, za klaksonem směrem k rámu je na spodku brejlý přiroubovaný takový ohýbaný plech, který je chycený dvouma myslím M5x10 a uprostřed vede trubky (ta co prochází krkem řízení) tyčinka se závitem M6... Díky moc, nevím co to je... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Jo, je to panelka a ty brýle jsou origo býlí, nebo spíš sloní kost...
 
 
Datum: 25. října 2011 18:03
 
<  674  675  676  677  678  679  680  681  682  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 13:41:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu