Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 Zdar draci. Budu kupovat krosku  A newím jestli 2T nebo 4T máte někdo zkušenosti z motocrosem?  a co by bylo lepší?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 21:28
Jméno: krosakjanda
IP: uživatel3956
 Hoj draku, no kukam tady ze chces nejaku tu krosnu, toz vse ostatni tu jiz psali, ale co chces za obsah? Hlavne jde o to aby to poradne bublalo. Taky nevime kolik ti je, napis sem vek a nejaky zkusenosti jakej mas? Ju?
Datum: 27. listopadu 2011 21:28
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Hele, přikláním se k názoru Ivo m. V první řadě musíš vědět, za jakým učelem to chceš a pak cenovou relaci. Na začátek bych rozhodně nešel víc než max do 125cm3 Pokud tedy nejsi dárce orgánů. A jestli 2T nebo 4T no to je pak spíše o financích, kolik máš zkušeností a ten zmiňovaný účel. Výhody a nevýhody popsal už Ivo. Já se přikláním k 4T, ale pokud nemáš dost financí, tak si kup starou 2T na začátek určitě postačí, ale spotřeba nebude valná. A poslední rada. Nenech se hlavně uvrtat do nějaké vysoké kubatury, je to tvé zdraví a ne zdraví jiných. Přeji dobrou ruku při koupi.
Datum: 27. listopadu 2011 13:33
 u začátečníka bych viděl ten strom...ale popravdě já jsem neotevřel naplno plyn ani na 250 4T...ale jel jsem na ní jen jednou... mě by výkonově stačila 85ccm ale je to malý...podvozek
Datum: 26. listopadu 2011 22:20
 shrek má s tím tříkilem pravdu, to má krouťák i dole, ale zase to je pro zkušeného jezdce, protože začátečník to buď rozbije o první strom a sám se usmrtí, protože je to pila neskutečná, co trhá ruce z ramen a nebo když se nezabije, tak to uvaří, protože takovýto objem není nutno vytáčet ale nezkušený jezdec to dělat bude
Datum: 26. listopadu 2011 21:07
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 2t,-)
Datum: 26. listopadu 2011 19:57
 hele vůbec se toho neboj a hned hupni na minimálně zetku 380/514
Datum: 26. listopadu 2011 18:32
 takový TM 300 ve 2T má i ten krouťák odspodu nádhernej...ovšm pokud je to první kroska tak jdi do 125 2T a nevím kolik ti je ale i 85ccm je dost dobrá jen pokud máš tak 15 let už je to malý...
Datum: 26. listopadu 2011 17:18
 2T je výkonější, ale jak píše Ivo, musíš jí zase vytáčet aby to bylo to pravý...
Datum: 26. listopadu 2011 17:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dle dotazu předpokládám, že to bude tvoje první, takže určitě 2t dvácu ,,, i ta tě zprvu dost potahá!
Datum: 26. listopadu 2011 13:11
 no, vcelku záleží na tom, jestli si začátečník, nebo pokrocilý jezdec. Každá varianta má své klady a zápory. Tak třeba 2T je lehká, vcelku pružná motorka, která ani neni tak náročná na údržbu motoru, stačí jen mazat...nevíhoda je, že při enduru musíš dost spojkovat a nesmíš motor nechat padnout do nízkejch otáček, protože pak si dojel. 4T to má přesně naopak-stačí aby se jen tak převaloval a pořád jedeš, uživatelsky tedy velice příjemné, kdežto je trošku težší, o motor se musíš opravdu starat, jinak prostě nepojedeš.
Záleží tedy, jak si zkušený mechanik a kolik máš peněž. Čtyř takt je dražší na údržbu ale ekonomičtější na provoz, kdežto 2T žere ale vcelku snadná a laciná údržba.
ideálně by si se měl na obou variantách svézt a pak si říct kolik si ochoten věnova času a peněz.
Toť asi vše.
Datum: 26. listopadu 2011 12:46
|



|