Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 cawte draci viem ze toto je web o fichtloch ale mam jednu otazku mam yamahu DT 125R a mizne mi voda z chladica a ked zastanam mi aj nieco cetie po rame ale neviem ci je to voda a ani s kade to tecie musim to lepsie pozriet ... chcem sa spitat ako to zistim ci mi motor zerie vodu? lebo ked dolejem vodu motorka ide tak isto a drzi si svoju teplotu tak si myslim ze motor vodu zrat nebude ... co vi na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 22:17
 míchat s vodou se to nebude!!! prostě to fučí tlaky do vody.
Datum: 30. listopadu 2011 22:17
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 dobre diki skusim vialat vodu i neni nahodu zmiesana s olejom ak hej tak to rovno rozoberiem a pozrie to tesnenie
Datum: 29. listopadu 2011 19:29
 kdyz po startu buble voda tak je prasklé těsnění pod hlavou
Datum: 29. listopadu 2011 19:03
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 aha a ked nalejem vodu a nastartujem motorku a mam otvoreny chladic tak keby bolo tesnenie prasknute tak bi to bublalo?
Datum: 28. listopadu 2011 21:11
 když po startu se tlačí coda ven, tak máě ruplé těsnění pod hlavou a fouká to do vody
Datum: 28. listopadu 2011 20:30
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 myslis podla mna to robi termostat elbo je tam nejaka virovnavacia nadrzka a stej mi furt tecie voda ak ju nastartujem
Datum: 28. listopadu 2011 18:21
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 odešlo ti těsnění pod hlavou
Datum: 28. listopadu 2011 16:32
 Zdravím, nevíte někdo, kam se posílá žádost, když chci upravovat pionýra? U Jawy se to překvapivě posílá do Jawy, ale pionýr se vyráběl jinde a to už neexistuje. Konkrétně bych potřeboval na 21 dát rám z 555 a motor z 555. Zkoušel jste už někdy něco podobnýho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 18:27
 Tak vyskytla se možnost, že by mi někdo moožná "dal" papíry na 21, ale aby mi k něčemu byly. A abych to jen nasadil na pařeza bych si netroufl, má to jinej výkon, maximálku, rok výroby, pneumatiky, hlavně počet míst k sezení a to je už moc rozdílů a hodně nápadný.
Datum: 28. listopadu 2011 18:27
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 žádost se posílá na Motoinzerce.cz ,kde se vloží inzerát Koupím doklady na J555.....nic jinýho mi nenapadá....nechci bejt furt skeptickej,ale myslim si že v Jawě určitě nebudou chtít řešit v roce 2011/2012 takto zásadní přestavbu stroje vyráběného v Povážských strojírnách před 60 lety....a mužu se zeptat co tě vede k takovýmu řešení? Nebo chceš jednoduše přihlásit pařeza na papíry jednadvacítky?.....Jinak ještě nedávno sem měl doma 555 i s papírama z 20  Někdo se s tim nesral a prostě přebouchal čísla.....prosšlo to i STK.....
Datum: 28. listopadu 2011 16:40
 nemá někdo zkušenosti s ježděním na 05, 20, 21 na papírech z mustanga? (23)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 21:45
 to sou papíry od kámoše (má k tomu celou mašinu, ale má ju rozebranu), takže si půjčím jenom papíry a budu jezdit na svoji 05...  jinak to, že jsou jedny papíry a x motorek.... takových lidí já znám
Datum: 29. listopadu 2011 21:45
 No jo... Sou tupý, vím  ti nový neví nic  No mohl bys to zkusit okecat, možná by to šlo... Když je štítek, je to v cajku... Lépe by bylo, kdybys měl 05 a papíry od 20tky...  A propol... proč to nedáš na Mustanga? Sehat věci snad není problém - mám jich doma spousty xDDDD Sám mám "Áčko" - 20W cívky a taky nepoznaj, že mám jiný věci ...  Dokonce plánuju jedny papíry a 2 motorky xDDD Vše de ... jen se musíš modlit
Datum: 29. listopadu 2011 21:24
 štítek bych samozřejmě hodil mustangový... ono viz předchozí můj příspěvek jsou asi fakt idioti...  jinak nešlo by se vymluvit, že je to překopaný mustang? Ono přeci jenom jsou ty rámy skoro stejně a kdyby už, tak s pár úpravama jsou téměř zaměnitelné...
Datum: 29. listopadu 2011 17:04
Datum: 29. listopadu 2011 16:47
Jméno: jarorod
IP: uživatel12814
 Nazdar.Nevedeli by ste mi niekto poradit aky srob,ktory je medzi bruskom a vanou,medzi nohami?diky\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 15:14
Jméno: sima
IP: uživatel289
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_prsicek_parez2.html tento by měl pasovat
Datum: 28. listopadu 2011 15:14
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 Cau draci.. minule jsem se tu ptal co je lepsi jestli 2T nebo 4T na krosku  a uz jsem vybral  bude to Suzuki RM-Z 450 4T  rok 2006  jelikoz je to moje prvni kroska tak zní mám sakra respekt  byl jsme ji projet a nestacil jsem se divit co to umí  ale jak rikam jaa, já jsem pánem motorky, bude dělat to co chci jáá  takze jelikoz zni mam strach a respekt tak i tak budu tahat za plyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 20:06
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 lk: dík snaha bude
Datum: 29. listopadu 2011 20:06
 monty to zabil...
Datum: 29. listopadu 2011 18:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nic proti, ale tak porovnávat čínskou dvácu ve 4t s japonskou čtyři pade je mimo mísu,,, to je nebe a dudy,,, Miguelovi jenom přeju, ať je motorka pokud možno co nečastěji kolama dolu a ty celej  )
Datum: 29. listopadu 2011 16:02
 Já mam pitbike lifan 125, 4T v celkem špatnym stavu a na vykravení je to perfektní, zvedá se to i na 3. Spotřeba skoro žádná. Ale je to poměrně malý.
Datum: 28. listopadu 2011 22:36
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 MONTY: Jak říkáš a kterej 2T máí lepsí spodek než 4T? STANDA: jo taky jsem se zpotil kdyz jsem na to sedl.. ujel jsem 30 metru na 2jiku a pak jsem jí dal trošku napít a 3jika to samý hnedka na zadek  ale fakt super svezení  proto jsem si ji hnedka zamiloval
Datum: 28. listopadu 2011 21:44
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 na krosku jedine dvoutakt. čtyřtakty sou odspodu moc líný
Datum: 28. listopadu 2011 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Jezdil jsem na tom,je to supr stroj jako všechny tyhle 450......jako kdo na tom nikdy neseděl,tak se z toho asi posere do kalhot....já měl problém zprvu držet obě kola na zemi... Jinak pokud někdo chcete zažít adrenalinovej zážitek,tak se povozte na vyrachtaný čz 380.....
Datum: 28. listopadu 2011 13:59
Jméno: Miguel
IP: uživatel12816
 No snad jo  zkousel jsem jezdit na CZ 516/125, Suzuki 125ccm 2T, Suzuki 250 4T, no a tyhle 450ccm  co se týče síly tak 450 4T jasně dominuje  ale nemuzu rict ze ta 125cc 2T jela špatně  ta když se dostal do toček tak taky pěkně rvala ruce
Datum: 28. listopadu 2011 9:38
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 tak to jo jestli už je ti 21 tak už to v ruce udržíš
Datum: 28. listopadu 2011 9:28
Jméno: Miguel
IP: uživatel12816
 měl jsem strach i z CZ 250 kdyz jsem na ni poprví sedl v 16 letech  tedka v 21 letech si myslim ze mam rozum na tuhle motorku  neříkám že mam velke zkusenosti na kroskach ale uz jsem se taky ne nejakych vozil  no a tu Suzuki jsme nemohl odmítnout
Datum: 28. listopadu 2011 8:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 si blázen
Datum: 27. listopadu 2011 22:09
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 bud štastný že je to pro tebe tak výjmečný stroj..
Datum: 27. listopadu 2011 21:52
 takže to vidím na ten strom
Datum: 27. listopadu 2011 21:46
 z motorky by si měl mýt respekt ale neměl by ses jí bát
Datum: 27. listopadu 2011 21:29
Jméno: petr
IP: uživatel10792
 čau, na mé j350/634 se vyskytl problem nejde řadit 3 a 4 stupeň když radičkou zatlačim dolu nejde to jako by to bylo nadoraz anebo jako by tam už 3,4 ani nebyla montovana. MOtor jsem rozebral a prevodovka je dobrá vidličky mírně sjeté ale v míře, řadici vidlička rovná,čím to? pochopím když rychlost vyskočí ale ža by nešlo ražadit 2 rychlostni stupně to je divné
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 21:47
Jméno: Jan Mlateček
IP: uživatel12620
 je v prdeli stromeček
Datum: 16. prosince 2011 21:47
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 to se mi na mém fichtlovi stalo taky.. myslím že by ti to mohlo pomoct..  já jsem měl motor rozpůlený kvůli převodovce.. a potom jsem vyměnil díl a začal skládat.. a nešla mi hodi 1 a 3 tak to jelo jen na 2.. bylo to tím že jsem dal špatně kolečka.. vsadím se s tebou že je neco špatně v té převodovce.. myslím že to bude stejný problém..
Datum: 27. listopadu 2011 21:50
 Tak dneska mě hajzli čapli v jedné dědině... Dojel jsem tam, fičím si z kopca plný kotel... najednou jsem pod kopcem zjistil, že to chcíplo, říkám fajn žduchnu to z druhého kopca... sotva si tam najedu čumím po kopec bílá oktávka a vypadalo to, že má zelený pruh, tak jsem to hned otočil, samozřejmě si mě ty svině všimly, dojely zamnou chtěli papíry, tak jsem jim dal občanku řidičák (fichtl samozřejmě bez papírů), chvilu na mě civěl, zeptal se mě jestli to jako jedu až tak z 8km vzdáleného města, potvrdil jsem... zalezl do auta, vyšel čuměl na dobou ručně psanou značku a zas se mě ptal jestli od toho fakt nic nemám, říkám že ne, tak se mě zeptal jestli to není kradené v tom jsem mu odpověděl, že ne, že to je odhlášené a původní majítel je bla bla bla... Zase zalezl do auta dluho ho nebylo pak vylezl řekl mi, že na to jak mám krátko řidičák už si troufám docela dost a začal hledat štítek... začalo mi být docela do smíchu když to hledal na kapotáži  (nevím jestli nikdy neviděl pionýra či co  D), tak jsem mu ho ukázal, vytáhl mobil, že si ho vyfotí, zapl si světlo za chvilku to zhaslo a začal nadávat co stým je... za chvilku zjistil, že mu klekla baterka, tak zavolal kolegu, jestli nemá lepší mobil, ten vytáhl jakési prastaré Véčko snad ještě bez foťáku, rožl displey sotva to svítilo a začal mu diktovat... Pak zase oba zalezli, seděli a vybavovali se... už mi to přišlo pomalu nekonečné v trenách jsem měl řádně měkko  pak vyšel a začal čumět na motor, tak jsem se zeptal co hledá, prý že číslo motoru, tak jsem mu vysvětlil, že to je schované pod kapotáži, tak zase zalezl... pak vylezl s tím, že má pro mě trest, že to budu tlačit až domu a že pokud mě uvidí jak na tom pojedu, tak mi vezmou papíry, takže jsem je skoro nezklamal a tlačil jsem to až tak do 4km vzdálené dědiny, kde jsem měl jistotu, že fakt nebudou odkaď jsem jel víceméně až domů... Fakt děsivý zážitek, nikomu to nepřeju  navíc byl strašný dojeb jak to chcíplo... jinak bych to vzal do pola (kterých bylo kolem mě až dost) a už by na mě moc neměli.... pak mi taky došlo, že já debil jim řekl, že jsem jel až z toho města, protože neměli jediný důkaz, že jsem na tom jel... :-/ samozřejmě huba mlela dřív než hlava myslela, ale aj tak to naštěstí dopadlo dobře...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 17:48
 jenco: no já si nemyslím že sem frajer, jen říkám co se mi stalo, byla to moje blbost, že sem si nevšim že už je ta dálnice otevřená
Datum: 28. listopadu 2011 17:48
 o to by nešlo... jde mi spíše o to, že nemůžu za to, že předchozí majitel to úplně odhlásil , já od toho nemám ani kus něčeho, nemluvě o tom, že kdybych vyměnil jedno pouzdro na teleskopech a doplnil povinnou výbavu, tak by ten fichtl prošel snad ještě z rezervou na STK....
Datum: 28. listopadu 2011 15:42
 David45623 a ted si myslíš že si frajer?? za to by som sa hambil.....
Datum: 28. listopadu 2011 11:12
Jméno: trubka
IP: uživatel12815
 Na jednu stránku dobře ti tak.Nemáš jezdit bez bez papírů.Na druhou stranu dnes na policajty nadáváš pro svou blbost,ale oni dělají svou práci a možná je zítra budeš potřebovat.
Datum: 28. listopadu 2011 0:14
 a jednou mě cajti chytli ve městě s kámošem, ale jediný štěstí bylo, že nám došel benzín a my sme to zrovna tlačili na benzinku, ale oni nás viděli, jak sme se na tom svezli z kopečka. řekli sme jim že je to zadřený a že to tlačíme dom atd., ale tak byli to pohodoví policajti, chtěli jen občanku a tlačili sme dál
Datum: 27. listopadu 2011 23:46
 hoši až pojedete po uzavřené dálnici bez řidičáku a bez techničáku ve dvou na fichtlu, kterýmu nesvítí zadní světlo (byla noc) a najednou za vama jede kamion (tim ujistíte, že už jste na tym otevřenym úseku) a otočíte to a jedete asi 0,5 km v protisměru, tak něco říkejte. myslim, že nás ten kamioňák aj ty policajty zavolal.
Datum: 27. listopadu 2011 23:43
 to teda mám... na motku bez papíru už sednu zjevně jen vyjímečně... takže hned zítra začnu nahánět kámoše, jestli by mi něco nepůjčil (má toho víc všecko s papírama...)
Datum: 27. listopadu 2011 20:15
 Máš štěstí že to dopadlo takhle... Já mam docela bobky když jezdim s pitem za kámošem do sousední dědiny..
Datum: 27. listopadu 2011 19:49
Datum: 27. listopadu 2011 19:41
Jméno: TRIBES
IP: uživatel12596
 Tak to mas teda stigro.
Datum: 27. listopadu 2011 19:39
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Datum: 27. listopadu 2011 19:37
Jméno: agent
IP: uživatel12547
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 20:31
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 já ty rozdíly pořešil klapkou do kliky. ano litina se vaří běžne. jen bych chtěl vidět jak se vaří litinovej "plech" k tomu 50 let starýmu vyžranýmu tenoučkýmu žebru na sráčovi.prostě tomu nevěřim.agent prostě blafe a vůbec netuší o čem....
Datum: 30. listopadu 2011 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 taky sem viděl vyvařenou litinovou vložku....oni jsou totiž i elektrody na litinu,to je celý,ted z hlavy nevim označení,ale v práci je máme.....jinak nezbejvá jen mu to přát...mimojiné,jak je to teda s tim pístem? Já neustále žiju v realitě,kdy bylo 70ccm možné udělat jen s pístem ze simsona.....jenže tam bylo hafo řešení okolo výšky pístu,sací hrany atd tak sem tomu dřív nějak něvěnoval moc pozornosti.... oni někde dělaj písty nad 42mm pro použití na pionýru?? nebazíruju na shodnosti na jeden milimetr,ani čep mi nějak extra netankuje,ale rozhodně řešit 3-4mm jako u sifona,to NE...
Datum: 30. listopadu 2011 17:38
 vařit litinová žebra není až zas takovej problém.... viděl jsem vyvařenou vložku válce a prej to i funguje....
Datum: 30. listopadu 2011 15:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ip 1247, stačí 30 stránek zpět a je jisté, že o zábavu by zde mohlo býti postaráno, pokud ovšem bude agent stíhat hledat informace k odpovědím
Datum: 30. listopadu 2011 13:54
 tak ted se začínám bavit, pokračuj  )))
Datum: 29. listopadu 2011 22:11
Jméno: agent
IP: uživatel12547
 do žeber sem navrtal díry a promotnoval dalsi hlinikove lišty a přišrouboval .
Datum: 29. listopadu 2011 22:08
 no já mám taky 70ccm. nevidím v tom problém. jen jsi jaksi zapoměl připsat co všechno jsi musel upravit  no a ten návar litinovejch žeber? to se mi moc nezdá ale budiž....
Datum: 29. listopadu 2011 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 chci vidět fotku pístu v šupléře a nebo šupléry ve válci
Datum: 29. listopadu 2011 16:42
Jméno: agent
IP: uživatel12826
 mam navařeny na valci dlsi zebra
Datum: 29. listopadu 2011 9:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jak se říká: Obrázek/ důkaz, jinak se to nestalo...
Datum: 29. listopadu 2011 8:09
 věřim že to jede 90 ale je to na hovno protože válec z 555 moc nechladí tak se ti to muže i zadřít
Datum: 28. listopadu 2011 21:13
Jméno: agent
IP: uživatel12547
 do klikovky udelal sem dve díry nic víc a ojnice je na jehlach .píst 2 kroužky
Datum: 28. listopadu 2011 17:14
 vždyť i tak... výbrus na 45mm.... to už je nějak moc, to ten válec moc vydržet nemůže... jinak píst se dá přinejhorším udělat...
Datum: 28. listopadu 2011 16:18
Jméno: standa
IP: uživatel12817
 Presne tak,jak si vyresil pist,kliku,ojnici....a nebo kecas proste
Datum: 28. listopadu 2011 13:22
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 kde si sehnal píst ???
Datum: 28. listopadu 2011 12:24
Jméno: poklop
IP: uživatel6587
 dostala se mi do ruky takřka nová klika má najeto 20km ale je problém že v ní byl zaloměný šroubek co drží magneto někdo ho odvrtal na průměr 5,3 (byla tam předtím 5tka závit) takže teď by se tam musela udělat 6tka závit ale klika je na vyříznutí závitu hrozně tvrdá. nemá s tím někdo nějakou zkušenost něbo nějakej nápad jak tuto prekérku vyřešit?? Předem díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 22:20
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Nebo zajde do mototechny a oni mu ju pošlou spravit
Datum: 29. listopadu 2011 22:20
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Máš několik možností. Za prvé: Půjdeš zkusíš ten závit vyříznout,za druhé: půjdeš,kliku hodíš do šrotu a za 150,- si na burze koupíš jinou bez problému se závitem,za třetí: hodíš kliku do šrotu a koupíš si novu.......osobně v takových případech volím variantu č.2.....zahodim zkurvenou,koupim za kilo neslurvenou,za 600 ojnici a necham repasovat.......
Datum: 29. listopadu 2011 16:45
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ja to nejdriv odvrtal 4 vrtakem a pak protahnul zavitnikem a bylo to ok
Datum: 28. listopadu 2011 15:53
Jméno: hh
IP: uživatel12819
 jeden nápad bych měl, přestaň tu furt opakovat dokola stejný dotazy, nebo dostaneš BAN..
Datum: 28. listopadu 2011 14:14
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9087
 zdar chtel bych se zeptat jestli je lepsi v hlave karbon nebo jestli je to lepsi bez dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 14:02
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Ano,přesně tak,čim víc zapečená hlava,tím lepší komprese a výplach válce.....njn....proč to asi všichni čistí?
Datum: 28. listopadu 2011 14:02
 ze spálené směsi... hlavně teda oleje...
Datum: 27. listopadu 2011 20:42
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 z čeho se vůbec ten karbon tvoří..?
Datum: 27. listopadu 2011 20:32
 teoreticky možná... realně ani ne... navíc k čemu ti je komprese, když se ti nestačí chladit motor?
Datum: 27. listopadu 2011 20:17
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
Datum: 27. listopadu 2011 20:14
 tak to už si snad děláš srandu.... jasně, že bez... to samé píst... bez karbonu se to všechno líp chladí a i tak to vesměs líp jede...
Datum: 27. listopadu 2011 18:56
Jméno: renovace
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 18:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 16"
Datum: 27. listopadu 2011 18:49
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau draci.. chtěl jsem se zeptat dal bych na fichtla přední vidlice z nějaké CiŽi 125,175,250 nebo ze simáka nebo z MZty 150ky.. odepište plss do by se tam všechno dalo dát.. díky ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 16:22
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 jdou tam z cz175 ale musi se trochu podlozit a jinak nejlepsi sou ze simsona
Datum: 30. listopadu 2011 16:22
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 to víš že jo Zbíňo..  DD
Datum: 27. listopadu 2011 19:09
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 jj a neo jiného by tam nešlo.. ?
Datum: 27. listopadu 2011 18:08
Datum: 27. listopadu 2011 18:03
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 17:23
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Děkuju za info
Datum: 27. listopadu 2011 17:23
 je indinckej,,, prifil super,,zelezo taky,,akorat necekje spickovej chrom,, ok cena
Datum: 27. listopadu 2011 17:20
Jméno: Vyhnis
IP: uživatel11260
 Ahoj, máte někdo zkušenosti s přímým filtrem sání nabízených tady na FK ?...zatím mám jen karbec dellorto 19 a origo filtrbox s předělaným kolínkem....ted plánuju udělat klapku a sání do klikové skříně a použít tento filtr....máte někdo zkušenosti s kombinací těchto filtrů s dellortem 19 ?...dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 14:10
 Ahj draci, když už jsme u toho, jaké jsou výhody a nevýhody toho, když vyměním cívkový relátko za bezkontaktní? Jedinou výhodu shledávám v tom, že to už nebude originál. Na druho stranu už to pak znamená, že odpadne seřizování? Je to relátko řekněme účinnější?
A ještě mě zajímá, pokud si pořídím nové cívkové relátko, tak je z výroby už nastavené nebo ho musím doma poštelovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 11:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 účinnější asi nebude, ale jak píšeš odpadá veškeré seřizování, a to jak spínání (prostě sepne a odpojí přesně v 7,2V, žádný laborování s předpětím pružinky aby na volnoběh kontakt nelítal) tak i regulace (žádný nastavování 1. a 2. regulačního stupně atd.), už se staráš jen o dynamo (uhlíky, komutátor), což neni tak moc.. (já na to svoje posledních 2000km ani nesáhnul, jen kontroloval). Žádná nevýhoda mě nenapadá, snad je nemožnost nastavit si vyšší napětí když jezdíš často ve městě a blikáš, tak aby to trošku líp dobijelo, ale to je spíš detail a kompenzuje se spolehlivostí a nižšíma ztrátama v regulaci.. Nové cívkové relátko by asi mělo bejt seřízený, ale když sem ho kupoval já (ČR - Magneton), tak nebylo, a musel sem ho doma doladit (spínalo už na 5,5V, takže baterku spíš vybijelo)
Datum: 28. listopadu 2011 11:29
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 cus draci, mam problem s jawou 21.. kdyz jedu na 1. tak cuká a na neutral vynechava a nejde vytocit, ale kdyz jedu na 2 a 3 tak jede bez problemu... prosim poradte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 23:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ucpanej vzduchovej filtr
Datum: 27. listopadu 2011 23:22
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 se ti to někde dusí skus vyčistit a seřídit karbec
Datum: 27. listopadu 2011 17:36
Jméno: S-26
IP: uživatel2987
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 13:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši můžu dát do depozitu motorové vozidlo když je v polopřevodu na mě?nebo ho musím mít přepsané díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 16:09
Jméno: Doktor
IP: uživatel12481
 musí být napsané na tebe
Datum: 27. listopadu 2011 16:09
 zdravíčko.Prosím o radu.Mám Jawu 50/20 s TP.Vše je OK.Chystám se jít na TK.Mám ale problém.Štítek s motorem a s TP souhlasí , vše OK.Jenomže se mi stala taková věc.Jawa spadla a zlomila se ta packa na pravé straně co drží Revma plechy.Tak jsem si to nechal svařit , ale nějaký ten hňup co mi to vařil to asi nedělá na přesnost.Prostě mi upálil půl toho štítku a nejde přečíst číslo motoru.Co s tím mám udělat? Vím , že se dají koupit štítky nové , ale t si tam přece sám vyrazit nemůžu ne ? To přece každý pozná , že to není původní štítek.Ale tak co , číslo v TP a na motoru souhlasí.Nevím co s tím.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 13:16
 ok..díky
Datum: 27. listopadu 2011 13:16
 jestli je to náky ohořeli atd tak ti to asi nevemou jo kdyby byl štítek celej a neselo by jen číslo motoru tak to nevadí motor se bere jako náhradní díl nebo si nacht v TP vymazat číslo motoru já byt tebou koupím novj štítek vyrazím si tam všechny udaje jak tamy byly na tom předešlím a je to a že to nekdo pozná nepozná dyt to je taky raznicou udělany od výroby já tam mám třeba TIP20 to je škrty a vedle toho 21 a žádenj problem je to jenom fichlt a až tak závažny to není a oni tomu ani nerozumijou
Datum: 27. listopadu 2011 13:02
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 Nevíte někdo v čem by mohla byt chyba? Baterka mi na čz 175/477 vydrží tak cca 15-20 vyjížděk a potom užse po zapnutí bošáku ani nerozsvítí kontrolka. Baterka je nová 6V a myslím že 6Ah.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 19:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Změř jaké napětí ti dává dynamo, mělo by to být kolem 7V. I když kontrolka dobíjení zhasne, výkon dynama nemusí být dostatečný. Problém může být v relátku nebo i dynamu samotném.
Datum: 28. listopadu 2011 19:32
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 Nevíte někdo v čem může být chyba? Nová elektrika se mi natahvat nechce, protože jsou všechny káblíky bezvadně zapojené a nerad bych do toho zasahoval. Díky
Datum: 28. listopadu 2011 15:37
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 Jak píšu. Baterie je zánovní, tam ta stará už byla na vyhození
Datum: 28. listopadu 2011 15:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ale ne Chong ale on píše že baterka je nová
Datum: 28. listopadu 2011 15:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 čo? ?  ak tam ma fakt tú 8 ročnú baterku tak ja zjem svoju spotenú ponožku  potom mámš dobíjanie až príliš dobre
Datum: 28. listopadu 2011 15:03
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No dobíjení může být třeba OK, ale také hraje roli samovybíjecí proud akumulátoru. Pokud je skutečně starej 8 let, tak se divím že vůbec udrží napětí. Určitě bych koupil novej. V autě, kde jsou podmínky provozu mnohem lepší, nevydrží obvykle víc jak 5 let... ikdyž viděl jsem raritu že ve favoritu byl originál od výroby funkční 13 let než zdechnul, ale to je spíš kuriozita
Datum: 28. listopadu 2011 6:49
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 Podrobnějs jsem nekontroloval nic, protože přecházím z pionýra, tak tomu ještě extra nerozumím a určitě bych to chtěl udělat nějak tak, abych nemusel natahovat celou elektriku, protože má najeto pouze 3 500km a vše je jako nové, když nepočítám chromované pruhy na nádrži, které rokama zkorodovali.
Datum: 27. listopadu 2011 11:43
 Záleží jestli teda budeš chtít dělat celou elektriku nebo ne, já když koupim mašinu která nechce dobíjet a má podezřelou eletriku, tak to raději celé nataham znovu, než abych to musel co tejden řešit, takže se napřed rozhodni jestli to chceš natahat celé znovu, nebo třeba jenom vyměnit relátko nebo tak...závady typu uhlíky, špatný zapojení atd jsi doufam kontroloval...
Datum: 27. listopadu 2011 11:32
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 A mohl by jsi mi napsat odkazi tady na fichtlkrámek, co všechno bych měl splašit nové? Díky
Datum: 27. listopadu 2011 11:22
 Nedobíjí...doporučuju původní elektrioku vytrhat, natahat novou a doplnit ji třeba bezkontaktnim relátkem, potom už elektriku řešit nemusíš...
Datum: 27. listopadu 2011 11:15
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 A zapomněl jsem dodat že motorku mám v provozu 2 roky a do té doby stála cca 8 let
Datum: 27. listopadu 2011 11:03
|



|