Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tomáš
IP: uživatel12807
 čus chtěl bych se zeptat je nutné při montáži rychlé převodovky prohazovat některé převody? nebo stačí prohodit staré díly za nové? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 22:14
Jméno: Tomáš
IP: uživatel12807
 dík moc
Datum: 28. listopadu 2011 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Dvojková kolečka je nutné přehodit. Na předlohu dát kolečko 20z a na hlavní hřídel 18z
Datum: 28. listopadu 2011 22:08
Jméno: Tomáš
IP: uživatel12807
 a sčim bych ho měl prohodit
Datum: 28. listopadu 2011 21:05
 při použití 17/21 je nutné prohodit 2. kolečka a musí být perfektní stav jako psal standa
Datum: 28. listopadu 2011 21:00
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Tak obecně je nutností perfektní stav zbytku origo převodovky...pokud z origo převodovky jen občas vypadla náhodou trojka,tak je potřeba to vyřešit před montáží nový převodovky...to je tak vše.....
Datum: 28. listopadu 2011 20:30
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 20:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 hm
Datum: 01. prosince 2011 20:49
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 Čavte draci, mám dotaz. Kúpil som asi pred 4 mesiacmi pioniera s TP, chcel som ho prihlásiť, a mal som samé problémy. Teraz sa chystám na STK, (asi cez známost, lebo ked pionier nemá VIN číslo, tak neprejde STK) ked nou prejdem, chcem to dať prihlásiť. A problém sa začína tu. Na polícii mi ho nechcú prihlásiť, pretože na ráme nemá vyrazené VIN číslo (ktoré sa na pioniere nevyrážalo) (a výrobný štítok neberú do úvahy) darmo im tento fakt vysvetlujem. V papieroch mám iba číslo motora, ktoré je vyrazené aj na motori, ale to im nestačí. Vraj je to tak, že ,,Každé motorové vozidlo jazdiace po verejnej komunikácii musí mať vyrazené VIN číslo. Ak nie, tak mu bude pridelené štátom,, (tomuto by som sa chcel vyhnúť) Bohužial v mojom okrese nemám žiadnu známosť na polícii, a podplácanie policajtov mi príde proti mojej dôstojnosti. Tiež ani nechcem doma vyrážať VIN číslo. Písal som aj na ministerstvo dopravy, o mojom probléme. Odpoveď sa mi dostala:,,Každé motorové vozidlo jazdiace po verejnej komunikácii musí mať vyrazené VIN číslo. Ak nie, tak mu bude pridelené štátom,, lenže po oficiálnej ceste, keď si chcem dať od štátu prideliť VIN číslo, musím ísť na Kontrolu originality, a ked nou prejdem tak treba ísť znovu na Kontrolu originality, kde mi už VIN číslo vyrazia. Tieto dva fakty sú protikladné. Kontrolou originality neprejdem, pokial neuvidia moje VIN číslo na ráme. Tak že vyhlášky v tomto ,,super,, štáte sú si protikladom. Neviem či máte takéto problémy aj v Česku, a či pri prihlasovaní pioniera musíte podplácať policajtov. Neviem, či budem usiť toto VIN číslo vyraziť do rámu, alebo kúpiť nový štítok, alebo čo. Víete mi prosím poradiť čo mám robiť, alebo ako riešiť túto situáciu? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 19:57
 no to si zabudol napisat dost podstatnu vec. Odhlasene vozidlo treba prihlasit do 15 dni. Ak tak neurobis, mas dalsich 15 dni s tym, ze musis predlozit cestne vyhlasenie o pravosti udajov. Po uplynuti tychto 30 dni ti vozidlo prihlasia len s papierom z Kontroly Originality. Takze tak...KO na pionier vychadza cca 50-60e podla toho kde. Neviem ci ti daju papier z kontroly originality ak nie je VIN na rame...ale skusit to mozes...popripade ak ta poslu prec, mas moznost si to cislo vyrazit sam a ist na inu kontrolu originality...kazdopadne zaplatis
Datum: 29. listopadu 2011 19:57
Datum: 29. listopadu 2011 18:48
 teraz v tom prípade musís udelať kontrolu originality (co bez VIN nejde) .... a do 15dní isť na Dopravný Inšpektorát aj s potvrdenkou, že prečo si doteraz neprihlásil vozidlo...
Datum: 29. listopadu 2011 18:47
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 Ďakujem, už teraz viem, čo treba, len zabudol som spomenuť fakt, že po odhlaseni motorky mi už pred 4 mesiacmi vypršala 2 tyždnova lehota na prihlasenie, nejaka uradnička mi hovorila do telefonu, že zato môže byť pokuta do 600 eur. Ako mám riešiť toto?
Datum: 29. listopadu 2011 18:12
Jméno: furioso
IP: uživatel12827
 este raz cely postup. kupil si motorku, mas odhlaseny Tp na tvoje meno. vypises si ziadost na prihlasenie motoroveho/pripojneho vozidla, zoberies motorku, nalozis do auta (kedze nema TK), ides na evidencnu kontrolu, kde ti policajt odkontroluje zhodnost cisla na stitku a v TP (tu som pochopil, ze mas problem dostat to razitko-to ze nema TK nie je dovod lebo TK k prihlaseniu nepotrebujes), da ti razitko. s takto potvrdenou ziadostou, kolkami (49,50), zmluvou o poisteni, odhlasenym TP a obcianskym ides na oddelenie evidencie vozidiel a tam ti to prihlasia. podla mna ti ten policajt/technik na evidencnej kontrole vravel aby si isiel z dovodu, ze si potrebujes vyrazit VIN. to je postup co som pisal nizse, TK to zacina, kde ti napk do protokolu, ze nemas vin na rame a s tym ides na obvodny dopravny urad (pozor, to nie je to iste co evidencia vozidiel) a atd (vid. moj prispevok nizsie).
Datum: 29. listopadu 2011 10:51
Jméno: furioso
IP: uživatel12827
 k prihlaseniu STK nepotrebujes! potrebujes ju len ked chces s vozidlom do premavky. prihlasit ti ju musia aj bez STK. daj si stranku ministerstva vnutra, vyhladaj "prihlasenie vozidla z ineho okresu" a tam ms vypisane vsetky dokumenty, ktore potrebujes na prihlasenie. a TK medzi nimi nie je. tak si to vytlac a splechni to tomu co ti tvrdi opak do oci, popripade sa dozaduj hovorit s jeho nadriadenym. a opis si jeho meno a identif. cislo.
Datum: 29. listopadu 2011 10:28
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 A teda ešte pre zaujímavosť, motorka bola na odhlásená na mňa a nie na rodičov.
Datum: 29. listopadu 2011 7:00
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 Som z okresu Pezinok. Ale problém je ten, že na policajnom úrade sa so mnou nechcú baviť, pokial nemám STK, lebo človek ktorý mi motorku predal, už na poslednej STK nebol, tak bola prepadnuta, a najprv musim ist na STK, a až potom to môžem prihlásiť. Ja neviem, ale vyrazenie VIN oficiálnou cestou stojí asi tak 120 eur, a kopu zabitého času. Myslíte, že by policajtom nestačilo iba vidieť nanitovaný štítok v predu na ráme motorky?
Datum: 29. listopadu 2011 6:59
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 a odkial si? ze kde maju takych poctivych ludi v policajnom zbore?
Datum: 28. listopadu 2011 23:53
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 a preco chces ist na TK ked nemas motorku prihlasenu na seba? ta odtial poslu kadelahsie asi. TK az po prihlaseni. u nas technicka kontrola nenahradzuje evidencnu kontrolu pri prepise. teda nemam vedomost, ze by to tak bolo. za okienkom moze.byt uradnik aky chce, dolezite je aby ti policajt na evidencnej kontrole dal do ziadosti razitko.ak si nevyrazis vin, skus ho ukecat, ze si to pojdes vybavit na dopravny urad a potom s to nechas vyrazit, len nato to potrebujes mat na svoje meno, inak nemozes ten ukon (pridelenie VIN)
spravit resp. opat nemam o tom vedomost. vin potom pretri farbou (najlepsie ale cely ram aby to nebolo napadne), ale ako pisal jenco - je to trestne. vyber je na tebe
Datum: 28. listopadu 2011 23:51
 farba nevadí... falšovanie identifikačných čísel mot. vozidla / výrobného štítka... 2-5let za mrežami...
Datum: 28. listopadu 2011 22:31
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 Prepáčte, ešte jeden dotaz: povedzme, že si do rámu vyrazím VIN číslo, a prejdem cez STK. Čo ale robiť pri prihlasovaní, keď policajt uvidí amatérsky vyrazené VIN číslo, a keď ho nechcem nijako podplácať? V našom okrese je strašne nepríjemný človek, čo pracuje na výdaji ŠPZ. Je to pri nom ako na vojne. neviem, či mám to VIN pretrieť nejakou farbou, aby to vyzeralo menej nápadne. A jeden dôležitý dotaz. Spomínali ste, že moped musí mať originálnu farbu. Môj pionier je modrý, aj v TP má zapísanú modrú farbu. Ale mám ho nastriekaný nie veľmi kvalitnou tmavomodrou farbou, pod ktorou je pôvodný bledomodrý lak (prvý majitel ho ešte striekal). Myslíte, že mi to prejde, aj s tou tmavomodrou farbou? A na čo všetko kladú dôraz pri STK? Ďakujem.
Datum: 28. listopadu 2011 22:26
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 Ďakujem, budem o čosi múdrejší, ako som porozumel Vašim názorom, je lepšie si tam to VIN vyraziť sám.
Datum: 28. listopadu 2011 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 v tom případě Vás všechny na slovensku lituju....je to čílený...proč pro úřady taky neplatí věta,že neznalost neomlouvá....u náš v CZ tak nějak jde všechno....
Datum: 28. listopadu 2011 21:53
 standa: tym sa ale nic neriesi...ak mas cislo necitatelne alebo poskodene, na STK ti to zapisu do protokolu, na zaklade tohto protookolu si musis podat ziadost na dopravny urad (20e), potom ta poslu na kontrolu originality (60e), kde ti skontroluju pravost cisel a ci nie je to cislo uz v systeme, daju ti lajstro, ze vsetko je OK a ides zase na dopravny obvodny urad, kde ti daju potvrdenie o vystaveni nahradneho VIN. s tym zase ides na kontrolu originality, kde ti na zaklade potvrdenej ziadosti z dopravneho uradu vyrazia VIN na ram tou ich "specialnou metodou" za smiesnych 80e. potom s tym musis ist na STK, kde ti daju novy protokol s tym, ze vsetko je OK. Je to priblizne rovnaky postup ako ked tam nemas ziadne VIN, mozno aj horsie este lebo treba ist aj k policajtom zapisat zmenu VIN do TP...je to bordel, radsej nech si to tam kazdy vyrazi sam, oni na tych mensich STK dobre vedia, ze pioniere nemali nikdy VIN na rame a ked tam bude, tak budu spokojny a nebude ich zaujimat kde sa tam vzalo.
Datum: 28. listopadu 2011 21:42
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 existuje jistá cesta,která není až tak nelegální.....ale je to na delší dobu..... Co je podstatou.....VIN číslo,které je poškozené,nečitelné nebo třeba vyrezlé se považuje za poškozené-nepoužitelné....v takovémto případě staré číslo VIN zaniká a o kus vedle je vyraženo "úřední číslo" (VIN) náhradní technologiií.....toto celé jde když místo,kde má být VIN vybrousíš na kov,potřeš barvožroutem a necháš vyreznout.....pak už si jen půjdeš pro nové "úřední číslo".....prostě si někde na rámu vybruš plochu o velikosti délky VIN a nech ji vyreznout.....a pak už to půjde samo....
Datum: 28. listopadu 2011 21:17
 dúfam, že to tak zostane aj nadalej...
Datum: 28. listopadu 2011 21:08
 Ja o tom taky viem... na štastie policajti tu v našom okrese nie  minulý mesiac som prepísal 2x pioniere so štítkami samo-doma a bez VIN na ráme... všetko bolo v pohode... na STK mi zabudli kontrolovať čísla...  kontrolovali iba brzdy a vystavili papiere...
Datum: 28. listopadu 2011 21:07
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 koukám že na slovensku jsou v další debilní byrokracii o krok napřed ...  ... normálně bych to tam vyklepal a je to, pokud teda k tomu nemusí bejt nějakej speciální papír...
Datum: 28. listopadu 2011 21:05
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 já bych zkusil zajet na jinou STK, kde jim bude u prdele jestli je tona štítku nebo jestli je to přímo na rámu, a když se to nepovede ani na páté STK, tak to prostě na ten rám vyrazit
Datum: 28. listopadu 2011 20:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som bol v škodavackej Automa v Trebišove a nebol problém a pri prepise mi len kontroloval štítok a farbu neviem kde bývaš ty ale to je totálne na hovno a na STK som šiel po prepise po vlastnej ose v tej dobe ešte bez STK
Datum: 28. listopadu 2011 19:03
 *poctiveho
Datum: 28. listopadu 2011 17:47
 Ano toto je situacia na Slovensku. Narazil si na nejakeho podstiveho policajta na evidencke. Ja som pred 3 tyzdnami prepisoval pioniera a vsetko v pohode. pozrel stitok, TP, dal razitko, ze vsetko je ok a bolo - este sa zasmial, ze aj on ma doma takeho. Riesenie vidim tak, ze si to cislo vyraz sam doma. najlepsie niekde na krk riadenia, nad nadrz. velkost raznic asi 4mm. Podla mna ta ten policajt uz potom nebude trapit aj ked asi bdue vediet ze si si to vyrazal sam. Ak bude chciet doklad o vyrazeni (co moze chciet), tak proste povies, ze si to tak kupil a ziadny doklad ti k tomu predavajuci nedal. Ak ti to prejde odpadne ti tak aj problem na STK, kde ti tiez budu chciet kontrolovat VIN na rame. Tam to ries tak, ze chod na nejake mensie STK niekde na dedinu alebo podobne, hlavne nechod do DEKRY. Tam su svine a pytaju peniaze do vacku za kazdu hlupost.
Datum: 28. listopadu 2011 17:47
Jméno: peter
IP: uživatel12821
 ahoj ,jeden znamy mal taky isty problem,mne povedal,ze si to VIN vyrazil sam .Normalne vyrazil raznicami napis VIN a dalej vyr.cislo zo stitka a preslo mu to policajtov .
Datum: 28. listopadu 2011 17:22
 No všade je to inak, ja som proste prehodil stitok siel na evidenčku policajt pozrel ci sedia cisla s TP na stitku a to bolo cele. Tiez musi sediet farba. Motorkusom zrenovoval a siel na STK. Tam mal zase problem technik stym ze v TP mam napisane rafky 2,27/16 a mam 2,75/16. Som mu povedal že také sa už nedaju zohnať a bolo. Je to doslova nahovno vtomto štáte.
Datum: 28. listopadu 2011 17:10
 To je nějaká blbost...nepřihlašuješ ti náhodou na veteránský papíry? LEbo tohle sem nikdy ještě neslyšel a problémy sem s tim taky neměl...
Datum: 28. listopadu 2011 16:49
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 nie, naozaj, nieje to na veteránske. Čo stým mám robiť, prosím poraďte.
Datum: 28. listopadu 2011 16:46
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 cawte draci viem ze toto je web o fichtloch ale mam jednu otazku mam yamahu DT 125R a mizne mi voda z chladica a ked zastanam mi aj nieco cetie po rame ale neviem ci je to voda a ani s kade to tecie musim to lepsie pozriet ... chcem sa spitat ako to zistim ci mi motor zerie vodu? lebo ked dolejem vodu motorka ide tak isto a drzi si svoju teplotu tak si myslim ze motor vodu zrat nebude ... co vi na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 22:17
 míchat s vodou se to nebude!!! prostě to fučí tlaky do vody.
Datum: 30. listopadu 2011 22:17
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 dobre diki skusim vialat vodu i neni nahodu zmiesana s olejom ak hej tak to rovno rozoberiem a pozrie to tesnenie
Datum: 29. listopadu 2011 19:29
 kdyz po startu buble voda tak je prasklé těsnění pod hlavou
Datum: 29. listopadu 2011 19:03
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 aha a ked nalejem vodu a nastartujem motorku a mam otvoreny chladic tak keby bolo tesnenie prasknute tak bi to bublalo?
Datum: 28. listopadu 2011 21:11
 když po startu se tlačí coda ven, tak máě ruplé těsnění pod hlavou a fouká to do vody
Datum: 28. listopadu 2011 20:30
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 myslis podla mna to robi termostat elbo je tam nejaka virovnavacia nadrzka a stej mi furt tecie voda ak ju nastartujem
Datum: 28. listopadu 2011 18:21
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 odešlo ti těsnění pod hlavou
Datum: 28. listopadu 2011 16:32
 Zdravím, nevíte někdo, kam se posílá žádost, když chci upravovat pionýra? U Jawy se to překvapivě posílá do Jawy, ale pionýr se vyráběl jinde a to už neexistuje. Konkrétně bych potřeboval na 21 dát rám z 555 a motor z 555. Zkoušel jste už někdy něco podobnýho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 18:27
 Tak vyskytla se možnost, že by mi někdo moožná "dal" papíry na 21, ale aby mi k něčemu byly. A abych to jen nasadil na pařeza bych si netroufl, má to jinej výkon, maximálku, rok výroby, pneumatiky, hlavně počet míst k sezení a to je už moc rozdílů a hodně nápadný.
Datum: 28. listopadu 2011 18:27
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 žádost se posílá na Motoinzerce.cz ,kde se vloží inzerát Koupím doklady na J555.....nic jinýho mi nenapadá....nechci bejt furt skeptickej,ale myslim si že v Jawě určitě nebudou chtít řešit v roce 2011/2012 takto zásadní přestavbu stroje vyráběného v Povážských strojírnách před 60 lety....a mužu se zeptat co tě vede k takovýmu řešení? Nebo chceš jednoduše přihlásit pařeza na papíry jednadvacítky?.....Jinak ještě nedávno sem měl doma 555 i s papírama z 20  Někdo se s tim nesral a prostě přebouchal čísla.....prosšlo to i STK.....
Datum: 28. listopadu 2011 16:40
 nemá někdo zkušenosti s ježděním na 05, 20, 21 na papírech z mustanga? (23)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 21:45
 to sou papíry od kámoše (má k tomu celou mašinu, ale má ju rozebranu), takže si půjčím jenom papíry a budu jezdit na svoji 05...  jinak to, že jsou jedny papíry a x motorek.... takových lidí já znám
Datum: 29. listopadu 2011 21:45
 No jo... Sou tupý, vím  ti nový neví nic  No mohl bys to zkusit okecat, možná by to šlo... Když je štítek, je to v cajku... Lépe by bylo, kdybys měl 05 a papíry od 20tky...  A propol... proč to nedáš na Mustanga? Sehat věci snad není problém - mám jich doma spousty xDDDD Sám mám "Áčko" - 20W cívky a taky nepoznaj, že mám jiný věci ...  Dokonce plánuju jedny papíry a 2 motorky xDDD Vše de ... jen se musíš modlit
Datum: 29. listopadu 2011 21:24
 štítek bych samozřejmě hodil mustangový... ono viz předchozí můj příspěvek jsou asi fakt idioti...  jinak nešlo by se vymluvit, že je to překopaný mustang? Ono přeci jenom jsou ty rámy skoro stejně a kdyby už, tak s pár úpravama jsou téměř zaměnitelné...
Datum: 29. listopadu 2011 17:04
Datum: 29. listopadu 2011 16:47
Jméno: jarorod
IP: uživatel12814
 Nazdar.Nevedeli by ste mi niekto poradit aky srob,ktory je medzi bruskom a vanou,medzi nohami?diky\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 15:14
Jméno: sima
IP: uživatel289
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_prsicek_parez2.html tento by měl pasovat
Datum: 28. listopadu 2011 15:14
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 Cau draci.. minule jsem se tu ptal co je lepsi jestli 2T nebo 4T na krosku  a uz jsem vybral  bude to Suzuki RM-Z 450 4T  rok 2006  jelikoz je to moje prvni kroska tak zní mám sakra respekt  byl jsme ji projet a nestacil jsem se divit co to umí  ale jak rikam jaa, já jsem pánem motorky, bude dělat to co chci jáá  takze jelikoz zni mam strach a respekt tak i tak budu tahat za plyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 20:06
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 lk: dík snaha bude
Datum: 29. listopadu 2011 20:06
 monty to zabil...
Datum: 29. listopadu 2011 18:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nic proti, ale tak porovnávat čínskou dvácu ve 4t s japonskou čtyři pade je mimo mísu,,, to je nebe a dudy,,, Miguelovi jenom přeju, ať je motorka pokud možno co nečastěji kolama dolu a ty celej  )
Datum: 29. listopadu 2011 16:02
 Já mam pitbike lifan 125, 4T v celkem špatnym stavu a na vykravení je to perfektní, zvedá se to i na 3. Spotřeba skoro žádná. Ale je to poměrně malý.
Datum: 28. listopadu 2011 22:36
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 MONTY: Jak říkáš a kterej 2T máí lepsí spodek než 4T? STANDA: jo taky jsem se zpotil kdyz jsem na to sedl.. ujel jsem 30 metru na 2jiku a pak jsem jí dal trošku napít a 3jika to samý hnedka na zadek  ale fakt super svezení  proto jsem si ji hnedka zamiloval
Datum: 28. listopadu 2011 21:44
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 na krosku jedine dvoutakt. čtyřtakty sou odspodu moc líný
Datum: 28. listopadu 2011 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Jezdil jsem na tom,je to supr stroj jako všechny tyhle 450......jako kdo na tom nikdy neseděl,tak se z toho asi posere do kalhot....já měl problém zprvu držet obě kola na zemi... Jinak pokud někdo chcete zažít adrenalinovej zážitek,tak se povozte na vyrachtaný čz 380.....
Datum: 28. listopadu 2011 13:59
Jméno: Miguel
IP: uživatel12816
 No snad jo  zkousel jsem jezdit na CZ 516/125, Suzuki 125ccm 2T, Suzuki 250 4T, no a tyhle 450ccm  co se týče síly tak 450 4T jasně dominuje  ale nemuzu rict ze ta 125cc 2T jela špatně  ta když se dostal do toček tak taky pěkně rvala ruce
Datum: 28. listopadu 2011 9:38
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 tak to jo jestli už je ti 21 tak už to v ruce udržíš
Datum: 28. listopadu 2011 9:28
Jméno: Miguel
IP: uživatel12816
 měl jsem strach i z CZ 250 kdyz jsem na ni poprví sedl v 16 letech  tedka v 21 letech si myslim ze mam rozum na tuhle motorku  neříkám že mam velke zkusenosti na kroskach ale uz jsem se taky ne nejakych vozil  no a tu Suzuki jsme nemohl odmítnout
Datum: 28. listopadu 2011 8:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 si blázen
Datum: 27. listopadu 2011 22:09
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 bud štastný že je to pro tebe tak výjmečný stroj..
Datum: 27. listopadu 2011 21:52
 takže to vidím na ten strom
Datum: 27. listopadu 2011 21:46
 z motorky by si měl mýt respekt ale neměl by ses jí bát
Datum: 27. listopadu 2011 21:29
Jméno: petr
IP: uživatel10792
 čau, na mé j350/634 se vyskytl problem nejde řadit 3 a 4 stupeň když radičkou zatlačim dolu nejde to jako by to bylo nadoraz anebo jako by tam už 3,4 ani nebyla montovana. MOtor jsem rozebral a prevodovka je dobrá vidličky mírně sjeté ale v míře, řadici vidlička rovná,čím to? pochopím když rychlost vyskočí ale ža by nešlo ražadit 2 rychlostni stupně to je divné
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 21:47
Jméno: Jan Mlateček
IP: uživatel12620
 je v prdeli stromeček
Datum: 16. prosince 2011 21:47
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 to se mi na mém fichtlovi stalo taky.. myslím že by ti to mohlo pomoct..  já jsem měl motor rozpůlený kvůli převodovce.. a potom jsem vyměnil díl a začal skládat.. a nešla mi hodi 1 a 3 tak to jelo jen na 2.. bylo to tím že jsem dal špatně kolečka.. vsadím se s tebou že je neco špatně v té převodovce.. myslím že to bude stejný problém..
Datum: 27. listopadu 2011 21:50
 Tak dneska mě hajzli čapli v jedné dědině... Dojel jsem tam, fičím si z kopca plný kotel... najednou jsem pod kopcem zjistil, že to chcíplo, říkám fajn žduchnu to z druhého kopca... sotva si tam najedu čumím po kopec bílá oktávka a vypadalo to, že má zelený pruh, tak jsem to hned otočil, samozřejmě si mě ty svině všimly, dojely zamnou chtěli papíry, tak jsem jim dal občanku řidičák (fichtl samozřejmě bez papírů), chvilu na mě civěl, zeptal se mě jestli to jako jedu až tak z 8km vzdáleného města, potvrdil jsem... zalezl do auta, vyšel čuměl na dobou ručně psanou značku a zas se mě ptal jestli od toho fakt nic nemám, říkám že ne, tak se mě zeptal jestli to není kradené v tom jsem mu odpověděl, že ne, že to je odhlášené a původní majítel je bla bla bla... Zase zalezl do auta dluho ho nebylo pak vylezl řekl mi, že na to jak mám krátko řidičák už si troufám docela dost a začal hledat štítek... začalo mi být docela do smíchu když to hledal na kapotáži  (nevím jestli nikdy neviděl pionýra či co  D), tak jsem mu ho ukázal, vytáhl mobil, že si ho vyfotí, zapl si světlo za chvilku to zhaslo a začal nadávat co stým je... za chvilku zjistil, že mu klekla baterka, tak zavolal kolegu, jestli nemá lepší mobil, ten vytáhl jakési prastaré Véčko snad ještě bez foťáku, rožl displey sotva to svítilo a začal mu diktovat... Pak zase oba zalezli, seděli a vybavovali se... už mi to přišlo pomalu nekonečné v trenách jsem měl řádně měkko  pak vyšel a začal čumět na motor, tak jsem se zeptal co hledá, prý že číslo motoru, tak jsem mu vysvětlil, že to je schované pod kapotáži, tak zase zalezl... pak vylezl s tím, že má pro mě trest, že to budu tlačit až domu a že pokud mě uvidí jak na tom pojedu, tak mi vezmou papíry, takže jsem je skoro nezklamal a tlačil jsem to až tak do 4km vzdálené dědiny, kde jsem měl jistotu, že fakt nebudou odkaď jsem jel víceméně až domů... Fakt děsivý zážitek, nikomu to nepřeju  navíc byl strašný dojeb jak to chcíplo... jinak bych to vzal do pola (kterých bylo kolem mě až dost) a už by na mě moc neměli.... pak mi taky došlo, že já debil jim řekl, že jsem jel až z toho města, protože neměli jediný důkaz, že jsem na tom jel... :-/ samozřejmě huba mlela dřív než hlava myslela, ale aj tak to naštěstí dopadlo dobře...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 17:48
 jenco: no já si nemyslím že sem frajer, jen říkám co se mi stalo, byla to moje blbost, že sem si nevšim že už je ta dálnice otevřená
Datum: 28. listopadu 2011 17:48
 o to by nešlo... jde mi spíše o to, že nemůžu za to, že předchozí majitel to úplně odhlásil , já od toho nemám ani kus něčeho, nemluvě o tom, že kdybych vyměnil jedno pouzdro na teleskopech a doplnil povinnou výbavu, tak by ten fichtl prošel snad ještě z rezervou na STK....
Datum: 28. listopadu 2011 15:42
 David45623 a ted si myslíš že si frajer?? za to by som sa hambil.....
Datum: 28. listopadu 2011 11:12
Jméno: trubka
IP: uživatel12815
 Na jednu stránku dobře ti tak.Nemáš jezdit bez bez papírů.Na druhou stranu dnes na policajty nadáváš pro svou blbost,ale oni dělají svou práci a možná je zítra budeš potřebovat.
Datum: 28. listopadu 2011 0:14
 a jednou mě cajti chytli ve městě s kámošem, ale jediný štěstí bylo, že nám došel benzín a my sme to zrovna tlačili na benzinku, ale oni nás viděli, jak sme se na tom svezli z kopečka. řekli sme jim že je to zadřený a že to tlačíme dom atd., ale tak byli to pohodoví policajti, chtěli jen občanku a tlačili sme dál
Datum: 27. listopadu 2011 23:46
 hoši až pojedete po uzavřené dálnici bez řidičáku a bez techničáku ve dvou na fichtlu, kterýmu nesvítí zadní světlo (byla noc) a najednou za vama jede kamion (tim ujistíte, že už jste na tym otevřenym úseku) a otočíte to a jedete asi 0,5 km v protisměru, tak něco říkejte. myslim, že nás ten kamioňák aj ty policajty zavolal.
Datum: 27. listopadu 2011 23:43
 to teda mám... na motku bez papíru už sednu zjevně jen vyjímečně... takže hned zítra začnu nahánět kámoše, jestli by mi něco nepůjčil (má toho víc všecko s papírama...)
Datum: 27. listopadu 2011 20:15
 Máš štěstí že to dopadlo takhle... Já mam docela bobky když jezdim s pitem za kámošem do sousední dědiny..
Datum: 27. listopadu 2011 19:49
Datum: 27. listopadu 2011 19:41
Jméno: TRIBES
IP: uživatel12596
 Tak to mas teda stigro.
Datum: 27. listopadu 2011 19:39
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Datum: 27. listopadu 2011 19:37
Jméno: agent
IP: uživatel12547
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 20:31
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 já ty rozdíly pořešil klapkou do kliky. ano litina se vaří běžne. jen bych chtěl vidět jak se vaří litinovej "plech" k tomu 50 let starýmu vyžranýmu tenoučkýmu žebru na sráčovi.prostě tomu nevěřim.agent prostě blafe a vůbec netuší o čem....
Datum: 30. listopadu 2011 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 taky sem viděl vyvařenou litinovou vložku....oni jsou totiž i elektrody na litinu,to je celý,ted z hlavy nevim označení,ale v práci je máme.....jinak nezbejvá jen mu to přát...mimojiné,jak je to teda s tim pístem? Já neustále žiju v realitě,kdy bylo 70ccm možné udělat jen s pístem ze simsona.....jenže tam bylo hafo řešení okolo výšky pístu,sací hrany atd tak sem tomu dřív nějak něvěnoval moc pozornosti.... oni někde dělaj písty nad 42mm pro použití na pionýru?? nebazíruju na shodnosti na jeden milimetr,ani čep mi nějak extra netankuje,ale rozhodně řešit 3-4mm jako u sifona,to NE...
Datum: 30. listopadu 2011 17:38
 vařit litinová žebra není až zas takovej problém.... viděl jsem vyvařenou vložku válce a prej to i funguje....
Datum: 30. listopadu 2011 15:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ip 1247, stačí 30 stránek zpět a je jisté, že o zábavu by zde mohlo býti postaráno, pokud ovšem bude agent stíhat hledat informace k odpovědím
Datum: 30. listopadu 2011 13:54
 tak ted se začínám bavit, pokračuj  )))
Datum: 29. listopadu 2011 22:11
Jméno: agent
IP: uživatel12547
 do žeber sem navrtal díry a promotnoval dalsi hlinikove lišty a přišrouboval .
Datum: 29. listopadu 2011 22:08
 no já mám taky 70ccm. nevidím v tom problém. jen jsi jaksi zapoměl připsat co všechno jsi musel upravit  no a ten návar litinovejch žeber? to se mi moc nezdá ale budiž....
Datum: 29. listopadu 2011 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 chci vidět fotku pístu v šupléře a nebo šupléry ve válci
Datum: 29. listopadu 2011 16:42
Jméno: agent
IP: uživatel12826
 mam navařeny na valci dlsi zebra
Datum: 29. listopadu 2011 9:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jak se říká: Obrázek/ důkaz, jinak se to nestalo...
Datum: 29. listopadu 2011 8:09
 věřim že to jede 90 ale je to na hovno protože válec z 555 moc nechladí tak se ti to muže i zadřít
Datum: 28. listopadu 2011 21:13
Jméno: agent
IP: uživatel12547
 do klikovky udelal sem dve díry nic víc a ojnice je na jehlach .píst 2 kroužky
Datum: 28. listopadu 2011 17:14
 vždyť i tak... výbrus na 45mm.... to už je nějak moc, to ten válec moc vydržet nemůže... jinak píst se dá přinejhorším udělat...
Datum: 28. listopadu 2011 16:18
Jméno: standa
IP: uživatel12817
 Presne tak,jak si vyresil pist,kliku,ojnici....a nebo kecas proste
Datum: 28. listopadu 2011 13:22
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 kde si sehnal píst ???
Datum: 28. listopadu 2011 12:24
Jméno: poklop
IP: uživatel6587
 dostala se mi do ruky takřka nová klika má najeto 20km ale je problém že v ní byl zaloměný šroubek co drží magneto někdo ho odvrtal na průměr 5,3 (byla tam předtím 5tka závit) takže teď by se tam musela udělat 6tka závit ale klika je na vyříznutí závitu hrozně tvrdá. nemá s tím někdo nějakou zkušenost něbo nějakej nápad jak tuto prekérku vyřešit?? Předem díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 22:20
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Nebo zajde do mototechny a oni mu ju pošlou spravit
Datum: 29. listopadu 2011 22:20
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Máš několik možností. Za prvé: Půjdeš zkusíš ten závit vyříznout,za druhé: půjdeš,kliku hodíš do šrotu a za 150,- si na burze koupíš jinou bez problému se závitem,za třetí: hodíš kliku do šrotu a koupíš si novu.......osobně v takových případech volím variantu č.2.....zahodim zkurvenou,koupim za kilo neslurvenou,za 600 ojnici a necham repasovat.......
Datum: 29. listopadu 2011 16:45
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ja to nejdriv odvrtal 4 vrtakem a pak protahnul zavitnikem a bylo to ok
Datum: 28. listopadu 2011 15:53
Jméno: hh
IP: uživatel12819
 jeden nápad bych měl, přestaň tu furt opakovat dokola stejný dotazy, nebo dostaneš BAN..
Datum: 28. listopadu 2011 14:14
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9087
 zdar chtel bych se zeptat jestli je lepsi v hlave karbon nebo jestli je to lepsi bez dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 14:02
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Ano,přesně tak,čim víc zapečená hlava,tím lepší komprese a výplach válce.....njn....proč to asi všichni čistí?
Datum: 28. listopadu 2011 14:02
 ze spálené směsi... hlavně teda oleje...
Datum: 27. listopadu 2011 20:42
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 z čeho se vůbec ten karbon tvoří..?
Datum: 27. listopadu 2011 20:32
 teoreticky možná... realně ani ne... navíc k čemu ti je komprese, když se ti nestačí chladit motor?
Datum: 27. listopadu 2011 20:17
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
Datum: 27. listopadu 2011 20:14
 tak to už si snad děláš srandu.... jasně, že bez... to samé píst... bez karbonu se to všechno líp chladí a i tak to vesměs líp jede...
Datum: 27. listopadu 2011 18:56
Jméno: renovace
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 18:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 16"
Datum: 27. listopadu 2011 18:49
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau draci.. chtěl jsem se zeptat dal bych na fichtla přední vidlice z nějaké CiŽi 125,175,250 nebo ze simáka nebo z MZty 150ky.. odepište plss do by se tam všechno dalo dát.. díky ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 16:22
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 jdou tam z cz175 ale musi se trochu podlozit a jinak nejlepsi sou ze simsona
Datum: 30. listopadu 2011 16:22
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 to víš že jo Zbíňo..  DD
Datum: 27. listopadu 2011 19:09
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 jj a neo jiného by tam nešlo.. ?
Datum: 27. listopadu 2011 18:08
Datum: 27. listopadu 2011 18:03
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 17:23
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Děkuju za info
Datum: 27. listopadu 2011 17:23
 je indinckej,,, prifil super,,zelezo taky,,akorat necekje spickovej chrom,, ok cena
Datum: 27. listopadu 2011 17:20
Jméno: Vyhnis
IP: uživatel11260
 Ahoj, máte někdo zkušenosti s přímým filtrem sání nabízených tady na FK ?...zatím mám jen karbec dellorto 19 a origo filtrbox s předělaným kolínkem....ted plánuju udělat klapku a sání do klikové skříně a použít tento filtr....máte někdo zkušenosti s kombinací těchto filtrů s dellortem 19 ?...dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 14:10
 Ahj draci, když už jsme u toho, jaké jsou výhody a nevýhody toho, když vyměním cívkový relátko za bezkontaktní? Jedinou výhodu shledávám v tom, že to už nebude originál. Na druho stranu už to pak znamená, že odpadne seřizování? Je to relátko řekněme účinnější?
A ještě mě zajímá, pokud si pořídím nové cívkové relátko, tak je z výroby už nastavené nebo ho musím doma poštelovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 11:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 účinnější asi nebude, ale jak píšeš odpadá veškeré seřizování, a to jak spínání (prostě sepne a odpojí přesně v 7,2V, žádný laborování s předpětím pružinky aby na volnoběh kontakt nelítal) tak i regulace (žádný nastavování 1. a 2. regulačního stupně atd.), už se staráš jen o dynamo (uhlíky, komutátor), což neni tak moc.. (já na to svoje posledních 2000km ani nesáhnul, jen kontroloval). Žádná nevýhoda mě nenapadá, snad je nemožnost nastavit si vyšší napětí když jezdíš často ve městě a blikáš, tak aby to trošku líp dobijelo, ale to je spíš detail a kompenzuje se spolehlivostí a nižšíma ztrátama v regulaci.. Nové cívkové relátko by asi mělo bejt seřízený, ale když sem ho kupoval já (ČR - Magneton), tak nebylo, a musel sem ho doma doladit (spínalo už na 5,5V, takže baterku spíš vybijelo)
Datum: 28. listopadu 2011 11:29
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 cus draci, mam problem s jawou 21.. kdyz jedu na 1. tak cuká a na neutral vynechava a nejde vytocit, ale kdyz jedu na 2 a 3 tak jede bez problemu... prosim poradte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 23:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ucpanej vzduchovej filtr
Datum: 27. listopadu 2011 23:22
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 se ti to někde dusí skus vyčistit a seřídit karbec
Datum: 27. listopadu 2011 17:36
Jméno: S-26
IP: uživatel2987
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 13:27
|



|