 Zdar draci, kámoš má fichtla- je v dost dobrym stavu. Loni dělaná komplet GO motoru a pečlivě zajeta. Ale normálně mě dost překvapilo, že ten fichtl se staví na zadní  Motor je bez nějakýho tunningu, ale je poladenej, aby jel ve vyšších točkách, má 12 Z sekundár. Ale prostě jedete krokem na jedničku- jen lechtám plyn- dám plnej a přední kolo jde 10 cm do vzduchu. Ne přes spojku, sedim uplně normálně ve předu na sedle a vážim 75 kg. Mám několik fichtlů, ale vzivotě se mi tohle nikdy nestávalo. Jsem z toho docela paf. Je to normální? Dík za vaše zkušenosti, jestli vám to taky takhle lítá
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 15:48
 ja sem mnel pučenou jawu 20 od staryho pana no zrovna starej neni je mu 45 let ... a pomahal sem mu vest dřevo v lese on jel z traktorem a ja sem jel stou jawou a za 2 futr to jelo má to najetych neco kolem 15 tisic km všechno je v origo a jede jako drak jenom tam je 12 sekundarko
Datum: 16. ledna 2012 15:48
Jméno: standa
IP: uživatel13060
 Je to vyjímečný jev. Stává se to,když se potkají párové kartery,které jsou osově souměrné,válec,který má symetrické nepootočené přefuky,rovný a správně časovaný výfukový a sací kanál + hlava se skutečným objemem 6,1-6,2ccm a neuhlým spalovákem,dále sací koleno,které lícuje na válec a výfuk taktéž,dobré uložení ložiska v domku pod sekundárnim kolečkem,které se nepříčí proti deklu a jiné "detaily" jako volně chodící klika....a za předpokladu,že to skládal k sobě někdo,kdo umí složit motor s citem,bez násilí a vše "proti sobě"......to sou ty pionýry,který jedou na předstih 1.2 až 1.9mm a na trysku 65 až 72 a furt jedou stejně dobře a nejdou rozbít ani rozštelovat.....je to tak jeden z deseti....přesně takovýho měl kamarád,kterej byl úplně tupej na motorky....akorát sem tam postřehnul jednu "maličkost"....to co to mělo navíc v nízkejch otáčkách,tak to mu chybělo na max.otáčkách.....neboli to prostě jelo 65km/h po rovině i z kopce a za boha to nešlo přetočit......ale na jedničku se stavěl na zadní.....jinak dokážu takle "opravit" libovolnej válec se souměrnejma přefukama,slícovat sací koleno s válcem,"zarovnat" hlavu na 6ccm...atd...ale zatím o to není moc zájem....
Datum: 16. ledna 2012 14:49
 Pokud je motor v dobrém stavu a dobře nastaven, tak je to normální. Co je na tom tak zvláštního.
Datum: 16. ledna 2012 11:40
|



|