Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim,mam par dotazu..  jak velkej difuzer je optimalni pro motor 259/559 se snizenou hlavou,lesteny dno pistu a klikova skrin + zacpane diry v klice? a jak je to s prirubou karbecu,delsi znamena vetsi tah od spodu nebo obracene?  diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 15:52
 ok,diky stando
Datum: 19. ledna 2012 15:52
Jméno: standa
IP: uživatel13077
 26mm (prostě origo Jikov). Délku sání neštěluj,už tak je dost (až zbytečně) dlouhý.....jinak delší znamená vyšší točivý moment v nízkých otáčkách na úkor maximálního výkonu,krátký opak-maximální výkon nahoře na úkor točáku dole....
Datum: 19. ledna 2012 11:15
 Omlouvam se,250/559,pisu z mobilu
Datum: 19. ledna 2012 8:42
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec tet jsem dovezl kliku z repasu dom a mam tam kliku WM MOTOR jak je snou kdo sp
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 15:38
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 prave to jsem četl tak jsem se chtel zeptat mel jsem tam s futrem dal jsem to na repas a dal me tuhle wedet ze da s loziskama tak bych si rekl CKR
Datum: 19. ledna 2012 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel13077
 Do seriovky je dostačující.....tím ale nechci říct ani dobrá ani výborná....prostě dostačující......výborná je CKR
Datum: 19. ledna 2012 9:56
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
Datum: 19. ledna 2012 9:29
 Jak mám přidělat spodní kryt řetězu na péráka?? U motoru to chápu ale nevím kam ten zadní výřez přidělat. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 12:39
 draku dej pozor jsou dva modely na spodny krat retezu dle rocniku perone,, a pak je rozdil prave k prichyceni,,,
Datum: 19. ledna 2012 12:39
 čau draci, někde sem četl že dou použít papíry z 555 nebo 550 na pionýra 20 nebo 21 ? jeto pravda
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel13077
 Filip: Pro představu- živé papíry na 550 stojí i 10tisíc.....co na to říkáš? a 555 má konstručku vyšší.....
Datum: 19. ledna 2012 12:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ondragam: proč? aby získal konstrukční rychlost 45km/h a mohl jezdit "legálně" od 15
Datum: 19. ledna 2012 9:42
 Proč by se to mělo dělat? Opačně bych to chápal, ale jinak je levnější přece koupit správné doklady, ne? Mimochodem to prej nejde.
Datum: 18. ledna 2012 20:25
Jméno: babetak
IP: uživatel13008
 aka hlava valca je lepsia na jawa 21 z antidetonacnou sterbinou z jawy 21 alebo bez z jawy 05 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2012 9:51
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Dobrá, poslední můj příspěvěk k tomuto tématu, nechci se s nikým hádat, ani vnucovat můj názor. Nikdo nejsme takový odborník, abychom řekli na 100% co je nejlepší, alespoň já nejsem.
Pro mě osobně bylo důležité porovnání obou druhů hlav. Měl jsem oba typy (se stejným obsahem spalovacího prostoru), porovnával jsem je na stejném motoru a o trochu lepšího výkonu jsem dosáhl s tou pravidelnou. V knize od pana Husáka píší, že je mnoho druhů těch protidetonačních šterbin, ale nejčastěji používaná je ta pravidelná. Toť můj názor...
Datum: 20. ledna 2012 9:51
Jméno: standa
IP: uživatel13082
 Předloni,Jawaracing50,upravená hlava s ledvinkou z J21,motor 8,xx koní, v celkovym pořadí za 2010 byl na bedně-třetí místo .....tak kde je pravda....a co třeba krosový čízy? ty tam maj co?
Datum: 19. ledna 2012 22:59
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13005
 Pokud bude mít hlava z 05 stejný kompresní poměr (po snížení) a udělá se po obvodu ta protidetonační štěrbina, je lepší z 05. Už pan Husák ve svých knihách píše, že spalovací prostor (vnitřek hlavy a píst) by měly mít pravidelný tvar. Taky jsem ještě na žádném závodním (sportovním) motocyklu neviděl hlavu, jako je na Jawě 21. Ano pokud nechcete nic upravovat, pak bude lepší použít hlavu z J21, protože budete mít vyšší kompresní poměr.
Datum: 19. ledna 2012 21:31
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13005
 Z hlediska spalování je lepší ta půlkulatá (bez té ledvinky). My jsme zkoušeli porovnávat oba druhy hlav (se stejným kompresním poměrem) a výsledek byl takový, že s hlavou bez té vlnky to jelo lépe. Nejlepší bys měl, když uděláš antidetonační štěrbinu na té půlkulaté hlavě (po obvodu) jako to má např hvězdicová hlava. Hlavy z pionýra jsou z hlediska spalování vůbec špatné, protože nemají svíčku v ose s válcem.
Datum: 19. ledna 2012 16:25
 podívej se na obě hlavy.. zapni svoji hlavu a příjdeš na to která je lepší
Datum: 18. ledna 2012 19:30
Jméno: hrony
IP: uživatel13076
Posl.aktualizace: 04. února 2012 23:52
 řekl bych že jsou na malou a velkou kejvačku pouzdra jiný, ale jen hádám
Datum: 04. února 2012 23:52
 já myslím že jo nazbívam se motorkami zas tak dlouho ae podle mího bratrance c t dela uz par let jsou stejne
Datum: 19. ledna 2012 20:40
Jméno: losos
IP: uživatel9335
 zdraec , mužu se zeptat kolik je širokej difuzor na karbeci u fíka (na mustangu), díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel13075
 17mm
Datum: 18. ledna 2012 18:26
Jméno: Martin
IP: uživatel13074
 Zdarec,mají kroužky na pístu na babetě nějakou polohu,kromě toho že musí být v zámku?? Nebo je jedno jak ho dám na píst?? Nakopl sem motor a zvuk jako by drhly kroužky o kanály. Nebo po výbrusu třeba šmirglem mám srazit hrany na kanálech?? Děkujííí
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 19:34
 To že je šipka do výfuku ještě neznamená že je píst správně  zámek prvního pístního kroužku by měl být směrem nahoru...nebo prostě aby to nešlo zámkama přes kanály...jo a po výbrusu vemu brousek a srazim hrany kroužků a kanálů
Datum: 18. ledna 2012 19:34
Jméno: Martin
IP: uživatel13074
 Jo,šipkou k výfuku.
Datum: 18. ledna 2012 19:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 Dal si ten pist spravne ?
Datum: 18. ledna 2012 18:59
Jméno: pomoc
IP: uživatel12547
 draci co ma dělat dys mi zistal kousek urvaneho zavitu na klikovce na pionyru ,,pri rotoru? jak to mam vyndat? dekuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 21:39
Jméno: pomoc
IP: uživatel12547
 co se rozumi slovem jiskřit??dekuju
Datum: 19. ledna 2012 21:39
 Jo ahá, já myslel že ten šroub by šel aj tady vyžrat (myslel jsem že je klika z něčeho jinýho)...
Datum: 19. ledna 2012 16:03
 Měl jsem ten samý problém. Vytahovákem jsem to radši ani nezkoušel, nechal jsem to tzv. vyjiskřit. Nevím jak to přesně funguje, ale výsledek je super, prostě ten šroub zmizel a závit je v pohodě.
Datum: 19. ledna 2012 10:12
 Bohužel tady se kyselina neuplatní, v obou případech se jedná o ocel, kterou ale kyselina rozeřírá. Tenhle způsob funguje akorát v kombinaci ocelovej šroub v hliníkovym závitu, takže třeba zalomenej šteft ve válci nebo v karterech...
Datum: 19. ledna 2012 7:52
 Někdo tu dělal ten pokus s tím "vyžráním" šroubu kyselinou nebo čímsi, chtělo by se zeptat přímo jeho jak to dělal ... jinak novej závit tam nepude ... je to moc tvrdej materiál ... ještě by šlo možná použít vytahováky ... vkaždým případě když s tím budeš něco dělat vyndej motor nebo nejlépe kliku z motoru ať to trefíš kolmo a bude se s tím líp dělat na pongu.
Datum: 19. ledna 2012 6:52
Datum: 18. ledna 2012 22:19
 ja jen nechapu jak muze nekdo zarvat tenzo zavit... no bud to nevrtas a vyahovakem vysrubujes a nebo nechat vyjistrit
Datum: 18. ledna 2012 21:55
 Dobrz den chcem sa spitat ci pasuje klukovz hriadel a piest y Jawy 05 do motora jawz 555.dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 9:59
Jméno: standa
IP: uživatel13077
 Nepasuje
Datum: 19. ledna 2012 9:59
 Určitě mám ji v motoru z 555 ... je lepší z důvodu lepšího dolního ložiska, silnější ojnici a průměrem čepu 14 mm ... ložiska jsem kupoval normálně na motor 555 ... a pasovalo mi to ..
Datum: 18. ledna 2012 19:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli pasují čepy do ložisek tak setrváky budou stejný,podle mého pasuje
Datum: 18. ledna 2012 17:10
 myslím si že ano, piest určiťe setrvačníky 555ky neviem presne že či niesú užšie ale nemali byť užšie, počkaj na potvrdenie
Datum: 18. ledna 2012 17:05
Jméno: jirka
IP: uživatel11570
 čau... opravuji spojku a potřebuji vyměnit korky na lalelách, už sem si je koupil ale nevím jak je přidělat na lameli. Poradíte mi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 15:45
 Osobně bych se na to vyprd, je s tím hrozný sraní. Pokud máš možnost, kup ferodový lamely a máš klid
Datum: 05. února 2012 15:45
Jméno: venca
IP: uživatel13080
 nazdar pokud jsito ještě nedělal tak to jde dost špatně ale dělali mi takové lamely kluci ze stranek http://www.pioner.cz a jezdím už na ně 2rok a super fakt kvalita ten chlap si umí vyhrat tet si necchavam u nej dělat motor kamoš ho ma a pincek mo jezdí 90 uplnš svěží
Datum: 19. ledna 2012 21:35
 Já jsem to dělal z podložky pod hrnec stejně jak píše péro a jezdím na ně už půl roku.
Datum: 18. ledna 2012 17:39
Jméno: jirka
IP: uživatel11570
 jo, děkuji...
Datum: 18. ledna 2012 17:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 korky naházej do hrnce s vodou a nech je vařit oni změknou a musíš je tam rychle nacpat,potom až to schladne si vem šmirgl velkej tak jak A4 a chvilku potom jezdi aby se vyrovnali nerovnosti,jinak já jsem ted ty korky vyřezával ze špuntu od sampanskýho a lamela vypadá pěkně,nedrolí se uvidím co to bude dělat v praxi,zatím to nemám odzkoušené , ale myslím si že to bude OK
Datum: 18. ledna 2012 17:07
Jméno: Já :)
IP: uživatel13071
 Prosim vás, mám dotaz ohledně předstihu a odtrhu. Když motorku nastartuju tak jakž takž šlape a když na ní sednu, dám jedničku tak ani nevyjedu menší kopec. Zvuk je také divný. Je to jawa 50 21. Chci se zeptat jesli je to předstihem nebo odtrhem nebo kondenzátorem nebo nečím jiným. Dík Draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 7:07
 Vyčisti si vejfuk. Jesli dáš předstih 1,5 nebo 2 mm nehraje zas až takovou roli, pokud jsei v nějaký rozumný toleranci
Datum: 12. února 2012 7:07
 http://www.uloz.to/1206255/navod-na-obsluhu-jawa-50-typ-20-21-23-zip?captcha=no#cpt promin ten odkaz
Datum: 18. ledna 2012 19:50
 jo jasně že hraje. To máš dvě věci, který spolu souvisí. Předstih-> je to ta mezera na cigárovej papírek mezi kladívkama. Odtrh je naopak ta nejvetší vzdálenost mezi kladívkama. Předstih -> nastavuješ tim moment, kdy má přeskočit jiska na svíče a tudíž v tý chvíli zapálit směs ve válci. Odtrh-> v horní úvrati ( kdy je píst nejvíce u hlavy-na konci válce) má být mezi kontakty mezera 0,4 mm . nemusí to být vždy takhle- kždej motor potřebuje neco jiného. .... Předstih se udává asi 1.5 mm před horní úvratí....tzn - okraj pístu má být asi 1,5mm od kraje válce. Každý motor je jiný. Někde můžeš mít předstih 1,2 až třeba 1,8 - záleží na tom kdy. Taky je rozdíl mez zahřátým a studeným motorem, kdy ta jiskra by potřebovala být třeba dříve než za studena. Toto umí mslím ty drahé bezdrátové zapalování. Origináli jsou takové jaké jsou. Naučíš se to. MUsiš mít ale přesnou šupléru a musíš sní umět meřit na desetiny milimetru. Přiklládám návod kde to najdeš někde na straně 32 myslím stáhni si to a pochopíš. Jestli máš ještě náky otázky tak piš
Datum: 18. ledna 2012 19:49
Jméno: Já :)
IP: uživatel13071
 Takže odtrh v tom nehraje roli ????
Datum: 18. ledna 2012 16:49
 jojo. předstih toho udělá hodně. pohraj si snim. ale pořádně. šupléru sundat hlavu a milimetr na milimetr přesně .. podle voka je to opravdu malá šance že t to pojede dobře..  Možná nevim jak je daleko ten kopec, ale zkus ho zahrřát. me to jede pořádně až když je teplejší.. pak tahá jak vůl
Datum: 18. ledna 2012 16:29
Jméno: přema
IP: uživatel10418
 Zdar draci, chtěl bych se optat. Před časem jsem dával válec z mustanga na výbrus. Pak jsem ještě čistil žebra vodou a arvou a nechal okapat. Potom jsem na to ale blbec zapomněl, nevytřel to do sucha a vybroušený válec zevnitř zrezl. Z převážné většiny jsem rez vyleštil hadrou do hladka, ale od strany u hlavy se mi rez už odstranit nepodařilo. Jsou tam takové velmi jemné drsnosti. Zasahuje to asi 1 cm dovnitř směrem od hlavy ke klikovce po obvodu. Mám to už tak nechat a vychodí se to samo pístem nebo nějak ošetřit (zabrousit)? Nerad bych zase zadřel. :/ Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 21:41
Jméno: přema
IP: uživatel13081
 Chlapi fakt dík!
Datum: 19. ledna 2012 21:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pak vymejt olejem, na to chytas supinky ze smirglu a benzinem "odplavis" pryc.
Datum: 18. ledna 2012 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel13075
 Souhlas...vzal bych to smirkem...
Datum: 18. ledna 2012 18:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neboj se toho normálně vem jemnej šmirgl a očisti to nic tím nezkazíš
Datum: 18. ledna 2012 17:08
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Čau dá se sehnat jenom ojnice na JAWU 555? Nebo komplet klika+ojka? Myslím nejlíp nové......protože jsem tu svou při takovém menším záchvatu zneuctil  Nebo nenabídne někdo jetou za rozumnej peníz. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 15:50
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 udelaji ti novi čepi s kuželama
Datum: 19. ledna 2012 15:50
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Motor z 05 tam dávat nebudu chcu 555 líbí se mi jeho charakter a chci aby to bylo origo. Myslíte že mě zrepasují i kužely na klice?
Datum: 19. ledna 2012 13:47
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 mě kliku komplet zrepasovali nove cepi ojnice za 1300 aji s pracou
Datum: 18. ledna 2012 22:43
Jméno: hmm
IP: uživatel12547
 na 555 us není ae být tebou dal bych tam mtor z 05 pam do motoru 555 us je jen malicko ND .
Datum: 18. ledna 2012 17:04
Jméno: dent
IP: uživatel12881
 čaute draci vytáhl sem po týdnu fichtla z garáže a kdyžjedu a dám dvojku tak fichtl nechce vůbec jet jede to jako chcípli  kdyby ste mi mohl pomoct děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 16:29
 a co pneu? máš to dost nafouklí? ve předu 1,5 dozadu dej 1,9
Datum: 18. ledna 2012 16:29
Jméno: ondis
IP: uživatel10406
 cau todle se mi stava taky  vem vytahni trysky profoukni je a nebo vycisti karburator vcera sem to udelal a pak si zajezdill fakt to pomohlo
Datum: 18. ledna 2012 10:14
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Ahoj, hledám někoho kdo už to s válcema a kompletně s celkama motorů pionýrů umí. Sháním někoho kdo mě postaví už vážně solidnější motor, jen o něco levněji než stejsky 
Nechci tím shazovat Standu Hrbka, moc mu děkuju za jeho válec, ted ho zajíždim a zatím jsem spokojenej..  Ale jak sám řekl, žádný extra úpravy a tak se tedy předběžně ptám (není to teď hned a příští pátek to chci mít doma) kdo tomu na tomto levelu rozumí, nebo spíše kdo je se mnou schopen o tom konzultovat, protože tomu také částěčně rozumím, a kdo je schopen poté zajistit procesy (výbrusy, rozšiřování kanálů, popř. přidávání klapek v oknech apod.)
Tešim se na nějakou budoucí spolupráci..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2012 17:16
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Co by to mělo být za úpravu_
Datum: 21. ledna 2012 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel13075
 V tom případě se omlouvam,špatně jsem si asi vyložil to,co sem si přečet u tebe na diskusi.
Datum: 18. ledna 2012 20:03
Jméno: Jakub
IP: uživatel7914
 A hlavne nevim jak si na to prisel ze by nam mohlo vadit ze bude rychlejsi kdyz tam vubec nepíse jaký závody jezdí jestli teren nebo silnici
Datum: 18. ledna 2012 18:49
 standa: vyfuky prodavame tak ...staci se jen domluvit a kdyz nekdo bude chtit tak mu klikdne udelame i ten nakres kdyz nebude chtit vyfuk koupit ale davame to jen tem
ktery si válec chteji koupit...a ze bude nekdo rychlejsi nez my to nam ale fakt vubec nevadí  aspon bude s kým závodit
Datum: 18. ledna 2012 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel13075
 Ty vole to bych taky uměl nékomu udělat válec za 5 tisíc a pak muříct sorry,nákres výfuku ti nedam,abys nebyl rychlejší jak já...on chce full servis...
Datum: 18. ledna 2012 18:24
Jméno: Jakub
IP: uživatel7914
 http://muwa.blog.cz/1001/nase-nabidka
Datum: 18. ledna 2012 17:43
 Zdravíčko.Prosím Vás mám dotaz.Je to sice kravina, ale každá koruna dobrá  Chtěl bych si sehnat starší plášť a udělat z něj ,,zimní" do sněhu a na led. Koupil bych asi 30×6/8 šrouby (vratové), matky, podložky. Zevnitř pláště bych provrtanou dírkou prostrčil šroub a zvenčí dal podložku a dotáhl. Potřeboval bych ale poradit, jestli s tím má někdo nějaké zkušenosti...? ůčinnost, kolik šroubů, jak nahusto v plášti? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 19:56
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 nedelej to,kámos to zkoušel a pěkně mu to rozervalo nou a ruku.Byla pro něj tam sanitka.Fuj je mi s too ještě ted blbe.\\r\\nNEDELEJ TO JINAK ZKONCIS V NEMOCNICI
Datum: 18. ledna 2012 19:56
 jen tak pěken děj šrouby at si zkurvíš duší
Datum: 18. ledna 2012 19:33
Jméno: matesbiker
IP: uživatel9262
 hele nevim jestli to za to stojí jestli máš natolik překoňovanej speciál a řek bych zkus klasiku drapák, dá se sehnat za 500 přes nějakou inzerci, ty šrouby, nevim jestli to má cenu, jestli jezdíš po ledě tak možná jinak bych tam výhody neviděl a ani tě s tim nepustěj na závody
Datum: 18. ledna 2012 17:45
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 9:45
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 No nesmíš na elektroniku koukat jako na anatomii, v elektronice málokdy najdeš "slepé střevo" bez kterého se bez újmy zapojení obajde
Datum: 18. ledna 2012 9:45
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 22:33
 diky ,...kolecko ® maš to dobre udelany  ... aj celou dilnu aj motorky
Datum: 18. ledna 2012 22:33
 čz 180 mě stála směšnejch 5000kč...když jsem ji kupoval tak měla natočeno asi 38 tis, teď má 54, a v podstatě bez větších závad, jede to docela pěkně, podvozek funguje suprově  Maximáku ani nevim, na radaru 117km/h, víc už by to asi nejelo...
Datum: 18. ledna 2012 18:54
 Ta ČZ 180 je skvostná  kolik tě stála ? a kolik jede ?
Datum: 18. ledna 2012 15:57
 spojka: dělala se třeba 250/471, najdi si to na netu, je to dost podobnýá, až na nádrž a motor...pak se dělala taky 350/472, ale těch tady moc neni...
Datum: 17. ledna 2012 21:10
Jméno: spojka
IP: uživatel12547
 kolecko,,,ta čž 175 zluta...existuje i ve 350 nebo v 250 v toto typu???? díky
Datum: 17. ledna 2012 20:14
Datum: 17. ledna 2012 20:02
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Vypadá to dobře
Datum: 17. ledna 2012 19:58
 nedelal sem to sprejema ale stříkacích pistoli pres kompresor
Datum: 17. ledna 2012 19:32
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cau draci delal sem GO motoru a daval sem nove loziska na kliku a koupil sem RS tak sem z nich dal pryc jenom ty gumy a nejakou vazelinu sem z toho dostal tak by me zajmalo jestli to nejak moc vadi kdyz tam nejaka zustala ? mela by se vypalit ne ? nezku*vy ne to valec po vybrusu nebo neco ? (ps:nejde mi tet o fichtla ale vseobecne) diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 22:06
 u nás taky seženu jen 2RS takže to odloupnu a vazelinu tam nechám... nic to tomu neudělá...a hulit to nehulí
Datum: 18. ledna 2012 22:06
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 wepo: presne tak mas pravdu C3 tam mam to je jasny .. jo davaj se do kol ale ja jiny nesehnal a ten typek me rek ze to staci sroubovakem odloupnout  a asi mate pravdu vono se to s benzinem rozredi ale pak to huli jako krava
Datum: 18. ledna 2012 11:04
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Na kliku mají být ložiska C3! S vůli za studena... jinak ty RS se myslím dávaji do kol... Ale nejsem si jistý..
Datum: 17. ledna 2012 21:10
 Přesně tak, vazelína tomu podle mě neuškodí...
Datum: 17. ledna 2012 19:48
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Pokud jde o 2T motor tak ten se maže směsí oleje a benzinu tzn. ze v tom benzinu se ta vazelina nejspíš rozpustí projde do válce a tam se spálí a nic spatnýho to neudělá.
Datum: 17. ledna 2012 19:33
|



|