|
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zdar draci jak poznám že je to origo 21 a né odstrojená 20?? mám totiž doma jawu 21 a má papíry z 20 v apírech je datum registrace 1970 a na kostře 1971 dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 20:47
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 to, že máš v papírech napsanej jinej typ není vůbec neobvyklý....kámoš měl mustanga s originálníma papírama ve kterejch byl napsanej typ jawa 20
Datum: 15. prosince 2012 20:47
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 tak je to jawa 21 z roku 68 +- jen nemá originální doklady a kryt řetězu tam není žádný jinak vše jak má být až na lak dík moc všem
Datum: 14. prosince 2012 17:16
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 no logicky ti hrazdáky sou většinou taková určující věc 20 měla rovne a každý měnil jen plechy max kříže a řidítka zustala pokut to má hrazdu máš štešti vypadá to na zachovalou 21 řekl bych díry na podlahu měla i 21...stačí se podívat na foto z doby výroby...
Datum: 14. prosince 2012 12:01
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 plechová kyvka se dělala od 67 tuším do 71
Datum: 13. prosince 2012 20:31
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 má to hrazdu, lišty, díry pro podlahu a plechvou kyvku jak jsem tak koukal tak je to 21 z roku kolem 68
Datum: 13. prosince 2012 19:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14842
 ne všechny ..první měly plechovou .. pokut má lišty pod sedlem z hliniku tak by měla mít hrazdáky a rychlopal kříž samohřejmě se stupačka naštoubovanejma a brzdový pedál jak mustang a kolínko výfuku je víc prohle výfuk jde víc nahoru..pozor díri na podlahu v zadním plechu sou zachovány
pokut jde o typ 210(bez lišt s prolisem pod sedlem) zase se snad liší jen křížem a břížkem ....
Datum: 13. prosince 2012 19:06
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 20 ma lisovanu zadnu kyvku a 21 ma trubkovu
Datum: 13. prosince 2012 17:52
|



|