Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau hele- taky vam tady ted nejak blbne to vyhledavani na tehle srankach - ja jsem si chtel vyhledat muj dotaz z minula a hodilo mi to sem mrte starej co jsem daval pred mesicema a ten co jjsem daval posleden mi to nenaslo- tak jestli to je chyba tady nebo co???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 16:39
 jo taky mi to blbne,vono to vyhledává tvoje jméno především v odpovědích na otázky,ale tvoje otázky to moc nehledá,to mě taky štve
Datum: 11. března 2010 16:39
 CAU jak mam dat obrazek na muj profil aby nebyl černej dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 16:38
 jj dík a jak ho mam pak smazat
Datum: 11. března 2010 16:38
 já ho tu většině nahrávám v jpeg
Datum: 11. března 2010 16:33
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 a v jakym
Datum: 11. března 2010 16:28
 nahrát ho v dobrám formátu
Datum: 11. března 2010 16:24
 Čau Seso odkaď obědnávaš věci na fichtlkramek dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 14:34
 tak to jo
Datum: 11. března 2010 14:34
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Obednava je prevazne od vyrobcu
Datum: 11. března 2010 14:31
 a co
Datum: 11. března 2010 14:27
 tys to zabil no
Datum: 11. března 2010 14:21
Jméno: Hlmut
IP: uživatel3093
 Zdar Seso, kdyz uz prodavas DellOrto karbce, nebudes k nim mit i nahradni dily? Napr. ventil plovaku apod.? A jak to vypada se zavodnima lamelama na pio? Proc zmizely z kramku a budou jeste? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 7:41
 del orto se dovazi jen jako karbec,,, a zatim neni poptavka po dilech,, pac jsou to drzaky,,, kazdej se toho boji se tim zabejvat,,, jinak lamely budou jen nalepily tlusci oblozeni a tak jsem jim to poslal na zpet aby se to doladilo k dokonalosti,,sesa
Datum: 11. března 2010 7:41
 Zdarec co mislíte co se změní když vytáhnu z origo výfuku tu tlumicí vložku
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 17:06
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ale zase mu to jde mretě do otáček a zní to jako kroska
Datum: 11. března 2010 17:06
Datum: 11. března 2010 16:31
 bude to strasne rvat a snizi se ti vykon
Datum: 10. března 2010 23:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zkus a uvidíš
Datum: 10. března 2010 21:23
 zvuk
Datum: 10. března 2010 21:22
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
Posl.aktualizace: 11. března 2010 22:42
 hele jako misto toho, aby jste byli rádi, že se nekdo snaží oživit značku, tak ho jeste zprcate... nadavate na komouse, ze nic nenechali vyvijet a pritom sami jste proti vývinu! se zamyslete... tady pán z Opavy chce oživit české stroje a vy máte takový kecy, a přitom jste samy dokázali totální houno
Datum: 11. března 2010 22:42
 kritizovat umí každej.skuste sami neco vyrobit a uvest na trh.new pionyr stojí cca 28 tis.je to stroj se 4t,4q,se starterem, s designem v retrostylu.nejlepší 50 z číny
Datum: 11. března 2010 20:37
 já bych nejradši zakazal delat tyhle pos*any repliky protože to většinou dopadne tak že to nemá nic společnýho s originálem třeba u tohohle velorexu to platí dvojnásob
Datum: 11. března 2010 15:49
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ten velorex stratil uplne pointu kvuly ktere se ten stary ,,splaseny stan'' vyrabel... drive to bylo vozitko pro ty kdo nemel moc prachu a tet se vyrabi
pro ty co nevi co s penezma a kupujou same pi......
Datum: 11. března 2010 14:42
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 mamm nato stejnej nazor..treba ten new PIO to sami...hnusnej bakelitak,naserou do jawky ktera byla vzdy 2Tcko nakej posranej 4T od hondy..podle me to do pionyra nepatri...je to trapny a hnusny....
Datum: 11. března 2010 14:35
 přesně tk,pěknej hnus...
Datum: 11. března 2010 6:55
 at dou do prdele s temahle hnusnejma replikama...to neni ono,pravej velorex tim ztraci historii...za 30 let kdyz se rekne velorex,tak si kazdej predstavi tenhle novej ,a ne starej krasnej hadrovej...
Datum: 10. března 2010 23:59
 Přesně tak... Kdyby se to vyrábělo uplně na chlup szejné jak originály aj s motorem,to by byl luxus co? Jenže k tom uuž nepřijde... Jinak ten californian je jedina replika,která se mi trošku líbí
Datum: 10. března 2010 20:46
 Teď je to samej NEW pionýr, NEW Californian, ale na ty strarý originály nic nemá. Ten hadrovej je hezčí.
Datum: 10. března 2010 20:27
 zdar, nebyl by tady někdo z Prahy kdo by mi byl schopnej poskládat motor z fíka i s magnetem atd.? nikdy sem to nedělal a nemám s tím zkušenosti... na ceně se domluvíme.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel8927
 Hradečno (Kladno)
Datum: 10. března 2010 22:14
 čau když chci jezdit s jawetou 551 musim mít papíry???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 21:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tu kartičku koupíš běžně na internetu na aukru třeba...ale myslím že ani není potřeba..že to jen pojistíš a dobrý
Datum: 10. března 2010 21:13
Jméno: Michal
IP: uživatel4285
 Tak je to originál dávali to k tomu ted nevim kde by jsi ji sehnal
Datum: 10. března 2010 19:09
 kde se dá ta kartička sehnat?
Datum: 10. března 2010 18:44
Jméno: Michal
IP: uživatel4285
 Jawetta má TP ale asi není potřeba je to taková malá kartička sám ji mám
Datum: 10. března 2010 17:42
Jméno: Michal
IP: uživatel4285
 Jawetta má TP ale asi není potřeba je to taková malá kartička sám ji mám
Datum: 10. března 2010 17:18
 řidičák,pojištění,kartičku
Datum: 10. března 2010 17:05
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 řidičák a povinné ručení. TP jawetta nemá.
Datum: 10. března 2010 16:57
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 povinné ručení + řidičák na AM, A1, AO, A nebo B
Datum: 10. března 2010 16:35
 a neviděl jsi ho někde nebo neznáš někoho já sem nic na netu nenašel možná neumim hledat
Datum: 10. března 2010 15:58
Jméno: Michal
IP: uživatel4285
 Cus. potřebuješ řidičák a techničák
Datum: 10. března 2010 15:51
Jméno: Petr
IP: uživatel8924
 Ahoj, tak jsem včéra prodal mustanga a dneska koupil ČZ 175/487 přestavěná do crosu... první čeho sem si všiml je, že na řadící páce (zároveň nakopávačce) je trochu oleje...tam asi patří nějaké těsnění žejo? co vše musím rozdělat abych mohl těsnění vyměnit a předpokládám že se dá v pohodě koupit... dálší dojem, že šmajdá zadní kolo, povolené některé dráty... zezačátku nechtěla chytit, protože je přecejenom velký mráz, ale pojistilo to roztlačení... pak sem se naní projížděl a v nízkých otáčkách se dusila....a teda spojka byla nehorázně ztuhlá, asi také kuli mrazu a možná .....a jak ředíte benzín s olejem ? Protože ten chlap mi říkal že 1:25, to se mi zdá blbost..díky za všechny odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 20:31
Jméno: Petr
IP: uživatel8933
 Fakt dík...moc mi to pomohlo...
Datum: 10. března 2010 20:31
 Ahoj no záleží co máš za těsnění pod tím spojkovým víkem.já u 487ky tam mám nějaké snad gumové nebo co a to jsem použil zpět,stačilo ho potřít olejem nebo vazelinou a těsní vklidu dále. Pokud tam máš papírové těsnění,tak to se asi poškodí,tak si je můžeš někde koupit nebo se dá i vyrobit z tvrdého papíru,ale je to piplačka. Dá se koupit v nějaké mototechně nebo v autoservisu s díly nějaký tmel na utěsnění vík nebo skříní.Já používám PAULIN, s kterým mám dost dobré zkušenosti,musíš ale ty styčný plochy víka pořádně odmastit - technickým benzinem nebo acetonovým ředidlem.Pak to dle návodu naneseš a jemně utáhneš,aby to nevílizalo,až tak za 2-3hodinky to dotáhneš všechny ty šrouby. nebo se dá koupit motorový silikon,takových tmelů se dnes dá koupit dost,jsou velmi odolné. No já pincka nemám,takže nevím jak se tam šteluje předstih a odtrh,ale řekl bych,že to bude obdobný. Já to dělám přímo dle příručky,kterou mám. Jinak stačí sundat svíčku ,vzít si tak 90ku hřebík,najít horní úvrať a podle nějakého plechu kolmou na hlavu motoru si poznačíš tenkou fixkou,pak uděláš zářez pilkou na tomto místě a pomocí posuvného měřítka - šuplery - naměříš 2,9-3mm směrem nahoru,to kvůli tomu jak budeš snižovat píst otáčením klikovkou - pomíc klíčku 10 za šroub držící vačku myslím směrem doleva.Musíš to mít ale dle tý roviny - plechu nebo já svíčáku.Pokud to tedy budeš mít v horní úvrati tak v té se nastavuje odtrh na kladívku - 0,4mm spárovou měrkou. pak pomocí hřebíku a té roviny a klíčkem otáčíš klikovým hřídelem doleva - snižuje se píst - přesně na tu naznačenou rysku. v této poloze by mělo být kladívko spenuté. Pokud není povolíš šrouby držící tu celou kulatou destičku - jsou 2. Otáčením destičky doleva předstih zvyšuješ a doprava je tomu naopak.To znamená až bude seplé kladívko tak utáhneš ty šrouby připevnující destičku a máš to nastavené.Doufám,že jsi tomu porozuměl,když tak se zase zeptej,poradím.
Datum: 10. března 2010 20:00
Jméno: Petr
IP: uživatel8933
 Joo a eště, když ale sundam to víko spojky, tak zase budu muset měnit těsnění toho víke ne? Jo a jinak všem dík moc za rady, přecejenom nemam ještě tolik skušeností...
Datum: 10. března 2010 18:47
Jméno: Petr
IP: uživatel8933
 No na fichtlovi jsem si předstih šteloval sám....ale jestli je to stejně nebo nák jinak?
Datum: 10. března 2010 18:45
Jméno: Petr
IP: uživatel8933
Datum: 10. března 2010 18:41
 jj je to dulezity dat paku do polohy startovani..ja kdyz to sundaval poprvy tak sem to nevedel,paka na me po sundani vika vylitla a ja tam pak startovaci segment s pruzinou nasazoval asi pul 20 minut,s kamosem
Datum: 09. března 2010 20:53
 Jo Zajic13 ti dodal nějaký info k tomu mýmu. Jinak ano 487kovej motor je taky jedopákovej a musíš samozřejmě vypustit olej z převodovky výpustným šroubem zespodu a povolíš jeden šroub páky - start páku stáhneš,pokud nejde,tak šroubovákem ji rozevřeš. Jinak předtím něž jí sundáš,dej si jí do startovací polohy - zatlačit dovnitř a otočit dozadu. Je to kvůli zamezení tomu,aby na tebe nevyskočila pružina po sejmutí víka,Pak vytočíš všechny šrouby víka - M6ky. Pokud víko hodně drží dá se vypáčit pomocí šroubováků za výstupky víka zleva a zprava. po sejmutí víka,na tom hřídeli uvidíš ten těsnící černej kroužek,dá se vytáhnout slabším šroubovákem a jednoduše vyměnit,novej pomažeš trochu olejem a je to. je to jednoduchá výměna.
O předstihu a odtrhu jsem taky psal,kdybys nevěděl jak to seřídit tak se zeptej,umím to celkem dobře nastavit.
Datum: 09. března 2010 20:48
 jeste doplnim,ze to,ze to de blbe do otacek,muze taky zpusobit spatnej predstih,odtrh nebo svicka..mam cz 175/450 taky cross,a kdyz sem ji koupil mel sem ten samej problem..jak ti tu uz poradil Alesblaha : vycisti komplet karbec,vzduchovej filtr,taky vypal vejfuk od karbonu,a taky bys moh vymenit krouzky..ja si taky myslel ze to bude v dobrym stavu a krouzku tam chybelo asi pul centimetru,jak byl ulomenej..a s tou radickou-nevim jak je to u tvyho motoru,jeste sem ho nemel,ale u mojeho 175/450 sundam viko spojky a jenom ten O-krouzek sundam a dam tam jinej..ale fakt nevim jestli je to tak i u tebe,ja mam jednopakovej motor  jo a prosimte,nemel bys nekde fotky ty cezety? doceal bych se kouknul jak vypada..
Datum: 09. března 2010 20:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 v žádném případě neředit 1:25 ale 1:40 umaže to v poho
Datum: 09. března 2010 20:10
Jméno: Petr
IP: uživatel8925
 a jenom ještě to stačí sundat ta řadička na výměnu toho těsnění?? a nebo se musí sundat celé víko atd.?
Datum: 09. března 2010 19:57
Jméno: Petr
IP: uživatel8924
 Díky moc, hodně mi to pomohlo...a si tu asi jedinej slušnej kterej poradí a nedělá si z toho srandu....dík
Datum: 09. března 2010 19:26
Jméno: Petr
IP: uživatel8924
 Jelikož je v dobrym stavu tak bych řekl že jo....a řakne mi teda prosim někdo jak to ředí??
Datum: 09. března 2010 19:22
 Pokud nebudeš něco vědět,zeptej se...
Datum: 09. března 2010 19:21
 Nazdar draku,takže na tu společnou hřídel startování i řazení patří takový černý stírací kroužek - těsnění,dá se koupit asi za 5Kč, myslím, že ho tu SESA má,jo tady: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1144.html. No tak to,že ti šmajdá kolo - to máš rozcentrovaný, zajdi do cykloservisu a nech si to vyvážit to kolo a vycentrovat. Benzín s olejem tedy já ředím na své ČZ 450 i 487 v poměru 1:33,na záběh je spíše 1:20 a 1:25. No to dušení v nízkých obrátkách - záleží na nastavení karburátoru. Především na poloze jehly - na kterém zářezu a také na seřízené bohatosti směsi + volnoběh. Dá se to krásně vy štelovat dle příručky: http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_487/navod/vydano_1983 nakoukni do té příručky,pročti si to - ulož si to do počítače ty jednotlivé stránky a pročti a vyčisti celej karburátor,nastav si jehlu,dle příručky to zhruba nastav na ty hodnoty udaný a pak na motorce při zahřátým motoru to dosešteluješ.Samozřejmě by jsi měl mít dobře seštelovaný i předstih a odtrh.
Datum: 09. března 2010 19:21
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 de o to jestli s tim do lesa dojedes
Datum: 09. března 2010 18:48
Jméno: Petr
IP: uživatel8924
 No ani bych neřekl, přecejenom tohle má mnohem větší výkon...větší kola lepší tlumiče(zadní centrální) vejfuk nahoře, konečně nebudu furt dřít v lese o zem...a takovejch věcí bych našel...
Datum: 09. března 2010 17:48
 zlatej mustang
Datum: 09. března 2010 17:39
 zdr - prosim vas- poradte mi nejaky stranky - neco jako jawa-50.cz - ale aby se tam nasli navody na kejvacky- treba potrebuju se naucit jak sestelovat original donijeni na kejve
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 21:01
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 jj -dikes - ja to na ty jawamaniii nemohl najit
Datum: 08. března 2010 21:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 08. března 2010 20:27
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 hoši kolik mužu dostat za tohodle pařeza?je s TP má technickou,nový ložiska,simerinky,srovnaná klika,nový kroužky,komplet přetěsněný a vzhledově to vidíte.akorát co mně docela sere že sem měl dvakrát rozpůlenej motor kvůli tomu že nešlo startovat,segment má všechny zuby ale prostě nešlo to,na roztlačení chytne tak na metru,
http://ulozto.cz/4212475/dsc00351.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 20:20
 dam ti 6500kč  pokud máš zájem tak se ozvy
Datum: 11. března 2010 20:20
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 hele hoši držte huby,kdyš se chcete projevovat jako dementi tak klidně ale když se normálně zeptam tak čekam nějakou logickou odpověď.a všichni tři dementi zavřete huby a děte do prdele jasný?beztak ste desetiletý fakani který neví vo co de tak fakt vám řikam držte huby!!!!!a vápník si žer sám ty kreténe!!!!
Datum: 09. března 2010 19:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No já bych spis rekl bananoveho Kravíka,je v něm hodně vápníku,který prospívá malým dětem.
Datum: 09. března 2010 19:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No já bych spis rekl bananoveho Kravíka,je v něm hodně vápníku,který prospívá malým dětem.
Datum: 09. března 2010 19:11
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 bydlim 17km od Písku směrem na Prahu,dyštak napiš na mail bezmozekk@seznam.cz
Datum: 09. března 2010 15:09
 Zdar, sice to není pařez, ale měl bych zájem, odkud jsi?
Datum: 09. března 2010 14:55
 pěkný, akorát bych tu SPZ spíše přinýtoval protože šroub i kdybys měl tam pojistné matice může vypadnout.
Datum: 09. března 2010 14:03
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 já co sem koukal na netu tak se po GO prodávají něco kolem 13-14 tisíc ale musí bejt fakt pěkný,ale jestli je to prodejný to fakt nevim.nevim co bych si za to měl říct proto se ptam
Datum: 08. března 2010 20:28
 no, jakou máš ty představu? Kdybych měl řekněme zájem, neříkej, že nemáš nějakou cílovou sumu.
Datum: 08. března 2010 20:21
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 zase nějakej dement se ozal
Datum: 08. března 2010 20:15
 místo vanilkového bych spíše přemýšlel na jahodovém,přecejenom má měně enzymú které škodí tělu,a nadměrně neopotřebovávájí svaly...
Datum: 08. března 2010 20:14
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 Dám ti za něj tři voskovky a jedno vanilkovy mliko.
Datum: 08. března 2010 20:08
 Zdravím idem dávať trochu sekundárny prevod dokopy a chcem si kúpiť origo nový veniec na rozetu a 12 sekundár a ide o to že mám doma fungel novú reťaz do babbety 111 článkovú a tá do pionera má 114 či to tám dopasujem alebo musím dokladať članky??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 19:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já jsem na babettu 207 měl 111 článků řetěz..... ještě jsem ho musel o 6 článků zkrátit a pak ještě mrtě posunout kolo, aby se vyšponoval. zkus to, ale podle mě by ti to pasovat mělo
Datum: 08. března 2010 19:26
 když tam dáš to 12 zubé sekundáro,co nejvíc posuneš kolo dopředu,mělo by to tam jít,ale nikdy sem to nezkoušel,takže jen tak si to myslim
Datum: 08. března 2010 19:03
Jméno: Roman Vaňousek
IP: uživatel7934
 cus draci je babetta dobrej stroj na jezdeni???a je pravda ze kdyz je poradne sestelovana tak jezdí lip nez fichtl???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 19:49
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 musim vam říct že mam 2 fichtly a babetu a ta babeta je tedkom nově zajeta a jede lepe než fichtl ma rychlejší rozjezdy je 2 rychlostní
Datum: 09. března 2010 19:49
 no dejme tomu že mam skušenosti s obojim je fakt že když sem sedl na babetu tak se mi pekne jelo ale musi to byt 2 rychlostni to pekne sype a pokud si zainvestuješ do upraveneho valce nasledne věčiho svodu na vyfuk tak ti pojede i lip než fichtl ale zase nekomu lip sedi řazeni na babete jenom přidaš plyn a vyjo
Datum: 09. března 2010 7:02
 Řekl bych že ne. Možná na nějaké krátké stometrové trase by dobrá babetta vyhrála proti pinckovi ale kdyby se závodilo na trase 5Km tak jí pincek ujede třeba aj o 3 kilometry... Vím že se ptáš co je lepší a né na závody  Říkám to jen tak pro představu  Pincek je prostě nejlepší
Datum: 08. března 2010 21:14
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Babetta jede dobře po městě... je to na takové cuk sem cuk tam. Ale lépe než fík to nejezdí. Nemá to řazení.
Datum: 08. března 2010 19:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pro Luboš: já bych tě nechal projet s babetou mý tety a hned by jsi změnil názor   ale jo je to celkem spolehlivý a spořivý..ale líp jak pincek to nejede
Datum: 08. března 2010 19:08
Jméno: Luboš
IP: uživatel1420
 do kopcu tahá hepší na rovině je pomalejší hlavně je uspornější a spolehlivější
Datum: 08. března 2010 18:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Neni to pravda
Datum: 08. března 2010 18:40
Posl.aktualizace: 09. března 2010 18:03
 nn nemám,akorát jak sem stříkal jednoho fíka černým matným sprejem,to je pravda toto byl na hovno lak,strašně lezl dolu,ale není sprej jako sprej,,,,,kompresor bych použil hned kdybych ho měl....
Datum: 09. března 2010 18:03
 zlatý kompresor......
Datum: 09. března 2010 14:06
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 "vydrží si myslim"........je videt ze s nim zatim skusenosti nemas,proto ten obrat "si myslim"....ja si to driv taky myslel.....neni to pravda......ja spreje nedoporucuju,dokonce od nich lidi odrazuju......to je tisickrat lepsi to doma amatersky zaprskat syntetikou a mít pomeranč nez spreje....mozna kdyz se udela dobrý podklad na plniči a koupi se nejaky kvalitnejsi autolak namichany do spreje tak to uz bude paráda..... ale ty šmejdy za pár stovek sou tak drobný retuše
Datum: 09. března 2010 14:00
 já nwm co máte šeci proti sprejum?kdžy to dobře uděláte na to dáte vrstvu bezbarvýho laku,tak je to super lak který slouho vydrží si myslim
Datum: 09. března 2010 13:50
Jméno: KArel
IP: uživatel1200
 Zdar,
spreje nedoporučuju. I tenhle je k hovnu i když je drahý. Neudělá to žádný hezký lak.
Datum: 08. března 2010 22:53
 no hele,sice o tej barvě nic newím,ale neřekl bych že největší sra*ka bude stát 300 kč
Datum: 08. března 2010 21:37
 muzu te ujistit ze Dupli-color je ta nejvetsi sra*ka mezi sprejema vubec. kvalitni spreje jsou od Motipu , predevsim ty 150ml jak je na nich nejaka skodovka.. ale na motorce ti to stejne moc dlouho asi nevydrzi...
Datum: 08. března 2010 19:25
 no já bych to zkusil,ale to bych koupit tři na blaták,zadní a přední plech,jeden se mi nevyplatí,ale nwm,když si šecky na spreje ztěžujou...ale tenle vypadá dobře
Datum: 08. března 2010 19:20
 Pokud to zkusíš tak napiš celkem by mě zajímalo za tu cenu jaký to bude
Datum: 08. března 2010 19:16
 Zdar draci,jedete někdo Fichtl cup Medlov 25.4.?a nevíte jak ta trať vypadá(bláto,sucho,sníh)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 20:27
 bláto sucho sníh ?  pocítej ,že tam bude půl metru sněhu   25.4 přemejšlej
Datum: 11. března 2010 20:27
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 To nejni tak hrozný,tohle jezdím pořád nejblíší závody mám kolem 80km jinak jezdím pořád kolem tý stovky-120km hold na vysočině toho moc nejni jenom ten ostašov.
Datum: 08. března 2010 21:52
 Aha..tak asi nepojedu,mám to 70 km od domova
Datum: 08. března 2010 17:46
 u Uničova
Datum: 08. března 2010 17:29
 Který Medlov?Ten blíže k Brnu nebo k olomouci?
Datum: 08. března 2010 17:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zdravim... daji se ložiska na čezetáckejch kolech typu 45x vytlouct zkrz, nebo každý na svou stranu? A ještě má někdo zkušenosti s těma replikovejma těsnícíma maticema do předních tlumičů? Slyšel jsem, že to neni žádnej zázrak...je teda lepší vyměnit pouze gufera ve starejch?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 16:13
 Ahoj lk, tak k těm kolům teda nic nevím páč jsem nikdy ložiska v kolech neměnil, ale určitě na to přijdeš s příručkou v ruce. T y replikový matky určitě nekupuj,jsou to turecký šunty,co jsem slyšel a jde to ztěžka a netěsněj ještě k tomu. Určitě vyměň v té matici ta gufera - rozměr 32x39x8,dají se koupit např. tady: http://zbozi.arkov.cz/i/25513-32x39x8-gwa-nbr-gufero-jednobrite-gufero.html . k těm pružinám ti řeknu jen toto - Nevím jak mají být dlouhý teda, ale mají je tady, ovšem nevím jestli by pasovaly,to si změř ty svoje,případně se zeptej na jawamanii,tam to budou vědět. Tento odkaz: http://moto-ustinl.cz/ItemDetail.aspx?kod=01327085CZ12
Datum: 09. března 2010 16:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a ještě nevíte někdo o nějakym eshopu, kde by se daly sehnat nové pružiny do těch vydlí z 45x?
Datum: 08. března 2010 17:12
Jméno: grisom
IP: uživatel8920
 zdar hoši je jawa 250/559 dobrej stroj?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 18:00
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 je to supr stroj ma hodně výkon narozdil od jinejch jaw 250
Datum: 08. března 2010 18:00
 musím souhlasit  nemůžu si na ní stěžovat, akorat mně poslední dobou zlobí převodovka
Datum: 08. března 2010 17:20
 Jako 250ka je to výborný stroj. Mám ho už nějakou tu dobu a nemůžu si stěžovat. Udajně je to i lepší jak 592... Troufl bych si i říct že 559 je nejlepší lehce dostupná 250Ka jaká může být
Datum: 08. března 2010 16:10
Jméno: fichtlar
IP: uživatel1506
 cau draci da se nekde sehnat novej radici automat na fichtla?? ptam se proto ze me doma prebejva par automatu funkcnich tak bych je chtel prodat a nevim jakou maj hodnotu a jestli ma cenu je dat na aukro?? A jakou cenu maj kartery slusny neznyceny maj este prepazku u zapalovani?? dekuju za kazdou odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 20:11
 Ty kartery bych typoval tak na 150 korun a ten automat tak na 50-100Kč když si vezmeš že kompletní plně funkční motor má cenu 500Kč... Na aukru jsem měl kartery na 05+21 a kompletní i s víkama zapalování a spojky. Daval jsem k tomu i hlavu,valec a nove tesneni a za stovku jsem to nemohl prodat. Mel jsem to tam mesic a nikdo to nechtel
Datum: 07. března 2010 20:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši zkusili jste už někdy svíčku z motorové pily do fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 15:46
 nechápu smysl otázky a navíc z dnešních motorových pil jsou svíčku malé. Tsss to jsou otázky
Datum: 08. března 2010 15:46
Jméno: standa
IP: uživatel3610
 mel sem ji v motoru z pareza co sem mel jako malej v motokare.......jednou sem ji uvaril a ta svicka vyletela z hlavy a vzala sebou závit.......nedoporucuju......je proste kratka.......
Datum: 07. března 2010 22:15
 Víte prd ani nevíce co melete má krátšá dýlku závitu a pokud jste jí tam dali tak se nebránim tomu že to jelo dobře ale pak tam budete chtít dá zase tu co je dělaná pro tuhle hlavu a už jí tam nedáte protože zbylej závit co ta svíčka z tý motorovky nevyužila bude zanešenej karbonem a bude bránit volnýmu našroubování,záleží však jak dlouho ste tu hlavu takto trápili,nehledě na to že se ten závit tkzv. natahuje protože ta hlava má určitej kompresní poměr a ten závit má svoje parametry dělaný tak aby těmto tlakům odpovídal vůči životnosti!
Datum: 07. března 2010 22:00
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 kamos tam dal z motorovky a uplna pohoda snad ten fichtl jel lip
Datum: 07. března 2010 21:18
 Má jinou velikost. Ale měl jsem ji na Pionýrovi položenou, když jsem ji čistil.
Datum: 07. března 2010 19:39
 Presne proc by jsme to meli skouset????
Datum: 07. března 2010 19:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A prco by sme to meli zkouset?
Datum: 07. března 2010 19:25
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to podle mě nepasuje(jiná velikost)
Datum: 07. března 2010 19:22
Posl.aktualizace: 07. března 2010 22:20
Jméno: standa
IP: uživatel3610
 Jawa 250 typ 11 Pérák......mam tam presne tohle.......jde do toho normalne rotor z kejvačky ale bacha,vačka musi byt na peraka!!! a je tam dost choulostivy odizolovani kladivka!!
Datum: 07. března 2010 22:20
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 není to náhodou s pětistovky nebo tak ?
Datum: 07. března 2010 18:58
Jméno: ronie
IP: uživatel8916
 myslim si že z péráka
Datum: 07. března 2010 18:49
|



|