|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jezek
IP: uživatel8998
 Zdravim. Chtěl bych opravit pár orezlých míst na mém Stadionu S22, ale nedělat komplet novej lak. Má to eště poměrně slušnej origiginal lak, tak bych nerad mojí snahou způsobil nepěkné fleky. Nevíte prosím jestli se dá eště sehant barva odpovídající originálu a jaký označení typ atd?? (Stadion - zelená-mentolová / bílá-slonová kost). Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 16:30
 leda tak, protože i kdyby si měl číslo odstínu, tak to stejně bude už jiný - ten lak na tom mopedu za těch padesát let taky malinko změnil odstín.... Podle mýho tam bude flek vidět vždycky, pokud teda nenarazíš na opravdu dobrýho míchače.
Datum: 21. března 2010 16:30
 zajet do obchodu s barvama a nechat si to namichat podle stareho laku
Datum: 21. března 2010 15:25
Posl.aktualizace: 21. března 2010 13:38
Jméno: teknous
IP: uživatel3956
 cus lidi,prosimvas sli by tlumice z emzety na mustanga?dik predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 16:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Všechno jde. Ale možná, že to bude hoodně složité. Spíše bych volil tlumiče ze simáka  . Myslím že MZ ETZ jsou jiné než na fíka.
Datum: 21. března 2010 16:40
Jméno: roman
IP: uživatel7934
 cus draci je pionyr dobrej stroj????kolik ste na nem jeli nejvice???a jak taha do kopcu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 20:42
 ...no jo, ale on se bohužel seriově 4q nedával. Ale jak jsem napsal, když se vezmou pro a proti, tak fichtl dneska vychází jako lepší volba. Už jen když vezmu odolnost a blbuvzdornost, tak je to věčnej stroj.
Kdykoliv to mám rozdělaný, tak nechápu, jaktože to vůbec jede a že to vydrží to co to vydrží, dnešní sajrajty z číny nemají co se životnosti týká absolutně šanci. Jinak můj vykrákanej stroj dá po rovině
70 a mám něco kolem 90 kilo a jezdím s 12zubem na sekundáru, kopce 30-40, podle toho jak prořadím a většinou vystačím s dvojkou. Za jedna už to musí bejt sakra trhák...
Datum: 21. března 2010 20:42
 Fichtl je dobrý stroj... Velmi dobrý když se o něj dobře staráš a nejezdíš stylem: Zas to nejede kurva,kopneš do něj,hodíš ho pod plachtu a čekáš až ti ho někdo opraví popřípadě to opravíš provizorně aby to ujelo 50Km... Jel jsem s ním maximálně 75 po rovině a do kopců tahá dobře na to že je to padesátka,ale když přijde nějaký prudký kopec tak už je to horší... no ale na jedničku vyjede všechno... Hoši kdyby se do pionýra sériově dával 4.kvalt tak si může jit simson vytřít pr.. aj v kopci. Videl jsem jakési video 4 kvalta a byl to nářez
Datum: 21. března 2010 18:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Moony má pravdu. Jel jsem s kámošem. Já na fichtlu on na Simsonu Enduro. Můj fichtl krásně seřízenej. Jezdí fakticky dobře. Nebydlím zrovna v rovinách a kámoš mi na Simáku prostě ujížděl. Je to znát hlavně v kopcích ten 4 kvalt. Pak jsme jeli po celkem rozbité silnici. Já byl pěkně vyklepaný. Furt nějaké kopance a rázy. Kámoš byl v pohodě. Nakonec jsme si stroje vyměnili a jeli domu. Simson se nádherně ovládá. Jde krásně za plynem. V zatáčkách sedí mnohem lépe. Ať si říká kdo chce co chce, že Simsona předjede s fichtlem. Ale přijde kopec a konec. Simson ho předjede!
Datum: 21. března 2010 16:46
 nejlepší je samozřejmě stadion S11  , každopádně fichtl je pro začínajícího motorkáře perfekt stroj - jak na jízdu, tak v tom, že věčně něco můžeš opravovat a dá ti to něco zkušeností a něco zručností. Takovou školu ti dneska nic z těch novej sráčů nedá. No a Simson? Úplně upřímně je lepší než fichtl (je taky konstrukčně o pár desítek let mladší), ale poměr cena/využití je horší jak u fika, nebude to dneska už žádná sláva s ND a jejich ceny jistě nebudou tak lidový.. Takže fichtl, pokud je v dobrým stavu určitě nezklame a nesmí ti vadit, že pár blbečků s kšiltem nabok, co sami nemají ani na autobus se ti budou smát, když pojedeš kolem. No a holku na to asi taky už dneska nesbalíš  , ale ty co sou sbalitelný na věci typu moto/auto jsou většinou takový lehčí zboží a není tím pádem o co stát...
Datum: 21. března 2010 16:38
 souhlasím pionýr je dábelský strojj,,jel sem na simáku,a fík mi připadá o dost lepší
Datum: 21. března 2010 13:08
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Pionýr je nesmrtelný stroj... Vynikající na začátek...
Datum: 21. března 2010 13:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to si piš že to jsou dobrý stroje  lepší než simson nebo skútr
Datum: 21. března 2010 12:45
 Mam najeto 530km po výbrusu a troufl jsem si mu nandat, na 12 zub letěl 75 na rovině, kopec zvládá stabilně na 50+
Datum: 21. března 2010 12:17
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 To si piš,ten nejlepší pro začínající motorkáře a věř že i když časem přesedláš na silnější rád se občas svezeš zase na pionýru.Když je motor v dobré kondici a je dobře zajetý atd,dá
se s ním jet z mírného kopce i 80km/h.Do kopce záleží jak jsi ho zpřevoduješ,ale pak nemůžeš počítat s tím že ti poletí 80km/h.
Datum: 21. března 2010 11:56
 zdar.. když koupím papíry na fíka který už sou zrušený ale majitel dosud žijící daly by se znovu přihlásit a přehlásit na mne? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 22:42
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Pokud je už vozidlo trvale vyřazeno z registru,(TP má ustřižený roh) tak už to nejde.
Datum: 21. března 2010 22:42
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 na DI mají registr všech vozidel , takže to nezakamuflujes
Datum: 21. března 2010 13:33
 jo koukal sem tam tak nevim má li to vzít nebo ne... myslíš že by mi to na to přihlásili kdybych to nějak zakamufloval?
Datum: 21. března 2010 12:53
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Si koukal na aukro cooo
Datum: 21. března 2010 12:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli je na nich napsáno vyloženě ZRUŠENO tak už to nejspíš nepůjde
Datum: 21. března 2010 0:02
Jméno: Petr
IP: uživatel7934
 draci je mozny ze mi kamos rikal ze do simsona prichcal a jelo mu to???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 22:45
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Tak to musel bejt pořádně nachcanej..........
Datum: 21. března 2010 22:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pánové, to jsou dotazy, jako kdyby se tu ptali 6ti letý děti........ "a proč to jezdí"? "a pojede to, když do toho načůrám"? Na to se dá řící jediné: zkus si to sám  Ono pokud do toho načůral trochu, tak ono moč má větší hustotu, klesla na dno nádrže a pokud nejel na rezervo tak by mu to mělo jet. Ale jen teroreticky. Nevím jak moč reaguje s nebzínem.
Datum: 21. března 2010 11:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to možný...sračka pojede jenom na sračky
Datum: 21. března 2010 0:06
 takovejto člověk je chudák,už si ani na benzín nevydělá
Datum: 20. března 2010 22:03
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Čím dál blbější dotazy...
Datum: 20. března 2010 21:47
 znám lidi co do nádrže plivaj aby dojely dom
Datum: 20. března 2010 21:40
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tak mi vysvětli jestli normalni člověk by tam chcal????????????
Datum: 20. března 2010 21:39
Jméno: venca
IP: uživatel6843
 Čau no tak když to jenom trochu zředil tak to mohlo jet
Datum: 20. března 2010 21:38
 tak takoví otázky xDD...na takovou otázku si odpovim sám xD
Datum: 20. března 2010 21:34
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 takove otazky říkej tomu co žere seno!!!!!!!!!!!!
Datum: 20. března 2010 21:12
Jméno: Petr
IP: uživatel7934
 cus draci co mi udelaj policajti kdyz pojedu bez ridicaku a chytnou me???neseberou rodicum papiry za to??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 9:04
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tak to je nepříjemné
Datum: 21. března 2010 9:04
 neseberou, ale můžou dát odklad na řidičák tobě..... to se ted stalo známému...dělá si autoškolu no a chytlo ho policajti jak jel v aute....dostal odklad na 3 roky...takže j epekně v prdely páč má po autoškole.
Datum: 20. března 2010 21:57
Jméno: Petr
IP: uživatel7934
 Cus draci je pravda ze pionyr jede lip se svickou NGK nez s brisk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 16:42
 nejlepší pro fika byly starý PALky. Mám jich zásobu a dají se leckdy ještě normálně koupit ze starých zásob. Dnešní svíčky mi už tak na výdrž nepříjdou.
Datum: 21. března 2010 16:42
Jméno: roman
IP: uživatel6843
 Čau na NGK mi to líp startuje ale brisky jsou taky v pohodě
Datum: 21. března 2010 11:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Brisky jezdi pekna kdyz na ne snima umis ale takova NGK prezije i par uliti..
Datum: 20. března 2010 20:39
 jj nepojede to lépe...brisky na ty taky jezdím a super
Datum: 20. března 2010 20:24
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Je to fuk... Mam zkusenostise svickama NGK, Champion, Bosh, Brisk. A nezaznamenal sem rozdil. Jen to, ze NGK jsou dost haklivy na uliti. Jezdim BRISKy za 30kc a klidne u nich zustanu.
Datum: 20. března 2010 20:21
 odkdy přidává svíčka výkon?
Datum: 20. března 2010 20:13
 byl ste nekdo na burze ve tchřovicích ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 18:55
 Čau draci,mám doma rám na MZ 150,vím že by se to se nemělo dávat,ale mám inzeráty všude,tak se nezlobte,dík SESO za nesmazání.Je v dobrým stavu,nepoškozenej,cena dohodou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 14:56
Jméno: kozloň
IP: uživatel1859
 zdar, heled zajímá mě. když je tohle forum pro ostré draky a dračice, znáte nějaké holky , které jezdí na fíkovi??  tady u nás žádný takový nejsou
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 19:42
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Kdyby jen na fichtlu, ale viděl jsem už i holky jet dokonce šestidenní.
Datum: 21. března 2010 19:42
 na fichtlovi jsem žádnou hoku neviděl už roky. Dneska bárbínky jezděj u nás hojně na scootrech, pro holky je to bez toho řazení asi i lepší.Nějaký ženský jezděj na babetách a koradech. Na fichtlu si pamatuju, když jsem chodil na střední, tak po městě jezdila tak sedumdesátiletá babka. Nevozila plembák, měla šátek. A to byla velice ostrá dračice, dávala tomu co proto  .
Datum: 21. března 2010 16:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 viděl jsem na tom jet asi 5 holek z toho 2 to semnou valili 60km/h (ty ostatní tak rychlostí chůze  ) ale ani jedna neměla řidičák
Datum: 20. března 2010 12:16
 taky jednu znám...má mustanga
Datum: 20. března 2010 11:48
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 Vcera jsem zrovna jednu videl... valila si to po Kutný Hoře! Zajimaví toť pohled
Datum: 20. března 2010 10:40
Jméno: standa
IP: uživatel8987
 samozrejmne ze znam. Je jich opravdu málo
Datum: 20. března 2010 10:35
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau jak vlastně funguje ta hladina plovákové komory a ta jehla v karbecu tou hladinou se šteluje co??? a na tý jehle jak jsou ty zářezky to je na co??? já vým co se tím šteluje ale nevým jakej je rozdíl mezi touk komorou a tou jehlou
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 18:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Plovák hlídá, aby se do motoru nešla celá nádrž samospádem, ale postupně, Aby se neuchlastal. Jehla určuje poměr vzduchu a benzínu. v tom je hlavní rozdíl
Datum: 20. března 2010 18:34
 v komoře šteluješ hladinu benzínu v karbci....a tou jehlou směs benzínu se vzduchem...
Datum: 20. března 2010 9:16
Jméno: wasek
IP: uživatel3956
 Cus co rikate na tohle?Premejslim o tom,akorat skoda ze to nema papiry  ,to by asi udelat neslo co?Legalne to dat na papiry.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 21:06
 taky typuju tak 2 litry a víc..min určitě ne...dyt je tam ještě 9 dní do konce
Datum: 19. března 2010 21:06
 ale počítejte s tim že je to aukce...takže se to vyšplhá ještě docela dost...podle mě to pujde přes 2tis...uvidíme
Datum: 19. března 2010 21:00
 papíry od 500 do 1200,nejčastěji se to pohybuje okolo 8 stovek
Datum: 19. března 2010 20:57
Jméno: wasek
IP: uživatel3956
 Nn přihlášený to není,je to už čistě bez papírů.A ty papíry se pohybuju cenově jak?
Datum: 19. března 2010 20:07
Datum: 19. března 2010 19:59
 tak se zeptej jestli to náhodou neni ještě furt přihlášený a jenom stracený papíry nebo i kdyby to bylo vothlášený, tak tam co to měl puvodní majitel přihlášený tak se zeptej na dopravním inspektorátu a podle čísel se to dá dohledat ty papíry... sám sem měl tu čest to dohledávat,,, ale musíš jen na tom inspektorátě kde to měl přihlášený... další možnost je jen koupit jiné papíry a předělat výrobní štítek
Datum: 19. března 2010 19:52
Jméno: wasek
IP: uživatel3956
Datum: 19. března 2010 19:46
 a kde máš ten votkaz?
Datum: 19. března 2010 19:43
 Zdar draci,chci se zeptat,nevíte někdo o levným bezkontaktním zápalku na Mustanga?Díky předem,koukal sem že stojej kolem 3000,sada  ,tady na FK myslím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 21:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 zrob si tyristorové zapaľovanie podľa jawa50.cz a budeš maximalne spokojný ako bez toho aby si minimalne zasahoval do pôvodnej elektriky
Datum: 19. března 2010 21:19
Datum: 19. března 2010 19:48
 To je taky možnost,ale mé zkušenosti tak daleko nesahají  ,je tu někdo kdo by ho zvládnul vyrobit?Párkrát tu měl Chong nějaký příspěvky,ten se v tom asi vyzná,ale kdyby to doved někdo jiný budu rád
Datum: 19. března 2010 19:39
 žádné jiné se nedělá...můžeš si ho leda tak vyrobyt...
Datum: 19. března 2010 19:30
 zdar, mam takovej dotaz, prodává jawa v Praze V Korytech jenom jako náhradnídíly i na fichtla? a maj tam lepší ceny než u Rieggera na Proseku, Potřeboval bych si tam dát jawu 23 na přípravu stk atd.... Měli ste tam už někdo motorku? popř jakou s tim máte zkušenost... předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 18:08
 jj jak říká čezeťák, ale jelikož nám praskla u škody 105 gumová trubice s destilovanou vodou tk jsem nemohli pokračovat autem a tak jsem to sundal z vozíku a dotlačil. Naštěstí to bylo cca 500metrů před STK takže jsem to měl kousek  A předemnou stál taky fichtl ten byl však na vozíku a neměl SPZ a měl prasklý kryt zadního světla, normálně prošel tk nevím jesti byl v depozitu nebo tk něco.
Datum: 19. března 2010 18:08
 já když jsem bral po letech propadlé stk motorku na novou stk, tak sem ji ani nesundávalk z vozíku, jen se na ni podíval, podíval se na čísla, zeptal se na brzdovku a šel....
Datum: 19. března 2010 17:57
 dík za zprávu, já sem si taky řikal že to udělám doma ale nemam místa na rozdávání... asi to udělám sám
Datum: 19. března 2010 17:51
 to zvládneš sám doma přichystat, teda pokud máš možnost. Nic na tom není já jsem taky sám připravoval fichtla v létě na STK a neměl jsem ani jeden záznam ( ani netěsnost převodovky ). Stačí si to rozdělit ( udělat např. seznam co zkontrolovat ). Takže např. KOLA - nesjetý vzorek, správně nahuštěné, LEMOVKY a krytky tzn. já mám 21 a musel jsem ít lemovku kolem nádrže a otvor na cupání karburátoru a také kryt start páky na který mě upozornil že nemám, BRZDY - aby dobře brzdila kdyby náhodou chtěl kontrolovat a aby obě byli funkční....atd. Vůbec se toho neboj, spíše bych se bál na koho narazíš na tom STK jestli na nějakého hodného technika anebo na nějakého protivu....
Datum: 19. března 2010 17:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:02
Posl.aktualizace: 17. března 2010 19:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hnusný.zbytečně drahý a ještě to nepojede
Datum: 17. března 2010 19:24
 hele soupni tam vejfuk z kamionu...  na 2t musi bejt spocitanej vejfuk,nemuzes tam prdnout jakej chces...
Datum: 17. března 2010 18:56
 tohleti sežere výkon jak nic dobrýho
Datum: 17. března 2010 18:54
 je vydět že toho asi víte hodně o funkci výfuku na 2T
Datum: 17. března 2010 18:53
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Nevypada špatně a na pincka bys ho možna aj dal..ale tak proč to dělat, když lepší pincek je originální..Sice si nekdo rekne..sak ej jich jeste dost..ale neudelas spatne kdyz si to zrenovujes nez nejaky vyfuk  ...Ale zas jestli jezdis s tim po polu a tak..tak nema cenu to davat do pucu( tudiž ani vyfuk,ptz ho zedřes akorat a jsou to vyhozene prachy)..nwm co mas za styl jizdy...
Datum: 17. března 2010 18:49
 čawko...mám na nové kroužky najeto 52 km,na pul plynu s olejem 1:33,zatím to moc netahá,a za kopce to jede jen 70....co myslíte? sedne si to ještě líp a potáhne to trochu? o tu rychlost mi nejde.ale aby to táhlo,mám tam 12 zub sekundár,a kloudnej zajetej válec......dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:31
 no když jsem byl v mototechně,tak ten chlapík povídal že je to ještě origo válec,s nultým výbrusem,polák to prej není,že byl prej měl tenlou vložku
Datum: 17. března 2010 20:31
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 To máš tu sadu 40?
Datum: 17. března 2010 20:16
 3kroužák...
Datum: 17. března 2010 18:53
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 kolika máš kroužkový píst? a myslim si že bys mohl mazat 1:44 třeba...a kdyz uz mas 52 km..podle me uz je to oka...
Datum: 17. března 2010 18:52
Jméno: Filip
IP: uživatel8961
 Čau draci, nevíte kolik Nm má točivej moment ČZ 175/477 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 17:31
 cca 16,7 Nm
Datum: 17. března 2010 17:31
 Čus draci...hele mam ČZ 175 a mam na ní vzduchovej filtr jako takovej ten trychtejř a na konci mam takovou drátěnou mřížku...asi aby tim nepronikly větší nečistity...ale mezery jsou docela veliké že by tim prolezla snad i moucha... dělají se na tyto stroje nějaké vzduchové filtry? nebo je to takhle origo naschvál?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 17:32
 na 487 je papírová filtrační vložka v airboxu pod sedlem...
Datum: 17. března 2010 17:32
 tak keď chceš tak si kup tie z dirtbike ale neviem ako ti to pôjde a počul som že sú áchylné na blato že sa potom rýchlo zanesú
Datum: 17. března 2010 17:25
 a nemáš někde fotku? nebo není tady někde na fichtlkrámku? a nebo můžu tam koupit nějakej tuningovej? třeba z nějakýho Dirtbiku nebo tak? díky moc
Datum: 17. března 2010 17:23
 hm ja som si myslel že ti máš tú strú z okrúhlym valcom ale táto musí mať papierový filter ten strarý filter tam musel niekto pred tebou už dorobiť
Datum: 17. března 2010 17:17
 je to ČZ 175/487...tak asi jo
Datum: 17. března 2010 17:13
 pokiaľ to máš starú 175 s otvoreným sanim tak je to už tak od výrobi síce nič moc ale čo už musíš to pravidelne čistýť z benzínom aby bol vždy vlhký inak nebude nič filtrovať
Datum: 17. března 2010 17:01
|



|