|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci. Chtěl bych vědět na jakých pneu jezdíte. Chci vybrat něco na silnici. Napište Vaše zkušenosti. Díky PS: Komunistické Barum můžete vynechat
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 16:44
 je to tak, ja mam nejradsi stary barumky  mitasky jsou tvrdy jak svine, mam novy plaste a jsou hrozne hlucny nez se ohrejou
Datum: 31. ledna 2010 16:44
Jméno: standa
IP: uživatel8620
 ty mitasky s obyc vzorkem sou na prd,sou tvrdy jak svine a zmeknou az tak za pul hodiny.....ty silnicni mitas se hodne jezdí..... jinak pozor! starý barumky jsou výborný!!! Jinak já mam ContiGO,mekka silnicni guma na mopedy......sou levny,ale maj malej rychlostni index,ale jezdi na to hodne lidí silnice.......co tak vim,tak sou dobry SAVA silnicni
Datum: 31. ledna 2010 15:21
Jméno: karelhhh
IP: uživatel8162
Datum: 31. ledna 2010 14:38
Datum: 31. ledna 2010 14:02
Jméno: Š.M
IP: uživatel5079
 Souhlasím s váma všema. Barum, Mitas a duše Continental už mám na fichtlovi asi 2 roky. Jsem stím hrozně spokojenej pneu drží na mokru dobře jak na suchu a duše tu foukám jednou za půl roku.
Datum: 31. ledna 2010 13:18
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Hlavně si nekupuj ten závodní vzorek  To je tenké jak šprcka
Datum: 31. ledna 2010 12:50
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 A ještě continental a mitas mají dobré pneu
Datum: 31. ledna 2010 12:48
 Já jezdím už rok na barumkách a sem s nima spokojenej
Datum: 31. ledna 2010 12:46
 Jen jsem nechtěl, aby sem psali, že jezdí na Barumkách, který jsou na fichtlech od výroby.
Datum: 31. ledna 2010 12:46
 Nic proti nim nemám
Datum: 31. ledna 2010 12:43
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Náhoud ty ,,komunistické Barum´´ nejsou špatné pláště.
Datum: 31. ledna 2010 12:41
 Ahoj Draci, v pátek jsem obdržel zásilku od SESI, byla tam i klika s jehličkovým ložiskem, která mimochodem byla hodně špatným repasem a spojkové lamely, co jejich ozubení nebude mít žadnou kvalitu. Jsem z to smutný a rád bych četl, jestli to jsou vůbec české výrobky. Máte na to..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 17:35
 S těma lepidlama už mám skušenost sice jsou dryhý jak svi*a ale za to to stojí stačí kapka a jak říká sesa už to nedáš dolů nedině to pak nahřád na víc jak 300°C.Jo a k té klice je dobrá akorát se mi pri montáži vyskytla taková chyba ojnice šla z tuha hned po HU vyřešil sem to trochou oleje a za chvilku sem to už měl rozhejbaný
Datum: 31. ledna 2010 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel8620
 nektere kusy jsou podle me "zmetkový".....sory seso.....ja mel v ruce jen jednu kliku a byla hrozná,nebyla uplne zmetková,ale dobrá nebyla.....byla to ale ta cos prodaval asi pred rokem........este to nemelo CKR ojnici.... ptal sem se na ty kliky Frikulína,kterej je stáčel na mensi prumery a rikal ze mel vsechny dobrý.....takze z toho nejde udelat zadnej usudek...... ale ty co prodavas ted se hodne prodavaj i na aukru,takze smejdy to nebudou,jinak by nemeli takovej odbyt.......Ferodo lamely od sesy jsou dobrý!! Korky nemuzu soudit......co jsem koupil já pred 2 rokama korky uz maj vytahany zuby a uz to udajne meli bejt ty lepsi......ale ty Ferodo sou parádní! Ale za zmetkový kusy nemuze prodejce-sesa,ale výrobce.....pokud je to nejak zmetkový,reklamuj to,más na to právo.....jako sesa je pak muze reklamovat výrobci a nebo dodavateli.....sesa fakt za zmetkový kusy nemuze......
Datum: 31. ledna 2010 16:09
 prave ani chrom ani cementovani je docasne,,, nejlepsi je to zalepit,,,ale kdyz hcete ty loziska sundat tak je to brutus,,takze lepte takove co vydrzeji treba skf
Datum: 31. ledna 2010 13:30
 Hřídelky se dají nově pochromovat. Nechal jsem si to dělat. Měl jsem vlastní ojnici, jen jsem si ji nechal vyměnit, vycentrovat kliku a pochromovat hřídelky. Ojnice 500Kč + 680Kč repas, chrom. Samozřejmě ten, kdo má fíka na pole, tak tohle nebude řešit.
Datum: 31. ledna 2010 12:04
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja sem si u sesy kupoval pred 2 lety new klikovku a stezovat si nemuzu !!!!
Datum: 31. ledna 2010 9:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja ji mam dokonce tak blbou,ze nejde ani mezi setrvaky nasunout podkova
Datum: 31. ledna 2010 9:01
Jméno: Gori
IP: uživatel8615
 proesne dajte pozor na tie hriadelki na loziskach naozaj kluka sa bude vybat doprava a dolava ! ja som na to doplatil!
Datum: 31. ledna 2010 8:29
 pokud budete repasovat,,tak vyyberte kliku co ma dobre hridelky co nemaji drazku od bufera a taky obehanou plochu kde jsou natlacena loziska,,lebo kdyz jsou obehana,,tak bude zalepit lepidle pri montazi a nebo se pripravit na to ze po case klika bude cestovat zleva do prava,,,
Datum: 30. ledna 2010 22:13
 Jo no rači dám na repasi starou,plesnivou,ohlouch schnilou kliku než kupovat novou.Sice repas stojí 800 ale co s tím naděláš
Datum: 30. ledna 2010 21:40
 draku ta klika neni repas,,,, tak ¨to delaji porad a tak se to prodava,, a zatim zadna reklamace,kdyz se nezamlouva tak ji hned posli na zpet,, ale fak se jina nedela,, nemusis se bat ze by to bylo zmetek,,, lamel jsou v pohode,, lamel taky,,teda pokud nejsou na zavody,,na to neni stavena ani jedne ze trich vyrobcu,, kdyby byla kvalita,,tak to stoji v dnesni dobe 3X VICE,,klika za 1000 je lux cena,, to stoje defakto repas,, bez funglivich hridelek
Datum: 30. ledna 2010 20:53
 Lamely budou ferodo ne? O těch jsem od SESY slyšel..Jestli orogo, tak sám jsem před lety kupoval NE od SESY a stojí zahouby.. Jinak o klice jsem už taky něco slyšel.. Zlatá stará zrepasovaná
Datum: 30. ledna 2010 20:52
 potřebuju poradit je mě 15 a mám pincka 21 po renovaci a mám si koupit ještě jednoho pincka po renovaci za 300kč?nebo yamahu tt600 za 5000 oba 2 stroje sou pojizdny a bez papiru podaďte já nwm
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 9:34
 pekne si to napsal daves  naprosto souhlaism  za 5000kc ti nikdo neda nic peknyho budes sypat prachy, az se to vysere nebudes vedet co stim, a nez to nakopnes budes uplne hotovej ze nikam radsi nepojedes
Datum: 31. ledna 2010 9:34
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 bral bych asi tu yamahu zalezi kde budes jezdit je to velka motorka ale ma silu v lese te neskutecne utaha parkrat ji vyvalyis na zemi a az ji budes zvedat
tak budes mit plny kecky a budes se modlit abys vysilenim dojel domu  pak je tu 2 stranka a to opravy/udrzba toto uz neni fichtl nestaci to jak se rika
,, poch*at a jede to dal...'' za 5000 to bude nejspis vrazda a pak uz jen sypat a sypat prachy. no a v neposledni rade jsou starty  ono nakopnout
takovou kravu chvilku da ... ma stim hodne lidi problemy
Datum: 30. ledna 2010 22:41
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Urcite ber tu yamahu..ptze ji prodas za vic.. a pak si muzes kupit klidne cosi jineho..ptz je asi silna 600 na tebe..
Datum: 30. ledna 2010 21:34
 jn ja dal odeslat a najednou cumim cena 3000 tak to se omlouvam, nevim ci je to chyba ale asi tvoje  ses prepsal v dotazu to neovlivnim
Datum: 30. ledna 2010 20:11
Datum: 30. ledna 2010 20:10
 to je jina basnicka
Datum: 30. ledna 2010 20:09
Datum: 30. ledna 2010 20:08
 jj sory 3000
Datum: 30. ledna 2010 20:08
 po renovaci za 300? nechtel si napsat 3000?  ja kdybych mel ty prachy tak si radsi koupim yamahu...
Datum: 30. ledna 2010 20:06
 Nazdar hoši myslíte že je to dobrý nápad po jawě 250 jít do yamahy Xt 600 nebo do Dr 600?a jěště jaký je dobrý enduro na cross tak do 20000kč,dík at to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 20:22
 Prvně jako enduraře by mě zajímalo co znamená enduro na cros?  Slyšim totiš prvně..XT, DR jsou spíš na vejletění, polní ceztu, les maximálně, o crosu bych se před těmito dvěma vůbec nezmiňoval  1. sou to těžký krávy 2. za 20 000,- to budou starý vykopávky bez papírů, takže k ničemu. Osobně bych radil rači 125 2T, vůči Jawě 250 to pojede líp, bude to hlavně vůči XT a DR daleko helčí, spotřeba obdobná, a spolehlivost asi stejná, u DR a XT za tu cenu asi taky nebudeš vědít kdy do toho budeš investovat. Osobně mám DT 125, a plánuju GG EC 300..
Datum: 30. ledna 2010 20:22
 to je mi jasný že to bude jiná než na jawce ale už to půjde za plynem takže zas něco novího
Datum: 30. ledna 2010 18:51
 ale je fakt ze je to dobrej pocit vedet ze mas pod sebou silnej motor...vis ze kdyz skubnes rukou tak te to poslechne..
Datum: 30. ledna 2010 18:32
 no hele,muzes jit z babetty do hayabusi,ale bude to chtit vetsi cit  nejel sem na tech dvou motorkach co menujes,ale myslim si ze kdyby si za ne vzal jako za jawu 250 tak ti to urve ruce  takze urcite to neni spatnej napad..ale pozor na rozjezdy  me kamos pucil pita 125,ja byl v ty dobe zvyklej jenom na fichtla..jeste mi rikal-dje si bacha neni to jako fichtl...tak sem se rozjel,na jedicku na zadek..  kopnul sem tam dvojku a rikam si-to uz se nepostavi a sup na prdel  o trojce sem si to myslel taky ale i ta trojka se zvedla  pak uz sem jel s citem
Datum: 30. ledna 2010 18:28
 Zdravím!Mám dotaz.Poslední dobou se tu mluví o laditelných tryskách.Chci se zeptat jak se ta tryska vyrabí?Už sem ji videl,ale zajimal by mi postup pri vyrobe..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 20:37
 Osobně bych řek, že to bude hodně naprd když se ucpou..Páč co sem na to koukal, tak se vlastně rozštěluje při vyndání.. Muj názor je že je lepší mít v zásobě pár ocejchovanejch trysek než todle
Datum: 30. ledna 2010 20:37
 laditelnou trysku sem taky uz nekde videl,ale nekdo psal ze se za jizdy obcas povoli takze se jakoby zvetsi...nevim taky bych ji chtel zkusit
Datum: 30. ledna 2010 18:12
Jméno: Lukes
IP: uživatel2987
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 11:50
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6950
 hele odkud si??
Datum: 31. ledna 2010 11:50
 jo pěkný web,povedl se,jentak dál
Datum: 30. ledna 2010 17:01
 cest neprodavate nekdo motor kompletni a funkcni? ja se z toho snad p****u nemuzu nic sehnat. klidne vymenim za nejake dily pokud byste meli zajem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 21:53
 Jsem z Vracova u Hodonína... Napiš mi na icq 339-631-871 domluvíme se,určitě bude pasovat na 05
Datum: 30. ledna 2010 21:53
 Boocher: odkud si? ja bydlim kousek od ostravy tak kdyby slo by to poslat? jo a bude to pasovat na 05?
Datum: 30. ledna 2010 18:23
 Mám doma motor jawa 21. Je kompletní,jde prošlápnout,řadí,i kompresi to má celkem dobrou. Ještě jsem ho ale nestartoval ale určitě funguje. Prodávám ho za 600 Bez karburátoru
Datum: 30. ledna 2010 17:18
 http://aukro.cz/item898572182_jawa_pionyr_motor.html#gallery
Datum: 30. ledna 2010 16:17
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 17:23
 teď jde o to jakej tam byl žár,velkej by do toho motoru mohl udělat ďouru
Datum: 30. ledna 2010 17:23
 yuri-jasny,tak gufera a spojka..to je asi vsechno..
Datum: 30. ledna 2010 15:22
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 Bych chtěl vidět kdo to koupí
Datum: 30. ledna 2010 14:30
Jméno: Š.M
IP: uživatel5079
 Heeej tak stoho je super naháč
Datum: 30. ledna 2010 12:42
 bral bych z toho motor abych si mohl udelat motor 350RS
Datum: 30. ledna 2010 12:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 ehm spojka?
Datum: 30. ledna 2010 11:29
 plno veci se z toho da koupit,dyt zelezo nehori takze vsechny kovovy veci se daj koupit jenom se musej povrchove opravit..to samy motor-tomu nic bejt nemuze jenom bude asi plnej vody a bude zasranej...co by se tam spalilo krome gufer..
Datum: 30. ledna 2010 11:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 je mi s tho do plaču
Datum: 30. ledna 2010 11:16
Datum: 30. ledna 2010 10:43
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
Datum: 30. ledna 2010 10:39
 jak z toho muze jeste nekdo neco koupit  ale skoda te motorky no ..
Datum: 30. ledna 2010 10:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši tak dneska jsem se poprve vysekal
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 10:47
 no proto já jezdáím na starrým fíku,nechci rozsekat novýho
Datum: 30. ledna 2010 10:47
 jawaracing50. ® : nn asi
Datum: 30. ledna 2010 8:07
Datum: 30. ledna 2010 2:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo ted večer kolem 10 jsem jel s kámoškou po zasněžený silnici...pionýr se otočil o 180 stupnů a leželi jsme na zemi..jeli jsme jen kolem 35km/h a nic nám nebylo...a fík chytnul na druhej pokus to jsem se divil  ..jo a je mi 16
Datum: 30. ledna 2010 0:03
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 kdyz sem se naposled rosekal tam sem dostal highsider jak svine ani sem nevedel ze to na fichtlovi de koplo me to pres motorku a letel sem vzduchem jako ptacek , prasknul pti tom kriz
Datum: 30. ledna 2010 0:02
 a jak si dopadl ?
Datum: 30. ledna 2010 0:00
 to jako teď večer? a kolik ti je že ses vysekal?
Datum: 29. ledna 2010 23:57
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak jsem dneska poprvy zkusil vycistit nadrz u pionyra dal jsem tam matky M6 a trochu redidla vysledek naprd porad tam byly fleky rezaty a barva jen otukana, tak jsem tam dal kyselinu citronovou v krystalu zalil varici vodou tak sotva pul litru a kyseliny asi 100 g a porad stim jak vsteklej klepal vseljak a pak jsem se podival do nadrze nadhera!!!! je pomalu jak nova nevim jestli to ta kyselina nak rozleptala, ale vypadato jako kdyz je to opiskovany, tetka nevim co stim aby to nezrezlo vyplachl jsem to redidlem a tetka to susim na topeni tak snad to nezrezne rano to natru rovnou dvouslozkovou epoxidovou barvou tak doufam ze to tak muze bejt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 10:13
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak je to vylity, nadhera!! Dorana to nezrezlo.
Datum: 31. ledna 2010 10:13
 Jak je to topení horký?
Datum: 29. ledna 2010 23:03
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 cus draci kdyz mam babettu a nema papiry tak s ni nemuzu jezdit po silnici jak bych to moch udelat abych moch s ni normalne jezdit po silnici?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 18:47
Jméno: samot0506
IP: uživatel7174
 Babetta nepodléhá evidenci mot.vozidel takže sjednat pov.ručení a jezdit
Datum: 26. února 2010 18:47
 každá babetta ho má/měla, ale není to TP, vozidlo není registrováno , babetta nemá RZ (pokud si ho někdo aktivně nenechal vydat - jeden čas na pár měsíců tato povinnost byla a
pak to vše vyšumělo), nemusí pravidelně absolvovat STK - prostě je to moped a ty mají poněkud jiný režim. Co se týká PR, tak je to podle pojišťovny, platí se stejná sazba jako za fichtla. Samozřejmě je lepší nějakej papír mít, funguje spíš jako doklad o legálním nabytí stroje - žes to nenašel někde opřený u hospody a nečmajzl.
Datum: 29. ledna 2010 20:14
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 a kolik stoji to poviny ruceni?
Datum: 29. ledna 2010 19:58
 babeta že nepotřebuje TP ?? tak proč je má skoro každá ?
Datum: 29. ledna 2010 19:58
Datum: 29. ledna 2010 19:56
Datum: 29. ledna 2010 19:50
 hosi shanim nekoho na pojezdeni z okoli frydku mistku nejlepe Janovice A Krasna u fm
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 18:31
Jméno: Dandynak
IP: uživatel5929
 cau fichtlaci chci se zeptat jestli nekdo nemáte kontakt na nekoho kdo dela 80cm válce na dandy 50 nebo jestli newite kde bych je sehnal
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 22:53
 na mail...
Datum: 29. ledna 2010 22:53
 pokud bys nabidl dostatecnou sumu mozna bych zauvazoval o prodeji...! kdyztak se ozvy na mail
Datum: 29. ledna 2010 22:51
Jméno: Lukáš Kurka
IP: uživatel5929
 cau hele kdyz mam v 15 dandynu 50 ktera nema v technicaku 45km ale ma 65 a chitnou me policajti co mi udelaj? v nejhorsim a v nejlepsim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 21:28
Jméno: Petr
IP: uživatel8597
 jo a podle mě je důležitý co je napsaný v techničáku, jesi je tam max 45km/h tak je vše OK.
Datum: 29. ledna 2010 21:28
Jméno: Petr
IP: uživatel8597
 Ano, ted je to jako přestupek, a někdy asi dva dny to je, sem slyšel v televizi, že to bude zase trestný čin
Datum: 29. ledna 2010 21:26
 no nevím jízda bez příslušnýho oprávnění byla ještě velice nedávno jeden z nejhrubších přestupků za 7 bodů a hrozilo odebrání ŘP na 1-2 roky, pokuta 25 - 50000. Co vím, tak se to snad nově neposuzuje již jako trestný čin ale jako přestupek. Ale v týhle zabordelený republice je možný, že byla nějaká novela a je to zase jinak... Každopádně i 3000 nepovažuju za jen. Jsou to peníze, který někdo musí vydělat...
Datum: 29. ledna 2010 20:05
 lori to uz neni davno pravda řizeni bez přišluneho opravneni uz je jen za 3000 kč nic vic
Datum: 29. ledna 2010 18:54
Jméno: Lori.
IP: uživatel8590
 65km/h se radi do kategorie 125ccm, tudiz by se to resilo jako jizda bez ridicaku..(pokuta, oddaleni nebo sebrani ridicaku)
Datum: 29. ledna 2010 17:46
 seš asi stopadesátej co se ptá na něco takovýho, zkus taky pohledat, co se tu řeší a řeší se to furt a pořád dokola, takže odpověď najdeš asi během třiceti vteřin. Ještě se nazapomeň zeptat na zkušenosti s M2T, taky dobrý a věčný téma tady.
Datum: 29. ledna 2010 17:43
Jméno: Lukáš Kurka
IP: uživatel5929
 cau hele kdyz mam v 15 dandynu 5é ktera ma v technicaku 45km a chitnou me policajti co mi udelaj? v nejhrsi a v nejlepsi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 17:35
 jo, ale nesmi ti nikde namerit vic jak tech 45 , jinak mas pruser...
Datum: 29. ledna 2010 17:35
 pokud je v techničáku 45 tak mužou akorát držet huby
Datum: 29. ledna 2010 17:10
Jméno: Lukáš Kurka
IP: uživatel5929
 cau lidi chci se zeptat jestli by sel dat motor z jawa dandy 125 do jawa dandy 50? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 12:25
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 presne tak, nedostanes to tam ani nahodou
Datum: 06. února 2011 12:25
 Zdar a sílu, motor z Dandy 125 nelze bez velkých úprav dát do Dandy 50. Obě mašiny mají naprosto odlišnou konstrukci rámu.
Datum: 06. února 2011 12:09
 Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli existuje nějaká hra kde se jezdí na pionýru nebo na nějaké jiné jawce nebo čz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 19:29
 na GTa.cz sem to četl ale nepochopil vůbec nic takže si tam nic nedám.Škoda
Datum: 29. ledna 2010 19:29
Jméno: Chosee
IP: uživatel5567
 na strance GTa.cz máš podrobny nawod...jak vkladat do hry auta a motorky(GTA San andreas...) Je to takove hodne lehke programovani...hodil jsem si tam plno pičovinek... Taxi superb,Policie Audi A6 ... aj ten mustang,ten je misto skutra  takže to ma srandovni zvuk...
Datum: 29. ledna 2010 19:24
 jo diky moc
Datum: 29. ledna 2010 18:12
 mohli byste mi poradit stáhl sem si nějaký auta do GTA SA ale nevím jak je tam vložit.dík
Datum: 29. ledna 2010 17:41
 Nemohl by jsi dát odkaz naten mod dotoho GTA SA (natoho Mustafu a tu 250tku)díky
Datum: 29. ledna 2010 17:37
 Znám jednu hru kde jezdíš na jawce 250 pres ruzne prekazky ale je na nic ze ta motorka nema realny zvuk. Nazev hry je: Bender's 250
Datum: 29. ledna 2010 17:12
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 a nebo se dá stahnout do GTA:SA mustang a 350
Datum: 29. ledna 2010 16:31
 Zdar, Operace Flashpoint , je tam 250 a pionýra si musiš stahnout
Datum: 29. ledna 2010 16:10
 cau, mate nekdo dlouhodobejsi zkusenosti s tima lepicima zlatejma linkama???? - a i celkove zkusenosti - jak to vypada,jak se s tim pracuje a hlavn jestli se to po par letech nezacne loupat- pac ja mam nastrikanou acelkove zrenovlou jawa-čz 175- jako moc pekna - a nemuzu se rozmodnout - zda lepit nebo nejak ty linky namalovat barvou - chci si to udelat sam - a na lakyrnika kterej by mi je udelal nemam ani zadnyho neznam....
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 16:55
 jako na normlani jezdeni to asi neni, ale ja to mam na parezovi, na vystavnim takze snim nikde jezdit nebudu , vypada to hezky ale nevim co kdyby se to smylo vodou atd. ale za tu cenu podle me super
Datum: 29. ledna 2010 16:55
Datum: 29. ledna 2010 11:47
 zdravim panove..potreboval bych poradit ohledne TP na nanetto 210....nacpal jsem do ni pres 30tis. a tahle jedina,ale bohuzel dost potrebna vec mi nadale chybi.!bzval tu odkaz na nejake duplikaty z Hodonina,z jakehosi motoklubu,ale to se mi nejak nedari nalezt..pomuze mi nekdo..?diky moc Tomas
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:01
 jj presne..taky by mi zajimalo do ceho si dal 30...  sis nechal pozlatit kola a motor ne?
Datum: 29. ledna 2010 15:01
Datum: 29. ledna 2010 14:50
 na babettu TP nepotrebujes... staci zaplatit pojistku (na cislo ramu) a muzes jezdit.. takhle to mame doma u dvou babet a v pohode
Datum: 29. ledna 2010 8:20
 stacilo by to sem dat jednou hele....
Datum: 28. ledna 2010 23:11
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:06
 bubak-diky,takhle sem to chtel vysvetlit
Datum: 29. ledna 2010 11:06
 za prvy aby to nenasalo tolik vzduchu a za druhy aby to ze sani nedelalo takovej kraval
Datum: 29. ledna 2010 10:54
 jasny,vim jak to funguje..jenom sem nevedel proc maj takovy tvary..treba filtrbox na fichtla,kdyz se da dat normalni sportovni filtr,tak jakej ucel ma ten box..
Datum: 29. ledna 2010 9:48
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja bych to rekl ze je to normalni airbox jen na molitanovi filtr na 2 fotce jak je to otevreny by mozna mel prijit molitanovi filtr presne vyplneni to toho tvaru
hned vedle mas nasavani cerstveho vzduchu ktery se bude cistit pres ten molitan a vzduch bude nasavan do karburatoru kde se smisi z palivem zadnou
schranku tam nevidim jen prostor pro filtr ... stejny system muses vydet u spousty dnestnich endur a crossu
Datum: 29. ledna 2010 9:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja bych to rekl ze je to normalni airbox jen na molitanovi filtr na 2 fotce jak je to otevreny by mozna mel prijit molitanovi filtr presne vyplneni to toho tvaru
hned vedle mas nasavani cerstveho vzduchu ktery se bude cistit pres ten molitan a vzduch bude nasavan do karburatoru kde se smisi z palivem zadnou
schranku tam nevidim jen prostor pro filtr ... stejny system muses vydet u spousty dnestnich endur a crossu
Datum: 29. ledna 2010 9:24
 No mně osobně přijde, že to až tak složité není. Je to schrána/box, do kterého je šikovně zakomponováno sání - úspora místa. Má to takhle Simson, Jawa 90 a další. Je to prostě tak konstrukčně navrženo. V boxu bude možná baterka, nějaká spínací skříňka nějaká relé nebo tyristorová jednotka + sání a možná nějaký drobný úložný prostor.
Datum: 29. ledna 2010 0:12
|



|