Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Stamda_2
IP: uživatel2014
 Zdravím, 14.brezna chci jet na burzu do plzne (www.ambplzen.cz) Nevite od kolika burza zacne? Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 21:48
 na tak kolem 06:30
Datum: 24. února 2009 21:48
Jméno: Standa
IP: uživatel5382
 Hele nevim jak u plzne,ale na burzach co znam ja,tak koupis i v 5 rano...neni stanovena prena hodina.....pokud chces koupit starsi dobre dily za rozum,tak optimalni cas je mezi 6 a 7 ranni.....pokud jdes po replikách a nových dílech,tak doporucuji tam byt az po 9 hodine....vetsina techto prodejcu prijizdi po 8 hodine.....jinak se taky dobre nakupuju po poledni,kdyz uz nejsou zakaznici a prodejce neprodal,tak se da snadno stahnout na cene......ale nevyhodou je,ze uz v podstate jen paběrkujes dily ktere nikdo nechtel.....
Datum: 24. února 2009 18:58
 takže draci a dračice tak mě napadlo že by bylo zajímavý spočítat kolik je tu dračic... jawařek...fichtlařek atd... nno tak dámy pište se...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 17:33
 TO tu uz bylo a nikde nemas podlozene , ze to opravdu je nastevnik staly a , ze to neni nejaky osel co tu sem jen tak narazil a navic je tu profil seznam
Datum: 24. února 2009 17:33
Posl.aktualizace: 24. února 2009 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel5385
 za 3000,- ho koupil znamej co dela skutry.... skutrpoint.eu ....a ten Pavik ma dokonce doklady...jen mu chybi blatnicek ....chybejici dily dokoupi,necha nalakovat a za cca 10 000 bude k mání v blízké době.....
Datum: 24. února 2009 20:47
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 ale nevím proč by to byl kokot, kupovat to nemusíš!
Datum: 24. února 2009 20:32
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Tak smůla pavík je už prodaný.I když nevypadal nic moc,tak za 3500,- se to dalo.
Datum: 24. února 2009 16:34
 tak jako on by mě připadal daleko hezčí, kdyby ho tou uhlovou bruskou neznásilnil, ale chybí blatník, newim jestli ho dá k tomu, ale tušim, že se prodává plastová replika
Datum: 24. února 2009 14:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5382
 No sou to strasny stavy   ale ten Pavik neni zas tak zlej....no....mozna se na nej sjedu podivat...mam to kousek....3500 je lakava cena
Datum: 24. února 2009 12:57
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:58
Jméno: konecny
IP: uživatel4498
 Zdravim, nevíte někdo něco o těchto strojích? Zhejiang Phoenix
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 17:52
Jméno: Standa
IP: uživatel5382
Datum: 24. února 2009 17:52
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 newim asi to je japonec ale kdys sem vydel poprvy ty zrcatka tak sem stoho mesic mel zachvat smichu
Datum: 24. února 2009 17:25
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 22:43
 Hele tomu se vyhni  je to tak pro holku, snad ještě menší než cebro.. viděl sem to naživo a pro kluka to je dost směšná motorka... Motor jestli si pamatuju je stejnej jako se dává do pitbiků, takže čtyřkvalt ( opravte mě jestli tot tak není ), nemá to žádný olejový filtr, ale jinak je motor držák, ale na silnici nevhodnej... Zpracování, no je to čína ale třeba palubka je děsivě vyřešená.. Prohlídní to naživo, projed se a poznáš
Datum: 23. února 2009 22:00
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
Posl.aktualizace: 25. února 2009 13:52
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 jéé...tak teď jsi mi to natřel  ..nevim kdo je chudák...
Datum: 25. února 2009 13:52
Jméno: lokomotiwa
IP: uživatel5107
 Moly je chudák
Datum: 25. února 2009 6:43
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Sem totálně.....špatně si to pochopil.....jako..zastáncem tohohle paskvilu může být jen totální debil...aale fakt totální... to co sem psal bylo k tomu že seš jen další vůl co si myslí že takhle zprznit veterána může jen malé děcko...  ..už jsi to pochopil?..
Datum: 24. února 2009 17:50
 MOLY  evidentně seš nervama v hajzlu tak nevím kdo je zamindrákovanej... ale jestli seš zástancem tohodle tuningu tak to chápu
Datum: 24. února 2009 16:44
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 grovestreet ® koukám že jsi další zamindrákovanej kokot, kterej si myslí že jen mladý takhle kurvěj veterány..myslíš si že jen mladý takhle "tuněj" veterány??......jsi fakt idiot...jdi se radši zakopat a nevylejzej
Datum: 24. února 2009 15:39
 Panebože, to je fakt děs že bych to ani na ten internet nedal  No je vidět že to má nějaký mladý "tuner"
Datum: 23. února 2009 22:02
 nic hnusnějšího sem neviděl
Datum: 23. února 2009 21:20
 hej nejvíc je ten obsah motoru  3500ccm
Datum: 23. února 2009 20:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no viděl jsem hezčí
Datum: 23. února 2009 20:56
Jméno: Extreme_TuNNeR
IP: uživatel5371
Datum: 23. února 2009 20:55
 docela zajímavý hnus
Datum: 23. února 2009 20:44
 Zdarec draci, nevite nekdo jak se da slabsi DANDY otevrit na plnej vykon. Sem zjistil ze ma jiny zapalko a karbec nemuze to bejt tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 15:28
 presne,rychle se toho zbav. jinak silnejsi verze ma jinej valec tudiz si nijak nepomuzes
Datum: 24. února 2009 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 slabsi dandy je tak silna ze ten motor z toho odchází....zahod to a kup si radsi motorku......
Datum: 23. února 2009 21:02
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 hoši,máte bednnějaké rady kdybych si chtěl třeba podsvitit na mustangu spodek nádrže nebo tak,tak jake žarovečky mam použit? jo a kdybych chtěl bedny napajet prostě z fichtla jako jsou světla tak bych musel použit jen usměrnovaci diody???sry,možna je to pekelně hloupý dotaz...nwm no
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 9:39
Jméno: standa
IP: uživatel5381
 On mluví o reprákách....neznam snad jedinej zesilovac kterej funguje na ~12V ....takze ty cti co on pise.........
Datum: 24. února 2009 9:39
Jméno: blazenn
IP: uživatel5380
 ale co vipravas blbosti jasem mjel na mustangu stroboskop a to bil z blesku z fotaku,a barjake diodi a tak a bez baterky cisto len proud z civek
Datum: 23. února 2009 22:43
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 Bez kompletni prestavby zapalovani a eletriky je to realizovatelny jen na papire......fakt bez baterky na to zapomen....
Datum: 23. února 2009 20:59
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
Datum: 23. února 2009 20:37
 Zdar draci,není někdo z vás poblíš Čáslavi,Kutné hory atd.?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:10
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hosi to nereste  stejne je od opavy
Datum: 23. února 2009 21:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 Hlízov, Kutná Hora... a proč se vlaastně ptaáš?
Datum: 23. února 2009 21:06
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Bratcice u Caslavi...
Datum: 23. února 2009 20:20
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 mastici?...já sem z Velimi... do toho Záboří jezdim občas .......mastici..velim znáš?:?
Datum: 23. února 2009 19:44
 jo já sem z kolína znáš to tam???
Datum: 23. února 2009 19:35
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 já sem z licomělic ale neni problem dojet do bojman mam babičku v semětši
Datum: 23. února 2009 19:24
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 No poblíž....sem ze Záboří n/l....znááš?
Datum: 23. února 2009 19:22
Posl.aktualizace: 23. února 2009 20:39
 Teda CZtka kecam
Datum: 23. února 2009 20:39
 ubývaj
Datum: 23. února 2009 20:39
 njn .... ale je to fichtl...tech jeste dost ale taky ubivaj....
Datum: 23. února 2009 20:35
Datum: 23. února 2009 20:10
 tak nemam rad upravy a gdyz upravy tak s velkym U...tohlec se mi ale opravdu libi, dobre udelany, ten Hikon tez vypada ze to nedelal nejaky zacatecnik...opravdu peknej kousek, bud arabys renovovat nebo z nich delat takovydlec povedeny exponaty co dokazou rict okoli ze maj v sobe este dobry kone...jinak ale ten zavodak uz sem parkrat videl, nejezdi na zavody?
Datum: 23. února 2009 19:44
 vypadá to zajímavě
Datum: 23. února 2009 19:14
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 *viděl
Datum: 23. února 2009 18:15
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Tohleto je hodně povedenej závoďák.....  ...vy
del sem stokrát horší "závoďáky" ...
Datum: 23. února 2009 18:15
 Ja se trefovat nepotrebuju.... spatne jsem to napsal ... ne k pobliti ale na tu motorku to podle me nejde... reseno je to pekne (na ty fichtly typu Cross se uz ani nedivam) celkem to i zapada ale takhle nicit takovej peknej kousek... no ikdyz je lepsi nez ho nechat nekde zreznout no...
Datum: 23. února 2009 18:13
Jméno: mara 2
IP: uživatel2669
 takovy co rika standa bych odsuzoval ale tohle je hezky reseny to ses moc netrefil will ja bych z toho teda nebyl spis musim priznat že se mi to docela libi je to doswt zajimavy
Datum: 23. února 2009 17:41
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Je to o vkusu,ale je fakt,že tento stroj už je vhodný spíše někde k sběrateli a ne na závody.
Datum: 23. února 2009 17:17
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 16:46
Datum: 23. února 2009 16:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 docela zurivej kousek  aspon se podivejte jak ma vypadat funkcni hikone......a ta banda ma vetsi hodnotu nez ten fichtl i smotorem   peknej zavodacek....uz sem ho kolikrat videl na zaberech ze zavodu....origo je origo,ale dobrej zavodat taky neni od veci....ja jen odsuzuju lesní tunery co urezou plechy,prevarej vejfuk nahoru a maj ostrej kross.....
Datum: 23. února 2009 16:20
 njn ale tak tohle je starej stroj a na nej se to vubec nehodi.. nvm vec nazoru....
Datum: 23. února 2009 16:02
 tak si ho dej do origo stavu ty když nechceš závodit
Datum: 23. února 2009 16:01
 Jak čtu tyto inzeráty http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/223791-592-typ-motoru-559.html zaujme mě cena  ale to nic ,ale většinou se zamyslim , jak někdo mladý to prodá po příbuznych a neváži si toho , nemyslim to doslova ,ale,,,,,,takemu vnukovi bych to nedaroval , ja bych to nikdy takhle neudělal , ale to same by mohl řic někdo o jine věci co bych třeba prodal  , (jen tak na zamysleni , bo tu to nezije ten pokec  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 14:10
 nějak mi na ní nesedí jedna věc, a to ten blatník, dyď to má 16 kola, ten tam nepatří en??, nebo to je ten novější typ
Datum: 23. února 2009 14:10
 Třeba k tomu proste nemá vztah a mootrky mu nic neříkaj tak to prodává lepčí než aby to mel hozeny nekde a tam to hnilo
Datum: 23. února 2009 9:24
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 Muže být spoustu duvodu proč to prodává. Třeba na ní neumí jezdit
Datum: 23. února 2009 7:30
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Cau stando nedavno sem se ptal na auta golf,audi... ty si doporucoval motor 81 kw? proc ne tu slabsi 66 kw?Diky a sorry
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel5382
 rekl bych ze pan pulic to uplne nejlip zrekapituoval...
Datum: 24. února 2009 12:02
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Diskuse mezi vyznavaci dechtaku a benzinaku sou na kazdym 2. netovym fory. Nekdo ma rad hoilky, nekdo holky. Je mi 21, mel sem zatim jen Renaulta R5, Favorita a ted mam Pegeota 306. Vsechno v benzinu. A na moje jezdeni (kratky vyjizdky po okrskach, kde sem driv nez bych TDi motor vubec ohral) je benzinovy motor proste vyhodnejsi. Chci maly a lehky auto. A k vozum VW mam lehkou averzi... Ale at si kazdej jezdi s cim chce, beztak to tahle "diskuze" urcite nezmeni.
Datum: 24. února 2009 6:36
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 24. února 2009 0:12
 pouchaz>"Je to pecka benzíňák co má duši a musis umět jezdit. Žádná elektrika jen auto a ty." tak s tim můžu jenom souhlasit..... zvlášť když náš mazel nemá ABS - už z výroby, naštěstí. U 4x4 je problematická zadní náprava (příbuzná s Citroenem BX) jak se posere je to na kulku do palice.
Datum: 23. února 2009 23:29
 No s ti co jsem jezdil já stojí na černém mostě už asi dva roky bez hnutí  ... Ale myslim si že jich mohlo být v tý vybavě tak do stovky. Mělo to stavitelnej podvozek i klimatizaci. O el. oknech a střeše ne´mluvim. Jak píšeš elektrika je špatná a do dnes se to francouzi nenaučili. Jednou jsem s tim předbíhal kolonu aut a vytočil jsem to nad 6500 otáček a to auto přešlo do usporného režimu  musel jsem povolit plyn a přeřadit nahoru a vše bylo v poho. Je to pecka benzíňák co má duši a musis umět jezdit. Žádná elektrika jen auto a ty. Mohl jsem to auto za 30t koupit ale investice by byli strašný.
Datum: 23. února 2009 22:26
 pouchaz> 4x4 s turbem je 405T16 což je ještě trochu jiná liga a docela rarita. To co máme doma je ta první verze Mi16 1.9 litru 158 koní při 6500 max. toč. moment při 5500 (pozdějš asi od roku 91 to byla 2.0 s nižším výkonem ale větším toč. momentem už při 4000 ) krásně zachovalá původem z CH .....jen teda ta elektroinstalace je taková "francouzská"
Datum: 23. února 2009 22:17
 Pardon přepsal jsem se byl to Peugeot Mi 16 4x4 turbo bylo jen v 205
Datum: 23. února 2009 22:08
 Já jezdím s fábii 1.4/16 V 101k za 4,9 litru  Stando to hrozně krosíš
Datum: 23. února 2009 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 benzinovy auto kterym sem jezdil za 5.5 na sto.....fiat seicento 1.0i...vmax 160....hruza pak dalsi ktery jezdi za minimum je felicie a 120 skodovka.....tak 8 na 100....taky zadna slava....
Datum: 23. února 2009 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 jak to nema 6Q tak to jezdi draze po dalnici pokud nejedes jen kilo.........
Datum: 23. února 2009 21:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 Kde je beru? ze zivota..... ale teda vesmes skusenost a autama 1.6 16V a 1.8 20V ......jo fáčko a felcka jezdi za osm.....to vim....
Datum: 23. února 2009 21:54
 to zdenekk : Máte Peugota 405 Mi16? Hezky to je dost dobrej motor. Měl jsem tu čest to řídit v 4x4 s turbem a to bylo nezapomenutelný. Pecka motor, ale dnes zachovalej kousek těžko najdeš. Tomu autu se nad 5000 ot moc líbí.
Datum: 23. února 2009 21:52
 pro mě ale neni auto jen spotřební věc pro dopravu z bodu A do B ..... takže na spotřebu seru a radši si poslechnu ten koncert benzíňáku při otáčkách nad 6000 ......... Stando, nevim kde pořád bereš ty hodnoty spotřeby...... náš rodinnej wagen (Peugeot 405 Mi16) jezdí při dodržování pravidel na dálnici za 8 l/100km ..... jasně že když se neudržíš a pořádně to solíš na plnej knedlík, tak můžeš počítal spotřebu v litrech na hodinu ...... motor má najeto přes 180 tis. a šlape jak švýcary.... a rozhodně to neni žádnej pomaloběžnej traktor.
Datum: 23. února 2009 21:30
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 nesnasim borce co udelali par motorů co tocili vic jak 7000,ani nevedi jak se jim to povedlo a myslej si ze rozumnej vsemu......to ze nekdo nema rad naftovy motory,je ciste jeho problem,ale bohuzel nafta je dnesni trend...lidi koukaj aby jezdili dlouho a levne...a kazdymu je tak nejak jedno jestli ma zrychleni z nuly na sto za deset nebo za sedm....hlavne kazdej resi,kdyz jede po dalnici prumernou 150 aby nemel okamzitou spotrebu 18 ale 6 litrů.....i ty blby emisni normy uz sou taky vyreseny...takze opravdu hulí jen mačeta a nebo čipovka..... prosim....benzinaky sou taky dobry....ale pokud si nekdy koupim neco v benzinu,tak staryho americkyho veterana na prilezitostny vyjizdky....nerak ze nejakej peknej Dodge Charge nebo Mustang by se mi nelibili,ba naopak.....to je ta americká krása a síla....asi jediny dedictvi z americkejch novodobejch dejin na ktery muzou bejt pysny....jinak nic nedokazali.....
Datum: 23. února 2009 20:55
 to josef605: musel jsem ho prodat když jsem šel na vejšku, měl jsem velký výdeje. Jinak na nějakých 18 kolech by vypadal moc hezky. Měl najeto přes 500t km. Jinak mikrospánek je svině...
Datum: 23. února 2009 20:20
 tak ten medvěd.je pěknej ale škoda že je to nafťák. dej mu ňáký elektrony aš budou prachy a bude pěknej,a k tomu tátovi,jel z noční a usnul.v osumdesáti do zdi.jezdil tak 11 let a nic,aš tet  .a že sem blb.to vim uš dlouho
Datum: 23. února 2009 19:40
 to josef605. ty ses fakt blb. Jak jsem napsal adasovi byl to slovní obrat. S plynem jsem ti chtěl jen ukázat, že ne jen nafta měla původně jinej účel. Ale koukám že tvoje inteligence na to očividně nestačila  . Jinak táta se šikula. A pro tebe foto, šetřil jsem na to od 14 let a koupil jsem si to za vlastní. http://pouchaz.sweb.cz/Mercedes/fotka1.jpg http://pouchaz.sweb.cz/Mercedes/fotka2.jpg http://pouchaz.sweb.cz/Mercedes/fotka4.jpg
Datum: 23. února 2009 19:32
 to pouchaz,je mi 16,a jak řikal adas,je ti 22 a za 20 let si nezažil auto co by v zimně nenastartovalo.a že si vlastnil mercedes.....nebyl náhodou na ovládání?a předplatný mi platit nemusíš to mam zaplacený.a s tim plynem to se ti nepovedlo,ve fáčku sme ho měli 3 roky jenže pře vánoci ho táta rosekal,motor byl místo řidiče
Datum: 23. února 2009 19:15
 to adas:  aha... 1000 MB je předposlední kvalitní auto z Mladé Boleslavy... Na to že se jich vyrobilo něco přes 400 tisíc už moc nejsou vidět, ale to jsme někde jinde.
Datum: 23. února 2009 18:12
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 to celý to souvětí se týká škodovek moje MB je škoda 1000MB
Datum: 23. února 2009 18:05
 to adas: Ber to obrazně. Není to třeba 20 let ale 17... to byl slovní obrat. Jinak jestli ti MB se 150t nejede, tak je někde chybka. Co je to za motor?
Datum: 23. února 2009 18:01
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 Páni, fakt odborník vedle odborníka. Tak já se taky přidám, kdyby se na benzinový motory používaly stejný materiály jako na dehet, tak vám taky natočej mnohem víc. Motor vpořádku když ho chytneš pod krkem tak kouřit nesmí, to že hulí jakprase je tím že to auto ve městě nedostává na prdel s potřebuje se vypálit, běžně se takhle před emisema auto musí vytáhnout a chvíli držet pod krkem, vypálí se ten bordel v laufu a nekouří. Jestli hulí stejně tak tam může bejt moc nafty (viz načipovaný ochcávky na 100kw nebo kolik tam cpou).
Vyjíždění nádrže do sucha, občasný nasátí vzduchu a zavzdušnění systému taky není to echt gold.
Zamrzání je celkem běžnej jev, známej tak jednou za dva roky na XC90 a opravdu do toho žádný svinstva neleje, ale z to můžou pumpaři, ne ten motor.
pouchaz ®: Je ti 22 a za 20 let jsi nezažil naftu co by nenastartovala v zimě, sakra co je to za blábol?
a škodovky 1000, 100, 110R najezděj dost? Proč se teda za komunistů běžně dělala generálka nebo dával novej motor po 100 000km? Moje MB má 150 000 a línější auto jsem nezažil, nějákej ten kousek najede 300 000, ale to už fakt snad ani není motor 
Jinak naftu fakt rád nemám, ale kdybych jezdil dálky tak bych se k ní ponížil.
A ty závody viz Le mans a kde ještě vůbec "vyhrávají" zkoušeli jste si někde najít pravidla a trošku se o to zajímat? Ty nafťáky tam mají mnohem mírnější pravidla než benzín, takže mají mnohem lepší podmínky.
Datum: 23. února 2009 17:53
 to josef605: Kolik ti je 15-16? ví asi ne... Víš ty chytráku na co používal třeba plyn? A dneska ho Subaru STi montuje na objednávku to svych nejostřejších verzí a to jen proto že je lepší než benzín. Takže další debilní argument.  Kluku ty ses špatnej, nemáš argumenty tak klidíš pole. Možná se nad tebou slituji a objednám ti nějaký předplatný na časopis o autech aby ses o tom něco alespoň teoreticky dozvědě. Jinak já jsem do nedávna vlastnil Mercedes.
Datum: 23. února 2009 17:50
 hoši nebudu se sváma hádat ale asi nevíte co to nafta je,a pouchaz:to tvůj táta má najeto hodně málo,a škodovkou sem jel několikrát,jel sem i ničim jinym,nemužu za to že ty jezdíš v trabantu a představuješ si jak je no naká 1.9TDI.a je vidět že toho moc neznáte ani jeden vo naftě nevíte co se dřív dělalo s naftou a co se s ní dělá,tet,ale seru na vás,s holkama se nehádam
Datum: 23. února 2009 17:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 me to rikat nemusis....u nas jezdi jedna 205 1.8XRD a ma natocino 1.3mega...este ani nezere olej.....u starej naftaku je to normalni ze najedou mega jak nic....spis ta kasle to nevydrží   u benzinaku sou to vyjimky......ktery nepotvrzujou pravidlo! kdyz mas na benzinu natocino 300 tkm tak uz je to pred smrtí....
Datum: 23. února 2009 16:16
Datum: 23. února 2009 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 a kdyz se obcas svezu na levnej kerosin za 10 korun litr,tak mam vsechno tak dokonale vycisteny,ze palivovej filtr menim jednou za 100 000km  to je to kouzlo starejch atmosferáků v nafte
Datum: 23. února 2009 14:49
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 14:46
 zdenekk: existujou, to vím ale už několik desetiletí se nedělají. Videl jsem to auto na vlastní oči a přál bych ti vidět co se děje když to auto startuje v 10 nad nulou.  Jo a jeho spotřeba při prvních 5 km jízdy je 200 ne 100  . Zajímalo by mě kdybych ti postavil dvě moderní auta vedle sebe tak poslechem nepoznáš mezi nima rozdíl. To že nafta čoudí je vlivem uprav a unaveností motoru...
Datum: 23. února 2009 14:19
 to je marný tady........ ropáky prostě smrdí snad s vyjímkou novýho Volva ... to jsem viděl a ikdyž to byl nafťák tak nesmrděl, ale zbytek...... i když je to auto nový a trochu se tomu naloží, tak z laufu lítaj brikety.......ale ono na vás dojde.......až se zase zpřísní emisní normy na pevný částice. pouchaz> benzínový náklaďáky existujou a jezdí - v Rusku........Si snad budu muset pořídit pořádnou ameriku s pětilitrem V8, jen abych nasral zarputilý uctívače dechtu a Busíka.
Datum: 23. února 2009 14:13
 socky
Datum: 23. února 2009 14:08
Datum: 23. února 2009 14:07
 standa:toho blba si nech,blbej si dost.a je jasný že auto se musí nechat ohřát dycky.a nevim co si kde zalech ty.a jestli seš tak chytrej jak tu ukazuješ tak mi řekni proč se nejvíc ničí motory,kdyš je tam málo benzínu nebo nafty,je jedno čeho,prostě paliva.
Datum: 23. února 2009 13:50
 pouchaz: je vidět že o nafťákách nic nevíš,nafta špatně startuje a proč si myslíš že se do traktorů leje v zimě trochu benzínu?no??aby nezamrzla nafta,a je vidět že si nikdy neseděl v kamionu nebo si nelmluvil s někym kdo ho má,kdyby si viděl jak to žere tak by si se posral.
Datum: 23. února 2009 13:48
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 lukawe 555 lopatky jsou v pořádku to máš pravdu dělá to interkolerní hadice taje za turbem.je prasklá a vurčité rychlosti zustane vyset turbo jak zastavíš tak se to dá donormální polohy a valíš dál.
Datum: 23. února 2009 13:44
Datum: 23. února 2009 11:43
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 znam cloveka,kterej se uz pres dva roky pokousi rozbit motor u sluzebniho Partenra 1.9D....tomu autu neskutecne ublizuje a furt to jede....nejde to rozbit....jedine snad vypustit olej   aby se to zadrelo..
Datum: 23. února 2009 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 11:21
 josef605: nejde o to že by se posral z toho jak to žere, ale z toho že v tom nemá sílu  . Jinak za 20 let se mi nestalo že bych zažil naftu co by nenastartovala v zimě  . Pokud tankuješ kvalitní naftu tak ti nezmrzne takže není důvod třeba v -20 nastartovat.
Datum: 23. února 2009 10:44
 já nenapsal že oddělal dva nafťáky,že oddělal jednoho a s druhym jezdí doteď.a nafťáci v zimě špatně startujou kdyš ho nemáš v garáži,prostě auto na naftu rovná se traktor.a nevim proč do toho pleteš kamiony kyš se bavíme o autech,je jasný že kdyby kaion jezdil na benzín nak by se asi posral jak by mu to žralo
Datum: 23. února 2009 10:38
 to standa: hele na starý nafty od Mercedesu mi nešahej  . Kde by byly naftové motory nebýt MB. Samozřejmě že 30 let stará nafta nebude mít kultivovanost nového motoru. Ale ber že ty auta mají mnohokrát míč na krku a někdy i dva. Já měl v MB diesel auto bylo z roku 1995 a když se zahřálo tak si nepoznal rozdíl mezi benzínem.
Datum: 23. února 2009 10:35
 to josef605 : No o tobě vypovídá hodně už jen to srovnáváš moderní turbo diesel a škodu 100, 1000.  Jestli to bylo myšleno jako vtip tak super. Prosím tě proč taxikáři jezdej s naftami? Proč jsou nákladáky na naftu? Zkus se nad tím zamyslet, pokud na to nepříjdeš tak napiš, rád ti to světlím.  Jestli tvůj kamarád odrovnal dva naftáky tak bud to byli auta před smrtí nebo s prominutím je chyba u kámoše. Netvrdim, že je benzín špatnej mám ho rád, jen mi vadí tahle demagogie kolem nafty. Něco si o tom přečtěte, vyzkoušejte v praxi a pak až se zapojujte do diskuze.
Datum: 23. února 2009 10:31
 dobře,vemu renaulta scénica 1.6 16V 66kW.spotřeba 5-5,5l.je to bratra auto,jezdí s tim denně těch 190-200 do práce a zpátky.jezdí takle uš dva roky a motor pořád drží,myslíš si že by to nafťák vydržel?naftak by to nevydržel,ale taky jak kterej,kámoš měl audinu 1.9TDI woddělal jí hned a tet má golfa IV taky 1.9TDI a drží,taky záleží v jakym stavu to auto má motor když ho koupíš.naftai benzín má svoje výhody i nevýhody
Datum: 23. února 2009 10:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 10:14
 tak to bych teda neřek,kdyš ti škodovka nežere volej tak nesmrdí a nehulí vůbec
Datum: 23. února 2009 10:10
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 10:08
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 10:06
 to že benzín nenajede tolik co nafta je blbost,nevim kod to tu psal že nafta patří do traktorů a ne do aut...tak měl svatou pravdu.nafta do auta?dyt kdyš to nastartuješ na parkovišti tak okolo neni vidět,smrdí t jak svině a o to má katalyzátor.prostě do auta nafta nepatří,rači budu chodit pěšky neš jezdit nakym autem na naftu.a stando,podívej se na škodovky.myslim 100,110R,1000 ty maj nalítáno kurva dost na benzín a pořád jezdí!!!
Datum: 23. února 2009 10:04
 to zdenekk: Benzínák ti nikdy nenajede tolik co nafta. Nikdy, není to ani technicky či konstrukcně možný. Jinak můžeš mi říct o jakých nerovnocených pravidlech mluvíš? Rád se poučím. Až pojedeš 200 km/h se spotřebou 7 litru s benzínem tak řekni.
Datum: 23. února 2009 8:04
 motor> srovnatelný výkony rozhodně nemají....... se podívej na výkon turbodieslu a turbobenzinu se stejným zdvihovým objemem.
Datum: 22. února 2009 23:31
Jméno: motor
IP: uživatel680
 dneska už maj naftaky srovnatelny vykony jak benzin tak nevim co lidi maj proti naftě
Datum: 22. února 2009 22:35
 kecy o menší životnosti benzíňáků jsou jen mýtus a jawaracing50 to jen potvrzuje.......pouchaz> když se udělají pravidla nerovnocenný pro benzín a dislák, tak se neni čemu divit ......nafta prostě nemá ve sporťáku co pohledávat.......Nic na světě mě nepřesvědčí abych si koupil auto na naftu, to radši budu chodit pěšky.
Datum: 22. února 2009 22:29
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 hoši na felicii na te starši mi to děla,že prostě když zpomalim asi na 30 kmh nebo tak ,tak mi přestanou svitit světla.. čim to je?
Datum: 22. února 2009 21:59
 to standa neni pravda ze se ti s benzinem nepovede natocit milion kilometru vim o lade myslim 12 nebo 13 proste klasickej zigul a mel asi milion a pul a pak se prerval rozvodovej retez a potkaloseto tak to zahodily jinak by jel porad kdyby se vcas vymenil byl totiz puvodni
Datum: 22. února 2009 20:49
 je možný ta váha vzduchu. Nám to dělalo, že cukala a jako by ztrácela výkon. Skočte si na diagnostiku, tam vám to za pár korun s jistotou řeknou.
Datum: 22. února 2009 20:28
 zdarec prosim pripojim to sem máme dom a octavii jedničkové řady octavia combi 2001/2002 1,9TDi 81kw-110k jede do 130 potom prestane jet musím uplne zastavit potom se tam neco prepne do nuzuveho režimu a zase jede nevíte co je to za vadu??ty natáčecí lopatky na turbu sou uplne ok nejsou zaseklý poradte
Datum: 22. února 2009 20:25
 to zdenekk: no nevim kde jsi na to přišel. Prodej nových a použitých aut ovládají naftová auta. Okruhové závody kam byli připuštěny naftové auta vyhrávají ty. Takže nějak to "tvé" heslo postrádá smysl...
Datum: 22. února 2009 19:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
Datum: 22. února 2009 19:56
 Nafta patří do kamen nebo do traktoru, né do auta! Kdo to má čuchat ten puch. Ble.....
Datum: 22. února 2009 19:49
 to frikulin : Ono PD motory jsou totiž už zastaralé, spotřeba už není to co byla u klasického TDI a hlavně spolehlivost, ale ten ZVUK. To je jak nestartovanej traktor. VW konečně pochopil, že ty jejich motory 2.0 TDI -PD jsou špatný. Současný 2.0 TDI -CR to už je motor, tichej, moderní spotřeba na urovni. Ale 66 kw A 81 Kw to jsou pro mě legendy dieslu  i když můj ex mercedes byl lepší  . Jinak jak napsal frikulín ono dneska je jedno jestlo to je 66 nebo 81 ceny jsou stejný a 81 u O1 má vzadu kotouče.
Datum: 22. února 2009 19:32
 to standa: TDCI od Forda ( 3 roky s tim jezdim), jejich vada byla, že byli hodně náchylný na kvalitu český nafty. Ona všeobecně česká nafta je hodne špatná a má malou "mazivost". To mělo za následek zadírání čerpadel a následné "ucpávání" trysek. To bylo vyřešeno v 7/2003 od té doby jsou již motory "relativně" spolehlivé a tímto neduhem již "netrpí". Myslim, si že takovej motor 2,2 TDCI je neuvěřitelnej. A TDCI = HDI
Datum: 22. února 2009 19:27
 66kw automat řikám že mám teď....  Předtim sem měl manuál to PD a předtim 66KW...  Tak různě se povedlo vystřífat dost tdi v průběhu pár let...
Datum: 22. února 2009 19:25
 Proč by měli bejt PD k smíchu..  Dneska se k tomu zase škodovka vrací....  I když je pravda že ten golf 74Kw mě sral nejel a žral...! Mám těmahle motorama taky najeto dost...(prakticky od 18 sedim jen v TDI) a 81 je někde jinde....! To je prostě můj názor...! A když motor tak proč ne 81Kw..? Cenově se už nelišej jde to slušně načipovat a docela ty motory držej....! 66Kw to už dneska bzrdíš provoz (i když to teď v automatu mám....ale automat je trochu něco jinýho....to upaluje docela slušně....i když mě to sere...  )
Datum: 22. února 2009 19:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 a hlavne pri 140km/h na dalnici mas okamzitou spotrebu 3.5-4litry.....s benzinakem v 1.6 i 16V pojedes stejne s okamzitou spotrebou 12-15litrů..... ale me se u tech 81kW hlavne libi jak jede odspoda....to je proste supr....
Datum: 22. února 2009 19:21
 A propo ty srovnáváš 66 v automatu a 81 manuál ?
Datum: 22. února 2009 19:21
 Nevim no mám na obou motorech najeto cca 30tkm a žádnej zásadní rozdíl tam není. Ono to není vše jen v motoru ale i tím kdo sedí za volantem  . Co se týká motorů, které mají "příponu" PD, tak ty jsou jen k smíchu  . Pamatuju si váhu vzduchu ještě za 12tkč  .
Datum: 22. února 2009 19:20
Datum: 22. února 2009 19:15
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 audi ma drahy dily,nemam audi rad.....a u oktavek je vseobecne znamo,ze silnejsi motory lip jedou a statisticky vic drzej....jinak i ta 66kw je dobra...no jak rikal Pouchaz......a spotreba okolo 5 litru je uzasna,na to jak to jede......at je to golf nebo oktavka....Monty nevim na co si narazel   Naftaky podstatne min zerou nez benzin,takze i s o korunu drazsi naftou jezdis furt o dost levneji ....no a bejva takovy pravidlo ze u tehle TDi od wolksvagnu se ve 150 000km dela turbo....no...ale tak zase se o tom vi a muzes s tim pocitat pri koupi ojeteho vozu..... hlavne nekupovat motory dCi a TDCi pokud chces vic jezdit nez platit servis....to je hlavne renault a ford.....
Datum: 22. února 2009 19:14
 Ahoj, dost se zajímám o auta. Jestli chces motor od VW- group tak je jedno jestli to bude ta 66, nebo 81. Liší se pouze turbem, u 81 kw má turbo variabilní nastavování lopatek. V praxi nepoznáš rozdíl mezi 66 a 81kw. Liší se to lepší, zrychlením cca o 1s a maximální rychlostí max o 10 km za hodinu. Řekněme si, že tu maximálku mockrát asi nevyužiješ. Co se týče spolehlivosti tak tak je na stejný úrovni, takže v tom problém nehledej. Co se týká spotřeby tak ta je u 81 kw cca o 0,2 litru větší. Jestli budes kupovat tento motor od audi tak nebudeš řešit problém jako vadná váha vzduchu. Jestli to bude škoda nebo vw tak se na tento problém připrav. Mášli nějak dotaz tak se zeptej mám zkušenost s oběma těmito motory.
Datum: 22. února 2009 18:57
 protože srýček asi vlastní ropnou rafinerii... nic proti
Datum: 22. února 2009 18:41
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:57
Datum: 23. února 2009 21:57
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Nechápu co je na tom hustýho..!!
Datum: 23. února 2009 15:29
 no to napojení kolen na výfuk nic moc a chlazení teda taky nemá moc vyřešené, ale jinak hustý
Datum: 22. února 2009 21:29
 píšou o tomhle na veteranfóru, je tam celej příspěvek v motocyklech jawa 50
Datum: 22. února 2009 19:09
 děco takovýho už sem viděl nějaký bořík o tom měl web... celkem sranda no
Datum: 22. února 2009 18:49
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 tak to je mazec!
Datum: 22. února 2009 18:37
 Se mu to asi blbe chladi ne? Ten ma vykon schovanej pod kapotou
Datum: 22. února 2009 17:55
 Je to hustý
Datum: 22. února 2009 16:56
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 no vypada to fakt huste az na to ze chlazeni vzduchem mu asi moc nerika ked to ma krasne zakryte tu plecharinu, a dat na taky motor jestli sa nemylim vyfuk na pincka to je mazec
Datum: 22. února 2009 16:47
Jméno: Flipmen
IP: uživatel1553
 Ste všichni jak malé děcka jednou sesa řekl že inzerce je http://www.sesa-moto.cz a ne na fichtl krámku. Kdy už to konečně pochopíte a nebudete tady psat vzkazy jako je seso promin ale je to dulezity nemaz to : draci nechce nekdo motor na 175 ?? .... to si strcte na inzeraty na aukro a tak tech inzerci je spousta tak to necpěte sem!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 19:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 taky sem to trochu nepochopil....ale tak lidi sou ruzny....pokud tu chces neco sehnat,tak nechapu proc to zakazovat.....ale jako vyslovene prodej.....to NE!
Datum: 22. února 2009 19:35
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Flipmene...co je tobě do toho?...di se radši zakopat a neozývej se..!
!!
Datum: 22. února 2009 18:30
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 jaaj.. lama
Datum: 22. února 2009 8:56
Posl.aktualizace: 22. února 2009 0:17
 ma upravenu zadnu brzdu ked na nu slapne tak mu zacne svitit zadne svetlo
Datum: 22. února 2009 0:17
 ma upravenu zadnu brzdu ked na nu slapne tak mu zacne svitit zadne svetlo
Datum: 22. února 2009 0:16
 No jako ta zbirka idiotu je hustá,,hlavně na konci
Datum: 21. února 2009 23:08
Datum: 21. února 2009 23:04
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tak jsem byl zase pomalejší no...
Datum: 21. února 2009 22:51
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 řekl bych že vidle jsou z 20/21 a chybí mu světlo a kolo  a zadní tlumiče vypadají jako pumpička
Datum: 21. února 2009 22:50
 Jenom má nějak divně ty zadní tlumiče
Datum: 21. února 2009 22:49
 Ja na něm nic divného nevidim
Datum: 21. února 2009 22:48
 lol , nekdo jiny ?
Datum: 21. února 2009 22:42
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 solidní tuning
Datum: 21. února 2009 22:40
Jméno: FOH
IP: uživatel4659
 Hojte , vim , ze to je fichtl kramek , ale neda mi to , cetl jsem predesle prispevky a tak jsem zjistil , ze sou tu taci co maji aji Piaggio Ciao ,,, nechcete se podeliz o zazitky s timhle dabelskym strojem  , Mam ho tez , a ani nevim , ze se tam lije benzin  , sice na nem uz nefaram ,ale neprodal bych ho
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 1:00
Jméno: Standa
IP: uživatel5363
Datum: 22. února 2009 1:00
 Nvm kam s tim... mozna to sem ani snad nepatri ale da se sehnat nejaka padesatka cenove jako pionyr? treba nekej skutr bez papiru .... cokoliv
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 23:28
 NO TŘEBA SIFONA BEZ PAPÍRŮ.. TUHLE JSEM NA MOTOINZERCI VIDĚL JEDNOHO ZA 3000
Datum: 21. února 2009 23:28
 Tak fekala si necham 100% ale ze bych mel 2 vozitka ....  no 4-5000 nemam ... cinskou minibajku taky nechci.. chci nakej starej pojizdnej kram kterej kdyz bych trochu poupravil (plechy atd) aby to nevadilo jak na fikovi.... ale stejne to na konec padne na fika tak co .....
Datum: 21. února 2009 17:35
 nejlépe zůstaň u dachla
Datum: 21. února 2009 17:25
Jméno: Standa
IP: uživatel5356
 Za ctyrku ti necham Ciao  No skutra bez papiru za litr koupis,ale nacpes do nej 5000 aby vubec vrcel......prodaval sem loni Zipa za 5500,- bez papirů....hned byl pryc.....jel 90,chytal na prvni a zral 2.5litru ....bracha mel taky Zipa,jel kilo,byli v tom dily za 8000,zralo to 5-6litru,vecne se to sralo a byl rad ze ho prodal ze 12 s TP......jinak sezens nejakou mačetu do 5000,- .....nebo CIAO nebo BRAVO italsky babety (kdyz je v poradku tak jede skoro jak fichtl a zere 1.5litru  ) ...treba babetu koupis,nebo rozpadlyho simsona....ale sou to strasny stavy.....
Datum: 21. února 2009 16:47
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 minbajky čínskej
Datum: 21. února 2009 16:27
Jméno: FOH
IP: uživatel4659
 Hojte draci , nasel by se tu někdo kdo by byl ochotny a poslal , daroval by ty dva zadni sroubky , ktere jsou v zadnim svetle? Takove ty do kterych se sroubujou ty co jsou prez sklo , dikes , v obalce , prosim ozvete se
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 12:40
 Kup si za 3 kila cely svetlo a neres to...
Datum: 21. února 2009 12:40
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 má je třeba firma vrabec a vrabec, já jsem je ale nahradil dlouhou matkou M6 (vypadá to jako cca 4 matky dohromady) a dal jsem krátký šroubek od plechu a pak už jsem postupoval jako s originálníma šroubkama.
Datum: 21. února 2009 12:25
Jméno: FOH
IP: uživatel4659
 Fakt směšne , s tema papirama , ale kdyby je tu sesa mel tak vas neprosim ,ale uz je tu dlouho nema
Datum: 21. února 2009 12:17
 Nedarovali byste mi nekdo papiry na 555.....prosim prosim... poslete mi je v obalce....dekuju
Datum: 21. února 2009 12:14
 jo pockat ty myslis ty ve skle...tak to ma Sesa treba
Datum: 21. února 2009 12:12
 takovy s tim rudym sklickem? co vypada jak diamant? bud zelearstvi nebo se zeptej v mototechne...ale naposledy jsem ten sroubek videl tak pred 4 lety, to jsem posledni nasel v dilne a byl jsem stestnej jak blecha ze si to muzu prisroubovat na SPZ pac mi tam jeden takovej chybel...ale zkus se zeptat, za to nic nedas
Datum: 21. února 2009 12:12
 Co si zajít do železářství? Myslim, že tohle mají snad v každém...
Datum: 21. února 2009 8:30
Jméno: patrik
IP: uživatel4967
 když jedu po poli nebo po zahumení tak nepotřebuji řidičák že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:38
 dokud nevjedeš na cestu..neměl bys mít problém.. prakticky můžeš jezdit aji po cestě.. teda dokud tě nechytnou nebo dokud neuděláš naky průser
Datum: 21. února 2009 17:38
 Do 5 kilometrů od baraku ridicak nepotrebujes.....to vi kazdej
Datum: 21. února 2009 11:51
 pokud je to tvuj soukromy majetek tak te muzou akorat pokarat ze delas hluk...nesmis vyjet na silnici, na pozemni komunikaci, cili ani na polnacku prakticky ne...ale pokud ta polnacka patri tobe a ne statu tak muzes...asi tak
Datum: 20. února 2009 22:35
 Hoši,jde nějak opravit strženej závit v hlavě motoru??Dneska sem utahoval svíčku a strhnul sem ho.Vůbec nechápu jak se to stalo,utahoval sem to jen tam lehce.Dá se to nějak opravit??Jde mi do toho zašroubovat svíčka N17YC jiná tam nejde.Ani jiný Y tam nejde,jenom ta jedna.Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 20:03
 mam doma taky hlavu napiš na icq
Datum: 20. února 2009 20:03
 zeli:kdyby měl někdo hlavu s dobrým závitem na prodej za rozumnou cenu tak ji koupim.
Josef  sal jsem ti na maila
Datum: 20. února 2009 19:59
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 a nebo se zeptas zda nekdo nema doma jednu hlavu prebytecnou na prodej
Datum: 20. února 2009 19:55
 Zdar,to neni problém.Můžeme se domluvit.
Datum: 20. února 2009 19:51
 nebo se dělaj ty vložky mosazný
Datum: 20. února 2009 19:44
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 no do hlavy se vyřízne vetší závit a mezi ten závit v hlane a závit na švíčce se našroubuje jako takový vymezovací perko(ale neni to perko taková spirálka) dá se koupit v mototechně
Datum: 20. února 2009 19:32
 jaký perko??popiš to trochu
Datum: 20. února 2009 19:27
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 dělaji se takový mosazný vložky nebo takový jako perko se našroubuje na svíčku...
Datum: 20. února 2009 19:25
|



|