Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau existuje v moravzkoslezském kraji nebo blízkém okolí náký klub fichtlařů, stadionářů aj. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 19:20
 caute,chcem vás poprosit či neviete niekto original čislo farby na Jawu 250/353(04) r.v.:61..dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 15:48
 8850 jáwácká červená
Datum: 17. března 2009 15:48
Jméno: Standa
IP: uživatel5532
 Hele nejsem simsonář,ale tohle ma spise neco spolecneho s veteranama......Jeli ste uz nekdy na tomhle postrku? http://www.motoinzerce.cz/motorky/simson/268389-spatz.html to je neskutečný....mel sem to doma,jmenoval se Arnošt....este trochu starsiho....2Q- razený jako u kozla na riditkach,ale kam se na to kozel hrabe......neskutecne to sedelo v zatackach.....a ten chod motoru.....nakonec sem se ho zbavil,protoze pukla jedna hridel v prevodovce a nešla svařit aby držela.....dodnes na nej vzpominam a proto to pisu.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 18:34
 to pavelc: moto vyrobene v cine si nemuze rikat ze je to moto i gdyz se tak tvari...spatny dilensky zpracovani, spatna kvalita dilu, konstrukce taky nic moc, vyrobni technologie na tom newim jak sou ale celkove to proste neni ani prumernej stroj, kvalitu to videlo jen z rychlovlaku, jediny plus je jejich cena, ale co s ni gdyz dily jsou drahy (vetsinou kvuli dovozu z dalky) a musi se to porad spravovat...tohle a mnohm dalsiho proti nim mam
Datum: 18. března 2009 18:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5543
 to pavelc: strč si čínu víš kam....!!!!!!
Datum: 18. března 2009 18:34
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 to steve: co mas proti cine? motorka jako motorka
Datum: 18. března 2009 14:12
Jméno: Standa
IP: uživatel5541
 Bohuzel rika se to....ono nejenom ze stadion a simson meli zprvu stejne motory(Sachs),ale dokonce byli ty mopedy dost podobné,ale tenhle simson se vyrabel driv nez Stadion 23  ono cesky mopedy a mopedy nemeckeho vychodniho bloku sou si dost podobné.......čím to asi bude???
Datum: 17. března 2009 22:15
 nemuzu se ubranit dojmu ale pripomina me to Stadiona S23...ale ta podoba je az mraziva  ...jinak proc ne, takova starsi maceta kera ma neco do sebe, tak jako asi kazdy stroj (mimo cinu)
Datum: 17. března 2009 21:14
 možná to má super motor i podvozek, ale podle vzhledu je to naprostej kekel. Muj názor samozřejmě nikomu nevnucuju, takže jestli se vám to líbí, pak je vše v pořádku.
Datum: 17. března 2009 18:36
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 vím vo někom kdo tohle má..........je to pěknej stroj
Datum: 17. března 2009 15:29
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zajímavý, hlavně ta zásuvka na vozejk vzadu  ale jako podoba se mi moc nelíbí, je to takový "spatlaný"
Datum: 17. března 2009 14:47
 zdar seso, chtěl jsem se tě zeptat, jestli máš takovou tu koncovku na rukojeť, co se šroubuje do řisítek, ptž sem ji tu u tebe viděl tak cca 2 týdny z5, ale teď tu není, nebo ji nemůžu najít
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 22:11
 zdravim seso nutne scháním na tatrana prachovku na tlumič! delka priblizne 13.5 cm a průměr + - 3,4cm mel by být obdobný jako na péráka a na
jawu 350 dik VENCA
Datum: 16. března 2009 22:11
 draku oni ted nejako dobu nebudou,, musis cekat,,sesa
Datum: 16. března 2009 17:51
Jméno: zdareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeec
IP: uživatel5223
 no chu sa was opitat esli nemate nekdo stej českej republiky nejakeho fechtla ja biwam v Adamove pri tom rybniku ozvete sa jjj at je to ale nekde u jiznej moravi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 14:01
 všeci majů
Datum: 16. března 2009 14:01
 Zdar draci - chtěl bych se optat, jestli se dá ještě někde koupit kolo na Stadiona S11. Už to má pár let za sebou, někdy se to zničehonic vypustí, jindy to drží přes rok...a celkově, všechno se loupe a jsou tam bublinky (když se to vyleští). Daj se takový kola (+ duše) ještě někde sehnat (kde a za kolik?), nebo už budu muset jen lepit a dojíždět vzorky? Kola z fichtla (jsou myslim větší) tam cpát nechci - sice to údajně zlepšuje jízdní vlastnosti, ale myslim že bych je tam stejně nenacpal (jen to zadní po výměně brzdy jsem tam s chlápkem co se v tom opravdu vyzná pasoval skoro půl hodiny(to původní), než se nám ho tam povedlo nacpat). Kola z fichtla možná až na S22 (jestli o prázdninách nějakou seženu a dopadne brigáda).
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 18:50
 kola z fichtla se na stadaka nedavaji,z fichtla sou mensi a sirsi,z fichtla se pouzivaji brzdovy bubny,protoze maji vnitrni prumer 100mm oproti 80mm u stadaka,takze to lip brzdi,jinak pneu i duse bezproblemu sezenes,ja to kupuju asi za 250kc/plast+100-150kc/duse.je to rozmer 2.25x19"(aspon teda pro s22),pro s11 je to jak pise zdenek
Datum: 15. března 2009 18:50
 na stadiona seženeš bez problémů, jen je jiný označení než kdysi...... původnímu 2,00x23'' odpovídá dnešní 2,00x19..... 23'' je průměr přes vnějšek pláště a 19'' je průměr v patce. 2,00 je šířka pláště. Rozměry jsou v palcích, ale to asi víš.
Datum: 15. března 2009 18:48
 čaéc mam v mojim motoru novou ojnici a výbrus ale jede mi to jak před tou opravou je možné že se to časem teprv zajede motor má najeto tak 70 km a jezdím s nim pomalejc prostě ho tak neženu ze začátku jsem s tim jezdil pomaličku vubec jsem to netrápil ale jede mi to ted stejně zlepší se to nebo ne mam najeto těch 70 km a každý den ho zajíždím
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 11:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 je mozny ze to mas stejne blbe sestelovany jako pred opravou......to by pak vysvetlovalo
Datum: 15. března 2009 11:55
Jméno: BonJovy
IP: uživatel1732
 Co byste požadovali od jawy 21 za cenu 7000Kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 20:10
Jméno: Joza
IP: uživatel1592
 No tak podle toho co tu píšete tak to bych to moh taky docela slušně prodat. Mám taky Jawu 21 všechno funguje krome bzučáku a to jenom proto že sem odpojil dráty a druhá věc je že sou poškrabaný plechy, takže by je stačilo jenom pořádně přestříkat nějakym šikovnym lakýrníkem a připojit ten bzučák a je jak originál. Našlápnout de na první pokus( někdy na druhej podle toho jestli je velká zima nebo ne), světla svítej, technická do června 2012,SPZ je přihlášená
Datum: 14. března 2009 20:10
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 no predstavoval sem si hodne tuningu jako budu delat ja
Datum: 14. března 2009 19:57
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak to uz jsem dal do fichtla oneco malo vic nez 7000 a vysledek nic moc motor po GO ale porad to foukalo pod valcem a ten dement co to GO tak nezabrousil vicnelek na valci a porad to nejelo a svadel to na elektryku a karbec tak jsem si to stejne nakonec musel udelat sam
Datum: 14. března 2009 18:43
Jméno: Trivate
IP: uživatel5455
 Nová stála 4020Kč
Datum: 14. března 2009 17:09
 psal sem jako gdyby vyjel, to znamena ze ma budit aspon ten dojem, ono gdyz nastrikas pistoli plechy, rozeberes a vymenis dily v motoru, vybrus, vycistis karbec, vyfuk, das novej filtr, koupis novej potah na sedlo, torchu to nalestis, spravis predni vidlice a zadni rozhejbes, das celou novou retezovou soustavu, dofoukas gumy a dovybavis aby prosel technickou, narovnas stojan a nableskas vyfuk tak i s novejma dilama a s fikem za dva klacky se do sedmi vejdes...dobra, nemusi byt uplne jak z tovarny (to by byl ten na inzerci za 15 000 a jeste zatim nedodelanej) ale muze aspon tak vypadat...
Datum: 14. března 2009 16:52
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Komplet GO,Platné TP,Nejlépe STK.A 7000 se neda neco zazracneho cekat, pokud si spocitate naklady na kompletni generealku, vcetnu motoru a kdejakych blbosti, tak je 7000kč sakra malo.Nic proti Steve ale pises ,ze by mel vypadat tak jako by vyjel s vyroby ale to je nesmysl za 7000!Ale taky se da 7000tis posladat dobra mašinka az na to ze ja bych za 21 7000 nedal!
Datum: 14. března 2009 16:43
 po nadherny renovaci, samozrejme s papirama a za vsech okolnosti fukncni...ale ciste origo, zadna jina zmena podle majitele, proste tak jakoby vyjel z vyroby
Datum: 14. března 2009 16:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 Asi dokonylýho fichtla po GO
Datum: 14. března 2009 15:14
Jméno: karel
IP: uživatel5506
 STK,SPZ,slušný stav,měl by chitit naprvní našlápnutí,dobré gumy,funkční tacháč-světla-brzby- atd...
Datum: 14. března 2009 14:07
Jméno: john
IP: uživatel1553
 za sedm tisíc to tam musí byt motor aspon 650
Datum: 14. března 2009 13:50
Jméno: David
IP: uživatel4613
Posl.aktualizace: 14. března 2009 19:40
 U novějších se pružina zahakovala na trubku, co drží vejfuk.
Datum: 14. března 2009 19:40
Jméno: David
IP: uživatel4613
 nemohli by jste to někdo vyfotit ? pls
Datum: 14. března 2009 11:52
Jméno: Jay26
IP: uživatel5395
 jednou sem to tam zapomel dat a pri sesrobovani mi praskly kartery
Datum: 14. března 2009 10:30
 jak mas mezeru mezi dvema karterama (tema hlavnima) a je tam takovej sroub co je spojuje dohromady, ty vysroubujes, vrazis tam tohlec, nasroubjes tam ten sroub zpatky a utahnes...jedna dira na sroub a druha na zahaknuti pruziny...druhej konec pak zahaknes do stojanku jak mas takovou pricku tak je tam veprostred ni takovy dolicek (casto byva praskly) tak do neho vrazis druhy konec a mas vystarano...delaval sem to i tak, ze jeden konec pruziny jsem zahakl do takovy dirky ktera je na tej pricce co drzi zadni cast vyfuku a druhy konec sem zahal z boku stojanku (je tam dokonce na to i tvarovana tycka) a drzelo to tam, nemusis kupovat tady ten mezikus mezi motorem ale taky to neni origo uchyceni...
Datum: 14. března 2009 9:32
 jěšte se koukni jestli to tam máš já sem o tom ani nevěděl že to tam mám
Datum: 14. března 2009 7:21
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 tak kámo thole sekneš no jakto napsat prsitě zespoda se podívej na motor a v 2/3 ž si to nepamatuju tam je mezírka jako mezi blokama a na stojánku je tam dírka na to myslím
Datum: 13. března 2009 23:59
 zdar co mám udělat aby mě šel motor rychlejc do otáček a aby se mi nepřehříval co mám udělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 12:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 to jo......ale tady kde umi seridit predstih a bohatost smesi 3 lidi z 20 automaticky predpokladam ze to ma rozhašený......
Datum: 15. března 2009 12:11
 STANDA: nic proti ale treba kdyz bu jezdit kross (pokud to teda bude vypadat zejo  )tak se mu to bude zahrivat urcite rychlejc nez kdyz pojede po silnici 70km/h rychlosti
Datum: 14. března 2009 19:49
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 Pánové vy tu vymejšlite nevim jaký slozitosti a pritom plati klasický tvrzení......normalni motor se normalne neprehriva...to jen kdyz je blbe serizenej..!!!!!!!! takze bych to seridil
Datum: 14. března 2009 11:02
 staci gdyz si vycistis zebra, to v mnoha pripadech potrebuje jako prase drbani...jinak jak rikali tak lepsi olej (mensi treni - mene vznikajici teplo, olej u 2T ma dokonce i sam chladit jelikoz je v cerstvy smesi), studenou svicku (treba tolik omylana Brisk N15C), dvoukrouzkovy pist pokud tam mas tri, s jednim by ti to moc nejelo, to je na upravovany valce, sic by t to teda vic tocilo ale ztratilo by to silu (komprese by sla do haje pac ji neudrzi treba jako ten 2krouzkovy pist)...vodnik je pro experty a co maj na to cas, aby se ti to neprehrivalo tak bych ti radil nehonit to tolik ale tezko to budes skrtit jen kvuli tomu aby se ti neprehrival...jo ta hvezdicova hlava chladi o dost lip, je vyborna ale taky to neni zrovna za hubicku...gdyz udelas to co sem ti napsal tak myslim ze budes spokojenej i tak...
Datum: 14. března 2009 9:37
 1krouzkovy pist,dobrej olej (benzin),cep na jehl. lozisku dal nvm a aby se neprehrival tak protahnou zebra a vejirovou hlavu. Pokud mas penize naradi a cas tak bych zkusil vodnika (vodni chlazeni) ale to je asi uz moc special ....
Datum: 14. března 2009 0:10
 cuss lidi, hele, nevíte někdo jeslti je někde na netu sepsaná nebo naskenovaná dílenská příručka na jawu 50 (05,20,21,23)??? dík moc za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 18:27
 to uz sem se tez dival na ten link a to je navod, neni to prirucka, tu ma treba Sesa na webu (ano je italsky), gdysy sem si to prohlizel a nic moc tam neni, secko se dela naradim (vytlacovak, stahovak) kery stejne vetsina fichtlaru nema a s nima by to udelal kazdej blbec, da se to udelat i vlastnima pripravkama nebo i bez nich a treba jinym naradim (krom toho stahovaku, primar jedine sundat zapacenim o kartery ale je jasny ze se tim ten motor poskodi)...ceska verze je asi jen jedna a to je akorat takovej navod s barevnejma obrazkama, proste normalni navod akorat ma ty obrazky barevny...tak cesi to nepotrebujou, ty to spravi na ulici na kolene a italove se maj proste jeste co ucit  ale tez by me zajmalo jestli je opravdu jeste nejaka ceska verze dilenskej prirucky...
Datum: 13. března 2009 18:27
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
Datum: 13. března 2009 16:53
Jméno: Fojtoslav
IP: uživatel764
 nic italskyho,ja ji mam doma.no reknu vam,je to k hovnu,musis to znam a umet,pak si ji kup,ale je to zbytecny
Datum: 13. března 2009 13:28
 Je, ale italsky nebo co to je zač...
Datum: 12. března 2009 22:34
 neni tak nahodou taky na sesa-moto?
Datum: 12. března 2009 21:55
 A myslíte, že byste byl někdo tak ochotný a poslal mi ji také? na mail... Díky moc.
Datum: 12. března 2009 21:46
 Domte máš to v komplu?
Datum: 12. března 2009 21:44
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 já mám takovou modro bílou na jawa 20,21,23,23A
Datum: 12. března 2009 21:41
 mám v komplu takovou tu červeno černou na jawu 220.100,223.200 napiš na icq 263 031 421 ti ji pošlu
Datum: 12. března 2009 21:32
 http://downloader.borec.cz/nadrz.jpeg
http://downloader.borec.cz/nadrz2.jpeg
http://downloader.borec.cz/nadrz3.jpeg
http://downloader.borec.cz/nadrz4.jpeg
http://downloader.borec.cz/nadrz5.jpeg
Nevite z jaky motorky to je nadrz? Kamos ji nasel v dilne a nevi z ceho to je ale z dkw to neni. Pozdejc vam sem pridam i nejaky neznamy motor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 23:46
 * jawamania.info
Datum: 11. března 2009 23:46
 Zeptej se na Jawamani.info - tam to budou určitě vědět. 350 SV/OHV to není určitě.
Datum: 11. března 2009 23:46
 jawa 250 duplex se podobá ale neni to dvoukomorová
Datum: 11. března 2009 22:58
 Dancic tys zas asi v zivote nevidel nadrz na 150 ta mela hlavne nozni razeni jo a co sem se tak po netu dival tak je to hodne podobny s Jawou 250 Duplex ale nenasel sem kvalitni fota tak nevim
Datum: 11. března 2009 22:37
 v cizich motorkach se moc nevyznam, dyztak mi napiste i typ nebo fotku...
Datum: 11. března 2009 22:32
 no na necem jo hele a tamto je na radicku
Datum: 11. března 2009 22:32
 teď mě napadlo že by to moh být naký francouz.. terrot nebo taky nějaká NSU možná
Datum: 11. března 2009 22:27
 350 SV???!!!! vůůůůbec.. maximálně naky wanderer nebo čz 125-150 .. ale 350SV.. dannys.. tu nadrž asik v životě neviděl co?
Datum: 11. března 2009 22:24
 nn, to nebude, nesedí to. víska jsou jinak velká a jinak daleko od sebe a neni tam kulisa na razeni...
Datum: 11. března 2009 22:23
 typnul bych to jawa 350 SV ale nevim ma to tam delany na razeni u nadrze bud jawa nebo cz ale spis asi jawa
Datum: 11. března 2009 22:18
 jaky je rozdil mezi kyvackou a panelkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 17:38
Jméno: miso
IP: uživatel5493
 asi ako medzi skodou 105 a 120
Datum: 12. března 2009 17:38
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To Steve: s tím pérákem to tak úplně jisté není... jedna z teorií o názvu říká co tvrdíš ty, ale existuje ještě alternativní která tvrdí že to souvisí se vznikem motorky. Vznikalal totiž ilegálně a za podmínek, kdy horzil až trest smrti jejím konstruktérům porušením říšského zákona o povinnosti veškerého úsilí pro válečné potřeby (zkrátka to mohlo být vysvětlováno jako sabotáž tím že se nedělalo na vojenské výrobě). A v té době hlavně v Praze ústní lidovou vypravěčskou tradicí vznikla báchorka o odbojáři - pérákovi co na takovejch pružinách na botech skákal po praze a bil fašouny... Dokonce jsem kdysi shlédl animovanou verzi tohodle příběhu na téma květnového pražského povstání kde hopsal od barikády k barikádě. Jednalo se o ukázku filmu v pořadu o historii české animované kinematografie, která potvrzuje dobovou existenci báchorky,snímek z roku 1945-46... Tak tahle druhá teorie říká že název péráku má právě něco společného s tímhle supermanem-odbojářem. Každopádně nic takového netvrdím, jen to uvádím pro zajímavost...
Datum: 12. března 2009 8:57
 nevihoda prvnich panelek klika na dvou loziskach hodne se to kazilo valec se da sundat i s karbcem u kejvacky ne panelka mela sitic na riditkach u plynu pak maly zmeny v kapotazi jinej tachometr bubny (jak u kterejch)prvni meli bubny jako kejva ty dalsi jako treba 175ú477jinak vetsina dilu je shodna s kyvackou a jeste mela jinej filtr sani normalni papirova vlozka jako je treba u kozla prvni kejvacky meli rybiny a filtr primo u karbce jako treba perak ampermetr na nadrzi novejsi mela plastovej arbox ale porad v tom byla vlozka na bazi dratenky to se pouzivalo pak i u 350 panelky takze u panelky mas i lepsi filtr ze nepropusti tolik necistot hlavne ty jemejsi
Datum: 11. března 2009 22:14
 Steve: Kejvačky se vyráběly pod společnou značkou JAWA-ČZ. Velký kývačky(250,350) vyráběla Jawa a malý kývačky(125,150,175) vyráběla Čezeta. Připadá mi to dost nepodtatný, jestli je ve znaku jen Jawa, nebo je tam i vměstnaný ČZ.
Datum: 11. března 2009 22:04
 jo vykonejsi motor urcite no...ale co si budem povidat, nesmrtelny sou secky Jawy pred revoluci (krom tech co se na konci vyroby flinkaly, treba posledni mustafy obvzlast)...sou to drzaky, nenarocny, bez udrzby, ovladatelny jak nic, nesmrtelny...jiank kyvacka je tusim z nejake koprodukce JAWACZ jelikoz nejaky chytrak gdysy rozhodl ze se proste JAWA a CZ jakoby slouci a budou spolu vyrabet, panelka je tusim uz "jen" Jawa...ale jistej si nejsem, u vyssich kubatur ztracim prehled jelikoz zadny nemam a tak nemam ani extra tendenci se o to zajmat...jinak u kejvy je nejtypictejsi typ 353...
Datum: 11. března 2009 21:53
 Hlavní rozdíl je v motoru - jeho chod, síla, a průběh točivého momantu. Někteří tvrdí, že panelka má lepší motor pro cestování a celkové jeýdění, ale zase kývačka je "nesmrtelná" a dost toho prý motor vydrží.
Datum: 11. března 2009 21:49
 Nejvyditelnější rozdíl je v řidítkách a masce. Hlavní rozdíl je, že panelka má výkonější motor.
Datum: 11. března 2009 21:48
 v mnoha vecech, kyvacka starsi, treba podle typu, podle vzhledu to muze byt treba v predni masce, u panelky je takova prodlouzena s riditka v ni zapustene, podle toho se ji taky rikala panelka, kyvacce se zaclo rikat podle sveho zadniho odpruzeni, na tu dobu horkou novinku, perak to same, gdysy to byla bomba a i dnes je na tom perfektni svezeni...jinak na netu je toho plno, viz treba na sesa-moto.cz tam se to da vycist uplne krasne...
Datum: 11. března 2009 21:45
Posl.aktualizace: 11. března 2009 19:32
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 Zdrc,,,,mam dotaz pro frikulina...nemáš v Pc nebo někde na netu víc fotek svýho fichtla?..rád bych se podival..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 9:20
Jméno: Moly
IP: uživatel3529
Datum: 12. března 2009 9:20
Datum: 12. března 2009 0:45
 Jinak EVO 5 odtajňuju postupně jen pár lidem...  I když je to spíš veřejný tajemství...  protože sem hrozně ukecanej....
Datum: 12. března 2009 0:36
 Já pořád zvažuju jestli udělám stránky...ale sám to neumím a nikoho se mi otravovat nechce.....!  Nehledě na to že bych měl rád kontrolu nad tim co se kam přidá a co se k tomu napíše a na to nemám moc čas....
Datum: 12. března 2009 0:18
Datum: 12. března 2009 0:17
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Tu sem už viděl...  .....
Datum: 11. března 2009 19:30
Datum: 11. března 2009 19:22
 Zdarte šici nevíta jak velká guma se vejde na zadní kolo u kývačky 250tky?? hlavně jaká největší se vejde na ráfek dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 10:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
 16/3.25-3.50
Datum: 11. března 2009 10:26
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 zdarec, chtel bych vedet jestli nekdo nevite kdy je burza v Brezolupech. Na netu to nemuzu nikde najit. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 20:38
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 tak to se tam potkáme , jí bydlím poblíž.
Datum: 10. března 2009 20:38
 Ahoj burza bude 16:5:2009, ja tam jezdim už tři roky a vždy koupim to co potřebuju
Datum: 10. března 2009 19:29
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 já su z brna a ani nevím že teď nějaká bude určitě se tam ukážu
Datum: 10. března 2009 19:19
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 jeste jsem tam nebyl,potrebuju nejake dily a je to pro me nejbliz.
Datum: 10. března 2009 18:52
 tam chodis? odkud si??
Datum: 10. března 2009 18:37
 Zdarec.....mam tu dotaz pro standu jak je o par příspěvků dolejc to o tom výfuku bell....jak tam frikulin píše že si to střelil vod voka...mohl by jsi mi pls poslat fotku toho vyfucku?..nebo fichtla s tim vyfukem?...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 19:03
Datum: 10. března 2009 19:03
Jméno: Standa
IP: uživatel5472
Datum: 10. března 2009 19:03
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 10. března 2009 18:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5472
 tady to je....prvni foto slozeny tak jak jsem ho ted skousel naposledy(uz konecne trochu jel,ale nevejde se do vyfuku  ),par foto rozebranyho+foto funkčního kuželu(dlouhej 11.5cm,velkej prumer 69mm,uozkej asi 3mm...tohle ti staci pro dosazeni pro kuzel do Varicadu)....na jedne foto je kde zhruba ve vejfuku byl umistenej......ten "rezonancni" kuzel uz je tak orezanej, ze nevim jak je douhej,ale ma rozevrení 19° .....ten"resonancni"nekopírovat!!!! zatim nefunguje   .........tu link http://www.ulozisko.sk/142500/Ladeny_doutnik.zip
Datum: 10. března 2009 18:12
Jméno: Standa
IP: uživatel5472
Datum: 10. března 2009 17:48
 no ne tak uz to mas hotovy? tak tez bych o tom mel zajme se kouknout...tak pak dej vedet kams to pripichl
Datum: 10. března 2009 17:16
Jméno: MOOLY
IP: uživatel1913
Datum: 10. března 2009 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel5472
 vyfotim ti vyfuk i ten kužel(ale je ted rozebranej...!!!!)....pak to nekam pripichnu na net
Datum: 10. března 2009 17:02
Jméno: Standa
IP: uživatel5472
Datum: 10. března 2009 17:00
Jméno: jarcek
IP: uživatel4782
 poradtemi fichtlaci v jakem pomeru se micha benzín s olejem?kolik mam dat teda do 5l benzinu oleja dik (mam MZ 150 etz)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 23:22
Jméno: Standa
IP: uživatel5464
 no tezko rict takle.....urco to mas v manualu......ale tak zalezi taky na oleji.....pokud tam das 1:50 M2T tak si dojezdil....koukni do manualu,ale tak 1.5 deci OLEJE na 5L nic nezkazí.....
Datum: 09. března 2009 23:22
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 1:50 je malo spis bych mazal 1:30 az 1:33
Datum: 09. března 2009 19:31
Jméno: vlk
IP: uživatel5273
 micha se to 50:1 (benzin:olej)
Datum: 09. března 2009 19:20
Jméno: Martin
IP: uživatel5461
 mám dotaz jak vytáhnout ten malý šnek z pouzdra náhonu tachometru? dík za odpověd\r\n\r\nhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_242.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 20:01
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Jo nejdřív musíš vytáhnout takovoujakoby zátku. Na to je nejlepší našroubovat stary lanko od tachace a stahnes to. Potom uz ten snek normalne vytahni kombinackama uzkejma
Datum: 09. března 2009 20:01
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Našroubuj na závit matku ,(je tam jemné stoupání).Hodí se spodní matka 10 ze zpětného zrcátka.když to dotáhneš, tak by se to mělo protočit a uvolnit.Musíš to táhnout ven. Je to jenom takové futro s hladkým povrchem.
Datum: 09. března 2009 15:00
 Zkus zabouchat na ulitu  a ted vazdne.. musis sundat ramecek a kompletne rozebrat tachac. Rada: Nedelal bych to uz by si to nemusel dat dohromady
Datum: 09. března 2009 14:51
|



|