Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 zdravim bejci...mam takej blbej dotazek 
Kde najdu ten FAQ...jak se tady o tom pořád mluví
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 10:42
Jméno: Standa
IP: uživatel5348
 http://shop.sesa-moto.cz/pokec2/fichlt-kramek/id70186.html prozatim je to jen tema v pokecu,pak tomu da SESA nejakou fazonu a bude to nahore na liště......staci do vyhledavace zadat FAQ a je to tema Fichtlarsky slovnik
Datum: 20. února 2009 10:42
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stando at kuli me nezestarnes  tak jsem dneska skousel jak jede ta trojka porovine sotva tahne, tahne jako drive ve dvou myskis ze si to sedne pod valcem to tesni mezi karterama si nejsem jistej a pod hlavou zadnej zazrak a gufera jsou myslim novy
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 10:48
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo skusim na tom jezdit a snad to sedne a hlavu mam dotahlou na max. a este jsem to poradne pobouchal gumovou palickou a dotach dokrize ale mam novy krouzky tak to bude tim uz plno steftu jsem sezvejkal protoze dost casto byly nekvalitni takze mi zustali jen ty nejtvrdsi
Datum: 20. února 2009 10:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 spis aspon jednou  GO...sem ji jako malej jednou zkrivil ze sem ji blbe dotah, pak sem to jako vetsi ten stroj vytahl, rozebral, tu hlavu zas nandal a do krize utahl...vzdycky tak po pul otacce nebo po otacce kazdej...a drzi, nefouka, je proste na svym miste...a jen jednou sem hlavu zabrusoval a ani bych nerek ze je to nutny, proste to jen utahnes do krize a vklidu a pokud je to normalni hlava tak si sedne sama...
Datum: 19. února 2009 22:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
 Fikusi rekni mi co s tim delas   sakra   mas vubec serizenej predstih? bez vzduchace to jede? pokud ne,tak nekde fouka.......nechapu jak ti muze foukat hlava....me nefoukala na 21 hlava nikdy.....utahnu to postupne do krize a pak na krev a nefoukne...i kdybys pod valec nedal tesneni a utah to na krev tak to nebude foukat(brachova skusenost  )....skus to poradne utahnout a seridit a pockej,treba si sednou krouzky a bude klid.......jinak se priklanim ke kompletni GO motoru,at se svezes jednou......
Datum: 19. února 2009 22:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak mezi karterama doufam ze to tesni ja myslim ze to stim nebude tak horky a valec jsem zabrousil a plochu na valec na karterech jsem taky musel zabrousit akorat mam broblem asi stou hlavou ale utahoval jsem ji dokrize akorat ze byla na jinym valci tak to bude tim a vse jsem ocistil a mokry to kolem neni jen naty plose co priseda na valec nevim nacem zabrousit hlavu na frzce to nemam jak dat aby to bylo rovne nejspis
Datum: 19. února 2009 20:20
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Ty voe..  ...ty se z toho fitchtla jednou zblázníš...  .....udělej pořádnou Go..ať už máš po starostích.....nebo aspoň zabruš hlavu..  ...a jestli ti netěsněj kartety..  ......tak seš lama   ...
Datum: 19. února 2009 19:33
 zdravim panove nevite jak zmerit realnou velikost vyfocenyho dilu na motorku?nebo to proste nejde
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 14:20
 neni to třeba v nějakym katalogu ND?
Datum: 19. února 2009 14:20
Jméno: Jakub Z
IP: uživatel368
 No, chtělo by aby na fotce bylo nějaký měřítko nebo něco s čím by ten díl šel porovnat. Ale nejjednoduší by bylo, aby ten díl změřil někdo kdo ho má, jinak fakt nepomůžu.
Datum: 18. února 2009 22:03
Jméno: Moly....sorááč
IP: uživatel1913
 Ahoj...dal by mi nějakej elektrikář..nebo někdo kdo se vyzná v elektrice na sebe icq bo skype ...nemyslim ted fichtla ani motorky..potřeboval bych se na něco zeptat..a jelikož se to netýka motorek tak to nechci cpát sem díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 22:28
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 díkes..ale to co sem potřeboval mi ládik žekl....ale díkes
Datum: 19. února 2009 22:28
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 co takhle Chong ten je machr
Datum: 19. února 2009 20:04
 zkus se optat jestli by ti někdo nepomoh na http://danyk.wz.cz ...a kdyby jo, tak jsem docela zvědavej jak to dopadne. Mimochodem myslim že chromování do fóra o ,,silných a nesmrtelných'' motorkách patří  Ať už chceš chromovat cokoli...třeba celýho fichtla
Datum: 19. února 2009 18:08
Jméno: Zbynek
IP: uživatel2014
 Potrebuji prave nastvit proud cca 25 A a pak cca 5 A.. A nejsem v tom zbehlej jak by se to dalo udelat..
Datum: 19. února 2009 17:57
Jméno: standa
IP: uživatel5343
 nevim,nejsem elektronik,ale nestacil by na to obycejnej potenciometr? koupis to v GESu za par drobnejch.....chromovani doma na kolene neznam,tak s tim ti neporadim.....
Datum: 19. února 2009 17:43
Jméno: Zbynek
IP: uživatel2014
 Zdravim, chtel bych se zeptat. Potrebuju regulator prouru na chromovani. Existuhe neco takoveho? Da se to koupit? Nebo jednoduse sestavit?? diky za informac Zbynek
Datum: 19. února 2009 17:21
 Elektriku mám sice jen jako koníček a jsem teprve v prváku, ale klidně pokusim se poradit - o co jde? (šlo by naznačit?)
Datum: 19. února 2009 14:19
 sice jsem čerstve vyučený ale budu se snažit
Datum: 18. února 2009 21:51
Jméno: Ladislav Mužík
IP: uživatel5338
 358754501
Datum: 18. února 2009 21:51
Jméno: Fikejs
IP: uživatel5042
 Čagos draci.Chci se jen zeptat jestli vůbec v něčem jsou ty trysky Dell Orto lepší než normální?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 18:36
Jméno: domtes
IP: uživatel779
 do původní dell orta nenarveš  ty jsou pro karbece dell orto
Datum: 18. února 2009 18:36
 To monty........Taky mne napadlo ze to tam chce dat!!!!
Datum: 18. února 2009 17:39
 než normální, chces je snad nacpat do origo karbecu?
Datum: 18. února 2009 17:38
 V to ze je je nepouzijes na orig karbec fika!!!Tyhle jsou do karburatoru dell orto a hledas si pomoci tech trysek tu nejvhodnejsi pro tve vyuziti
Datum: 18. února 2009 17:32
 Jenom dodavam proč chci černy valec. Jedná se o ČZ 175 typ 487.1 a leštenej motor s hlavou a černý valec děla dost peknou kombinaci. pokud víte jakou barvu (značka,typ,druh) tak budu rad za jekekoliv info. Zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 10:50
 Ve speciálce,která je přímp na barvy řekni,že chceš to samý,co byla tabulovka. když to nebude někdo moc mladej,tak bude vědět co.
Datum: 19. února 2009 10:50
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 jestly to chces mit opravdu pekny a chces aby to odvadelo teplo tak dej na valec elox..
Datum: 18. února 2009 17:55
Jméno: moly
IP: uživatel1913
Posl.aktualizace: 19. února 2009 11:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5342
Datum: 19. února 2009 11:26
 je to Mustafa . A ten vejfuk taky není Fichtl
Datum: 19. února 2009 10:53
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Ok...díkes díkes.....jinak je to strašně hnusný s tim blatníkem
Datum: 18. února 2009 19:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nene byly to 21 takzvane druhe generace, mely prave blatnik z mustafa, serizly vyfuk mustafacky a ty hranatejsi plechy...proste pak braly dily od mustafa...takze byla...ale pokud ty plechy k tomu puvodne patri tak tam dal mustafacky blatnik apc ty plechy patri prave ty prvni generaci, to jsou 21 jak je zna nejvic fichtlaru, delaly se treba uz po roce 1975 s tema hranatejma plechama a serizlym vyfukem ale daval se tam este dlouho dobu ten hluboky predni blatnik...
Datum: 18. února 2009 19:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5328
 ja si myslim ze se to prodavalo jen jako nahrada v mototechne
Datum: 18. února 2009 18:18
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 delali aLe bylo jich málo
Datum: 18. února 2009 17:48
Datum: 18. února 2009 17:43
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 já bych řekl že se takhle dělali já sem to měl taky na svý 21
Datum: 18. února 2009 15:42
 Nazdar borci. Neporadil by me nekdo jak dostat z žebrování bordel (jde me o nejhlubší místa).Chci valec nastrikat na černo (mužete poradit druh barvy  ) a na te špíně by to asi nedrželo. diky za rady cawes
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 18:32
 Já mám doma několik litrů starý nafty a na testovacím motoru jsem zkoušel čištění...nechal jsem to v tom odležet asi dva dny, bral to kartáčema a vším co bylo poruce (kromě kladiv) a pořád to má takovou ,,nezdravou'' barvu...ten bordel tam drží jak nevim co. Ale tak to nevadí, až budu opravdu potřebovat vyčistit žebra že to bude špatně chladit, tak na něco příjdu, nebo to hodim do šrotu a koupim něco lepšího (je to skoro nejetej Stadion S11 s chybkou v hlavě válce a bez pístních kroužků - časem ho chci složit).
Datum: 18. února 2009 18:32
 To se nestříká,ale eloxuje
Datum: 18. února 2009 16:44
Jméno: Standa
IP: uživatel5328
 doslova jak rika groovestreet....ale uplne luxusni je kdyz si ten valec hodis do misky s technickym benzinem a ouzkym stetckem to vystouras..... Dotez moji strany: Pokud se jedna o valec typu 20-23 tak proc ho chces nabarvit? je to k nicemu,na co barvit hlinik....a ani to nevypada hezky..... Pokud se jedna o valec z pareza,tak se doporucuje valec nechat opiskovat a ihned nastrikat nejakou zaruvzdornou barvou(cernou).....je litinovej...tomu to tolik nevadi....beztak blbe odvadi teplo.....
Datum: 18. února 2009 14:56
 Benzín, šroubovák a hadr
Datum: 18. února 2009 12:12
 nastříkat? když už tak bych volil eloxování ale rozhodně ne barvu. zkus to hodit do arvy to by mělo pustit, pak už to jen protáhnout hadrem
Datum: 18. února 2009 11:07
 ahoj draci. má tady někdo čz 250 455? rád bych se zeptal na srovnání s jawou 250 559. vím, že číza je menší, lehčí a v černé barvě je prostě úžasně sexy. ale jak je to z hlediska vibrací, vibruje méně nebo více než 559? 559 na to měla prý i nějakou vyjímku. každopádně na trase dlouhé 150km ty vibrace pak už vadí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 14:06
Jméno: Peli
IP: uživatel4789
 Čus, já 455ku mám a záleží na tom jak ji točíš, v tom cestovním režimu to není nic hroznýho ale v ty poslední čtvrtině otáček to v jednom momentě začne hodně vibrovat. mám jednu z prvních takže nemám hlavu chycenou k rámu, takže ty další série na tom budou trochu líp. Na panelce sem jel jenom párkrát takže nemůžu moc srovnávat, ale co si pamatuju tak jawa ani moc nevibrovala.
Datum: 18. února 2009 14:06
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 http://www.youtube.com/watch?v=XoC_-N8V4fs&feature=channel_page To taky naštve
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 17:46
 hezký...  To je přesně ono.....nikdo neví kolik síly v tom motoru je...  Tady je to přímo....FEEL THE POWER....  Dostat tou hlavou nebo co to z toho letělo tak je člověk mrtvej....
Datum: 18. února 2009 17:46
 kdyz mi zanedbatelne fouka fichtl pod hlavou ma to vliv na to ze nedrzi volnobech mokry to nikde neni ale kdyz sundam hlavu tak ta plocha je mokra do by prece nemelo bejt ne?? snad to sedne utahli to je na max do krize a este jsem to bobouchal poradne
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel5328
 fikusi ja ti snad postavim motor a poslu ti ho postou at se konecne svezes......ty ses kouzelnik.....jak ti zase muze foukat hlava? kazdopadne jestli fouka pod hlavou,tak straci tlaky a to muze spusobovat ze nedrzi volnobeh.......
Datum: 18. února 2009 15:01
Jméno: Kubík
IP: uživatel1732
Posl.aktualizace: 19. února 2009 17:00
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
  cože to bych za to vživotě nedal.... Takovou cenu to nemá
Datum: 19. února 2009 17:00
 já bych třeba svýho s papírama uplně origo i barva taky pod 15000 neprodal, né že bych ho teda prodával, ale kdyby  ...
Datum: 18. února 2009 17:48
 No cena nie vzdy zodpoveda stavu a veku motorky ale odhadujem tich 9000-12000Kč aj s TP
Datum: 18. února 2009 17:07
Jméno: Kuba
IP: uživatel2014
 Kazda cena mi prijde normalni. Majitel si parizka na tolik ceni a nebo chce na tom poradne trhnout. Ale najde se urcite nekdo kdo ho koupi tomu celkem verim..
Datum: 17. února 2009 21:33
 tak ona to neni 555 ale 550,ta cena je dost relativni,protoze 550 s papirama v pojizdnym stavu zase az tolik na rpodej neni,tak neni poradne s cim porovnavat
Datum: 17. února 2009 19:36
 Za tohle max 10 000
Datum: 17. února 2009 19:32
Jméno: INDUSTROPROFIL
IP: uživatel4868
 SESO
podle čeho nás máš seřazené na tom seznamu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 18:05
 prvni jsou ty co jse registrovali jako prvni a tak to jde postupne,,jinak to predelam,,aby nove bili nahore
Datum: 17. února 2009 18:05
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Podle času.
Datum: 17. února 2009 18:04
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
Posl.aktualizace: 17. února 2009 22:28
Datum: 17. února 2009 22:28
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 taky jsme mel takove stavy...  ono to nase** kdys se dela neco nekolikrat
Datum: 17. února 2009 21:11
 Jooo to znám,to je nejlepší,doporučuji.
Datum: 17. února 2009 16:08
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Je to mazec,s tím typkem bych na dílně nechcel robyt  .
Datum: 17. února 2009 16:08
Jméno: Intrax
IP: uživatel4172
 Dobrý
Datum: 17. února 2009 16:01
Posl.aktualizace: 18. února 2009 5:06
 V katalogu náhradních dílů pro S22 píší je čep 12x62. Šroub tam není.
Datum: 18. února 2009 5:06
 to neni,,,,na S 22 je normalni sroub pevnostni
Datum: 17. února 2009 18:28
Posl.aktualizace: 17. února 2009 14:53
 klučin aasi nevý co je to renovace a co je generálka.
Datum: 17. února 2009 14:53
 hlavně že má DRPAK.
Datum: 17. února 2009 14:40
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 tj...renovace jak od profíků...
Datum: 17. února 2009 14:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stando dobra od rana ten motor rozebyram a davam dokupi klikovka byla opravdu pred smrti tak davam lepsi a loziska jsou novy
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 16:04
 Fíkusy ty si fakt případ.Hele,našetři nějaký peníze a udělej ten motor od základu.To znamená,že necháš udělat GO kliky (ne že to budeš dělat ve svěráku),necháš udělat výbrus válce,koupíš nový ložiska,gufera a všechno to opatrně poskládáš aby si nic nepoškodil.Předtim si pročti nějaký návody na co si dát pozor,co a jak dělat a tak.Jinak si moc nezajezdíš
Datum: 18. února 2009 16:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak uz motor je spatky vramu a a ta ojnice navic praskla trochu jemdoni zatlacil dostrany a krup koukal jsem ze byla poskozena teda vadna od vyroby tetka tam mam uz jinou ta je skoro nova doufam od vyroby neni urcite ale uz mi nedrzi volnobech predtim drzel uz pekne me stoho klepne
Datum: 17. února 2009 18:22
 to sem este neslysel vymezovat vuli u kliky sverakem  ,skoro tusim ze vim proc se koukla
Datum: 17. února 2009 17:54
 jeežišš maria, ty si kolík!  zmenšil vůly ve sevěráku
Datum: 17. února 2009 16:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 blba klika mela dost vuli tak jsem ji sverakem zmensil  a tetka se to hryzlo ja vul
Datum: 17. února 2009 15:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5317
 Jako ja sem takle slozil motor do minibiku....majitel rikal,ze ten motor je dobrej a ze jezdil....udelal sem si na nej vybrus....krasne to jelo prvni kilometr pak to zacalo divne zvonit a pak se najednou kousnul.....pist,krouzky,valec po smrti.....5 stovek v hajzlu.... proto motory ze zasady rozebiram a rovnou castecne generalkuju,protoze uz z toho mam strach.....v zivote bych nekoupil na netu pouzitou kliku.....musim ji mit v ruce a aspon 5x do ni prastit jestli fakt nezvoní..... kazdopadne se ozvi az to otevres.....
Datum: 17. února 2009 15:31
Jméno: Standa
IP: uživatel5317
Datum: 17. února 2009 15:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zhermetikem di nekam tenjsem pouzil dvakrat a naposled vubec netesnil tak uz jsem ten motor slozil oskousel slapal pekne elektryka neblbla a co se nestalo hryzla se ojnice  co stim zase pulit?? a uz tetka skoro nesel kour zvejfuku spaluje dobre prettim to byla dymovnice
Datum: 17. února 2009 15:08
Jméno: Standa
IP: uživatel5317
Datum: 17. února 2009 13:28
Posl.aktualizace: 17. února 2009 12:33
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Borci zahímalo by mě jak je tlustej cigaretovej papírek na seřizování předstihu.KOlik setin nebo tisícin mm má?mám doma měrky a nejtenčí co mám je 0,05mm ale myslim si že je to pořád tlusté.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 12:23
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 no to v nás na vesnici mám mustanga a ten ale fakt letí vžycky kluci přijedou a jedem do Stojic na zmrzku sem první tam (s kopce) i zpátky(do kopce) a seřízený to je taky tak hala bala předstich 1,7 a otrh asi 0,5 ale jede jak hovado
Datum: 17. února 2009 12:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5317
Datum: 17. února 2009 12:04
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 no to to je zákled mit vše slícovaný jinak musíte bejt šikovný jako standa
Datum: 17. února 2009 12:00
Jméno: standa
IP: uživatel5317
 ja to ani podle papirku neumim   ja proste vim kdy by to zhruba melo otvirat a tim se ridim.....ono se obcas stava,ze mas presazeny magneto a nebo vacku a pak muzes stelovat podle dvaceti ruznejch papirku a neseridis to....
Datum: 17. února 2009 11:53
Jméno: david
IP: uživatel1553
 Čau tak ten papirek má také 0,05mm a tlusté to není. Taky to šteluju podle papírku.
Datum: 17. února 2009 11:47
Jméno: mcqeen
IP: uživatel501
 Čagos hoši.Chtěl bych se zeptat jestli existuje něco jako chrom ve spreji.Vím že sou různý stříbřenky, ale já bych potřeboval, aby to bylo mrtě lesklý.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 19:30
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 já jsem nastříkal "chromem ve spreji" valník za čtyřkolku a to jen tak jako hele sprej, tak kam ho plácnu? hm tak třeba na valník, valník má sem tam povrchovou rez a zrovna čistej taky není, je to tam tři čtvrtě roku, je to na dešti, na mrazu, sněhu, slunci a drží to jako přibitý, i když je na spreji napsané: "není odolné vůči otěru a oděru" z toho mi vyplývá, že když to odmastíš, obrousíš rez a trošičku zdrsníš a pak tam mrskneš ten sprej tak ti to bude držet několik let
Datum: 17. února 2009 19:30
 Ten chrom ve spreji bude chvilku vypadat pěkne ale není to na venkovní podmínky. A kdyby si to náhodou chtěl přestříknout bezbarvým lakem aby to drželo, taky to nejde. Teda u většiny ale jsou i vyjímky.. Musíš dobře vybrat. Ale pravej chrom je holt pravej chrom. Jestli chceš vyleštit něco co je z hliníků stačí leštící sada s kotoučema, potom stříkneš bezbarvym lakem a je to paráda, jako zrcadlo
Datum: 17. února 2009 13:36
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 no tak jasný ale já rači kopresor a pistoli
Datum: 17. února 2009 11:54
 to:mustang23333 Pokud kupujes kvalitni spreje, tak na hovno nejsou. Jsou plneny pod hodne velkym tlakem a maji az 10x lepsi roztrik nez ty za 150Kc...
Datum: 17. února 2009 11:38
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 existuje ale stojí to za hovno rači si to nastříkej barvou a kompresorem spreje sou na nic
Datum: 17. února 2009 11:28
|



|