slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  349  350  351  352  353  354  355  356  357  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://imb.lide.cz/photo/big/12/07/5630388-35481207.jpg už se těším, až tam dám ten výfuk... a moje prvníé dvě brigády půjdou do laku a potom do ráfků a bude jak novej!!! jenže brigáda až za rok a těma ráfkama je sehnat bude taky problém!!! ale špica stroj vám řeknu až na to že se sem tam pokazí a nejede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
ten pionyr se mi fakticky libi... moc peknej;-)
 
 
Datum: 09. července 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: wrap      IP: uživatel664    
já mám 555 bez uprav a dával se si kámose v lese a na polích (maj 21 a 23)
 
 
Datum: 09. července 2008 21:30
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sak to bylo udělany prozatimně, aby se na tom dalo jezdit... nejsou penize a čas, ale postupně to přibývá (ale jen čas, penize malo)
 
 
Datum: 09. července 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Vypadá skvěle i ted, to by mě zajímalo kolik z vás co píšou že je nic moc atd má doma aspon takovýho pařízka hm? No já vim jak to není do pole tak je to špatný...
 
 
Datum: 09. července 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: schwin      IP: uživatel1093    
ty voe vzdyd je to v paradnim stavu nechapu co natom nekteri videj,rpoc taky nadavky na tendo stroj,ja ho mam taky a nemuzu si stezovat,pak mam ete mustafa a ten me taky doveze tam kam potrebuju STAČÍ SE OTO JENOM STARAT VY BURANI!!!!!!!!
 
 
Datum: 09. července 2008 17:56
 
 
 
 
Jméno: blatnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nekeri lidi temu nerozumi a jen urazi az bude spraveny bude ok a ti co tu pisou ty blbosti tak at tise zavidi
 
 
Datum: 09. července 2008 16:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3441    
Jawa 550 a 555 meli nespolehlivejsi motory z cele ery pionyru!!! Co se tyce spolehlivosti,tak 20,21 a 23 je totalni srot!!! Parez sice moc netoci,ale ma jizdni vlastnosti lepsi nez mustang (nemyslim v lese!!!). Nevim co proti parezu mate,to jsou nejlepsi fichtly co delali.
 
 
Datum: 09. července 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
Jste kokoti 555 je supr stroj!Hlavne razeni je lepsi:-P
 
 
Datum: 09. července 2008 13:27
 
 
 
 
Jméno: thompson      IP: uživatel1829    
to vas lituju ze ta smrdite jinak taky renovuju 555 v nmohem bydnejsim stavu tahle je na renovaci uplne parada az to budes mid ozvi se
 
 
Datum: 09. července 2008 12:44
 
 
 
 
Jméno: Flawa_lava      IP: uživatel2974    
nebud je to srot
 
 
Datum: 09. července 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já sem rád že to mám!
 
 
Datum: 09. července 2008 12:26
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel2974    
v klidu já taky furt prdim
 
 
Datum: 09. července 2008 12:26
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2974    
hej hoši mě smrdí v podpaží ale fakt síla :-) ...a eště žeru fazole takže jako dost hniju no..asi chcípnu to je hroznej smrad
 
 
Datum: 09. července 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: Flawa_lava      IP: uživatel2974    
jako az ho dodela tak bude peknej ale myslim jako 555 je nic moc..šrot no ty fichtly
 
 
Datum: 09. července 2008 12:13
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
Kdyz ho das pekne do laku poladis :-) bude peknej
 
 
Datum: 09. července 2008 12:10
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
prej nic moc..........na renovaci akorát
 
 
Datum: 09. července 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: Flawa_lava      IP: uživatel2974    
nic moc
 
 
Datum: 09. července 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
zdar draci,potřebuju radu u 21,jak mám sundat tu masku na to světlo?musim sundat řidítka?nebo co vlastně musim všechno sundat,chtěl bych to nastříkat ale nvm jak to sundat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Koukám na první odpověď a kohopak to tu máme? Našeho oblíbence blazenn... už jsi měl absťák s urážením lidí co? :o)))))))
 
 
Datum: 09. července 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
když sem posledně Lsky dával dotaz menoval se josef nebo nák tak a je to pěkná pííííííča a všechny fakuje upe stejně jak tady fakoval blázna tak něco hodně podobnyho psal i mě kretéééééén
 
 
Datum: 09. července 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: PRomoO      IP: uživatel2974    
lamo Espectro
 
 
Datum: 09. července 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dementi zasraný, a běžte se vysrat :-P
 
 
Datum: 09. července 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2974    
smrdim jako prase
 
 
Datum: 09. července 2008 13:43
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel1227    
Kdo mi pise pod mym nikem vy dva fulini?
 
 
Datum: 09. července 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2974    
sem to ale bukvice raci du tlacit babetu zdar
 
 
Datum: 09. července 2008 13:35
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2974    
sry to sem psal já...sem debil já si to neuvědomil sem trochu vadnej no
 
 
Datum: 09. července 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
kurva kerej zmrd píše pod mým nickem???
 
 
Datum: 09. července 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2974    
www.lol.killzone.cz
 
 
Datum: 09. července 2008 12:53
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
http://www.fog.euweb.cz -taky něco prodávám, tak kdyby měl někdo zájem tak bych se nezlobil :-)
 
 
Datum: 09. července 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
máš ICQ?dystak ho sme napiš
 
 
Datum: 09. července 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2974    
jn menší generálku by potřeboval
 
 
Datum: 09. července 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
lepší chromy máš jenže ta 21 neni doděaná,tet uš visí v garáži na řetězech
 
 
Datum: 09. července 2008 12:01
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2974    
docela good ale ja mam lepsi chromy :-P ale ten mustang spatne nevypada
 
 
Datum: 09. července 2008 11:58
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
uš jo
 
 
Datum: 09. července 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2974    
na mailu nic nemam
 
 
Datum: 09. července 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
tak to jestli je modrá tak já nwm,a koukni se na mail!!!
 
 
Datum: 09. července 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2974    
kamo to je modra jestli si si nevšim :-D a prodávám ho tak kolem 7tis.
 
 
Datum: 09. července 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
a za kolik ho prodáváš?ta metalíza špatně nevypadá ale já metalízu nemam a vypadá to líp.a fialová na fichtla to je ajk pro teplouše
 
 
Datum: 09. července 2008 11:35
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel1227    
secky fechtle jsou hnusny! :-D
 
 
Datum: 09. července 2008 11:32
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2974    
to je metalíza a je to kvuli ceně
 
 
Datum: 09. července 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: LSky      IP: uživatel2969    
a mam stejně hezčího
 
 
Datum: 09. července 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
a kdyby si ho takle udělal nastříkal tou perletí nebo co to je že bys ho prodáwal????to se mi nezdá hochu
 
 
Datum: 09. července 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2974    
prave ze ho prodavam vole
 
 
Datum: 09. července 2008 11:27
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
špatně nevypadá akorát že ty si ho nedělal ty si ho takle koupil.nejsem slepej a v pravo nahoře sem si toho všimnul.MOTOINZERCE.fakt nenápadný...........a ta nálepka.............
 
 
Datum: 09. července 2008 11:23
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2974    
mas to tam
 
 
Datum: 09. července 2008 11:21
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
bezmozekk@seznam.cz
 
 
Datum: 09. července 2008 11:16
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2974    
já mam lepší než ty dej mi mejl a poslu ti fotku
 
 
Datum: 09. července 2008 11:13
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
nejsem negr to si tak možná ty a vsadim se že ten muj fichtl vypada stokrát líp neš ten tvuj a já ho nemusim spravovat mně to JEDE akorát chci aby trochu vypadal a ne jako ten tvůj orezlej sráč.a nevim kdo je tady ttrapnej,kdyš chce někdo poradittak mu poradim a nenapíšu mu ,,uřízni to kreténe'' takže opravdu newim kdo je tady trapnej.a zajmalo by mně kolik ti je že tady tak machříš?
 
 
Datum: 09. července 2008 11:10
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2974    
hh trapáku
 
 
Datum: 09. července 2008 10:49
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2974    
di si zpravovat fichtla negře
 
 
Datum: 09. července 2008 10:48
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2974    
hh trapáku
 
 
Datum: 09. července 2008 10:47
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
máš nakej problem?aby si nedostal do dršky,
 
 
Datum: 09. července 2008 10:46
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2974    
kurva ty si buzerant
 
 
Datum: 09. července 2008 10:43
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
já uš sem sundal světlo,tachometr,vypínač,a vyndal lanka ale nevim co tet přesně tak sem se rači zeptal ;D
 
 
Datum: 09. července 2008 10:43
 
 
 
 
Jméno: X      E-mail:      IP: uživatel1421    
OK NEBOJ SE ja to poprve sundaval bez navodu a to mi bilo cca 13let
 
 
Datum: 09. července 2008 10:39
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2974    
chcípni špíno
 
 
Datum: 09. července 2008 10:39
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
x dík
 
 
Datum: 09. července 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
řezat to fakt nebudu a komu řikáš kreténe ty teplá hlavo!!
 
 
Datum: 09. července 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: x      IP: uživatel1421    
uprostřed řídítek máš šroub...ten si vyšroubuj a vytáhni,sejmi si lanka (spojka brzda a jestli ti maskou prochazí plyn tak i ten,a taky přepínač světel),holé řídítka(bez lanek)točivými pohyby vytáhni a někde je při o blatník ...,pak ze předu pod reflektrorem máš dva šrouby-vyšroubuj je,sundej reflektor sejmi tachometr(lanko)z hora odšroubuj vypínač a holá maska je venku,při montaži pozor jak budeš dávat řídítka tak máš zespoda takovou mističku s drážkou kerá do sebe nechava zašroubovat ten velikanský štroub tu misku si musíš ze spodu chytit prstem nebo že ti jinak bude uhybat,honě štěstí-nic v tom není=krome ele. nemáš co posrat
 
 
Datum: 09. července 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
řezat to fakt nebudu a komu řikáš kreténe ty teplá hlavo!!
 
 
Datum: 09. července 2008 10:33
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2974    
uřízni to kreténe
 
 
Datum: 09. července 2008 10:32
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
Tak tady je moje doslova nová motorka :-) http://www.youtube.com/watch?v=9XsMv3HWdpo , neni to nejlepe udělané ale mě se líbí a všichni mě ji chvalili tak doufám že se vam bude libit. ZAčal sem to dělat po tom co sem videl videjko od mishelnika uvědomyl sem si že s tym mojim strojem musim taky něco udělat tak diky.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: Gorol      IP: uživatel1519    
pro Mrcin.M muj email je kCeler@seznam.cz diky moc
 
 
Datum: 09. července 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
jo a fakt sem to stihl za 2 dny ! Ten první den sem to dělal asi od 11:00 do 00:30 a další od 09:00 do 18:00.....
 
 
Datum: 09. července 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
to Gorol : ja to mam pojmenovaný 33-fotbal ale to asi neni pravej nazev , napiš email a ja ti ju pošlu....
 
 
Datum: 09. července 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
nj nevěděl sem jak to mám nazvat vim že renovace je něco jinýho, a jak už sem psal že třeba za 15 let to udělam znova a necham si udělat lak v lakovně a tak , je mě 17 a neměl sem penize na větší upravy a tak . Každopádně díky za všechny reakce...:-)
 
 
Datum: 09. července 2008 13:18
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tohle nemá s renovací nic společnýho, viz Frikulin, renovace je uvedení stroje do PŮVODNÍHO stavu, tohle je jen novej lak a ještě k tomu sprejem.....
 
 
Datum: 09. července 2008 11:42
 
 
 
 
Jméno: Gorol      IP: uživatel1519    
Cau all prosimvas nevite jak se jmenuje ta pisnicka v tom videu? JInak pknej stroj!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 09. července 2008 10:17
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
ta je super az na tu upe hnusnou odrazku v prednim kole upe to kazi vzhled
 
 
Datum: 09. července 2008 9:07
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jasan kazdej ma svuj vkus,, a hlavne je renovace smerovana k finacni injekci do fika,,, kazdopadne vypada o daleko vic lip nez pred tim,, takze krasavec
 
 
Datum: 09. července 2008 8:50
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já bych musel bejt kritickej...je to jako dle vkusu každýho...ALE...co ty štíty černou barvou...? Lak sprejem...? No to mi skáče husí kůže...ta zelená se mi sice nelíbí ale věřim že vzít na ni leštěnku vypadala by o hodně líp než nově nastříkaná modrá sprejem.... Je to klasický dání stroje do chvíly hezkýho stavu...slovo renovace nejde absolutně použít. Omlouvám se jestli sem tě urazil ale motorku už sem renovoval....(dle ohlasů okolí úspěšně....) a tohle renovace neni a navíc to neni pěkný...finance sou limitující to je problém...mě renovace standartního stroje výjde na 30000 pionýra...(mám dvě 550 kde jedna příjde na řadu....) tipuju že pod 10000 nezvládnu.... Já sem prostě trochu rejpavej a když někdo tahá kůži na trh musí si bejt sakra jistej...
 
 
Datum: 09. července 2008 8:41
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
pěknej mam uplně stejnýho Jawa 50 typ 21 sport akorát ho mam červeno-černýho,ale to rozmezí těch dnů.........pochybuju že bys ho za den rozebral,obrousil,nastříkal,a zase složil ale jináč good fichtl
 
 
Datum: 09. července 2008 8:16
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
fakt se ti povedla! kamoš si chce teď taky dělat šmoulově modrou..... fakt pěknej stroj smekam klobouk čau
 
 
Datum: 09. července 2008 7:54
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
Jo a dělal sem to v ramci mfinančních možností takže chrom nikde nečekejte ....bohužel , ale třeba za 15 let to udelam znova a chrom bude všude ?!....
 
 
Datum: 09. července 2008 2:44
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
draci,chci si na mim fíkovi trochu zvednou vejfuk,ne tak aby mně to spálilo prdel jako to někteří dělaj ale jenom trochu,mam ale strach že kdyš vezmu za to kolínko že ho zlomim jak je to kolínko starý,muže se něco stát?dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 8:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Hele ať si každej dělá se svým strojem co chce, ale mám tak nějak z praxe vyzkoušené, že když někdo zahlédne jekéhokoli pionýřího bastarda, tak to odsoudí jako prznění strojů, ale když přijedu s mustangem v provedení téměř 1A na zahrádku ,,na jedno,, tak mám o klábosení, s kdekým komu zvlhne oko při vzpomínkách na mládí, postaráno :-). Akorát je problém s omladinou, která když zahlédne můj stroj, tak nevidí hezkou motorku v původním stavu, ale soustavu dobrých náhradních dílů na jejich nefunkční bastardy... takže musím striktně stroj zamykat a hlídat :o)))))
 
 
Datum: 09. července 2008 8:39
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
BO:třináctiletej parchant nejsem a to co ty máš najeto dopředu já mam nacouváno takže sklapni,a žádný držáky se nemusí předělávat.u stupačky se to chytne jako to bylo a dozadu se udělá z páskoviny Z našroubuje a je to.takže žádný PŘEDĚLÁVÁNÍ držáků nebude.ty seš tady proti zvedání vejfuku ale sám ho máš zvedlej tak že tě to hřeje na prdel a plechy na fichtlu máš rozřezaný.a jestli ne tak ukaž svího fichtla a nemachruj tady na nikoho a tet si di jezdit na tej svej kriplkáře jestli víš co to je!!!!
 
 
Datum: 09. července 2008 7:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3432    
Vyndat,naplnit piskem a nahrat horakem nebo jemne autogenem,jinak se ohne blbe,pak se v jednom miste sploští a praskne. Vykasli se na to,je to stejnak k nicemu,je to opicarna,na vzhledu to neprida a na vykonu taky ne....
 
 
Datum: 08. července 2008 23:29
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
nepochopim proc se na ty hadky nevsere-te at si dela co chce stejne je to jeho fichtl a když chce poradit tak jestli mu nebudes radit a sere te to tak se na to vykasli akorta vyvolavate zbytecny hadky stejne si bude delat co chce i bez tvi rady cau
 
 
Datum: 08. července 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak zaprvé jozívku nejsu negr nevim jak ty ale já ne za druhé když řikáš že máš originál tak proč to kurvit je tim debilnim zvednutim vejfuku ktery je ti sjeně na piču akorát budeš předělávat držáky jak kokot a za třetí fichtla zrovna renovuju a už sem z takový malí kubatury vyrostl a vsadim se že seš třinácti letej harant kterej tomu hovno rozumí
 
 
Datum: 08. července 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
BO seš kretén,já sem řek že nechci aby mi to spálilo prdel,chci ho zvednout tak o 4cm tak tady sklapni ty zasranej kreténe.nikdy si mího fichtla neviděl a nikdy neuvidíš a neni to žádnej kross fichtl je to originál a lítá líp neš ten tvůj šlapací sráč takže zalez a na nikoho tady nemachruj jasný ty černá tlamo???!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 08. července 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
budeš na tom vypadat jak piča leda že patříš mezi ty kretény co seříznou plechy je to nusný jak kurva ale hlavně že tomu řikaj cross ale z fechtla nikdo nikdy neudělá cross tak už to kurva pochopte
 
 
Datum: 08. července 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
nezlepší to nic ale vypadá to líp.a kdyš mam starý ještě jedno kolínko tak sem si řek že bych to moch skusit
 
 
Datum: 08. července 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: JAP      IP: uživatel111    
co ti to zlepší ten vyfuk nahuru ?
 
 
Datum: 08. července 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
nahřej to propanbutanovým hořákem a vohneš to jak budeš potřebovat ;-)
 
 
Datum: 08. července 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
když si dám na pincka místo 6V cívky 8V včem je to pak poznat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
dík draci
 
 
Datum: 08. července 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
MAS VYRAZENY NA CIVCE (INDUCCE) ze spoda je tam budto 6V nebo 8V
 
 
Datum: 08. července 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Záleží na vnitřním odporu jednotlivého kusu zapalovací cívky... pokud by se vzrůstajícím napětí (na obalu cívky) vnitřní odpor klesal, tak je to v podstatě jedno, protože se výstupní napětí zapalovacího pólu zvedne na požadované napětí... Pokud se ale ptáš na 6V a 8V cívku pro pionýry, tak věz že je to jedno... Dokonce u 8V si buď jistej že je pro zapalování typu magneto, protože 8V akumulátory se prostě nedělají :-). Napětí máš vyražené buď na plášti nebo v plastu hlavy zapalovací cívky...
 
 
Datum: 08. července 2008 14:18
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
nejspíž 6V protože nikdo od roku vyroby nekoupil beztak novou
 
 
Datum: 08. července 2008 14:17
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
a jak poznam kolika V tam mam?
 
 
Datum: 08. července 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: dachlmen      IP: uživatel631    
Především v silné a veliké jiskře, dávaj tam také 12V to je potom jiskra!
 
 
Datum: 08. července 2008 12:44
 
 
 
 
Jméno: prcan      IP: uživatel2669    
Cau hale taky bych potřeboval icq na Chonga dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 11:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
ICQ nemám, skypuju, ale to je ryze soukromá věc, takže pokud něco chcete pište mi na brozek.tom@post.cz ale smiřte se s tím, že to někdy čtu s několikadenním zpožděním...
 
 
Datum: 08. července 2008 11:19
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
Cau kluci potřeboval bych navod na překopání na 12V Chong mi tady tehdy neco psal Chongu jestli mas icq napis mi sem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Je tpo strašně jednoduché, stačí vyměnit všecky žárovky za 12V se stejným ekvivalentem výkonu... např 6V/25W za 12V/25W :-). Jiná je pokud by jsi sehnal hooodně nabuzený rotor, tak se tam musí dát ještě regulace aby jsi nepálil žárovky... tu jsem kdysi zasílal Sesovi a nějak jí údajně distribuoval... ale z kontaktu na mailu ti jí můžu taky poslat....
 
 
Datum: 08. července 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
na fichtla
 
 
Datum: 08. července 2008 10:10
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
Zdarec udělal sem si prezentaci o renovaci mojeho pionýra ale nevim jak do celé té prezentace vložit zvuk . A jak z toho udělat video. Díky moc sem na toty věci levej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
no ale ja už to mám a nechce se mě to dělat znova :-D
 
 
Datum: 08. července 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Bejt tebou tak to udělám v Movie Makeru
 
 
Datum: 08. července 2008 12:33
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
napiš mi na icq: 332-389-331
 
 
Datum: 08. července 2008 9:41
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
nato musis mit soubor a pak na to prijdes taky mi to neslo a nakonec sem to udelal
 
 
Datum: 08. července 2008 9:30
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
čus draci,nevíte někdo originální číslo na 05? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
jj dík
 
 
Datum: 07. července 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
Dělali se v barvě červená paprika, a nejspíš i v barvě červená višňová ČSN 8850, potom se dělali i jiný barvy,,,např. taková modrozelená
 
 
Datum: 07. července 2008 18:46
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
sry zapomněl sem dodat číslo barvy
 
 
Datum: 07. července 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: blondmen21      IP: uživatel3420    
chci se zeptat jaký je rozdíl mezi bez falcovým kolenem výfuku a falcovým.kromě ceny.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3417    
Puvodni vyfuky maji rozsirenej zacatek výfuku(náběh) a koleno ma takovej rantl,a za ten rantl se namotava azbestova snura a jak ma ten vyfuk rozsirenej nabeh tak se to pres to krasne navlikne a nefouka to. Novy repliky fyfuku uz rantl nemaj,ani vyfuk nema nabeh,pouze se to stahuje sponkama.
 
 
Datum: 07. července 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: sese      IP: uživatel1412    
sorac draku nefim
 
 
Datum: 07. července 2008 12:53
 
 
 
 
Jméno: MuStAnG      IP: uživatel1412    
existují dva typy výfuků jeden má tlumič hned s kraje rosttáhnuty a ten druhý ne tak esli maš ten roztáhnuty ta potřebueš koleno s tím falce jestli ne tag potřebuješ normoš koleno
 
 
Datum: 07. července 2008 12:51
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec lidi zajímalo by mě kolik z vás serou ty tuningy ve stylu seřezat tzadní plech .čím zmíchanější barvy tím lepší nebo přední blatník dozadu ..... takový to co vypadá strašně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3359    
ja mam original a toje najlepsi. hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
 
Datum: 07. července 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
kdyš je ten fichtl v pohodě tak je škoda ho rozřezávat,ale pokud má plechy všelijak promačkané a je to vidět i po vyklepání a překytování tak to zas tak strašný neni,taky mam jednoho fíka dost potlučenýho a je to vidět,sice sem ho neřezal protože se mi to zdá škoda ale vyklepat ani překytovat uš to nejde.na boku měl 5cm propadliny a uš to bude vidět asi pořád.ale někteří fíkové nevypadají zas tak špatně kdyš si s tim ta osoba VYHRAJE!!
 
 
Datum: 07. července 2008 8:13
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
JO už jednou sem to tu psal že bych je nakopal do prdele , dneska akorát renovuju pincka a zitra to nejspiš dodělám a udělám videjko od začátku do konce všechno mam nafocený tak se těště............:-)
 
 
Datum: 07. července 2008 0:48
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
tak jako nekdo to umí fakt pěkne doprasit ale nekdo z toho umí udelat docela i pěknou krosku
 
 
Datum: 07. července 2008 0:02
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Jo to souhlasim ty inzerce FICHTL CROSS jsou dost trapný. Pár fakt pěkně upravenejch sem ale viděl....
 
 
Datum: 06. července 2008 23:37
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
JJ přesně, pěkná sračka, taky mám rád origo kastli, občas nějakou upravu motoru, nebo trochu vzhledu, ale řezat plechy to mi přřijde jako trochu kokotina. STejně z toho kross skoro nikdo neudělá, akorát to pokurvěj a jak říká Standa, cpou to do inzerce.
 
 
Datum: 06. července 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3416    
Nejvic mi dorazi kdyz techto paskvilu jsou plne inzerce s hlavickou typu: Prodam krossoveho fichtla,cena 6500,- to padam smichy kdyz tam vidim prevarenej ram,orezany plechy,pulku sedacky zabalenou v hadru a chycenou gumicukem k ramu a výfuk visici tesne nad zemi :-D:-D:-D:-D:-D to je uplne k smichu....ale videl jsem zatim velmi malo povedenych prestaveb na kross.
 
 
Datum: 06. července 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: 21      IP: uživatel1640    
To nechapu jak muže někdo ustřihnout plech u pionýra to kravina a ja to nesnaším to se ten pionýr uplně pak zhnusí!!! fuj nesnašim to ale originál pionýr to je paráda...
 
 
Datum: 06. července 2008 22:26
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
jo souhlas taky mne to sere mam rad origo ale sem tam si dam nejakou vychytavku na motor
 
 
Datum: 06. července 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a®      IP: uživatel2324    
me to sere, ale delal jsem to taky nez jsem si uvedomil ze to ma nejakou cenu a mohlo by se to hodit, neboj ono jim to casem dojde (snad):-D ale nikomu nic poroucet nemuzu je to jejich majetek.Ted kdyz na neco narazim tak si to peclive ukladam pac vim ze by to nekdo driv nebo pozdeji zmastil.
 
 
Datum: 06. července 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Jo,to je největší píčovina,zaprví škoda kapotáže a za druhý to je jen pro amatéry ,který nic neumí.
 
 
Datum: 06. července 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: Mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau lidi tak jelikož se nudím tak sem vám chtěl popsat zážitek z mojí první větší vyjížďce s kámošem :-) tak sme jezdily v obilným poly takže mám došlehaný nohy pak sme ještě projížděly kopřivama ale byla to prdel jaxviňa mn o... pak se šlo na oběd a odpoledne sem vezl kamoše pro olej při lesní cestě v 50ti kilometgrový rychlosti mně šutr urazil pružinku u stojanu takže rachot jako sviňa ... nakonec sem to uvazál šňůrkou z mobilu kerou 3,5 roku nosím v kuse mno.... pak sem zkoušel vmax a rozjel sem to na 70 na rovnější lesní cestě ..... doteďka sem skoro nevěděl co je to rychlost páč sem jezdil většinou do velkých kopců mezí a to skoro nejelo ani na 3jku .... ale jináč simson je o dooost lepší než fichtl odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 7:47
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
 
 
Datum: 08. července 2008 7:47
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
 
 
Datum: 08. července 2008 7:47
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
http://www.mustaf.estranky.cz/fotoalbum/moje-stroje/mujsimson/original/76 to je moje bezkontaktni zapalovani http://www.mustaf.estranky.cz/fotoalbum/moje-stroje/mujsimson/original/77 to je moje tyristorovy zapalko :-)
 
 
Datum: 08. července 2008 7:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3428    
Jinak tvoje eletrika vypada velmi zajimave,kouk sem na to az ted. Pokud to mas prekopany bez elektroniky tak ti bude jezdit asi bez problemu,dobre a furt. Nebo mas jenom vyrabovanou baterku??? ta cerna skrinka je v druhym kasliku...mas ji tam nebo ne???
 
 
Datum: 08. července 2008 0:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3428    
Jo a to sem tenkrat na tom Krivoklatu byl na fichtlu protoze na simsonu byla zavada cerne skrinky:-)) docela cool :-)) ale dojeli sme
 
 
Datum: 08. července 2008 0:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3428    
jako v pohode o tom zadna. Pokud ti to dobiji(blinkry funguji),jede supr tak bud rad. Je tam takova cerna krabicka z ktery vede hafo dratu,sam sem se v tom ani nevyznal,ale ta kdyz ti odejde tak je to KO. Chtel sem ji u jednoho koupit novou a rekli si za ni tenkrat snad 4000,- a prej sem ji koupil este hodne levne. Mel sem simsonu vice a kamaradi je meli taky. Jednomu jezdil jak brus,ale nedobijel a tudiz neblikal,jeden mel zase syticovej syndrom,proste i po vymenach gufer krouzku tesneni to bez sytice nejelo asi 10 minut,dalsi kamarad mel uplne vyšperkovanyho,vse funkcni,top stav,spotreba jen 3 na sto,nadhernej(tmave zelena metla),ale proste jel jen 65(i ve dvou). Ja mel jeste jednoho v trochu omlacenym stavu,bez elektriky,zapalovani ze staryho Simsona Star(mel kladivka a kabel rovnou na svicku jak u kozla),chodil jak svicarsky hodinky,mel asi 6.vybrus,ostrejsi trysky,sport vzduchac na skutra,vyhrabanej vyfuk,snizena hlava,trosku probrouseny a vylesteny preplachovaci kanaly,vybrouseny drazky po pistu pro lepsi mazani olejem a chlazeni a ten jel pres 80 a to uz byl rachot to udrzet v lese na ceste,ale byl to bezporuchovej stroj!!! Taky tomu kamaradovi s tim simem s zelenou metalizou se tak jednou za mesic stavalo,ze mu to proste zdechlo a nejelo to,vse bylo v poradku,ale nejelo to. Druhy den prisel a chytnul mu zase na prvni slapnuti bez sytice a jezdil zase uplne normalne jak pila. Ani v servisu nezjistili zavadu,proste to obcas udelal,ale byvalo to nemile,treba kdyz mu kleknul na krivoklatu a tahnul sem ho az na kladno na kusu provazu :-)) docela cool :-)) rikam simsony sou dost dobry dokud se nezacnou srat,to je pak konec. Zdarek.
 
 
Datum: 08. července 2008 0:22
 
 
 
 
Jméno: Mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele tak tohle sem fakt nechtěl! sorry stando ale mrkni na mou elektriku .... je tam tyristorovy zapalovani bezkontakt a tohle http://www.mustaf.estranky.cz/fotoalbum/moje-stroje/jakseskubeelektrika/original/85 myslíš že když se tam něco pokazí bude mně to hodně stát?? a kamarád vytáhne ze síma v pohodě 85km/h ... na youtube sem vyděl i síma co jel 100km/h! ale zase sedm vyděl i fichtly co jedou 107 s 15zubim sekundarkem ! jawy maji svoje kouzlo pac je u nich vsechno zajimave reseny napr karburator spojka atd. .. u simsona sou modernejsi prvky treba predni vydlice spojka jkarburator sitic ..... ale uz stop hadani mne to pripomina jak kdyby sme se tady hadaly jestly je lepsi kawasaki ninja nebo yamaha 250 ..... ja mel fichtla necelej rok spoustu sem se na nem naucil ale po case uz se tam opakovaly zavady a znate to ze kdyz to delate poprve tak vas top bavy podruhy taky ale potreti to uz je nezazivny.... pak sem se projel na simsonovy a zase sem chtel vyzkouset jinou motorku ,jiny zavady .... fakt se omlouvam ale mne vyhovuje simson vic nez fichtl
 
 
Datum: 07. července 2008 15:21
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3417    
Celkove je to zbytecny,ja sam sem rikal ze se nemuzou srovnavat dve motorky s vekovym rozdilem 20-ti let,ale sou tu holt takovy rejpalove,co jim to neda. Mel sem simsony i fichtly,nechal sem si nakonec pouze fichtla,ktery jezdi 37 let bez zasahu do motru a stale nezvoni necinka,jede a nesere se. Simsony byli supr,kdyz jeli tak to nemelo chybu,ale kdyz se poserou,tak to nema cenu mluvit. U fichtla sem si vzal sroubovak a uz sem zase jel,ale u simsona...velky kulovy...to je ta skurvena elektronika v nich,jak to jednou odejde tak si dojel a vysol penize z penezenky!!!! A jinak radime,tohle je FICHTLKRAMEK a FICHTLPOKEC tak necekej ze ti nekdo rekne neco na urovni mluvi starych veteranistu :-))))
 
 
Datum: 07. července 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Me uz to tady prestava bavit, asi se tu na ty stranky vykaslu, hadat se tady s váma nebudu,ted jsem byl na strankach jawamania.cz a taky tam jeden dotazovatel a rikal ze tady na tento server(www.sesa-moto.cz) dával dotaz ohledne nejake jawy,rikal, ze uroven konverzace je horsi nez u deti ve skolce,(skoda ze sjem si to jak o vas mluvil nekde nepoznamenal) je mi vas lito,tomto tady koncim a jeste si dovolim rypnout, kdyz to rika Mustaf i já ze tech 70 je cestovka v poho tak to asi bude pravda, jsem si jisty ze Standa na simsonu (myslim udrzovanem a ne na zadnym zdorbu) nejel!.....a zamyslete se nad sebou
 
 
Datum: 07. července 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Tohle hádání nemá cenu. Každý simál i každej pincek je jinej. Můj kámoš měl simála co jel 120km/h ten druhej zase pincka co jel 98km/h to je různý. Každý to má jiný, vždyť žádnej simál ani pincek nejsou stejný tak to nemá cenu nějak porovnávat. Můj pionýr jede pěkně na to že má 0 výbrus a 11 sekundářko a až ho opravím tak taky natrhnu simála ale zase mně třeba natrhne jinej simál nebo pincek.
 
 
Datum: 07. července 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3417    
Velky kulovy h***o. To bys ho driv zapek. Kdybys mel ve predu vetsi rozetu a prebrousenej valec na 60ccm tak jo,to asi i fichtl by hnal jako hovado,ale realna cestovka u serivyho simsona je fakt tech 60. Nesmis moc verit tachometru,keca uplne stejne jako u fichtla,skus si to nekde na radaru ve meste a uvidis....
 
 
Datum: 07. července 2008 14:38
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
70tka v pohodě... cestovka
 
 
Datum: 07. července 2008 14:06
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
radim: nzlob se ale simson teda cestovku 70 urcite nema... jako kdyz ho vytocis tak 70 mozna udelas, ale rozhodne to neudrzis dlouhodobe.. seriovej simpl ma cestovku tak 60...
 
 
Datum: 07. července 2008 14:02
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
já mám mustanga a simsona ...
 
 
Datum: 07. července 2008 13:56
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
JO však ja uznavam že fichtly jsou nezmary, když se o ně staráš a jsou díly tak budou jezdit ještě další století...sám mam 2 doma a ještě simála takže vím o čem mluvím,ja neříkám nedej bože že fichtly stoji za hovno...
 
 
Datum: 07. července 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: Mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mno.. simsony mají krátký kvalty.. já tam mám bezkontakt a tyristorový zapalování a všechnu nepotřebnou elektriku sem vykuchal takže tam mám jen drátky z tyristorka :-) a kamošovy jede simson 85 když zkoušel v max po silnici ( když byla uzavírka silnice
 
 
Datum: 07. července 2008 11:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3417    
Jo to mas pravdu,simson je mladsi o 20 let tak ma lepsi jizdni vlastnosti a nemelo by se to ani srovnavat s nejakym 40 let starym fichtlem,ale je smutny ze simsony nevydrzej to co fichtly a ani o moc vic nejedou, a vsichni je tu vychvalujete,ale sem zvedavej komu pojede puvodni simson jeste v roce 2020??? Asi nikomu :-))))
 
 
Datum: 07. července 2008 10:17
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
no tech 10 km/h to je fakt rozdil,jo a jeste fichtl ti jede 80km/h (sice jsem to ještě nikdy neviděl ale budiš) když už ti jede tak ale jakou vzdálenost? 200 metrů?300metrů?? zato se simálem těch 70 můžeš jet třeba v kuse 50 km,bez diskuse...
 
 
Datum: 07. července 2008 10:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3417    
obycejnej seriovej vystelovanej fichtl si da z kopce i po rovine simsona,ale simson zas predjede fichtla do kopce protoze ma jinak odstupnovany kvalty,to je jejich jedina vyhoda. kdyz mi bylo 16 tak sem tim ponizoval simsonisty u nas ve vesnici,jak sme se dostali na rovinu tak nemeli sanci a z kopce uz vubec,protoze ackoliv simson stoji 5x vic nez fichtl tak jede proste max 70 po rovine i z kopce protoze to elektronicky zapalovani mu vic nedovoli,ale fichtl z hodne dlouhyho kopce pojede 80 mozna i vic,to je zase nase vyhoda...at zije fichtl !!!!
 
 
Datum: 07. července 2008 10:01
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Jo a jeste jsem s evás chtrel zeptat,nasel jsem ve stodole založeného žlutého fichtla 20 v horznym stavu,ale uz vypada celkem k svetu, litza fakt dost dobre, nastavil jsem predstih,odtrh,vymenil puzlku eletriky ,vsechno bylo rezave jak liska,ale nevim cim to je ,ze nekdy vylítne do otacek jak blazen, mohlo by to být tím ze je spatne gufero pod zapalkem?
 
 
Datum: 07. července 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Jo pravdu ma Mustaf i s.v.i.t.a vetsinou fichtl nad simsonem nema sanci, ale kdyz nekdo umi a ma toho fichtla v cajku tak bych rekl ze jede tak stejne jako prumerny simson, skoda jen ze fichtl nema 4 rychlosti,ale i tak je to nezmar,která motorka dneska vydrzi 30-40 rokůů a jetšě v takovém počtu??
 
 
Datum: 07. července 2008 9:52
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
no dobre zase tu urazi fika simson ma vyhody a nevyhody a to plati i u fika a dobre naladenej fik a zachovalej strci do kapsy celyho simala
 
 
Datum: 06. července 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec borci... jen tak pro informaci jsem se regnul a předtim jsem tu byval jako Fichtlman se stejnym majlem jak mam ted :-) .... tak abyste věděli o kery pako se dyžtak jedná :-D :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no viš jak aby si nerikali zas nejakej magor
 
 
Datum: 06. července 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: zzh      IP: uživatel525    
to nikoho nezajima
 
 
Datum: 06. července 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: FechtilMates ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau mám malej problém... chci si skosit zadní vydlice na pinckovy, ale zadní kyvka mi nejde dolu.... pohla se asi o 5 cm a dal prostě nejde..... nevíte někdo jak jí dostat níž? dik moc..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2008 15:42
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a®      IP: uživatel2324    
me taky nesla ale s kamosem jsme za to zarvali a pomalu jsme ji dostali dolu oni to drzi ty gumove vlozky tak to jde stuha.Napis a pokecame 486-878-181
 
 
Datum: 06. července 2008 15:42
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
Zdarec zitra chci nastříkat celýho pincka se všim všudy ale ještě nevim na jakou barvu . Která barva je pro pionýra nejtypyčtější ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2008 12:10
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel3202    
zdar.jestli chceš nějakou vlastní barvu,tak Ti můžu poslat foto pro inspiraci.je to asi tak dva měsíce,co jsem dokončil renovaci svého stroje.ne že bych se chtěl chlubit,to vžádném případě,protože to stříkal stejně lakyrník ale jen bych Ti chtěl ukázat jak zajímavá kombynace barev,může změnit Tvůj stroj.já to mám vlastně ted´ve stylu retro.tak pokud máš zájem,tak mi napiš na email a já Ti pošlu nějáke to foto,ju??zatím čus.můj email je:jurmen@krumvir.net
 
 
Datum: 06. července 2008 12:10
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
jj diky hoši , a tobě fiku napišu
 
 
Datum: 05. července 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
a aš to bdueš stříkat tak at to dobře dopadne,já sem to nastříkal složil a přestalo se mi to líbit tak zase všechno znova
 
 
Datum: 05. července 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
já mam 21 nastříkanou červení rumělkovou tmavou číslo nevim ale na to že je mi 14 a dělal sem to sám si myyslim že to nejhorší neni :-)
 
 
Datum: 05. července 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Jestly chceš fotku tak mi napiš na maila nebo na ICQ-372-371-357
 
 
Datum: 05. července 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Višňová červeň.Číslo barvy ČSN 8850
 
 
Datum: 05. července 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: HAFRY      IP: uživatel111    
Zdarec , kde v olomouckým kraji ( dyžtak pobliž Přerova ) dělaj vybrusy ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: HAFRY      IP: uživatel111    
fajn
 
 
Datum: 05. července 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
tak se di zeptat do nějaky firmy, kera prostě soustruží, frézuje... ne kuli tomu aby ti to tam udelali, ale kuli zamestnancum... páč tata pracuje v jedne firme v marianskym udoli (letecká vyroba) no a tam nekeri jeho kolegove maj treba stary soustruhy doma... takže sme to meli za bednu piva udělanej vybrus.. jinak se zeptej po okoli třeba v železarství
 
 
Datum: 05. července 2008 14:53
 
 
 
 
Jméno: jochen18      E-mail:      IP: uživatel3404    
Ahojte chalani neviete prosim cislo originalnej cervenej farby na JAWA? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel3407    
nazdar...je to višnová červená-čislo farby je 8850
 
 
Datum: 05. července 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: Kabrňák      IP: uživatel111    
Ahoj , jakto že když mam 13 zubý sekundární kolečko tak to na trojku vubec nejede (1-25km/h, 2-45km/h a 3-50km/h ) vubec to nepřídá rychlost . Když mam 11 zubý sekundárko tak to jede stejně ale vic to tahne , je to tym že je vyježděnej valec ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2008 0:57
 
 
 
 
Jméno: Kabr%nák      IP: uživatel111    
jo jinak mam všechno seštelovaný , ale jinak mě nikdo neodpovědel jestli je to tym že je vyběhanej valec ?
 
 
Datum: 05. července 2008 0:57
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Ja nemam zadnej vybrus a davam si 75 s kopca se to mirne tlaci k 80, ale to uz zni jak pred zadrenim:-D
 
 
Datum: 04. července 2008 20:47
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
taky záleží na tom kolik má ten mustang najeto,muže mít hodně vyběhanej motor.sehnal sem tet 20 a má boužel dost vyběhanej motor :-(
 
 
Datum: 04. července 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3359    
jakto zevam to tak seckym jede jasem rad ket z mustanga vytahnem 65,ale v tem mojem motori us klepoce snad vsechno cose dá:-D musim cim skur udelat GO.a spotrebu mam 6L na 90KM
 
 
Datum: 04. července 2008 20:42
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
já mam druhej výbrus a dávam těch 70 po rovině.mam fíka docela zachovalího........
 
 
Datum: 04. července 2008 20:31
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
ja davam s ctvrtym vybrusem 80+ .. neni to jen na valci ,, ale taky na sestelovani vseho
 
 
Datum: 04. července 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Novej válec by mohl pomoct.A ten 8 výbrus asi určitě.Jestli chceš tak ti prodám celou sadu 8 výbrusu.Kdyžtak mi napiš na maila nebo na ICQ-372-371-357
 
 
Datum: 04. července 2008 19:46
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
ja davam s ctvrtym vybrusem 80+ .. neni to jen na valci ,, ale taky na sestelovani vseho
 
 
Datum: 04. července 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Kabrňák      IP: uživatel111    
A kdybych koupil ten valec s 8. vybrusem dal bych po zajetí +-70km/h ?
 
 
Datum: 04. července 2008 18:59
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
Kluci jestli chcete tachometry na Fichtly tak si tam dejte s trabanta je nejlepsi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
ne mne s nahonem na ten Spanelskej tacho ukazuje spravne na ten normal to melo vychylku tak do 5km/h
 
 
Datum: 04. července 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: FURKA      IP: uživatel111    
jo a ukazu 90km/h misto 40km/h
 
 
Datum: 04. července 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: junak      IP: uživatel1521    
ahojte...potřeboval bych se zeptat jestli je lepší simson nebo dandy 50?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Bral bych simsona, solidni pořizovací cena,oproti dandy levnější a hlavně dostupnější ND a co se týče výkonu tak si myslím že simál i jede líp než dandynaa prý u těch dandyn stojí motory za hovno tak nevím...
 
 
Datum: 04. července 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Jestli chceš něco lepšího než je mustang, tak na co ti bude simson? Já bych se přiklonil k dandyně.
 
 
Datum: 04. července 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
podle mě jedině simpl......jak řikáte na ndandy hodně těžko se scháněji ND a jezdim v autoškole na dandy 125 a doma mam simpla a ten simson je i podle tý 125 o dost pohodlnější.......dandy má vybrace jako kráva(tlumiče sou nahovno) a sedlo takový, že po tý hodině a půl nemužu anidojít domu jak mě bolí prdel(a mam to jenom asi jeden Km :-) takže ych se přiklonil k SIMSONU
 
 
Datum: 04. července 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: junak      IP: uživatel1521    
souhlasím stebou! do tedka jsem jezdil na mustangu a uz me nebavi poslouchat ty posmesky takze chcu si po prazkach koupit lepsi! simsonu je navíc hrozne moc!
 
 
Datum: 04. července 2008 16:45
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
co se vzhledu i vykonu tyce, tak dandy nema konkurenci.. ale jak se ti neco vysere,, tak budes i ty nejobycejnejsi ND shanet po certech a dablech a nadavat ze jsi nekoupil simsona... takze ja doporucuju simsona.. je na nej kupa nd i tuning dilu za prijatelny ceny, zatimco na dandy nesezenes nic... jinak jo je ceska ale ma nemeckej motor
 
 
Datum: 04. července 2008 13:05
 
 
 
 
Jméno: junak      IP: uživatel1521    
a jeste se chcu zeptat jestli je dandy české výroby?
 
 
Datum: 04. července 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: musa      IP: uživatel3395    
dandy
 
 
Datum: 04. července 2008 12:47
 
<  349  350  351  352  353  354  355  356  357  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 19:39:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu