slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  353  354  355  356  357  358  359  360  361  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
Chlapci, víte co mě štve a co si myslím?? 3tve mě to, že se do kopce musím rozjíždět a myslím si, že kdybych byl rozjetej na plny na trojku, že bych ten kopec aji vyjel celý za tři, páč když se rozjedu jedu za dva plny a tři de moc dolu (555) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2008 14:38
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
S tím se budeš muset smířit.
 
 
Datum: 10. června 2008 14:38
 
 
 
 
Jméno: jcb      E-mail:      IP: uživatel3177    
ktomu ti muzu jenom rict ze je lepsi se do kopce rozjet. kdyz budes mit motor ok tak to vyjedes--- zalezi na kopci :-)
 
 
Datum: 10. června 2008 9:43
 
 
 
 
Jméno: han      IP: uživatel768    
nevite kolik ma zrat fichtl na 10km? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3179    
Fichtl je podes se spotrebou...muze ti zrat 2 na 100 ale taky 5 na 100 ....je to vse o technickem stavu a o serizenem motoru(predstih,karburator,rozeta)...Me jezdil pekelne a zral asi 4.5 na 100(v 16 sem na nem denne jezdil do skoly)...je to individualni...sousedovi jezdi za 2.5 na 100...
 
 
Datum: 10. června 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3176    
2,3 deci proc mu pisete na 100 ket sa pita na 10???ket sa pomilil tak toje jeho chyba cosa pita to odpovim ne?
 
 
Datum: 09. června 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: Ondrasz      IP: uživatel3171    
Ma žrat 2,7 na 100 km ..na svojem sem jezdil poctivych 100 km max 45 km/h a dostaql jsem se tesně pod 3 litry..což na take dědečky je dobry..
 
 
Datum: 09. června 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mozna vic tak 2 deci tetka semi pocitat nechce :-)
 
 
Datum: 09. června 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
na 100 km 2,5 litru porovine zalezi kde jezdis a jakym stylem ale na 10 km posilnici to skoro nic nma brat na 10 km asi max 1 deci
 
 
Datum: 09. června 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: hihi      IP: uživatel1181    
tak 250 litru
 
 
Datum: 09. června 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: han      IP: uživatel768    
zdravim, kdyz mi bere fichtl 5dcl(pul litru) na 10km, je to dobre? nebo to zere hodne? dekuji moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2008 14:40
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
no je to skoro jednou tolik:-) normalka tak tech 2,7 dcl na 10km:-)
 
 
Datum: 10. června 2008 14:40
 
 
 
 
Jméno: han      IP: uživatel768    
a je to o moc vic
 
 
Datum: 09. června 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to je moc dej si nis jehlu na plyn a spravnej vejfuk kompletni nesmi bejt vykuchanej
 
 
Datum: 09. června 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel373    
vyklápěcí stojánek na fichtla to je věda.Fakt super,doporučuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel373    
nemam,ale dal sem tvoje icq kámošovy co mi ho dělal a ten ho má taky.ten samej
 
 
Datum: 09. června 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
a máš foto? dyštak ICQ: 398 011 306 dík
 
 
Datum: 09. června 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: tomulik      E-mail:      IP: uživatel2512    
zdar draci podarilo se mi sehnat vyrobce kterej dela ty gumi(bužirky) jak sou na fichtlovi na spodnim brzku sou v cerne rve a sou skoro jako origo pro lajka nerozpoznatelne! cena jeste neni presne urcena ale bude prej prijatelna! dalsi dotazi na icq:424506575!!! zatim cus!!!!at lita! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2008 21:17
 
 
 
 
Jméno: tomulik      E-mail:      IP: uživatel2512    
ty co sou na kolem toho spodniho briška!pod karbecem
 
 
Datum: 10. června 2008 21:17
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
Taky by mě zajímalo který gumy to sou....
 
 
Datum: 10. června 2008 0:16
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      IP: uživatel1007    
hh...asi neznáš ges.cz a gme.cz ...tady prodávají hafo bužírek všech barev
 
 
Datum: 09. června 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
na čem že sou??? lidi pište prosím česky!!!
 
 
Datum: 09. června 2008 18:35
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel768    
co dela tachometr kdyz ho rusi ty pulzy?? (na kolo) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
líp bych to nevysvětli. Ale to blbnutí se dá odstranit. Mně to taky blblo a dal jsem odrušenou fajfku a už je to v poho. Nebo koupit tachec přímo pro moto ale to jsou vyhozený prachy. Hlavně musíš mít nějaký co se na něm dá nastavit obvod kola(pro sériový kola na pinckovy je to 1759)
 
 
Datum: 09. června 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
buď se indukují na kabelu od čidla falešné impulzy a ty se míchají s legálními pulzy od čidla a tacometr si myslí že pádí stroj výrazně rychleji, nebo pokud jsou pulzy tak silné může dojít k zamrzání programu a neustálému restartu softu watch dogem (zařízení na hlídání před zamrznutím běhu programu) :-).ˇLze se pouze pokusit odstranit zdroj rušení.. tedy co nejlépe odrušit zapalování, vymyslet vedení k čidlu tak aby šlo co nejdále od zdroje rušení a někdy pomůže zakroucení kablíku, protože (záleží na vnitřním uspořádání vodičů v kablíku) zakroucením dvoulinky vzniknou dve antiparalelní cívky jejich naindukované napětí je v protifázi a navzájem se vyruší. Toho se využívá např v rozvodech UTP síťových kabelů, kdy ačkoli není stíněný přenese signál lépe než kdejaký koaxiál :-)
 
 
Datum: 09. června 2008 12:23
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel3138    
čau jak je to u stadionu s 22 u nádrže byl nějaky ozdobny plech na rámu protože jsem se díval a na některých je rám zakrytej a na některých to není nebo bylo více typu??dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: kajbr      IP: uživatel768    
custe, je dobre davat na fichtla tachometr z kola? ma to nejake minusy? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
k principu tachometru... magnet žádnej proud nevyrábí (pro tomoncik) ale vytváří na čidle pulzy a elektronika neměří frekvenci, protože při tak malých frekvencích jako je na kole z čidla při běžných rychlostech a zejména nízkých (u 16palcového kola okolo 10Hz při 50km rychlosti! a krok po 1km rychlosti činí cca 0,2Hz) by byla chyba měření nezanedbatelná, proto se měří čas mezi jednotlivými pulzy (otáčkami) a na rychlost se matematicky přepočítává. no a protože takové zařízení obsahuje mikroprocesor a není na motorku konstruované, ale na kolo, nepředpokládá takové zařízení rušení VN pulzy a podle toho to taky chodí... :-)
 
 
Datum: 09. června 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jste úplně vedla pánové :o), nikoli že magneto má na svědomí chyby zobrazení, ale rušení od zapalování... tedy to co ruší obraz TV všem chdákům okolo kterých projedete, ruší úspěšně i tachometr s elektronickým čidlem, nebo-li halovým čidlem :o)
 
 
Datum: 09. června 2008 7:21
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
jedině Sigma sport na moto funguje spolehlivě
 
 
Datum: 09. června 2008 0:12
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Vlastne to funguje tak, ze ten magnet vyrabi proud tim ze se toci okolo, a cim vetsi frekvence hz tim vic tachec ukazuje, ssamozrejme musi byt nastaven dobre obvod kola:-)
 
 
Datum: 08. června 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel404    
Tak to se musí přidělat to čidlo na přední kolo a musí se naprogramovat ten tachometr a potom to muže být
 
 
Datum: 08. června 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: Ste na omylu hosi...      IP: uživatel3023    
Já jsem si tam taky daval tachac jaký se davaji na kolo ale dal jsem to tam a nastartoval a hned jak sem to nakopl tak zacal ukazovat 80km/h atd:. samy blbosti a kdyz sem se rozjel o tom uz ani nemluvim to si uz domyslite xD. Pak sem prisel na to, ze vlastne tachca funguji na bazi toho, ze na spici je magnet zejo ta takova kulicka ktarou tam na to sroubujete a na vidlici je sensor ktery snima ten pohyb magnetu. No a s toho plyne, ze v motoru je jedno velke magneto a to magneto magnetizuje neustále celou motku tak to ukazuje blbosti :-D a teda nevim jak to jinym muze fungovat :-D mejte se zdarec....
 
 
Datum: 08. června 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
a jaky minusi??? ... akorat ze se ti muze pretrhat drat .... jinak nic
 
 
Datum: 08. června 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
záleží na tachometru.. některé na motorce nedokážou ukazovat rychlost ale jen blikají nebo něco... ale zase je fakt ten že znám spoustu případů co tam hodili obyčejný levný tachometr za 200,- a měří jim celkem luxusně
 
 
Datum: 08. června 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: Řízek      IP: uživatel2669    
Kluci prosim vas jak se tady ptal arnold tak ale nekdo neodpovedel na jeho otazku jestli je vubec nejakej 6V otáčkoměr???? to se ptam i ja odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2008 7:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
6V otáčkoměrů bude málo páč z 6V se přecházelo brzo po válce a u motorem na konci 60tých let, nejlépe by bylo ho spáchat úpravou seriového 12Voltového, nebo vykuchat a nechat si udělat nové ,,střeva,,. Takovejch těch diodovejch oráčkoměrů vyšlo spousta a tam kolikrát ani na napájení nezáleží (prolez starší amamtérká radia). Každopádně pokud máš panelku, doporučuju ti stejně tam dát vape, ikdyž je to raketa, přestaneš se trápit s nedostatkem elektřiny, můžeš tam vrazit silnější žárovku do přední lampy a pak v noci nejezdit po paměti :o). Když dáš vape 12V, což doporučuju, páč má větší výkon než 6V, tak si ušetříš i starosti se sháněním 6V otáčkoměru :o). To je podle mě optimální řešení tvého problému.
 
 
Datum: 09. června 2008 7:39
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
Tak nejaky urcite ale malo jich bude ale kde to fakt nevim sorry...
 
 
Datum: 08. června 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: Řízek      IP: uživatel2669    
jo ale ja bych chtel jenom vedet druhy na na fichtla chtel bych si ho dat na panelku potřeboval bych je vyjmenovat nebo z čeho je vzít dík
 
 
Datum: 08. června 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
Někde by byl ale fichtl nemá stálí napětí 6V mohl by jsi to skusit na baterku ale nevim ale to uz by bylo výhodnější koupit 12V baterku a 12V otáčkoměr sezenes snadnejc měj se.....
 
 
Datum: 08. června 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Sestřih ze silničního závodu pionýrů z minulého týdne, TT Zámeček 2008: na http://www.fichtl-klub.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
omlouvám se zmršil sem odkaz...: http://www.stream.cz/video/10/90617-tt-zamecek-2008
 
 
Datum: 08. června 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: Arnold      IP: uživatel2669    
čau chlapi prosim vas nevíte kde bych sehnal 6V otáčkoměr potřebuju na fichtla dyztak mi jich napiste víc dik je mi jedno že na nej neni otačkoměr ale potřebuju prostě sehnat 6V otačkoměr a nechci na simsona díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2008 7:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To Gradiss... knížky, internet, leta praxe a o tevřená mysl k chybám druhých.. stejně si myslím že si nikdo mé komentáře nevezme k srdci, jo holt rebelie mládí, kdy si každej myslí že všecko ví líp než druzí... projít si tím musíme všichni :o))))))
 
 
Datum: 09. června 2008 7:32
 
 
 
 
Jméno: Gradiss      IP: uživatel3023    
Zdarec chongu. Už sem četl tvé komentáře i u jiných a všechny sou takové odborné :-D kde ses to naučil? xD
 
 
Datum: 08. června 2008 10:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Přesto ti řešení napíšu... výstup z magneta usměrnit graetzovým můstkem 3A diodami, napětí zvedni na 12V stabilizací na tomto napětí. Nejjednodušší ale nejhorší způsob je spotřebičem, tedy žárovkami 12V (prostě vyměníš žárovky o nominálním výkonu z 6V na stejný výkon 12V), nebo akumulátorem 12V (samozřejmě i s výměnou žárovek) ale nejlépe s elektronickou regulací dobíjení abys drahou baterku neuvařil a tím neusmrtil. Pak tam můžeš připojit otáčkoměr 12Voltovej, kterých je jistě větší množství na výběr.. Zapalování se tato úprava nedotkne, páč je nezávislé na světelném okruhu.
 
 
Datum: 08. června 2008 10:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Problém Jawy 50, tedy fichtla, je v tom, že nemá stabilizované palubní napětí akumulátorem. Takže tvůj problém nezní jen ,,sháním 6V otáčkoměr,, ale také... jak zajistit, aby při nízkých otáčkách kdy stěží fichtl dává 6V (všimni si jak při volnoběhu, nebo nízkých otáčkách brutálně poblikávají žárovky) ho uživit a aby korektně pracoval a zároveň jsi ho neoddělal jakmile zmizne (odpojením) největší spotřebič, tedy světla, kdy ti vyskočí napětí do závratných výšin desítků voltů... no a to si troufám říct jakýkoli otáčkoměr neskousne :-) No a to nemluvím o tom že rozvod napětí po pionýrovi je střídavý... Možná by bylo lepší kdybys raději koukal za jízdy na silnici než na otáčkoměr...:o)
 
 
Datum: 08. června 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel768    
poradi mi tady nekdo jak se meri u motorek kone, a co to vlastne je? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2008 21:41
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
koně (hp) sou výkon v dnešní době se to ukává v kilowatech (kw) a měří se to na brzdných válcích nebo nák tak se tomu nadává
 
 
Datum: 07. června 2008 21:41
 
 
 
 
Jméno: Arnold      IP: uživatel2669    
čau chlapi prosim vas nevíte kde bych sehnal 6V otáčkoměr potřebuju na fichtla dyztak mi jich napiste víc dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 2:33
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Na ionýra otáčkoměr není... Můůžeš si vyrobit elektroonický podle návodu, najdeš ho na každé dobré stránce o pionýrech
 
 
Datum: 08. června 2008 2:33
 
 
 
 
Jméno: kajbr      IP: uživatel768    
custe, mam mustanga a kdyz jedu tak zaradim a cca 10-30sekund to nejede a az potom to poradne tahne, nevite cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2008 22:28
 
 
 
 
Jméno: cvoky      IP: uživatel728    
špinavej karbec celej rozeber a vičisti!
 
 
Datum: 07. června 2008 22:28
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1521    
cau...chcu se zeptat jestli nevite nejaky upravy na babetu, chcu snou zavodit a jenom vim ze motory se tuni a davaji se na motokary!! dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2008 21:42
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
čau všichni jakej máte názor na Jawy: 350/634, 350/638 a 350/639 ? jak je to s poruchovostí, jízdní vlastnosti,...? chci si koupit něco na papírech a rozhoduju se mezi těmahle třema. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: af      IP: uživatel1181    
nej je 640
 
 
Datum: 07. června 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: MLanca      IP: uživatel1801    
Nejlepší je Jawa 350/634
 
 
Datum: 07. června 2008 10:17
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
Já bych z těhle bral 639 protože má kotouč, jinak 634 je hezčí a motor táhne pěkně i v nízkejch otáčkách
 
 
Datum: 07. června 2008 1:09
 
 
 
 
Jméno: wawakk      E-mail:      IP: uživatel748    
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2008 12:33
 
 
 
 
Jméno: dik za radu      IP: uživatel1201    
zdar draci,jedu si tak pocestě směrem domů,a najednou sem pichl,ale zjistil sem to až doma,co mám dělat,abych mohl zase jezdit?Jestli to nějak spravit nebo jezdit na pichnutym? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
kup si na to speciální sperj ten ti to nafoukne,,i zalepí:-)stojí asi 150
 
 
Datum: 06. června 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: jelen      IP: uživatel3150    
no jesli ty si pichl musiš viněnit duši ale jestli jsi vtom amater tak si někomu řekni at tito ukaže
 
 
Datum: 06. června 2008 18:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
si blby bo co??? to zalep blbce
 
 
Datum: 06. června 2008 15:48
 
 
 
 
Jméno: si kokot      IP: uživatel3148    
jezdi na pichnutym a az se ten plast roztrha tak jezdi na ráfku
 
 
Datum: 06. června 2008 8:29
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
Zdarec, jestli někdo z vás poslochá radio Haná, tak ste si určitě všimly, že Pepin z Hané dělá teď na Sobotu 7.6.2008 reklamu na něco s fichtlama, ale nevim vubec o co de, slyšel jsem jenom datum, slovo na fichtlech a dal nevim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel404    
Čus jestly máš doma icq tak jim můžeš napsat a zeptat se icq je 420709419
 
 
Datum: 05. června 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
cau draci a dracice co mi doporucite koupit pionyra v peknym stavu motor upravenej prej ma snizenou hlavu a este neco svalcem asi je vikonejsi nes normalne za 3000 Kc nebo mustanga za 3500 kterej je zachovali ale nevim jak vypada prej v peknym stavu ale pro me jeto us hodne 3500 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2008 8:50
 
 
 
 
Jméno: evzen      IP: uživatel3148    
Já bych bral toho mustanga pokud je ok. Ten výkonnejsi(o 0.05kw :-D) fichtl uz bude urcite vyjetej a pred smrti a budou te cekat akorat dalsi investice. Rozhodne mustang.
 
 
Datum: 06. června 2008 8:50
 
 
 
 
Jméno: zuk      IP: uživatel111    
ja myslím že je to výkonější a ne vikonejsi !!!
 
 
Datum: 05. června 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
jo vikonejsi protoze ma snizenou hlavu a zvetseny kanaly
 
 
Datum: 05. června 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: zuk      IP: uživatel111    
vikonejsi ?
 
 
Datum: 05. června 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: komp      IP: uživatel2757    
tak si naser kámo
 
 
Datum: 05. června 2008 18:38
 
<  353  354  355  356  357  358  359  360  361  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 0:51:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu