Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Pokouším se dopátrat kdy byla provedena změna zadního blatníku a zadního světla na Jawě 05. Prosím kdo máte 05ky z let 1962-1963. První 05 1962-1963 měly jiný přední blatník, ale i zadní plech lišty a světlo. Jde mi o to jestli společně s inovací předního blatníku došlo ne přelomu března a dubna 1963 i ke změnám na zadním plechu nebo se tyto změny odehrály později, nebo dříve. Prosím,aby se diskuse zůčastnili jen ti, kteří vědí o co jde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 12:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No právě, tu 1962ku mám přesně stejnou jako je v monografii, pak mám 1963ku někdy z půlky roku ta je komplet už v novém provedení plechů no a třetí kus je nějakej začátek roku 1963 ale nevím přesně kdy a to je právě co se týká plechů mutant. Co vyrobit nějakou vlastní monografii třeba na rajčeti za přspění co nejvíce uživatelů
Datum: 07. března 2013 12:04
Jméno: standa
IP: uživatel12828
Datum: 07. března 2013 11:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Ono pravděpodobně změna proběhla společně s předním blatníkem, protože zatím jsem neviděl na žádném stroji kombinaci starý blatník vepředu a vzadu nový nebo naopak. Vždy jen obě staré provedení najednou.
Datum: 06. března 2013 23:39
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Já mám 63, přední blatník jako 20,21 , zadní světlo jako 20, zadní blatník neznám rozdíl, a pozor klakson z jawa 555 upevněný dvěma m6 přímo do masky
Datum: 06. března 2013 22:02
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 A který starší myslíš nebyla by fotka? a jakou šíři mají hliníkové lišty?
Datum: 06. března 2013 9:26
 Já mám 05 z 63 mám ten novější blatník ve předu ale vzadu ten starší tak nevím
Datum: 06. března 2013 9:11
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Posl.aktualizace: 14. března 2013 19:51
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 a u fichtla počítej taky nějakej peníz na opravu motoru
Datum: 14. března 2013 19:51
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 co jsem tak koukal tak do tý jawety nacpat tak 5 tisíc aby byla z větší části kompletní
Datum: 05. března 2013 19:23
Jméno: v
IP: uživatel1272
 jawu 20 se dokaze sehnat i za flasku,Jaweta by celkem sla ale nemá pneu
Datum: 05. března 2013 19:19
Jméno: BoB
IP: uživatel13011
 Nejezdí někdo na Kývačce v okrese Praha východ a poblíž ??? Jsme 2 draci na Jawa 125/355 a Jawa 350/360. Takže možnost vyjíždky nebo tak něco
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2013 19:48
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jezdím. ale nemám kývačku, mám péráčka 250. Stará Boleslav.
Datum: 14. března 2013 19:48
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Zdar draci, měl bych prosbu. Jaký byste mě doporučili endurko 125ccm do 30 000 kč? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2013 19:32
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Dík lidi
Datum: 04. března 2013 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 4T-nízká spotřeba,nízkej výkon,drahej servis....2T jede,ale musíš se o něj starat,víc žere.....opravy za kačku,pokud neděláš nicasil...
Datum: 04. března 2013 16:13
 125 4t?? jen to ne vždyť to si i moje 487 dá k večeři  to je pomsta.. za mě DT  ale rozhodni se sám. Aby zas pak někdo na mě nekydal že někomu něco vymlouvám apod..
Datum: 03. března 2013 20:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak za mě uurčitě 2t... protože sem měl exc, tak muj názor neni objektivní, protože jakýkoliv jiný dvácový enduro se mi zdálo strašně líný  ... ale ideální by pro tebe bylo asi fakt to dt... je jich plno, na to že je to 2t tak to zas tak strašnou spotřebu nemá a otevřený to docela i jede, nemusíš to tlačit  ....
Datum: 03. března 2013 20:25
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Takový endurko, na kterym budu moct lítat do školy, ale i taky se proletět na polňačkách a trochu si s tim zařádit..  a právě nevim jestli 2T nebo 4T..
Datum: 03. března 2013 20:19
 Napiš jestli to má být spíš cestovní endurko nebo klasický...
Datum: 03. března 2013 19:07
 Já bych šel do DTéčka dobrá cena, dobrá motorka, kvalita!
Datum: 03. března 2013 18:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a o čínskejch rádobymotorkách ani nemluvim... na ty zapomeň rovnou...
Datum: 03. března 2013 18:56
Jméno: péro
IP: uživatel15088
Datum: 03. března 2013 18:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 enduro jje hrozně širokej pojem, musíš upřesnit co od toho čekáš... xt 125ccm 4t je enduro stejně jako ktm exc 125ccm 2t nebo wrko a přesto to jsou zcela odlišný motorky s uplně jinym výkonem a vlastnostma...
Datum: 03. března 2013 18:51
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 03. března 2013 18:35
 Honda Varadero 125
Datum: 03. března 2013 18:06
Jméno: q
IP: uživatel1272
 Ahoj mam takovy dotaz je na 555 odkapova miska u karbece?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 14:42
Jméno: q
IP: uživatel1272
 no jo ale to je 550 a ja to chci na 555 a tam je pravostrany karburator
Datum: 03. března 2013 14:42
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
Datum: 03. března 2013 10:29
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
Posl.aktualizace: 03. března 2013 8:20
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 pozor na to byli 2 druhy tedle čepu jeden má čast zavitu na kužel viz foto a take byli čepy ktere tam měli jen valcove osazení vem telefon posvit si a podívej se do díri jak to v ní vypadá....jesti uvidíš že se díra zvtšeuje je to ok ..jinak do řadičky patří eště guma...
Datum: 03. března 2013 8:20
Jméno: Petr
IP: uživatel15181
 Zdarec jo bude taky jsem to objednával,neměj strach je to jak original
Datum: 02. března 2013 20:18
 Čau kdyz mam na techničáku napsáno zrušeno slo bi to ještě přihlásit nebo nejak to dostat na papíry
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2013 16:11
 jestli je to vyřazené v rozmezí let 2002 až tuším 2004 tak by to mělo jít přihlásit...když je to odhlášené v jiném roku máš smůlu
Datum: 02. března 2013 16:11
 no je to viřazené z registru na veteránske to nechci vipada to pekne a ty origo do osmi to se da sehnat
Datum: 02. března 2013 9:22
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 chtělo by to víc informací kdy to bylo zrušene ale bajím se že nee jedině jine papíry či veteránská testace pokut nejde o absolutní šrot...testace vyjde na 3000 origo papíry od flašky do 8000
Datum: 02. března 2013 9:12
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel13907
 Nejradši bych si nafackoval za to, že jsem ji pře 5 lety prodal  https://www.youtube.com/watch?v=nSjF_RewLac&list=UU9pajJjGrZS2SsSsLQ0T30g
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 21:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!No taky mě mrzí, že uš nemám JAWU 350/360 + sidecaru.Gdyž si s mojú zaspomínáme, jak sme sundali skořepinu a upevnili tam závodní motorku a tradá na závody toš je nám fajn!A furt si říkám, že to třetí kolo vedle Motorečky ešče mět snáď budu.Aspoň se mám na co těšit.Toš tak!
Datum: 28. února 2013 21:03
 Hele nejsi první ani poslední kdo lituje, že nějakej takovej stroj prodal. Taky mezi ně patřím, ale kdybych neprodal jendu motorku, nemohl bych koupit a opravit jinou. Třeba se ti tenhle model někdy vrátí
Datum: 28. února 2013 10:13
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 ja ji mam este v origo stavu sice orezla ae je hezka skodfa ze nemam papiry
Datum: 27. února 2013 21:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 no co si jí koupíš po renovaci z5 sice ě bude stát jak ojetá 500 ale budeš mít krasnou věc na vílety s přítelkiní ... jen doufán že ti peníze si neprochlastal ale aspon trošku rozumě použil na školu či aspon auták či něco domu..vše je jen o přístupu k životu motorky prodavám a kupuju běžně...ale kupovat a prodávat holki by bylo horší..zrovna tak te ženske asi bude jedno jestli jezdíš 500 či čz ale bude chtít aby to vypadalo... a potom je dobrý mýt ženskou která tě nezavraždý když si to koupíš...to asi proto sem svobodný
Datum: 27. února 2013 21:32
Jméno: q
IP: uživatel1272
 Dobry den nevite někdo nahodou jestli je horní díl prsíček obycejnych stejny jako s deluxe. když tak nevite kde koupit panty k prsickuum
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 20:33
Jméno: q
IP: uživatel1272
 Ahoj schanim obyč muzes když tak dat email
Datum: 28. února 2013 20:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jakej vršek teda scháníš? obyčejnej, nebo deluxe? Obyč bych možná měl, kdyžtak piš mail..
Datum: 28. února 2013 19:34
Jméno: q
IP: uživatel1272
 A kdy priblizne ja na ne docela chvatam. Doma je nahodou nekdo nemate?
Datum: 28. února 2013 12:11
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 chystá se výroba plechové repliky
Datum: 28. února 2013 11:12
Jméno: q
IP: uživatel1272
 a myslite ze by mi to někdo udelal z laminatu na zakazku?
Datum: 27. února 2013 21:48
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 pořád je máš o 3 cm kratší panty jsou myslím stejný jak na nabytku...jedině koupit original za 1500.... trochu se divim že je nikomu nestojí dělat z lamanina....
Datum: 27. února 2013 20:55
Jméno: q
IP: uživatel1272
 ale když bych jsem drzaky urizl tak co
Datum: 27. února 2013 20:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 nejsou de lux nemá panty ale držáky se zavitama a jsou o cce 3cm nižší
Datum: 27. února 2013 19:58
Jméno: a
IP: uživatel1272
 Ahoj nevíte jaky je odstín jawy 555. Ta zelena.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2013 21:00
Jméno: honza
IP: uživatel1272
 ahoj seso nemas prsíčka na jawu 555? Stačil by vrchní díl
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2013 8:57
Posl.aktualizace: 27. února 2013 19:11
 a jako hosi co jste cekali ze vam nekdo necha motor za 500 ? jako doba je zla a bude jeste hur, kazdej si to nejak musel sehnat a nebude vam to prodavat za tu cenou kterou koupit a ne-li na tom prodat, nebo snad jo ? nerikejte ze vy by jste to tak udelali, to vidim kdekoliv sroty pod 1500 nejdou tak si nestezujte
Datum: 27. února 2013 19:11
Jméno: Jarin
IP: uživatel10826
 Přesně jak píšou kluci. Není to žádná krása, ale určitě jsi neprodělal, na díly to rozprodáš vždycky a ještě vyděláš. Kubo jsem na tom stejně, motor co se ani netočil vhodnej tak akorát na celkovou GO 1000Kč.
Datum: 26. února 2013 11:54
 Ten pepa ty vole, barva mu stejká, ještě k tomu by mu stejkalo 1,5kg barvy z pionýra  , když si čtu jeho rady tak si říkám kdo to proboha může sedět za tím počítačem!
Datum: 26. února 2013 8:29
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 za 400 korun bych ja nesehnal v mojem okolí snad ani motor, kdybych chtěl nějakyho vergla co si ted koupil ty tak asi cca 1500 jak sou u nas všichni vychcani všechno musi prodat co nejdráž
Datum: 25. února 2013 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel15162
 Mohu jen souhlasit... Jestli to rozprodáš,tak ty 4 kila dostaneš nazpátek razdva jen za hlavu,válec a motor-jestli se teda točí...zbytek je neprodejnej.. A možná ten drapák prodáš,když ho zuješ z ráfku.... Zbytek by vzali v kovošrotu za cca 1,8 až 2,6kč/kg...pokud bys to chtěl dávat dohromady,tak sou to tisíce...osobně bych to nekoupil... Ale když ti bude stačit že to třeba zrovna chytlo a nějak to jede a nechceš to na cestování tak by se to asi za pár stovek dalo poslepovat dohromady...přijdeš na to sám...ale nečekej od toho žádný výkony...už z fotky vše vypadá že je to zralý na repasi/výměnu/opravu... Takže po rovině by to třeba mohlo jet....
Datum: 25. února 2013 15:58
 Vydělal...pokud to chceš rozprodat na díly...Prodělal...pokud to chceš dát do kupy.
Datum: 25. února 2013 10:30
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 řekněme že jsi ani neprodělal,ani nevidělal,když se podívám na pionýra kterého jsem koupil za 500,- tak se to nedá srovnat,ale pravda dříve jsem taky kupoval zříceniny za 400,-
Datum: 25. února 2013 7:03
 Vyfujk na foto neni
Datum: 25. února 2013 6:35
 Jestli jsi to koupil, tak jsi prodělal... to je snad ještě větší křáp než to cos měl předtím.
Datum: 24. února 2013 22:10
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!No Vy ste temu rožli!Já mu chtěl nabídnút 500 kč!!!A Vy toto!HI!HI!Ať je nejaká sranda!Toš tak!
Datum: 24. února 2013 21:33
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cena dobrá jestli motor jede tak ho tak za 800 prodáš
Datum: 24. února 2013 21:22
 pepo líbí se mi tvoje sedlácké uvažování  a to u každého příspěvku který vložíš... nejvíc u toho že při stříkání barva stéká
Datum: 24. února 2013 21:01
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 jednoznačně vidělal kor jestli si trpělivej ptž hlava 100 200 válec 300 500 polomotor 500 karburace 300 ...plus mužeš měnit za díli co potřebuješ na jiná moto.... kohoutek stojí přece 200 novej ne?
Datum: 24. února 2013 20:58
Datum: 24. února 2013 20:31
Jméno: a
IP: uživatel14571
 cau jak nejlepe vylestim motor aby se mi co nejvice lestil
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 12:20
 Modrý UNIPOL a bavlnený kotúč
Datum: 24. února 2013 12:20
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 a pak to byl hnus.............................wenoush...........
Datum: 24. února 2013 0:37
 dvanáctistovku šmirgl a jedééém... no a pak jsem to dolešťoval silichromem
Datum: 23. února 2013 17:31
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 Zdar draci- mám dotaz: renovuji pionýra 20cítku z roku 1965 a spousty dílů chybí a tak je dokupuji nu a k věci-jakou mám dát na pionýra MISKU NA NÁŘADÍ A LÉKÁRNU? Na rámu jsou nalevo navařeny pořádné PACKY žadné drátky jako u mého starého pionýra, a misky které jsem zatím kdy viděl tam rozhodně nepatří- taková šedá- přišroubuje se k rámu tam kaj i cívka. Prosím poraďte HOBO
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 9:50
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 Je tak to se omlouvám pánové- záhadným způsobem se mi pod prst dostala číslice 5 a ne 8. Mám rok 68.
Datum: 02. dubna 2013 9:50
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 třeba to bude tím že v roce 1965 se 20tky ještě nedělali
Datum: 24. února 2013 9:48
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 Díky moc, právě jsem znejistěl, matně jsem si pamatoval že v 05tce byla taková mistička velmi zvláštního tvaru a pak jsem nevěděl -po zhlédnutí dobového videa jsem viděl že 05tka packy nemá a byl jsem uplně v koncích jak to je- díky za vysvětlení.
Datum: 23. února 2013 13:56
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 ja tu mám dokonce i šitej futrál na nařadí kderý ma takove přesky za ktere se chytí za ty packy ..táta říka že to je puvodní z jeho pioníra...že si to schoval do auta ...
Datum: 23. února 2013 13:11
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 jestli tam máš ty packy tak tam žádná miska nepatří....ta lékárnička nebo věci co tam chceš dat se tam dávaj přez gumu která se chytne právě za ty packy
Datum: 23. února 2013 7:02
 Zdarec mam tenhle motor a potreboval bich vedet z jakeho
typu jawy 250 353 je
http://valdacbr.rajce.idnes.cz/JAWA_353_03/#9-15.3.2009_u_L._Fialy_005.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2013 16:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bde to 0 no.. jinak co s ní máš v plánu? Doufám, že jí zase poskládáš tak jak je a nebudeš jí renovovat! Vypadá zachovale!
Datum: 23. února 2013 16:48
Jméno: Ondra
IP: uživatel14871
 Podle mě by to měl být rok 56 protože má ještě pružiny uvnitř tlumiče v 57 už měli pružiny venkem jinak kejva to je moc hezká jediné co neni origo je panelkovej kastlík baterky a jinej karbec ale to měla skoro každá kejvačka vyměněné. Zajímavý ja mam rok 57 a mam tam tedy válec ještě peráckej 8K ale papírově už 12K.
Datum: 23. února 2013 14:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 jinak čtu časopis motocykl a tu je zajímave definování typu vyroby kývaček a typ 03 charakterizuje štelování světla na rámečku celonábojove brzdy 1 pákove ovládání řazení a spoštění odlišne dynamo od peraka ale zustalo zachováno otevřene sání a rybiny ....prostě si stojím za tím že ta motorka je kompletní a ma vypadat takto...i poměrně malých detailech....
Datum: 23. února 2013 12:41
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 nic to ale nemění na tom že ta motorka je krásně zachovalá co do kompletnosti a asi i v tomto stavu opustila fabriku.... pulbubnový motor to uplně nejni to by měl 2 páky a zapalko z peráka zustal jen válec a ti dekle kterych sem si nevšim ... vše by tak nasvědčovalo že jde o jeden z1 stroju 03 řady tedy roky 56 57 ...ale směrodatne to nejni
Datum: 23. února 2013 12:36
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 jak to má hlavu na 5 uhelník tak to má výkon peráka 12 konove válce jsou ti na schudek...a maš epravdu 03 má v papírech výkon 12 koní ta co sem daval do kupy ale už měla výkonější sestavu...rok 57 a ti dekle na tom mem jsou už s napisy..asi jde o stroj ze skladovych zasob proto ma mín koníku a dekle bez nápisu to je to že výroba nebyla skoková ale postupně se ti motorky vyvíjeli jinak i ta 03 s 12 konmi měla pulbubnove přední šavle....
Datum: 23. února 2013 12:32
Jméno: Ondra
IP: uživatel14871
 Podle těch předních tlumičů by to měl být rok 55-56 i motor tomu odpovídá nemá nápisy na bokách jinak ještě koukni na zapalování na něm je taky vyražené datum výroby . Jinak jak píše Pepa by mě docela zajímalo jak to je stím 8koňovým provedením mam taky toto těsnění a přitom v techničáku mam už napsaných 12K je to pravidlo že když tam ma přijít toto těsnění tak má motor 8K?
Datum: 23. února 2013 11:04
Jméno: pepa
IP: uživatel14706
 JE TO motor do te motorky na fotkách co tam patří.... eště ti povím to že máš válec a hlavu staršího provedení na 5 uhelníkove těsnění s ním ma motor 8 koní vřele ti doporučím montáž vace a hlavy na schudek podobně jak to má pionír novější provedí má totiš koníku 12 a na 1 pohled nikdo nic nepozná
Datum: 22. února 2013 22:47
 353 03 nemá profrezovanou drážku na pačku co uzavíra saní pokut to má plastovej čistič.... PUVODNĚ TO MĚLO OTEVŘENE SÁNÍ
Datum: 22. února 2013 22:37
 Zdarec mam tenhle motor a potreboval bich vedet jaky typ jawy 250 353 to je jestly 02 03 atd
Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2013 22:58
Jméno: pepa
IP: uživatel14706
 ty fotky co tu prezentuješ sou 353 03 je to krasně dochovaný stroj se všemy detaili provedení 03 ktere má ji 1 nakopávačku a od pulbubna jinou plechařinu blatníky rám zadní světlo vrch masky př světlo pedál brzdy a samohřejmě kola ale zustalo u něj zachováno výfuku rybyn s delšími koleny a otevřeneho sání podívej se na štítek ale máš tam peráčký valec výkon motorky by měl být 8 koní...
Datum: 22. února 2013 22:58
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Ahoj měl bych dotaz na Johnny15 : na tvém profilu jsem si všiml že máš Suzuki DR 125. Tímto bych se tě chtěl zeptat jakou sní máš zkušenosti? Taky bych si jí chtěl koupit na ježdění do školy hned jak si dodělám řidičák. Bydlím kousek od Litovle, mohli by jsme si někdy vyjet třeba na fichtlech.  Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2013 20:00
Jméno: jawa555
IP: uživatel13407
 nazdar chcu se zeptat kolik jawácké barvy je potřeba na nastříkání včech dílů na jawa 555,samozdřejmě dílů co mají byt barvě,a kolik by to tak zhruba stálo
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 8:27
Jméno: dejvid98
IP: uživatel14753
Datum: 24. února 2013 8:27
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 akrylát se krásně stříká, a stačí 2 deci a ještě zbyde na opravy. pod barvu ale musíš dát plnič a pěkně ho vybrousit - jinak to nebude ono.
Datum: 23. února 2013 9:50
 pepo co to meleš za nesmysly?  .... s 1.5kg barvy nastříkáš auto  ... další blbost je to co to tu plácáš o tečení.. když si špatně naředíš barvu a špatně nastavíš pistol, stříkáš z blízka a silnou vrstu tak se pak nesmis divit ze to teče.. prostě to neumíš..
Datum: 22. února 2013 22:13
Jméno: pepa
IP: uživatel14706
 zaleží jak moc dobře umíš stříkat .... potřebuješ tak 1,5 kg barvi ale ted jake obyč sintetiku z drogerky za 200 kg? ale s tou je stříkaní dost děsivý šíleně teče kolikrat jen utne díl vzít jen lehce naprašit nechat přes noc a druhy den za s a kolikrat i na po 3 dnes koupíš akrylát vícesloškový ten je trošku příjemnejší ale cena tak 1500 za kilo barvy ..prodava se zvlašt barva a tužidlo a ředidlo vždy si jen namícháš potřebne mnostvý protože jak to daš do hromady musí se to zdělat jinak to vyschne ... a taky ti doporučím nechat to po smíchání 10 minut natužit neteče to tolik .... jinak fajn je to dobrý nechat spíš opískovat neš brousit trošku mastnota zmizí ....jestli si lajk našel bych nějakeho zapadleho soukromníka lakíru u mě jeden borec dělá 3000 za motorku a plus litr barva je klid....jinak pokut si vživotě nedržel pistol v ruce ficht se stříka docela blbě díky dílum jako zadní kapota a klabonosý blatník se snad kejva dělá líp
Datum: 22. února 2013 21:11
 Ahoj te potrebuju poradit mam dve jawy 250 353 a potreboval bych vedet jak poznam ktery motor tam mam namontovat oba maji vyrazeno 353 a pak vyrobko
na kostre je rok vyrobi 1958 a je s otevrenym sanim
oba motory se lisi tim ze osazeni krytu karburatoru nejsou stejne
poradte nebo nejakou stranku kde sou rosklesleny rozdily mezi typy
diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2013 13:36
 A nevifotil bi ste to nekdo kdys sundate krit karburatoru tak fotku z vrchu
Datum: 22. února 2013 13:36
Jméno: pepa
IP: uživatel15151
 ano jde to říct papírově k otevřenemu sání vždy ribyny to je typ 03 novější typ 353 05 už doutníky a tlumič sání par stroju možná z fabriky vyjelo s kombinací ale určo to nejni typ 04 ten jakoby nebyl ....je vynechán či nějaká upravená serie ....v životě sem o něm neslyšel.....ono montovat doutníky a otevřene sání ztrací význam cela ta zastavby pry vznikala kvuli snížení hluku kvuli přísnejším normám ...
Datum: 22. února 2013 10:31
Jméno: Ondra
IP: uživatel14110
 Ahoj zajímavý je že mam doma taky dvě kejvačky jedna je rok 57 druha 58 obě maj original motory oboje maj otevřené sání výfuky rybiny a obě maj výřez pro klapku a jinak v roce 57 měli už kejvačky průžinu venkem ne vnitřkem ale v roce 58 měli uvnitř ještě jeden tlumící válec v 57 uvnitř nic nebylo tam dosedali kuželi proti sobě. A dotaz pro Dachana v roce 58 měli už všechny kejvy kryt karburátoru na šroubovací matici v roce 57 to bylo ještě na nacvaknutí jak na péráku
Datum: 22. února 2013 8:30
 Nebo jinak kdyz je otevrene sani tak nemely bi mit doutnikya a otevrenym sanim byli jen rybiny ?
Datum: 22. února 2013 6:54
 Mysli to ze jak se dava kryt karburatoru ktery nemam tak ty dosedaci plochy na motoru
sou odlisne ale plechy na motorce sou na otevrene sani a vifuki mam doutniky
Datum: 22. února 2013 6:51
Jméno: pepa
IP: uživatel15149
 trošku nechápu dotaz tedy si nejsem jistý ale pokud máž na 1 motoru z boku vyfrezovane vybraní na klapku saní na studený start tak na 58 rok patří ten a saní už s tlumičem... model 05 tu mám i já 1958. a doutníky pokut tam ta dražky nejni jde o motor s otevřením saním a ribinami rok 1957 motorku ma muj známý .typ 0 3.. a opravdu se to v tomto období se to výrazně láme ..protože sou i jine přední šavle 1958 mám panelkovou pružiny venku a 57 ma pružiny uvnitř.... pro zajímavost..
Datum: 21. února 2013 22:46
 cus draci kde mi udelaji renovaci 21 jsem z uničova takze nekdo z olmika nebo šuperka dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2013 20:47
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec ta lakovna v litovli odvádí perfektní práci a máš pravdu linkují tam osobní zkušenost nemám ale podle toho co jsme viděl a slyšel tak umijou.
Datum: 21. února 2013 20:47
 a co vím tak lokovna je v litovli u kruháče jeho manželka prý i linkuje ale nevím... vlastní zkušenost nemám
Datum: 21. února 2013 18:37
 zrenovuj to sam uz jenom kvuli dobremu pocitu na konci
Datum: 20. února 2013 22:02
Jméno: pepa
IP: uživatel15144
 proto sem ti poradil skus aspon celkovou kompletaci udělat sám motořařu je nadbytek da se ušetřit výběrem někoho zdatneho lakýra u mě jeden soukromník stříká kejvu za 3000 to je dobra cena profi ale je i 10 000 kola jdou okolo 1300 1500 za výplet jednoho machrovina je nerez ale to vyjde na 5000 dál co chromy bejt tebou číhnu na aukro a koupím starší zachovale řidítka a výfuky ... protože hrazdáky stojej nový 1100
Datum: 20. února 2013 22:01
 renovace nestojí pár stovek ale pár tisíc.. a nemyslím 2 tisíce ale bežně pokud máš všechny díly ty kolem 12tis.
Datum: 20. února 2013 21:50
 to asi bude nejlepší
Datum: 20. února 2013 21:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15144
 radej si to udělej sám aspon konečnou montáž motor kola apod pošleš i poštou a lakýra se vždy najde...
Datum: 20. února 2013 21:39
|



|