Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar mám problém na jawce 250 asi mě to někde přisává falešný vzduch  protože už fakt nevím čím by to mohlo být když je motor studenej je vše ok jak se zahřeje začnou se zvišovat otáčky když přidám plyn tak strašně pomalu klesají zpátky dolů motor se začne chovat jak při chudé směsi když se mrknu na benzinoví filtr u karbecu tak se naněm zvišuje hladina jde tam mím benzinu poradte jak poznat kde mi to přisává ??? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 16:16
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 vem hadr namoč to do bena a skoušnej to přikaldat na možny netědnosti až to nasaje beno z hadru vyletí otáčky tak to najde ...pochopitelně motor je natočeny... gufera se skoušejí hořlavý spraj a stříkni to na gufero zda těsní ....napadá někoho něco jinýho?
Datum: 23. dubna 2013 16:16
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zvyšovat , zvyšuje
Datum: 23. dubna 2013 12:04
Jméno: a
IP: uživatel1272
 Dobry den nevite jaky je odstín modre barvy jawy 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 20:59
Jméno: jawyk20
IP: uživatel9772
 Čus draci, jaký dáváte bezbarvý lak na vodou ředitelný akryl
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 10:09
 až akryl uschne tak si do pistole nalej lak a tužidlo ve správném poměru (mylsim 1:3) a stříkneš to
Datum: 21. dubna 2013 10:09
Jméno: wep
IP: uživatel13045
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 21:24
Jméno: trubka
IP: uživatel15387
 Tak přesně Laurin a Klement dvacátá léta
Datum: 21. dubna 2013 21:24
Jméno: wep
IP: uživatel13045
Datum: 20. dubna 2013 21:28
Jméno: trubka
IP: uživatel15381
 Asi budeš moc mladý.Je to přeci směrovka(blinkr)
Datum: 20. dubna 2013 21:13
Jméno: p
IP: uživatel14571
 Dobry den nevite jaky je odstín zelene jawy 555.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 18:02
Jméno: Mirus
IP: uživatel15316
 Zdarek draci,nevíte kde seženu za slušnej peníz novej tachometr na fichtla,nebo aspon nový rámeček a ciferník??a dále scháním ten krycí plech co je na řídítkách pod hrazdou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2013 15:24
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 krycí plech hledej na netu já do sehnal novej za 100 jinak burza ..
Datum: 19. dubna 2013 15:24
 ten tacho tady na F,krámku =D
Datum: 18. dubna 2013 20:50
 Zdravím draci, mám pár dotazů, nedávno jsem od kámoše koupil Jawu 20 v téměř originálním stavu a potřebuju se zeptat znalců na pár nejasností : Kama přesně vede náhon tachometru, popř. jeho uchycení v zadní části ? Jaké je origo uložení stojánku + stojánek samotný (popř. foto kdo má) ? Je normální, že rok 1970 (placatá kyvka, zaoblený kryt, lišty) má ještě šroubovací víčko nádrže ? Jaká je origo odrazka vzadu ? Ještě technická: Pionýr za studena startuje na poprvé nebo na podruhé a deží pěkně volnoběh, ale jak se zahřeje tak má tendenci chcípat i když volnoběh o něco zvýším (pustím plyn a buď chcípne nebo sotva jede) a když přidám, chvilku se to hltí a pak to vyletí.. na co se mám zaměřit? Předem díky za odpovědi, ať to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 10:27
 OK, děkuji vám za rady, dělám takovou menší repasi (všechno vyčistit vyleštit, částečná GO (spojka, gufera, těsnění), drobné díly do laku apod .. ten tachometr je ok, plíšek jsem tam našel takže je to dobrý. Co mě ale udivuje je ta nádrž .. kámoš má 05 (novější zapalko, karburátor, bohužel beze štítku) a má tam už špunt i s ovzdušněním nádrže .. ale na té 20 to vypadá jako origo, jenom je tam jinej kohoutek (dlouho stála), ale je tam to šroubovací víčko i s dírkou veprostřed, nádrž šedá .. ten pio je hodně zachovalej, plyn, spojka, brzda a rozpadlej náhon tachometru ještě bílý bowdeny, zapalování má zakáplé šrouby červenou, původní motor ..
Datum: 21. dubna 2013 10:27
Jméno: standa
IP: uživatel4535
 Roky 67,68,69 a dál nikdy neměli uzávěr se závitem. Už i poslední řada J05 rok 66(a ještě některý 65) měla špunt + odvzdušňovací ventil vzadu na bandě. Tyto nádrže se zcela vyjimečně ještě domontovali na první desítky kusů dvacítek z roku 67,ale rok 70 NEMUŽE mít uzávěr se závitem. Stojánek jak popsali níže,úchyt pružiny za středovej držak uchycenej v motoru. Zbytek souhlasí na rok 70 - placatá kyvka,zakulacenej kryt,řidítka svařená v držáku+ velkej krycí plech,doutníkovej vejfuk,odrazka kulatá. K chcípání - dokonale vyčisti karbec,bude ucpanej vzdušník volnoběhu + lehce vyšší hladina + možná ucpanej odkapovej otvor vzadu před kolenem.
Datum: 19. dubna 2013 10:30
 jo k tomu hlcení - jde o to rozeznat hlcení a dušení  , pokud se dusí je chudá směs, pokud hltí tak bohatá směs, v každym případě koukni na svíčku ta prozradí vícc pokud je světlá a suchá máš chudou směs (fichtl se dusí)(buďto zvednout hladinu nebo přidat na jehle + zkontrolovat trysky a čistotu karburátoru) pokud je svíčka černá a mokrá je směs příliš bohatá(hltí se)(při bohaté směsi je naopak hladina zřejmě moc vysoká - ubrat na hladině + třeba na jehle - tzn. - dát na vyšší zářez)
Datum: 18. dubna 2013 14:07
 tady je ta fotka toho plíšku(omluvte horší kvalitu), takhle podobně je to i na straně brzdy, tam to drží bowden od brzdy, ale co sem koukal po ostatních fichtlech, tak tam ty plíšky skoro nikdo nemá  , jinak pod kapotáží je to vedení snad jasný  , vést ho co nejkratší cestou, s co nejmíň prudkýma obloukama
Datum: 18. dubna 2013 13:49
Jméno: Já
IP: uživatel7978
 Já mám taky Jawu 20 z roku 1970 a taky mám šroubovací víčko. Buď nádrž někdo měnil a nebo se spotřebovávaly staré zásoby nádrží v továrně.
Datum: 18. dubna 2013 13:25
 tal lanko vedo do prsíček dírkou, pak vede kolem karburátoru a rámu, podél rámu mezi řetězem a vrchem nad čepem kyvky, pak u šroubu stupačky z vnitřní strany kyvkyje plíšek a ten přidržuje lanko - těsně před napojením na šnek, já mám pionýra z 68ho a a stojánek mám dělanej tak že u nejspodnějšího úchytu motoru a stupaček-kříže- mám mezi kartery mezírku, v které je plíšekkterýmá v sobě dvě díry v jedný drží v karterušroubem kříže, do malinkatý se dává péro od stojánku které vede prostředkem k prostřední příčce na stojánku, Bohužel foto bych mohl dodat zítra, víčko nádrže mám normální špunt s labyrintem, nádrž bez závitu a odvzdušňovacího ventilku, štítšk v azbuce - vyčerpávající - snad
Datum: 17. dubna 2013 22:15
Jméno: Mirus
IP: uživatel15316
 Zdar motonadšenci,chci se zeptat jaky typ a rozměr ložiska použít do rozety u Jawa 50/20 a kolik jich tam má byt,1 nebo 2,predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 17:18
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
Datum: 17. dubna 2013 17:18
 počet ložisek záleží na tom pro jakej počet ložisek máš čep co drží rozetu, právě jsou dva typy, pro jedno nebo pro dvě ložiska
Datum: 17. dubna 2013 16:40
Jméno: s
IP: uživatel1272
 Dobry den nevite kde koupit zrepasovane zapalko na jawku 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 8:44
Jméno: pilot
IP: uživatel8170
Datum: 17. dubna 2013 8:44
 Draci jen taková zajímavost, v sobotu 20.4.2013 je Fechtl cub. Koná se v Hostimi je to menší vesnička, nedaleko Znojma a Moravských Budějic.. pro více info mužu zaslat pozvánku i na FB
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2013 18:32
 jasný  jedu tam!
Datum: 16. dubna 2013 18:32
 pridano zas par novinek,, sorac aja na to mam vahrazenej cas jen v ranich hodinach a to uz moc energie neni,,ale porad ty novinky nejsou vsechny
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 22:38
Jméno: pepa
IP: uživatel15072
 chybička v metrixu ale co dělá šnek nahonu tachometru mezi svíčkama???
Datum: 15. dubna 2013 22:38
Jméno: pérák
IP: uživatel14509
 Máte tady někdo péráka? Právě řeším dost zvláštní problém s podsedlovou pružinou hlavního sedla, před časem jsem jednu koupil, ale i při max. našponování (konec závitu už dře o zd. blatník) mě stejně neunese a jak na to sednu, dřu sedáken o zd. blatník. Tato pružina byla replika, ale před nedávnem jsem koupil ještě původní a ten samej problém, pružina napnutá nadoraz, ale nedokáže ten sedák našponovat tak, že mě unesl. Dřív jsem měl péráka a bylo to v pohodě, v čem je chyba?? Vážím cca 95kg, myslíte že je ožný, aby byl problém v tom? Setkal se s tím někdo? Díky všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2013 10:15
Jméno: pérák
IP: uživatel14509
 Tak na to koukám, že tam je danej jen prostřední čep, ten horní tam není, vůbec jsem si toho nevšiml, před nedávnej jsem ho koupil, tak jsem myslel, že to tam je daný ok., njn, vlastní blost, člověk se stále učí.
Datum: 14. dubna 2013 10:15
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 a máš to dobře poskládané? mám pružinu repliku a je to tvrdé a uveze to stokilovýho chlapa úplně v pohodě
Datum: 14. dubna 2013 8:47
Jméno: pérák
IP: uživatel14509
 Mohl bys mi tu na sebe nechat mail, zítra bych vše nafotil, oměřil a poslal ti to, vůbec z toho nejsem moudrej, sedlo se mi zdá pérácký a převařenýho mi nic taky nepřijde..:-/
Datum: 13. dubna 2013 23:08
Jméno: standa
IP: uživatel15348
 Mam taky 90kg,taky Péráka,taky replikovou pružinu a když ji utahnu,tak je sedlo tvrdý jak prkno. U tebe bude problém v uložení. Buď máš převařenou tu trubku v který je uloženej čep a nebo sedlo z céčka čízy,ta má kratší pružinu.
Datum: 13. dubna 2013 22:45
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čus draci na babettě mi začinaji reznout ráfky nemate nějakou fintu jak tomu zabranit? díky moc za ochotu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2013 8:49
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 úspěšně používám akrylátový transparentní autolak ve spreji
Datum: 14. dubna 2013 8:49
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 no neni toho nejak moc ale už tam něco vidím no docela mě to štve dneska sem ty rafky očistil a namastil olejem co sem doma našel,ta babetta je v perfektnim stavu tak nechci aby to rezlo
Datum: 13. dubna 2013 19:30
 pokud jsou v dobrym stavu a dělá se sem-tam nějaká ťupka, tak silichromu, ale někomu může vadit že je možná hrubší, ale zanechává ochranej film, a nebo je vzít mastnym hadrem, a docela se mi poslední dobou leští dobře i Sitolem,ten je na mosaz hlinik chrom, pěkně se s nim blejská hliník na motoru
Datum: 13. dubna 2013 19:24
 Tak sem dnes asi po dvou letech nalil benzín do svý polorozpadlý J555,abych si taky vyčistil hlavu,projel se a připravil stroj na lesní pěšiny,,,,,musel jsem jěště nafouknout kola,vrátit spojku do řetězu,fajfku,nějakou svíčku a ten zvuk při prvním startu byl neskutečnej.... pak sem zjistil,že brácha utrh spojku....no co....řadil jsem s meziplynem....ale řeknu vám,ta jízda na J555 je něco neskutečnýho,motor se jentak převaluje a tahne už snad od volnoběhu  Úžasná změna po těch všech pištivejch motorech co točili 9....na tom se na dříví jezdit nedá  Budu to muset asi trochu poladit,protože s tim brácha předloni jezdil na pivo a je to takový nějaký obouchaný,okopaný,někdo tam vrazil silnou žárovku,někomu ulítalo dalších pár zoubků v převodovce a malinko uhnil vejfuk hned pod motorem  Neskutečný..... těší mi i ta skutečnost,že jsem nemusel na nic šáhnout a jelo to a ten motor je vylágrovanej nadoraz !! Holt prskolet.... tak asi tak.... kdo ještě vyrazil ? Tady na Kladensku je dneska krásně  Standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 23:17
Jméno: lk
IP: uživatel14582
Datum: 15. dubna 2013 23:17
Jméno: standa
IP: uživatel15348
Datum: 15. dubna 2013 16:48
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Pro tu reflexní vestu palec nahoru, taky s ní jezdím. Hlavně když se člověk válí v noci na silnici tak v normálním oblečení není vůbec vidět, byl sem u nehody kde ožralá ženská srazila holku na skůtrovi a ujela, holka ležela na silnici a já si ji z auta všiml až když sem ji měl 2 metry (!!) před sebou, naštěstí sem jel pomalu, jelikož chvilku předemnou zastavilo auto na výstražkách, já ho objížděl pomalu jelikož sem koukal jestli nemá třeba defekt a nepotřebuje pomoct, jel sem fakt krokem, v noci dlouhej kouř žádnej spěch, kdybych tam měl blbejch 40 tak ji mam pod kolama, bylo to mimo obec.. No, a aby se člověk válel člověk na silnici tak stačí i zas** zajíc..Jinak když jedu přes den jen kousek po městě tak ji taky nevozím, v noci mám obmotanej vestou i batoh abych byl líp vidět za zadu, vozím na zádech asi 10kg nářadí   Jinak já vyjedu až tak v půlce května, já toho fichtla vždycky během zimy rozeberu s tím že to za zimu udělám, pak sem na to celou zimu línej a na jaře mne sere že nemůžu jezdit, tak to zase na prasáka složim a opravim jen to nejdůležitější, ale ty uhnilí držáky na motor, atd., to prostě už musim udělat   Měl sem vždycky dobře vylazenej motor a na zbytek sem byl línej, ač mne to třeba sralo, tak snad se letos dostanu k lepšímu stavu   Kutná Hora, tady dneska bylo taky krásně
Datum: 15. dubna 2013 1:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to znám... nejlepší je oživovat takový stroje, co člověk dlouho nevrčely... nouzi o ně nemám, mám asi 8-9 motorek včetně fichtlů a v pernamentnim provozu 4... jinak sem dneska taky samozřejmě projel moto, J350/354, ale jen tak kolem komína, protože byla neděle pracovní... a vestu rozhodně schvaluju, sám jezdim v lesáckym bombru, na kterem je reflexnich ploch taky dost, a je to rozhodně znát... kor když na kejvě svítim jenom obrysovkama
Datum: 14. dubna 2013 19:31
 nebyl jste dneska někdo na Krupý na benzině ONO kolem 14hodiny? dneska jsem tam ještě s nějkou skupinkou pěti motorkářů na nějakej ch novějších mašinách viděl někoho na úplně nádherný, černý jawě se zlatejma linkama, prostě jak když sjede z výroby(teď si nejsem jistej jestli to byla 250ka )
Datum: 14. dubna 2013 18:29
 Neska sem vyjel znova a asi 15 km od baraku sem zastavil a neslo mi to za boha nastartovat... hodinu a pul sem zkousel menit co se dalo a nakonec se to usmiřilo a dojel sem domu... este ze sem vozim batoh dílů a nařadí xD
Datum: 14. dubna 2013 16:19
 Jojo, reflexní vesta, ale musí to být přímo na motorku, je uplně jinak udělaná, takže za jízdy neplandá atd. Sice stojí okolo 500kč, ale myslim si že se to rozhodně vyplatí. Člověk je v tom daleko líp vidět a ostatní řidiči si to jedině chválí...
Datum: 14. dubna 2013 11:44
 já včera zmoknul 2 krát ale pak jsem uschnul takže pohoda. udělal jsem si takové malé kolečko cca 70 km Reflexní vesta? že bych to vyzkoušel ?
Datum: 14. dubna 2013 11:34
 Taky jsem dneska vyhnal pavouky z vejfuků, rovných 250km po krásách naší vlasti  Hned ráno jsem měl trochu krizovku, protože jsem chtěl předjíždět auto, měl jsem tam asi 130, a sletělo mu jízdní kolo ze střechy, musim říct že jsem měl hodně velký štěstí...  Pak jsem třikrát po sobě zmoknul, a po obědě už to byla nádhera...Jinak od nového roku jezdím v reflexní vestě a je to fakt znát, všem doporučuju!
Datum: 13. dubna 2013 20:53
 ted sem se vratil asi z hodinove projizdky s kamosem, rozepnuta bunda upe krasně se jezdí, odpoledne sem chtel vyjet ale chcalo, a nejak me boli leve ucho od toho vyfuku. jinak ja sem jel na sve 20 a kamos na mustangu
Datum: 13. dubna 2013 20:37
 ted se trochu zamračilo ale byl jsem na své 125 a paráda.a pařez ten má asi 20tis od go,na 21 hlavě a jde jak švýcary.jako traktor.v opavě dám trojku a vyřadím v ostravě
Datum: 13. dubna 2013 18:07
 ahoj, ve standově sousednim okrese Rakovník je taky krásně  , a jen musim potvdit stabdova slova, kamarád má J550 v podobnym stavu co popisuje standy taky to je furt, to je jak traktor  , nezničitelný stroj, a já se dneska konečně pustil do plechařiny na svý J 20 aby vypadalak světu
Datum: 13. dubna 2013 17:54
 Cus taky sem neska vyrazil na svy 250 panelce a byla to parada. Slunce nad hlavou, jel sem tak 40-50 takova ta vyhlidkova jizda a kochal sem se jihoceskou krajinou nadhera
Datum: 13. dubna 2013 17:41
 Lijep pozdrav svima.rnJavljam se iz Hrvatske.rnVlasnik sam Jawe 90 i želim je dovesti u tvorničko stanje pa ću trebati pomoć.rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 16:17
 nešto koči forum
Datum: 12. dubna 2013 16:17
Jméno: jawyk20
IP: uživatel9772
 Čus draci, prosím řekněte když jste renovovali pionýra jak jste dali široké linky. (jestli jste teda dávali nalepovací)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 10:19
Jméno: jawyk20
IP: uživatel9772
 A davate na ty linky bezbarvý lak?
Datum: 12. dubna 2013 10:19
Jméno: q
IP: uživatel1272
 Pan chtry jen zmení jmeni a le nenalepuj pismomalir to nabarvi za 500.
Datum: 11. dubna 2013 20:32
 kamarádku s šikovnou rukou poznas lehko..
Datum: 11. dubna 2013 20:31
Jméno: Hany
IP: uživatel11988
 Kdyz renovujes nenalepuj.. Sezen si sikovnou kamaradku, dej ji do ruky barvu, stetecek a rekni ji, jak to ma zhruba vypadat.. Ja to tak udelal u pareza a parada. Ty nalepky jsou beztak na hovno..
Datum: 11. dubna 2013 20:30
 teda SESO, jak tak na to koukám, tak to je za 1*. fakt luxus
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 21:43
 draku dik,,,ale tohle je jen troska,,jsem teprve na zacatku,,, jen cekam na ten cas az bude
Datum: 11. dubna 2013 21:43
Jméno: Tadeáš Tomek
IP: uživatel9772
 Čus draci, změřte mi prosím někdo na jawě 20 linky. Moc mi ti pomůže.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 10:34
Jméno: Tadeáš Tomek
IP: uživatel9772
 Zhruba, nevim jake, chci kupovat nalepovaci a nevim jestli 2 mm nebo 1,5 mm
Datum: 11. dubna 2013 10:34
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz
IP: uživatel13276
 a co na tom chceš měřit? Jsou dělané od ruky, co kus to originál
Datum: 10. dubna 2013 22:36
 zdarec, potřeboval bych rychlou odpověd a radu. Při skládání krku řízení u simsona. Tak do spodní misky dám veneček prostrčím brýle, do horní misky dám veneček a jak se tam dává ta první velká matka, tak ta se dotahuje normál na doraz nebo jen trochu rukou? právě když to dotáhnu na doraz tak se řízení posekává a jde strašně blbě. Když ji povolím a stáhnu ji nepatrně dám brýle, podložku a utáhnu vrchní matku tak jde řízení bez problému. Právě nevím, zda tu první velkou matku utáhnout co to je nebo jen lehce rukou a poskládat zbytek. Jde mi o to, aby se nepovolila atd. prosím kdo ví, poradte. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 17:02
 díky moc chlape
Datum: 09. dubna 2013 17:02
 Cau dotahuj do te dobi dokud v krcku nebude vule aby pak pri brzdeni predni brzdou ti to tam nechodilo a tu druhou matku dotahni na doraz
Datum: 09. dubna 2013 16:51
Jméno: martin
IP: uživatel15332
 zdravim, chci se zeptat jestli nekdo nevi o nejake burze v okoli prahy kde maj dily na pionyry. znam Nupaky mivaji neco?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 16:01
 skoro na každé burze se něco na fichtly najde, ať už mezi ostatníma dílama na motorky tak i ve veteši, já se teď pojedu jen tak na čumendu asi podívat do tý Velký Dobrý, a teď jsem si vzpoměl ještě na Hobšovice u Slaného Auto-moto burza 13.04.2013
Datum: 09. dubna 2013 16:01
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz
IP: uživatel13627
 Nupaky jak kdy, ale většinou je toho na pionýry dost, hlavně tam moc nebývají prováskáři s předraženým zbožím
Datum: 09. dubna 2013 14:44
 Já jezdim na burzu Velká Dobrá. Z Praha to máš kousek po dálnici směrem na Karlovy Vary...
Datum: 09. dubna 2013 13:45
|



|