 Čus,jaké máte zkušenosti se svíčkami NGK do fichtla (orig motor), a jaké typy používáte? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 22:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ngk b 7hs , zatim plná spokojenostm chytá to teplý, studený.... rozdíl mezi n14c jsem zpozoroval takový že je více náchylná na ulití a má menší mezeru mezi kontaktama...
Datum: 07. srpna 2010 22:37
Jméno: hh
IP: uživatel10127
 je všeobecně známo, že svíce NGK jsou náchylnější na ulití než klasický brisky, ale zas někteří tvrdí že při správně nastavené směsi déle vydrží... to platí jen o těch MADE IN JAPAN, ty francouzský často kopírujou číňani a ty pak nestojí za nic...
Datum: 06. srpna 2010 22:48
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 hoší bosch 2 jiskrová
Datum: 06. srpna 2010 20:57
 Na závody určítě n14c, kdyby si dal 17c, zahřál by se motor,a pak by vadnul.
Datum: 06. srpna 2010 19:14
 je vhodná n14c brisk na závody?nebo n17c?
Datum: 06. srpna 2010 19:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nevím proč kupovat svíčku za 100 kč, když můžeš mít stejnou za 35-40 kč
Datum: 06. srpna 2010 18:28
 Já sem teda mezi briskou a ngk, nepoznal rozdíl, jiskra je stejná, chytá mi to stejně jako na n14c,...ale prostě sem si jednou koupil ngk, tak ji tam necham, tak dlouho dokud nechcípne
Datum: 06. srpna 2010 16:47
 Taky teď používám Brisk N15C,najeto cca 300km,ale předevčírem sem jel na technickou a vůbec ten fichtl nechtel jet.Neměl vůbec tah.A když jedu a hodim za jízdy neutral tak mi ten fichl chcipne.To taky nevím čím to je.Dnes sem dal jinej karb,a pročistil sem to.Tak uvidím co to udělalo.
Datum: 06. srpna 2010 16:44
 ked más dobre nastavené vsetko tak na sviecku nazálezi
Datum: 06. srpna 2010 16:27
 Netreba tam ziadny NGK ja pouzivam brisk N15C a aj po 1000km bol v pohode  z coho 800 som najazdil ja
Datum: 06. srpna 2010 16:25
 jo,dík.Zkusím ju
Datum: 06. srpna 2010 16:17
 čaw, já používám ngk b8hs, mám na ní najeto asi 600 km, a zatím fakčí jak má
Datum: 06. srpna 2010 16:10
|



|