Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci..Babeta 207!! Poradte mi někdo..nejde mi volnoběh,kolo mi porát točí s motorem .Která spoja blbne startovací nebo rozběhová?? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 7:24
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Sniž trochu volnoběh motoru a když udržíš kolo botou, nech to být. Dělají to většinou nové rozběhové čelisti ,které mají
silnější obložení.
Datum: 09. srpna 2010 7:24
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Zdravím.Chtěl bych se zeptat,co dělám špatně, když mi upravený 2K jede jen s malou tryskou? mam 19mm karbec a byla v tom 90ka tryska a nejelo to vůbec,tak sem daval menši a zastavil sem se na 60,bo menši nemám a jede to,ale v nizkych otackach se to hlti a porádne vytocit to jde jen bez filtru..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 11:08
Jméno: Fogi
IP: uživatel10203
 Nikdo žádný nápad ? Prosím poradte co dělám špatně. Děkuji.
Datum: 16. srpna 2010 11:08
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Na prvnim
Datum: 08. srpna 2010 20:53
 Na jakým zářezu je jehla?
Datum: 08. srpna 2010 20:07
 zdar, draci mám dotaz na znalce na 3K. Proč se zkracuje celý válec odspodu o 2mm ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 21:09
 jo... nesmi zasahovat do saciho kanalu
Datum: 08. srpna 2010 21:09
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Podle čeho zistim,jak mám udělat velke okenko v pístu? šiřka mi je jasne,podle kanalu.ale výšku zistim jak? Tak aby v dolni uvrati to okenko nezasahovalo do saciho kanalu?
Datum: 08. srpna 2010 20:59
 je to jen u přefuku pístem.... a to z důvodu okýnka v pístu, které se dělá až za drážkou pro kroužek a bez zkrácení válce by pri dolní uvrati lezlo do saciho kanalu..nicmene daji se sehnat jednokrouzkové písty s krouzek vic u krany pistu a tam se dal udelat okynko dostatecne daleko tak aby pri origo valci nelezlo do saciho kanalu
Datum: 08. srpna 2010 20:48
 Čau draci mám problém u 05.Konkrétně u zapalování každou chvíli se mi udělá pecka na kladivkách a celý se to hrozně hřeje na tom se nedá udržet ruka skoro jak válec a potom to to očistím šmirglem seřidím a po 10km znovu to samý a ni to nechce potom jet a nevytáčí se to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 20:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 izolační podložky jsou OK , ale to zapalování je nějaký celý divný...je tam to starší zapalování z 555 a světla hrozně svítí...musí tam být žárovky 35w a 5 w aby hned nepraskly...ten stator je vždy hrozně horkej a nikde nic nedře.... je to normální u tohodle zapalování??a kondík je nový
Datum: 08. srpna 2010 20:06
 kondík, nebo špatně daná izolačńí podložka na kladívkách ( u mé to bylo tou izolační podložkou).
Datum: 08. srpna 2010 19:56
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 vyměn kondík ...
Datum: 08. srpna 2010 19:38
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čus nevíte kdy ma byt tedkom někdy moto burza v bašce okres frýdek místek díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 23:19
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Lidi,ja bydlim blizko Bašky ve frydlante,ale burza tam byla uz pred pul rokem...sam sem na ni byl,ale že by byla dalsi..nevim nevim
Datum: 12. srpna 2010 23:19
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ne netu nemužu najít
Datum: 08. srpna 2010 20:21
 Jo tak to by mně taky zajímalo.
Datum: 08. srpna 2010 20:13
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši mám dotaz z čeho by se dal vyrobit kolíček na zajištění rotoru. Jedná se o pincka
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 22:06
Jméno: Red
IP: uživatel3034
 Ahoj, stačí uříznou a opilovat kus hřebíku, aby po naklepnutí koukal tak 5 mm (nutno vyzkoušet). Ten kolík je tam jen k nasazení rotoru do správné polohy. Po dotažení to drží už jen na konusu.
Datum: 08. srpna 2010 18:09
 Uřízni kousek šroubu stejnýho průměru, mě to tak taky jelo.
Datum: 08. srpna 2010 18:02
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 19:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 asi tak, nehledně na to, že potřebuješ volnej prostup směsi zkrz ložisko kvuli mazání gufer...
Datum: 08. srpna 2010 19:31
Jméno: Red
IP: uživatel3034
 Ahoj, to je hloupost... Ty krytky se sice dají sundat, nicméně ty na klikovou hřídel potřebuješ ložiska s vnitřní radiální vůlí C3, aby se při zahřátí motoru nazadíraly.
Datum: 08. srpna 2010 18:02
Jméno: Dawe
IP: uživatel10141
 Zdarec draci... půlil sem motor kvůli poškozenému karteru tak se ptám jak mám vyndat klikovku co mi zůstala v jedný půlce pak sekundární kolečko s ozubeným ve vnitř(tam sem vyndal matici a podložku a stále ho nemůžu vyndat)..pak ještě u jednoho z ložisek je taková jakoby velká segrovka tak ještě s tou si nevim rady jak vyndat děkujii
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 19:53
Jméno: Red
IP: uživatel10151
 Oprava "vibruje"... Jsem si toho všiml až dnes : ))) No fuj...
Datum: 09. srpna 2010 19:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mlátit do klikovky kladivkem je prasečina...
Datum: 08. srpna 2010 20:51
Jméno: Red
IP: uživatel3034
 Protože jí rozhodíš a bude ti házet. Pak motor vybruje a zbytečně ztrácí potřebný výkon... Ale dělej si s ní co chceš, je to tvoje klika : ))) PS: od čeho máme stahováky, že?
Datum: 08. srpna 2010 20:18
 Proč by se do ní nemělo bouchat?? Psal sem něčím měkkým.A většinou mi stačilo do klikovky párkrát tuknout kladívkem a byla venku. Já nemyslel že by měl dávat bůh ví jaký rány.
Datum: 08. srpna 2010 19:06
Jméno: Red
IP: uživatel3034
 Ježiš to jsou rady... Do kliky se nemlátí... správně by sis měl udělat nebo koupit stahovák (to samé kolečko na primáru). Co se týká kolečka na sekundáru, tak to stačí vyklepnout (někdy je přirostlý), ale stahovákem by to šlo líp.
Datum: 08. srpna 2010 18:17
Jméno: Dawe
IP: uživatel10141
 A co ta miska a prstýnek jak to mam vyndat ?
Datum: 08. srpna 2010 18:09
 Gufera nedaj.
Datum: 08. srpna 2010 18:03
Jméno: Dawe
IP: uživatel10141
 Jasan  takže do klikovky zkusim lehce ťuknout gumovou paličkou a ještě tu mam problémek v jedný půlce je taková nalisovaná jakoby miska a v druhý půlce takovej prstýnek vše potřebuju přendat do jiných předem připravených karterů ...hlee a když vyndam gufera dají se ještě použít ..? díkyy..
Datum: 08. srpna 2010 17:40
 Ondragam byl rychlejší  ..a k tomu kolečku, já myslel že nevíš jak vyndat primár  tak sem ti napsal návod na něj. Soráč.
Datum: 08. srpna 2010 17:18
 Klikovku vyklepni, opatrně at ji nepoškodís...klepej do ní kladívkem, ale pŕes něco měkkého!!! Primární kolečko co ti nejde vyndat, musíš jediné stáhnout stahovákem, nebo si na to vyrobit nástroj ze silné pásoviny železa. K tej segerovce, sou v ní dvě dírky u konce, do tech si strč kleště, sou na to nějaký spešl kleště, a zmáčkni.
Datum: 08. srpna 2010 17:16
 Klikovku vylisovat(já ji vytlačil prstem). K tomu kolečku-nahřej kolem karter a trubkou vhodného průměru(musí bejt předtím dlouho v mrazáku) vyraž to ložisko, ve kterým je to kolečko. Poté upni to ložisko i s kolečkem do svěráku, hodně přitáhni, pak nahřejvej pistolí dokud nevyteče kolem ložiska olej, pak vyraž kladivem kolečko z ložiska. Na segrovky musíš mít speciální kleště.
Datum: 08. srpna 2010 17:14
Jméno: Pavel
IP: uživatel3694
 Zdar hoši. Mám problém s babetou. Nemohu ji někdy rozjet motor nenaskočí. Je možné , že když šlapu převodovka pracuje ale píst ve válci stojí. Podotýkám, že někdy chytne normálně a jede potom dobře. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 20:54
Jméno: Pavel
IP: uživatel3694
 Díky za odpověď. Mám první typ Babety. Jaký je postup opravy?
Datum: 13. srpna 2010 20:54
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jk říká lexa 100% sjeté strtovací čelisti pokud nezabíra vubec
Datum: 08. srpna 2010 22:31
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Nejde-li babetta nastartovat rozšlapáním, je chyba v čelistech startovací spojky. Jejich obložení může být opotřebované, nebo jsou znečištěné mastnými nečistotami. Jaký typ babetty máš?
Datum: 08. srpna 2010 22:22
Jméno: Irol.
IP: uživatel6468
 Kde ta matka je?
Datum: 08. srpna 2010 21:25
 aby jel motor tak tu matku musíš vysunout
Datum: 08. srpna 2010 18:49
 tak se omlouvám
Datum: 08. srpna 2010 18:39
Jméno: Pavel
IP: uživatel3694
 To opravdu není ono. Tu matku mám opravdu zasunutou.
Datum: 08. srpna 2010 18:34
 no já sice babetu nemám, ale děda má a on mi ukazoval jak si z ní udělat klasické kolo kdybych měl poruchu nebo něco. No a právě tam se povytáhne na řetězovém kolečku jakási matka a máš z toho šlapací kolo ( píst stojí ) a když ji zasuneš máš z toho zase motorku. To mě jen tak napadlo možná to není ono
Datum: 08. srpna 2010 17:24
 Jestli je tu nějaký sajdista, kde jsi sehnal ty silnější péra do předních tlumičů a tlumič řízení(ten asi není nutný, netuším).
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 16:39
 Je tu nějaký sajdista? Potřeboval bych poradit s úpravami motocyklu před připojením sajdy, aby to neodnesl rám. Kde sebrat ty silnější péra do předních tlumičů a tlumič řízení?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 21:59
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 20:48
 caute! este by som mal jednu otazku draci,tak uz viem ze sú z 90ky,dá sa z tych veci poskladat aspon jednu kompletnú prevodovku? tu mám dalsiu fotku http://bikepics.com/pictures/2036275/
Datum: 09. srpna 2010 20:48
 jawa 90
Datum: 08. srpna 2010 21:37
Datum: 08. srpna 2010 15:59
 mam dotaz moje jawa 350/368 kdyz se dostanu na rychlost od 110km nahoru tak se mi ta motorka rozklepe ze se to neda udrzet pry to je nevyvazenou klikou?jde to nejak opravit nebo tak?DEKUJI ZA RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 16:23
 spis do riditek ona se rozklepe nekdy na 110 nekdy treba na 100km/hod
Datum: 09. srpna 2010 16:23
Jméno: trubka
IP: uživatel10142
 saxiku,vibrace jdou do řídítek nebo do zadku? A v jakých otáčkách ?
Datum: 08. srpna 2010 21:22
 mustangisto prosimtě viděls takovou motorku maximálně na obrázku... U těchto strojů je do jisté míry v normě že ve vysokých otáčkách vybrují ale pokud je to nějaké extrémní tak ti třeba hází kolo nebo ho máš křivě usazené v rámu. V motoru pak může být rozcentrovaná klikovka či špatné ložiska. Jednou mi to u 350ky dělal špatný předstih ted už nevim jestli velký nebo malý. ale tak se to klepalo že jsem byl nucen spomalit
Datum: 08. srpna 2010 20:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 když to zatížíš druhou osobou tak se to klepe míň než při jedné osobě
Datum: 08. srpna 2010 17:07
 jo ono jenže kdyz jsem jel ve dvou tak se to neklepalo a jel jsem 140km/h
Datum: 08. srpna 2010 16:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 bodejď by se to neklepalo v takové rachlosti
Datum: 08. srpna 2010 16:15
 ve stopě jsou a to vyvaženi to nejde vyvažit ne?
Datum: 08. srpna 2010 16:13
 Taky třeba nevyváženým kolem. NEbo zadní kolo není ve stopě s předním.
Datum: 08. srpna 2010 16:01
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 ahoj  , před nějakym časem jsem sem psal, že mi Mosquito svítí, troubí atd.. jenom při nastartovanym motoru, tak jsem nabil baterku, ale problém nezmizel, mám si koupit nějakou novou baterku, nebo je problém jinde? děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 13:13
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 nn, loni to fungovalo i při vypnutym motoru, a svítilo to fakt výborně, mě osobně to nevadí, problém je spíš v tom, jestli by to v takovym stavu prošlo technickou kontrolou....
Datum: 10. srpna 2010 13:13
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10153
 Buď rád, že ti to jezdí a nehledej problémy, kde nejsou. Pokud máš baterku dobrou a byla by schopna utáhnout osvětlení i při vypnutém zapalování, ale přesto nefunguje, viděl bych to jako záměr výrobce. Jinak není důvod, aby ti to nefungovalo. Zde se jedná pravděpodobně o způsob elektrického zapojení "palubní sítě" v tvém motocyklu. Pravděpodobně až po nastartování, sepne relé, nebo nějaký polovodičový prvek napájení z baterie na elektrickou výzbroj motocyklu.
Datum: 09. srpna 2010 21:54
 zdary chci se zeptat co se stane kdys do benzinu naleju petrolej estli to bude víc kouřit ?? ,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 20:19
Datum: 08. srpna 2010 20:19
 No vida, rozumné slovo...
Datum: 08. srpna 2010 19:57
 ok radši na ten petrolej seru a koipim normalni m2t
Datum: 08. srpna 2010 19:50
 Akorát to přidřeě neb i zadřeš a budeto hulit jako svině ........a vůbewc to nepojede
Datum: 08. srpna 2010 19:40
 díky zejtra koupím m2t
Datum: 08. srpna 2010 19:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo hulán bude jako kráva a za studena se ani nerozjedeš jak to bude líný
Datum: 08. srpna 2010 14:15
 Řekl bych, že to tím akorát zničíš...myslím že petrolej se v benzínu nerozpouští.
Datum: 08. srpna 2010 13:57
 Nemáš doma 2t olej? Kup si m2t a nevymýšlej blbosti.
Datum: 08. srpna 2010 13:56
 ne nechci ziskat výkon jen mne zajima co to udela estli to bude víc kouřit a aby to moc neztratilo na výkonu
Datum: 08. srpna 2010 13:54
 Poslední dobou se pokec zbláznil..nechápu takovýhle nápady...myslíš že petrolejem dostaneš výkon? Zkus to a uvidíš
Datum: 08. srpna 2010 13:49
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Zdravím...nakopávačka se mi nezasekává na vrchu u mustanga jako normálně ale překroutí se a zastaví až o stupačku...myslíte že si musím sehnat nový karter nebo to může být pružinou? Chcu dělat v zimě GO a nevím jestli shánět nový motor. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 15:31
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 To bude nejspis startovacim segmentem ze bud¨ou volamany zuby
Datum: 08. srpna 2010 15:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Stačí ten doraz trošku odvrtat(uvidíš že bude ošoupanej) potom budeš mít sice páku trochu víc vzadu , ale účel to splní
Datum: 08. srpna 2010 14:13
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši vysvětlil byste mě někdo jak se šteluje předstih podle cigaretového papírku? Našel sem návody na netu ale tam to nějak nechápu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 21:45
Jméno: trubka
IP: uživatel10142
 mustangisto,radíš jak jak nastavuješ odtrh na kousek petky,pak podle oka a najednou nevíš .Ale poradím.Nastav píst do hů. odtrh na 0,4 mm,mezi kontakty vlož cigaretový papírek a pomalu otáčej klikou proti směru otáčení motoru až papírek jde tak akorát vsuvně mezi kontakty .Pak je předstih asi 1,2-1,5 mm před hů.a odtrh 0,05mm.Ale má to háček.Musí být nová kladívka a vačka v dobrém stavu.
Datum: 08. srpna 2010 21:45
 nebuďte líní a stáhněte si příručku, je to tam všechno a hezky popsaný, a jako bonus se u toho naučíte slovensky .)
Datum: 08. srpna 2010 20:58
 dík
Datum: 08. srpna 2010 20:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 http://www.fychtlmanie.websnadno.cz/Navody.html
Datum: 08. srpna 2010 13:20
 taky šteluju predstich pls hod sem naky distak odkazy na ty navody ,dík
Datum: 08. srpna 2010 13:17
Jméno: Petr.luk
IP: uživatel7401
 Ahoj jsem u kamarada na pc protože me nejde internet. K problemu mam Babetu 210 ale blbne. Nastartuju ji bezi tak 3 vteriny a zase chcípne, tak ji zase nastartuju a zase chcípne, zase nastartuju a furt dokola uz fakt nevim karburátor vycistenej-serizenej(hladina,vzduch), svicky jsem zkousel snad 20 svici a furt nic! Nastartuje chcipne. Svicky jiskru hazou a pokazy kdys je vindam jsou mokre.. prosim o pomoc a co nejrychleji prtoze me nejde internet a ke kamaradovi pujdu na pc zase vecer abych si to tu precetl potrebuji ji zprovoznit abych mohl jezdit na brigadu na kole nemuzu problem s plicema.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 21:28
 jak mas serizenou bohatost? dej chudsi smes... a hlavne nezapomen nasrubovat ten dekl ke zvduchaci..tyto motory s primim privodem vzduchu nejedou...
Datum: 08. srpna 2010 21:28
Jméno: Petr.luk
IP: uživatel7401
 tak uz mi to kamos daves dal dohromady jen jeste pri plnym plynu nejak chcipe rekl mi ze to budou asi gufera nevi nekdo jak to odladit on uz nema cas
Datum: 08. srpna 2010 21:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ta hladina bude asi velká když jsou svíčky mokré
Datum: 08. srpna 2010 13:15
 Český motorkář bez přílby se zabil u Popradu
Jízda na motorce bez přilby i řidičského průkazu měla tragický dopad pro mladého Čecha, který v obci Šuňava nedaleko Popradu v sobotu večer narazil do betonové obruby u silnice. Havárii nepřežil.
Mladík z Prahy projížděl obec na motorce Jawa 250. Na křižovatce vjel do protisměru. Předním kolem narazil do betonové obruby u jednoho rodinného domu a náraz ho vymrštil z motorky. "Jelikož neměl na hlavě ochrannou přilbu, utrpěl při nárazu na betonový sloup plotu rodinného domu otevřenou zlomeninu lebeční klenby s pohmožděním mozku," upřesnila mluvčí policie prešovského kraje Magdaléna Fečová. Policie bude zjišťovat, zda mladík před jízdou nepil alkohol.
ŠKODA JAWY 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 16:25
 Tak co? Kdo mi tu nedávno vnucoval že helma je na nic? Nepochopim jak někdo může vyjet bez helmy
Datum: 08. srpna 2010 16:25
 Ježiši marja on se zabije a oni budou zjištovat jestli nepil alkohol. K čemu to bude dobré i když se prokáže že pil?
Datum: 08. srpna 2010 14:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 chudina jawa 250 nedával pozor a ještě jel bez helmy
Datum: 08. srpna 2010 13:01
 tyhle dementy zabijet na podívání jako akorát zničil krásnou 250tku
Datum: 08. srpna 2010 12:31
 nj
Datum: 08. srpna 2010 12:21
 tyhle blbečky bez helmy nepochopím..
Datum: 08. srpna 2010 12:17
 http://www.novinky.cz/krimi/208108-jeden-motocyklista-bez-prilby-se-zabil-po-narazu-do-stromu-dalsi-pri-narazu-do-sloupu.html
Datum: 08. srpna 2010 11:49
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 12:38
 taky sem o tutom zapalovani uvažoval ale taky nevim jak to tam dat a jak pan natavit předstich
Datum: 08. srpna 2010 12:38
|



|