Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 cus hele da se predstihem vyladit treba tah nebo rychlost fichtla ? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 23:32
Jméno: pepek
IP: uživatel12731
 stando, nevím, jak dobře umíš číst, ale o velikosti trysky se stejsky zmiňuje hned v první své odpovědi pod dotazem. Z ostatních příspěvků mi nepřijde, že by nic neřekl, ale to je asi tvůj zaujatý pohled.
Datum: 09. listopadu 2011 23:32
Jméno: standa
IP: uživatel12730
 poslední dobou jsou všichni jak podebraný,nikdo neřeknu kus slova,jen samý "nicneříkající" informace......a u stejskyho je to úplně konec......tam už se na pokecu ani nedozvíš jakou trysku do CU...prostě už neřekne nic.....
Datum: 09. listopadu 2011 22:08
 Bakoun : já to nemám s kým srovnat, protože je jedinej kdo takový "postřehy" zveřejnuje...
Datum: 09. listopadu 2011 19:29
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Bakoune, proč?
Datum: 09. listopadu 2011 17:52
Jméno: Aleš
IP: uživatel12726
 Můj názor je takový že předepsaný předstih zážehu má výrobcem stanovenou hodnotu např. 50typ555- 2,8až3,1mm před HU a motory typ 20-23 má 1,2až1,5mm a je lepší nastavit horní hranici při provozu se odtrh přerušovače zmenšuje a tím klesá i hodnota nastaveného předstihu a můžeš jezdit déle bez seřizování.
Datum: 09. listopadu 2011 14:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zrovna Eddieho bych bral s rezervou...
Datum: 08. listopadu 2011 23:50
 teď nevím jak to myslíš ale je to údaj danej výrobcem a Eddie něco podobného na svém webu taky píše. že 1,6mm je takový univerzální
Datum: 08. listopadu 2011 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel12724
 shrek: dodnes jsem nepochopil,jak muže být jeden univerzální předstih pro různé válce o různém vrtání,časování,kompresním poměru atd.....
Datum: 08. listopadu 2011 20:12
 dá se to naladit tak že to potáhne ale nic moc to točit nebude...a obráceně-tah skoro žádnej ale bude se to vytáčet... ovšem 1,6 mm před HÚ a máš oboje naladěné
Datum: 08. listopadu 2011 17:26
 Samozřejmě že dá,pokud je ten předstih špatně nastavený...Tím že ho seřídíš jak má byt tu rychlost i tah vyladíš
Datum: 08. listopadu 2011 17:16
 nafoukej si pořádně pneu, sešteluj zápalko, vyčisti pořádně kerburátor, sešteluj řetěz ať není ani moc naplej, ale nesmí byt ani volnej, prostě akorát, namazat ložiska v kolech a musí to jet. A když to fakt už nechce jet tak výbrus nebo lepší kompletní GO motoru (výbrus, klika na repas, lamely, ložiska a gufera)
Datum: 07. listopadu 2011 22:05
|



|