Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Píst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,nevíte náhodou jaké má mít parametry ta originálná tlumivka na jawu 550???Kolik W a V atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 8:44
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 To je přeci logický... když je na 15W a 5W žárovku, tak je na 20W a napětí žárovrk je 6V tak mi to vychází 20W a 6V.. k čemu ti ale bude tahle informace fakt netuším
Datum: 12. listopadu 2011 8:44
Jméno: Hoonza
IP: uživatel7949
 Zdravím, dvě otázky: Jaká je správná duše pro pionýra 2,5 nebo 2,75/16. Bude něčemu vadit když dám špatný model? A kolik by stálo odhadem lakování nádrže,schránky a blatníků z mustanga v lakovně?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 17:34
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 zdravim draci chtěl bych se zeptat jak na slozeni motoru nějak mě to vůbec nejde 1. problem je těsnění na těnění mam hermetik nic jiniho jenze ten rychle zaschne a moc tam nedrží 2. problém je že tyčka řazení nepasuje uplně rovně do dírky a je trochu nahlá dolů takže ji budu muset přidržovat šroubovakem nahoru? 3. nejde mi tam dat ten karter s ložiskem na klikovku nahřeju to a to ložisko prostě na tu klikovku stejnak nějak nejde dělam to tak e smotám noviny zapalim a strčim jako do kruhu v ložisku tam to necham tak minutu a rychle to tam dam chtěl bych se vas tedy zeptat na nějake rady díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 8:27
 Jestli nemáš vylámaný kartery od toho že to někdo půlil šroubovákem, tak bohatě stačí samotný papírový těsnění pomazaný vyzelínou. Papír a tmel dohromady prej nedělaji dobrotu.
Datum: 12. listopadu 2011 8:27
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 aha ja sem myslel že by stačila jen vezelina na to těsnění sice tmel je jistota ale myslim si že ten papír samotnej s tou vazaelinou bude taky stačit
Datum: 11. listopadu 2011 22:42
 Na těsnění máš lepší tmel Paulin. A tu tyčku sem si zezhora dírou v karteru kam měla zapadnout přidržoval tenkym šroubovákem... A na nahřívání je lepší horkovzdušná pistole...
Datum: 11. listopadu 2011 16:58
 tak kdo nastivil uz prevelike dilo Járy Cimrmana neleknete se a chvilku listujte a pak tu napiste dojmy draci  a nezapomente ze jara je buditel ceskeho naroda kterej tu je a bude stejne jako jawa http://www.jarmara.at/
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 15:24
Jméno: standa
IP: uživatel12737
 Já párkrát zkoušel kvíz,ale nikdy mi to nepustilo dál a ohodnocení mého úspěchu bylo vejmi jadrné ... víc jsem to nekoumal....jinak Jára Cimrman je fenomén
Datum: 12. listopadu 2011 15:24
Jméno: Martin
IP: uživatel12607
 zdravím, šla by přihlásit Jawačz 250 353 na papíry jawa 250 353 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 11:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vzhledem k tomu že se jedná o identické motorky (lépe řečeno, existuje jen Jawa-ČZ 250/353 a Jawa 250/353 neexistuje (v té době byly fabriky Jawy a ČZ spojené)), tak to nebude problém
Datum: 11. listopadu 2011 11:54
 Zdar hoši. Dneska mi došla manžeta sání na mustanga, jenomže jak sem ju nasadil a jel sem to projet, tak to nechce jet na trojku do otáček. Zdá se mi, jako kdyby to uplně zdechlo, když přidám trochu víc plynu. Někdy to dělá i na dvojku. Nechápu proč to dělá. Filtr je novej. Když tu manžetu oddělám, tak jede nádherně. Jo a zajíždím výbrus. Mám najeto nějak 100 km. Svíčka brisk N15C. Chci se ještě zeptat, jakou dát svíčku, když je teď taková zima, nebo jestli je to jedno. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 10:06
 a si jak to odděláš jde tam víc vzducu tím pádem se to ochudí ale jak to tam dáš asi se ti to trocha ulejvá co hladina seřízena? na jakm zářezu je jehla ? jo a do zimy dej brisk n17 C
Datum: 12. listopadu 2011 10:06
Jméno: cz
IP: uživatel12258
 mě to dělá taky na čezetě 175/477 a taky si s tím nevím rady
Datum: 11. listopadu 2011 17:13
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 7:56
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Jen bych tě rád ale upozornil že stabilizace všech tří pólů má smysl jedině při dalších energetických úsporných opatření. Klasika je pochopitelně LED zadní světlo, ale hlavně zapalování. Problémem je klasické indukční zapalování, protože pokud bylo napájené pouze ze zapalovacího pólu byl jeho příkon omezem maximem co mu dal onen zapalovací pól. pokud ale klasické indukční zapalko na akumulátor, pustí se ze řetězu jeho nesmírná spotřeba a nezískáš takovým řešením vůbec nic a nedobiješ. Proto je nezbytné použít energeticky úsporné zapalko DC-CDI. Pro představu klasické indukční zapalko má spotřebu při obvyklých otáčkách pionýra (tedy maximum ot.) něco málo pod 15W, ale DC-CDI má v tu chvíli spotřebu kolem 5W a to nemluvě o kvalitě jiskry ve všech režimech otáček. Chápu že vyrobit doma DC-CDI pro běžného amatéra bez potřebných zkušeností a vybavení je docela problém, ale tak to bohužel je že bez DC-CDI ztrácí celá úprava na efektivitě. Jinak pochopitelně rego nevyráběj tu verzi do prostoru motoru v článku máš info proč.
Datum: 11. listopadu 2011 7:56
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 SB5100
Datum: 11. listopadu 2011 7:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já bych zkusil usměrňovací diodu..
Datum: 10. listopadu 2011 22:29
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,zakoupil jsem si stabilizátor napětí 6V na babetu jak jste mně tady poradili bylo to na jawu 550.A Bylo to kvůli hoření žárovek.Ovšem žárovky sice nezhořely ale přední světlo svítilo úplně málo a zadní taktéž.Zadní žárovka svítila hodně pouze tehdy když jsem odpojil přední světlo.Nenapadá Vás ještě nějaký stabilizátor napětí který bych tam mohl dát?Budu Vám vděčný za každou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 22:45
 zkousel jsi dat vetsi vataz zarovek?
Datum: 10. listopadu 2011 22:45
Jméno: jakub
IP: uživatel12601
 Zdravim,prosim o radu..mam Čz 175 hranatou,mam problem s elektrikou,nemam tam baterku tak ji vzdycky roztlacim..chteli jsme jet do hory a číza ani neskytla..svicka mokra..kdyz sem si pucil baterku tak sla nakopnou v poho na podruhe..ale na roztlaceni elektrika vbc nejde,dal jsem i prst do fajky a nic..cela ektrika nove natahla,nove uhliky,predstih serizeny..newite cim by to mohlo byt ?Diky moc !
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 22:51
 pokud potrebujes baterii jen na start tak mas rele v poradku to je i laidska kontrola ze kdyz zvysis otacky a odpojis baterii tak by nemela zhasnout tam jde o to ze musis nabudit vinuti a na to by mela stacit devitivoltova baterie za tri petky az ji roztlacis tak ji hlavne odpoj jeste se necha nastartovat prez nabijecku ale je to rysk pac jak naskoci a zacne nabijet tak ti to posle do nabijecky a je po ni
Datum: 10. listopadu 2011 22:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 spoj D a M na relé a pust jí z kopce, jestli chytne víš kde je chyba..
Datum: 10. listopadu 2011 21:28
Jméno: jakub
IP: uživatel12601
 Elektriku jsem musel natahnout novou..draty uz byli stare a slo to na kostru a dalsi penize mne uz nezbyli..mam pred barakem mensi kopecek tak sem to vzdycky drcnul a hned to chytlo tak sem si rikal ze to jeste preziju a na zimu bych stejne baterku nekupoval..ale zniceho nic to prestalo jit..prerusovac vypada byt v poradku,zkusim ho ale vymenit a uvidime
Datum: 10. listopadu 2011 20:34
Jméno: sisak
IP: uživatel12736
 být tebou řeším přerušovač někdy sačí poklepat nebo ho rozdělat a rozchodit vypadá že je tam zaplí okruh do baterky
Datum: 10. listopadu 2011 20:19
 Oprava téhle závady stojí asi tak 320kč...opraví se to tak, že se koupí baterka a dá se tam, kam patří(do motorky), čízy maj na levý straně takovou páku, kterou se dá nakopnout motor a pak se to nemusí roztlačovat...hlavně že máš novou elektriku, ale baterku už sis nekoupil...
Datum: 10. listopadu 2011 20:16
 Čau draci, mam jawu 23 mustang a když se zahřeje, tak nechce tolik tahnout..  Pře 88Km dávany o výbrus větší kroužky... Svíčky sem zkoušel různý tepelný hodnoty a žádná změna... Předstih by měl bejt nastavenej dobře, studenej chytá na poprví a teplej max. na potřetí. Mám ještě počkat jestli si kroužky sednou nebo je závada někde jinde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 8:56
Jméno: Standa
IP: uživatel12741
 Nevis co sme si tu o tom rikaly a co ne. Nesnasim kdyz nekdo netusi o co gou a tupe soudi! Kdyz jsi tak chytrej,tak bys moh vedet,ze o vybrus vetsi krouzky do valce nedas  ale to sou ty zkusenosti co temhle kecalkum tvyho typu chybi
Datum: 13. listopadu 2011 8:56
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Jo a když to zahřeješ, tak se ty "o výbrus větší" kroužky roztáhnou. Vzniká ti tam neskutečné tření a to samozřejmě přijdeš o výkon. A to nemluvím o tom že to nejspíš přidřeš.
Datum: 12. listopadu 2011 21:27
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Stando Stando.. Radíš tady prasečiny a pak jim to chudákum nejede.
Datum: 12. listopadu 2011 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel12737
 To ti neporadil kámoš,ale to sem vám tady řek já......že je to varianta když už je fest vyjetej válec.....taky jsem zdůraznil že je to prasečina....akorát sem zapoměl zdůraznit,že to s novejma kroužkama bude potřeba přeseřídit.....asi je to bohatý jako prase......a nebo si dobytek,neočistil si píst,dal si nový kroužky do zarostlejch drážek a s rostoucí teplotou se zapejkaj....
Datum: 12. listopadu 2011 15:27
 Snažim se ho nehnat...Jezdím tak aby to zkouslo další rychlost ale aby to ani neběželo v nízkejch otáčkách.
Datum: 11. listopadu 2011 14:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli ho celou dobu ženeš naplno tak se nediv to straci každej
Datum: 10. listopadu 2011 22:00
 Tak startování mě nějak netrápí, tak si šlápnu 3x, ale když jedu delší trasu kolem 12Km, tak to tak po půlce začne strácet sílu... Asi po novim roce udělam GO..
Datum: 10. listopadu 2011 21:56
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Tak s tím startováním to u pincka je jasný.když ho zahřeješ,tak u něho je nedokonalé chlazení vzduchem tak to musíš nechat vychladnout aby to chytlo.
Datum: 10. listopadu 2011 21:42
 Ok, tak začnu šetřit a půjde to na výbrus...
Datum: 10. listopadu 2011 20:11
 Kámoš říkal že mu to tu někdo poradil protože neměl prachy na výbrus a origo kroužky měli už větší vůli v zámcích tak se u těch o výbrus větších trochu zbrousily zámky a sedí pěkně.. A kámošovi to takhle jezdí mnohem líp.  I znam pár dalších lidí co to dělali a dobrý..
Datum: 10. listopadu 2011 20:03
 A pak maj ty motorky fungovat když se s tim snažíte takhle vyjebat...dělejte ty motory pořádně, bez tohohle nesmyslného šetření...pak vám to bude jezdit dobře...co dneska stojí výbrus? slabejch 500? to snad objetovat lze, ne? Jestli byl ten válec tak vylítanej jak řikáš, tak si do toho nové kroužky už nikdy dobře nesednou, tenhle nesmysl z toho vyndej, odnes to do brusírny a pak to pojede...
Datum: 10. listopadu 2011 20:00
 O výbrus větší?
Datum: 10. listopadu 2011 19:52
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Cjci se zeptat jestli tady bude tachometr na jawu 50.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 12:14
 zatim to nema kdo udelat nebo dovest
Datum: 11. listopadu 2011 12:14
 zdar draci potřeboval bych nějaký server kde budu mít schéma simsona vše komplet potřebuju hlavně převodovku předem děkuju všem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 20:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
Datum: 10. listopadu 2011 20:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 jednou když jsem skládal motor tak jsem to našel ale teď nevím kde ale možná bych to našel podívám se třeba tu bude někde na papíře nebo na netu kdyžtak dám vědět
Datum: 10. listopadu 2011 19:58
 zkus pohledat na simson s51 v iglu
Datum: 10. listopadu 2011 18:57
 čau draci, mám dotaz je nějaký zásadní rozdíl v pochromované zadní osce(pio) 18,5 cm a 19,5 cm? nebo to je jedno.... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 18:35
Jméno: dan
IP: uživatel12113
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 9:51
 Jo, ty šedý jsou 477. A motky, mrkni se na motoinzerci.
Datum: 11. listopadu 2011 9:51
 Zřejmě je to na 477
Datum: 10. listopadu 2011 19:48
Jméno: pepa
IP: uživatel7996
 čaute draci chci se zeptat zvláště sesy jesy se ještě dělá startovací segment na jawu 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 22:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo dělá je stejnej jako na 20,21,23
Datum: 10. listopadu 2011 22:01
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 zdravím dávám to sem znovu, protože mi nikdo neodpověděl. Chci se zeptat jakou mám tak hodnotu motor čz 125C. je v celkem slušným stavu jde protočit je tam vůle na klikovce, je kompletní i se zapolováním a karburátorem, začal jsem na něm dělat GO takže je z části rozdělaný, je nepojízdný ale dal by se zprovoznit díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 19:39
Jméno: Standa
IP: uživatel12735
 Nefunkcni rozebranej motor s nutnosti repase kliky. Max 800,-
Datum: 10. listopadu 2011 19:39
Jméno: dhxy
IP: uživatel12547
 1500,-
Datum: 10. listopadu 2011 17:32
 dobry den draci mate niekto skusenosty s touto motorkou Honda XR 125 L? ci sa to kazi často alebo co sa na tom kazi a tak proste ci je to spolahlive
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 22:06
 má jí kámoš , který je s ní spokojený... jednou sem na ní seděl je docela vysoká, ale pohodlná a měkká... žehlí to snad každou nerovnost  problémy s tím snad ještě žádné neměl...
Datum: 10. listopadu 2011 22:06
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12434
 Jezdil jsem s tím na jízdách na autoškole...No a nevím asi bych se podíval po jiné, nevím nijak mě nenadchla
Datum: 10. listopadu 2011 19:15
Jméno: jawa
IP: uživatel12734
 1500 eur
Datum: 10. listopadu 2011 16:52
Jméno: jawa
IP: uživatel12734
 aha dobre a nevedel bi si mi odporucit nejaku motorku take enduro do tych 1500€ ?? a asi skor 2T, ako 4T
Datum: 10. listopadu 2011 16:47
 Honda je dobrá značka takže kvalita motoru určitě bude suprová plasty asi taky OK ale mě se to moc nelíbý hlavně to přední avětlo a taky se mi zdá že tuhle motorku napodobujou činany
Datum: 10. listopadu 2011 16:40
Jméno: jm
IP: uživatel9645
 http://aukro.cz/jawa-50-555-jako-novy-i1927879497.html
někdo se tu zbláznil ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 20:26
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Dneska se ale vyplati připlatit si a koupit uloženku protože ty nebudou a všude budou takovéhle rádoby renovace a různý šroty,joo ale uloženka za to se jednou budou platit pěkný prachy...
Datum: 11. listopadu 2011 20:26
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jsou to střelci,,, to zkouší a bude to prodávat 2 roky, naoknec bude rád, když to střelí za 3 tis. dvacku bych snad nedal ani za uloženku s platnym tp, natož za takovej bastl bez papírů,,,
Datum: 10. listopadu 2011 17:27
 sice tam má blbou kombinaci barev a cena je moc předražená.. ale jinak se mě líbí.
Datum: 10. listopadu 2011 16:54
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel12656
 Ahoj hoši já mám problé řeším jestli mi bude pasovat pneumatika do terénu když je 90/100 x 16 na jawa 21 a chci se optat když je napsáno 90/100 jestli to je 3,00 nebo 2,75 a jak se to pozná?.. a ještě jestli je lepší do terénu na zadní kolo lepší úzké výsoké špunty nebo široké a nízké špunty prosím poraďte děkuji moc předem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 17:44
 tak za prvni ja ji tam mel ale bylo to bez zadniho plechu a na prave strane orezane spalky  jinak je to rozmer 3,50-16 na rafek to narves jelo to hezky krasne se to plnilo ale kdyz by si chtel dat plech tak stim zkusenost nemam , ale pokud orezes spalky na prava strane problem v tom nevidím zadny
Datum: 11. listopadu 2011 17:44
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 Ahoj Myslíte že tento drapák je dobrý pro fichtl cup na pionýr 20 na zadní kolo potřeboval bych poradit který by byl asi nejlepší pro fichtl cup děkuji všem předem ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 18:11
 Tak to je jiná to sory mě to přišlo takový srandovní, že se ptáš jakoby 2x na tu podobnou otázku s jinym jménem
Datum: 10. listopadu 2011 18:11
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 Michal jsem já a Milan je tatka
Datum: 10. listopadu 2011 17:45
Datum: 10. listopadu 2011 17:40
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 http://www.motokramek.cz/plast-2-75-16-enduro/
Datum: 10. listopadu 2011 15:01
|



|