 zdravim, mam jawu 50/20 a mam takovy mensi problem. jeden kokos se mi "podival" na predstih a rikal ze mam 5 milimetru ze to je moc atd atd. tak mi to snizil, jenomze mi pak pincek chcipal, kdyz sem zapl svetla tak vynechaval atd. pak mi prestal hazet uplne tak sem sel za jednim chlapem z vesnice, ten mi to nastavil a jelo mi to, po tydnu jezdeni sem si chtel zajezdit ( byly totiz prazdniny, a to pro me znamena radeni na fichtlu  ) no tak sem pustil benzin, prechlastal a kopal a nic. Tak roztlacim a chytne. zmacknu spojku, hodim neutral trosku turnu a obliknu si helmu a ze vyjedu, kdyz v tom, jak sem se chtel rozjet to zaclo chcipat a nejelo to. tak rychle spojku a v pohode se to dalo turnout jenomze jak sem chtel jet tak to chcipalo a nejelo to, az to chciplo uplne!  tak sem zkusil roztlacit a nic, podivam se a nehazi jiskru. podle me predstih. od te doby co se mi do toho zacal montovat ten hlupak mi to cele blblo, predtim parada predstih 5mm a jezdil sem! k tomu znamemu to davat nechci, protoze predstih je malickost a on se s tim parat nechce! takze ted k veci. predstih sem zkousel nastavovat normalne sem sundal hlavu, dal sem pist do HU, odtrh 0.4 mm ale nevim jak predstih? jak to mam nastavit? nechapu to proste zkousel sem snad vsecko! prosim vas o radu, a taky neberte me za blbce  nechapu proste nevim JAK  sem vdecny za kazdou radu, kdyby nekdo mel video jak to nastavit budu moc vcedny, a taky sem vdecny vsem co si tohle precetli a co mi napsali radu! fichtlum zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 18:10
 Jak to tak čtu tak si napsal že to má několik cm před horní úvratí???vtom případě skus rozdělat to magneto vyndej ten magnet co tam je a podívej se jestli se ti nepohnul ten kolíček co tam je mě se to stalo a ani za boha sem nemohl nastavit potom předstih,odtrh
Datum: 23. února 2012 18:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Čéče,když to tak čtu,tak vzpomínám na pařeza.Tam musel bejt 5mm odtrh a teprv to hodilo jiskru a chytalo to na votočení.Ještě trochu jednoduší ,hrubé nastavení,je: dát píst do horní úvratě v tom momentu naštelovat mezeru mezi kladívky 0,40mm a kladívka utáhnout.Pak to musí hodit jiskru a mělo by to chytnout. a až to chytne,tak doladit podle návodu jak píšou ostatní draci.To znamená otočit zapalkem tak,aby se kladívka začala rozepínat 1,2mm před horní úvratí.
Datum: 25. ledna 2012 22:18
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Dej tam druhé kondík a třeba to půjde.
Datum: 12. ledna 2012 0:46
 jo kdyby neumrel muj deda cca pres 4 rokama, kdy sem se o motorky nezajimal, a zil by do tedkom tak bych nemel problem  , jiskru nehazi, jinak jak mi to nejelo, tak jsem oddelal hlavu, a kdyz se kladivka oddelaly a byly na 0.40 milimetrech tak ten pist byl o nekolik cm pred horni uvrati, dratky jsem kontroloval hned jak mi to prestalo jet, vse je jak ma... nahradni kladivka nemam, ale pokud nepomuze predstih tak fakt povymenuju vsechny kable, jak rikam 1. vec je predstih, a potom kable a kladivka, zitra napisu. dik za podporu! jinak nejaci dedkove sou tak 8 km odemne  a to se mi tlacit nechce  ja sem se natlacil takovych 20 za jeden den
Datum: 10. ledna 2012 22:28
 budes se divit ale mne CZ strasne tarokovala a nesla do otacek.. dal jsem druhé kladívko a problém zmizel
Datum: 10. ledna 2012 22:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a nepovolil se ti prostě jen spodní kontakt kladívka a teď se od sebe kontakty neodlepují?
Datum: 10. ledna 2012 21:16
 No, může to být klidně jenom ve svíčkách ( špatný přestih -> pozdější jiskra -> špatné spalování -> zanese se svíčka -> nejede ) takže zkus prozkoušet svíčky, vyndej fajfku a dej kabel ke kostře a mělo by to dát jiskru , pokud ne tak zkontrolovat VN kabel a indukční cívku , pak kabely od přepínače , od indukčky, od motoru, správné kostření (drátky se mohly urvat) , pak proměřit alespoň cívku zapalování multimetrem , zkontrolovat kladívka a správný odtrh kladívek a pak ten předstih ... nejlíp tak poprosit třeba přes babičku aby ti doporučila nějakého dědulu kterej se v tom vyzná a jezdil na tom ... u nás ve vesnici to tak dělají kluci že mu to zavezou a on to spraví  ale ficht zapalko je jednoduché tak zkus tyto věci no .. hodně zdaru
Datum: 10. ledna 2012 21:15
 navic indukcni civku sem zkousel jinou a reknu ti ze to neni tim  , kabel je meneny, svicka origo 14-7, daval sem i jine a nic  , kladivka by mely byt v pohode, proste zkusim nastavit predstih a dam vedet, zitra po skole se na to vrhnu D:
Datum: 10. ledna 2012 20:55
 hej ale mi se toto stalo uz predtim a znamy mi tam nastavil predstih na 5 mm a jelo to a tedkom se mi stalo to same co se mi stalo predtim ze to nejelo takze ja nastavim predstih a uvidim, protoze ten predstih tam je nastaveny uplne blbe, ono se to cele rozjelo XD
Datum: 10. ledna 2012 20:53
 to že nejde jiskra nemá nic společné s předstihem.. jiskra ti pujde při jakémkoliv předstihu! ... hledej PROČ nejde jisrka! začni u svíčky, pres kabel, kladívko, indučku a cívku na zapalku
Datum: 10. ledna 2012 20:46
 ok zitra zkusim, kdyby sem to zase nepochopil nevadi ti kdybych ti napsal na email? nebo budes sledovat tuhle diskuzi?
Datum: 10. ledna 2012 17:40
 maš tam takové dva šrouby u zapalka na hože a dole jsou zašrubované do bloku tak ty povolíš a maš volne cele zapalko a tom otačiš ale mosiš davat pozor at se ti to nepootočí i s klikoi ..
Datum: 10. ledna 2012 17:30
 mimochodem tu knizku a mam a nechapu to z ni
Datum: 10. ledna 2012 17:09
 wut? a jak otocim zapalkem?
Datum: 10. ledna 2012 17:00
 zdraec klasika vypada to složitě ale nic na tom neni jak maš ten odtrh tak to utahneš a točíš klikovnů PROTIsměru otačení to je do leva .. odmeříš di šuplerou od konce valce po začatek pistu vzdalecnost 1,2 až 1,5 ja osobne davam neco mezi tak 1,3 1,4 a v teto fazu musíš otočit zapalkem tak abyti mezi kontaktmy kladivka volne chodil papírak všecko utahneš zkusisš si stim jen tak parkrat otočit a když dobré tak nahodíš hlavu kopneš a jedeš možna to vypaa ble napsane nicmene když se na netu stahneš knižku tak to tam všechno je
Datum: 10. ledna 2012 16:09
|



|