 ahoj draci,mám dotaz,poněvač si už sám nevím rady.Můj fík (seriovka) 21 nechce chytat teplej.Teda on nechytal nikdy teplej za těch 16 let co ho mám i když byl po výbrusu,nebo po zajetí.Dneska sem měl druhou vyjíždku od výbrusu,před dlouhou jízdou z kopce sem ho vypnul,aby se aspon trošku ochladil,pod kopcem snaha nastartovat až na 6-7 pokus.A takhle je to i po zajetí výbrusu.Máte to tak stejně? To se ten benál vypaří než tam doteče? nebo jak si to mám vysvětlit.Přeci nejni možný,aby to teplé nechytalo.Hodte nějaký rady do placu.Popřípadě navrhněte nějakou svíci se kterou máte zkušenosti při teplejch startech.Díky Jenda
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel13335
 Když ten cancík ucpeš,tak to nebude držet volnoběh...
Datum: 05. března 2012 19:32
 stým otvorom oni pocítali, je to v pohode,
Datum: 05. března 2012 19:08
 Momentálně mám jehlu na 2ce pro ten záběh.Tak že svíčka je černá jak saze.Stejně mi to nedalo,půjčil sem si kalibrovanou digi posuvku a udělal předstih.Zároven sem zakoupil v naší mototechně 3 svíce N14C,N15C, a novou pal N19 ze starých zásob,akorát nevím,co ta N19 jestli to nejni do auta.Zkusil sem N14C a teplej start po seřízení předstihu na 3 našlápnutí.Postupně zkusím i ostatní svíce.Jenom se mi zdá,že před seřízením předstihu to jelo lépe,ale může to být jen pocit.Každopádně seřízené je to podle příručky mladého sviště,tak by to mělo bejt lepší.Třeba pincek známého na přesnej předstih nejede a nejede,teprv po jízdě s ladícíma přestávkama se seřídí podle pocitu a potom fakt jede pěkně.U mého je to taky tak.Prostě doladit za provozu.
Když už sme u toho ladění,pod karbecem je takovej cancík, a z něho občas kápne benzín.pokud ho ucpu,tak pincek sníží otáčky.znamená to,že tamtudy nechráněně saje falešnej vzduch.On teda je tam proto,aby se nezaplavil válec benzínem.Kamarád co dělal v Jawě mi říkal,že soudruzy nedokázali udělat kohout palivové nádrže kterej dokáže zastavit benzín a proto udělali tenhle nechráněnej otvor do karbecu.Abych se vrátil k cancíku heh... jakej máte názor na ten falešnej vzduch???
Datum: 05. března 2012 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel13334
 Zkus lehce snížit hladinu. Pokud to nepomuže,tak za šoupátkem je taková minidirka,tak ji projeď odpovídajicím drátem....ideálně jeden pramen rozpleteného lanka...pokud stále nic tak zkus o číslo menší trysku volnoběhu....na 100%je to bohatej volnoběh...někdy pomuže až výměna karburátoru
Datum: 05. března 2012 15:01
 Zdar tak kouknul bych na předstih a na svíčku, tu tam zkus třeba 15-ku nebo 14-ku s vysunutým jiskřištěm nebo bez ... nebo ještě bohatost směsi (hladina, poměr oleje) jako že se ti to ulejvá ..
Datum: 05. března 2012 6:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus vyměnit svíčku a když nic tak běž po karbecu a potom po zapalování od cívky v zapalování přes kladívka po fajfku,všude očisti kontakty atd
Datum: 05. března 2012 6:45
 Jo promiň. A co jestli tam nemáš moc oleje v benzínu ? taky se mi stávalo že sem to přehnal a na nakopnutí nechytal ani za boha
Datum: 05. března 2012 6:39
 Ahoj Jendo.... Hele. Nevim co máš za svíci ale já ted jezdim a Brisk N17 myslim. Nikdy se mu nechtělo startovat za tepla. Jezdil sem myslim s 15 nebo dokonce 14. NEvim teď. Ale od tý doby co mám 17 tak to chytá i za tepla na po třetí vetšinou. Ale každej motor chce něco jinýho. Uvidíě  Třeba mě napadla směs....ale to je asi blbost..  Tak zatim Zdarec
Datum: 05. března 2012 6:37
|



|