 Nazdar draci... Přemýšlím nad šílenou teorii, kterou jen tak ze srandy chci dotáhnout do stadia funkčnosti. První věc, kterou potřebuju vědět, je, na kolik wattů mám dimenzovat ELEKTRONKU, aby vydržela "dlouhodobě"(řádově týden a víc motohodin) házet jiskru na svíčcce v motoru u S11(popř J/Č 175/356,samozřejmostí je převinutá zapalovací cívka, ale tu navinu podle wattáže nutné elektronky  . Pro začátek počítám s 25w, EL34, 15KV na výstupu z cívky, 250V na katodě a -50 až -60v na mřížce(možná i na kladívkách). Alternátor vyrábějící potřebná napětí a odpovídající proud dokážu vyrobit bez větších problémů(a s 6v baterkou na žhavení počítám  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 21:04
 Narychlo-zbastlený prototyp by na stole jiskru házel, zejtra namontuju a ozkouším, jak to bude makat... zážehu zdar...
Datum: 19. března 2012 21:04
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 jestli ti to bude fungovat, chci to vidět
Datum: 19. března 2012 20:18
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 teorie byla pochopená správně. pokud tedy kolem 15w, tak el34 zůstává(promiňtě mi to muzikanti, ale bohužel tuto lampu zužitkuji k takové prasárně). nicméně se uvidí jak to bude fungovat, možná až někde uvidíte černožlutého stadiona nebo vojenskou čezetu s lampu čouhající z kastlíku, tak to sem já a mé VTI zapalování...
Datum: 19. března 2012 19:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 aha ak ťa dobre chápem chceš spraviť elektronické zapaľovanie cez elektrónku  ako i ja som nad tým sa zamýšľal ale je to tak šialené že že som to nechal tak ale podľa výkon zapaľovania nepresahuje 15W takže ta EL34 by mala stačiť  ale niesom si istý či je to tá pravá na spínanie obvodu
Datum: 19. března 2012 19:12
|



|