 čau draci měl bych prosbu muže my někdo poradit? Koupil sem si zetku 350 typ 623 měl by tam být předstih 2,8 prý ale vždy když to naladim a vyjedu tak když se to hořeje tak to začne střílet do sáni už si nevím rady a děláto vždy jeden válec ten levej tak bych potřeboval poradit jestli stím de něco udělat nebo bude lepší koupit bezkontaktoví zapalování už nato nemám nervy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 10:54
 tak zaprví karburátor je v pohodě i dobře dotaženej včera sem si stim hrál no šílenou dobu házelo přesně jak má bylo to v pohodě šlo to zaplinem tahloto všude sem jel za ččtyři no tak sem se jel projet a ujel sem asi 25km a začloto uš to nešlo tolik za plinem už to ani tolik netahalo pak ve vysokejch otáčkách to začlo střílet pak už to střílelo pořát. zapalování je utažený to se ani nehne ale spíš je problém v tom že to zapalování je krapet pokřívaný tak sem ho porovnával ale stejně to nejde vyrovnat tak aby to bylo uplně rovný. a ložiska sou taky v pohodě protože sem ten motor měl rozebranej a všechnz ložiska sou jak noví. a nakonec v motorech se hrabu už od 10 let tak tomu trochu rozumim a taky sem si objednal bezkontaktoví zapalování a bude klid. ale jinak za rady velmi děkuju
Datum: 14. června 2009 10:54
 zkontroluj karbec, dotáhni šroub vzduchu, a potom ho po půlotáčkách povoluj a zkoušej, kdy se bude motor chovat nejlíp... teda jestli se ti zase neztratil předstih...potom by to mohlo být to volné ložisko na klice, nebo volná vačka bez toho aretačního plýšku, nebo málo dotahuješ desku přerušovače, nebo možná moc a máš zdeformovanou základnu........no a nebo něco děláš soustavně blbě a to potom prostě nepojede! Chce to trpělivost a vyhrát si s tím, nebo to svěřit někomu, kdo tomu aspoň trošku rozumí.... :o)) ...bez urážky......
Datum: 14. června 2009 8:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Níže jsi psal,že se ti mění hodnoty odtrhu, případně odtrh zmizí. Nemáš povolené dynamo nebo spíše není volné ložisko na klice?
Datum: 13. června 2009 23:05
 tak sem to nakonec rozhejbal dobíjelo to a pohoda jelo to nestřílelo to šlo to za plinem prvních 30 kilometru a ted to zase to začlo tím že huř šla za plinem pak párkrát střelila a pak už střílela pořád
Datum: 13. června 2009 21:10
 jestli ti svítí dobíjení, zkoukni uhlíky, vyčisti a vyfoukej komutátor na dynamu. Zkoukni dobíjecí relátko a změř si, kolik ti jde z dynama při nastartovaným motoru a potom zkus, při kolika ti sepne dobíjecí relé, mělo by to být tuším kolem 6,5V, ale nikdy ti nesmí překročit 8V ani při největších otáčkách motoru.Rozpojit se musí taky dřív než napětí spadne pod těch 6V. Pokud to máš jinak, vybíjí se ti akumulátor zpátky do dynama a potom to dělá to co popisuješ. Chce si to s tím pohrát...
Datum: 13. června 2009 20:16
 jestli ti svítí dobíjení, zkoukni uhlíky, vyčisti a vyfoukej komutátor na dynamu. Zkoukni dobíjecí relátko a změř si, kolik ti jde z dynama při nastartovaným motoru a potom zkus, při kolika ti sepne dobíjecí relé, mělo by to být tuším kolem 6,5V, ale nikdy ti nesmí překročit 8V ani při největších otáčkách motoru.Rozpojit se musí taky dřív než napětí spadne pod těch 6V. Pokud to máš jinak, vybíjí se ti akumulátor zpátky do dynama a potom to dělá to co popisuješ. Chce si to s tím pohrát...
Datum: 13. června 2009 20:12
 jestli ti svítí dobíjení, zkoukni uhlíky, vyčisti a vyfoukej komutátor na dynamu. Zkoukni dobíjecí relátko a změř si, kolik ti jde z dynama při nastartovaným motoru a potom zkus, při kolika ti sepne dobíjecí relé, mělo by to být tuším kolem 6,5V, ale nikdy ti nesmí překročit 8V ani při největších otáčkách motoru.Rozpojit se musí taky dřív než napětí spadne pod těch 6V. Pokud to máš jinak, vybíjí se ti akumulátor zpátky do dynama a potom to dělá to co popisuješ. Chce si to s tím pohrát...
Datum: 13. června 2009 20:11
 jestli ti svítí dobíjení, zkoukni uhlíky, vyčisti a vyfoukej komutátor na dynamu. Zkoukni dobíjecí relátko a změř si, kolik ti jde z dynama při nastartovaným motoru a potom zkus, při kolika ti sepne dobíjecí relé, mělo by to být tuším kolem 6,5V, ale nikdy ti nesmí překročit 8V ani při největších otáčkách motoru.Rozpojit se musí taky dřív než napětí spadne pod těch 6V. Pokud to máš jinak, vybíjí se ti akumulátor zpátky do dynama a potom to dělá to co popisuješ. Chce si to s tím pohrát...
Datum: 13. června 2009 20:07
 tak sem se stim piplal do ted a už toho mám plný zuby když už sem to nastavil že už to jelo tak sem to jel skusit ujel sem kilák a rosvítilo se dobíjení a už sem domu nedojel musel sem tlačit. jestli se to někde prošlehlo na kostru čico že se to tak rychle vybilo nevim. na mě je to moc sraní stim já sem ten motor koupil a udělal sem si docela slušnou krosku 125 stačim ale tuto se sere moc to zapalování víc opravuju než jezdim.
Datum: 13. června 2009 16:35
 nejdřív nastavíš levý válec celou destičkou (dolní přerušovač), až to budeš mít na předepsaných hodnotách, seřídíš pravý válec horním přerušovačem (půldestička) na stejné hodnoty jako na druhém palci, samozřejmě musíš rotorem otočit tak, abys měl v HÚ pravý píst a potom teprve ho seřizovat
Datum: 13. června 2009 13:11
 nejdřív nastavíš levý válec celou destičkou (dolní přerušovač), až to budeš mít na předepsaných hodnotách, seřídíš pravý válec horním přerušovačem (půldestička) na stejné hodnoty jako na druhém palci, samozřejmě musíš rotorem otočit tak, abys měl v HÚ pravý píst a potom teprve ho seřizovat
Datum: 13. června 2009 12:58
 nejdřív nastavíš levý válec celou destičkou (dolní přerušovač), až to budeš mít na předepsaných hodnotách, seřídíš pravý válec horním přerušovačem (půldestička) na stejné hodnoty jako na druhém palci, samozřejmě musíš rotorem otočit tak, abys měl v HÚ pravý píst a potom teprve ho seřizovat
Datum: 13. června 2009 12:48
 ještě sem zapoměl když prohodím svíčky dělá to to samí pořád jeden a ten samej válec
Datum: 13. června 2009 11:38
 tak sem se nato koukal a dal sem tam fungl novou tu destičku s kladívkama naladil akorát mi příde divný že když udělám tu velkou destičku tak stou poloviční pak mužu pootáčet jak chci a nic to nedělá a a když to nastartuju tak mi to začne jiskřit mezi kladívkem a tim uchytem na ten filc
Datum: 13. června 2009 11:36
 zkontroluj tu destičku rozdělovače, kladívka by měli mít co nemenší vůli, jestli ho máš na čepu vychozený, bude se ti předstih za jízdy hodně měnit a nebude to házet jiskru v horní ůvrati, resp. lehounce za HÚ a potom to střílí, pzor si dej taky na kondíky, nejlepší a nejspolehlivější jsou starý, dorý TESLY a každopádně dej nový svíčky, můžou mít už svoje odsloužený a ty se budeš mordovat se vším kolem a nakonec to bude svíčka, se špatnýma svíčkama ti je i VAPE na prd a jsou to zbytečně vyhozený peníze... si to vem...Vape kolem 4000kč svíčky a rozdělovač odhadem 500kč....
Datum: 13. června 2009 8:14
 ne tim to nebude tuto střílí do sání a dělá to ten levej válec kondíky mám noví a ikdyž je prohodim tak to dělá to samí pravě že když přijedu tak jak se to ohřejvá tak po chvíly ten válec přestane jít uplně a když kouknu na odtrh tak prostě zmizí mě tam příde že ten patent jak sou tam ty kladívka je na hlavu jo a jinak tam mam nový svíčky nový fajfky nový kabely i cívky podle mě to dělá ta destička s těma kladívkama\\r\\n
Datum: 12. června 2009 22:45
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 Ještě mě napadá ,jestli nemáš v háji fajfku
Datum: 12. června 2009 21:00
 Čuus,hele mám taky čízu 250/471 ,nestřílí ti to pod hlavou? Jestli je máš správně dotažený,koukni na kondíky a svíčky. Tohle předstihem podle mě nebude.
Datum: 12. června 2009 20:54
|



|