Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci,chci se zeptat jak mam sundat magneto z klikovky na mustangovi aniz bych si musel kupovat nejakej stahovak?potom jestli mi muzete vypsat cisla vsech gufer na jawu 23 mustang?a jeste neco-narvu nejakym zpusobem predni vidlice z kejavcky na mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2009 6:54
 no ja uz mam rozebranej motor a magneto s klikovkou mi zustalo na tom pravym karteru...
Datum: 15. června 2009 6:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 zablokujes necim nejlepe pist treba ze spoda misto vejfuku a pak zasroubujes do magneta 8 sroub a utahnes melo by upadnout samo ůpokud ne tak vem kladivo a rovne!!!!!!!!!!!!! bouchni do sroubu a pak zase repete porad nez to upadne musis nak podrzet magneto aby se netocilo dobre to de tak ze zablokukes neci pist treba ze spoda
Datum: 14. června 2009 21:40
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 to magneto sundaš tak že tam budeš šroubovat 8ku šroub a tim se to vytahne
Datum: 14. června 2009 20:06
Datum: 14. června 2009 20:01
Jméno: 223
IP: uživatel2997
Posl.aktualizace: 14. června 2009 20:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo a este dej si klidne mensi prectich u zajetyho je dory 1,4-1,6 u tohe nezajetyho bych dal to sami
Datum: 14. června 2009 20:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nemysli si ze novy krouzky ve vyjetym valci zajedes po 300 km  me zacli sedat po 1000 km a sedli teprv po 1300 a uz mi to nzloby jja jsem daval predtim taky novy a nezajizdel jsem to a porovine to jelo klidne 70 a vic ale pak jsem nato doplatil zasrali se loziska v klikovy skrini prestal drzet volnobech nesel uz nastavit a zacala se brutalne prehrejvat prevodovka ani jsem nni nemohl udrzet ruku takze myslim ze mas tenhle problem proste si to este nazajel a navic jsi to po kur... mese to pak zaclo tak hrat ze se rozehrali gufera a zaclo to foukat a zdechloto , Tak nevim jestli nebudes muset dat znova novy krouzky a poradne to zajizdet mozna pujdou este zajet ty co tam mas, a Druhej problem me napada jestli nemas povolen y kolemo ale to asi ne
Datum: 14. června 2009 20:06
 Zdar mám poblém vypadává mi 3 do neutrálu nevíte čím by to mohlo být
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 19:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nejspis je vyzvejkany kolecko budes muset pulit motor
Datum: 14. června 2009 19:57
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 mel jsem stejnej problem a bylo to ohlodany kolecko toho tretiho prevodu.
Datum: 14. června 2009 19:50
Jméno: deny
IP: uživatel525
 zdar,mam problem kdyz fichtla roztlacim tak chvilku jede tak 150 metru ale pak zdechne i kdyz uz chytne a turuju ho na stojanu aby nezdechl tak stejne chcipne...karburator sem cistil,je mozne ze se mi seka ventil v plovakovce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 19:45
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo jeto mozny ze to dela v plovakovce
Datum: 14. června 2009 19:45
Jméno: Tulda
IP: uživatel2418
 Ahoj, co by se stalo kdybych jel na mustangovi kterej má normálně platnou technickou a mě bych tam motor z dirtbike 125?a zastavili mě policajti?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 19:58
Jméno: rpt
IP: uživatel3719
 pokaď by zastavili nevyšel by jsi soho bez problemů....určitě zastavili!
Datum: 14. června 2009 19:58
Jméno: Erik
IP: uživatel6388
 Zdarec chlapi potřebuju poradit chci na mé jawě 21 nahnat ňákýma úpravama abych mel maximalku tak na těch 90 +- 100 km/h můžete poradit ? a nechi dělat převrtání na 60 ccm a takhle pac bych to nerad zajížděl poraďte co udělat díky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 10:11
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Teď jsem dodělal upravu na motoru.Trvalo mi to 14 dní a jede po rovině 90km.točí 12000ot/min a trnu kdy to uletí.Na denní cestovní ježdění to není.Mám to na jeden závod.Náklady 2500kč a 14dní života s docela solidní dílnou.Takže držím palce.Na netu je opravdu dost výkresů s ůpravami.
Datum: 18. června 2009 10:11
 Shell to docela slušně vystihl...........................
Datum: 14. června 2009 21:41
 Myslim ze muze, ale psani toho clanku by mu zabralo mesic vkuse a bez vzdelani, stroju, zrucnosti a penez to tak vyladit nejde. Mozna ti to napise jednoduse a z toho se moc nedovis. Jinak po internetu koluji dobove upravy jawa50 i dnesni nakresy na upravu motoru...Pokud ti to prijde slozite, tak ver tomu, ze frikulin to ma jeste slozitejzi
Datum: 14. června 2009 21:15
Jméno: Erik
IP: uživatel6388
 FRIKULIN: a co mas za upravy na svem stroji ?? muzes popsat ??
Datum: 14. června 2009 20:32
 Každej fichtl kterej jede přez 100 tak je podle mě hoooodně hooodně dobrej. Samozřejmě na závodech nás je už docela dost....! Já mám osobní maximálku 108.
Datum: 14. června 2009 19:17
 Když se takhle ptáš tak je jasný,že o tom nic nevíš.Takže pokud chceš jezdit 90-100km/h tak si kup jinou motorku.Dostat z fichtla takovou rychlost chce dost znalostí ,dílenského vybavení (soustruh,frézka,atd.),dost peněz a času.Je to hlavně o počítání a zkoušení.Takže si něco spočítáš,vyrobíš a zkusíš,a buď se to povede nebo se to rozlítne.
Datum: 14. června 2009 18:43
 Docela si věříš 90 až 100.No jako udělej si ůplně jinej vejfuk nebo uprav hikone,pokud chceš 2kanál tak uprav ůjly kanálu sniž hlavu dej vějířovou hlavu,podkovu,jednokroužek píst a určitě jinej karbec!Nebo nejejdnoduší bude jestli s tim nemáš skušenosti si to nechat udělat!  Jinak co vim tak rychlosti něco málo přes 100 dosahuj fíky tich který maj třeba 3roky skušenosti a udělaly už třeba 10motorů.No nevim jestli to zvládneš ale držim ti palce!
Datum: 14. června 2009 18:29
 Zdar draci,nevíte kdy se někdy ted v létě jede nákej závod motokrosů ČZ(plzenskej a nebo jihočeskej kraj)?Nebo neznáte nákou stránku kde sou tyhle závody napsaný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 17:48
Posl.aktualizace: 14. června 2009 19:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 doporucuju pouzivat spis tenhle olej http://www.olejshop.cz/motocyklove-oleje/p/castrol-2t-1-litr uz mam snim najeto 1400 km bez problemu davam ho 1:50 jenze mam jehlovy lozisko na pistnim cepu a mam novy krouzky skoro vubec to nekouri vykon je oneco vetsi vic to toci a kope davam za 3. v 60 km/h mam pionyra a skoro vubec mi to nezere benzin porad to tetka honim a vejdu se do 3 L delsi cety tak za 2,2 L jenze kdyz zmenis s M2T na lepsi olej tak ryskujes ze se to zadre protoze prej se rospustej usazeniny z valce a ty to zadrou rikali mi to lidi ktery tomu rozumej ale ja jsem dal pouze novej pist a krouzky a nemam stim problem
Datum: 14. června 2009 19:40
 zdar fichltlaři. Co říkáte na motorový olej MOGUL TSF api tc? Je dobrý do pionýra, babetty atd. ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 18:34
 ano je dobrý já na něj jezdím skoro pořád
Datum: 18. června 2009 18:34
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 tak se omlouvám,protože na TSF sem nejzdil a bylo mi řečeno,že je to polosintetika. A od doby co jezdim na Motul 510 utírám karbon z pístů a výfuků hadrem. Jinak Motul 510 a Shell Advance SX2 bych vůbec nesrovnával, Motul je prostě lepší  . Ale do fíka je to jedno,tam bych volil něco levnějšího
Datum: 15. června 2009 13:58
 landis je trosku mimo ale jinak se trefil do nekterych veci...asi tak - karobn nerozpousti ale zanasi s nim, je pry tvrdsi karbon nez z M2T, pravda ze se lip spaluje a nenadela ho tolik ale ten problem s nim dycky bude, jinak je to opravdu mineral...ze svy vlastni zkusenosti ho ale beru jako vybornej oil, hlavni je ze maze a vcelku dobre, kouri jen gdyz zavres pri nakopnutym motoru kohoutek a gdyz je studenej (to ani znat skoro neni pokud mas sestelovanej karbec tak prakticky vubec), nez se vypali laufy a zahreje se na provozni teplotu, zadny kapani nespalenyho oleje z laufu...proste je dobrej, myslim si ze cenove ta kvalita odpovida, pro serioveho fika je to ideal, sama Jawa ho doporucuje do svych starych 2T stroju...ten Motul 510 je este o neco lepsi a s nim srovnatelny Shell Advance, pak uz ostatni jsou jen vyhozeny prachy a jsou spis ke skode nez k uzitku...cili Mogul TSF (mimo jine ma prisady proti kourivosti a bez prisad je TS) je proste dobra volba
Datum: 14. června 2009 19:08
 Landis,Mogul TSF je MINERÁL!!Už tu dost lidí psalo že je to polosintetika,ale je to minerál
Datum: 14. června 2009 18:45
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 TSF je polosintetika,takže zabranuje usazování karbonu. Když ho tam ted naleješ,tak ti to bude chvíli hodně kouřit,protože se ti bude vypalovat starý karbon. Shell SX 2T je dobrý olej, mineral a moc nekouří a maže celkem dost. Já sem přešel na Motul 510,taky polosintetika sice 220kč/l ,ale nestěžuju si. Do fichtla sem lil vždycy M2T
Datum: 14. června 2009 18:44
Jméno: CAnny
IP: uživatel1163
 S timhle olejem sem celkem spokojenej davam ho do mustanga A je OKK!!
Datum: 14. června 2009 18:41
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 TSF je polosintetika,takže zabranuje usazování karbonu. Když ho tam ted naleješ,tak ti to bude chvíli hodně kouřit,protože se ti bude vypalovat starý karbon. Shell SX 2T je dobrý olej, mineral a moc nekouří a maže celkem dost. Já sem přešel na Motul 510,taky polosintetika sice 220kč/l ,ale nestěžuju si. Do fichtla sem lil vždycy M2T
Datum: 14. června 2009 18:41
 TSF je do fichtla luxusní olej.Ale je bohužel dost drahej.Já sem ho lil na jaře do kejvačky,asi 2litry sem ho projel,ale kupoval sem ho za 200Kč/litr,takže sem si řekl to ne,to je moc drahý.A přešel sem na Shell Advance SX 2T,ten má stejný parametry jako TSF ale stojí 115Kč/litr.A Shell mi skoro vůbec nekouří,ani pod zátěží,TSF mi kouřilo,ale jen když sem tomu nakládal.
Datum: 14. června 2009 17:39
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 tak to je dobře ja sem tam lil Stihl M2T (1:50) a když jedu tak je za mnou mrak
Datum: 14. června 2009 17:27
 Do pionýra stačí,ale na věčí otáčky už to chce sinteiku!
Datum: 14. června 2009 17:22
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Já ho používám a vůbec to nečudí. Myslím že je pro vysokootáčkové motory, takže ho ber.
Datum: 14. června 2009 17:21
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 Zdravím draci...mam dotaz mam jawu 05 a jako technicak takovou tu platenou knizecku...chci se zeptat ted to renovuju a v ty knizce neni napsana barva.Je jedno jakou barvu udelam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 15:08
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 je uz uplne rozpadla no...ja jenom kdyby odesla uplne je to uz takovejh hadr
Datum: 14. června 2009 15:08
 no v novych typech technicaku je uz barva zapsana  ale nevim na co by si ho delal kdyz mas tuhle knizecku
Datum: 14. června 2009 15:04
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 Takze si udelam nakou barvu a kdybych casem delal novej technicak tak tam by uz tu barvu napsali?
Datum: 14. června 2009 14:31
 ano na barve tam nezalezi...
Datum: 14. června 2009 14:29
 zdarte kluci prosim vás jaké je čislo barvy oranžové na jawu 20 díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 19:36
 tak to sem mel hodne zkresleny predstavy o signalni cerveny...jinak na druhy generaci 21 je taky...takze bych to videl na oranzovou svetle zarovou RAL 2007? ale je to hodne priblizny...jakysi vzornik byl na jawa-50.cz
Datum: 14. června 2009 19:36
Datum: 14. června 2009 19:28
 je to signalni cervena ale cislo ani CSN ani RAL newim
Datum: 14. června 2009 19:09
 čau draci....prosím vás, potřebuju poradit...koupil jsem mustiše, a jak jsem ho zkoušel, jel bezproblémově.....tak jsem ho naložil do auta...pak strčil do garáže a další den jsem se chtěl projet, a on se rozjede ale pak začne vynechávat a kucká, ale jede a pak chípne....nevíte čím to může být??? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 18:27
 Jo a vyčisti si vejfuk
Datum: 14. června 2009 18:27
 díky za rady.....určitě zkusím
Datum: 14. června 2009 18:00
 Vyčisti karbec,nastav ho a skontroluj jestli ti teče benal z kohoutku!
Datum: 14. června 2009 17:27
Jméno: Tommy15jawa
IP: uživatel5829
 Podle mě ti tam nejde benzín, takže buď ucpanej kohoutek nebo špinavý trysky.
Datum: 14. června 2009 13:11
 cau lidi potreboval bych poradit mam pionyra 50 asi pred dvouma mesicama mi jezdil uplne na pohodu a pak mi chcipl a od te doby nechce jezdit a nevim co stim kdys to skousim naslapnout nejdeto ani kdyz se rozebehnu z kopce tak se chci zeptam mam na nem jeste starou elektroinstalaci tak jestly to je tim nebo motorem diky kdyz mi poradite cau cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 17:37
 Hlavně se jako první podívej na svíčku!Jestli nedává jiskru tak to nemůže jet!Jestli je suchá tak to samý!Jestli bude suchá tak skontroluj jestli ti teče benal z kohoutku nastav karbec vyčisti karbec.Skus sundat vzduchovej filtr jestli ho nemáš ucpanej.Jestli nedává jiskru tak skus jinou svíčku,pak vyšroubuj fajfku a skus dát kabel na 1mm k válci a skus jestli hodí jiskru,pak kdyžtak skontroluj kabeláž vyměn indučku kondenzátor,nastav předstih a odtrh podívej se jestli máš spínač ve správnej poloze,skus vyměnit kladívka cívky na zapalování.No a jestli tyhle věci sou ok,tak skus jestli to má kompresi.Pokud ne vyměn těsnení pod válcem a skontroluj jestli tě nefouká pod hlavou.Pak zkus vyměnit těsnení mezi karbecem a hrdlem sání,mezi válcem a hrdelm sání.Skus jestli ti to nenasává olej s převodovky mezi karterama,pak zkus jestli nejsou špatný gufera.Těch příčin může bejt plno musíš to odskoušet!
Datum: 14. června 2009 17:37
 Buď tam nejde proud nebo benzín. Začni tím že vyndáš a vyčistíš trysky, vyčistíš kanálky karburátoru, vyndáš víčko plovákové komory a profoukneš v něm ventil. Jehlu nastav na druhy zarez shora. Jinak zkus jestli svíčka hází jiskru, nebo ještě líp zkus jinou, novou. Jestli ani to nepojede, tak zkontroluj stav zapojení elekroinstalace, nebo vyměň indukční cívku, můžeš i kladívka...není na škodu nastavit předstih a odtrh.
Datum: 14. června 2009 12:53
 zdar hoši dotázek u kajvačky mi nesvítí kontrolka neutrálu nevíte čim to může bejt
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 12:51
 Špatnej kontakt v kontaktnici neutrálu (pod pravým víkem pod sekund.kolečkem),prasklá žárovka,přerušenej obvod
Datum: 14. června 2009 12:51
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdarec borci udělali jsme na pinckovi generálku motoru sehnali slušnou kliku dali nový gufera, spojka atd. Ale neudělali výbrus ale to by vadit nemělo. Složili naladili a když jedu tak dřív to šlo šlo na jedničku vytočit až na 25km/h a za dvojku 45km/h ale ted na každou rychlost o 5km/h míň a celkově se mi to zdá takový línější. Nevíte v čem bude chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 13:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 14. června 2009 13:11
 Ložiska si sednou, pokud jsou tam předepsané "C". Po vyjetí jedné nádrže ještě vypusť olej a zkontroluj obsah mechanických nečistot, popřípaě ho vyměň. Podle stylu jízdy se to uvolní za 300-500km. Pístní kroužky se zajíždějí stejně
Datum: 14. června 2009 12:45
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 zdar vim dělalo mi to taky nemáš zaběhnutý ložiska po 500km to pustí a bude lítat jako dřív možná i líp
Datum: 14. června 2009 12:35
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
 Cau chlapi. Mam na vás dotaz na úrovni! Nevíte někdo, čím by to mohlo být, když v rozmezí od středních do vyšších otáček je motor tupý? Při nízkých otáčkách táhne skvěle a při téměř maximálních taky. Předstih mám řízený procesorem, takže tam chyba určitě nebude. Moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 8:46
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Je zapotřebí zkušebně nastavit polohu jehly.Hlavně musí dobře držet segrovka v zářezu jehly.
Datum: 19. června 2009 8:46
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 podle rady ostatních co mě radili ted i mě - střední otáčky ti řídí jehla zkus si pohrát s ní
Datum: 14. června 2009 20:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 podle rady ostatních co mě radili ted i mě - střední otáčky ti řídí jehla zkus si pohrát s ní
Datum: 14. června 2009 20:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 podle rady ostatních co mě radili ted i mě - střední otáčky ti řídí jehla zkus si pohrát s ní
Datum: 14. června 2009 20:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 podle rady ostatních co mě radili ted i mě - střední otáčky ti řídí jehla zkus si pohrát s ní
Datum: 14. června 2009 20:40
 To máš moc chudou směs nebo bohatou směs,mě to dělá taky když jí mam chudou nebo moc bohatou!A nebo jestli máš náký ůpravy tak je možný že je máš blbě udělaný!
Datum: 14. června 2009 17:51
 Přiklonil bych se ke špatné konstrukci výfuku
Datum: 14. června 2009 12:55
 newim to takze zkusim jeden nazor jen tak nadhod - choda smes...obecne se pravi ze bohata smes je nejvice vyuzivana pri strednich otackach, pri nizkejch a vysokejch vadi, opak je pak chuda smes ktera je vhodna pro nizke a vysoke ovsem pri strednich to trochu pokulhava, je to jen malo pocititelne a u fika bych rekl ze to ani poznat nejde...cili prvni nazor je chuda smes  jinak jsou tu dalsi moznosti jako vyfuk, kanalky ve valci, priprava smesi v karbenatku, zatizeni atd atd...
Datum: 14. června 2009 12:36
 čau draci,,,,doufam že se moc nenaštvete za docela často omýlaný dotaz,,,,mužu se teď přihlasit do autoškoly na A1, když mi 16 bude v lednu ? Nekdo mi říkal že mužu pul roku před narozeninama, tak nevim, nebo jsem taky slyšel že ho udelat mužu, ale napíšou mi na řidičák platnost od.... . děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 13:58
 tak tak začít můžeš ale zkoušky až po narozeninách, je otázka jestli tě tam u vás někdo v lednu vyzkouší nebo budeš muset čekat se zkouškou do jara...
Datum: 14. června 2009 13:58
 zkousky nejdriv den po 16 narozkach, jinak se da zacit dokonce rok a pul (taky nejdriv), jde o to ale jestli te ucitel tak brzo prijme...
Datum: 14. června 2009 12:33
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 muzes tak ze v den zkousky ti uz musi byt 16
Datum: 14. června 2009 11:27
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 cus lidi prosim o radu, asi pred tydnem sem si na mustangu vymenil pistni krouzky protoze se mi zdalo ze to spatne tahne, od te doby sem najem cca 300 km, prvnik 100 sem to moc nehonil a od 100 km sem uz tomu trosku daval, do vcerejska vse bylo OK, a najednou z niceho nic se mi to zacalo pridirat, po 300 km by to melo byt zajete ne?? mazu si myslim dostatecne 1:25 a jeste trochu navic takze to bude tak 1:22-23, jinak on po rovince jede slusne kdyz tomu moc nedavam, ale jakmile pridam a dam plny knedlik tak po cca 200-300m se to zacne pridirat a ve 2 ani nemluvi to se natom ani neda jet, taktez do kopce chvilu tahne jako drak a pak se to zacne pridirat, do vetsiho stoupaku to udela aj na 2, a pritom driv sem to jezdil aj na 3, nove krozky mely zamek 0,2mm takze tak jak to ma byt. prosim o co nejrychlejsi odpovedi, predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 20:01
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 mě to delal zmetek předevčírem tak sem vyměnil svíčku a fajfku a vše je v poho dneska se mi ani z toho fichtla nechtelo dolu jak jezdi krasně.Zrovna mi tohle delal když sem vez kamarada sem se hezky ztrapnil protoze to nechtelo moc jet.a ted lítam na trojku ve dvou i do kopcu
Datum: 14. června 2009 20:01
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 jehla je na max zvedla, ale tryska je tam 68 pac se 72 to nema takovy odpich protoze uz je tam bohata smes, ale pro ujasneni tuto vec zavinuje chuda nebo bohata smes??
Datum: 14. června 2009 19:46
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 jehla je na max zvedla, ale tryska je tam 68 pac se 72 to nema takovy odpich protoze uz je tam bohata smes, ale pro ujasneni tuto vec zavinuje chuda nebo bohata smes??
Datum: 14. června 2009 19:33
 V případě sportovního filtru bych dal i hl. trysku min. 72, pokud máš 68, zkus posadit jehlu na třetí zářez shora.
Datum: 14. června 2009 19:29
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 predstihem to neni ten jsem posteloval a OK jak jizdou studeneho motoru tak mekkosti motoru tak startovanim (mam tam 1,8 - 2mm pred horni uvrati) , spis me ale zarazi ta bohatost smesi. Mam tam totiz sportovni filtr na ktery sem ale najel cca 1000 km bez jakych koliv problemů, proste to zacalo delat z niceho nic
Datum: 14. června 2009 14:13
 Seřiď předstih... Mně to taky dělalo. O malinko jsem ho zvědčil a jede jak má.
Datum: 14. června 2009 13:46
 Jestli jsou krožky správného rozměru, tak zkus nastavit bohatost směsi...Stává se to i expertům s přímým sáním a originální tryskou, mnohdy i přicpanou.
Datum: 14. června 2009 12:59
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no podle toho ze kdyz jedu a pridam tomu, nebo jedu do kopce (moror se logicky vic hreje) tak to po chvilce zacne brutalne zpomalovat jako kdybych brzdil, a podle citu jizdy poznam ze to brzdi motor, navic uz se mi pridirala 221 a chovalo se to uplne stejne akorad to delalo uz od zacatku a ne az po 300 km
Datum: 14. června 2009 12:13
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 a jak si poznal ze se to pridira?
Datum: 14. června 2009 11:46
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 a jak si poznal ze se to pridira?
Datum: 14. června 2009 11:45
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 cus hosi,chtel jsem spocitat vyfuk pomoci programu exhaust calculator a nevim jak zmerit uhel otoceni , který udělá klika mezi otevřením a uzavřením výfuku... (nasel jsem preklad,tudiz nevim jestli je to sparvne prelozeno,ale melo by byt... diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 17:05
 471761543 když tak napiš
Datum: 16. června 2009 17:05
 kulatým uhloměrem. meříš uhel otočení klikovky.
Datum: 16. června 2009 17:03
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Datum: 15. června 2009 16:33
 je to uhel otočení klikové hřídele. nevíš jak se měří uhly? nepoznáš 45, 90 atd???
Datum: 15. června 2009 15:48
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 jj,diky.A jak jsi to zmeril?
Datum: 14. června 2009 20:02
 jo tos psal ty  . néé to je náhoda. bere se uhel otočení kliky mezi otevřením a zavřením výfuku.
Datum: 14. června 2009 19:58
 kaldo,to jsi blbj ěpochopil. on se ptá na uhel otočení,který klika udělá mezi otevřením a uzavřením výfuku a ten je 145 stupňů. centimetry s tim nemají nic společné.
Datum: 14. června 2009 19:57
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Meril jsem vyfuk. kanal a ten ma cca 1,5cm +- byl to obic metrem nemohl jsem najit supleru.Takze to vychazi co delka vyfuk kanalu to stupne?Nebo je to nahoda?
Datum: 14. června 2009 16:13
 pokud si neryl do výfukáče tak je to asi 145 stupňů
Datum: 14. června 2009 11:06
Jméno: Lukas Bertone
IP: uživatel1723
 čau draci jakou má tak cenu válec který je vhodný na výbrus z čz 125/355?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 0:43
|



|