slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1737  1738  1739  1740  1741  1742  1743  1744  1745  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel2324    
Zdar draci dal jsem do své 21 nový píst i s kroužky valec je ok jeste jsou tam stopy po honovani ale jde o to ze mam na pist najeto 20KM a porad to jede huř nez predtim ma vetsi silu ale porad to neni ono jezdim zatim max na pul plynu tak se chci zeptat kdy to zacne ozivovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel6417    
ten fichtl musí jet za studena dobře a po chviličce by se to mělo zatahovat... moje zkušenosti se zajížděnim žádný extra šetření normálně zajíždim v terénu jen ten motor nepřetáčim. Ani nedávam víc oleje věnuju se mu pár dní každej den tak max hodinku a po 5 hodinách už na nějakej výbrus nekoukam a už mu dávam co pro to ten motor se většinou tváří dobře už tak po těch 3 hodinách ale tu chvilku ještě vydržim ho netrápit. Jediný co tak ho nedrž dlouho ve vysokých otáčkách
 
 
Datum: 17. června 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
nevim jestli mas ridicak a jezdis po cestach ale na toto je nejlepsi mit porad stejne konstantni otacky a rychlost, a tak do 100 km se ti vykon vrati ve vetsim, ale moc ho netoc do vysokch a zbytecne jej nezatezuj v nizkych otackach, kdy trpi snad vsechny mechanismy radsi zpomal a podrad
 
 
Datum: 14. června 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj chci se zeptat jestli se tu dá nakupovat velkoobchodně, tudíž o něco málo levněji. Všiml jsem si že při registraci se dá zadat IČO. Předem dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci nevíte proč my nechce chytnou pincek 21 ........mám tam 30 watový zapálko...............jinak mám karbec vyčištění benzín teče......háže to jiskru jak přes kabel tak přes svíčku ......kladívka se, čistil předstih tak 1,5-1,8mm a odtrh je 0,4mm jak má být...........a jinak to zkouším fůrt nastartovat a ono nic maximálně to jednou blaflo...............to bylo vše..............a nemohlo být tím jak je v zapalování ten šroub 7 a na něm napojený dráty......děkuju za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ten šroub,kterým je připevněno pohyblivé kladívko pomocí listové pružiny,musí být odizolován od úhelníkového nosníku pevného kontaktu.
 
 
Datum: 15. června 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nejdriv skus novou svicku pokud to nepomuze mohl by to bejt kondenzator muze hazet spatnou jiskru, a taky to muze byt guferem pod zapalovanim ´taky jsem se stim setkal chtel jsem se projet a desne to vynechavalo pak to zdechlo uplne sem tam to obcas blaflo a to bylo vse
 
 
Datum: 14. června 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic46      E-mail:      IP: uživatel5580    
zdar draci,chci se zeptat jak mam sundat magneto z klikovky na mustangovi aniz bych si musel kupovat nejakej stahovak?potom jestli mi muzete vypsat cisla vsech gufer na jawu 23 mustang?a jeste neco-narvu nejakym zpusobem predni vidlice z kejavcky na mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 6:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
no ja uz mam rozebranej motor a magneto s klikovkou mi zustalo na tom pravym karteru...
 
 
Datum: 15. června 2009 6:54
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
zablokujes necim nejlepe pist treba ze spoda misto vejfuku a pak zasroubujes do magneta 8 sroub a utahnes melo by upadnout samo ůpokud ne tak vem kladivo a rovne!!!!!!!!!!!!! bouchni do sroubu a pak zase repete porad nez to upadne musis nak podrzet magneto aby se netocilo dobre to de tak ze zablokukes neci pist treba ze spoda
 
 
Datum: 14. června 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
to magneto sundaš tak že tam budeš šroubovat 8ku šroub a tim se to vytahne
 
 
Datum: 14. června 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
sorry napsal sem spatny cislo ve jmene ;-) :-D
 
 
Datum: 14. června 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
prosim lidi poradte mi na prispevek o 15 prispevku niz od uzivatele nebo chceteli jmena 223, prosim specha to je to muj kazdodeni dopravni prostredek a ted je pokazeny :-( :-( :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jo a este dej si klidne mensi prectich u zajetyho je dory 1,4-1,6 u tohe nezajetyho bych dal to sami
 
 
Datum: 14. června 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nemysli si ze novy krouzky ve vyjetym valci zajedes po 300 km :-D me zacli sedat po 1000 km a sedli teprv po 1300 a uz mi to nzloby jja jsem daval predtim taky novy a nezajizdel jsem to a porovine to jelo klidne 70 a vic ale pak jsem nato doplatil zasrali se loziska v klikovy skrini prestal drzet volnobech nesel uz nastavit a zacala se brutalne prehrejvat prevodovka ani jsem nni nemohl udrzet ruku takze myslim ze mas tenhle problem proste si to este nazajel a navic jsi to po kur... mese to pak zaclo tak hrat ze se rozehrali gufera a zaclo to foukat a zdechloto , Tak nevim jestli nebudes muset dat znova novy krouzky a poradne to zajizdet mozna pujdou este zajet ty co tam mas, a Druhej problem me napada jestli nemas povolen y kolemo ale to asi ne
 
 
Datum: 14. června 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: Moulis2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar mám poblém vypadává mi 3 do neutrálu nevíte čím by to mohlo být odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nejspis je vyzvejkany kolecko budes muset pulit motor
 
 
Datum: 14. června 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
mel jsem stejnej problem a bylo to ohlodany kolecko toho tretiho prevodu.
 
 
Datum: 14. června 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: deny      IP: uživatel525    
zdar,mam problem kdyz fichtla roztlacim tak chvilku jede tak 150 metru ale pak zdechne i kdyz uz chytne a turuju ho na stojanu aby nezdechl tak stejne chcipne...karburator sem cistil,je mozne ze se mi seka ventil v plovakovce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jo jeto mozny ze to dela v plovakovce
 
 
Datum: 14. června 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Tulda      IP: uživatel2418    
Ahoj, co by se stalo kdybych jel na mustangovi kterej má normálně platnou technickou a mě bych tam motor z dirtbike 125?a zastavili mě policajti?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: rpt      IP: uživatel3719    
pokaď by zastavili nevyšel by jsi soho bez problemů....určitě zastavili!
 
 
Datum: 14. června 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel6388    
Zdarec chlapi potřebuju poradit chci na mé jawě 21 nahnat ňákýma úpravama abych mel maximalku tak na těch 90 +- 100 km/h můžete poradit ? a nechi dělat převrtání na 60 ccm a takhle pac bych to nerad zajížděl poraďte co udělat díky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Teď jsem dodělal upravu na motoru.Trvalo mi to 14 dní a jede po rovině 90km.točí 12000ot/min a trnu kdy to uletí.Na denní cestovní ježdění to není.Mám to na jeden závod.Náklady 2500kč a 14dní života s docela solidní dílnou.Takže držím palce.Na netu je opravdu dost výkresů s ůpravami.
 
 
Datum: 18. června 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Shell to docela slušně vystihl...........................
 
 
Datum: 14. června 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: shell2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim ze muze, ale psani toho clanku by mu zabralo mesic vkuse a bez vzdelani, stroju, zrucnosti a penez to tak vyladit nejde. Mozna ti to napise jednoduse a z toho se moc nedovis. Jinak po internetu koluji dobove upravy jawa50 i dnesni nakresy na upravu motoru...Pokud ti to prijde slozite, tak ver tomu, ze frikulin to ma jeste slozitejzi:-D
 
 
Datum: 14. června 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel6388    
FRIKULIN: a co mas za upravy na svem stroji ?? muzes popsat ??
 
 
Datum: 14. června 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každej fichtl kterej jede přez 100 tak je podle mě hoooodně hooodně dobrej. Samozřejmě na závodech nás je už docela dost....! Já mám osobní maximálku 108.
 
 
Datum: 14. června 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Když se takhle ptáš tak je jasný,že o tom nic nevíš.Takže pokud chceš jezdit 90-100km/h tak si kup jinou motorku.Dostat z fichtla takovou rychlost chce dost znalostí ,dílenského vybavení (soustruh,frézka,atd.),dost peněz a času.Je to hlavně o počítání a zkoušení.Takže si něco spočítáš,vyrobíš a zkusíš,a buď se to povede nebo se to rozlítne.
 
 
Datum: 14. června 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Docela si věříš 90 až 100.No jako udělej si ůplně jinej vejfuk nebo uprav hikone,pokud chceš 2kanál tak uprav ůjly kanálu sniž hlavu dej vějířovou hlavu,podkovu,jednokroužek píst a určitě jinej karbec!Nebo nejejdnoduší bude jestli s tim nemáš skušenosti si to nechat udělat!:-DJinak co vim tak rychlosti něco málo přes 100 dosahuj fíky tich který maj třeba 3roky skušenosti a udělaly už třeba 10motorů.No nevim jestli to zvládneš ale držim ti palce!:-)
 
 
Datum: 14. června 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,nevíte kdy se někdy ted v létě jede nákej závod motokrosů ČZ(plzenskej a nebo jihočeskej kraj)?Nebo neznáte nákou stránku kde sou tyhle závody napsaný? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
má niekto skusenosti stim olejem http://www.esmo-oil.ru/images/catalogue/big/105026.jpg jak to treba davat do fichtla??? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
doporucuju pouzivat spis tenhle olej http://www.olejshop.cz/motocyklove-oleje/p/castrol-2t-1-litr uz mam snim najeto 1400 km bez problemu davam ho 1:50 jenze mam jehlovy lozisko na pistnim cepu a mam novy krouzky skoro vubec to nekouri vykon je oneco vetsi vic to toci a kope davam za 3. v 60 km/h mam pionyra a skoro vubec mi to nezere benzin porad to tetka honim a vejdu se do 3 L delsi cety tak za 2,2 L jenze kdyz zmenis s M2T na lepsi olej tak ryskujes ze se to zadre protoze prej se rospustej usazeniny z valce a ty to zadrou rikali mi to lidi ktery tomu rozumej ale ja jsem dal pouze novej pist a krouzky a nemam stim problem
 
 
Datum: 14. června 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Dusde ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar fichltlaři. Co říkáte na motorový olej MOGUL TSF api tc? Je dobrý do pionýra, babetty atd. ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: mustang93 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ano je dobrý já na něj jezdím skoro pořád
 
 
Datum: 18. června 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
tak se omlouvám,protože na TSF sem nejzdil a bylo mi řečeno,že je to polosintetika. A od doby co jezdim na Motul 510 utírám karbon z pístů a výfuků hadrem. Jinak Motul 510 a Shell Advance SX2 bych vůbec nesrovnával, Motul je prostě lepší :-) . Ale do fíka je to jedno,tam bych volil něco levnějšího :-)
 
 
Datum: 15. června 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
landis je trosku mimo ale jinak se trefil do nekterych veci...asi tak - karobn nerozpousti ale zanasi s nim, je pry tvrdsi karbon nez z M2T, pravda ze se lip spaluje a nenadela ho tolik ale ten problem s nim dycky bude, jinak je to opravdu mineral...ze svy vlastni zkusenosti ho ale beru jako vybornej oil, hlavni je ze maze a vcelku dobre, kouri jen gdyz zavres pri nakopnutym motoru kohoutek a gdyz je studenej (to ani znat skoro neni pokud mas sestelovanej karbec tak prakticky vubec), nez se vypali laufy a zahreje se na provozni teplotu, zadny kapani nespalenyho oleje z laufu...proste je dobrej, myslim si ze cenove ta kvalita odpovida, pro serioveho fika je to ideal, sama Jawa ho doporucuje do svych starych 2T stroju...ten Motul 510 je este o neco lepsi a s nim srovnatelny Shell Advance, pak uz ostatni jsou jen vyhozeny prachy a jsou spis ke skode nez k uzitku...cili Mogul TSF (mimo jine ma prisady proti kourivosti a bez prisad je TS) je proste dobra volba:-)
 
 
Datum: 14. června 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Landis,Mogul TSF je MINERÁL!!Už tu dost lidí psalo že je to polosintetika,ale je to minerál
 
 
Datum: 14. června 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
TSF je polosintetika,takže zabranuje usazování karbonu. Když ho tam ted naleješ,tak ti to bude chvíli hodně kouřit,protože se ti bude vypalovat starý karbon. Shell SX 2T je dobrý olej, mineral a moc nekouří a maže celkem dost. Já sem přešel na Motul 510,taky polosintetika sice 220kč/l ,ale nestěžuju si. Do fichtla sem lil vždycy M2T :-D
 
 
Datum: 14. června 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: CAnny      IP: uživatel1163    
S timhle olejem sem celkem spokojenej davam ho do mustanga A je OKK!!
 
 
Datum: 14. června 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
TSF je polosintetika,takže zabranuje usazování karbonu. Když ho tam ted naleješ,tak ti to bude chvíli hodně kouřit,protože se ti bude vypalovat starý karbon. Shell SX 2T je dobrý olej, mineral a moc nekouří a maže celkem dost. Já sem přešel na Motul 510,taky polosintetika sice 220kč/l ,ale nestěžuju si. Do fichtla sem lil vždycy M2T :-D
 
 
Datum: 14. června 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
TSF je do fichtla luxusní olej.Ale je bohužel dost drahej.Já sem ho lil na jaře do kejvačky,asi 2litry sem ho projel,ale kupoval sem ho za 200Kč/litr,takže sem si řekl to ne,to je moc drahý.A přešel sem na Shell Advance SX 2T,ten má stejný parametry jako TSF ale stojí 115Kč/litr.A Shell mi skoro vůbec nekouří,ani pod zátěží,TSF mi kouřilo,ale jen když sem tomu nakládal.
 
 
Datum: 14. června 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
tak to je dobře ja sem tam lil Stihl M2T (1:50) a když jedu tak je za mnou mrak:-D
 
 
Datum: 14. června 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do pionýra stačí,ale na věčí otáčky už to chce sinteiku!
 
 
Datum: 14. června 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: lal      IP: uživatel2324    
Já ho používám a vůbec to nečudí. Myslím že je pro vysokootáčkové motory, takže ho ber.
 
 
Datum: 14. června 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
Zdravím draci...mam dotaz mam jawu 05 a jako technicak takovou tu platenou knizecku...chci se zeptat ted to renovuju a v ty knizce neni napsana barva.Je jedno jakou barvu udelam? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
je uz uplne rozpadla no...ja jenom kdyby odesla uplne je to uz takovejh hadr
 
 
Datum: 14. června 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no v novych typech technicaku je uz barva zapsana:-)ale nevim na co by si ho delal kdyz mas tuhle knizecku:-)
 
 
Datum: 14. června 2009 15:04
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
Takze si udelam nakou barvu a kdybych casem delal novej technicak tak tam by uz tu barvu napsali?
 
 
Datum: 14. června 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano na barve tam nezalezi...
 
 
Datum: 14. června 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: asterix125 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarte kluci prosim vás jaké je čislo barvy oranžové na jawu 20 díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to sem mel hodne zkresleny predstavy o signalni cerveny...jinak na druhy generaci 21 je taky...takze bych to videl na oranzovou svetle zarovou RAL 2007? ale je to hodne priblizny...jakysi vzornik byl na jawa-50.cz
 
 
Datum: 14. června 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že to signální červená není... jeli to stejná oranžová co je na 23-kách http://www.ral.cz/ral.php?akce=vzornik-barev&idsekce=8&idvyrobek=46
 
 
Datum: 14. června 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to signalni cervena ale cislo ani CSN ani RAL newim
 
 
Datum: 14. června 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci....prosím vás, potřebuju poradit...koupil jsem mustiše, a jak jsem ho zkoušel, jel bezproblémově.....tak jsem ho naložil do auta...pak strčil do garáže a další den jsem se chtěl projet, a on se rozjede ale pak začne vynechávat a kucká, ale jede a pak chípne....nevíte čím to může být??? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: Thompson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a vyčisti si vejfuk
 
 
Datum: 14. června 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
díky za rady.....určitě zkusím :-)
 
 
Datum: 14. června 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčisti karbec,nastav ho a skontroluj jestli ti teče benal z kohoutku!
 
 
Datum: 14. června 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: Tommy15jawa      IP: uživatel5829    
Podle mě ti tam nejde benzín, takže buď ucpanej kohoutek nebo špinavý trysky.
 
 
Datum: 14. června 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: meister      E-mail:      IP: uživatel6390    
cau lidi potreboval bych poradit mam pionyra 50 asi pred dvouma mesicama mi jezdil uplne na pohodu a pak mi chcipl a od te doby nechce jezdit a nevim co stim kdys to skousim naslapnout nejdeto ani kdyz se rozebehnu z kopce tak se chci zeptam mam na nem jeste starou elektroinstalaci tak jestly to je tim nebo motorem diky kdyz mi poradite cau cau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně se jako první podívej na svíčku!Jestli nedává jiskru tak to nemůže jet!Jestli je suchá tak to samý!Jestli bude suchá tak skontroluj jestli ti teče benal z kohoutku nastav karbec vyčisti karbec.Skus sundat vzduchovej filtr jestli ho nemáš ucpanej.Jestli nedává jiskru tak skus jinou svíčku,pak vyšroubuj fajfku a skus dát kabel na 1mm k válci a skus jestli hodí jiskru,pak kdyžtak skontroluj kabeláž vyměn indučku kondenzátor,nastav předstih a odtrh podívej se jestli máš spínač ve správnej poloze,skus vyměnit kladívka cívky na zapalování.No a jestli tyhle věci sou ok,tak skus jestli to má kompresi.Pokud ne vyměn těsnení pod válcem a skontroluj jestli tě nefouká pod hlavou.Pak zkus vyměnit těsnení mezi karbecem a hrdlem sání,mezi válcem a hrdelm sání.Skus jestli ti to nenasává olej s převodovky mezi karterama,pak zkus jestli nejsou špatný gufera.Těch příčin může bejt plno musíš to odskoušet!
 
 
Datum: 14. června 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: shell2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Buď tam nejde proud nebo benzín. Začni tím že vyndáš a vyčistíš trysky, vyčistíš kanálky karburátoru, vyndáš víčko plovákové komory a profoukneš v něm ventil. Jehlu nastav na druhy zarez shora. Jinak zkus jestli svíčka hází jiskru, nebo ještě líp zkus jinou, novou. Jestli ani to nepojede, tak zkontroluj stav zapojení elekroinstalace, nebo vyměň indukční cívku, můžeš i kladívka...není na škodu nastavit předstih a odtrh.
 
 
Datum: 14. června 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: benda      E-mail:      IP: uživatel1811    
zdar hoši dotázek u kajvačky mi nesvítí kontrolka neutrálu nevíte čim to může bejt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Špatnej kontakt v kontaktnici neutrálu (pod pravým víkem pod sekund.kolečkem),prasklá žárovka,přerušenej obvod
 
 
Datum: 14. června 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Zdarec borci udělali jsme na pinckovi generálku motoru sehnali slušnou kliku dali nový gufera, spojka atd. Ale neudělali výbrus ale to by vadit nemělo. Složili naladili a když jedu tak dřív to šlo šlo na jedničku vytočit až na 25km/h a za dvojku 45km/h ale ted na každou rychlost o 5km/h míň a celkově se mi to zdá takový línější. Nevíte v čem bude chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čaves kluci já mám taky motor po go kromě výbrusu ten jsem nedělal jelikož to byl pionýr na polnačku v motoru je skoro všecko nové tak jsem taky zvědavý jak to pojede...počítám s tím že ze začátku to bude rádo když se to rozjede ale doufám že až ho zajedu takže bude lítat líp než předtím protože ty ložiska co tam byli tak měli hodně dost a klikovka se hýbala do stran :-D:-D
 
 
Datum: 14. června 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: shell2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ložiska si sednou, pokud jsou tam předepsané "C". Po vyjetí jedné nádrže ještě vypusť olej a zkontroluj obsah mechanických nečistot, popřípaě ho vyměň. Podle stylu jízdy se to uvolní za 300-500km. Pístní kroužky se zajíždějí stejně
 
 
Datum: 14. června 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: benda      IP: uživatel1811    
zdar vim dělalo mi to taky nemáš zaběhnutý ložiska po 500km to pustí a bude lítat jako dřív možná i líp
 
 
Datum: 14. června 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
Cau chlapi. Mam na vás dotaz na úrovni! Nevíte někdo, čím by to mohlo být, když v rozmezí od středních do vyšších otáček je motor tupý? Při nízkých otáčkách táhne skvěle a při téměř maximálních taky. Předstih mám řízený procesorem, takže tam chyba určitě nebude. Moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 8:46
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Je zapotřebí zkušebně nastavit polohu jehly.Hlavně musí dobře držet segrovka v zářezu jehly.
 
 
Datum: 19. června 2009 8:46
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
podle rady ostatních co mě radili ted i mě - střední otáčky ti řídí jehla zkus si pohrát s ní
 
 
Datum: 14. června 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
podle rady ostatních co mě radili ted i mě - střední otáčky ti řídí jehla zkus si pohrát s ní
 
 
Datum: 14. června 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
podle rady ostatních co mě radili ted i mě - střední otáčky ti řídí jehla zkus si pohrát s ní
 
 
Datum: 14. června 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
podle rady ostatních co mě radili ted i mě - střední otáčky ti řídí jehla zkus si pohrát s ní
 
 
Datum: 14. června 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To máš moc chudou směs nebo bohatou směs,mě to dělá taky když jí mam chudou nebo moc bohatou!A nebo jestli máš náký ůpravy tak je možný že je máš blbě udělaný!:-)
 
 
Datum: 14. června 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: shell2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Přiklonil bych se ke špatné konstrukci výfuku
 
 
Datum: 14. června 2009 12:55
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
newim to takze zkusim jeden nazor jen tak nadhod - choda smes...obecne se pravi ze bohata smes je nejvice vyuzivana pri strednich otackach, pri nizkejch a vysokejch vadi, opak je pak chuda smes ktera je vhodna pro nizke a vysoke ovsem pri strednich to trochu pokulhava, je to jen malo pocititelne a u fika bych rekl ze to ani poznat nejde...cili prvni nazor je chuda smes:-) jinak jsou tu dalsi moznosti jako vyfuk, kanalky ve valci, priprava smesi v karbenatku, zatizeni atd atd...
 
 
Datum: 14. června 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci,,,,doufam že se moc nenaštvete za docela často omýlaný dotaz,,,,mužu se teď přihlasit do autoškoly na A1, když mi 16 bude v lednu ? Nekdo mi říkal že mužu pul roku před narozeninama, tak nevim, nebo jsem taky slyšel že ho udelat mužu, ale napíšou mi na řidičák platnost od.... . děkuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel3028    
tak tak začít můžeš ale zkoušky až po narozeninách, je otázka jestli tě tam u vás někdo v lednu vyzkouší nebo budeš muset čekat se zkouškou do jara...
 
 
Datum: 14. června 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkousky nejdriv den po 16 narozkach, jinak se da zacit dokonce rok a pul (taky nejdriv), jde o to ale jestli te ucitel tak brzo prijme...
 
 
Datum: 14. června 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
muzes tak ze v den zkousky ti uz musi byt 16
 
 
Datum: 14. června 2009 11:27
 
<  1737  1738  1739  1740  1741  1742  1743  1744  1745  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.06.2025 8:21:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu