Jméno: IIo
IP: uživatel7844
 Dobrý den prosím vás jak poznám špatnou lamelu?Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 13:21
Jméno: Standa
IP: uživatel8193
 Ja jezdil lamely až na kov......dokud tam furt jdou podlozky pod segrovku,a jde to zamacknout a dat segrovku,tak je nevyměnuju......kdyz uz sou tam 2 podlozky pod segrovkou a 2 perovky pod pruzinou,tak je to na vyhozeni......nesmis se toho bát......jen škoda že u parezů to takle nejde
Datum: 12. prosince 2009 13:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já měl jednou spojku tak dorasovanou že to ani nešlo nastartovat protože se to klouzalo ale když už se vám to povedlo nastartovat tak to jelo normálně..potom jsem jí sundal a ty zuby na lamelách byly fialový jak se pálili o sebe
Datum: 12. prosince 2009 13:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Když seřizuješ spojku, tak buďto prokluzuje, nebo při zařazení to strašně zachrčí převody. Dělalo mi to samé, výměna spojky a nic takového se nejděje!
Datum: 12. prosince 2009 8:17
 tak ta už byla sjetá fakt na železo xD
Datum: 11. prosince 2009 21:33
 Já měl jednou spojku, kde byl korek ve stejné rovině jak lamely.
Datum: 11. prosince 2009 21:33
 korek na ní má mít myslím 0.5 mm.jak má už 0.2 je špatná
Datum: 11. prosince 2009 21:32
|



|