slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1433  1434  1435  1436  1437  1438  1439  1440  1441  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
potřebuju radu pionýr 05 rok výroby 1963 mi moc nechce jet na trojku , na jedničku v pohodě,na dvojku taky ale trojka jde okamžitě z otaček dolu a musim přehodit na dvojku jako kdyby se to dusilo jinak s tim probleém neni výfuk mam vypalený,startuje na 1 nakopnutí tak nevim co s tym je? jeden kamoš i říkal že pry je to špatně zpřevodovane že s tim nic nenadělam od výrobce tak nevim no díky za odpovědi! a předstih a odtrh v pořádku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: Patrik Heczko      E-mail:      IP: uživatel6963    
je si si vypucoval motor a nic tak potom mas tam vybrus?jestli jo tak mas ho poradne zajety?mrkni na to
 
 
Datum: 21. prosince 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: Patrik Heczko      E-mail:      IP: uživatel6963    
Zdar znam ten tvuj duvod se ti ani nedivim ze ti nejede trojka jak muzes prosimte s trojky prehodit na dvojku snad podradit na dvojku ne.Tak fichtla rozeber motor vsechno vypucuj ho totalne poskladej a bez to skusit no problemo rozhodne tim nic nezkazis tak zdar. P.S.totalne ho vylesti do srubka rozeber a potom poskladej .
 
 
Datum: 21. prosince 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
všechno v pohodě motor v pohodě jsemho měl puleny
 
 
Datum: 13. prosince 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trojka moc netahne to je jasny ale vytocit by to melo, 12zubym koleckem to nevyresis ja mam 13 na 555 a jede to fajnove, 12 ti to hrozne zpomali, ne jenom maximalni rychlost ale celkove kdyz jedes na dvojku je to pomalejsi. zkousel jsem 12 sekundaro ale nema to zadnej pozitivni ucinek ani ve dvou to netahne lip. takze to bude nejspis motorem (ikdyz je novej treba je tam neco zkurvenyho)nebo treba brzdicima brzdama atd.
 
 
Datum: 13. prosince 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ještě jedna orázka:nemáš měkký kola?a nebo jestli ten motor nemáš třeba přidřenej ...
 
 
Datum: 13. prosince 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
měls prvdu je to 13 zube tak ja kupim 12 zube ale nivim jestli to pomuže
 
 
Datum: 13. prosince 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
tak ja to zpočitam a řeknu ti potom
 
 
Datum: 13. prosince 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Tady máš jeden popis, snad to pochopíš: Výměna sekundárního řetězového (menšího) kolečka Na výměně malého řetězového kolečka není nic složitého. Odmontujeme pravý kryt motoru, odehneme podložku která zajišťuje matici, povolíme matici a kolečko sundáme. Při této příležitosti prostor očistíme štětečkem namočeným v benzínu a vytřeme hadrem. Je-li gufero (gumové těsnění hřídele) pod řetězovým kolečkem viditelně poškozeno nebo jestli tudy značně vytéká olej z převodovky, tak gufero vyměníme (viz článek o výměně gufer: zde). Nasadíme nové řetězové kolečko. Zajišťovací plíšek buď vyrovnáme, nebo lépe koupíme nový. Nasadíme matici a dotáhneme. Zajišťovací plíšek přihneme k hraně matice (stačí k jedné).
 
 
Datum: 13. prosince 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Jak máš řetěz co jde na rozetu tak z motoru je jedno takové kolečko. Na něj se napojuje sekundární řetěz, který pak roztáčí zadní kolo přes rozetu. A Právě zálěží na velikosti toho kolečka co je u motoru. Na tyto motory se běžně nechají sehnat od velikosti 11 zubů (převod do síly, ale pojede ti to pomalu), 12 zub kompromis síla/rychlost (asi nejlepší volba) a 13 zub velká rychlost malá síla. A podle mě tam máš ten 13 zub. Proto ti to tak nemusí jet! Sundej to kolečko, spočítej počet zubů. Čím míň zubů tím větší síla ale menší rychlost. http://www.motokramek.cz/retezove-kolecko-11-pio/ http://www.motokramek.cz/retezove-kolecko-12-pio/ http://www.motokramek.cz/retezove-kolecko-13-pio/
 
 
Datum: 13. prosince 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
kde to najtu tam jk je v motoře ten malý řetěz jak to pohaní???tak o ozubené kolečko???
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
ale ten motor jwetam novy
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:56
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Cau brácha má 05 r.v. 1965 a měl ten samý problém... vyřešilo to GO motoru, prohození koleček, a zkrácení převodu. Koukni se, pokud to máš 13 zub jako sekundární řetězový kolo, tak tam dej 12 zub. Líp to bude tahat a rychlost se ti tak cca 5 km sníží! Oni si 05 vyráběli i se seriově 13 zubem!
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
dvojka taky jako by šla hned po přehozeni z otaček ale potom se rozjede
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:26
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
neměl ten motor je z mototechny řikam najete 5000km a vubec nic neměl rozpulene
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neměl jsi rozdpůlený motor? mohlo se stát že jsi zamenil dvojkové kolečka místo 20/18 si dal 18/20 tím pádem je 1, 2 blízko a 2, 3 je velká díra.
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
tam je pry novy motor na jete zhruba 5000km
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:18
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak rekni kamaradovi ze to je blbost porotze jestli ti to pred tim jelo normalne tak se mi to nejak nezda ale jestli to jede uz od roku 63 takhle tak to je mozne
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar lidi .... hele je lepsi tadyta hlava http://www.aukro.cz/item848169658_hlava_valce_jawa_pionyr_mustang.html nebo http://www.aukro.cz/item849510618_hlava_valce_jawa_555.html ja mam doma dve na mustanga ale jedna ma takovou tu drazku a jedna vypada uplne stejne jako u 555 newite co je lepsi treba pro tu spalovací místnous atd ... ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hvezdicova hlava ma rotacni spalovak coz je nejvetsí plus kompresy si udelas podle valce jakou potrebujes to je na soustruznikoj jk to udela chlazeni je druha vec
 
 
Datum: 13. prosince 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: Hans      IP: uživatel6910    
Pokud máš mustnga tak je lepší hlava originál, na 555 hlava má i menší žebra a má to i menší kompresi a menší i výkon.......
 
 
Datum: 13. prosince 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: Hans      IP: uživatel6910    
Pokud máš mustnga tak je lepší hlava originál, na 555 hlava má i menší žebra a má to i menší kompresi a menší i výkon.......
 
 
Datum: 13. prosince 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hvezdicova hlava lip chladi-ma jiny proudeni vzduchu kvuli delsim zebrum,ma jiny spalovak a je rovnou snizena..
 
 
Datum: 13. prosince 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prdlacky argo, hvezdicova hlava neni okrasna hlava ale lip chladi!
 
 
Datum: 13. prosince 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:30
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
to je spiše okrasná hlava do upavovaných fichtlu
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:25
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ja jenom myslel jak je ta hvezdicová hlava ... tak ta to ma taky skoro tejny ... ale asi ne co ? :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
ale na rychlosti to nepřida
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sou 3 typy hlav..kulata - pařez..pak 05,20,21,23 maj stejnou hlavu kdyz se na ni kouknete,ale 20,21,23 maj ten schudek.
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja taky
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
ale ja mam 05 a tvar mam jak 20,21 ale je to bezschodku
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok takze lepsi ze schudkem díky ... vsem :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
neni
 
 
Datum: 13. prosince 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takze kvuli kompresi je lepsí s tim schudkem jo ? a ta kulatá není to lepsi pro rychlost ?
 
 
Datum: 13. prosince 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
ja mam na 05 bez schodku no
 
 
Datum: 13. prosince 2009 9:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tím schodkem ve spalováku je 20,21,23.bez schodku je 05 a ta kulatá je 550,555.nejlepší kvůli kompresi je samozřejmě 20,21,23
 
 
Datum: 13. prosince 2009 9:55
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze zadu ...
 
 
Datum: 13. prosince 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: Karak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zar draci mam otasku ktera vizaduje odpoved menil sem na motoru z mustangu nakopavaci segment a nwm kolikrat se ta pruzina ma spravne otocit aby to fungovalo pls odepiste odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel8191    
jen jednou otočit - napružit
 
 
Datum: 13. prosince 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel8205    
hosi pls jaky ten hikone vyfuk je nejlepsi na namontovani 12209 nebo jaky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 8:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Kazdej se musi upravovat
 
 
Datum: 13. prosince 2009 8:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamos si kupoval to 12209,uriznul to koleno a napasoval to s kolenem z fichtla a ja mu to pak zamaznul keramickou pastou na vejfuky..jediny co je na tom vejfuku nedomysleny je ten lak-kdyz se vejfuk zahreje tak ten lak se roztece a nachyta se na nej prach.. prsote jakmile zahrejes vejfuk tak z laku je lepidlo.ale to se da umejt snad benzinem :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2009 23:40
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono je to snad jedno u každýho myslím budeš muset upravit ten držák ale kup si 12210
 
 
Datum: 12. prosince 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevite kde bych sehnal 10tisic na motorku chtelo by to najit penezenku:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Musíš makat až zčernáš!!!
 
 
Datum: 13. prosince 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
takove pičoviny si di psat někde jinde a ne na fichtly
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: kubas      IP: uživatel3032    
tahni makat.
 
 
Datum: 13. prosince 2009 8:22
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chceš jezdit??? :-) Vydělej si na to:-) ;-)...
 
 
Datum: 13. prosince 2009 1:05
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je inteligent :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
běž před konzum s prázdným kloboukem a doufej že se najde někdo kdo ti nějakej ten groš dá :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co si je normálně vydělat?
 
 
Datum: 12. prosince 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: dagin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus Draci máte někdo zkušenosti s RICINOVÝM olejem? ůdajně by měl výrazně mazat líp než normální motorový olej a tím by měl přidat i na výkonu a rychlost motoru. dík za odpovědi =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 9:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8288    
Dnes se dostane koupit už vmíchanej v oleji je to v oleji Agip RACING
 
 
Datum: 23. prosince 2009 9:18
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel8166    
rycin se použival kdysi v plochodrážních strojích,dnes už asi nikde,jen pár bláznu to jezdí co si myslí jak nemaji dobrý olej,ale zasírá to motor jak prase,takže na nic.V dnešní doně máš spoustů lepších olejů
 
 
Datum: 19. prosince 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel8209    
Ricinový olej se používal do závodních strojů někdy před 30 lety. Přidával se do mixu jako aditivum, tak náprstek na nádrž. Má tu výhodu, že hoří až při vysokých teplotách, takže ve válci nehoří a maže. A má tu nevýhodu, že ve válci neshoří a zanáší kanály, kroužky.... V současných kvalitních olejích jsou podobná, lepší, syntetická aditiva už obsažena. Já ho vždycky kupoval v lékárně. Rychlost zvyšuje pouze při požití-je to totiž projímadlo.
 
 
Datum: 13. prosince 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Kámoš lil ricin v poměru s TSF 1:1 a to vše do benzínu 1:40.... prej simson lítal jak hovado, ale jednou jel a najednou jako by se to zadíralo.... Nějak to dojel sundal válec a na kroužkách byl jakoby gumový povlak.... musel vyměnit kroužky a přestak tam lejt ricin a bylo to zase ok!
 
 
Datum: 13. prosince 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ricin líp nemaze ale líp tesní proto to "jede líp" ale musi se to přidávat do normálního oleje jinak to zadřeš, jinak při dnešní kvalitě olejů to nemá cenu přidáním ricinu ho akorát znehodnotís
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: dagin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík =D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 0:23
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím jak bych ti to vysvětlil, asi tak že ten olej obsahuje ricin :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to je?:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já na nej jezdím a ředím ho s naturálem a pěkně to voní :-) no a taky to pěkně jede ale jinak dřív sem jezdil na M2t a speciál a je to skoro to samý ale ten ricin bude lepší
 
 
Datum: 12. prosince 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: Grik      IP: uživatel692    
Jo tak o tom sem slysel od strejdy nwm jak to tam presne je ale melo by to pridat neco malo ale prej se to mnrte zasere takze ho budes muset castejc cistit
 
 
Datum: 12. prosince 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
12.12.2009 chotusice odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 11:07
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
ahááá :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2009 11:07
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u Caslavi, ne to je burza :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
kde to je ty chotusice ? tam se něco taky jezdí ??
 
 
Datum: 12. prosince 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pocasi nastesti vydrezelo furt se to honilo ale nakonec dobry , ach ty ceny :-D je to cim dal tim horsi
 
 
Datum: 12. prosince 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau chtěl bych se zeptat kdo máte jawu 05 rv. 1965 tak jestli taky máte v zadním plechu pod sedačkou takovej kastlik,a kdyžtak ještě nosič se zámkem na sedačku.dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
ale stejně si myslím že se takovejch pár kusu s tím kastlíkem vyrobilo ale nwm
 
 
Datum: 12. prosince 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no někdy vám to nafotím
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nevím ale vypadá to jako origo.jeden pán říkal že to tam pionýři měli,tak mě zajímá jestli se to vubec vyrábělo ale já sem tak i dalších pár viděl ale moc takových neni
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jestli ze to tam nekdo udelal uz driv,a ne nekdo pred rokem,tak bych to tam klidne nechal,ma to taky svoji historii...dobova uprava :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten kastlik v zadnim plechu jsem jednou videl v clanku svet motoru jako "kustomizace", domaci uprava, jako kastlik na naradi...nosic asi taky bude vysledek kutila.
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Brácha má 05 r.v. 1965, ale žádnou takvou věc tam nemá!
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,kde bych mohl koupit new spojku (jen tu lamelu) ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše kolega podemnou,v každej mototechně.kupoval jsem je a jedna mě vyšla asi na 99 Kč
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
bud tady na fichtlkrámku (ale ten je zavřenej)ale jinak v každé mototechně tu musí mít
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: Rox100      IP: uživatel8202    
Zdar , mám dotaz ohledně čísla motoru na třindě 634. Před nedávnem jsem koupil 634 r.v.81 a co mě zarazilo je číslo motoru. Je na měm vyraženo 631... číslo souhlasí i s číslem na štítku rámu. Otázka tedy je jestli se na 634 značil motor předčíslím 631 a nebo by tam mělo být jak bych čekal 634 a ten můj je nějakej hybrid.. Díky za zkušenosti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel3408    
Zdar, nemáte někdo prosím tabulky podle kterejch by se dalo rozluštit číslo rámu? Potřeboval bych zjistit údaje z rámu abych podle toho mohl udělat štítek kterej bohužel chybí (jedná se o jawu 150/352).. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: nudim      IP: uživatel1506    
cau skusil jste nekdo predelat pionyra na vodou chlazenyho?? prej to jede v kopcich suprove tak nadtim premejslim ze to udelam, ale chci to tak abych nemusel zasahnout do pionyra proste kolem valce prilepit nakou tenkou trubku a nekde pod svetlo dat chladic to by snad slo ne?? a nevyhodej me na technicky?? co popripade musim udelat aby me to proslo?? bez nakyho podplacení? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 11:17
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kombinovanym chlazenim myslim to, ze ti bude chladit vzduchem i kapalinou a a vypadalo by to mizerne stejne by ti ten vzduch maximalne dochlazoval a poradne nechladil budto bych udelal ciste kapalinovy, nebo ciste vzduchovy chlazeni
 
 
Datum: 13. prosince 2009 11:17
 
 
 
 
Jméno: nudim      IP: uživatel1506    
jak kombinovany to by vadilo?? myslel jsem ze by to fungovalo normalne bez problemu nechapu cemu by to vadilo, nevim presne co myslis kombinovany ?? jako ze by se sdridala porad teplota?, to je blbost ne melo by to teplotu jako voda
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a kdyz nechces zbavit valec zeber tak ty stavajici musis zavarit, nebo budes mit kombinovany chlazeni
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
beznej z auta by byl asi moc velkej vodu samozrejme nepouzivej ta se pouzit neda sice je to dobrej vodic tepla, ale v zime by ti v chladicim systemu zmrzla a mel by si po projektu :-D spis se pouziva fridex, nebo jde i lih nebo ruzny mixy cerpadlo tam rozhodne dej sice by tepla voda mohla jit nahoru, ale ne dostatecne rychle a nejspis by byl dobrej i meric teploty chladici kapaliny ten se da pouzit treba ze Š 120, ale potrebuje 12V fichtl dava +-6V nasobic napeti je na sitovy karte pocitace, ale potrebuje stabilni stejnosmerny napeti a s tim uz ti neporadim jak na to
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: nudim      IP: uživatel1506    
jo na brisko to bude lepsi to mas pravdu ale tepla voda pujde sama nahoru!! takze ta studena pude dolu cerpadlo tam neni treba myslim?! zebra lamat nebudu to je skoda chtel bych to dat kolem toho termostat by to chtelo no snaad by to slo i beznej ne???
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na STK rencat urcite budou a myslim si, ze chladic pod svetlo by byl hodne malej aby to uchladil a byla by to i velka brzda kvuli odporu vzduchu tzn. chladic jedine na brisko. ja osobne sem to nezkousel, ale premejslel sem nad tim jen tak z nudy. musel by si ocesat zebra, valec zalejt a udelat do nej kanalky a nezaponen na cerpadlo a samozrejme termostat
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw nasel sem tohle: http://www.sacove.wz.cz/upravy/upravy.htm co na to rikate ? potrebuju to nabastlit misto kladivka aspon na dobu, nez budu mit na VAPE, coz bohuzel asi v dohledny dobe nebude. dik za nazory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 0:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Optická závora je nejmíň vhodná možnost snímání polohy kliky. Je citlivá na znečištění a z důvodu obtížné přístupnosti ploch je v polních podmínkách těžko vyčistitelná. Z praktického hlediska je nejvhodnější průmyslově vyráběný hall snímač. Jinak ke konstrukci nelze co dodat... osvědčená klasika :-). potíž zapojení proudové stabilizace pomocí LM317 je v tom, že na svorkách stabilizátoru se ztrácí 1,25V, LED také zblajzne odhaduji i 3V a pak pro správný chod je třeba i malý přepěťový drift cca 1,2V když tohle sečteš tak bez omezení funguje proudová stabilizace nejméně od 5,45V. Proto bych se na LM317 vyprdnul a dal tam pouze odpor. Že pak svítivost LED závory kolísá s palubním napětím nehraje až takovou roli, protože je zapojení realizováno v nelineárním zapojení (rozlišuje pouze dva stavy).
 
 
Datum: 13. prosince 2009 0:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tolko modrich káblov :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bubaku asi si chtel napsat, ze s vybitou baterkou se nehnu. to je fakt, ale to ani s kladiovkama co se mejch kladivek tyce tak se kladivka propalujou - likviduje se mi jedno za druhym a NIKDO nedokazal rpijit nato co to je i sem natahnul novou elektriku a sehnal kondenzator ze Š 120 a stejne se propalujou i se to resilo na jawamanii a nic takze umne kladivka spolehlivejsi nebudou, ale dik za nazor
 
 
Datum: 12. prosince 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud si s tim nedas moc prace, jako na tech fotkach (prijde mi to odflakly) rekl bych ze spolehlivejsi budou kladivka, nehlede na to ze bez vybity baterky se nehnes, coz muze bejt velkej problem
 
 
Datum: 12. prosince 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar bejci:-D,bude vadit ,kdyz toho mího mustanga dotahnu na technickou a bude mit v TP napsan typ 21??? Nechtel bych,aby me odtat vyhodili. A nebo jestly to nejde nějak přepsat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: Vybrouš      IP: uživatel7097    
Já mám v techničáku napsáno: 50-21 PIONÝR. Nic o ostatních modelech
 
 
Datum: 13. prosince 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel7230    
dej mě techničák, já ti to protahnu aj bez pincka, je to jen výpalné, chceš jezdit, tož zaplat
 
 
Datum: 12. prosince 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já si myslím že to nepujde,to by snad šla jenom 20,21 ale 23 to bych řekl že to asi nepujde,kámoš se na to taky vyprd
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
číslo motoru už dávno sedět nemusí,motor už je branej jako ND
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Čus, já mám v techničáku napsáno že platí pro typy 20, 21 a 23 takže to máš jedno. Jen musí sedět číslo rámu a motoru (pokud nemáš vymazaný v TP) s TP a máš to v poho.
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: nudim      IP: uživatel1506    
tak to by me taky zajimalo mam papiry na 20 a chtel bych jezdit i na mustangoj
 
 
Datum: 12. prosince 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
mam problem s pionýrem 05 když se rozleju tak 1 v pohodě 2 taky ale když zařadim a jedu už na trojku tak se ten pionýr začne dusit na 3 a musim přehodit na 2 nevite čím too je díky mocvýfuk vypálený mam !a startuje na 1 šup! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
jako že klesají otačky na 3 rychle a musim přehodit na 3
 
 
Datum: 12. prosince 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Mike      E-mail:      IP: uživatel6698    
Cau vsichni, newíte čím je, že muj fichtl jde špatně nastartovat a když nastartuje, chvíli jezdím a udusí se mi to.Vždicky když ho stratuju tk po 3 rozlačení už to chces chytnout, ae nakonec se to znovu udusí.A pak jezdím asi 5 min a udusí se mi to.Aby si mi to neudusilo musím to pořád turovat hodně, jinak se mi to udusí.Předstih mám dobrý,cívka a svíčka nová,karbec čísty,hladina dobrá.Pište čím by to mohlo být.Děkuji všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Dzerbi      IP: uživatel5743    
Pravda že vyčisti vyfuk a nebo zku zkontrolovat jehličku v karbu muže byt sekla o pružinku tak tam je hodně přisun paliva a dusi se to
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: Mike      E-mail:      IP: uživatel6698    
Svíčka je brisk n15c a předstih mám 1.8...takže tím to as určitě nebude
 
 
Datum: 13. prosince 2009 9:13
 
 
 
 
Jméno: kinglet      E-mail:      IP: uživatel8203    
Já bych jako 1 vyzkoušel předstih
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fíkusi zase sem píšeš? pod jinyma jmenama? nebo zas ten tvúj brat? hele můj brat tam má svíčku n15c
 
 
Datum: 12. prosince 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: nudim      IP: uživatel1506    
myslim ze mas spatnou hodnotu svicky dej si tam N15C nebo v druhym oznaceni 7
 
 
Datum: 12. prosince 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
a kdy si naposledy vypaloval výfuk???
 
 
Datum: 12. prosince 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: Začátečník      IP: uživatel5173    
Zdravím všechny, mám jeden dotaz.. pro vás asi jednoduchej, ale pro mě krize.. jak nastavim předstih a odtrh? Koupil jsem si takovej přípravek, kterej se dá místo svíčky a pak se tam odměří tem předstih, ale ten odtrh.. prostě nevím, jak se to dělá.. pořád se mi rozlazuje. jednou to seřídim a po půl hodině to jde zas blbě a pak třeba vůbec. Pište mi to prosím jak pro blbce, pač je to v tomto případě asi na místě!:-) Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to je jednoduchy nejdriv das pist do horni uvrate to je ze pist je co nejbliz ke svicce a nechas ho tak nastavis na kladivkach 0,4 mm pak uz muzes sestelovat prectich dej tam tak 1,6 uvidis jak bude jezdit pokud nepujde dotacek tak ho das vetsi pokud tonepotahne v malejch otackach tak ho zmencis
 
 
Datum: 12. prosince 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u pionýra tim přípravkem předstih nenastavíš. předstih nastav od oka na 1.6 mm před horní uvratí a musí jet. a odtrh je velikost mezery mezi kladívkem a kovadlinkou při největším rozevřením.
 
 
Datum: 12. prosince 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to psaný na kazdým rohu třeba návod k obsluze nebo http://www.jawa-50.cz/ najdeš si to tam
 
 
Datum: 12. prosince 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau! prosim potreboval by som vediet ze ako vypadá zapalovanie JAWY MISTRALA dakujem za vás odpoved alebo za akykolvek informacii odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aspon niekto mi nieco napisal :-) ale ja tusim ze ako to vypadá mozno ze mám takú ;-) ked si mi posles tvoj email tak ti poslu foto
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
No čistě teoreticky fungovat tobude jako u simsona ... ale jk je to resene konstrukcne nevim
 
 
Datum: 13. prosince 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar dneska sem se nudil a do fichtla se namichal poměr 1:10 a řeknu vám to ste ještě neviděly - takovej menčí čoud odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8243    
a co uvidi?...a co je to ten special?
 
 
Datum: 16. prosince 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nařed půl litru nafty a půl litru speciálů a ještě tam nalej od oka cca 100ml oleje a pak to roztláčej tak 300metrů a když to chytne tak tepre něco uvidíš :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Blik :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady někdo objevil Emériku nee? :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se neposer
 
 
Datum: 12. prosince 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
haha to tady asi nikdo nikdy nevidel fakt premejslej nez neco napises
 
 
Datum: 12. prosince 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
čau kluci chci se zeptat budu stříkat pařeza a přemejšlím jestli to mám udělat sprejem a nebo si nechat namíchat barvu ale nevím jestli mi jí vubec namíchají!je to ta 3003?že jo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
no jo ale myslíte že v obyčejný prodejně barvy laky normálně namíchají?
 
 
Datum: 12. prosince 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je fakt.
 
 
Datum: 12. prosince 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sprej nic nevydrzi,jestli myslis ten lak vazne tak to sprejem rozhodne nedelej
 
 
Datum: 12. prosince 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
tak mislíš že to sprejem bude taky kvalitní?
 
 
Datum: 12. prosince 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj je to 3003, mam ji na parezu (viz foto), mam ted nove strikany revmaplechy a ty jsem strikl sprejem duplicolor (myslim kvalitni sprej) a vypada to dobre.
 
 
Datum: 12. prosince 2009 18:13
 
<  1433  1434  1435  1436  1437  1438  1439  1440  1441  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 22:31:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu