Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 potřebuju radu pionýr 05 rok výroby 1963 mi moc nechce jet na trojku , na jedničku v pohodě,na dvojku taky ale trojka jde okamžitě z otaček dolu a musim přehodit na dvojku jako kdyby se to dusilo jinak s tim probleém neni výfuk mam vypalený,startuje na 1 nakopnutí tak nevim co s tym je? jeden kamoš i říkal že pry je to špatně zpřevodovane že s tim nic nenadělam od výrobce tak nevim no díky za odpovědi! a předstih a odtrh v pořádku
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 10:10
 je si si vypucoval motor a nic tak potom mas tam vybrus?jestli jo tak mas ho poradne zajety?mrkni na to
Datum: 21. prosince 2009 10:10
 Zdar znam ten tvuj duvod se ti ani nedivim ze ti nejede trojka jak muzes prosimte s trojky prehodit na dvojku snad podradit na dvojku ne.Tak fichtla rozeber motor vsechno vypucuj ho totalne poskladej a bez to skusit no problemo rozhodne tim nic nezkazis tak zdar.
P.S.totalne ho vylesti do srubka rozeber a potom poskladej .
Datum: 21. prosince 2009 10:02
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 všechno v pohodě
motor v pohodě jsemho měl puleny
Datum: 13. prosince 2009 18:55
 trojka moc netahne to je jasny ale vytocit by to melo, 12zubym koleckem to nevyresis ja mam 13 na 555 a jede to fajnove, 12 ti to hrozne zpomali, ne jenom maximalni rychlost ale celkove kdyz jedes na dvojku je to pomalejsi. zkousel jsem 12 sekundaro ale nema to zadnej pozitivni ucinek ani ve dvou to netahne lip. takze to bude nejspis motorem (ikdyz je novej treba je tam neco zkurvenyho)nebo treba brzdicima brzdama atd.
Datum: 13. prosince 2009 17:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ještě jedna orázka:nemáš měkký kola?a nebo jestli ten motor nemáš třeba přidřenej ...
Datum: 13. prosince 2009 17:17
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 měls prvdu je to 13 zube tak ja kupim 12 zube ale nivim jestli to pomuže
Datum: 13. prosince 2009 15:09
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 tak ja to zpočitam a řeknu ti potom
Datum: 13. prosince 2009 12:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tady máš jeden popis, snad to pochopíš: Výměna sekundárního řetězového (menšího) kolečka
Na výměně malého řetězového kolečka není nic složitého. Odmontujeme pravý kryt motoru, odehneme podložku která zajišťuje matici, povolíme matici a kolečko sundáme. Při této příležitosti prostor očistíme štětečkem namočeným v benzínu a vytřeme hadrem. Je-li gufero (gumové těsnění hřídele) pod řetězovým kolečkem viditelně poškozeno nebo jestli tudy značně vytéká olej z převodovky, tak gufero vyměníme (viz článek o výměně gufer: zde). Nasadíme nové řetězové kolečko. Zajišťovací plíšek buď vyrovnáme, nebo lépe koupíme nový. Nasadíme matici a dotáhneme. Zajišťovací plíšek přihneme k hraně matice (stačí k jedné).
Datum: 13. prosince 2009 11:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 13. prosince 2009 11:55
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 kde to najtu tam jk je v motoře ten malý řetěz jak to pohaní???tak o ozubené kolečko???
Datum: 13. prosince 2009 10:58
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ale ten motor jwetam novy
Datum: 13. prosince 2009 10:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau brácha má 05 r.v. 1965 a měl ten samý problém... vyřešilo to GO motoru, prohození koleček, a zkrácení převodu. Koukni se, pokud to máš 13 zub jako sekundární řetězový kolo, tak tam dej 12 zub. Líp to bude tahat a rychlost se ti tak cca 5 km sníží! Oni si 05 vyráběli i se seriově 13 zubem!
Datum: 13. prosince 2009 10:49
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 dvojka taky jako by šla hned po přehozeni z otaček ale potom se rozjede
Datum: 13. prosince 2009 10:26
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 neměl ten motor je z mototechny řikam najete 5000km a vubec nic neměl rozpulene
Datum: 13. prosince 2009 10:22
 neměl jsi rozdpůlený motor? mohlo se stát že jsi zamenil dvojkové kolečka místo 20/18 si dal 18/20 tím pádem je 1, 2 blízko a 2, 3 je velká díra.
Datum: 13. prosince 2009 10:21
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 tam je pry novy motor na jete zhruba 5000km
Datum: 13. prosince 2009 10:18
 tak rekni kamaradovi ze to je blbost porotze jestli ti to pred tim jelo normalne tak se mi to nejak nezda ale jestli to jede uz od roku 63 takhle tak to je mozne
Datum: 13. prosince 2009 10:14
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 18:41
 hvezdicova hlava ma rotacni spalovak coz je nejvetsí plus kompresy si udelas podle valce jakou potrebujes to je na soustruznikoj jk to udela chlazeni je druha vec
Datum: 13. prosince 2009 18:41
Jméno: Hans
IP: uživatel6910
 Pokud máš mustnga tak je lepší hlava originál, na 555 hlava má i menší žebra a má to i menší kompresi a menší i výkon.......
Datum: 13. prosince 2009 13:11
Jméno: Hans
IP: uživatel6910
 Pokud máš mustnga tak je lepší hlava originál, na 555 hlava má i menší žebra a má to i menší kompresi a menší i výkon.......
Datum: 13. prosince 2009 13:11
 hvezdicova hlava lip chladi-ma jiny proudeni vzduchu kvuli delsim zebrum,ma jiny spalovak a je rovnou snizena..
Datum: 13. prosince 2009 12:46
 prdlacky argo, hvezdicova hlava neni okrasna hlava ale lip chladi!
Datum: 13. prosince 2009 12:14
Datum: 13. prosince 2009 10:30
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 to je spiše okrasná hlava do upavovaných fichtlu
Datum: 13. prosince 2009 10:25
 ne ja jenom myslel jak je ta hvezdicová hlava ... tak ta to ma taky skoro tejny ... ale asi ne co ?
Datum: 13. prosince 2009 10:24
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ale na rychlosti to nepřida
Datum: 13. prosince 2009 10:19
 sou 3 typy hlav..kulata - pařez..pak 05,20,21,23 maj stejnou hlavu kdyz se na ni kouknete,ale 20,21,23 maj ten schudek.
Datum: 13. prosince 2009 10:14
 no ja taky
Datum: 13. prosince 2009 10:02
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ale ja mam 05 a tvar mam jak 20,21 ale je to bezschodku
Datum: 13. prosince 2009 10:02
 ok takze lepsi ze schudkem díky ... vsem
Datum: 13. prosince 2009 10:02
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 neni
Datum: 13. prosince 2009 9:59
 takze kvuli kompresi je lepsí s tim schudkem jo ? a ta kulatá není to lepsi pro rychlost ?
Datum: 13. prosince 2009 9:59
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ja mam na 05 bez schodku no
Datum: 13. prosince 2009 9:58
 s tím schodkem ve spalováku je 20,21,23.bez schodku je 05 a ta kulatá je 550,555.nejlepší kvůli kompresi je samozřejmě 20,21,23
Datum: 13. prosince 2009 9:55
 myslim ze zadu ...
Datum: 13. prosince 2009 9:47
 zar draci mam otasku ktera vizaduje odpoved menil sem na motoru z mustangu nakopavaci segment a nwm kolikrat se ta pruzina ma spravne otocit aby to fungovalo pls odepiste
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 9:47
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8191
 jen jednou otočit - napružit
Datum: 13. prosince 2009 9:47
 hosi pls jaky ten hikone vyfuk je nejlepsi na namontovani 12209 nebo jaky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 8:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kazdej se musi upravovat
Datum: 13. prosince 2009 8:54
 kamos si kupoval to 12209,uriznul to koleno a napasoval to s kolenem z fichtla a ja mu to pak zamaznul keramickou pastou na vejfuky..jediny co je na tom vejfuku nedomysleny je ten lak-kdyz se vejfuk zahreje tak ten lak se roztece a nachyta se na nej prach.. prsote jakmile zahrejes vejfuk tak z laku je lepidlo.ale to se da umejt snad benzinem
Datum: 12. prosince 2009 23:40
 ono je to snad jedno u každýho myslím budeš muset upravit ten držák ale kup si 12210
Datum: 12. prosince 2009 22:58
 nevite kde bych sehnal 10tisic na motorku chtelo by to najit penezenku
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 16:39
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Musíš makat až zčernáš!!!
Datum: 13. prosince 2009 16:39
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 takove pičoviny si di psat někde jinde a ne na fichtly
Datum: 13. prosince 2009 10:21
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 tahni makat.
Datum: 13. prosince 2009 8:22
 Chceš jezdit???  Vydělej si na to  ...
Datum: 13. prosince 2009 1:05
 to je inteligent
Datum: 12. prosince 2009 22:54
 běž před konzum s prázdným kloboukem a doufej že se najde někdo kdo ti nějakej ten groš dá
Datum: 12. prosince 2009 22:49
 co si je normálně vydělat?
Datum: 12. prosince 2009 22:40
 čus Draci máte někdo zkušenosti s RICINOVÝM olejem? ůdajně by měl výrazně mazat líp než normální motorový olej a tím by měl přidat i na výkonu a rychlost motoru. dík za odpovědi =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 9:18
Jméno: Honza
IP: uživatel8288
 Dnes se dostane koupit už vmíchanej v oleji je to v oleji Agip RACING
Datum: 23. prosince 2009 9:18
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 rycin se použival kdysi v plochodrážních strojích,dnes už asi nikde,jen pár bláznu to jezdí co si myslí jak nemaji dobrý olej,ale zasírá to motor jak prase,takže na nic.V dnešní doně máš spoustů lepších olejů
Datum: 19. prosince 2009 10:34
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Ricinový olej se používal do závodních strojů někdy před 30 lety. Přidával se do mixu jako aditivum, tak náprstek na nádrž. Má tu výhodu, že hoří až při vysokých teplotách, takže ve válci nehoří a maže. A má tu nevýhodu, že ve válci neshoří a zanáší kanály, kroužky.... V současných kvalitních olejích jsou podobná, lepší, syntetická aditiva už obsažena. Já ho vždycky kupoval v lékárně. Rychlost zvyšuje pouze při požití-je to totiž projímadlo.
Datum: 13. prosince 2009 13:44
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kámoš lil ricin v poměru s TSF 1:1 a to vše do benzínu 1:40.... prej simson lítal jak hovado, ale jednou jel a najednou jako by se to zadíralo.... Nějak to dojel sundal válec a na kroužkách byl jakoby gumový povlak.... musel vyměnit kroužky a přestak tam lejt ricin a bylo to zase ok!
Datum: 13. prosince 2009 11:05
 ricin líp nemaze ale líp tesní proto to "jede líp" ale musi se to přidávat do normálního oleje jinak to zadřeš, jinak při dnešní kvalitě olejů to nemá cenu přidáním ricinu ho akorát znehodnotís
Datum: 13. prosince 2009 10:17
 ok dík =D
Datum: 13. prosince 2009 0:23
 nevím jak bych ti to vysvětlil, asi tak že ten olej obsahuje ricin
Datum: 12. prosince 2009 22:52
 co to je?
Datum: 12. prosince 2009 22:39
 já na nej jezdím a ředím ho s naturálem a pěkně to voní  no a taky to pěkně jede ale jinak dřív sem jezdil na M2t a speciál a je to skoro to samý ale ten ricin bude lepší
Datum: 12. prosince 2009 22:35
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 Jo tak o tom sem slysel od strejdy nwm jak to tam presne je ale melo by to pridat neco malo ale prej se to mnrte zasere takze ho budes muset castejc cistit
Datum: 12. prosince 2009 22:29
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 11:07
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ahááá
Datum: 13. prosince 2009 11:07
 u Caslavi, ne to je burza
Datum: 12. prosince 2009 22:57
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 kde to je ty chotusice ? tam se něco taky jezdí ??
Datum: 12. prosince 2009 22:21
 tak pocasi nastesti vydrezelo furt se to honilo ale nakonec dobry , ach ty ceny  je to cim dal tim horsi
Datum: 12. prosince 2009 22:19
 čau chtěl bych se zeptat kdo máte jawu 05 rv. 1965 tak jestli taky máte v zadním plechu pod sedačkou takovej kastlik,a kdyžtak ještě nosič se zámkem na sedačku.dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 22:23
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ale stejně si myslím že se takovejch pár kusu s tím kastlíkem vyrobilo ale nwm
Datum: 12. prosince 2009 22:23
 no někdy vám to nafotím
Datum: 12. prosince 2009 21:50
 já nevím ale vypadá to jako origo.jeden pán říkal že to tam pionýři měli,tak mě zajímá jestli se to vubec vyrábělo ale já sem tak i dalších pár viděl ale moc
takových neni
Datum: 12. prosince 2009 21:49
 ale jestli ze to tam nekdo udelal uz driv,a ne nekdo pred rokem,tak bych to tam klidne nechal,ma to taky svoji historii...dobova uprava
Datum: 12. prosince 2009 21:48
 ten kastlik v zadnim plechu jsem jednou videl v clanku svet motoru jako "kustomizace", domaci uprava, jako kastlik na naradi...nosic asi taky bude vysledek kutila.
Datum: 12. prosince 2009 21:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Brácha má 05 r.v. 1965, ale žádnou takvou věc tam nemá!
Datum: 12. prosince 2009 21:41
 Zdarec,kde bych mohl koupit new spojku (jen tu lamelu) ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 21:35
 jak píše kolega podemnou,v každej mototechně.kupoval jsem je a jedna mě vyšla asi na 99 Kč
Datum: 12. prosince 2009 21:35
 bud tady na fichtlkrámku (ale ten je zavřenej)ale jinak v každé mototechně tu musí mít
Datum: 12. prosince 2009 21:30
Jméno: Rox100
IP: uživatel8202
 Zdar , mám dotaz ohledně čísla motoru na třindě 634. Před nedávnem jsem koupil 634 r.v.81 a co mě zarazilo je číslo motoru. Je na měm vyraženo 631... číslo souhlasí i s číslem na štítku rámu. Otázka tedy je jestli se na 634 značil motor předčíslím 631 a nebo by tam mělo být jak bych čekal 634 a ten můj je nějakej hybrid.. Díky za zkušenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 21:18
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
 Zdar, nemáte někdo prosím tabulky podle kterejch by se dalo rozluštit číslo rámu? Potřeboval bych zjistit údaje z rámu abych podle toho mohl udělat štítek kterej bohužel chybí (jedná se o jawu 150/352).. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 20:59
Jméno: nudim
IP: uživatel1506
 cau skusil jste nekdo predelat pionyra na vodou chlazenyho?? prej to jede v kopcich suprove tak nadtim premejslim ze to udelam, ale chci to tak abych nemusel zasahnout do pionyra proste kolem valce prilepit nakou tenkou trubku a nekde pod svetlo dat chladic to by snad slo ne?? a nevyhodej me na technicky?? co popripade musim udelat aby me to proslo?? bez nakyho podplacení?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 11:17
 kombinovanym chlazenim myslim to, ze ti bude chladit vzduchem i kapalinou a a vypadalo by to mizerne stejne by ti ten vzduch maximalne dochlazoval a poradne nechladil budto bych udelal ciste kapalinovy, nebo ciste vzduchovy chlazeni
Datum: 13. prosince 2009 11:17
Jméno: nudim
IP: uživatel1506
 jak kombinovany to by vadilo?? myslel jsem ze by to fungovalo normalne bez problemu nechapu cemu by to vadilo, nevim presne co myslis kombinovany ?? jako ze by se sdridala porad teplota?, to je blbost ne melo by to teplotu jako voda
Datum: 12. prosince 2009 21:43
 jo a kdyz nechces zbavit valec zeber tak ty stavajici musis zavarit, nebo budes mit kombinovany chlazeni
Datum: 12. prosince 2009 21:25
 beznej z auta by byl asi moc velkej vodu samozrejme nepouzivej ta se pouzit neda sice je to dobrej vodic tepla, ale v zime by ti v chladicim systemu zmrzla a mel by si po projektu  spis se pouziva fridex, nebo jde i lih nebo ruzny mixy cerpadlo tam rozhodne dej sice by tepla voda mohla jit nahoru, ale ne dostatecne rychle a nejspis by byl dobrej i meric teploty chladici kapaliny ten se da pouzit treba ze Š 120, ale potrebuje 12V fichtl dava +-6V nasobic napeti je na sitovy karte pocitace, ale potrebuje stabilni stejnosmerny napeti a s tim uz ti neporadim jak na to
Datum: 12. prosince 2009 21:13
Jméno: nudim
IP: uživatel1506
 jo na brisko to bude lepsi to mas pravdu ale tepla voda pujde sama nahoru!! takze ta studena pude dolu cerpadlo tam neni treba myslim?! zebra lamat nebudu to je skoda chtel bych to dat kolem toho termostat by to chtelo no snaad by to slo i beznej ne???
Datum: 12. prosince 2009 21:07
 na STK rencat urcite budou a myslim si, ze chladic pod svetlo by byl hodne malej aby to uchladil a byla by to i velka brzda kvuli odporu vzduchu tzn. chladic jedine na brisko. ja osobne sem to nezkousel, ale premejslel sem nad tim jen tak z nudy. musel by si ocesat zebra, valec zalejt a udelat do nej kanalky a nezaponen na cerpadlo a samozrejme termostat
Datum: 12. prosince 2009 21:04
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 0:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Optická závora je nejmíň vhodná možnost snímání polohy kliky. Je citlivá na znečištění a z důvodu obtížné přístupnosti ploch je v polních podmínkách těžko vyčistitelná. Z praktického hlediska je nejvhodnější průmyslově vyráběný hall snímač. Jinak ke konstrukci nelze co dodat... osvědčená klasika  . potíž zapojení proudové stabilizace pomocí LM317 je v tom, že na svorkách stabilizátoru se ztrácí 1,25V, LED také zblajzne odhaduji i 3V a pak pro správný chod je třeba i malý přepěťový drift cca 1,2V když tohle sečteš tak bez omezení funguje proudová stabilizace nejméně od 5,45V. Proto bych se na LM317 vyprdnul a dal tam pouze odpor. Že pak svítivost LED závory kolísá s palubním napětím nehraje až takovou roli, protože je zapojení realizováno v nelineárním zapojení (rozlišuje pouze dva stavy).
Datum: 13. prosince 2009 0:53
 tolko modrich káblov
Datum: 12. prosince 2009 23:22
 bubaku asi si chtel napsat, ze s vybitou baterkou se nehnu. to je fakt, ale to ani s kladiovkama co se mejch kladivek tyce tak se kladivka propalujou - likviduje se mi jedno za druhym a NIKDO nedokazal rpijit nato co to je i sem natahnul novou elektriku a sehnal kondenzator ze Š 120 a stejne se propalujou i se to resilo na jawamanii a nic takze umne kladivka spolehlivejsi nebudou, ale dik za nazor
Datum: 12. prosince 2009 20:56
 pokud si s tim nedas moc prace, jako na tech fotkach (prijde mi to odflakly) rekl bych ze spolehlivejsi budou kladivka, nehlede na to ze bez vybity baterky se nehnes, coz muze bejt velkej problem
Datum: 12. prosince 2009 20:45
 Zdar bejci  ,bude vadit ,kdyz toho mího mustanga dotahnu na technickou a bude mit v TP napsan typ 21??? Nechtel bych,aby me odtat vyhodili. A nebo jestly to nejde nějak přepsat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 18:40
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 Já mám v techničáku napsáno: 50-21 PIONÝR. Nic o ostatních modelech
Datum: 13. prosince 2009 18:40
Jméno: .
IP: uživatel7230
 dej mě techničák, já ti to protahnu aj bez pincka, je to jen výpalné, chceš jezdit, tož zaplat
Datum: 12. prosince 2009 22:07
 já si myslím že to nepujde,to by snad šla jenom 20,21 ale 23 to bych řekl že to asi nepujde,kámoš se na to taky vyprd
Datum: 12. prosince 2009 21:39
 číslo motoru už dávno sedět nemusí,motor už je branej jako ND
Datum: 12. prosince 2009 21:26
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Čus, já mám v techničáku napsáno že platí pro typy 20, 21 a 23 takže to máš jedno. Jen musí sedět číslo rámu a motoru (pokud nemáš vymazaný v TP) s TP a máš to v poho.
Datum: 12. prosince 2009 21:24
Jméno: nudim
IP: uživatel1506
 tak to by me taky zajimalo mam papiry na 20 a chtel bych jezdit i na mustangoj
Datum: 12. prosince 2009 20:53
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 mam problem s pionýrem 05 když se rozleju tak 1 v pohodě 2 taky ale když zařadim a jedu už na trojku tak se ten pionýr začne dusit na 3 a musim přehodit na 2 nevite čím too je díky mocvýfuk vypálený mam !a startuje na 1 šup!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 19:40
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 jako že klesají otačky na 3 rychle a musim přehodit na 3
Datum: 12. prosince 2009 19:40
 Cau vsichni, newíte čím je, že muj fichtl jde špatně nastartovat a když nastartuje, chvíli jezdím a udusí se mi to.Vždicky když ho stratuju tk po 3 rozlačení už to chces chytnout, ae nakonec se to znovu udusí.A pak jezdím asi 5 min a udusí se mi to.Aby si mi to neudusilo musím to pořád turovat hodně, jinak se mi to udusí.Předstih mám dobrý,cívka a svíčka nová,karbec čísty,hladina dobrá.Pište čím by to mohlo být.Děkuji všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 19:50
Jméno: Dzerbi
IP: uživatel5743
 Pravda že vyčisti vyfuk a nebo zku zkontrolovat jehličku v karbu muže byt sekla o pružinku tak tam je hodně přisun paliva a dusi se to
Datum: 13. prosince 2009 21:55
 Svíčka je brisk n15c a předstih mám 1.8...takže tím to as určitě nebude
Datum: 13. prosince 2009 9:13
 Já bych jako 1 vyzkoušel předstih
Datum: 12. prosince 2009 21:20
 fíkusi zase sem píšeš? pod jinyma jmenama? nebo zas ten tvúj brat? hele můj brat tam má svíčku n15c
Datum: 12. prosince 2009 21:11
Jméno: nudim
IP: uživatel1506
 myslim ze mas spatnou hodnotu svicky dej si tam N15C nebo v druhym oznaceni 7
Datum: 12. prosince 2009 20:55
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 a kdy si naposledy vypaloval výfuk???
Datum: 12. prosince 2009 19:42
Jméno: Začátečník
IP: uživatel5173
 Zdravím všechny, mám jeden dotaz.. pro vás asi jednoduchej, ale pro mě krize.. jak nastavim předstih a odtrh? Koupil jsem si takovej přípravek, kterej se dá místo svíčky a pak se tam odměří tem předstih, ale ten odtrh.. prostě nevím, jak se to dělá.. pořád se mi rozlazuje. jednou to seřídim a po půl hodině to jde zas blbě a pak třeba vůbec. Pište mi to prosím jak pro blbce, pač je to v tomto případě asi na místě!  Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 20:59
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je jednoduchy nejdriv das pist do horni uvrate to je ze pist je co nejbliz ke svicce a nechas ho tak nastavis na kladivkach 0,4 mm pak uz muzes sestelovat prectich dej tam tak 1,6 uvidis jak bude jezdit pokud nepujde dotacek tak ho das vetsi pokud tonepotahne v malejch otackach tak ho zmencis
Datum: 12. prosince 2009 20:59
 u pionýra tim přípravkem předstih nenastavíš. předstih nastav od oka na 1.6 mm před horní uvratí a musí jet. a odtrh je velikost mezery mezi kladívkem a kovadlinkou při největším rozevřením.
Datum: 12. prosince 2009 19:31
Datum: 12. prosince 2009 19:04
 cau! prosim potreboval by som vediet ze ako vypadá zapalovanie JAWY MISTRALA dakujem za vás odpoved alebo za akykolvek informacii
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 19:59
 aspon niekto mi nieco napisal  ale ja tusim ze ako to vypadá mozno ze mám takú  ked si mi posles tvoj email tak ti poslu foto
Datum: 13. prosince 2009 19:59
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 No čistě teoreticky fungovat tobude jako u simsona ... ale jk je to resene konstrukcne nevim
Datum: 13. prosince 2009 10:49
 zdar dneska sem se nudil a do fichtla se namichal poměr 1:10 a řeknu vám to ste ještě neviděly - takovej menčí čoud
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 19:14
Jméno: patres
IP: uživatel8243
 a co uvidi?...a co je to ten special?
Datum: 16. prosince 2009 19:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nařed půl litru nafty a půl litru speciálů a ještě tam nalej od oka cca 100ml oleje a pak to roztláčej tak 300metrů a když to chytne tak tepre něco uvidíš
Datum: 13. prosince 2009 17:32
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Blik
Datum: 12. prosince 2009 19:03
 Tady někdo objevil Emériku nee?
Datum: 12. prosince 2009 18:48
 se neposer
Datum: 12. prosince 2009 18:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 haha to tady asi nikdo nikdy nevidel fakt premejslej nez neco napises
Datum: 12. prosince 2009 18:33
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čau kluci chci se zeptat budu stříkat pařeza a přemejšlím jestli to mám udělat sprejem a nebo si nechat namíchat barvu ale nevím jestli mi jí vubec namíchají!je to ta 3003?že jo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 19:16
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 no jo ale myslíte že v obyčejný prodejně barvy laky normálně namíchají?
Datum: 12. prosince 2009 19:16
 to je fakt.
Datum: 12. prosince 2009 19:11
 sprej nic nevydrzi,jestli myslis ten lak vazne tak to sprejem rozhodne nedelej
Datum: 12. prosince 2009 19:02
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 tak mislíš že to sprejem bude taky kvalitní?
Datum: 12. prosince 2009 18:26
 jj je to 3003, mam ji na parezu (viz foto), mam ted nove strikany revmaplechy a ty jsem strikl sprejem duplicolor (myslim kvalitni sprej) a vypada to dobre.
Datum: 12. prosince 2009 18:13
|



|