|
|
|
| |
 Ahoj kde můžu nebo spíše kde nesmý být krytá ložiska ? můžu dát ke klice ložisko zakraté ze strany od gufera ? to samé u řetězového kolečka a u spojky ? pravé víko dám kryté. A ještě můžou mít ty ložiska v převodovce plastové krytí ? (asi ne co ). A jak je to s ložisky v kolech + rozetě ty můžu všechny kryté ? A jaký je typ ložisek pro dvouložiskovou rozetu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 20:59
 ok odkryju je a nevíte někdo co k tý rozetě ?
Datum: 08. února 2010 20:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jde o to, že pak odchází gufera. Dejte tam obyčejná ložiska! žádné takovéhle nesmysli. I když jsem viděl motor (simson), který měl ložiska na klice z nějakého luxu
Datum: 08. února 2010 20:16
 do motoru krytý nedávej a pokud jsi je už koupil tak tu gumu normálně šroubovákem vydělej
Datum: 08. února 2010 19:27
Jméno: jawa 21
IP: uživatel8627
 gufera ti zhoria podla mna
Datum: 08. února 2010 19:25
Jméno: jawa 21
IP: uživatel8627
 ked das na klukovu hrdel krite loziska tak ti zhoria nebudu sa mazat.. podla mna je to tak jaj neviem
Datum: 08. února 2010 19:24
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Ani tak bych ne experimentoval proste v motoru vsechno odkrytý a kola rozeta víko zakrýt
Datum: 08. února 2010 19:11
 jo tak jasný do převodovky asi ne ale k guferům to niak neuškodí ne ? když budo z tý strany gufera zakrytý, gufera dám samozžejmě nový
Datum: 08. února 2010 19:05
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Čau já mám v motoru SKF nak klice nekrytý převodovka ZVL nebo ZKL na hlavní hřídeli nekrytý pravé víko tam mám FBJ kryté gumou a rozeta krytá plechem z obou stran ZKL a kola FBJ taktéž klrytá plechem z obou stran a je to v pohodě a do motoru určitě necpi krytá - gufera používám obyčejná dvoubřitá
Datum: 08. února 2010 18:56
 já mám všude otevřeny loža
Datum: 08. února 2010 18:51
|



|