Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, když chci předělat normální zapalování na bateriové, tak to jako stačí napíchnout ty póly baterie (jedno na kostru a druhé za kondík a kladívko)?? nebo se to musí nějak upravit?? a nebude tam dělat bugr, že je to stejnosměrný proud a né střídavý?? díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 7:00
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Rozvod na fichtlech je střídavý. Nelze bez úprav baterii připojit.
Datum: 10. února 2010 7:00
 Zdar draci.Zháním na mustanga pásku na nádrž nevíte někdo o nějaké.Samozřejmě zaplatím.
Díky za nabídku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 23:10
 JA tu pasku vyhodil..doted lituju ..
Datum: 09. února 2010 23:10
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/pokec-srazy-vyjizdky/id129008.html pokracujem do 1000 je vám to jasný
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 22:12
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8006
 zdar Jupi, to jsem já s tou jawou 90,jak jsem psal že to nejde natočit a že to střílí, tak to střílí do karbecu, tedy do sání. To bude asi tim předstihem,na kterou stranu s tim mam pootočit? Dík a zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 21:49
 Pootáčí se destičkou, která je pod levým, pastovým víčkem. Předstih má být 1,7mm - 2,2mm před horní úvratí. Odtrh kladívka pak 0,35mm-0,45mm. Mezera mezi elektroadmi svíčky 0,5mm. Je-li předstih malý, tj. kladívka se rozevírají blíž než 1,7mm, pak pootočit destičkou doprava (dozadu). Je li velký-rozevírají se dřív, než 2,2mm, pak pootočit doleva.
Ovšem pozor, nemusí ti to jít. Může být vytahaná kostička mezi klikou a hřídelkou vačky, pak je to seřiditelné jen orientačně, kvůli té vůli. Zadránit se tomu nedá, časem se to prostě vytahá u všech. Snad jsem to otáčení napsal dobře.
Datum: 09. února 2010 21:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši kolik stupnů vydrží KOMAXIT? vydrželo by to kdybych tím nechal nastříkat třeba koleno výfuku??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 22:41
Jméno: standa
IP: uživatel8717
 tesnici tmel do 305° ve vyfuku vydrží......takze teplota bude nižší jak 300
Datum: 09. února 2010 22:41
Jméno: sojka
IP: uživatel3012
 Komaxit se zapéká při 220-250°C,ohřáté koleno má daleko víc,takže ne.
Datum: 09. února 2010 22:03
 ne, komaxit by pri ohrati zmekl a zezloutl...dej tam cernou vypalovaci barvu
Datum: 09. února 2010 21:32
 Ahoj,
mám takovej menší problém, sice není tak hroznej, ale vadí mi to. Mám Jawu 90 a vždycky když jedu na plnej plyn a potom chytnu spojku a začnu brzdit tak to prostě má tendenci chcípat, jako kdyby to odmítalo dávat jiskru, a tak v 80% chcípne, (A i když pustim spojku a využívam rychlosti k nastartování, tak se to dusí, prostě jako kdyby to bylo bez elektriky). Poté co to chcípne, vyřadim, vezmu za start páku, naskočí ihned a jede se dál, čim to může bejt? Je možný že mi tam skáče blbě předstih, nebo že mi se mi to uchlastá díky tomu šoupátku? Ale běhala Nějakej 200 km úžasně a začla to dělat teď z ničeho nic, zlepšilo se to výměnou za laděný výfuk. Zdá se mi že to dělá více při studeném motoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 12:09
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Seženeš bez problémů, mám doma 3 nové. Nikdy nepoužité. Jestli chceš napiš, sagosek@seznam.cz
Datum: 10. února 2010 12:09
 Tak kontroloval bych předstih a odtrh. Dále bych se podíval na jiskru na konci kabelu. Zkotroluj svíčku a vzdálenost elektrod. Možností také je to, že máš vůli v kostičce mezi čepem kliky a hřídelkou vačky. Po určité době se tam udělá vůle a pak lze trochu hýbat vačkou i když klika stojí. To znaemá, že se mění odtrh a to je špatně. Bohužel, tato závada se nedá opravit jinak, než sehnat novou kostičku. A tu seženeš stěží.
Datum: 09. února 2010 21:39
Jméno: fg
IP: uživatel5150
 bud to bude delat předstih , nebo cívka
Datum: 09. února 2010 21:32
Jméno: fg
IP: uživatel5150
 bud to bude delat předstih , nebo cívka
Datum: 09. února 2010 21:32
 zdravim seso, kdy bude držák relátka na kývačku(panel) aby se dalo přidělat to nové elektronické relé?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 0:02
 ha uz nebude,,, musis splasit starsi
Datum: 10. února 2010 0:02
 zdravím. chtěl bych se zeptat jestli nekdo máte tuhle horkovzdušnou pistolu a jak jste s ní spokojeni. Nevím,nevím,je to nějaká divná značka tak to nechci po prvním použitím házet do polenice jestli je to nějaký šmejd... Bude stačit na nahřátí karteru 600°C aby tak to ložisko vklouzlo jako nic? tak jak by mělo  Dělal jsem to do ted plynovým hořákem ale ten se mě rozbil  Nevíte ještě kolik °C musím rozpálit ložisko,aby do něj klikovka vklouzla bez násilí? Jestli to vůbec jde.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 17:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekl bych že 80 stupnu nestačí protože když jsme vyndávali ložska a plivnuli na kartery tak to zasyčelo a ložiska ještě moc nešli ven...tak jsme je nahřály ještě víc...takže podle mě je potřeba 100 stupnu minimálně
Datum: 10. února 2010 17:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Pouze 80 stupňů stačí.
Datum: 10. února 2010 10:39
 při 600° se ti ten hliník začne tavit  .....když sem ložiska vytahoval tak sem to šoupnul na elektrický vařič, nechat ohřát a pak sem s kartrem klepnul o stůl a ložisko vypadlo.
Datum: 09. února 2010 21:57
 jinak já kartery ohřívám v troubě,ale mama není ráda, prej to smrdí
Datum: 09. února 2010 21:53
 já myslel že okolo 350 stupňů se hliník taví?
Datum: 09. února 2010 21:52
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Taky jsme to dělali na staré elektrické plotýnce. Ložiska i klika sedly jako nikdy.
Datum: 09. února 2010 21:38
Jméno: Radek
IP: uživatel8591
 Hoj proč na 600 stupnu??? já to nahřál na starém vařiči a rukou šly ložiska jak nic
Datum: 09. února 2010 21:14
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau ja koupil horkovzdusku v lidlu  a je uplne v poho uz facha 2 roky a nemuzu si stezovat , kartery tim nahreju tak ze to loziska tam vklouzne samo ani na nej numusim tlacit pak to jenom zachroupe jak se to kolem stahne a je hotovo tyhle bych se vubec nebal,
Datum: 09. února 2010 21:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no my jsme kartery nahřívali na kamnech a ložiska do nich šli malým klepnutím přes kus dřeva..někdy i rukou
Datum: 09. února 2010 21:10
Datum: 09. února 2010 21:06
 Čus Draci kdo z vás umí udělat 3 kroužkový píst ??Nebo kdybych mu dal 2 kroužkový a že by udělal 3 drážku i se zámkem???Napiště kdo to umíte zaplatil bych za to slušně něco nebo po dohodě..Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 15:14
 NA zakázku ti udělaj všechno co chceš
Datum: 10. února 2010 15:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no někde po burzách ale už jich je málo...a nový 3kroužkový už nekoupíš
Datum: 10. února 2010 15:07
Datum: 10. února 2010 14:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak v tomově případě bych řekl že ten motor není línější  a já mám radši taky 3 kroužkáč
Datum: 09. února 2010 21:14
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 urcite se ti to vyplati ? neni to o moc lepsi spis je ten motor linejsi a nechce se mu do otacek
Datum: 09. února 2010 20:59
 zdar prominte že to sem píšu už podruhé ale fakt potřebuji pomoct prostě jedu z kopca a nechám tam dvojku jen tak pobrblávat a sem tam přibržduju a jakmile přidám plyn tak se to tak 2 sekundy zadusí jakoby tam v tu chvilku nateklo moc benzínu a nebo to nechám jet na volnoběh a když to nakloním toho pincka na levou stranu tak se to tak začne dusit že to zdechne ale když to zase nahnu na pravou stranu tak to je nádhera motor je uplně živej když přidám tak to krásně vyletí hned do otáček.prostě mě se zdá že tam jde moc benzínu když třeba jedu a zavřu kohoutek na benzin a když se to blíží k tomu že to už bere poslední benzin v karbecu tak to taky jede supr . prostě nevim mám vše naštelovaný jak má být to musí být v karbecu ale v čem????????????????????????? prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 22:45
Jméno: standa
IP: uživatel8717
 spatne serizena smes - bohatá na volnobeh....tj. velka tryska volnobehu nebo jehla moc vysoko a nebo vysoká hladina v plovakovce....taky to dela hodne starej a hodne ucpanej vzduchovej filtr a nebo moc přiškrcenej filtrbox......
Datum: 09. února 2010 22:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě to dělal snad každej pionýr...a ted už to neřeším..a nevidím důvod proč jezdit z kopce přes kvalt,já si vždicky vyřadím nebo jen vymáčku spojku a dole zase pokačuju v jízdě
Datum: 09. února 2010 20:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No kdyz pridas pod kopcem a ono se to zakucka tak to muze bejt aj malym dufuzorem
Datum: 09. února 2010 20:30
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 já bych řekl že náš moc vysokou hladinu šteluje se tim plíškem na víčko plovákový komory zkuas ho trochu přihnout dolů
Datum: 09. února 2010 20:11
 Zdravim, dva dotazy na Chonga ... 1 ) Z ceho presne pochazi trafo v menici v tvem CDI? Mame doma spousty desek z televizi/monitoru/pc zdroju , ale rozlepovat kazde mensi trafo zvlast abych zjistil ktere ma sloupek 5x5mm mi prijde ponekud zdlohave...  2) Jde nejak tvuj LED stroboskop ozkouset "na stole"? Mam ho temer dostaveny ale nemam ted zadnou motorku v chodu , na ktere bych to zkusil...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 9:16
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
Datum: 12. února 2010 9:16
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
Datum: 11. února 2010 20:14
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Střední sloupek trafa je vždycky čtvercového průřezu. Tedy stačí změřit šířku feritu zvrchu a máš všechno co potřebuješ. Plocha sloupku není kritická, každopádně by neměla být menší než 25mm2 pro potřebný výkon trafa. Další záludností je že by se ti tam u menšího trafa nevešlo vinutí. Větší trafo není problém, při zachování počtu závitů je však vhodné adekvátně snížit frekvenci měniče. Nedá se svítit, vstup stroboskopu nenasimuluješ. Mě to ale chodilo na první zapojení. Zkus poprosit někoho ať tě postí pod haubnu svého benzinového auta.. tam máš všecko pohromadě. Napájení, VN kabely i řemenici na testování
Datum: 10. února 2010 6:59
Jméno: Radek
IP: uživatel8591
 Zdravím má tady někdo skušenost s vape 6v zapalováním jestli jo pls o kolik mám skrátit ten kolíček na klice
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 19:11
 no, presne ti to nerekne asi nikdo, ale nejlepsi je to vyzkouset, a pripadne o kus upilovat, dokud nedosedne dobre na kliku
Datum: 09. února 2010 19:11
Jméno: Ondřej
IP: uživatel8714
 ahoj, možná je to blbý dotaz, ale zajímalo by mě jaký je řazení u ČZ 175, jestli jako u pincka že 1čka naahoru a zbytek rychlostí dolu nebo jako u novějších motocrek 1čka dolu a zbytek nahoru.... a ještě jesi se musí u ČZ seštelovávat předstih jak fichtla....Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 18:48
 myslim ze modely 471 a 472 maji taky jednicku dolu, jinak samozrejme 488,487 a podtypy...a predstih vetsinou stelujes...
Datum: 09. února 2010 18:48
 *jinak vsechny ostatni cezety mely 1 nahoru
Datum: 09. února 2010 18:36
 pokud vim, takl jedina čz 175 s jednickou dolu je 487 jinak vsechny ostatni nahoru
Datum: 09. února 2010 18:35
 zdar mám dotaz když chitnu kliku u pincka aby se netočila a ojnicí zatahám dopředu do zadu tak to má malinkou vůli a vadí to něčemu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 21:01
 vadí to, buď nechat zgenerálkovat ale nevyplatí se to, nebo novou už jsou i s jehlovým ložiskem nahoře doporučuji tu s ložiskem.... můžeš to pak i míň mazat olej mogul TSF 1:50 neni problém s futrem 1:40 pro zábeh s ložiskem 1:33 pro futro 1:25
Datum: 09. února 2010 21:01
 btw píše se ..chytnu", proboha...
Datum: 09. února 2010 18:54
 to je tak na novou kliku
Datum: 09. února 2010 18:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Urcite to vadi
Datum: 09. února 2010 18:13
 tak když chitnu kliku aby se nehejbala a ojnici jako by tlačím do převodovky a zpět tak to má malou vůli a vadí to něčemu?
Datum: 09. února 2010 17:55
 no jestli sem to pochopil správně tak z toho co píšeš už je to uložení vymačkané
Datum: 09. února 2010 17:48
Posl.aktualizace: 09. února 2010 19:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 motorka velmi krasna je to muj sen kdo vi snad si ho nekdy splnim...  vim o 500ohc vsechno puvodni za 165000
neni tu nekdo do by daroval nejaky financni obnos?
Datum: 09. února 2010 19:59
 jj to je good.Ted sme koupili Alfu Romeo 2.4 JTD rok 98 za 35tis,vezme si 5/100.Tky to auto pěkně jede
Datum: 09. února 2010 19:50
 tak OK teda..jí že už na mě utočíš... no co se dá dělat... před třema rokoma za 100 000 a dneska ti za to dají 20 000..to se ani neoplatí prodat.....bych chtěl skusit mazdu xedos 9...je to 2.0 a je to V6ka, takže krásný zvouček a i pěkně to jede a výkon to má taky a sem se ho ptal a žere to jen 6 litrů, to se dá, ne?
Datum: 09. února 2010 19:33
Datum: 09. února 2010 19:12
 nerve nezáviď... jsem rád že mám tak výkoné auto a kdyby ses s tím svezl, hned by věděl jak ostré to je auto.... a ty bez tak nemáš ani stodvácu tak se radši ani neozývej.
Datum: 09. února 2010 19:08
 přesně tk,za Omegu dostaneš "houno"
Datum: 09. února 2010 18:32
 typ 00-snek a typ 01 měly sedlo pro jednoho typ 02 melo dvoj sedlo...
Datum: 09. února 2010 18:32
 rači ne, v bazaru za ni nabídli 20 klacků....a pořizovací cena byla 90 klacků, takže to bych zrovna mohl prodat jen čízu a kývačku
Datum: 09. února 2010 18:23
 cezetak-tak jo  prodej omegu  pak dame stridavou peci-ja na vikend,ty pres tejden
Datum: 09. února 2010 17:45
 byste museli pordat svoje motorky a sehnat jeste dalsich 20 lidi
Datum: 09. února 2010 17:43
 koupíme si ji na půl?
Datum: 09. února 2010 17:39
 Po dnešku musím říct, že na rýpání se v motorce je opravdu zima, ale zpátky k věci. Mám na své jawě 175 karburátor(zřejmě z prasete) a nějak divně přeplavuje. Když podržím přeplavovací kolíček zmáčknutý, benzín natéká, jakmile ho pustím, vyplave všechen benzín z plovákovky zpátky do hadičky. Nemáte nějaký návod jak seřídit hladinu v plovákovce? Jinak motorka se nedá nastartovat, přestože hází obrovskou a slyšitelnou jiskru, ale to může být i tou zimou....
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 20:51
 Tak ja zkusím jawamanii, tam vědí.
Datum: 09. února 2010 20:51
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 tak ten se prihne a tim se to teda nastavuje. Je to něco jako u zahradní frézy, ale ted nevim jak se ta fréza menuje
Datum: 09. února 2010 20:35
 Je to jako soudek, na jeho konci je přidělaný plíšek, který je osičkou spojený s víkem komory.
Datum: 09. února 2010 20:04
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Vše chápu, ale ten plovák jsem nějak nepochopil, ale to nastavení bude bud někde něco přihnout nebo vypodložit.
Datum: 09. února 2010 19:49
 Tam je podstatné, že je karbec z prasete a tudíž plovákovka vypadá úplně jinak. Tady máš moji motorku, na poslední fotce jsem se pokusil namalovat, jak to vypadá, snad to pochopíš. http://ondragam.rajce.idnes.cz/jawa_175_356/ A i při překlopení plováku na ten pojistný ventil sotva dosáhne přeplavovací kolík na plovák. Podle mě se bude nějak nahýbat ten plíšek, na kterým visí ten plovák.
Datum: 09. února 2010 19:38
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Jeste neco ale jestli na to jezdil tak bych nejdriv procistil karbec a zkusil to, ale fakt je ze benzin tam nemusi jit proto, ze ti to ta jehla brzo zavre
Datum: 09. února 2010 18:53
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Tak to chce podle me vycistit a ta hladina jestli je to jako u 250 kejvy tak uprostred plovaku posunes tu jehlu dulu tim ze pajkou rozehrejes ten cin na hore i dole ale POZOR pred tim dukladne omyt aby si od toho neodlit a pak prekontrolovat aby tam nebyla nekde dirka.
Datum: 09. února 2010 18:51
 Svíčka suchá. Ten chlap tvrdil, že na tom v létě jezdil, když jsem zapojil baterku, začal ampérmetr lítat vod minus 8 k plus 8. Pak jsem objevil pod deklem zapalování tři nezaizolovaný ruský spoje je po problému s jiskrou, ale vymývat karburátor v -10 benzínem je i na mě trochu moc. A potřebovala by seřídit ta hladina, to je vidět, přeplavovací kolíček ani pomalu nedosáhne na plovák.
Datum: 09. února 2010 18:35
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 A pustěj ten benzin trysky, je mokra svčka kdyz ji po nakopavaní vyndáš?
Datum: 09. února 2010 18:29
 zdarec hoši nevíte proč mě nejde benzín do karbecu ??Mám mezi tím sítko do toho to dojde a s tama už se to nehne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 15:50
 Proč sundat kohoutek říkám že to jde do sítka kohoutkem to nebude..
Datum: 10. února 2010 15:50
Jméno: .
IP: uživatel3343
 Marek: když sundáváš kohoutek stačí nahnout motorku na stranu tak, aby se benzin v nádrži přelil na stranu kde kohoutek není a žádný benzin nevyteče. Dělám to tak jak u kámoše na pincku tak na mém Stadionu
Datum: 09. února 2010 19:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No musíš sundat kohoutek. Bude tě to stát pál litrů běňálu, ale to přežiješ. Rozmontuj kohoutek, vyčisti a smontuj.
Datum: 09. února 2010 17:51
 není to nějak ucpané. Kamoš měl něco podobného a pořád to přehlížel a potom si všimnul že to tam má ucpané.
Datum: 09. února 2010 17:32
 mám tam 2,5l tak nevím zkusím se ještě nekoho zeptat.
Datum: 09. února 2010 16:30
 Ten samý problém, možná je málo benzínu v nádrži, uvidíme co napadne ostatní....
Datum: 09. února 2010 16:25
Jméno: rroobbiinn199
IP: uživatel1553
 Čus hoši když držím chvíly plný plyn tak to ztratí výkon nevíte proč??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 15:47
Jméno: robin
IP: uživatel1553
 kroužky tam jsou nové a ty jsou dobré..odkud málo vzduchuu??
Datum: 10. února 2010 15:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej nový kroužky....
Datum: 09. února 2010 20:32
Jméno: nanuk
IP: uživatel8708
 cau de ti tam malo vzduchu
Datum: 09. února 2010 20:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Možná přidřené? nebo ti tam jde málo beňálu.
Datum: 09. února 2010 19:46
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Můj motor na pio má volnou kliku a uložení klikových ložisek, (nedavno jsem je měnil tak vím jak to tam vypadá) a teď bych tam rád dal sada 8,výbrus a novou hlavu tak jestli se mi to vyplatí investovat do tak vychozenýho motoru, nebo bude lepší investovat jinam? Taky bych to bral jako atest jestli mi ulítne ojnice nebo ne a jak to pojede, tenhle je původní z mého pio a pak mám ještě jeden, ale ten je v ukázkovém stavu na který nebudu hrabat na který jsem marazil něco jako ve vrakáči pio- můžu vám říct minulý rok odpadlo mnoho pincků ale 05 staré provedení tam byly asi jen dva a ani jedna neměla schránku kterou scháním- to nasere!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 20:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 poloviční práce se nikdy nevyplácí...
Datum: 09. února 2010 20:34
 To kup radsi novyho pincka a budes met spoustu ND a este v poho motor!
Datum: 09. února 2010 16:17
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/376135-pionyr-50-555.html to trosec prehnal ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 13:55
 za ty prechy by musel bejt celej Pochromovanej a jezdit na vodu...se asi trošec zbláznil..
Datum: 11. února 2010 13:55
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 za to si to zrenovujes sam..
Datum: 09. února 2010 18:19
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Pro znalce: nemělo by to být vše v jedný barvě+zlaté linky. Za ty prachy by to mohlo bejt otrochu lepší. Jen můj názor. Ráfky v chromu, zlatý linky.
Datum: 09. února 2010 17:12
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Je to přehnané...
Datum: 09. února 2010 15:39
 No tak zachovalý je a papíry má také ale za 35 tisíc bych ho určitě nebral bo to je opravdu dost. Je to sice veterán ale tohle trochu přehnal a za 20tisíc je tam lepší než za těch 35 000Kč.
Datum: 09. února 2010 15:23
|



|