slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1337  1338  1339  1340  1341  1342  1343  1344  1345  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Plesha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, když chci předělat normální zapalování na bateriové, tak to jako stačí napíchnout ty póly baterie (jedno na kostru a druhé za kondík a kladívko)?? nebo se to musí nějak upravit?? a nebude tam dělat bugr, že je to stejnosměrný proud a né střídavý?? díky moc za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2010 7:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Rozvod na fichtlech je střídavý. Nelze bez úprav baterii připojit.
 
 
Datum: 10. února 2010 7:00
 
 
 
 
Jméno: Rades      E-mail:      IP: uživatel7859    
Zdar draci.Zháním na mustanga pásku na nádrž nevíte někdo o nějaké.Samozřejmě zaplatím. Díky za nabídku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JA tu pasku vyhodil..doted lituju .. :-(
 
 
Datum: 09. února 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
http://www.fichtlkramek.cz/pokec/pokec-srazy-vyjizdky/id129008.html pokracujem do 1000 je vám to jasný :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel8006    
zdar Jupi, to jsem já s tou jawou 90,jak jsem psal že to nejde natočit a že to střílí, tak to střílí do karbecu, tedy do sání. To bude asi tim předstihem,na kterou stranu s tim mam pootočit? Dík a zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pootáčí se destičkou, která je pod levým, pastovým víčkem. Předstih má být 1,7mm - 2,2mm před horní úvratí. Odtrh kladívka pak 0,35mm-0,45mm. Mezera mezi elektroadmi svíčky 0,5mm. Je-li předstih malý, tj. kladívka se rozevírají blíž než 1,7mm, pak pootočit destičkou doprava (dozadu). Je li velký-rozevírají se dřív, než 2,2mm, pak pootočit doleva. Ovšem pozor, nemusí ti to jít. Může být vytahaná kostička mezi klikou a hřídelkou vačky, pak je to seřiditelné jen orientačně, kvůli té vůli. Zadránit se tomu nedá, časem se to prostě vytahá u všech. Snad jsem to otáčení napsal dobře.
 
 
Datum: 09. února 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau hoši kolik stupnů vydrží KOMAXIT? vydrželo by to kdybych tím nechal nastříkat třeba koleno výfuku?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8717    
tesnici tmel do 305° ve vyfuku vydrží......takze teplota bude nižší jak 300
 
 
Datum: 09. února 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: sojka      IP: uživatel3012    
Komaxit se zapéká při 220-250°C,ohřáté koleno má daleko víc,takže ne.
 
 
Datum: 09. února 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, komaxit by pri ohrati zmekl a zezloutl...dej tam cernou vypalovaci barvu
 
 
Datum: 09. února 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: Jupi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám takovej menší problém, sice není tak hroznej, ale vadí mi to. Mám Jawu 90 a vždycky když jedu na plnej plyn a potom chytnu spojku a začnu brzdit tak to prostě má tendenci chcípat, jako kdyby to odmítalo dávat jiskru, a tak v 80% chcípne, (A i když pustim spojku a využívam rychlosti k nastartování, tak se to dusí, prostě jako kdyby to bylo bez elektriky). Poté co to chcípne, vyřadim, vezmu za start páku, naskočí ihned a jede se dál, čim to může bejt? Je možný že mi tam skáče blbě předstih, nebo že mi se mi to uchlastá díky tomu šoupátku? Ale běhala Nějakej 200 km úžasně a začla to dělat teď z ničeho nic, zlepšilo se to výměnou za laděný výfuk. Zdá se mi že to dělá více při studeném motoru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
Seženeš bez problémů, mám doma 3 nové. Nikdy nepoužité. Jestli chceš napiš, sagosek@seznam.cz
 
 
Datum: 10. února 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak kontroloval bych předstih a odtrh. Dále bych se podíval na jiskru na konci kabelu. Zkotroluj svíčku a vzdálenost elektrod. Možností také je to, že máš vůli v kostičce mezi čepem kliky a hřídelkou vačky. Po určité době se tam udělá vůle a pak lze trochu hýbat vačkou i když klika stojí. To znaemá, že se mění odtrh a to je špatně. Bohužel, tato závada se nedá opravit jinak, než sehnat novou kostičku. A tu seženeš stěží.
 
 
Datum: 09. února 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: fg      IP: uživatel5150    
bud to bude delat předstih , nebo cívka
 
 
Datum: 09. února 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: fg      IP: uživatel5150    
bud to bude delat předstih , nebo cívka
 
 
Datum: 09. února 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: simababitz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim seso, kdy bude držák relátka na kývačku(panel) aby se dalo přidělat to nové elektronické relé? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2010 0:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ha uz nebude,,, musis splasit starsi
 
 
Datum: 10. února 2010 0:02
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím. chtěl bych se zeptat jestli nekdo máte tuhle horkovzdušnou pistolu a jak jste s ní spokojeni. Nevím,nevím,je to nějaká divná značka tak to nechci po prvním použitím házet do polenice jestli je to nějaký šmejd... Bude stačit na nahřátí karteru 600°C aby tak to ložisko vklouzlo jako nic? tak jak by mělo :-D Dělal jsem to do ted plynovým hořákem ale ten se mě rozbil :-D Nevíte ještě kolik °C musím rozpálit ložisko,aby do něj klikovka vklouzla bez násilí? Jestli to vůbec jde.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
řekl bych že 80 stupnu nestačí protože když jsme vyndávali ložska a plivnuli na kartery tak to zasyčelo a ložiska ještě moc nešli ven...tak jsme je nahřály ještě víc...takže podle mě je potřeba 100 stupnu minimálně
 
 
Datum: 10. února 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Pouze 80 stupňů stačí.
 
 
Datum: 10. února 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při 600° se ti ten hliník začne tavit :-D.....když sem ložiska vytahoval tak sem to šoupnul na elektrický vařič, nechat ohřát a pak sem s kartrem klepnul o stůl a ložisko vypadlo.
 
 
Datum: 09. února 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak já kartery ohřívám v troubě,ale mama není ráda, prej to smrdí
 
 
Datum: 09. února 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já myslel že okolo 350 stupňů se hliník taví?
 
 
Datum: 09. února 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Taky jsme to dělali na staré elektrické plotýnce. Ložiska i klika sedly jako nikdy.
 
 
Datum: 09. února 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel8591    
Hoj proč na 600 stupnu??? já to nahřál na starém vařiči a rukou šly ložiska jak nic
 
 
Datum: 09. února 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau ja koupil horkovzdusku v lidlu :-D a je uplne v poho uz facha 2 roky a nemuzu si stezovat , kartery tim nahreju tak ze to loziska tam vklouzne samo ani na nej numusim tlacit pak to jenom zachroupe jak se to kolem stahne a je hotovo tyhle bych se vubec nebal,
 
 
Datum: 09. února 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no my jsme kartery nahřívali na kamnech a ložiska do nich šli malým klepnutím přes kus dřeva..někdy i rukou
 
 
Datum: 09. února 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapomel jsem napsat odkaz pardon http://www.uni-max.cz/horkovzdusna-pistole-t600/d/
 
 
Datum: 09. února 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus Draci kdo z vás umí udělat 3 kroužkový píst ??Nebo kdybych mu dal 2 kroužkový a že by udělal 3 drážku i se zámkem???Napiště kdo to umíte zaplatil bych za to slušně něco nebo po dohodě..Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NA zakázku ti udělaj všechno co chceš
 
 
Datum: 10. února 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no někde po burzách ale už jich je málo...a nový 3kroužkový už nekoupíš
 
 
Datum: 10. února 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mam raci 3 krouzky:-):-D:-)to us se nedaj sehna bo co?
 
 
Datum: 10. února 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak v tomově případě bych řekl že ten motor není línější :-D a já mám radši taky 3 kroužkáč
 
 
Datum: 09. února 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
urcite se ti to vyplati ? neni to o moc lepsi spis je ten motor linejsi a nechce se mu do otacek :-D
 
 
Datum: 09. února 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar prominte že to sem píšu už podruhé ale fakt potřebuji pomoct prostě jedu z kopca a nechám tam dvojku jen tak pobrblávat a sem tam přibržduju a jakmile přidám plyn tak se to tak 2 sekundy zadusí jakoby tam v tu chvilku nateklo moc benzínu a nebo to nechám jet na volnoběh a když to nakloním toho pincka na levou stranu tak se to tak začne dusit že to zdechne ale když to zase nahnu na pravou stranu tak to je nádhera motor je uplně živej když přidám tak to krásně vyletí hned do otáček.prostě mě se zdá že tam jde moc benzínu když třeba jedu a zavřu kohoutek na benzin a když se to blíží k tomu že to už bere poslední benzin v karbecu tak to taky jede supr . prostě nevim mám vše naštelovaný jak má být to musí být v karbecu ale v čem????????????????????????? prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8717    
spatne serizena smes - bohatá na volnobeh....tj. velka tryska volnobehu nebo jehla moc vysoko a nebo vysoká hladina v plovakovce....taky to dela hodne starej a hodne ucpanej vzduchovej filtr a nebo moc přiškrcenej filtrbox......
 
 
Datum: 09. února 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mě to dělal snad každej pionýr...a ted už to neřeším..a nevidím důvod proč jezdit z kopce přes kvalt,já si vždicky vyřadím nebo jen vymáčku spojku a dole zase pokačuju v jízdě
 
 
Datum: 09. února 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
No kdyz pridas pod kopcem a ono se to zakucka tak to muze bejt aj malym dufuzorem
 
 
Datum: 09. února 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
já bych řekl že náš moc vysokou hladinu šteluje se tim plíškem na víčko plovákový komory zkuas ho trochu přihnout dolů
 
 
Datum: 09. února 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, dva dotazy na Chonga ... 1 ) Z ceho presne pochazi trafo v menici v tvem CDI? Mame doma spousty desek z televizi/monitoru/pc zdroju , ale rozlepovat kazde mensi trafo zvlast abych zjistil ktere ma sloupek 5x5mm mi prijde ponekud zdlohave... :-) 2) Jde nejak tvuj LED stroboskop ozkouset "na stole"? Mam ho temer dostaveny ale nemam ted zadnou motorku v chodu , na ktere bych to zkusil... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Nedá se svítit... musíš sehnat někoho s žigulem :-D :-D :-D
 
 
Datum: 12. února 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
To tak naposled u žigula :-) :-) Dneska: baterka je zavřená v kastliku, řemenice je zakrytovaná a VN kabely nejsou :-)
 
 
Datum: 11. února 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Střední sloupek trafa je vždycky čtvercového průřezu. Tedy stačí změřit šířku feritu zvrchu a máš všechno co potřebuješ. Plocha sloupku není kritická, každopádně by neměla být menší než 25mm2 pro potřebný výkon trafa. Další záludností je že by se ti tam u menšího trafa nevešlo vinutí. Větší trafo není problém, při zachování počtu závitů je však vhodné adekvátně snížit frekvenci měniče. Nedá se svítit, vstup stroboskopu nenasimuluješ. Mě to ale chodilo na první zapojení. Zkus poprosit někoho ať tě postí pod haubnu svého benzinového auta.. tam máš všecko pohromadě. Napájení, VN kabely i řemenici na testování :-)
 
 
Datum: 10. února 2010 6:59
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel8591    
Zdravím má tady někdo skušenost s vape 6v zapalováním jestli jo pls o kolik mám skrátit ten kolíček na klice odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, presne ti to nerekne asi nikdo, ale nejlepsi je to vyzkouset, a pripadne o kus upilovat, dokud nedosedne dobre na kliku
 
 
Datum: 09. února 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel8714    
ahoj, možná je to blbý dotaz, ale zajímalo by mě jaký je řazení u ČZ 175, jestli jako u pincka že 1čka naahoru a zbytek rychlostí dolu nebo jako u novějších motocrek 1čka dolu a zbytek nahoru.... a ještě jesi se musí u ČZ seštelovávat předstih jak fichtla....Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze modely 471 a 472 maji taky jednicku dolu, jinak samozrejme 488,487 a podtypy...a predstih vetsinou stelujes...
 
 
Datum: 09. února 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*jinak vsechny ostatni cezety mely 1 nahoru
 
 
Datum: 09. února 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud vim, takl jedina čz 175 s jednickou dolu je 487 jinak vsechny ostatni nahoru
 
 
Datum: 09. února 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mám dotaz když chitnu kliku u pincka aby se netočila a ojnicí zatahám dopředu do zadu tak to má malinkou vůli a vadí to něčemu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: navstevnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vadí to, buď nechat zgenerálkovat ale nevyplatí se to, nebo novou už jsou i s jehlovým ložiskem nahoře doporučuji tu s ložiskem.... můžeš to pak i míň mazat olej mogul TSF 1:50 neni problém s futrem 1:40 pro zábeh s ložiskem 1:33 pro futro 1:25
 
 
Datum: 09. února 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
btw píše se ..chytnu", proboha...
 
 
Datum: 09. února 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je tak na novou kliku
 
 
Datum: 09. února 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Urcite to vadi
 
 
Datum: 09. února 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak když chitnu kliku aby se nehejbala a ojnici jako by tlačím do převodovky a zpět tak to má malou vůli a vadí to něčemu?
 
 
Datum: 09. února 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli sem to pochopil správně tak z toho co píšeš už je to uložení vymačkané
 
 
Datum: 09. února 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krasna :-) http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/376440-500-ohc.html ale myslel sem si ze 500 ohc meli jenom dvojsedlo?nebo to tak neni? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
motorka velmi krasna je to muj sen kdo vi snad si ho nekdy splnim...:-) vim o 500ohc vsechno puvodni za 165000 neni tu nekdo do by daroval nejaky financni obnos?:-D
 
 
Datum: 09. února 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to je good.Ted sme koupili Alfu Romeo 2.4 JTD rok 98 za 35tis,vezme si 5/100.Tky to auto pěkně jede;-)
 
 
Datum: 09. února 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak OK teda..jí že už na mě utočíš... no co se dá dělat... před třema rokoma za 100 000 a dneska ti za to dají 20 000..to se ani neoplatí prodat.....bych chtěl skusit mazdu xedos 9...je to 2.0 a je to V6ka, takže krásný zvouček a i pěkně to jede a výkon to má taky a sem se ho ptal a žere to jen 6 litrů, to se dá, ne?
 
 
Datum: 09. února 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D já nezávidím.stodvácu nemám,ae máme Calibru 150kW a vím jk to auto jede ;-),a nemyslel sem to zle,jen sem to myslel tk že ty ceny aut ted nehorázně klesly ;-)
 
 
Datum: 09. února 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nerve nezáviď... jsem rád že mám tak výkoné auto a kdyby ses s tím svezl, hned by věděl jak ostré to je auto.... a ty bez tak nemáš ani stodvácu tak se radši ani neozývej.
 
 
Datum: 09. února 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tk,za Omegu dostaneš "houno" :-)
 
 
Datum: 09. února 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
typ 00-snek a typ 01 měly sedlo pro jednoho typ 02 melo dvoj sedlo...
 
 
Datum: 09. února 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rači ne, v bazaru za ni nabídli 20 klacků....a pořizovací cena byla 90 klacků, takže to bych zrovna mohl prodat jen čízu a kývačku :-D
 
 
Datum: 09. února 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak-tak jo :-D prodej omegu :-D pak dame stridavou peci-ja na vikend,ty pres tejden :-D
 
 
Datum: 09. února 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byste museli pordat svoje motorky a sehnat jeste dalsich 20 lidi :-D
 
 
Datum: 09. února 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupíme si ji na půl? :-D
 
 
Datum: 09. února 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po dnešku musím říct, že na rýpání se v motorce je opravdu zima, ale zpátky k věci. Mám na své jawě 175 karburátor(zřejmě z prasete) a nějak divně přeplavuje. Když podržím přeplavovací kolíček zmáčknutý, benzín natéká, jakmile ho pustím, vyplave všechen benzín z plovákovky zpátky do hadičky. Nemáte nějaký návod jak seřídit hladinu v plovákovce? Jinak motorka se nedá nastartovat, přestože hází obrovskou a slyšitelnou jiskru, ale to může být i tou zimou.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ja zkusím jawamanii, tam vědí.
 
 
Datum: 09. února 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
tak ten se prihne a tim se to teda nastavuje. Je to něco jako u zahradní frézy, ale ted nevim jak se ta fréza menuje
 
 
Datum: 09. února 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jako soudek, na jeho konci je přidělaný plíšek, který je osičkou spojený s víkem komory.
 
 
Datum: 09. února 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
Vše chápu, ale ten plovák jsem nějak nepochopil, ale to nastavení bude bud někde něco přihnout nebo vypodložit.
 
 
Datum: 09. února 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam je podstatné, že je karbec z prasete a tudíž plovákovka vypadá úplně jinak. Tady máš moji motorku, na poslední fotce jsem se pokusil namalovat, jak to vypadá, snad to pochopíš. http://ondragam.rajce.idnes.cz/jawa_175_356/ A i při překlopení plováku na ten pojistný ventil sotva dosáhne přeplavovací kolík na plovák. Podle mě se bude nějak nahýbat ten plíšek, na kterým visí ten plovák.
 
 
Datum: 09. února 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
Jeste neco ale jestli na to jezdil tak bych nejdriv procistil karbec a zkusil to, ale fakt je ze benzin tam nemusi jit proto, ze ti to ta jehla brzo zavre
 
 
Datum: 09. února 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
Tak to chce podle me vycistit a ta hladina jestli je to jako u 250 kejvy tak uprostred plovaku posunes tu jehlu dulu tim ze pajkou rozehrejes ten cin na hore i dole ale POZOR pred tim dukladne omyt aby si od toho neodlit a pak prekontrolovat aby tam nebyla nekde dirka.
 
 
Datum: 09. února 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčka suchá. Ten chlap tvrdil, že na tom v létě jezdil, když jsem zapojil baterku, začal ampérmetr lítat vod minus 8 k plus 8. Pak jsem objevil pod deklem zapalování tři nezaizolovaný ruský spoje je po problému s jiskrou, ale vymývat karburátor v -10 benzínem je i na mě trochu moc. A potřebovala by seřídit ta hladina, to je vidět, přeplavovací kolíček ani pomalu nedosáhne na plovák.
 
 
Datum: 09. února 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
A pustěj ten benzin trysky, je mokra svčka kdyz ji po nakopavaní vyndáš?
 
 
Datum: 09. února 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec hoši nevíte proč mě nejde benzín do karbecu ??Mám mezi tím sítko do toho to dojde a s tama už se to nehne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč sundat kohoutek říkám že to jde do sítka kohoutkem to nebude..
 
 
Datum: 10. února 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel3343    
Marek: když sundáváš kohoutek stačí nahnout motorku na stranu tak, aby se benzin v nádrži přelil na stranu kde kohoutek není a žádný benzin nevyteče. Dělám to tak jak u kámoše na pincku tak na mém Stadionu ;-)
 
 
Datum: 09. února 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No musíš sundat kohoutek. Bude tě to stát pál litrů běňálu, ale to přežiješ. Rozmontuj kohoutek, vyčisti a smontuj.
 
 
Datum: 09. února 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to nějak ucpané. Kamoš měl něco podobného a pořád to přehlížel a potom si všimnul že to tam má ucpané.
 
 
Datum: 09. února 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mám tam 2,5l tak nevím zkusím se ještě nekoho zeptat.
 
 
Datum: 09. února 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten samý problém, možná je málo benzínu v nádrži, uvidíme co napadne ostatní....
 
 
Datum: 09. února 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199      IP: uživatel1553    
Čus hoši když držím chvíly plný plyn tak to ztratí výkon nevíte proč?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: robin      IP: uživatel1553    
kroužky tam jsou nové a ty jsou dobré..odkud málo vzduchuu??
 
 
Datum: 10. února 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dej nový kroužky....
 
 
Datum: 09. února 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: nanuk      IP: uživatel8708    
cau de ti tam malo vzduchu
 
 
Datum: 09. února 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Možná přidřené? nebo ti tam jde málo beňálu.
 
 
Datum: 09. února 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Můj motor na pio má volnou kliku a uložení klikových ložisek, (nedavno jsem je měnil tak vím jak to tam vypadá) a teď bych tam rád dal sada 8,výbrus a novou hlavu tak jestli se mi to vyplatí investovat do tak vychozenýho motoru, nebo bude lepší investovat jinam? Taky bych to bral jako atest jestli mi ulítne ojnice nebo ne a jak to pojede, tenhle je původní z mého pio a pak mám ještě jeden, ale ten je v ukázkovém stavu na který nebudu hrabat na který jsem marazil něco jako ve vrakáči pio- můžu vám říct minulý rok odpadlo mnoho pincků ale 05 staré provedení tam byly asi jen dva a ani jedna neměla schránku kterou scháním- to nasere! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
poloviční práce se nikdy nevyplácí...
 
 
Datum: 09. února 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To kup radsi novyho pincka a budes met spoustu ND a este v poho motor!
 
 
Datum: 09. února 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/376135-pionyr-50-555.html to trosec prehnal ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel3563    
za ty prechy by musel bejt celej Pochromovanej a jezdit na vodu...se asi trošec zbláznil..:-D
 
 
Datum: 11. února 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
za to si to zrenovujes sam..
 
 
Datum: 09. února 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel7809    
Pro znalce: nemělo by to být vše v jedný barvě+zlaté linky. Za ty prachy by to mohlo bejt otrochu lepší. Jen můj názor. Ráfky v chromu, zlatý linky.
 
 
Datum: 09. února 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Je to přehnané...
 
 
Datum: 09. února 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak zachovalý je a papíry má také ale za 35 tisíc bych ho určitě nebral bo to je opravdu dost. Je to sice veterán ale tohle trochu přehnal a za 20tisíc je tam lepší než za těch 35 000Kč.
 
 
Datum: 09. února 2010 15:23
 
<  1337  1338  1339  1340  1341  1342  1343  1344  1345  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 16:26:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu