Jméno: Dapot
IP: uživatel9793
 Ahoj všichni příznivci fichtlů,
Pouštím se do renovace motoru u jawy 20, a když už to budu dělat, chtěl bych se zeptat, jak to udělat, aby byl motor co nejvíc do síly, jelikž jezdím jenom v dost hornatém terénu.
Je mi jasné že výstupní řetězové kolečko dám 11zub, protože menší sem snad neviděl, ale dá se nějak zpřevodovat převodovka, nebo primární rozvod? A ještě co se stane, když prohodím v převodovce kolečka 20-18 na
18-20, jelikož i tak to jde prohodit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 9:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já měl taky přehozený kolečka a jezdil jsem s tím jednu sezonu..a řeknu vám ..total na ho*no
Datum: 01. července 2010 9:15
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 jak to tak ctu tak sem zistil ze mam doma asi unikat mam totiz 9z sekundáro
Datum: 30. června 2010 22:05
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 kdyz to neni plečka,tak se chytí....taky sem mel 05 s prehozenou dvojkou a dalo se to jen ve dvou to byla katastrofa...to sem musel roztočit až do uplne maximalnich otacek aby se trojka ujmula....ale NEDOPORUCUJU TO! Myslim že prevod 11/55 je pomalej(silnej) až dost....jinak se dělá jeste 10z a kup si k tomu specialni matici,ta origo je velka.....dá se taky koupit primár s 11z kolečkem misto 14z.....
Datum: 30. června 2010 15:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Koupil jsem si fíka 05. Měl prohozená kolečka 18 a 20. Rozjedeš jedničku, kopneš dvojku. Ta sedne do vysokých otáček. Sice to táhne jak kráva, ale když už zařadíš trojku, tak ta klesne do nízkých otáček, kde motor nemá tah. Takže v kopcovitém terénu se totok nedá použít, protože by jsi na tojku skoro nemohl jet. Toto řešení NIKOMU NEDOPORUČUJI!!!
Datum: 30. června 2010 15:36
 Když otočíš kolečka, tak tam trojku ani nedostaneš, protože se ani nechytí z dvojky.
Datum: 30. června 2010 15:31
|



|