Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus draci. mám problém, dělám sousedovi 555tku která hodně dlouho nejela. mám to složený a nemůžu ji natočit. včera náhodou chytla tak sem se projel ale od ty doby asi dvakrat chytla a hned chcípla. všechno sem prošel a pořád nic. nemáte s tim někdo zkušenost?? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 12:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli dlouho nejela tak jsou třeba okorodovaný kladívka..očisti je šmirglem
Datum: 02. července 2010 12:57
 ten jsem dělal, je dobrej
Datum: 02. července 2010 12:41
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Čest,já to vidím na předstih/odtrh.
Datum: 02. července 2010 12:36
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarc mám motor uplně rozebranej a čistil jsem automat řazení takže celej rozebrranej byl automat řazení a ted nwm jak mam vyskoušet jestli tam jdou rychlosty dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 11:44
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dej do kárteru řadičku a zkus jak to řadí  ani to nemusíš zadělávat. Dej tam obě hřídele + převody dvojky a zkus to s řadičkou a když to nebude řadit, tak jsi někde udělal chybu
Datum: 02. července 2010 11:44
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 vodelej klikovku přilož k sobě kartery a zkoušej
Datum: 02. července 2010 10:41
 zdary chtel bych se zeptat estli by sel dat karbec ze simace na mustanga , a ten karbec na simace nema to soupatko na sitič estli by to beznej fungovalo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 16:54
 chlapci nevymejslejte ptakoviny vzdyt jikovackej karbec se da krasne upravit a jak to potom krasne jezdi a krom toho nejdulezitejsi je mit vsechno perfektne serizeny a vyladeny a to to potom lita
Datum: 02. července 2010 16:54
 ok tak diky za odpovědi
Datum: 02. července 2010 14:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 blbost na druhou....
Datum: 02. července 2010 12:59
 tak on se dá koupit i s větším difuzorem(19,21) ale nepasuje stejně jako dellorto
Datum: 02. července 2010 12:27
 no taky sem se tady kdysi ptal ono simak ma menši difuzor takže by to jelo akorat huře
Datum: 02. července 2010 11:45
 nebude ti pasovat příruba ,musel bys si nechat udělat novou
Datum: 02. července 2010 11:43
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cau draci chci se zeptat mám pincka 20 a normálne de nastartovat ale vee vysokejch otáčka chcípne jako v nizkejch jeste jede ale ve strednich a vyssi jako kdyby tam nesel benzín proste do vyssi otacek nechce díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 8:17
 ucpanej kohoutek,ucpana hadicka,ucpanej filtr na hadicce pokud ho tam mas,mala hladina..vycisti celej karbec,taky muzes mit spatnou smes a dusi se ti to,delalo mi to taky.zkus to projet i bez vzduchoveho filtru,pokud to bez filtru delat nebude tak kup novej..
Datum: 03. července 2010 8:17
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 já bych řek že při vyších otačkách nestíhá dotékat, takze muzes mít treba ucpanej kohoutek na nadrzi
Datum: 02. července 2010 22:01
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 a muzete mi nekdo popsat cim to muze být ze v nizsich otackach tam benzin de v ve vyssich ne?
Datum: 02. července 2010 13:32
 Odpověděl sis sám,nejde tam benzín.
Datum: 02. července 2010 10:46
Jméno: Matys
IP: uživatel8987
 Zdarec draci kdybych si udělal řidičák A1 do 125ccm šla by nějak přepsat čezetka 175 v techničáku na 125 ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 10:34
Jméno: Matys
IP: uživatel9814
 Jasný hoši díky moc za vysvětlení takže si radši počkam těch pár měsíců na auto , tu 125 sem mohl mit hned a potřebuju se nejak dopravovat ale kdyz uz motorku tak jedina slusna je asi ta čezetka 175 přemejšlel sem i nad tou 125 čz ale ty jsou přehnaně drahý a na fichtlovi bych do města nejezdil   .
Datum: 03. července 2010 10:34
 2Lojzek: Otázku jakou jsi položil ty, může položit pouze slabomyslný člověk a je zbytečné na ni jakkoliv odpovídat. Jinak ŘP na tzv: 50ku jako takovou se už delší dobu nedá udělat. Buď AM - což jsou malé motocykly a mopedy s konstrukční rychlostí 45km/h , nebo A1 - motocykly do objemu válců 125ccm a výkonem 11Kw.
Datum: 02. července 2010 21:41
Jméno: Lojzek
IP: uživatel6844
 A šloby že bych si koupil 500 a umazalb bych jednu nulu a udělal bych si papíry na 50.
Datum: 02. července 2010 20:52
Jméno: Honza477
IP: uživatel8931
 Tahoun ® : + si pár roku nezajezdíš
Datum: 02. července 2010 13:44
 kubaturu ti v TP nepřepíše nikdo. Ani známej na úřadě. Tohle si na triko nikdo nevezme. Co se týče koupě TP na 125ku, to je na tobě. Ale za sebe to silně nedoporučuju. Pokud budeš přímým účastníkem dopravní nehody a policii se nebude ta tvoje "125" zdát, může se stát že PČR, nebo pojištovna na to pošle znalce a ten zjistí, že údaje napsané v TP neodpovídají skutečnosti. Pak budeš mít docela problém. Nejen, že zaplatíš veškerou škodu která se při nehodě stala ze svého, (nedej bože aby někdo při té nehodě zemřel). Ale příjdeš i o ŘP a zaplatíš docela mastnou pokutu ve správním řízení za řízení vozidla bez řidičského oprávnění . + samozřejmě další tahanice po úřadech kvůli vysvětlení ohledně TP.
Datum: 02. července 2010 13:28
Jméno: kolecko
IP: uživatel9804
 mara: je to do 125 a 11kw, takze nemuze...
Datum: 02. července 2010 11:38
Jméno: Mara
IP: uživatel9803
 A1 je do 125 nebo do 11kw, jestli ma do 11 kw tak muzes mit i 175-ku.
Datum: 02. července 2010 11:31
 ano nelegalne to jde, ze koupis papiry na 125, ktery je navic hodne tezky sehnat a plati se za ne skoro zlatem a prerazis cislo na ramu podle papiru. Pak by to mozna i slo tak, ze by si udelal oficialni prestavbu na 125, ale to neni jednoduchy ani financne, ani casove.
Datum: 02. července 2010 10:38
Jméno: Matys
IP: uživatel8987
 Jo tak a nešlo by to třeba tak že bych si pořídil Jawu 175 k tomu papíry z nějaké 125 a pak přepsal čísla na rámu ,motoru atd .. ?
Datum: 02. července 2010 10:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 šlo...ale musel by jsi mít dobrý známý na úřadě.....šlo by to udělat tak jako že by jsi nahlásil ztrátu TP a udělali by ti novej a napsali tam 125
Datum: 02. července 2010 10:09
Posl.aktualizace: 02. července 2010 14:04
 ok dikes
Datum: 02. července 2010 14:04
 a navíc to neprochází oplechováním jako u 20,21
Datum: 02. července 2010 12:30
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 V tom odkazu píšou model: Pionýr / Mustang nehledě k tomu, že rám mustanga a 05-23 je stejný a umístění tacháku +- 2 cm na stejném místě.
Datum: 02. července 2010 11:47
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 02. července 2010 9:38
 vůle do stran by vadit něměla ,horší je když má vůli dopředu a dozadu
Datum: 02. července 2010 9:38
 zvonit by mu nemela, ale takovahle axialni vule dole je u simosna normalni .. !! to je proto, ze simson ma horni vedeni ...
Datum: 02. července 2010 9:36
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 cus draci, mam problem na mim mustangovi mi dává alternátor pořád přes 10v a ve vysokých otáčkách až 16v. Takze se chci zeptat jestli by tam nesel dat nejakej rehulator napeti nebo neco. dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 13:41
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 ja bych byl rad kdyby to svitilo ale kdyz to praska tak rad nejsem a tech 35w nejak pomuze? furt to potrebuje jenom 6v ne?
Datum: 02. července 2010 13:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus dát dopředu 35w .. bejt tebou bych to nijak netlumil a byl bych rád že to svítí...
Datum: 02. července 2010 13:05
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 jo silnejsi mam vzadu 1 12v ale kdyz tam dam dalsi tak uz to nesviti a kdyz tam mam vzadu 12 a vepredu6 tak ta vepredu stejne praskne
Datum: 02. července 2010 11:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 praskají ti řárovky?? jestli jo tak je dej silnější....
Datum: 02. července 2010 10:17
 dobry den Mam taky dotaz.Včera sem dovezl mustanga takovy skoro vrak za flašku tak sme to skoušel sprovoznovat nastavil odtrh nalil tam benzin a začalo to jet ale bylo to hodně vadne. Sem jel a ten motor začal tahnout na jedničku nekde na 20 km/h pak se to roztočilo na nejakych 25 dal sem 2 a ta de roztočit pomalu jedine s kopce tak sem dal jiny karbec a trochu se to zlepšilo . Ale stejen sem sundal valec a zjistil sem že tam je hlava a valec z 05 to asi neni origo že? samořjmne vule na kroužkach jako prase no a hoodně zasrane přepoušteci kanaly ve valci nevite proč to nechapu to bylo černe jako vyfukovy kanal
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 11:35
 UŽ se na tom dela
Datum: 02. července 2010 11:35
 vsechno to vycisti poradne vsechno nastav a dej novy pist a krouzky a musi ti to jezdit
Datum: 02. července 2010 9:05
 Zdar draci,\\\\\\\\r\\\\\\\\nMám dva problémy s dvacítkou, se kterejma si nevím rady.\\\\\\\\r\\\\\\\\n1. když jedu dlouho do kopečka, hlavně ve dvou a nechce se tomu, tak mi začne blbnout spojka, po zmáčknutí málo prokluzuje, prostě držím spojku a jede dál, pořád to táhne.Po vychladnutí zas funguje jak má.\\\\\\\\r\\\\\\\\n2. Občas mi to cuká a pořád nemůžu přijít na to čím. Jedu a z ničeho nic to udělá jakejsi hnusnej zvuk a cukne jako bych na vteřinu dal plnou brzdu pak jedu v poho dál jako by nic. Vypozoroval sem, že to dělá když jedu neplynule (hodně pomalu z kopečka, rozjezdy a nejvíc v zatáčkách).\\\\\\\\r\\\\\\\\nDěkuji, ocením každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 18:36
Jméno: Hady
IP: uživatel7314
 Tak problém s cukáním vyřešen - moc volnej řetěz a někde se chytal.. Jinak s těma lamelama si mne moc nepotěšil, jelikož vůbec nevím jak se měněj...
Datum: 03. července 2010 18:36
Jméno: pepa
IP: uživatel19
 chtělo by to vyměnit lamely taky mě to dělalo při zahřátí oleje v motoru ale jak schládl byl zase klid, lamely už to mají za sebou.
Datum: 02. července 2010 11:28
 Ten hnusnej zvuk mi to taky dělalo, takový že to prdlo z karbecu a stratilo to otáčky. Dělalo mi to a bylo to neutěsnené kolínko (obě strany)
Datum: 02. července 2010 7:48
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, když bych chtěl u simsona 50ccm vyměnit válec za 70ccm, musel bych vyměnit i ložiska v motoru atd. nebo stačí jen válec píst, kroužky. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 9:34
 hmm ty jo to decalo hledim de videt že ty simaky se daji docela dobře upravit to je u sinaka docela vyhoda že se daji koupit ty kitove valce a podobne blbiny ale je to drahe jako prase zase
Datum: 03. července 2010 9:34
Jméno: Gori
IP: uživatel9805

len jedno je v anglistine a druhe v nemcine !!! tot celi rozdiel!
Datum: 02. července 2010 12:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pro všechny HP- horse power; PS- pferde stärke Oboje značí to samé
Datum: 02. července 2010 11:51
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
Datum: 02. července 2010 8:34
 jasne ze nic nepisou, protoze vyfrezovat to umi malo lidi , tak by prisli o ksefty, kdy si to neznalej koupi a pak mu to tam nejde... jinak tady : http://www.youtube.com/watch?v=i_U9-EBXV2o je 26konovej 86ccm, coz je si myslim jeste vetsi extrem nez 70ccm 16ps...
Datum: 02. července 2010 8:33
 nevim sem se kdysi dival na ty valce na simaka u teho 70 nic nepsaly o kartrech to psali až u teho 80ccm a ten 16 konevej valec bych chtel taky teda videt
Datum: 02. července 2010 7:46
 predevsim se na 70ccm u simsona musi frezovat kartery, az je budes mit, nebo budes mit nekoho kdo to zvladne res teprve loziska a kliku...
Datum: 01. července 2010 23:36
 predevsim se na 70ccm u simsona musi frezovat kartery, az je budes mit, nebo budes mit nekoho kdo to zvladne res teprve loziska a kliku...
Datum: 01. července 2010 23:33
 nevíš co je PS?? prosimtě kolik ti je? tím PS se značí výkon v koních..... jinak když kupuješ válec 70ccm tak musíš koupit i kliku pro 70ccm, protože je jiná.
Datum: 01. července 2010 23:27
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 16 PS? co to je?
Datum: 01. července 2010 23:25
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 záleží jaky válec je 70cc za 1500kc ktery jede trosku lip myslim ze nic moc ale sou valce 70cc ktere maji 16PS a to je zase neco uplne jineho ale vymenil bych i kliku a loziska urcite mas jistotu ze je to ok
Datum: 01. července 2010 23:22
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 z tohohle chciju smichy za fechtla 22000  nechapu kde vzal to ze do toho nahazel 25k  trochu upad ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 9:35
 no to neni špatny napad mu zavolat dobry dojeb by to byl
Datum: 03. července 2010 9:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 No to se normálně zbláznil tren co to prodává. To by\ musel sakra jinak vypadat za ty prachy to by musel mit obsah minimalne 1000ccm  já bych ho bral tak za 2000 víc bych mu nedal
Datum: 02. července 2010 22:01
 co takhle mu skusit zavolat a poptat se jak to lita  D
Datum: 02. července 2010 17:00
 lidi za ty prachy to nepojede to POLÉÉTÍÍÍ
Datum: 02. července 2010 14:31
Jméno: termix
IP: uživatel9431
Datum: 02. července 2010 10:21
 no ze 25 tisic
Datum: 02. července 2010 9:53
 no čas od času se neco takoveho vidi nekdy se stane že to i nekdo koupi ja bych ho chtel vyzvat na race za ty prachy to musi jet jako vino ne
Datum: 02. července 2010 7:49
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Nevim co je na tom pracdy..ale lak vypadá dle fotky jak ze spreje..no tak 4000,- by možná byla odpovídající cena...
Datum: 02. července 2010 7:44
 když vidím tu hadicu na stupačce tak tam mohl naházet maximálně 25 korun
Datum: 02. července 2010 7:19
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Už jsem viděl Jawa 05 r.v.64 bez schránky nářadí a bez odkap.misky, ale funkčním zámkem na krytu a prodala se za 35 000Kč
Datum: 02. července 2010 6:48
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 pridavam odkaz 
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/425849-50-20.html
Datum: 01. července 2010 22:34
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, když bych dejme tomu vlastnil nějakou přihlášenou motorku, která má v techničáku napsáno, že je barva např. žlutá a já se rozhodl si ji přestříkat na zeleno. pak na technický kontrole by mi to přepsaly, nebo se přebarvovat nesmí...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 22:49
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 tak to je dobrý
Datum: 01. července 2010 22:49
 Můžeš si to přestříkat na jakou barvu chceš. Pokud přestříkáš pouze na jiný odstín, který se bude lišit o míň jak 60% od barvy zapsané v TP, tak změnu hlásit nemusíš. Pokud budeš stříkat na jinou barvu, stačí dojít na MěÚ (registr vozidel) a za poplatek 50kč ti to přepíšou.
Datum: 01. července 2010 22:39
 Kolik peněz vas přišla renovace motoru u jawy 20,21,23.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 10:22
Datum: 02. července 2010 10:22
 ked vsetko vimenis tak okolo 5000
Datum: 02. července 2010 10:01
 Gumy, ferodo spojka, bowdeny, stupačky, odkap. miska, tmel z FK asi 2000Kč a ostatní věci do motoru měl děda schovaný v dilně.
Datum: 02. července 2010 8:17
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Já sem počítal tak (ložiska,gufera,lamely nějaký těsnění)na cca 500kč kolem no...podle mě to stačí ale pokud chceš upravdu všechno tak to bude mnoha násobě dražší..
Datum: 02. července 2010 0:09
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 me GO asi na 1000 KC (21)
Datum: 01. července 2010 22:49
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 kolem 3500 , se vsim , akorat kolecka v prevodovce a ne vsechny sem tam nechal
Datum: 01. července 2010 22:49
 AAahoj draci chci se zeptat u jawy 21 je taky nejake tesne poid hlavou; myslim mezi vlacem a hlavou diky...AAahoj draci chci se zeptat u jawy 21 je taky nejake tesne poid hlavou; myslim mezi vlacem a hlavou diky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 0:12
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Pod hlavu se těsnění nedává,akorád se zbrušuje,protože soudruzi ze ČSSR to špatně udělali,takže si na netu najdi zbroušování hlavy jawa pionyr...a když to uděláš pořádně,tak ti to profukovat nebude.
Datum: 02. července 2010 0:12
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 jo dáva se tam takovy asi hlinikovy krouzek tenucky ale kdyz das tmel nebo nic tam nedas tak to jede a nefouka pokud je to ok
Datum: 01. července 2010 23:25
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 cus draci potrebuju radu kolik stupnu muze bejt ve valci a u vejfukovyho kolena mam vyjebkanej zavit na valci jawa 90 tak sem koupil tzv tekuty zelezo je to naky lepidlo s zeleznejma pilynama do nakejch 150 stupnu myslite ze to vydrzi ? za rady dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 11:53
 trubka to neni ale hlinik ano
Datum: 02. července 2010 11:53
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 no na tom taky neco bude kdyz sem hodil tycku do ohne tak se roztavila ale ja bych rekl ze valec nebude uplne obic trubka hliniku ...
Datum: 02. července 2010 10:23
 teď nevim co je natom pravdy ale někdo mi řikal ,že se hliník při cca 160stupních taví
Datum: 02. července 2010 8:11
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 na vejfuku plech mam ale bavime se o valci a zacatku kolena kde bude to lepidlo me de o to kdybych to nechal treba 10 minut stat nastartovany aby mi lepidlo nevyteklo nebo nechitlo  na tom odkazu pisou nehorazny teploty  jinak mas pravdu dam tam to lepidlo vic jak 150 stupnu tam snad nikdy nebude
Datum: 01. července 2010 23:21
 ty ten výfuk máš schovaný pod nějakým plechem? máš ho snad venku, kde na něj má vliv nápor vzduchu a ochlazuje se.
Datum: 01. července 2010 23:01
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
Datum: 01. července 2010 22:25
 cos čekal? u auta je provozka 90°C tak co si čekal u motoky?
Datum: 01. července 2010 22:18
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ¨tak to je supr udelal si mi radost
Datum: 01. července 2010 22:13
 nejvyžší teplota v provozu je asi 100°...
Datum: 01. července 2010 22:10
 zdravim draci mam problem s fikem nejde mi nastartovat kdyz vytahnu svicku tak ji mam mokrou od benalu tak ze v tom problem nebude jiskru kdyz skusim mam tak envim v cem to moze byt predstih sem delal na kladivku sem dal 0.40 a odtrh 1.2mm tak envim poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 20:32
Jméno: tomas
IP: uživatel7794
 BLB= hold kazdy ti rekne uplne jine hodnoty proto sem to tu psal jestli to tak je nebo ne a ze ty vis ze to je jinak a ja mam v tom bordel tak si nejvetsi king je to tak ze kazdy umi neco jineho a nikdo neumi vsecko zadnej ucen z nebe nespadl tak dik za rady hosi jo a debile rikej svojemu tatovi ja sem z tebou husy nepasl
Datum: 05. července 2010 11:21
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Odtrh 0,4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a předstih 1,6-1,8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 02. července 2010 22:05
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 ja si myslim ze kdyz ti to ani nechytne tak nejde jiskra mas blbou ssvicko protoze kdybys to tlacil by to chytalo nebo aspon strilelo mas neco s elekrikou a bez jehly pincek jede ja sem taky jezdil
Datum: 01. července 2010 23:29
Jméno: tomas
IP: uživatel7794
 no tu je ten problem ze mi chybi jehla kterou sem jeste nesehnal a chtel sem to skusit nastartovat pac nevim jestli to nekdy jelo tak sem dal benal primo do valce a nic  tak ze asi budu muset pockat az budu mit jehlu a pak to vyskouset ale mas asi pravdu asi to uchcavam ja ktam dam pres strikacku benal a nez by ho to zapalilo tak je vsechen ve vyfuku
Datum: 01. července 2010 22:31
Jméno: XxX
IP: uživatel8754
 mozna taky to ze to ulejvás..poloha jehly a hladina v karbecu
Datum: 01. července 2010 22:22
Jméno: tomas
IP: uživatel7794
 daval sem benal inekcni striakckou pres karbec a nic
Datum: 01. července 2010 22:22
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 a co trisky maš vyčištěny ??
Datum: 01. července 2010 22:18
Jméno: rej
IP: uživatel7357
 dobry vecer. chtel bych se zeptat zda je nejaky rozdil mezi vyfukem z 05 a z 20 ? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 22:45
 05 má vejfuk připevněnej objímkama a 20 má díry pro šroubky ve švech.
Datum: 01. července 2010 22:45
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Jawa 05 má v první přepážce 4 velký díry a Jawa 21 má 9 mensich dir
Datum: 01. července 2010 21:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši mam dotaz jaky stahovak byste me doporucili na stahnuti primarniho kolecka nejaky sikovny aby na nem nesly ramena od sebe ale aby byly pořád při sobě když to kolečko budu stahovat. Zkoušel sem to stahovat dvouramennym stahovakem ale ty ramena šly pořád od sebe nevím proč.Půl dne sem se s tím sral. Prosím o pomoc a rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 21:40
 Použí tříramenný stahovák, s tim to jde parádně.
Datum: 01. července 2010 21:40
Jméno: harlejista
IP: uživatel9399
 zdar ja měl stejné problémy s dvouramenným stahovákem. Pak jsem čelisti zafixoval aby se neroztahovaly např. svěrkou, nebo silnou SK páskou a šlo to jak po másle. Kladivem bych do toho moc nemlátil aby se nezníčila klikovka
Datum: 01. července 2010 21:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ono to jde hned od sebe ikdyž ještě stahovak neni napružený prostě utahuhuju a ramena jdou hned od sebe
Datum: 01. července 2010 21:15
 až to bude roztáhlý uplně nahraně tak do toho ramena bouchni kladivem a primárko povolí
Datum: 01. července 2010 21:09
Jméno: Hans
IP: uživatel5573
 Jak skontroluju indukčku jesi je funkční?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 13:42
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Ahoj Franky
Datum: 02. července 2010 13:42
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 norml pres baterku ne
Datum: 01. července 2010 21:29
 to je blbost:- jiskru ti hazet muze - ale ve vysich tockach se to muze dusit zj - nebo kdyz se ta inducka delsi jizdou zahreje- tak to prestane jet- tak to je spatna - ale nvm jak to bezpecne poznat jen tak nazkousku- taky by me o zajimalo
Datum: 01. července 2010 21:09
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Tak že ji připojíš a zkusíš jestli ti svíčka hodí jiskru
Datum: 01. července 2010 21:00
|



|