Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ahoj borci, potřeboval bych vědět, čím utěsnit kartery po rozpůlení motoru. Už jsem to nedělal 30 let  . Rád bych si to zjednodušil silikonem. Jaký???\r\na jak?? Díky Franta
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 18:44
 Tak co tady?
Datum: 16. srpna 2010 18:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 3krouzek: tim sem myslel tebe ale a ne me ja nejsem naprosty debil ale ty jsi asi kdyz tu pises takove kidy
Datum: 23. července 2010 22:24
 NE omg....tohle nemá cenu ti vysvětlovat...ty nikdy nepochopíš jak to myslím....seś debil..nazdar někdy přiště!!!
Datum: 21. července 2010 23:13
 jezis ty vole fakt demence tu
Datum: 21. července 2010 21:28
 to yvsvetluje ze komprese je jina, kdyz je jinak serizena spojka (a nebo sou lamele KO)
Datum: 21. července 2010 10:18
 HAHAHA  ...Motor nopvej nebyl....mel jen novou kliku, loziska gufera...a opravdu jedinej kdo nevi o cem mluvis si ty...kdyz sou lamele KO, prokluzujou,utahnu sroubek na deklu zapalku...a komprese na startpace neni stejna!!!!!!!! nevim jak ty poznas kompresi...ale ja to delam odjakziva od startpaky...kdyz ho povolis prokluzovat nebude...ale zas to pojede samo....takze nwm kdo tady mluvi nesmysli křiváku
Datum: 21. července 2010 10:17
 Ano psal, a pak sem taky psal kdyz utahnu sroubek stelovani spojky ze to uz nejede kdyz drzim spojku, ale ze se propada paka a nema to kompresi...malinko sem sroubek povolil a zas to jelo samo....ta spojka NESLA NASTELOVAT, a kazdej mi hned rekl ze sou KO lamele...jen ty ne"""" tak se neser do niceho kdyz o tom nic nevis...ses ted taky zacatecnik!!!!
Datum: 21. července 2010 8:19
 jezisi kristeee...ja sem v tej dobre nevdel co je to vypionani spojky..tak sem to placnul....jdu spat
Datum: 20. července 2010 23:21
 byl sem zacatecnik!! tak sem psal ze mi nevypina spojka!!! pac sem nevedel o co go!! se spojkou sem jeste nikdy predtim nemel zkusenosti!! tak doprdele jak sem to asi mel napsat zpravne?? ty neumis pochopit zacatecniky...pohybujes se ve svete kde si myslis ze zijou samy borci na motory jako ses ty!!!ale to nneni pravda!!!!
Datum: 20. července 2010 23:13
 Proc se tak rozcilujes???? kurva doprdele...tak kdyz do toho myho zkurvenyho domrdanyho motoru nevidis..tak se mi neser do tdotazu ,a vubec tam nepis!!!!! kurva vole a furt me jen seres tim co pises...ja nemam slov co ty si zac...ty si uplnej kreten vopravdu...a ja ti nepsal jen ze je uliznutej korek..tam toho bylo vic!!! patrej v historii kukdebile!!!!....
Datum: 20. července 2010 23:12
 A já sem ti moc dobre psal ze nejde sestelovat ani utahovanim sroubku na deklu zapalka..a ani povolovanim...a kazdyho napadne ale kazdyho ez sou v haji lamele...jen tebe!!! napadne ze se ma serizovat vule na pacce??? tak co ci to za kokota?
Datum: 20. července 2010 23:06
 A proc doprdele ty radis nekomu ze ma seridit spojku kdyz je sjetá????? Stejná situace!!!!!!! Zase meleš z cesty...a to co píšeš se vyrovnává 2letému dítěti
Datum: 20. července 2010 23:04
 Hele jdu , dyžtak tu ješté budu, uznal sem za vhodné, a pár lidí mi potvrdilo, že ty jsi psichous..zraly na chocholouska
Datum: 20. července 2010 23:03
 Zaprvé...v historii patrej..byl sem zacatecnik, nic sem nevedel (jako jednou ty) Ano motory pulim, ale dohromady mi dela necoi deda, jako napriklad natoceni segmentu, ....a za treti, ty lamele v pici byly at si rikas co chces...jen ty si psal ze se to musi seridit. a vseci ostatni rikali ze sou v haji...oni meli pravdu..ale ty furt delas chytreho....dal vec..furt pouzivat sedivej lukopren? na co vole??
Datum: 20. července 2010 22:51
  ty si jeste pamatujes? debile vole...jak chces serizovat spojku, kde byly lamele sjety na zelezo?  xD ty si fakt vocas  .....
Datum: 20. července 2010 22:43
Datum: 20. července 2010 22:35
 Nestrćíš, už jen z důvodu že mé nikdy neuvidíš...a ty chodíš dost na internetovou stranku kde sou focení čuráci, a tam sis jich našel víc jak 60 (staré dobré přátelství s Horacio Kejn)
Datum: 20. července 2010 22:33
 Hlavně si do tej huby neztrkej nic velkého, aby si pak nevypadal jako kluk se širokou hubou, co si do huby narval 60 čuráků najednou.
Datum: 20. července 2010 22:24
 Zklapni frankline...dej si do huby dudlíka, a zdrž se komentáře..jde sem bratr, za hodku sem tu.
Datum: 20. července 2010 21:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no vidím že tu přišel jakýsi naprostý debil
Datum: 20. července 2010 20:51
 Ty se nudíš tak se potřebuješ zabavit..ale já sem rozumnej nepracujíci člověk se slušným životem, a potenciálem, a nebudu se tu zahazovat s takovým igorem. Čágo
Datum: 19. července 2010 22:39
 Ojojoj, pán se zamyslel, a myslí si že nemám nic na práci? A což ty takto tu pobývat a hádat se nesmysluplně s 16 letým harantem? Dyt ty se s takovejma nezahazuješ ne? Aha já zapomněl ty si malé dítě kterému odvezli píseček s bábovičkama na skládku, a tak si hraješ na písečku na pokecu?? Hm..zajímavý způsob hraní na internetu...dá se hrát poker na netu vśe...ale hrát si s písmenkama na pokecu, ještě k tomu semnou  Cha si mi k smíchu
Datum: 19. července 2010 22:32
 jo to sem no...ale sorry, ale myslim s tvoji potencialni energii a cislem udavajicim IQ by si neudělal ani jeden level
Datum: 19. července 2010 22:21
 to by si nebyl ty vid? Kdyby si neměl vždy poslední větu  ....a gta už sem dohrál...byl sem asi v 9 levelu, 10= konečný.
Datum: 19. července 2010 22:16
 Jo to sem, ale na tebe ještě furt nemám....
Datum: 19. července 2010 8:14
 Dej urćitě červený....šedivý bude vypadat jako kdyby si v motoru pěstoval myši,a těm se následkem olejové lázně rozpouštéla kůže
Datum: 18. července 2010 18:00
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Dachl21 a Steve - upřesňuji, že jsem přetěsňoval motor k babettě a tmel jsem použil z důvodu nepřesně obrobených těsnících ploch pro koleno karburátoru na válci http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1409.html (těsnící plocha není po odlití vůbec obrobena), stejně tak příruba na karburátoru je obrobena do oblouku. Těsnění plovákové komory jsem dříve používal pryžové, vždy nově koupené, ale jeho životnost do zpuchření je nízká. Tmelu na příruby kolene karburátoru jsem dával slabou vrstvu a přebytek vytřel skrz difuzor. Přenos tepla do karburátoru netřeba řešit, za chodu je ochlazován vzduchem procházejícím skrz difuzor a koleno. Pod válec jsem si vystřihl papírové těsnění.
Datum: 17. července 2010 23:16
 Určitě se zastav, tady ti vždycky někdo poradí (pokud to ví)
Datum: 17. července 2010 22:01
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 To dachl21, dík, už jsem z toho byl trošku nervozní, jak Vám to tu plevelím.
To Steve, díky za upřesnění. Dám papír. Jinak to vypadá, že se tady občas ukážu. Máte to tady parádní. Ahoj.
Datum: 17. července 2010 21:56
 jinak pro Lexa - jak uz bylo naznaceno proc tesnit plovakovku, stejnak to vytece pres odvzdusnovaci otvor u cepovatka, tam by se to vlastne ani dostat nesmelo! a proc tesnit tmelem saci koleno? rika ti neco minimalni tloustka tesneni mezi valcem a kolenem a jeho dusledky pri nedodrzeni? navic pokud tam prasknes tmel a pritahnes tak on prebytek vleze do saciho traktu, tam to pusobi jako clonka (jako treba u 640 kdyz uz to dneska padla), dela to turbulence, zuzuje to prumer saciho traktu a tim padem i nasavane smesi do motoru, ma to navic mnoho ldasich negativnich dopadu (jeste treba pripomenu prenos tepla do karburatoru a mnoho dalsich)...proto se taky nesmi davat pod valec, prebytek vleze do prefuku a pusobi to nesymetricne sani nad pist dovalce atd...mezi bloky a spojku beru ale jinak to jinde nedavat!
Datum: 17. července 2010 21:35
 franto - za me urcite papir, pokud se tam rozhodnes jeste pro lukopren tak jo, paulin nedavej, nejsou aspon z meho okollik na nej pozitivne dotazy, jinak pokud to tece u pastorku tak je na vine gufero ktere je pred nim, vymenit ale pozor na poruseni karteru v tomto miste, jinak pokud to tece spojkovym kanalkem ven tak motor tak byl konstruovan (na zraty se tehdy moc nehledelo), staci mezi kanalek a dlouhou tycku vlozit patricny gumovy o-krouzek s patricnymi rozmery a bud namazat pod guferem v pravem viku lozisko nebo tam dat zakryte, ono obecne v tom viku neni moc nachylne na nedostatek oleje, hlavne je tam casto bordel...jinak at se dari, rad jsme tu potkal nekoho kdo ma uz na pio i v zivote neco za sebou a poklada zde hodnotne prispevky, coz vetsina draku tu je v teenage veku a taky ty prispevky vypadaj (vsimnete si pozdraveni, jasne vylozeni problemu a PODEKOVANI)...at jezdi a at dela synovi i tobe radost...
Datum: 17. července 2010 21:31
 Nesmíš mačkat dokola F5, pak se odpovědi kopírujou
Datum: 17. července 2010 21:29
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Tak Vám všem děkuju, myslel jsem si, že si to zjednoduším nějakou moderní sračkou, která za mého mládí ještě neexistovala. Přidržím se teda klasiky.
Půlit budu mustanga. Pořídili jsme se synem, Parádně si ho vyštafíroval. Dneska jsem vyměnil lamely na spojce (ferod z mě taky nebyl  )
a zjistil jsem, že teče taky olej kolem sek. ozubenýho kola a že je tam volný ložisko. Takže zítra na GO 
franta
Datum: 17. července 2010 21:28
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
Datum: 17. července 2010 21:28
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
Datum: 17. července 2010 21:27
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
Datum: 17. července 2010 21:26
 Papír, na to lukopren, z obou stran, a nebo jen vazelínu, to záleží na tobě
Datum: 17. července 2010 21:25
 S papírem, je to takto stavěné od konstruktérů.
Datum: 17. července 2010 21:25
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
Datum: 17. července 2010 21:23
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Tak Vám všem děkuju, myslel jsem si, že si to zjednoduším nějakou moderní sračkou, která za mého mládí ještě neexistovala. Přidržím se teda klasiky.
Půlit budu mustanga. Pořídili jsme se synem, Parádně si ho vyštafíroval. Dneska jsem vyměnil lamely na spojce (ferod z mě taky nebyl  )
a zjistil jsem, že teče taky olej kolem sek. ozubenýho kola a že je tam volný ložisko. Takže zítra na GO 
franta
Datum: 17. července 2010 21:20
 To lexa...plovákovou komoru bylo docela zbytečné těsnit, už se prodává aji těsnění na víčko plovákovky, ale každý at si to udělá po svém, jak mu to vyhovuje....ale ted zpět k tématu, už rok těsním motory, karburátory, i koleno k výfuku tmelem LUKOPREN (červeným), a nikde žádný náznak tekoucího oleje, nebo benzínu.
Datum: 17. července 2010 21:16
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Záleží na stavu těsněných ploch. Polobloky poškozené šroubovákem, kladivem nebo pokroucené stářím už papírem těsnit nelze, netěsnil by celou plochou. Já jsem klikovou skříň, víko převodovky, plovákovou komoru a příruby kolene karburátoru těsnil tmelem Paulin http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_445.html . Přetěsňoval jsem s maximální pečlivostí, aby mi to vydrželo dalších 27 let. Před nanesením tmelu jsem těsněné plochy perfektě očistil a odmastil. Po montáži jsem přebytečný tmel utřel hadrem. Zatím jsem spokojen, vše je čisté, nikde ani kapka. Také karburátor krásně reaguje na pootočení rychlopalem, žádné přisávání falešného vzduchu přes křivé příruby kolene karburátoru. Nemám bohužel dlouhodobou zkušenost s tímto tmelem, přetěsňoval jsem letos zjara. Komu se po smontování těžko otáčí klikovka, ten musí pomocí trubky a paličky ťuknout na vnitřní kroužky ložisek klikové hřídele (před vložením gufer).
Datum: 17. července 2010 21:11
 Jo ten kdo má IP 8225 je jednoznačně franky..
Datum: 17. července 2010 20:58
 Jo ten kdo má IP 8225 je jednoznačně franky..
Datum: 17. července 2010 20:58
 Franky?
Datum: 17. července 2010 20:54
 jneze na krasu se nejezdi  ze je to upatlane a neocistene od zbytku, no, zavodni stroje to tak maj, jednak kvuli tomu ze nema cenu si s tim vyhravat a peclive to lestit kdyz po zavode se to stejne znova puli a navic by se mohlo stat ze pri ocistovani to pri spatnem dotazeni karteru vytahnes ven, navic nicemu krome oka to tam nevadi a nekdy ta kapka navic tomu pomuze kdyz se to nekde nanese mene/blbe...u serie se to resi jinak nez u zavodaku ale je pravda ze vycuhujici cervena znaci puleny motor a tudis zasah do motoru (at uz prospesna GO nebo negativni bastleni, treba silna dvojka)...a moje druha a zasadni vytka patri k barve! ty tmey jsou barevne kvuli tomu ze patri do ruznych provoznich podminek a maji jine vlastnosti, mimo jine ta jedna velmi dulezita - tepelna odolnost a odolnost chemicka...proto cerveny tmel pac patri k motoru, jina barva znaci jine vlastnosti, ted presne nevim kam bych prdnul tu sedou na pio (pokud vubec) pac o silikony se obecne nezajmam a proto netusim...navic i ta seda proti vyestenym blokum bude pusobit rusive...a i proto pouzivam papir, i kdyz vzhled neni rozhodujici faktor...
Datum: 17. července 2010 20:52
 Franky zase děláš chytrýho? Jednou si tu psal že se sem už nevrátíš, ale furt tu něco máš.....
Datum: 17. července 2010 20:48
 to 3krouzek - a proc sedivy???
Datum: 17. července 2010 20:33
 stejne me pripada ze ten tmel tam davaj v domneni ze stejne se ten motor bude relativne brzo pulit, aspektu proc se bude pulit je dost, pripada mi to diky Tyneckym pracovnikum uz jako presvedceni ze je dobre ze se to bude pulit...tim ale nechci Jawu hanet, stroje to jsou dobre, jen na devitce jsem prozil pekné a dlouhe mládí a me oprava nevadi, ba naopak (pokud uz problem s dobijenim neni prilis casty, stahovak na primarku se neohyba jako papir a do elektriky se zasahuje jen minimalne), jne ten jejich pristup v Tynci je dejme tomu "zvlastni"...
Datum: 17. července 2010 20:33
 taky ctyricitka tece prakticky uz od vyroby...ale neni to ani tak tim tmelem (nebudu zastirat nelibost ke tmelu) ale spis spatnym opracovanim coz je u novodobych, potazmo od osmicek vyskytujici se a devitek uz velmi casty neduh, kupr. neslicovanost v sacim traktu je vice nez proflakla a tam se ztraci hodne koni...jinak pravda na Lukopren jsem zapomnel, bral jsem motorovy silikon prilis obecne...
Datum: 17. července 2010 20:27
 kdyz vezmu ze ctyricitka se pred 30 lety nevyrabela tak tezko  a pred 30 lety existroval jen max. ten hermetik, vsude se jinak daval papir...navic pravda neuvedl typ, ovsem stojim si za svym ze bude pulit pio, je to prece na fichtlkramku
Datum: 17. července 2010 20:24
 overeny silikon nevim, daval se, dava a bude se davat ten motorovy, nic jineho se misto papiru ani davat nemuze...jeste je tu paulin ale na nej nejsou moc dobre ohlasy co vim ze sveho doslechu...protezuju klasicky papir s olejem (lepe s vazelinou), je to sic mozna pracnejsi ale jednodussi a v kazdem pripade levnejsi...a vydrzi to dalsich 30 let, v mem pripade sezonu (ted kvuli vadnemu kosi je to po pul roce uz druha generalka, tak sla hned jinak odstupnovana prevodovka a oblozeni do spojky z feroda, jinak klasicka generalka - veskera loziska, gufera, tesneni...), pak jde motor v zimni prestavce opet na stul a kontroluje se a vylepsuje...stejne tech 30 let to nevydrzi, ne kvuli tomu ze by papir drive "zvetral" ale kvuli tomu ze bude zvonit klika, budou se hlasit loziska, vylomi se nejaky ten zoubek ve startovacim pulmesici, vylitaj se futra a podobne...ale kdo ma to srdicko se o to starat ten pak ma i tu radost z jizdy a dobre odvedeny prace...ten stroj ma proste svou dusi...
Datum: 17. července 2010 20:22
 ja doporucuju Lukopren. Je to cervenej silikonovej tmel. Mam s nim osobni zkusenost a po sesazeni karteru uz ani kapka. Stewe: jak muzes vedet jakej motor bude pulit ? treba 640 maj mezi blokama motoru silikon uz od vyroby
Datum: 17. července 2010 20:19
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Jestli se to zapomíná, to uvidím zítra. Hermetik znám, měl jsem na mysli nějaký ověřený silikon. Jestli nic pořádnýho není, koupím origo těsnění.
Dík, franta
Datum: 17. července 2010 20:01
 mel jsem za to ze se to nezapomina  pokud mas nekde Hermetik, ci pozdeji zvany Hermosal tak ten, vyhoda u neho je ze rychle tvrdne a nemusis cekat do dalsiho dne (ale stejne jistota je jistota at mas na dalsich 30 LET pokoj)...jinak klasicky motorovy (cerveny) s tim ze aspon pres noc to nechas a rano to dotahnes a oskrabes prebytecny zbytky co vylezly...osobne tmel nepouzivam, ten motor je totiz konstruovany a tim, ze se tam da papir a ten udela par desetin mm mezi bloky, cili pokud ho tam nedas tak pak pujdou hodne z tezka (nebo vubec) pootacet hridele, musi mit vulit kterou bez papiru mit nebudou...takze osobne delam uz jen s papirem mezi a z oboustran namazany vazelinou (+ jemne potiram obe plochy bloku) a je to zatim to nejlepsi a nejjednodussi co muzes udelat, spodek je suchy, bloky tesni a olej zustava kde ma...neht se dari...
Datum: 17. července 2010 19:22
|



|