Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: číza
IP: uživatel5299
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat kam se připojuje náhon na otáčkoměr na 350/640, koupil jsem si ty budíky a chtěl bych to připojit na čz 175/487, půjde to nějak, a pokud jo tak jak??? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 9:35
Jméno: Stinovlas
IP: uživatel3024
 na 638 motoru (tzn. i 639 a 640) jsou dva otvory na nahony, jeden je tacho, druhej je otackomer.. takze odpovedi je: bohuzel, nepujde to  kazdopadne stare skodovky mely otackomer pripojeny k 1. kontaktu civky, tak to muzes zkusit takhle, jestli by tam nefungoval skodovackej.
Datum: 19. července 2010 9:35
Jméno: čz 175
IP: uživatel9121
 čau možete mě někdo napsat jak se šteluje bohatost a volnoběh na karburátoru čz 175 díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 11:33
 na čz 175 ale jaké?já sem měl 487 a když se na karburátor díváš z vrchu tak na pravé straně je tryska-ten zlatej šroubek a pak je jeden zespodu-se zešikma a tím se sšeluje volnoběh čím víc to zašroubuješ tím vyšší volnoběh a pak tam je ještě jeden šroub vedle trysky a ten zašrub do třičtvrtě a jehlu dej na 2 zářez od shoru a máš to
Datum: 23. července 2010 11:33
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Zadej tuto adresu přímo na domovské stránce a dej vědět.
Datum: 19. července 2010 8:49
Jméno: čz 175
IP: uživatel9121
 ty stránky nefungujou nemožeš mě alespoň napsat jestli když šroubek bohatosti utáhnu jestli je vjetší nrbo menší mohatost díky
Datum: 19. července 2010 8:43
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Na stránkách : http://www.skútrklub.cz , v levém sloupci klikni na : rady a tipy ,sjeď dolů a klikni na stranu 2. Tam je návod.
Datum: 19. července 2010 7:28
Jméno: Petr
IP: uživatel9455
 zdar lidi nestane se něco když dám relé 6v/75w na zapalování 6v/45w?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 21:12
 Nestane se nic, ale nesmíš odebírat více jak 45w...
Datum: 18. července 2010 21:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 bude ti neco hořet
Datum: 18. července 2010 20:50
Jméno: motorkář
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 18. července 2010 20:03
Jméno: motorkář
IP: uživatel9121
 mě to velice scípá to přitáhnu šroubek volnoběhu a mám i něco dělat s bohatostí díky
Datum: 18. července 2010 20:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ten zlatej bych zašrouboval  , ten nejvíce v levo, je od volnoběhu. To si našteluj dle volnoběžných otáček motoru (ta s tou pružinou) a ta s pružinou více v pravo to je bohatost. Podle barvy svíčky.
Datum: 18. července 2010 19:59
 cau! co je vedla volnobeznej trisky s tim sa steluje chudost zmesu,,a co je tak sikmo s tim sa steluje volnobeh
Datum: 18. července 2010 19:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na kolik výbrusů je stavěn válec Kejvy 250/353? Taky na 8 jako PIO? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 21:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já vím, že fichtl převrtat takto. Ale ten 8. výbrus je takový hraniční. Počítám-li správně je to výbrus 20. a vrtání bude 70,16mm.
Datum: 18. července 2010 21:11
 čezatak : co myslíš tím apropos?  ,už to u tebe nevidím po prvé, a nechápu význam
Datum: 18. července 2010 20:51
 kehva se dá převrtat na 290ccm tak si spočítej kolik je to výbrusů.....apropos.. u pio jde i 12 výbrusů
Datum: 18. července 2010 20:50
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Zdarec.. Mám problém  nebudu to popisovat,ale natočil sem video..Co to muže byt? velka či mala triska?? http://www.youtube.com/watch?v=5-cKLeVFqXk .. ZA každou radu děkuji..JInak karbec je 19mm a vbálec upravený 2K s pomocnýma vyfukama..Triska nevim,neni tam nic njasano,ale jen mužu řicr že v ni je celkem velka dirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 13:23
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Ja si vždycky myslel že když to je 0,04mm tak je to 40 tryska..Jinak se sroubkem na bohatost směsi sem si hral..KDyž povolim,zdechne..na videu je uplne utahly.Seženu trysky v nějake mototechne??
Datum: 19. července 2010 13:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 0,4mm to asi nebude to by byla 40  a to je tak volnoběh, jak řikaj ostatní máš hoodně bohatou směs, jestli je tam šroubek na štelování tak ho postupně utahuj a zkoušej co to dělá, jestli to nepomuže tak dej menší hlavní trysku cca 82 . jehlu bych nechal tak na 2hym zářezu od shora. snad jsem ti aspon trochu pomohl
Datum: 19. července 2010 12:18
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Stando nevim..neni to tam vyraženo..ale je tam sakra velka dira..typuju 0,4mm
Datum: 18. července 2010 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel9933
 je to sakra bohata smes....jakou tam mas trysku??? jestli 92 tak dej tak 82....napis jakou tam mas.....!
Datum: 18. července 2010 21:09
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 spatne sem to napsal..Jehla je na prvnim zařezu
Datum: 18. července 2010 21:00
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Jehla je uplne nahore..Zkoušel sem všechny polohy..JEn nevim jak se steluje tim sroubkem ta bohatost te smesi..Utahnuti=Chuda smes a povoleni bohata??
Datum: 18. července 2010 20:58
 podla mna 67-70 skus,,ja som tam mal dellorto 21 s 90 tryskou.. ale najprv mozes dat aj ihlu trosku dole
Datum: 18. července 2010 20:23
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 kolikatku cca? 65 ? ted nemam penize na celou sadu
Datum: 18. července 2010 20:16
 Bohatá směs. Chce to menší trysku.
Datum: 18. července 2010 20:14
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Jenco: Nevím, neni tam nic vyraženo..jsou tam 3 trysky..Jedna hlavni,druha volnoběžná a netuším k čemu je ta třeti  v te v ktere je jehla je celkem velka dírka.. cca 0,4mm
Datum: 18. července 2010 20:07
 Podle mě to bude tou tryskou,poněvadž když říkáš,že je jakási zvětšená,mohl to někdo zvětšit drátem ten otvor a pak jde více benzinu do motoru a je to moc bohatý=tudíž to nechce jít do otáček a jakoby se to dusí!
Datum: 18. července 2010 20:06
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 se serii karbcem to sice toči jak zběsile,ale jen na volnoběh..Vytočim jedničku jak se to chytne otaček v kterych to jede, tak to zatahne a grrrrrr..Musim jezdit na pul plynu aby to aspon jelo..
Datum: 18. července 2010 20:04
 jakú más tam trysku?
Datum: 18. července 2010 20:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To flusání- to dělá snad každý karbec..... Pokud se to úplně udusí s filtrem, tak tam je hodně benzínu
Datum: 18. července 2010 20:01
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 sorry  skoro 3 týdny prázdnin a už sem to zapoměl..zpět k problemu..Ono to benzin chrstá z karbce a svička je vždy uchcaná.Když nasadím filtr, tak se to udusi uplně..
Datum: 18. července 2010 19:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jestli se nemýlím, ve 2 třídě se učí tvrdé a měkké souhlásky..... Asi jsi na ně chyběl. Triska..... to je jako Kívačka  k dotazu: dusí se ti to. Takže bych řekl moc vzduchu, málu benzínu. Dal bych tam větší trisku
Datum: 18. července 2010 19:56
 Zdarec draci, mám dva dotazy. 1) Mám problém s nastavením předstihu. Vysunu píst 1,6 mm před horní úvrať. Když je to takto vysunuté, neotevře se mi kladívko. Nepomůžu tolik otočit se statorem, aby se otevřelo. Nevíte co s tím ??? Dělal jsem dnes poprvé, tak mě omluvte  . 2) Kolik byste dali za pojízdného pionýra dvacítku, bez TP, se zachovalým lakem a chromy ? Není nijak zbastlený... Dík moc za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 20:13
 Jo dík...
Datum: 18. července 2010 20:13
 V tom bodě kdy máš píst 1,6mm před HÚ má kladívko začít rozevírat = zážeh, ne být úplně rozevřené.
Datum: 18. července 2010 20:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 koukni na jawa-50.cz dej si návody nebo tak nějak a přečti si to.
Datum: 18. července 2010 19:40
Posl.aktualizace: 18. července 2010 19:57
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Flexa, brusný kotouč, vybrousit, vyťukat, zatmelit nastříkat.
Datum: 18. července 2010 19:57
 Zdar seso chci se zeptat uz dlouho tady nemas jednokrouzkovej pist 38,25 pro pionyra s 14,1 cepem + krouzek pro nej bude jeste nekdy k mani ? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 20:44
 Přesně tohle by se mi taky hodilo.
Datum: 18. července 2010 20:44
 Ahoj,koupil jsem babettu 210 a mám dotaz.Při šlapání bez běhu motoru mi sem tak skočí jako by to chtělo startovat.Pokud mi bába stojí na stojanu a chci startovat sem tam to proklouzne a ozve se rana jako by něco prokluzovalo.Prosím kdo ví co s tím o radu klidně na email nebo sem Děkji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 19:44
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hlavní je, když to nastartuješ.
Datum: 18. července 2010 19:44
Jméno: Janek
IP: uživatel5573
 Čelisti ve spojce kámo
Datum: 18. července 2010 19:18
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Čusec potřebuju poradit kdo vozíte na fichtlikovi sportovni filtr chtěl bych poradit jakej.Do teď sem jezdil jen s punčochou a furt sem musel karbec čistit....
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel9933
 Na sportovní filtr se vykašli.....poslední dobou ladím upravené válce a nejlepší vysledky zatím byli s origo filtrboxem a origo vyfukem.....sorry ale sportovni filtr je cajk k nicemu....na seriii dvojnasob!!!
Datum: 18. července 2010 21:12
 sportovní filtr je na nic...většina těhle filtrů, propouší bordel, a následně se ti pŕidírá válec.
Datum: 18. července 2010 20:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dej si tam ten původní. V Jawě při výrobě věděli, proč ho tam dávali.
Datum: 18. července 2010 19:45
 Ahoj draci,před hodinou jsem se vrátil z motosrazu v Topolné.Všude samý chopper,endura.mašiny za statisíce a já jako chudej příbuznej na babetě.Ale přijali mě mezi sebe.měli s toho srandu,hodně toho fichtla fotili a byli celkem pobaveni.Svezl jsem se na skůtru Burgman 400,a chlapi řeknu vám,super zážitek.Těch 30 km,kterých jsem odřídil na skutru,bylo prostě ůžasných.Síla motoru,pohodlí,plnoautomat,rychlost 140.Jsem s toho celej pryč.Tak ahoj draci a at to jezdí.Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 22:37
 Rey: sorry jestli se to nějak dotklo jájsem to nemyslel vážně a nechtěl jsem říct že si zloděj  si jenom dělám srandu
Datum: 18. července 2010 22:37
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Přesně..odrážedlo,ale spíš bych to nazval:sekačka se židlí..
Datum: 18. července 2010 22:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zajímalo by mě ješstli by to utáhlo 150 kejvačku na tkaničce od bot jako můj mustang
Datum: 18. července 2010 20:39
 Přidávám se hoši.
Datum: 18. července 2010 20:35
 naprosto souhlasím ty skutry se mi vubec nelibí a navíc nechápu proč do toho rvou ty vyriátory tomu se potom neda rikat motorka to je odstrkovadlo pro 3letý holčičky
Datum: 18. července 2010 20:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 každej skútr je na HO*NO. Skútr uřidí i moje 11 letá ségra! Jedině stroj s řazením je k něčemu.
Datum: 18. července 2010 19:48
 Přijel jsem na babetě,všichni tomu říkali fichtl,svezl se na skůtru a odjel na babetě.Nejsem zloděj a nemám za potřebí podnikat trojboj.
Datum: 18. července 2010 19:38
Datum: 18. července 2010 19:37
Datum: 18. července 2010 19:22
Datum: 18. července 2010 19:21
Datum: 18. července 2010 19:17
Datum: 18. července 2010 19:13
 Počkej ted nechápu  píšeš že si jel na babettě, a následně píšeš že si toho fichtla hodně fotili. tak to si jel na fichtlu nebo na babattě?
Datum: 18. července 2010 18:43
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čaute draci mam dotaz jak mam na fictlu start.páku ta¨k mi vubec nezabíra jenom malinko čím to muže být??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 21:19
 To já nevím  , to musíš vyzkoušet ty  .
Datum: 18. července 2010 21:19
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ale na roztlačení to pujde ne?????
Datum: 18. července 2010 21:04
 Moc dotažená spojka, sjeté lamele, nebo KO startovací segment
Datum: 18. července 2010 18:40
 Nejde mi 350/354 seřízenej předstih a bud chytne jenom jeden válec nebo druhej ale nikdy nechytnou spolu a už nevím co s tím :/ seřizoval sem to už kolikrát a nikdy nechytli oba dva válce najednou
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 23:04
 No tyjo to je hodně divný zkusil bych nový kladívka a seštelovat znovu .
Datum: 21. července 2010 23:04
Jméno: jawa 175
IP: uživatel9121
 čau nevíte jak by se dalo udělat nějaký chlazení na fichtla mám motor na motokáře a ted v tych vedroch je to hrůza vždy to úplně hoří děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 21:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pořiď si nejaký větráček nejlépe na 6V nebo i na 12 v hoprším případě z počítaču a přidělej ho nějak na válec bude kousek trčet i přes hlavu musíš ale plochy dotyku nečím obalit nečím nehořlavým a pak jeden drátek od toho větráku dát na zapalovací cívku nebo na světelnou a druhý na kostru a měloo by ti to ten větrák jít a trochu chladit.
Datum: 19. července 2010 21:57
 obohat směs
Datum: 18. července 2010 20:39
Jméno: jawa 175
IP: uživatel9121
 tu tam mám nepomohlo chce to nějakou vrtuly
Datum: 18. července 2010 19:58
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dej tam svíčku N14 a máš po půlce problémů.
Datum: 18. července 2010 19:49
Jméno: Porky
IP: uživatel9496
 zdravím,\r\nMyslíte si,že jsem blb?\r\nDěkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 19:51
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Člověk, který toto píše: 1) neumí psát na klávesnici (viz znaky) 2) je blb když to píše 3) proč to sem ty blbe vlastně píšeš?
Datum: 18. července 2010 19:51
 ??? No nemůžu soudit, ale podle toho dotazu asi trochu jo  , ale z toho si nic nedělej.
Datum: 18. července 2010 17:52
 zdarec muze te mi poradit jak upravit valec na babce 210 dik...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 21:16
Jméno: standa
IP: uživatel9933
 o milimetr propiluj vejfukovej kanal na šířku,o milimetr propiluj vyfukovej kanal dopredu,o milimetr propiluj saci kanal dozadu ke klice a o milimetr nech snizit hlavu a skrat koleno tak aby koncilo kus za hrdelm tlumice vyfuku,nech udelat vybrus a kup karburator dellorto na babetu
Datum: 18. července 2010 21:16
 jj mam ho.
Datum: 18. července 2010 20:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na FK je karbec dell orto. Kup si ho a pojede ti to o hodně líp.
Datum: 18. července 2010 19:52
 dik.
Datum: 18. července 2010 18:45
 Podle toho že máš v profilu napsané že děláš pouze lehký tuning, nechápu proč chceš hned upravovat válec?  Nech si to udělat od nějaké firmy. naklikej do googlu úprava válcu babetta. a něco ti to najde  .
Datum: 18. července 2010 17:46
Jméno: TOny
IP: uživatel5566
 zdarec,jak říkáte ruzným dílum na motorkách ??
já například airboxu říkám srdce protože mi ho kotel připomíná,čem a jak vy říkáte ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 22:03
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 řadičce šlatrpáka,startovačce nakopávačka,plynu větr,filtru vzducháč,pružinám spojky pi*dy zdechlé  ,karburátoru karbec. Víc mě nenapadá
Datum: 19. července 2010 22:03
 Fofr klacek  Tys to zabil .D
Datum: 18. července 2010 22:44
Jméno: standa
IP: uživatel9933
 lauf,fofr klacek.škeble,plíce,karbec,klacky............vyfuk,radicka,hlava,filtrbox,karburator,riditka
Datum: 18. července 2010 21:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řidítka z 05 a 20 - prasečí kost
Datum: 18. července 2010 20:41
Datum: 18. července 2010 20:22
 řidítka-větve rychlopal-helft zrcátko-špígl skočpáka je ale nejlepší
Datum: 18. července 2010 19:32
Datum: 18. července 2010 19:22
 startovačka: skočpáka.....řadička: šajtra.....válec: hrnec.... hlava: šiška......nádrž: banda..... atd...
Datum: 18. července 2010 17:51
 přítlačnám pružinám spojky říkám Kur*y protože mě vždy vystřelí při nasazování
Datum: 18. července 2010 16:53
 Co je tohle za dotaz?  , jinak já řikám kaarburátoru karbenátek.
Datum: 18. července 2010 16:49
Jméno: adamos
IP: uživatel9930
 zdravím draci..měl bych dotaz.zrovna kupuju fichtla a mám pár nejasností s kupní smlouvou..Konkrétně jestli musí být v kupní smlouvě uvedené číslo techničáku,když ho fichtl vlasně nemá a dále poslední technická,když prodávající už neví kdy to přesně bylo a vzadu v malém techničáku nic není.Dále jestli vadí že má trvalé bydliště v malém techničáku uvedené jiné než v kupní smlouvě a na pojistce a dále jestli mám v kupní smlouvě uvádět typ 20,který je uváděn v malém techničáku a přitom na pojistce má psaný typ 21 (SPZ sedí)..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 19:39
Jméno: zdeněk
IP: uživatel606
 ja mám pincek 21 a papíry na 20 ,technickou prochází furt ....
Datum: 31. července 2010 19:39
Datum: 18. července 2010 16:42
 čus draci..čím to může být že mi to nehází tak velkou jiskru..dám tam bráchovo elektriku a na svíčce to hází málo..a když to dám do bráchovo motoru tak mu to dává větší jiskru..nemůže to být induční cívkou..díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 16:54
 Existujou dva druhy fajek, jedna delší ( s odporem ) kratší (bez odporu) a existujou taky svíčky s označenim "R" co značeji odpor na svičce. Př. : brisk nR15c
Datum: 18. července 2010 16:54
 jak to myslíš s odporem
Datum: 18. července 2010 16:52
 Ještě mě napadá, nemáš fajfku s odporem? Popř. svíčku s odporem?
Datum: 18. července 2010 16:47
 to tim nebude..sem si bral i brratrovo rotor.
Datum: 18. července 2010 16:43
 V tom připadě už můžeš mí slabej rotor, a bratr má silnějśí.
Datum: 18. července 2010 16:41
Jméno: David.Zradička
IP: uživatel9929
 zapalování
Datum: 18. července 2010 16:38
 Jasný že může, nebo taky velký odtrh na svíci....wtb :co myslíš pojmem elektrika? (zapalování,kabely?)
Datum: 18. července 2010 16:33
|



|